Προς το περιεχόμενο

Σχολη προγραμματισμου σε Ελλαδα


Dinos_12345

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συνεπώς, σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, στην Ελλάδα δεν υπάρχουν επιστήμονες (ή σχολές που οδηγούν κάποιον να γίνει επιστήμονας) παρά μόνο εξειδικευμένοι εργαζόμενοι. ΟΚ :shifty:

Επιστήμονες εννοεί, αν κατάλαβα καλά. Αλλά τι είναι οι επιστήμονες;

Δεν είναι εργαζόμενοι; Δεν είναι εξειδικευμένοι;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συνεπώς, σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, στην Ελλάδα δεν υπάρχουν επιστήμονες (ή σχολές που οδηγούν κάποιον να γίνει επιστήμονας) παρά μόνο εξειδικευμένοι εργαζόμενοι. ΟΚ :shifty:

 

Όχι, δεν συνεπάγεται αυτό από τα λεγόμενά μου, Πέρασε από ένα logic 101 course και θα δεις (ίσως) γιατί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιστήμονες εννοεί, αν κατάλαβα καλά. Αλλά τι είναι οι επιστήμονες;

Δεν είναι εργαζόμενοι; Δεν είναι εξειδικευμένοι;

 

Αυτό είναι το θέμα που θέλω να τονίσω στον φίλο μας που δίνει πανελλήνιες. Ότι όλοι οι επιστήμονες είναι εξειδικευμένοι εργαζόμενοι, αλλά όλοι οι εξειδικευμένοι εργαζόμενοι ΔΕΝ είναι επιστήμονες....Βέβαια το καθένα έχει τα θετικά του, έχει και τα αρνητικά του. Γι' αυτό και πρότεινα στον φίλο να ψάξει/ρωτήσει τους ορισμούς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε ακόμη και να μην πας στην τοπ Σχολή αν είναι σχολή πληροφορικής κάτι θα σου δώσει. Αλλά ΠΟΤΕ μην επαναπαυθείς σε αυτό, η σχολή αποτελεί την Πύλη για έναν μαγικό κόσμο που θα πρέπει να εξερευνήσεις μόνος σου.

 

Προσωπικα με το που πήρα το πτυχίο και το λελεδόχαρτο και πήγα να βρω δουλεία έφαγα Χ (Οκ μετά βρήκα κάπου αλλού).

 

Ακόμη για να βρω δουλειά αναγκάστικα να ασχολιθώ μόνος μου και να μάθω javascript που δεν ήξερα την τύφλα μου. Δληαδή όπου και να πας θα υσχύει αυτό γιατί θα σου δώσει μια βάση, μικρή η μεγάλη προσωπικά βάλε όλες τις σχολές πληροφορικής στο μηχανογραφικό και μέτρα χιλιομετρική απόσταση από τον τόπο κατοικίας σου και μόρια.

 

Αν είναι Πολυτεχνείο έχει καλός αν δεν είναι απλά κάνεις και ένα καλό Μεταπτυχιακό αργότερα με υποτροφία αν είναι δυνατόν πχ. Υποτροφίες Mext της Ιαπωνικής Κυβέρνησης.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην ευχαριστω για τις απαντησεις και την βοηθεια που μου δωσατε σχετικα με τις σχολες. Ειδα οτι ενδιαφερθηκαν και ατομα να μου στιελουν pm με τις εμπειριες τους και να με καθοδηγησουν προς την σωστη κατευθυνση. Ειδα οτι παιζει κυριως ΟΠΑ CSD και CEID στις προτασεις τους. Θα ηθελα να μαθω αν η σχολη του ΑΠΘ ειναι καλη, ειδα την θεσσαλονικη προσφατα και μου αρεσε, ειδα πως εχει και πολλους φοιτητες και γενικα ειναι ευκολη πολη για εναν φοιτητη. Συγνωμη για τις αργοπορημενες απαντησεις εχω διαβασμα τελευταια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω πως τα πολυτεχνεία υπερτερούν σε τίποτα έναντι των πανεπιστημίων για να αποτελούν ξεχωριστή κατηγορία. Μόνο σε κάποια εργαστήρια hardware ίσως που κι αυτό συζητήσιμο είναι. Και τα ΤΕΙ μπορεί θεωρητικά να έχουν πιο εφαρμοσμένο ΠΣ αλλά αν κάτσει και δει κανείς τα μαθήματα που διδάσκονται είναι σχεδόν τα ίδια.

