Προς το περιεχόμενο

NVIDIA Pascal, GP100


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ashes of The Singularity DX12 Benchmark: (GTX1080(Πρέπει να 'ναι ελαφρώς υπερχρονισμένη) vs GTX980Ti@1525/3950)

 

Σίγουρα έχει διαφορά η 1080 έναντι της ti αλλά δεν είναι εντελώς ίδια και τα συστήματα που έχουν γίνει....

Ο cpu δεν είναι καν στην ίδια ταχύτητα,άλλη ram το ένα σύστημα σε σχέση με το άλλο και τελευταίο δεν αναφέρονται κάπου οι χρονισμοί των καρτών στο συγκεκριμένο bench.

Βασικά περιμένω άνετα να φεύγει η 1080 της ti και όχι με 3,5frames μόνο...

 

Περίμενε και τα επίσημα reviews....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα δείξει πάντως γιατί είναι ότι να 'ναι αυτό το bench ... αν η διαφορά καρτών είναι στο 25-30% που υπολογίζεται από αυτά που διαβάζω απλά η ti δεν την ακολουθεί πουθενά όσο oc και αν πάρει (1550+ ταχύτητα core).To gain σε απόδοση που παίρνει η ti από το max oc είναι ένα  max +20% εδώ το γράφημα τις βγάζει ισοδύναμες (και η 1080 λές ότι είναι και λίγο υπερχρονισμένη)...Εδώ υποστηρίζει καλύτερο από sli gtx 980 ότι θα είναι το gtx 1080 που απλά δεν το φτάνει η 980ti όσο oc και αν φάει...

Και μιλάμε για dx12 που υποτίθεται θα έχει καλύτερο Async Compute η gtx 1080.

Μάλλον κάτι δεν μας λέει καλά η nvidia αν όντως ισχύει αυτή η απόδοση των καρτών για μένα...

Αν είναι έτσι τότε η 1070 (που την βλέπω πιο δυνατή από 980ti για μένα) βλέπω να είναι κάτω από 980ti.

Επειδή όπως προείπα,ότι είναι ότι να 'ναι αυτό το bench απλά δεν το πιστεύω το Ashes of The Singularity bench.

Θα δείξει όπως και να έχει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδεικτικό σαν πρώτο benchmark ενός ξεκάρφωτου είναι, ούτε τα ρολόγια ξέρουμε, ούτε τους drivers που χρησιμοποιήθηκαν. Εννοείται ότι για την ώρα το παίρνεις ως ''κάτι για να 'χουμε να λέμε'' και τίποτα παραπάνω μέχρι τα επίσημα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ισχύουν το παραπάνω αποτέλεσμα μεταξύ 1080&980Ti ( αν και είναι νωρίς για αξιόπιστα αποτελέσματα) περίμενα μεγαλύτερη διαφορά λόγο των γνωστών προβλημάτων που είχε η nvidia με το Async Compute . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...