Προς το περιεχόμενο

NVIDIA Pascal, GP100


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα 32GB είναι ήδη too much, και ο μόνος λόγος που θα έβαζα τόσο προσωπικά είναι γιατί μια τέτοια πλατφόρμα την παίρνεις για 4 χρόνια τουλάχιστον.

Μα και τα 16 πολλα ειναι πρακτικα οταν σημερ ακανιες δουλεια και με 8. Προσωπικα κανω στο pc Ολες τις δουλειες, 3 projects στο android studio, 2 browsers ανοιχτους με απειρα tabs και 1 virtual android device και εχω φτασει τα 8. Η πολλη ραμ εχεινοημα μονο σε περιπτωσεις που καποιο προγραμμα θελει ΠΟΛΛΗ ραμ, ή σε virtual devices/machines. Εγω ολο λεω να ανεβω στα 16 κι ακομα δενε χω δει lag λογω μνημης στις εφαρμογες που χρησιμοποιω.

 

 

Και μιας και το thread ειανι για καρτες γραφικων δεν πιστευω πως η πλειονοτητα των παιχνιδιων αξιοποιει πανω απο 8 gb ram ωστε να εχει νοημα παραπανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ναι, με τέτοιο σύστημα σερφάρισμα στο hatebook θα έκανα..

 

MSI CELEBRATES 30TH ANNIVERSARY IN STYLE LIMITED EDITION GEFORCE® GTX 1080 30TH ANNIVERSARY GRAPHICS CARD

 

GeForce-GTX-1080-30th-Anniversary-V336_2

Προτιμώ την Gigabyte GTX 1080 Xtreme Gaming Water cooling  (εμφανισιακά τουλάχιστον B) )

post-61606-0-78961900-1474352667_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή διαβάζω ανοησίες τύπου ''Μόνο η 1080 και η Titan X Pascal υποστηρίζουν HDR'', να πω ότι HDR υποστηρίζουν και οι GTX900, όπως και οι 1060/1070 βέβαια. Γενικά όσες κάρτες έχουν HDMI 2.0 το υποστηρίζουν. Και επιτέλους να το δούμε σε όλα τα παιχνίδια, διότι εκτός από το πολύ φως, προσφέρει και 10bit χρώμα. No more color banding.

 

Getting to know the new HDR

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιό colour banding ακριβώς; Εάν τύχει να εμφανίζεται κάπου θα είναι χάρη λαλακισμένης συμπίεσης οτιδήποτε παρά οτιδήποτε άλλο. Nα σημειώσω ότι για να έχει 10bit (per colour channel) νόημα θα πρέπει να υπάρχει και ανάλογη 10μπιτη οθόνη. Mια σχετική προσομοίωση γίνεται όπως αναφέρει η παραπομπή, αλλά για να το ευχαριστηθεί κάποιος θέλει και ανάλογο HDR display.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύει, στα παιχνίδια βλέπω συχνά color banding στον ουρανό. Δεν ξέρω αν είναι λόγω συμπίεσης ή αν πράγματι δεν φτάνει το 8bit.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύει, στα παιχνίδια βλέπω συχνά color banding στον ουρανό. Δεν ξέρω αν είναι λόγω συμπίεσης ή αν πράγματι δεν φτάνει το 8bit.

 

Φτάνουν και περισσεύουν τα 8bit/RGBA. Banding υπήρχε ακόμα και στο Quake3 στον ουρανό σε πολλές λύσεις χάρη λαλακισμένου TC και δεν είναι καινούργιο πρόβλημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φτάνουν και περισσεύουν τα 8bit/RGBA. Banding υπήρχε ακόμα και στο Quake3 στον ουρανό σε πολλές λύσεις χάρη λαλακισμένου TC και δεν είναι καινούργιο πρόβλημα.

 

Έχω τις αμφιβολίες μου για το αν φτάνουν, διότι μέχρι και σε BD ταινίες βλέπεις color banding. Στα παιχνίδια μπορεί να ισχύει ακόμα και σήμερα αυτό που λες, πάντως είναι άσχημο. Υπόψιν, το Dolby Vision που είναι αντίστοιχο με το HDR, προσφέρει 12bit :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 8 bit προκαλούν banding, και μας έχει συμβεί σε όλους

Χρωματικές παλέτες είχαμε και με CGA/EGA/VGA :D

Οι μισο-λύσεις που μας παρουσιάζουν για HDR είναι απλά προσωρινές ελπίζω

Ευελπιστώ σύντομα να έχουμε πραγματικά wide gamut και HDR , πρόσφατα βγήκαν κάτι dell monitors  ~$1.300

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς το μαύρο της OLED δεν έχει ιδιαίτερο νόημα το HDR και δυστυχώς οι OLED δεν έχουν αρκετό φως για την ώρα.

 

το wide έχει έχει voημα, ακόμα και σε φωτογραφίες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω τις αμφιβολίες μου για το αν φτάνουν, διότι μέχρι και σε BD ταινίες βλέπεις color banding. Στα παιχνίδια μπορεί να ισχύει ακόμα και σήμερα αυτό που λες, πάντως είναι άσχημο. Υπόψιν, το Dolby Vision που είναι αντίστοιχο με το HDR, προσφέρει 12bit :P

 

Το οποίο στην πλειοψηφία του είτε θα είναι πρόβλημα λαλακισμένης συμπίεσης ή του ίδιου του μέσου μετάδοσης εικόνας ε; Γιατί κανείς σας δεν βλέπει παρόμοια artifacts στο κινηματογράφο για παράδειγμα; ΄Η για να ακουστώ για άλλη μια φορά γραφικός, γιατί δεν είχαμε παρόμοια φαινόμενα με CRT displays;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...