 

Γενικά τα ΠΣ στην πληροφορική για ό,τι σχετική σχολή και να μιλάμε μοιάζουν σε ένα αρκετά μεγάλο βαθμό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα ΤΕΙ επιτρεψε μου να διαφωνήσω. Τα θεωρητικα τους μαθήματα δεν είναι ίδια με τα αντίστοιχα των ΑΕΙ ή ακόμα μπορεί και ίδια μαθήματα να έχουν άλλη ύλη. Πχ γραμμική άλγεβρα στο ΤΕΙ Αθηνών και γραμμική στο CSD. Έχω φίλους και στα δύο τμήματα γι αυτό στο λέω.

 

Αμέσως αμέσως δηλαδή, όπως καταλαβαίνεις, αλλού εστιάζουν οι μεν και αλλού οι δε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Για τα ΤΕΙ επιτρεψε μου να διαφωνήσω. Τα θεωρητικα τους μαθήματα δεν είναι ίδια με τα αντίστοιχα των ΑΕΙ ή ακόμα μπορεί και ίδια μαθήματα να έχουν άλλη ύλη. Πχ γραμμική άλγεβρα στο ΤΕΙ Αθηνών και γραμμική στο CSD. Έχω φίλους και στα δύο τμήματα γι αυτό στο λέω.

 

Αμέσως αμέσως δηλαδή, όπως καταλαβαίνεις, αλλού εστιάζουν οι μεν και αλλού οι δε.

 

Σε αυτό θα συμφωνήσω κι εγώ. Στα ΤΕΙ, γενικά, εστιάζουν πιο πολύ στο πρακτικό κομμάτι (και μας πηδάνε στα εργαστήρια ακριβώς γι' αυτό) ενώ στα ΑΕΙ στο θεωρητικό. Αυτό βεβαίως δε σημαίνει ότι κάποιος από ΤΕΙ δε μπορεί να γίνει "ερευνητής/επιστήμονας" ούτε ότι κάποιος από ΑΕΙ δε μπορεί να γίνει "εξειδικευμένος εργαζόμενος", απλώς ο τρόπος προσέγγισης διαφέρει ανάλογα τη σχολή. Μην ξεχνάμε ότι λίγο - πολύ η σχολή έχει "τυπικό" χαρακτήρα, με την έννοια ότι το πώς/τι θα βγεις εξαρτάται σχεδόν αποκλειστικά από εσένα και όχι από σχολή/καθηγητές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπου και να πας φιλε μου, αυτο που πρεπει να κανεις για να γινεις καλος προγραμματιστης ειναι να λιωσεις! Στο ιντερνετ υπαρχουν πολλα προτζεκτς που μπορεις να συνδραμεις για να μαθεις και αργοτερα να χρησημοποιησεις στο βιογραφικο σου (open source projects) Γενικα να ξερεις οτι τα προγραμματα σπουδων των ελληνικων πανεπιστημιων στην επιστημη υπολογιστων ειναι απο λιγο εως πολυ απαρχαιωμενα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπου και να πας φιλε μου, αυτο που πρεπει να κανεις για να γινεις καλος προγραμματιστης ειναι να λιωσεις! Στο ιντερνετ υπαρχουν πολλα προτζεκτς που μπορεις να συνδραμεις για να μαθεις και αργοτερα να χρησημοποιησεις στο βιογραφικο σου (open source projects) Γενικα να ξερεις οτι τα προγραμματα σπουδων των ελληνικων πανεπιστημιων στην επιστημη υπολογιστων ειναι απο λιγο εως πολυ απαρχαιωμενα..

Όχι πως πρέπει να παραγκωωνίζουμε και το ΤΕΙ πχ. εκεί θα ακούσεις για TCP/IP πρώτη φορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλη μια εναλλακτική είναι να κάνει κάποιος μαθήματα μέσω lynda.com. Έκανα δυο χρόνια video editing και photoshop εκεί και μπορώ να πω πως έχει πλήρες πρόγραμμα. Έχει και coding αλλά δεν ξέρω αν είναι ανάλογη η ποιότητα με τους άλλους τομείς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα ΤΕΙ επιτρεψε μου να διαφωνήσω. Τα θεωρητικα τους μαθήματα δεν είναι ίδια με τα αντίστοιχα των ΑΕΙ ή ακόμα μπορεί και ίδια μαθήματα να έχουν άλλη ύλη. Πχ γραμμική άλγεβρα στο ΤΕΙ Αθηνών και γραμμική στο CSD. Έχω φίλους και στα δύο τμήματα γι αυτό στο λέω.

 

Αμέσως αμέσως δηλαδή, όπως καταλαβαίνεις, αλλού εστιάζουν οι μεν και αλλού οι δε.

 

 

Γραμμικά συστήματα και επίλυσή τους με τη μέθοδο Gauss. Πίνακες και εφαρμογές τους από την επιστήμη της Πληροφορικής. Ορίζουσες και εφαρμογές στην αντιστροφή πινάκων και επίλυση συστημάτων. Διανυσματικοί χώροι και υπόχωροι. Γραμμική ανεξαρτησία, βάση, διάσταση, τάξη πίνακα. Γραμμικές Απεικονίσεις, πυρήνας, εικόνα, αμφιμονοσήμαντες απεικονίσεις, αντίστροφη απεικόνιση. Ιδιοτιμές και ιδιοδιανύσματα, διαγωνοποίηση πινάκων και θεώρημα Cayley Hamilton. Ορθογώνια διανύσματα και πίνακες, Ορθοκανονικές βάσεις, Τετραγωνικές μορφές. Eργαστήριο: Εισαγωγή στο MATLAB και το περιβάλλον του. Βασικά γραφικά, ορισμοί διανυσμάτων, πινάκων και πράξεις. Βασικά στοιχεία προγραμματισμού και συναρτήσεις στο MATLAB. Επίλυση προβλημάτων Γραμμικής Άλγεβρας με τη χρήση του MATLAB. Συμβολικοί υπολογισμοί και προσεγγιστικοί υπολογισμοί. Εφαρμογές

 

 

 

Πίνακες. Συστήματα Γραμμικών Εξισώσεων. Ορίζουσες τετραγωνικών πινάκων. Διανυσματικοί (γραμμικοί) χώροι. Διανυσματικοί χώροι με εσωτερικό γινόμενο. Γραμμικές απεικονίσεις. Ιδιοτιμές, ιδιοδιανύσματα & ιδιόχωροι.

 

 

 

Τα μαθηματικά είναι συγκεκριμένα δεν έχουν προσανατολισμό. Στη προκειμένη και η Γραμμική Άλγεβρα μία είναι δεν υπάρχουν πολλές. Τώρα προφανώς δε περιμένεις και το κάθε τμήμα να κάνει ό,τι γράφει στο πρόγραμμα σπουδών. Φυσικά διαφοροποιήσεις στον τρόπο που διδάσκεται το μάθημα ή και στο επίπεδο του μαθήματος πολλές φορές μπορεί να δεις. Αλλά αυτό δεν θα ναι επειδή η σχολή θα λέγεται πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ. Εδώ καλά καλά ο καθηγητής αλλάζει και έρχονται τα πάνω κάτω.

 

Ειδικά στα μαθηματικά  η μεγαλύτερη διαφορά που μπορείς να δεις είναι ανάμεσα σε μαθηματικά τμήματα ( όπου τα μαθηματικά είναι αυτοσκοπός και διδάσκονται και το τελευταίο θεώρημα μέχρι και τις αποδείξεις ) σε σχέση με κάθε άλλο τμήμα πανεπιστημίου ή ΤΕΙ που θα το δει σαν εργαλείο για το δικό του αντικείμενο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδικά στα μαθηματικά  η μεγαλύτερη διαφορά που μπορείς να δεις είναι ανάμεσα σε μαθηματικά τμήματα ( όπου τα μαθηματικά είναι αυτοσκοπός και διδάσκονται και το τελευταίο θεώρημα μέχρι και τις αποδείξεις ) σε σχέση με κάθε άλλο τμήμα πανεπιστημίου ή ΤΕΙ που θα το δει σαν εργαλείο για το δικό του αντικείμενο.

 

Και μετά λένε εμάς καμμένους, ενώ αυτοί ασχολούνται με κάτι τέτοια. :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...