Millennium Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Fallout 4′s player freedom inspired by GTA 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tobajara Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Αρκεί να θυμούνται πως φτιάχνουν RPG, όχι παιδική χαρά ή εξομοιωτή περπατήματος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hurin Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Με τέτοια γραφικά δεν μπουρούν να σηκώσουν 30φπς? Κάρβουνο καίνε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Από ότι κατάλαβα στο interview είναι ότι δώσαν βάση σε scripts (random event, encounters, etc) και όχι τόσο στα graphs και για αυτό 30fps i guess...πρόλογος, αλλα who cares για τα consoles από την στιγμή που είναι FPS. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alithinos Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Fallout 4′s player freedom inspired by GTA 5 μου φαίνεται πως αυτό το πε μόνο για μαρκετίστικους λόγους, για να τραβήξει τη προσοχή σε κάποιον που να ξέρει τα gta αλλά δεν έπιασε ποτέ του fallout ή tes. γιατί τα elder scrolls και το fallout 3, πάντα προς αυτή τη κατεύθυνση ήταν, και μάλιστα ιδιαίτερα όσων αφορά τα tes, έχουν ξεπεράσει α gta από θέμα ελευθερίας. Το πολύχρονο πρόβλημα της bethesda είναι τα κακά human animations, και με το skyrim τα υπερβολικά fetch quests. Απλά να χουν περισσότερους τύπος quest. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Αν και η Bethesda είναι πιο παλιά από την Rockstar θα συμφωνήσω Αληθινός. Βασικά σε rpg άμα δεν είναι isometric και δείχνει μούτρα θέλει facial animations, αυτό ήταν τρελό - του "Skyrim", το Witcher μας κατάστρεψε λέμε...! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alithinos Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Αν και η Bethesda είναι πιο παλιά από την Rockstar θα συμφωνήσω Αληθινός. Βασικά σε rpg άμα δεν είναι isometric και δείχνει μούτρα θέλει facial animations, αυτό ήταν τρελό - του "Skyrim", το Witcher μας κατάστρεψε λέμε...! Το παράξενο ξέρεις ποιο είναι όσων αφορά το Skyrim ? Ότι ψαχουλεύοντας το Creation Kit, βρήκα ότι υπάρχουν ένα σωρό facial animations, για το κάθε τι... Μόνο που σπάνια έως ποτέ είδα NPCs να τα χρησιμοποιούν μέσα στο παιχνίδι. on topic: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sakiz105 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Και δεν θεωρούνται αυτά καλά γραφικά?Εδώ τρελάθηκαν με το witcher 3 που και μας κορόιδεψαν και το περιβάλλον είναι 2d 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
juno12 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 μια χαρά είναι τα γραφικά. δεν είναι αυτά που σε τραβάνε σ'αυτό το παιχνίδι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Φυσικά είναι μια χαρά, το 3 και Vegas δεν είχαν dynamic light, skies, AO...πιο flat πεθαίνεις...μάλλον κάποιοι ξεχνάνε πως ήταν χωρίς mods... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Moderators Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Και δεν θεωρούνται αυτά καλά γραφικά?Εδώ τρελάθηκαν με το witcher 3 που και μας κορόιδεψαν και το περιβάλλον είναι 2d Με έκανες να το διαβάσω με προφορά Γεωργίου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alithinos Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Και δεν θεωρούνται αυτά καλά γραφικά?Εδώ τρελάθηκαν με το witcher 3 που και μας κορόιδεψαν και το περιβάλλον είναι 2d βασικά νομίζω πως η γκρίνια για τα γραφικά άρχισε όταν βγήκε το πρώτο trailer,(μια βδομάδα πριν την e3) και εξαφανίστηκε μετά την e3. τουλάχιστον για εμένα προσωπικά, τα γραφικά στην e3 μου φάνηκαν αισθητά βελτιωμένα και καλύτερα σε σχέση με το πρώτο trailer. στο πρώτο trailer που έβγαλαν είχε κάποια textures με flickering,και φαινόταν chopy σαν σε κάποια σημεία το frame rate να έπεφτε χαμηλά, ενώ και το αρχείο βίντεο του trailer δεν έδειχνε το παιχνίδι όσο καλό είναι λόγο compression... στην e3 όμως ο οπτικός τομέας του παιχνιδιού ήταν αρκετά καλύτερος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Μην πέφτετε στην λούμπα. Ακόμα να μάθετε? (ε3>>>>τελικό προιόν) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nomes Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Η απορία του ζαβού. Την pip boy edition θα τη δούμε άραγες Ευρώπη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα