Προς το περιεχόμενο

Google Photos για δωρεάν αποθήκευση και οργάνωση όλων των φωτογραφιών σας


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δικαίωμά σου.

Εμένα η ζωή μου είναι εύκολη γιατί δεν τη κάνω δυσκολη, χρησιμοποιώντας πράγματα, που τελικά δε μου χρειάζονται (ζούσα μια χαρά και πριν ανακαλυφθούν). Το "διασκεδαστική" έρχεται παρέα με την ελευθερία, που μου προσφέρει η ανεξαρτησία απ' όλα αυτά που προσπαθούν με το ζόρι να βάλουν στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια, επειδή τους συμφέρει.

Αν θέλεις να τους τα δίνεις κάντο, αλλά μη διαμαρτυρηθείς όταν βλέπεις ότι δεν προλαβαίνεις να πάρεις ανάσα επειδή δουλεύεις σα σκυλί για να καλύψεις τις τεχνητές ανάγκες , που σου έχουν επιβάλει και δε σου μένει χρόνο να χαρείς τις απλές χαρές της ζωής, όπως χρόνος με τους γονείς ή τη σύζυγο και το παιδί σου. Επίσης, μη πεις κουβέντα όταν θα δεις τις τιμές των προϊόντων να ανεβαίνουν στα ύψη γιατί ξέρουν ότι στο τέλος θα τα αγοράσεις... Κάθε επιλογή έχει και συνέπειες. Το ότι τις αγνοείς δεν τις κάνει λιγότερο επίπονες... Οι επιπτώσεις που προανέφερα είναι ενδεικτικές... Υπάρχουν πολλές ακόμα. ;)

 

Δικαίωμα όπως λες του καθενός και επιλογή του να κάνει ό,τι θέλει με τα προσωπικά του δεδομένα. ΟΚ.

 

Γιατί προσπαθείς όμως και συ να περάσεις τη δική σου επιλογή με το ζόρι στους άλλους κάνοντας την να φένεται "σωστή" επιλογή ενώ των άλλων "λάθος"?

Κάθεσαι και περιγράφεις με ολόκληρα σεντόνια τι θεωρείς εσύ σωστό για τον εαυτό σου, πως ζούσες πριν και πως ζεις τώρα και κάνεις και σενάρια με το μυαλό σου για το που θα καταλήξουν οι υπόλοιποι με τις επιλογές τους... Ξέρεις εσύ καλύτερα γι αυτούς φαντάζομαι.

 

Κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές ανάγκες και διαφορετικές προτεραιότητες στη ζωή του. Ακόμα και αν πρόκειται για την ελευθερία του.

Ίσως θα πρέπει να το σεβαστούμε και αυτό κάποια στιγμή και να σταματήσουμε να κάνουμε σαν τους ιεχωβάδες από πόρτα σε πόρτα που προσπαθούν να ανοίξουν τα μάτια των υπόλοιπων στον "σωστό" δρόμο.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

να ρωτήσω μη και ξέρετε. 

Λέει η υπηρεσία ότι αν αφήσεις τις φωτογραφίες σου στο κανονικό τους μέγεθος έχεις τον χώρο που γενικά σου δίνει η google. Αν όμως το πας στην ρύθμιση της για υψηλή ανάλυση αλλά με λιγότερο όγκο δεδομένων είναι απεριόριστη η χωρητικότητα. 

Ξέρει κανείς πόσο χαλάει την φωτογραφία αυτή η ρύθμιση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα αν πάρουν για παράδειγμα κάποιες φωτο θα πρέπει να έχω διαφημίσεις για burger κάθε μέρα: Ρ η για οδοντιατρους .

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ο παππούς μου έλεγε "Όταν κάτι είναι δωρεάν...το προϊόν είσαι εσύ..."

κι ο Σωκράτης το έλεγε αυτό, ειδικά για online υπηρεσίες...

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα τα κομμάτια των προσωπικών δεδομένων, κάθε χρήστη, συγκεντρώνονται και συνθέτουν ένα πλήρες προφίλ που περιέχει τα πάντα, από εξωτερικά χαρακτηριστικά μέχρι καταναλωτικές συνήθειες. Αυτά τα δεδομένα έχουν μεγάλη αξία, όταν εξεταστούν, κάθε φορά, κάτω από το ανάλογο πρίσμα. Τέτοιες πληροφορίες έχουν μεγάλη αξία για τις εταιρείες, διαμορφώνουν την επιχειρησιακή στρατηγική τους στο μεγαλύτερο βαθμό, εξελίσουν και εξειδικεύουν τις τεχνικές marketing, που χρησιμοποιούν, και προσδιορίζουν τις τελικές τιμές των προϊόντων και κατα συνέπεια τα κέρδη τους. Το ότι έχεις άγνοια αυτών των παραγόντων σε κάνει να το μεταφράζεις ως "κυνήγι μαγισσών", αλλά είναι μια πραγματικότητα. Στο γράφω σαν άθρωπος που ασχολείται χρόνια στο χώρο των οικονομικών. Τα περισσότερα υπάρχουν και γραμμένα, με έμεσσο τρόπο, σε επιστημονικά συγγράμματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Δεν είναι φαντασία, είναι πραγματικότητα.

Αν θέλεις λίγο οπτικοακουστικό υλικό, τότε θα σου πρότεινα να δεις την παρακάτω ταινία, ίσως αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεσαι:

http://www.metacritic.com/movie/terms-and-conditions-may-apply

Τα παρουσιάζει με γλαφυρό τρόπο και δε συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λέγονται, αλλά η βασική ιδέα, είναι σωστή.

 

Και πιστεύεις ότι μία εταιρεία θα πληρώσει δεκάδες ή εκατοντάδες εκατομμύρια επειδή βολεύει εσένα; Καταρχην απαγορεύεται και δια νόμου η παροχή (πραγματικά) δωρεάν προϊόντος στους καταναλωτές από μεριάς των εταιρειών. Θεωρείται αθέμιτος ανταγωνισμός και τιμωρείται. Από πού θα βγάλει η εταιρεία τα χρήματα που δίνει; Από που προκύπτουν τα δισεκατομμύρια καθαρών κερδών που δηλώνουν οι εταιρείες που διαθέτουν "δωρεάν" υπηρεσίες στο κοινό; Από τις διαφημίσεις, που οι περισσότεροι χρήστες μπλοκάρουν, πλέον, μέσω των browsers;

Το να τις καλυτερεύσεις γίνεται πολύ καλύτερα με εξειδικευμένο software. H οργάνωση γίνεται καλύτερα στο pc σου και όχι σε ένα ξένο σκληρό δίσκο που βρίσκεται χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυα από το σπίτι σου και η ταχύτητα απόκρισής του εξαρτάται από τη ταχύτητα του internet σου. Αν θέλεις να τις διαμοιράζεις όποτε θέλεις, τότε μπορείς να τις έχεις μαζί σου, σε κάποια φορητή συσκευή αποθήκευσης, έτσι θα εξασφαλίζεις ότι θα τις μοιράζεσαι και με όποιον θέλεις και όχι πρωτίστως με τη Google και μετά με όποιον θέλεις... Το ότι αναγνωρίζει αυτόματα τα πρόπσωπα στη φωτογραφία σημαίνει ότι δεν τους ενδιαφέρουν τα προσωπικά σου δεδομένα... :blink:  Ή ότι απλά τα αποθηκεύουν και τα συνδυάζουν για να είσαι εσύ και οι φίλοι σου χαρούμενοι;.... :rolleyes:

 

Οι εταιρείες δεν είναι "κακές", ούτε καλές. Απλά έχουν αντίθετα συμφέροντα από τα δικά σου, Προσπαθούν να σου πουλήσουν τα προϊόντα τους στη μέγιστη δυνατή τιμή, που είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις και είναι έτοιμες να πληρώσουν μερικά εκατομμύρια προκειμένου να μάθουν πώς θα σε πείσουν. Γι αυτό χρειάζεται να ξέρουν τον τρόπο που σκέφτεσαι, την κουλτούρα, την καθημερινότητά σου, την ευφυία, τον τρόπο σκέψης, την φυσική σου κατάσταση, την οικονομική σου κατάσταση κτλ,, δηλαδή όλα αυτά που τους δίνουν πληροφορίες για το πως μπορούν να σε πείσουν να πληρώσεις πολλά για να αποκτήσεις το προϊόν τους. Δεν τους ενδιαφέρεις σαν άτομο με την έννοια της μονάδας, αλλά σαν μέρος του καταναλωτικού συνόλου. Με τόσα δεδομένα σε κατηγοριοποιούν και σε κατατάσσουν σε συγκεκριμένες κατηγορίες. Δεν είναι τυχαίο που μέχρι το 1970 το marketing υπηρχε σαν τμήμα της παραγωγής στις μεγάλες επιχειήσεις και τώρα έχει ενσωματωθεί σε όλη την παραγωγική διαδικασία, δηλαδή μια σύγχρονη επιχείρηση δουλεύει όπως της επιβάλει το τμήμα marketing, το οποίο μεζεύει πληροφορίες και σχεδιάζει τα πάντα από τη ίδιο το προϊόν μέχρι τον τρόπο διανομής και τη συσκευασία του και φυσικά την τιμή του.

Συγνώμη για το εκτενέστατο post, αλλά είναι πολλά πράγματα και τα παρουσίασα όσο πιο περιληπτικά μπορούσα. :-)

χαρά στο κουράγιο σου να κάτσεις να γράφεις τόσο κέίμενο κ να εξηγείς σε κάθε μαμελούκο, χθεσινό στη τεχνολογία, τα αυτονόητα

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαρά στο κουράγιο σου να κάτσεις να γράφεις τόσο κέίμενο κ να εξηγείς σε κάθε μαμελούκο, χθεσινό στη τεχνολογία, τα αυτονόητα

 

Καμία σχέση με τεχνολογία αυτά που γράφει. Εκτός αν θεωρείς το μάρκετιγκ και τα προσωπικά δεδομένα τεχνολογία. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω (κυριολεκτικά) όλο το pc μου στο cloud ως backup. Τα πάντα όλα όμως είναι κλειδαμπαρωμένα σε rar με απόκρυψη περιεχομένων του συμπιεσμένου αρχείου και... άντε γειά! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τεχνοφοβικά σχόλια σε τεχνολογικά sites πάντως με ξεπερνάνε.

 

Όπως επίσης και τα άκρως επιθετικά για λύσεις που δίνουν εταιρείες και δη ΔΩΡΕΑΝ.

Δε σου αρέσει; Μη το χρησιμοποιείς, απλό.

Σου αρέσει άλλη λύση; Χρησιμοποίησε αυτή που σου αρέσει.

 

Αυτό το style "μόνο εγώ έχω δίκιο και όλοι οι άλλοι είστε βλ@κ3ς" μας έχει κυριεύσει όλους...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα τα κομμάτια των προσωπικών δεδομένων, κάθε χρήστη, συγκεντρώνονται και συνθέτουν ένα πλήρες προφίλ που περιέχει τα πάντα, από εξωτερικά χαρακτηριστικά μέχρι καταναλωτικές συνήθειες.

Σωστά και για όποιος έχει αμφιβολία ας δει όλο το παρακάτω video.. για την google από το 7:25 και μετά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι επιχειρημα, απλα ρωτησα ''εγω τι κανω τοτε'' ?  :-)   

 

Οσο για το δευτερο σκελος, σωστη παρατηρηση, αλλα τα αρχεια ειναι encrypted secure…. δεν νομιζω να καθισουν αυτοι που θα τα παρουν να τα κανουν decrypt και μετα να τα βγαλουν…..

 

(εκτος αν μιλαμε για στοχευμενη επιθεση αποκλειστικα στο προσωπο μου )  :ph34r:

Θα μπορούσες να τα έιχες περάσει και στο κινητό σου, αλλά θα μου πεις ότι θα σου το κλεψουν. Θα μπορούσες να έχεις UPS, αλλά θα μου πεις ότι η διακοπή ρεύματος είναι μεγάλη. Θα μπορούσες να επικοινωνήσεις με κάποιον δικό σου να πάει να τον ανοίξει, αλλά θα πάθει κάτι στο δρόμο....

Αν σου συμβούν όλα τα παραπάνω κι άλλα τόσα, γιατί οι επιλογές είναι πολλές, τότε αποθήκευσε τα δεδομένα σου σε public server "για να είναι ασφαλή"... Μέχρι να σου συμβούν, όλα τα παραπάνω, καλύτερα να μείνεις μακρυά τους...

Τα encrypted δεδομένα δεν είναι secure, είναι προσωρινά secure. Με υψηλό encryption είναι απλά δεδομένα που θα σπάσουν στα επόμενα (λίγα) χρόνια ή μήνες, κρίνοντας από την εξέλιξη της τεχνολογίας... Πιστεψέ με: δεν βιάζεται κανένας, τα δεδομένα είναι δεδομένα.

Μόνο αν γίνονταν μια στοχευμένη επίθεση εναντίον σου θα μποροούσε να συμβεί όλος αυτός ο απίθανος συνδυασμός γεγονότων που περιγράφεις. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δεν με πολύ ενδιαφέρει αν θα με "φακελωσουν" όπως λένε πολλοί. Θα συμφωνήσω ότι δε θα κάτσει να ασχοληθεί κανείς με το τι έκανα πριν δύο καλοκαίρια και τι ρούχα φορούσα το Μάιο του 2013. Στο κάτω κάτω της γραφής service είναι, όποιος θέλει δεν το χρησιμοποιεί.

 

Μου έκανε εντύπωση πάντως που στο Android Police σε 207 σχόλια ΟΎΤΕ ΕΝΑ δεν αφορά στο φακέλωμα με το Photos, αλλά πως θα χειριστουν το μέγεθος των φωτογραφιών κτλ . Εδώ 30 σχόλια και δε διαβάζω τίποτα άλλο εκτός από φακέλωμα.

vs Τεχνολογικό forum γενικής φύσεως.

 

Επίσης και να υπήρχαν λες να περνούσαν τέτοια σχόλια εκεί;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έκανε εντύπωση πάντως που στο Android Police σε 207 σχόλια ΟΎΤΕ ΕΝΑ δεν αφορά στο φακέλωμα με το Photos, αλλά πως θα χειριστουν το μέγεθος των φωτογραφιών κτλ . Εδώ 30 σχόλια και δε διαβάζω τίποτα άλλο εκτός από φακέλωμα.

 

Είναι γιατί εδώ στην Ελλάδα είμαστε προχωρημένοι.

 

Πάρε για παράδειγμα αυτό:

 

Σήμερα οι 8 στους 10 είναι πρόθυμοι να ανεβάσουν με δική τους πρωτοβουλία το μακρύ και το κοντό τους στο facebook αλλά όταν ακούνε "φωτογραφία σε cloud" ξαφνικά φοβούνται για τα προσωπικά δεδομένα τους. 

 

Τεχνολογικός αναλφαβατισμός ή κοινωνικός?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...