Psycho_Warhead Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 AMD Driver Hotfix Delivers Significant R9 390 Gains in DOOM Μεγάλο boost για όσους έχουν 390/390X, οι 380 και οι Fury από την άλλη καμία διαφορά. 1
D.Luffy Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Όταν λέω αντιπάλους τοποθετημένους με το χέρι εννοώ την αρχική τοποθέτηση. Στη συνέχεια φυσικά και θα μπορούν να αλλάξουν θέση και να αντιδρούν στις δικές σου κινήσεις. Τα warp-ins θα μπορούσε να είναι και στυλιστική άποψη πράγματι οπότε και δε θα δώσω μεγάλη σημασία (θα επανέλθω αν επιβεβαιωθεί η φήμη ότι η μηχανή δε σε αφήνει να έχεις πάνω από συγκεκριμένο αριθμό αντιπάλων συγχρόνως και για αυτό γίνεται αυτό). Πράγματι αν τα βρεις σκούρα μπορείς να αρχίσεις να τρέχεις και να αποφύγεις τους αντιπάλους. Δοκίμασε το στα πρώτα doom σε ψηλά επίπεδα δυσκολίας και αν τα καταφέρεις μπράβο σου. Αλλά δεν νομίζω ότι θα σου φανεί και τόσο εύκολο όσο ακούγεται. Όταν αναφέρομαι σε ταχύτητα αναφέρομαι στην ταχύτητα με την οποία κινείται ο παίχτης καθώς και τα projectiles του παιχνιδιού (τόσο τα δικά σου όσο και των εχθρών). Η Bethesda έκανε κάτι πολύ έξυπνο σε αυτό τον τομέα. Έβγαλε τα πρώτα της trailers λες και ήταν σε slow mode, με αποτέλεσμα να υπάρξει κατακραυγή. Όταν έκανε release με λίγο ψηλότερη ταχύτητα όλοι ήταν ευχαριστημένοι. Αλλά και πάλι η ταχύτητα είναι πολύ χαμηλότερη απο τα πρώτα doom και quake. Aruil sorry τωρα αλλά με αυτά που μου λες (ειδικά για την ταχύτητα) θα με κάνεις στο τέλος να νομίσω ότι δεν το έχεις καν παίξει το παιχνίδι και η μόνη σου επαφή είναι μέσω YouTube... Φυσικά και κάνω λάθος σωστά; Γιατί αλλιώς άλλα λόγια να αγαπιόμαστε λέμε. Πες μου πόση σημασία έχει πού θα είναι τοποθετημένοι οι εχθροί σε ένα γρήγορο shooter που κινείσαι εσύ και οι αντίπαλοι με μεγάλη ταχύτητα αλλάζοντας διαρκώς θέση. Δηλαδή φαντάσου το λίγο. Μπήκες σε μια περιοχή και αρχίζει η επίθεση. Πόσα δευτερόλεπτα θα χρειαστούν για να αλλάξουν όλοι θέση; Έχεις δει με τι ταχύτητα γίνονται όλα; Αυτό που περιγράφεις μόνο σε stealth action θα μπορούσε να είχε νόημα σήμερα. Αρχική τοποθέτηση... Μα τι σημασία έχει όταν σε δυο δευτερόλεπτα θα αλλάξουν όλα;;;; Warp-ins. Εννοείται ότι θα υπάρχει περιορισμός στους αντιπάλους που θα είναι ταυτόχρονα και αυτό είναι μάλιστα παρά πολύ καλό αν αναλογιστείς το optimisation που έχει γίνει ώστε η δράση να κρατιέται smooth σε όλη τη διάρκεια της μάχης. Τι να το κάνω αν έχει 50 εχθρούς ταυτόχρονα και σέρνεται το σύμπαν;; Παίζοντας το παιχνίδι μου έδωσε την αίσθηση ότι γινόταν πανικός. Όχι ότι σκοτώνω τον έναν και βλέπω τον άλλον να κάνει warp-in μπροστά μου. Όσο αναφορά το τρέξιμο για αποφυγή, ειμαι φανερό ότι έχει δωθεί έμφαση στη μάχη και όχι στο speedrun. Δύσκολο η εύκολο, πολλοί θα ήταν αυτοί που θα το έκαναν και θα έχαναν το νόημα του παιχνιδιού. Θα μου πεις γιατί δεν σου δίνεται η επιλογή. Οκ. Ταχύτητα. Δεν ξέρω αλλά εγώ δεν είμαι υπό την επήρεια υπνωτισμού της Bethesda που υποτίθεται ότι το παρουσίασε πολύ αργό για να μας φανεί πολύ γρήγορο μετά... Ρε παιδιά διαβάζετε αυτά που γράφετε; Έχετε πραγματικά την εντύπωση ότι όλοι γύρω σας είναι χαζοί; Τέλος, μήπως τα έχετε θεοποιήσει μερικοί λίγο στο μυαλό σας τα περί old school και την υποτιθέμενη στρατηγική; Ποια στρατηγική σε τοποθέτηση εχθρών, ammo και health ρε παιδιά; Θα τρελαθούμε; Απλοϊκά shooters ήταν όχι πρωτάθλημα σκάκι. Ποτέ δεν μου φάνηκε κάτι το έξυπνο στην τοποθέτηση εχθρών και τα συναφή στα παλιά παιχνίδια. Αντανακλαστικά ήθελαν όχι στοχασμό. Εάν θέλει να δει κάτι πάντως ο άνθρωπος, θα το δει και ας μην υπάρχει... Μελετημένη τοποθέτηση εχθρών στα παλιά Doom. Μάλιστα. Μήπως υπήρχε καμία "special old school" ή "strategy edition" που παίζατε μερικοί τότε που δεν γνωρίζουμε; Όταν άκουσα την Bethesda να λέει old school είπα ωραία, άρα θα είναι ένα γρήγορο shooter που θα απαιτεί αντανακλαστικά, θα έχουμε πολλά όπλα να κουβαλάμε ταυτόχρονα, θα είναι δύσκολο και φυσικά δεν θα υπάρχει κάλυψη για αυτόματη αναπλήρωση health. Πολύ απλά πράγματα. Όχι ολόκληρη επιστήμη που το κάνετε να φενεται μερικοί ενώ δεν είναι... 6
Psycho_Warhead Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Απλά ο κόσμος κολλάει στο παρελθόν, ειδικά στο gaming..Πολλοί μεγάλωσαν με τα πρώτα DOOM ας πούμε οπότε τα έχουν θεοποιήσει. Το ίδιο ισχύει και θα ισχύει για τις επόμενες γενιές, τα παιχνίδια που σε μεγαλώνουν, τα θεοποιείς. 1
Aruil Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι δεν έχεις παίξει τα πρώτα Doom. Αν είχες παίξει δεν θα μου έλεγες για speedrunning ούτε θα σύγκρινες την ταχύτητα. Αν θές να δεις ένα retrospective αυτό είναι ένα καλό video. Δεν είπα ποτέ ότι δεν είναι καλό παιχνίδι το καινούριο Doom, εσύ επέλεξες να το δεις έτσι. Εγώ απλά ισχυρίστηκα ότι δεν πρέπει να αναφέρεται η Bethesda σε old school design όταν δεν το ακολουθεί. Το αν το old school design είναι καλό ή όχι είναι άλλο θέμα που παίρνει συζήτηση, αν και μπορείς να καταλάβεις τις προτιμήσεις μου όπως και εγώ τις δικές σου. Τέλος αν θες να κάνεις σοβαρή συζήτηση μη χρησιμοποιείς το nostalgia επιχείρημα, είναι φτηνό και για να είμαι ειλικρινής είναι πιο πολύ προσβολή παρά επιχείρημα. 2
Tobajara Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Ποια στρατηγική σε τοποθέτηση εχθρών, ammo και health ρε παιδιά; Επ Ήθελε τακτική στη χρήση των πόρων, όπως και να το κάνουμε. Ήταν στεγνά pick ups και αν έχανες παραπάνω ζωή σε "εύκολα" τμήματα μετά συνήθως την πάταγες ή έφτυνες αίμα, χώρια τα πυρομαχικά. Για τους εχθρούς δε μου έχει μείνει κάποια ιδιαίτερη εντύπωση πέρα από τις στιγμές που ένιωθα πως το παιχνίδι με με είχε στήσει κανονικά. Χαίρομαι που διαβάζω ότι το campaign είναι το λιγότερο καλό, αν και το multi ο κόσμος συμφωνεί πως για τα μέτρα του PC είναι φόλα. Εκνευρίστηκα με τα "health pick ups από finishers" που δε θα έπρεπε να υπάρχουν ούτε σα σκέψη, αλλά η εξερεύνηση και η μείωση του backtracking είναι για μένα θετικό. Τέλος, αυτό για τις πόρτες που κλείνουν είναι λίγο περίεργο, ειδικά καθώς εγώ κλασσικά χρησιμοποιούσα γωνίες και κολώνες τρέχοντας προς τα πίσω σε διαδρόμους ( :P ) αλλά ΝΟΜΙΖΩ γινόταν και στα Doom 1 - 2. Η μνήμη μου είναι ασθενής, ας βοηθήσει κάποιος.
Fulgore Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Επ Ήθελε τακτική στη χρήση των πόρων, όπως και να το κάνουμε. Ήταν στεγνά pick ups και αν έχανες παραπάνω ζωή σε "εύκολα" τμήματα μετά συνήθως την πάταγες ή έφτυνες αίμα, χώρια τα πυρομαχικά. Για τους εχθρούς δε μου έχει μείνει κάποια ιδιαίτερη εντύπωση πέρα από τις στιγμές που ένιωθα πως το παιχνίδι με με είχε στήσει κανονικά. Χαίρομαι που διαβάζω ότι το campaign είναι το λιγότερο καλό, αν και το multi ο κόσμος συμφωνεί πως για τα μέτρα του PC είναι φόλα. Εκνευρίστηκα με τα "health pick ups από finishers" που δε θα έπρεπε να υπάρχουν ούτε σα σκέψη, αλλά η εξερεύνηση και η μείωση του backtracking είναι για μένα θετικό. Τέλος, αυτό για τις πόρτες που κλείνουν είναι λίγο περίεργο, ειδικά καθώς εγώ κλασσικά χρησιμοποιούσα γωνίες και κολώνες τρέχοντας προς τα πίσω σε διαδρόμους ( :P ) αλλά ΝΟΜΙΖΩ γινόταν και στα Doom 1 - 2. Η μνήμη μου είναι ασθενής, ας βοηθήσει κάποιος. Και γιατι δεν τα ξαναπαιζεις απο την Doom 3 BFG edition?
Tobajara Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Γιατί έχω ένα backlog ΝΑ μετά συγχωρήσεως και δουλειές ακόμα πιο ΝΑ
dimyok Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Ναι θελει και tactics . Παντα fullαρεις armor και ammo , καθαριζεις την περιοχη και μετα αφου μαρκαρεις τα powerups χτυπας το demon heart , αρχιζει ο κακος χαμος . Αλλα αμα χτυπας τους summoners πρωτα και μαζεψεις μπροστα τα χοντρα αρπας το quad damage και εχεις καθαρισει με ενα σκουπισμα ολα . Με ρουκετες θεριζονται . Στα παλια doom μπορουσες και να οπισθοχωρησεις πισω απο καλυψη εδω δεν , θελανε κονσολαδικο πιουπιου .Και να χεσω τα οπλα , με shotgun και rockets το τελειωσα .Πολυ μπροστα το final doom σε lvl design , με ενα σοβαρο editor θα μπορουσαμε να κανουμε πολλα αλλα ολο το online ειναι για κολοπαιδακια φαινεται. 1
_Theo_ Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Εντάξει μιλάμε για παιχνιδάρα. Είμαι στο επίπεδο Meltdown και μπορεί να μην είναι horror σαν το Doom 3 αλλά πιστεύω είναι πιστό στο πνεύμα και στο gameplay των παλιών Doom. Όσο προχωράει γίνεται και καλύτερο. Το παίζω στα High με τους τελευταίους οδηγούς, παρ όλο που μου πρότεινε το παιχνίδι τα medium και έχει αρκετά καλές επιδόσεις. Πάντως μου κάνει εντύπωση απο benchmark που έχω δεί, οτι ενώ η 280X είναι καλύτερη απο την 380 και ισάξια με την 380X, παρ όλα αυτά στο DOOM έχει χειρότερες επιδόσεις. Τι να πείς... 2
dimyok Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Που να δεις ποσο δυσκολο γινεται μετα . Ultraviolence με gamepad γινεται Nightmare 1
Oroku Saki Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Σημερα μονο το εχω παιξει 4 ωρες! Καιρο ειχα να μου αρεσει τοσο πολυ παιχνιδι. Οσο για τον σχεδιασμο στα παλια doom ηταν αθλιος λογω των γραφικων και των περιορισμων στην τεχνολογια τοτε. Παραμενει πιστο στα παλια Doom οντως. Θα το τερματισω μια φορα σε ολα τα επιπεδα δυσκολιας οπως ειχ κανει τοτε. Τις αξιζει και με το παραπανω τις υψηλες πωλησεις στο pc . Ετσι θα επρεπε να ειναι και το Doom3 αλλα να μην ειχαν βαλει health και ammo οταν κανουμε fataltiy στα τερατα.
KilliK Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Τέλος, αυτό για τις πόρτες που κλείνουν είναι λίγο περίεργο, ειδικά καθώς εγώ κλασσικά χρησιμοποιούσα γωνίες και κολώνες τρέχοντας προς τα πίσω σε διαδρόμους ( ) αλλά ΝΟΜΙΖΩ γινόταν και στα Doom 1 - 2. Η μνήμη μου είναι ασθενής, ας βοηθήσει κάποιος. οι πιστες ειναι τυπου αρενας, μπαινεις σε μια μικρη πιστα με την πορτα για την επομενη πιστα κλειδωμενη, σκοτωνεις τα mobs, ανοιγει η πορτα αυτοματα και προχωρας στην επομενη πιστα. στο πρωτοτυπο δεν γινοταν αυτο φυσικα, ειχες μια τεραστια πιστα που επρεπε πρωτα να εξερευνησεις σχεδον ολη, για προχωρησεις στην επομενη μεγαλη πιστα. εγω νομιζα στην αρχη οτι ηταν καποιο ειδος tutorial αυτο που γινοταν με τις αυτοματες πορτες, αλλα φαινεται τελικα οτι ειναι ετσι το gameplay ολου του παιχνιδιου. old school my ass. Οσο για τον σχεδιασμο στα παλια doom ηταν αθλιος λογω των γραφικων και των περιορισμων στην τεχνολογια τοτε. οτι ναναι. Απλά ο κόσμος κολλάει στο παρελθόν, ειδικά στο gaming..Πολλοί μεγάλωσαν με τα πρώτα DOOM ας πούμε οπότε τα έχουν θεοποιήσει. Το ίδιο ισχύει και θα ισχύει για τις επόμενες γενιές, τα παιχνίδια που σε μεγαλώνουν, τα θεοποιείς. ωραια πλανη.
dimyok Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 (επεξεργασμένο) Μετα τα καλα review η τιμη αρχιζει και ανεβαινει Ειδικα τα cdkeys ειναι χρηματiστηριο. Επεξ/σία 17 Μαΐου 2016 από dimyok
Occultist Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Εντάξει μιλάμε για παιχνιδάρα. Είμαι στο επίπεδο Meltdown και μπορεί να μην είναι horror σαν το Doom 3 αλλά πιστεύω είναι πιστό στο πνεύμα και στο gameplay των παλιών Doom. Όσο προχωράει γίνεται και καλύτερο. Το παίζω στα High με τους τελευταίους οδηγούς, παρ όλο που μου πρότεινε το παιχνίδι τα medium και έχει αρκετά καλές επιδόσεις. Πάντως μου κάνει εντύπωση απο benchmark που έχω δεί, οτι ενώ η 280X είναι καλύτερη απο την 380 και ισάξια με την 380X, παρ όλα αυτά στο DOOM έχει χειρότερες επιδόσεις. Τι να πείς... Αυτό γίνεται λόγω ποσότητας vram, την οποία το συγκεκριμένο παιχνίδι την καταναλώνει λαίμαργα...Άμα συγκρίνεις 280Χ με 380 τη 2άρα, θα δεις πόσο πίσω μένει η δεύτερη (προφανώς, στο όριο των settings που σηκώνουν από κοινού - όχι όλα low...). Εναντίον της 4άρας 380 (και πόσο μάλλον της 380Χ), αλλάζει το σκηνικό... 1
Fulgore Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Εντάξει μιλάμε για παιχνιδάρα. Είμαι στο επίπεδο Meltdown και μπορεί να μην είναι horror σαν το Doom 3 αλλά πιστεύω είναι πιστό στο πνεύμα και στο gameplay των παλιών Doom. Όσο προχωράει γίνεται και καλύτερο. Το παίζω στα High με τους τελευταίους οδηγούς, παρ όλο που μου πρότεινε το παιχνίδι τα medium και έχει αρκετά καλές επιδόσεις. Πάντως μου κάνει εντύπωση απο benchmark που έχω δεί, οτι ενώ η 280X είναι καλύτερη απο την 380 και ισάξια με την 380X, παρ όλα αυτά στο DOOM έχει χειρότερες επιδόσεις. Τι να πείς... Ο ενας λεει οτι ειναι πιστο στα παλια Doom ο αλλος οτι δεν εχει καμια σχεση με τα παλια. Αποφασιστε επιτελους :D
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα