Προς το περιεχόμενο

Leasing Ιδιωτων - νεα μοδα? και αν ναι συμφερει?? γνωμες


xampos20

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, lary7 είπε

Leasing σε ιδιώτη χωρίς φοροαπαλλαγή και εγώ το θεωρώ άσκοπο. Ίσως για ιδιαίτερες περιπτώσεις αλλά μέχρι εκεί.

Και με φοροαπαλλαγή να το πάρεις, δεν την καταλαβαίνω αυτή την καραμέλα. Γιατί να μην πάρεις το φορτηγάκι σου; Δεν θα εκπίπτει; Σε πρόχειρους υπολογισμούς που έκανα για leasing fiat doblo ήθελα περίπου στις 24.000 ευρώ και το πήρα 16.000 κούτα. Κόστος ασφάλισης πυρός/ κλοπής 270€ ετησίως, σήμα 105€ ετησίως σέρβις δεν έχω κάνει ακόμα, αλλά μια φορά το χρόνο πας. Πόσο να σου πάρει στην 5ετια. Ούτε την εταιρεία την συμφέρει στην τελική. Πόσο μάλλον μία μικρή. Υποτίθεται το κέρδος του θα έπρεπε να είναι που πετυχαίνει καλύτερες τιμές και στην αγορά αμαξιών και στην αγορά ασφαλίστρων και στα μαζικά σέρβις. Αυτό πιστεύω είναι και το σκεπτικό της ενοικίασης. Το σπίτι δεν το αγοράζεις, γιατί για να αποσβέσεις αγορά 150.000€ με 400€ ενοίκιο θες 32 χρόνια plus τους τόκους. Το αμάξι έτσι όπως δείχνει το κάνεις απόσβεση στην 3ετια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

53 λεπτά πριν, Nauths είπε

Και με φοροαπαλλαγή να το πάρεις, δεν την καταλαβαίνω αυτή την καραμέλα. Γιατί να μην πάρεις το φορτηγάκι σου; Δεν θα εκπίπτει; Σε πρόχειρους υπολογισμούς που έκανα για leasing fiat doblo ήθελα περίπου στις 24.000 ευρώ και το πήρα 16.000 κούτα. Κόστος ασφάλισης πυρός/ κλοπής 270€ ετησίως, σήμα 105€ ετησίως σέρβις δεν έχω κάνει ακόμα, αλλά μια φορά το χρόνο πας. Πόσο να σου πάρει στην 5ετια. Ούτε την εταιρεία την συμφέρει στην τελική. Πόσο μάλλον μία μικρή. Υποτίθεται το κέρδος του θα έπρεπε να είναι που πετυχαίνει καλύτερες τιμές και στην αγορά αμαξιών και στην αγορά ασφαλίστρων και στα μαζικά σέρβις. Αυτό πιστεύω είναι και το σκεπτικό της ενοικίασης. Το σπίτι δεν το αγοράζεις, γιατί για να αποσβέσεις αγορά 150.000€ με 400€ ενοίκιο θες 32 χρόνια plus τους τόκους. Το αμάξι έτσι όπως δείχνει το κάνεις απόσβεση στην 3ετια.

ΑΝ δεν έχεις 16.000 και χρειάζεσαι αμάξι τι κάνεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, karaLRS είπε

ΑΝ δεν έχεις 16.000 και χρειάζεσαι αμάξι τι κάνεις;

Σου ζητάει εισόδημα, όπως είπε ο φίλος πιο πάνω ίσο με το αμάξι συν το ΦΠΑ. Θυμάμαι του είπα ρε φίλε άμα είχα 19.500 θα πήγαινα να το αγοράσω χωρίς ΦΠΑ κιόλας λόγω απαλλαγής για να μην δεσμευθεί και το ποσό στην εφορία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/1/2019 στις 9:33 ΠΜ, AristidisZ είπε

Η μικτή δε λειτουργεί έτσι 

Αν έχεις μικροζημιές σε 10 σημεία του αυτοκινήτου δε πάει να πει ότι θα στο βάλουν μέσα, θα σου κάνουν λόγω χάρη 1500€ φαναρτζοδουλειά και θα τα πάρεις από την ασφάλεια 

Το κομμάτι της απαλλαγής είναι ανά περιστατικό 

Αν γρατζουνίσεις π.χ. μπροστά προφυλακτήρα σήμερα και πίσω προφυλακτήρα μετά από ένα μήνα, θα σου τα πάνε σαν διαφορετικές επισκευές, που η κάθε μια θα έχει απαλλαγή 

Μόνο αν αποδεικνύεται από τη ζημιά ότι έγινε σε ένα χτύπημα (π.χ. ο προφυλακτήρας μπροστά αριστερά, το αριστερό φτερό & η πόρτα του οδηγού) θα πας "πακέτο" 

Σε κάθε περίπτωση το leasing για ιδιώτες δεν έχει το παραμικρό ενδιαφέρον

Aν γρατσουνισεις πισω προφυλακτηρα τον πληρωνεις απο την τσεπη σου.Αν γρατσουνισεις μπροστινο προφυλακτηρα τον πληρωνεις παλι απο την τσεπη σου.Αν γρατσουνισεις φτερο επισης απο την τσεπη σου.Αν γινει βεβειωμενο ατυχημα(βεβαιωμενο εξαρταται απο καθε ασφαλιστικη) και υπαιτιος εισαι εσυ,η ασφαλιστικη πληρωνει τους αλλους εμπλεκομενους και εφοσον εχεις μικτη το κοστος επισκευης του δικου σου οχηματος(μειον την απαλλαγη που εχεις).

 

16 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Προφανώς αναφέρεσαι σε εμένα, οπότε ας παραθέσω την πηγή μου:

Το κατά κεφαλήν ΑΕΠ της Ελλάδας σε τρέχουσες τιμές και ισοτιμίες αγοραστικής δύναμης για το 2016 (το τελευταίο έτος που υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία ) έφτασε 19,9 χιλιάδες ευρώ έναντι 31,7 χιλιάδων ευρώ του μέσου όρου της Ευρωζώνης.

http://newpost.gr/oikonomia/665534/oyragos-sto-kata-kefalhn-aep-h-ellada-ndash-aykshthhke-to-kostos-ergasias

Επίσης μην μπερδεύεσαι το "Εννέα στους δέκα δηλώνουν εισόδημα κάτω από €20.000" δεν δείχνει το μέσο όρο, δείχνει την κατανομή του εισοδήματος. Αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα στα forum, πως μερικοί άλλα διαβάζουν και άλλα καταλαβαίνουν.

 

και τι συμπερασμα βγαζεις δηλαδη εσυ με αυτο?οτι το συνολο του ΑΕΠ το μοιραζονται ολοι ?Απορω γιατι σου κακοφαινεται το 9/10 που αναφερει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Nauths είπε

Και με φοροαπαλλαγή να το πάρεις, δεν την καταλαβαίνω αυτή την καραμέλα. Γιατί να μην πάρεις το φορτηγάκι σου; Δεν θα εκπίπτει; Σε πρόχειρους υπολογισμούς που έκανα για leasing fiat doblo ήθελα περίπου στις 24.000 ευρώ και το πήρα 16.000 κούτα. Κόστος ασφάλισης πυρός/ κλοπής 270€ ετησίως, σήμα 105€ ετησίως σέρβις δεν έχω κάνει ακόμα, αλλά μια φορά το χρόνο πας. Πόσο να σου πάρει στην 5ετια. Ούτε την εταιρεία την συμφέρει στην τελική. Πόσο μάλλον μία μικρή. Υποτίθεται το κέρδος του θα έπρεπε να είναι που πετυχαίνει καλύτερες τιμές και στην αγορά αμαξιών και στην αγορά ασφαλίστρων και στα μαζικά σέρβις. Αυτό πιστεύω είναι και το σκεπτικό της ενοικίασης. Το σπίτι δεν το αγοράζεις, γιατί για να αποσβέσεις αγορά 150.000€ με 400€ ενοίκιο θες 32 χρόνια plus τους τόκους. Το αμάξι έτσι όπως δείχνει το κάνεις απόσβεση στην 3ετια.

Δεν μετράει αποκλειστικά το οικονομικό κομμάτι σε αυτή την περίπτωση.Σίγουρα, αν έχεις καλά διαθέσιμα μπορείς να το αγοράσεις αλλά αν μιλάμε για εταιρείες με στόλο αυτοκινήτων και όχι ένα αυτοκίνητο που το οδηγάει ο ιδιοκτήτης και η σύζυγος του, τότε το leasing προσφέρει και άλλα πλεονεκτήματα.

1) Το κυριότερο, διατηρείς ρευστότητα. Αν είμαι νέα επιχείρηση και θα χρειαστώ 4-5 φορτηγά θα πρέπει να βρω 80.000 κασέρι. Με το leasing ξεκινώ με 15-20 χιλιάδες και τα υπόλοιπα μπορώ να τα επενδύσω αλλού (μηχανήματα, προσωπικό).

2) Αντικατάσταση αυτοκινήτου, κοινώς συνεχίζεις τη δουλειά σου παρά την αναποδιά που θα σου τύχει. 

3) Δεν σε ενδιαφέρει η απαξίωση του αυτοκινήτου που έρχεται φυσιολογικά (με τα χρόνια) ή έκτακτα (έκλεισε η αντιπροσωπεία π.χ.). Κάθε 4 χρόνια μπορείς να έχεις νέο αυτοκίνητο με ότι αυτό συνεπάγεται σε καταναλώσεις, ασφάλεια, κύρος κτλ.

Γενικά το leasing είναι εργαλείο για κερδοφόρες κυρίως επιχειρήσεις που θέλουν να διατηρούν επαρκή ρευστότητα και να γνωρίζουν τι και πότε το πληρώνουν.. Απλά τα τελευταία χρόνια με την κρίση ο κόσμος στράφηκε προς αυτές τις εταιρείες και πλέον κάνουν επιθετικότατο marketing για leasing σε ιδιώτες, κάτι το οποίο δεν συμφέρει από οποιαδήποτε πλευρά και αν το δεις.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, koulkos είπε

Δεν μετράει αποκλειστικά το οικονομικό κομμάτι σε αυτή την περίπτωση.Σίγουρα, αν έχεις καλά διαθέσιμα μπορείς να το αγοράσεις αλλά αν μιλάμε για εταιρείες με στόλο αυτοκινήτων και όχι ένα αυτοκίνητο που το οδηγάει ο ιδιοκτήτης και η σύζυγος του, τότε το leasing προσφέρει και άλλα πλεονεκτήματα.

1) Το κυριότερο, διατηρείς ρευστότητα. Αν είμαι νέα επιχείρηση και θα χρειαστώ 4-5 φορτηγά θα πρέπει να βρω 80.000 κασέρι. Με το leasing ξεκινώ με 15-20 χιλιάδες και τα υπόλοιπα μπορώ να τα επενδύσω αλλού (μηχανήματα, προσωπικό).

2) Αντικατάσταση αυτοκινήτου, κοινώς συνεχίζεις τη δουλειά σου παρά την αναποδιά που θα σου τύχει. 

3) Δεν σε ενδιαφέρει η απαξίωση του αυτοκινήτου που έρχεται φυσιολογικά (με τα χρόνια) ή έκτακτα (έκλεισε η αντιπροσωπεία π.χ.). Κάθε 4 χρόνια μπορείς να έχεις νέο αυτοκίνητο με ότι αυτό συνεπάγεται σε καταναλώσεις, ασφάλεια, κύρος κτλ.

Γενικά το leasing είναι εργαλείο για κερδοφόρες κυρίως επιχειρήσεις που θέλουν να διατηρούν επαρκή ρευστότητα και να γνωρίζουν τι και πότε το πληρώνουν.. Απλά τα τελευταία χρόνια με την κρίση ο κόσμος στράφηκε προς αυτές τις εταιρείες και πλέον κάνουν επιθετικότατο marketing για leasing σε ιδιώτες, κάτι το οποίο δεν συμφέρει από οποιαδήποτε πλευρά και αν το δεις.  

Μιλάς για μεγάλο στόλο, ενώ εγώ για το μεγαλύτερο ποσοστό εταιρειών στην Ελλάδα που είναι μικρομεσαίες. Στην περίπτωση σου σίγουρα συμφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Nauths είπε

Σου ζητάει εισόδημα, όπως είπε ο φίλος πιο πάνω ίσο με το αμάξι συν το ΦΠΑ. Θυμάμαι του είπα ρε φίλε άμα είχα 19.500 θα πήγαινα να το αγοράσω χωρίς ΦΠΑ κιόλας λόγω απαλλαγής για να μην δεσμευθεί και το ποσό στην εφορία. 

το εισόδημα με τα μετρητά έχει μεγάλη διαφορά.σε συγκεκριμένες περιπτώσεις κάποιος μπορεί να βγάζει. 3-4k τον μήνα αλλά μετρητά να μην υπάρχουν λόγω υποχρεώσεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, vasilllis είπε

και τι συμπερασμα βγαζεις δηλαδη εσυ με αυτο?οτι το συνολο του ΑΕΠ το μοιραζονται ολοι ?Απορω γιατι σου κακοφαινεται το 9/10 που αναφερει..

Το σύνολο του ΑΕΠ φυσικά και το μοιράζονται όλοι(άσχετα που υπάρχουν ακραίες εισοδηματικές ανισότητες), αυτός ακριβώς είναι ο ορισμός του ΑΕΠ, η συνολική αξία αγαθών και υπηρεσιών που παράγονται σε μια χώρα στη διάρκεια ενός έτους.

Επίσης δεν μου κακοφαίνεται το 9/10, απλά επεσήμανα ότι το 9/10 αφορά κατανομή και όχι μέσο όρο όπως το παρουσίασε ο φίλος παραπάνω. Φαντάζομαι πως καταλαβαίνεις τη διαφορά κατανομής και μέσου όρου, αν όχι πες μου να σου δώσω αναλυτικό παράδειγμα.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Nauths είπε

Μιλάς για μεγάλο στόλο, ενώ εγώ για το μεγαλύτερο ποσοστό εταιρειών στην Ελλάδα που είναι μικρομεσαίες. Στην περίπτωση σου σίγουρα συμφέρει.

Μικρομεσαίες είναι επιχειρήσεις με 1-40 εκατ. τζίρο (ένα από τα κριτήρια) και υπάρχουν πολλές τέτοιες στην αγορά. Τα 4-5 αυτοκίνητα δεν είναι μεγάλος στόλος γιατί σε μια μικρομεσαία οικογενειακή ΑΕ μαζεύονται για πλάκα (2-3 οι ιδιοκτήτες συνήθως και άλλα 1 ως 3 για την εργασία) και δεν αναφέρομαι καν σε μεταφορικές ή εμπορικές με πωλητές όπου εκεί τα πράγματα ξεφεύγουν εύκολα. Αν αναφέρεσαι στις επιχειρήσεις της γειτονιάς τότε σαφώς και έχεις δίκιο, απλά αυτές δεν νοούνται ως μικρομεσαίες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Nauths είπε

Και με φοροαπαλλαγή να το πάρεις, δεν την καταλαβαίνω αυτή την καραμέλα. Γιατί να μην πάρεις το φορτηγάκι σου; Δεν θα εκπίπτει; Σε πρόχειρους υπολογισμούς που έκανα για leasing fiat doblo ήθελα περίπου στις 24.000 ευρώ και το πήρα 16.000 κούτα. Κόστος ασφάλισης πυρός/ κλοπής 270€ ετησίως, σήμα 105€ ετησίως σέρβις δεν έχω κάνει ακόμα, αλλά μια φορά το χρόνο πας. Πόσο να σου πάρει στην 5ετια. Ούτε την εταιρεία την συμφέρει στην τελική. Πόσο μάλλον μία μικρή. Υποτίθεται το κέρδος του θα έπρεπε να είναι που πετυχαίνει καλύτερες τιμές και στην αγορά αμαξιών και στην αγορά ασφαλίστρων και στα μαζικά σέρβις. Αυτό πιστεύω είναι και το σκεπτικό της ενοικίασης. Το σπίτι δεν το αγοράζεις, γιατί για να αποσβέσεις αγορά 150.000€ με 400€ ενοίκιο θες 32 χρόνια plus τους τόκους. Το αμάξι έτσι όπως δείχνει το κάνεις απόσβεση στην 3ετια.

Ναι αλλά τι ποσοστό απόσβεσης θα έχεις; Μια περίοδο νομίζω το είχαν πάει στο 5%, εκεί θα σε σκίζει κάθε χρόνο η εφορία. Επιπλέον έχεις ευελιξία , δεν είναι στο όνομά σου το αμάξι , αν δεν βγαίνεις το δίνεις πίσω, δεν χρειάζεται να δώσεις λεφτά μπροστά, και όλα αυτά καλύπτουν την χασούρα απο το αυξημένο κόστος σε σχέση με αγορά ή χρηματοδότηση. Για έναν ελεύθερο επαγγελματία αυτό μεταφράζεται σε εξοικονόμηση ΦΠΑ, ΕΦΚΑ, εφορία, σχεδόν 50% πάνε όλα αυτά μαζί. Για έναν ιδιώτη που δεν γλιτώνει αυτά είναι εντελώς ασύμφορο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Το σύνολο του ΑΕΠ φυσικά και το μοιράζονται όλοι(άσχετα που υπάρχουν ακραίες εισοδηματικές ανισότητες), αυτός ακριβώς είναι ο ορισμός του ΑΕΠ, η συνολική αξία αγαθών και υπηρεσιών που παράγονται σε μια χώρα στη διάρκεια ενός έτους.

Επίσης δεν μου κακοφαίνεται το 9/10, απλά επεσήμανα ότι το 9/10 αφορά κατανομή και όχι μέσο όρο όπως το παρουσίασε ο φίλος παραπάνω. Φαντάζομαι πως καταλαβαίνεις τη διαφορά κατανομής και μέσου όρου, αν όχι πες μου να σου δώσω αναλυτικό παράδειγμα.

Τι να το κανω εγω αν οι 9 εχουν 16000€ ετησιο εισοδημα ,και ο 10τος εχει 1.200.000? παλι στα λογια του φιλου ερχεσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, vasilllis είπε

Τι να το κανω εγω αν οι 9 εχουν 16000€ ετησιο εισοδημα ,και ο 10τος εχει 1.200.000? παλι στα λογια του φιλου ερχεσαι.

Προφανώς δεν διάβασες καν τι έγραψε ο φίλος παραπάνω, δεν εξηγείται αλλιώς που πιστεύεις ότι έρχομαι στα λόγια του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας το δούμε αλλιώς το θέμα, με νούμερα και όχι μόνο. Έστω ότι δεν θέλω μόστρα Merc με 600€/μήνα, αλλά ένα απλό αμαξάκι να κάνω τη δουλειά μου.

Έστω ότι ενδιαφέρομαι για αυτό: Hyundai i20 1.0 100PS 7ρι διπλοσύμπλεκτο αυτόματο. Πολύ ωραίο αμαξάκι για πόλη και για να πας τις διακοπές σου το καλοκαίρι.

Βλέπω λοιπόν ότι αν δώσω 5 χιλιάρικα προκαταβολή για μίσθωμα 2 ετών με 20000km/έκτος, βγαίνει 50€ ο μήνας, δηλαδή τελικά θα μου κοστίσει 6200€ με ΦΠΑ, δηλαδή 3100€ ο χρόνος.

Αυτή τη στιγμή για το 10ετίας 1400ρι turbo μου πληρώνω ετησίως:

  • Σέρβις ~400€ (συνολικά για περίπου 2 φορές ανά έτος και μία φορά κάθε 3 χρόνια το "μεγάλο" επιμερισμένο διά 3).
  • Τέλη 250€
  • Βενζίνη ~2800€ (euro 4 150ps κατανάλωση στην πόλη που το κινώ 9,5 με βαρύ πόδι, 20000km/έτος που είπαμε ήδη και 1.5€/lt)
  • Λάστιχα 200€ (400€ κάθε 2 χρόνια)
  • Ασφάλεια (όχι μεικτή αλλά με κλοπή κλπ) 250€
  • Τυχαίες φθορές λόγω ηλικίας ~150€ (μπορεί 1 χρόνο να μη βγάλει τίποτα και μέσα σε 3 μήνες να αλλάζω σωληνάκια, παγούρια, ράγες πανοραμικής κλπ)

Συνολικά λοιπόν ξοδεύω 4050€ ετησίως για το αυτοκίνητο.

Στο i20 δεν θα έχω κανένα από αυτά τα έξοδα, πλην της βενζίνης. Κοιτώντας εδώ, βλέπω πραγματική μέση 6,45lt/100km, άρα ας πούμε 7 με το λίγο βαρύ μου πόδι. 2000€ το χρόνο.
Δηλαδή ετησίως θα έχω ξοδέψει 5100€ για το συγκεκριμένο Hyundai και 4050€ για το δικό μου.

Θα μου πείτε, 1050€ διαφορά δεν είναι και λίγο! Θα σας απαντήσω, το δικό μου είναι ήδη 10 ετών με 150000km. Αξίζουν 1050€/χρόνο διαφορά για να οδηγείς για πάντα ένα καινούριο αυτοκίνητο;
Η απάντηση είναι εξαρτάται! Στη μεμονωμένη δική μου περίπτωση πιθανόν να αξίζει (αν θέλω κάτι νεότερο ή πιο οικονομικό στη χρήση), πιθανόν και όχι (αν δεν θέλω πιο αργό αυτοκίνητο ή μικρότερης κατηγορίας).

Πάμε τώρα στο παρασύνθημα: Έστω ότι γυρνάς με την ησυχία σου σπίτι σου και 3 τετράγωνα πριν φτάσεις εξάφνως ξεπαρκάρει όχημα, σου ακουμπάει οριακά το φτερό και σου ξηλώνει τον πίσω προφυλαχτήρα (true story). Η θείτσα δεν παίρνει χαμπάρι (ή το παίζει κουτοπόνηρα αδαής) και κάνει αρνητική δήλωση, παρόλο το πασιφανές υπαιτιότητας βάσει ΚΟΚ. Η ασφαλιστική της εξαντλεί το όριο (10 ημέρες) για να σου απαντήσει τελικά ότι θα κινηθεί νομικά. Ενεργοποιείς κι εσύ νομική προστασία και πάτε δικαστικά. Τη δεύτερη εβδομάδα μπλέκεις μεταξύ συνεργείου και πραγματογνωμόνων και οριακά ξεκινάει η επισκευή, την τρίτη εβδομάδα υπάρχει και μια αργία και τελικά το παραλαμβάνεις ακριβώς 3 εβδομάδες αργότερα. ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ, στέλνεις το τιμολόγιο στην ασφαλιστική και παρακαλάς τον Θεό ο δικαστής να είναι φυσιολογικός άνθρωπος και να πάρεις τα λεφτά σου κάποιους μήνες μετά, ενώ έχεις ήδη μείνει 3 εβδομάδες χωρίς αυτοκίνητο. Στο leasing σε 48 ώρες θα είχα άλλο και δεν θα πλήρωνα καμία επισκευή. Αξία? ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ.

Τα σχόλια για το τι αξίζει δικά σας...

Επεξ/σία από GeorgeMan
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Προφανώς δεν διάβασες καν τι έγραψε ο φίλος παραπάνω, δεν εξηγείται αλλιώς που πιστεύεις ότι έρχομαι στα λόγια του.

εγραψε:

 Σχετικά με το μέσο ετήσιο εισόδημα των Ελλήνων παραθέτω άρθρο από το Βήμα από τις 8/4/2017 με τίτλο: "Εννέα στους δέκα δηλώνουν εισόδημα κάτω από €20.000": https://www.tovima.gr/2017/04/08/finance/ennea-stoys-deka-dilwnoyn-eisodima-katw-apo-20-000/, αλλά και άρθρο με αναλυτικούς πίνακες από το taxheaven, όπου μπορεί κανείς να βγάλει ακριβή συμπεράσματα:

και απαντας παρακατω σε εμενα :

Το σύνολο του ΑΕΠ φυσικά και το μοιράζονται όλοι(άσχετα που υπάρχουν ακραίες εισοδηματικές ανισότητες)

οι ανισοτητες που αναφερεις συμφωνα με το δημοσιευμα που παραθεσε(χωρις μαθηματικους υπολογισμους) ειναι αυτο που παραθεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, vasilllis είπε

εγραψε:

 Σχετικά με το μέσο ετήσιο εισόδημα των Ελλήνων παραθέτω άρθρο από το Βήμα από τις 8/4/2017 με τίτλο: "Εννέα στους δέκα δηλώνουν εισόδημα κάτω από €20.000"

Έχω ήδη γράψει τόσες φορές ότι ο τίτλος του άρθρου δηλώνει κατανομή εισοδήματος, κάτι που δεν έχει καμία σχέση με τον μέσο όρο.

Κατά τα άλλα, το συμπέρασμα που βγάζεις εσύ βλέποντας να επισημαίνω την αντίφαση του είναι ότι "έρχομαι στα λόγια του"...

Δεν ασχολούμαι άλλο.

@GeorgeMan Εγώ πιστεύω πως η σύγκριση που προσπαθείς να κάνεις είναι εντελώς άκυρη, νόημα θα είχε μόνο η σύγκριση leasing με αγορά καινούργιου με χρηματοδότηση, και φυσικά μόνο για ακριβώς ίδια αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...