Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Εδώ είχαμε και τα Soldier of Fortune (1999, 2002) που είχαν και σωστό dismemberment (ειδικά το 2) εκεί που χτύπαγες... 6
NEKROMA Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Soldier of Fortune ήταν με διάφορα το καλύτερο στα fps στο θέμα κομμάτιασμα και απο rpg το severance οπου επεφτε το σπαθι εκοβε κομματι,και σε καταστροφές σε τοίχους να πέφτουν πόρτες τσιμέντα μέχρι και το έδαφος έσπαγε ήταν red faction
D.Luffy Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Το 2016 12 χρονια μετα το Doom3 περιμενω το DOOM να ειναι το ιδιο φοβερο και τρομερο οπως το DOOM 3 ειδικα αν λαβουμε υποψη το τι μπορει να κανουν τα σημερινα pc σε συγκριση με αυτα της εποχης εκεινης. Καλύτερα να κρατάς μικρό καλάθι γιατί οι devs δήλωσαν επίσημα ότι η βασική προτεραιότητα τους είναι τα 60fps και το smooth gameplay παρά το eye candy. Οπότε το wow factor που είχες στο Doom 3 πάει περίπατο από τώρα. Ορόκου παρακολουθείς γενικά λίγο τι γίνεται ή ζεις εντελώς στον κόσμο της φαντασίας? 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Είναι μερικοί που ακόμα ελπίζουν για next Crysis, οι εποχές έχουν αλλάξει δυστυχώς προς το χειρότερο και δεν πρόκειται να ξαναδούμε τέτοια μεγαλεία στον οπτικό τομέα. 2
d4ydr33m3r Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δεν ειναι και ευκολο να τα ξαναδουμε γιατι τα μεγαλα επαναστατικα βηματα που κανουν διαφορα στον οπτικο τομεα εχουν γινει. Πλεον υπαρχουν εξισου σημαντικα βεβαια καθοτι μιλαμε για φωτορεαλισμο κυριως πλεον που ειναι ενα βουνο που πρεπει να ανεβουν, αλλα οι διαφορες δεν ειναι τοσο μεγαλες στο ματι. Εμμενω στην θεση μου οτι για να βγει ενας τιτλος τρομερος στα επιπεδα ενος Far Cry ή του πρωτου Unreal ή του πρωτου Crysis θα πρεπει ο σκελετος να ειναι αποκλειστικα DX12 πλεον κατι που δεν ειναι τοσο ευκολο ακομη, καθως δεν εχει ξεκαθαρισει το τοπιο με τα standard features και η καθε εταιρεια εχει τραβηξει ελαφρως διαφορετικο δρομο με το DX11 μονοπατι. Ελπιζω πλεον να συγκλινουν και να σταματησουν οι γελοιοτητες με τα Nvidia και AMD gimmicks ετσι ωστε οι game devs να ασχολουνται με πραγματικα σοβαρα ζητηματα στον κωδικα του παιχνιδιου και οχι πως θα βαλουμε τρικλοποδια στον απεναντι. Τωρα για το Doom 3 η επανασταση του ηταν σε επιπεδο φωτοσκιασεων σε πραγματικο χρονο και οντως σε αυτον τον τομεα εδρεψε δαφνες. Δεν ειναι και το απολυτα βαρυ παιχνιδι για την εποχη, εκτος και αν εβαζες ultra/uncompressed textures που δεν ειχαν κανενα νοημα και καμια διαφορα και απαιτουσαν και 1Gb ή 512mb vram που για τοτε ηταν παρα πολυ και ειχαν μονο οι ultra high end καρτες. Τωρα που το θυμαμαι ηταν greyed out αν δεν ειχες την απαραιτητη μνημη τα ultra textures.. Kατα τα αλλα ηταν απλα ενα ωραιο παιχνιδι αλλα πουθενα κοντα στον θορυβο που ειχαν κανει το 1 και το 2. Και φυσικα απο αυτα που εχω δει μεχρι στιγμης για το 4 οχι απλα κραταω μικρο καλαθι, αλλα πλεον λεω και meh.. Meh στο Doom.. Ok εκει φτασαμε.. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δεν ήταν greyed out, απλά τσίμπαγες το stuttering του θεού αν δεν είχες την 6800 Ultra 512MB που ήταν η κορυφαία κάρτα τότε. Επίσης, λογικό είναι να πεις meh όταν πάνε να το καταντήσουν(Που το 'χουν καταντήσει ήδη) generic fps shooter. 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δεν ήταν greyed out, απλά τσίμπαγες το stuttering του θεού αν δεν είχες την 6800 Ultra 512MB που ήταν η κορυφαία κάρτα τότε. Επίσης, λογικό είναι να πεις meh όταν πάνε να το καταντήσουν(Που το 'χουν καταντήσει ήδη) generic fps shooter. Δεν θυμαμαι ειχα 6800GT τοτε και ή λαγκαρε λογω ανεπαρκους vram ή ηταν greyed out μετα απο patch..Ναι 512mb ηταν οντως εποχης σειρας 6xxx. Λιγο ρολο παιζει σε IQ δεν ειχε καμια διαφορα.. Σαφως και κοντευει να καταντησει generic fps.. Κραταω μια πισινη για το MP..
Oroku Saki Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δεν ηταν ουτε σε εμενα greyed out τα textures και εχα 5700 128 mb. Αλλα αν τα εβαζα ολα ultra κολλουσαν τα παντα ακομα και σε αναλυση 640χ480 που το δοκιμασα ενω με ολα high παλι αν και δεν κολλουσε τοσο πολυ ηταν αδυνατον να παιχτει ανεξαρτητου αναλυσης. Και μια και μιλαμε για DOOM βγηκε πριν 4 μερες η νεα beta του Doom Reborn, ενος fan remake των Doom 1 και 2! Η νεα beta περιλαμαβανει τις 10 πρωτες πιστες του Doom1 και τις 8 του 2. Κατεβαστε το απο εδω http://doomreborngame.com/index.php 1
Fulgore Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δεν ήταν greyed out, απλά τσίμπαγες το stuttering του θεού αν δεν είχες την 6800 Ultra 512MB που ήταν η κορυφαία κάρτα τότε. Επίσης, λογικό είναι να πεις meh όταν πάνε να το καταντήσουν(Που το 'χουν καταντήσει ήδη) generic fps shooter. Ελα μου τωρα που φταινε οι εταιριες μια ζωη για την καταντια του gaming(ή του pc gaming μιας και μιλαμε για pc game).Σε ενα βαθμο ναι φταινε και αυτες ισχυει,αλλα το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης το εχουμε και εμεις οι gamers. Αφου ο κοσμος εχει βαρεθει και σιχαθει τα call of duty για ποιο λογο τοτε καθε χρονο(και γιατι βγαινουν και καθε χρονο στην τελικη)ειναι πρωτα σε πωλησεις και με διαφορα αφου ειναι μια απο τα ιδια???Γιατι ο κοσμος που κατα τα αλλα τα κραζει στα forums τα αγοραζει τελικα καθε χρονο??? Γιατι ο κοσμος αγοραζει σε full price παιχνιδια χωρις καν campaign οπως το Battlefront ,Rainbow Six siege ή και το Titanfall?Το ιδιο και για τα Dlc και Season pass.Αν οντως τα αποδοκιμαζε και εκραζε εντονα ο κοσμος δεν θα τα ειχαν κοψει τελειως οι εταιριες οπως εγινε πχ με το Dead Space 3 που πατωσε σε πωλησεις και το σταματησανε? Για μενα αλλωστε το μονο(η απο τα μονα παιχνιδια first person)των τελευταιων ετων που δεν θεωρω generic ηταν τα Bioshock. Ειδικα το τελευταιο με το πολυπλοκο story του και φυσικα το τελος.Αλλο τρανο παραδειγμα το far cry 3 με τον γνωστο κακο. Τα περισσοτερα αλλα παιχνιδια ειναι ειτε full πιστολιδι με ψιλο αδιαφορο story,ειτε μονο για multiplayer,ειτε μονο για τα γραφικα/gpu benchmarks. Ας τα ξεχωριζουμε λοιπον απο την αρχη μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι. 1
Oroku Saki Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Γιατι παιχνιδια σαν το Doom δεν βγαινουν καθε χρονο ενω το call of duy βγαινει καθε χρονο? Αφου το Doom 3 πουλησε πολυ καλα δεν θα επρεπε η id να βγαζει και αυτη ενα Doom το χρονο οπως κανει η activision με το call of duty? Το γιατι ο κοσμος αγοραζει παιχνιδια που ειναι μονο multiplayer οπως Βatlefront ειλικρινα δεν το καταλαβαινω. Και το βλεπουμε μαλιστα με προσφατα παραδειγματα παιχνιδια με μονο single player οπως Rise of Tomb Radier και Assasin Creed Syndicate να κανουν χαμηλες πωλησεις ενω παιχνδια με εμφαση στο multi η αποκλειστικα multi να πουλανε τρελα.
HALF EVIL Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Γιατί ένα καλό campaign απαιτεί πολύ περισσότερη δουλειά, σκέψη, ιδέες , πρωτοτυπία, βαθμό δυσκολίας, καλό σενάριο, ( βλ. Half Life, Bioshock , Deus X ), από ένα multi όπου μπαίνει μέσα ο καθένας και έχοντας κάποιες ικανότητες , το παίζει Εξολοθρευτής στους συνομήλικούς του. Γι' αυτό και για το συγκεκριμένο Doom έχω πολύ χαμηλά τον πήχυ. Για Unreal Tournament το κόβω. 3
Fulgore Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Γιατί ένα καλό campaign απαιτεί πολύ περισσότερη δουλειά, σκέψη, ιδέες , πρωτοτυπία, βαθμό δυσκολίας, καλό σενάριο, ( βλ. Half Life, Bioshock , Deus X ), από ένα multi όπου μπαίνει μέσα ο καθένας και έχοντας κάποιες ικανότητες , το παίζει Εξολοθρευτής στους συνομήλικούς του. Γι' αυτό και για το συγκεκριμένο Doom έχω πολύ χαμηλά τον πήχυ. Για Unreal Tournament το κόβω. εμ πες τα γιατι για μερικους τα fps παιχνιδια ειναι μονο γραφικα και τιποτα αλλο. Να γιατι το Bioshock εκανε και τοσο μεγαλη αισθηση αν και multiplattform,γιατι ξεχωριζε ανετα απο την μαζα των υπολοιπων. 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Νομιζω οτι ξεχναμε ενα πολυ σημαντικο παραγοντα και αυτος ειναι η "εξελιξη" του μεσου gamer. Αλλο να εχεις ζησει 20+ χρονια στον χωρο και να εχεις αποψη για πολλα πραγματα και αλλο να ξεκινας προχθες και να εχεις βομβαρδιστει με αυτη την πραγματικοτητα. Υπαρχουν και οι ενδιαμεσοι που ακομη ανακαλυπτουν πως παιζεται το κολπο σιγα σιγα μην εχοντας πληρη εικονα.. Oλα τα αλλα ειναι καθαρα υποκειμενικες θεσεις και προτιμησεις που μπορουμε να συζηταμε ωρες και να διαφωνουμε για το τι ειναι σημαντικο.. Στο τελος της ημερας θα πρεπει να καταλαβουμε οτι η gaming κοινοτητα δεν ειναι ο μικροκοσμος των fora αλλα ο μεσος Αμερικανος και ο Κινεζος που θα παρει το psx και το xb, και στις περισσοτερες των περιπτωσεων δεν θα ασχοληθει καν ουτε με την επιφανεια οσων προσπαθουμε να αναλυσουμε εδω. Οπως το ιδιο θα κανει και ο μεσος χρηστης ενος κινητου ή ο μεσος χρηστης ενος αυτοκινητου και καθε καταναλωτικου αγαθου.Δεν μετραει παντα ή τουλαχιστον τις περισσοτερες φορες ποσο καλος εισαι αλλα ποσο καλα προμοταρεις τον εαυτο σου. Δεν βλεπω γιατι η gaming βιομηχανια πρεπει να αποτελει εξαιρεση σε αυτο. Το Doom λοιπον οσο και αν δεν μας αρεσει στην προκειμενη, "προσαρμοζεται" στις gaming συνθηκες της εποχης, γνωριζοντας πολυ καλα στην iD οτι οι εποχες οι ενδοξες εχουν περασει ανεπιστρεπτι και οτι ειναι εκτος παιχνιδιου εδω και καιρο.. Aπλα ας εχουμε στο πισω μερος του μυαλου μας αυτο. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Γι' αυτό και για το συγκεκριμένο Doom έχω πολύ χαμηλά τον πήχυ. Για Unreal Tournament το κόβω. Έτσι δείχνει.
d4ydr33m3r Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Eμενα παντως μια χαρα μου καλαρεσε το UT.. Απλα δεν εχει καμια σχεση με Doom.. Και εκει ειναι το προβλημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα