Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

430 ευρώ το έβαλα, μην μπλέκουμε 1,2,5 στο τέλος.

2 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Με 3,500 όχι δεν θα βρεις. Με 4,000 παίρνεις το mojito που έχει η εταιρεία wheelnwater και σε 4 χρόνια εσύ θα έχεις γλυτώσει άλλα τόσα σχεδόν από τα έξοδα που προαναφέραμε. Μαζί με την επιδότηση που διακιουσαι. Και να ξέρεις ότι η βενζίνη θα ανέβει πολύ τα επόμενα χρόνια. Διάβασε για την βιοαιθανόλη που βάζουν υποχρεωτικά πλέον τα διυλιστήρια και το ποσοστό ανεβαίνει κάθε χρόνο μέχρι να φθάσει στο 50% με νόμο του κράτους. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι θα ξεπεράσει τα 2,50 ευρώ το λίτρο στην καλύτερη σε 2-3 χρόνια. 

Με 12άρα ζάντα; Και θα με πάει και δικάβαλο; Δε νομίζω.

Δεν θα τσακιστούμε για να λέμε πως γλιτώνουμε χρήματα.

Επεξ/σία από kotsonatos04
  • Απαντ. 881
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kotsonatos04 είπε

430 ευρώ το έβαλα, μην μπλέκουμε 1,2,5 στο τέλος.

Με 12άρα ζάντα; Και θα με πάει και δικάβαλο; Δε νομίζω.

Δεν θα τσακιστούμε για να λέμε πως γλιτώνουμε χρήματα.

Ξέρω εγώ ότι πάει γιατί έχω 7 χρόνια. Αποτι καταλαβαίνω δεν έχεις οδηγήσει ηλεκτρικό σκούτερ γι'αυτό συνεχίζεις να ρωτάς αν θα τραβάει δικαβαλο. Πήγαινε κάνε ένα τεστ ντραιβ θα σε βοηθήσει. 

Τα ηλεκτρικά έχουν ροπή από το μηδέν οπότε αν σταματήσεις σε ανηφόρα ακόμη και δικαβαλο και ξεκινήσετε ταυτόχρονα με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο θα ψάχνει να σε βρει μέχρι να πιάσει τις ανάλογες στροφές και να ανοίξει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με 12άρα ζάντα στην Αθήνα, με αυτή την ποιότητα ασφάλτου, με αυτές τις λακκούβες, με αυτά τα σαμαράκια και δικάβαλο δεν γίνεται. Δεν είναι θέμα κινητήρα, αλλά ενεργητικής ασφάλειας.

και έχω οδηγήσει ηλεκτρικό, 2 φορές, μόνο το seat Mo den έχω εμπειρία από άλλο.

Μία φορά σε test drive και άλλη μια μου το εμπιστευθηκε φίλος/φίλου που κάνει delivery, για μια γρήγορη βόλτα. Όντως τα "μπαμ" είναι εντυπωσιακά, αλλά έχει και άλλο "στήσιμο".

Επεξ/σία από kotsonatos04
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H επιδότηση δεν είναι 100% ότι θα την πάρει, επίσης είναι το κόστος για 2η μπαταρία, για 2 αναβάτες φαντάζομαι κοιτάς για αντίστοιχο 125cc, ένα που κοίταζα εγώ λέει "Mέγιστη ισχύς 8.64 kw", μέγιστη δεν είναι όμως η συνεχόμενη.

Δεν ξέρω αν είναι καλή επιλογή απλά μ άρεσε εμφανισιακά, δυστυχώς όμως δεν βλέπω τίποτα για ψύξη μπαταρίας (κάποιο αεραγωγό ας πούμε) δεν ξέρω τι άλλα αρνητικά έχει καθώς ποτέ δεν το αποφάσισα. https://www.horwin.gr/models/SK/SK3PLUS/

Τελική πρέπει να έχει 100χλμ/ώρα, μπαταρίες 72V45Ah, 72v είναι "δυνατά" και με 2 μπαταρίες 95Ah σίγουρα θα βγάζει αρκετά χλμ.

Οπότε 4.950 € με 2 μπαταρίες χωρίς επιδότηση, με επιδότηση  300€ για 2η μπαταρια και τώρα εδώ μπερδευτικα είναι 20% (μαξ 700€) που λέει εδώ https://kinoumeilektrika3.gov.gr/index.html

image.png.edf96ad91e817f4efb78c3c480f7b9ea.png

ή 30% που λέει στο ΚΥΑ 2η τροποποίηση της Δράσης ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ Γ'- κύκλος  

https://kinoumeilektrika3.gov.gr/files.html#Faq-9

image.png.b1daf0401c50152e15c4bae6f845f12d.png

 

Αυτονομία λέει 130χλμ, αν πεις ότι βγάζει τα μισά 65χλμ * Κύκλοι φόρτισης Περ. 1000 φορές = 65.000χλμ 

Επεξ/σία από Havik
Δημοσ.
Μόλις τώρα, kotsonatos04 είπε

Με 12άρα ζάντα στην Αθήνα, με αυτή την ποιότητα ασφάλτου, με αυτές τις λακκούβες, με αυτά τα σαμαράκια και δικάβαλο δεν γίνεται. Δεν είναι θέμα κινητήρα, αλλά παθητικής ασφάλειας.

και έχω οδηγήσει ηλεκτρικό, 2 φορές, μόνο το seat Mo den έχω εμπειρία από άλλο.

Μία φορά σε test drive και άλλη μια μου το εμπιστευθηκε φίλος/φίλου που κάνει delivery, για μια γρήγορη βόλτα. Όντως τα "μπαμ" είναι εντυπωσιακά, αλλά έχει και άλλο "στήσιμο".

Υπάρχουν άλλα μοντέλα με μεγάλη ζάντα. Εν ολίγοις θα σου το πω όπως το σκέφτομαι και χωρίς παρεξήγηση αλλά το λέω σε όλους. Όποιος την σήμερον ημέρα αγοράσει καινούργιο δικυκλο πόλης και πάρει τελικα βενζινοκίνητο είναι αδιαβαστος και καταστρέφει την τσέπη του. Είναι πολλοί οι λόγοι και τα έχω ξανά αναφέρει σε άλλα σχόλια. Ένα πράγμα θα σου πω,πέρυσι το εξοικονομώ 2025 επέτρεπε να κάνεις αίτηση για αλλαγή καυστήρα και η μόνη επιλογή που είχες ήταν αντλία θερμότητας. Αυτό τα λέει όλα για το τη θα γίνει με τα υγρά καύσιμα.

Δημοσ.

Εγώ έκανα ανάλυση με νούμερα και εσύ το μόνο που παραθέτεις είναι διαπιστώσεις. Μπορείς σε παρακαλώ, να μας φέρεις ένα ρεαλιστικό παράδειγμα, μία σύγκριση που να επιχειρηματολογείς;

Πες πχ, αυτό κάνει τόσο, τόσα χλμ βγάζει με μία φόρτιση και το συγκρίνω με το χ, για να κάνουμε τους υπολογισμούς μας.

Απλά μην ανέβουμε σε συγκρίσεις με 300άρια scooter πχ, εκεί δεν είναι μόνο τα χρήματα και σίγουρα ένα ηλεκτρικό πήγαινε έλα για πιο έξω, πχ Σούνιο δεν σε βγάζει.

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Havik είπε

H επιδότηση δεν είναι 100% ότι θα την πάρει, επίσης είναι το κόστος για 2η μπαταρία, για 2 αναβάτες φαντάζομαι κοιτάς για αντίστοιχο 125cc, ένα που κοίταζα εγώ λέει "Mέγιστη ισχύς 8.64 kw", μέγιστη δεν είναι όμως η συνεχόμενη.

Δεν ξέρω αν είναι καλή επιλογή απλά μ άρεσε εμφανισιακά, δυστυχώς όμως δεν βλέπω τίποτα για ψύξη μπαταρίας (κάποιο αεραγωγό ας πούμε) δεν ξέρω τι άλλα αρνητικά έχει καθώς ποτέ δεν το αποφάσισα. https://www.horwin.gr/models/SK/SK3PLUS/

Τελική πρέπει να έχει 100χλμ/ώρα, μπαταρίες 72V45Ah, 72v είναι "δυνατά" και με 2 μπαταρίες 95Ah σίγουρα θα βγάζει αρκετά χλμ.

Οπότε 4.950 € με 2 μπαταρίες χωρίς επιδότηση, με επιδότηση  300€ για 2η μπαταρια και τώρα εδώ μπερδευτικα είναι 20% (μαξ 700€) που λέει εδώ https://kinoumeilektrika3.gov.gr/index.html

image.png.edf96ad91e817f4efb78c3c480f7b9ea.png

ή 30% που λέει στο ΚΥΑ 2η τροποποίηση της Δράσης ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ Γ'- κύκλος  

https://kinoumeilektrika3.gov.gr/files.html#Faq-9

image.png.b1daf0401c50152e15c4bae6f845f12d.png

Την επιδότηση την δικαιούνται όλοι,εκτός αν άλλαξε στην κανουργια ΚΥΑ που βγήκε τώρα. Δίνει 700 ευρώ ναι και 300 για δεύτερη μπαταρία γιατί ρωτήσαμε πριν λίγες μέρες για φίλο που θέλει να αγοράσει.. Το δικό μου είναι 4 kw και ξεκαρφωνει. Τα 8,6 που λες είναι πύραυλος. Ψύξη μπαταρίας δεν υπάρχει σε κανένα σκούτερ μόνο στα αυτοκίνητα. Δεν χρειάζεται όμως, έχει εγκέφαλο που τα ελέγχει,το δικό μου που είναι και παμπάλαιο μοντέλο ακόμα και όταν έκανα 15 χιλιόμετρα συνεχόμενη ανηφόρα με 38 βαθμούς δεν υπερθερμανθηκε ποτέ. Τα 45ah θα σου βγάλουν 80 χιλιόμετρα εντός πόλης και σε τελική περίπου 60χιλιομετρα. Αν κάνεις 30 χιλιόμετρα την μέρα είσαι υπερκαλυμμενος γιατί γυρίζεις και ξαναφορτιζεις. Αλλά εκτός αυτού η αυτονομία είναι κάτι που δεν πρέπει να φοβάσαι. Πας δλδ στην δουλειά βγάζεις την μπαταρία και το φορτίζεις και εκεί αν θες δεν χρειάζεται να έχεις τεράστια αυτονομία σε ένα όχημα πόλης. Μόνο αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα η αν θες να πας πχ και από Αθήνα στο Λουτράκι γιατί έχεις εξοχικό.Εκει ναι θα σκάσεις παραπάνω λεφτά και θα πάρεις να έχει πάνω από 100 ah χωρητικότητα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

SK3 plus με δεύτερη μπαταρία και με επιδότηση 3.500 €

Αυτονομία θεωρητική 130 χλμ, να πούμε 80χλμ ; με φθορά και δεύτερο άτομο.

Η μπαταρία 2 x 72V45Ah άρα 72v * 90Αh = 6.5 kw συνολική χωρητικότητα, άρα έχεις 6.5kw κατανάλωση συν τις απώλειες κατά την φόρτιση καθώς κανένας φορτιστής δεν έχει απόδοση 100%, αυτό λέει μέγιστη ισχύς κινητήρα 8.64 kw στιγμιαία φαντάζομαι, να πούμε κάπου 7.5 Kw να είμαστε μέσα ή 8.64 kw σαν μέγιστο.

Επίσης κόστος ρεύμα 0.10 χλωμό, ειδικά για το μέλλον,

Επεξ/σία από Havik
Δημοσ.

Τι εμπιστοσύνη έχετε στην ασφάλεια των μπαταριών κατά το φορτισμα; Δεν μπορώ να ξεπεράσω τον συγκεκριμένο φόβο. Το αφήνετε κάπου σε απόσταση με το υπόλοιπο κτίσμα; Μπαταρίες στον μπαλκόνι ξέρω γω; Είναι το μόνο που με φοβίζει .

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Havik είπε

SK3 plus με δεύτερη μπαταρία και με επιδότηση 3.500 €

Αυτονομία θεωρητική 130 χλμ, να πούμε 80χλμ ; με φθορά και δεύτερο άτομο.

Η μπαταρία 2 x 72V45Ah άρα 72v * 90Αh = 6.5 kw συνολική χωρητικότητα, άρα έχεις 6.5kw κατανάλωση συν τις απώλειες κατά την φόρτιση καθώς κανένας φορτιστής δεν έχει απόδοση 100%, αυτό λέει μέγιστη ισχύς κινητήρα 8.64 kw στιγμιαία φαντάζομαι, να πούμε κάπου 7.5 Kw να είμαστε μέσα ή 8.64 kw σαν μέγιστο.

Επίσης κόστος ρεύμα 0.10 χλωμό, ειδικά για το μέλλον,

Not bad at all. Από Σεπτέμβρη θα κάνω μια βόλτα να το δω από κοντά.

Αν λέει 130 χλμ υτονομία, θεωρώ πως τα 100 χλμ είναι ένα ρεαλιστικό νούμερο. 

2 ώρες πριν, martyras3334 είπε

Τι εμπιστοσύνη έχετε στην ασφάλεια των μπαταριών κατά το φορτισμα; Δεν μπορώ να ξεπεράσω τον συγκεκριμένο φόβο. Το αφήνετε κάπου σε απόσταση με το υπόλοιπο κτίσμα; Μπαταρίες στον μπαλκόνι ξέρω γω; Είναι το μόνο που με φοβίζει .

Μένω σε διπλοκατοικία, οπότε η φόρτιση δεν απασχολεί πρόβλημα για μένα, θα την φόρτιζα είτε στην αυλή είτε στο μπαλκόνι (προστατεύεται από την βροχή).

Αν σε φοβίζει, τράβα μια παροχή στο μπαλκόνι, εξασφάλισε σκιά και να μην βρέχεται και είσαι εντάξει.

 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, martyras3334 είπε

Τι εμπιστοσύνη έχετε στην ασφάλεια των μπαταριών κατά το φορτισμα; Δεν μπορώ να ξεπεράσω τον συγκεκριμένο φόβο. Το αφήνετε κάπου σε απόσταση με το υπόλοιπο κτίσμα; Μπαταρίες στον μπαλκόνι ξέρω γω; Είναι το μόνο που με φοβίζει .

Δεν φορτίζεις την μπαταρία σε ζέστη, ειδικά στον ήλιο και ούτε σε θερμοκρασίες κάτω του μηδέν. Εγω το φορτίζω όλα τα χρόνια έξω στην αυλή γιατί δεν έχω κλειστό χώρο. Αλλά ποτέ στον ήλιο γιατί θα φθείρει τις μπαταρίες. Η φόρτιση μέσα στο σπίτι θα σου προσφέρει καλύτερη υγεία της μπαταρίας για να αντέξει ακόμη περισσότερα χρόνια αλλά εγώ δεν θα το έκανα. Γιατί μια στις χίλιες αν πάρει φωτιά θα καείτε όλοι. Στην βεράντα θα φορτίζα άνετα. Είναι ασφαλείς και πρέπει να είσαι πολύ άτυχος για να πάθουν κάτι διότι έχουν εγκέφαλο (bms) που ρυθμίζει την φόρτιση και αν αντιληφθεί κάτι το κόβει.Οπως και οι φορτιστές πλέον είναι καλύτεροι. Να μην έχεις κανένα φόβο γιατί έχεις πάμπολλες μπαταρίες δίπλα σου και με καμία ασφάλεια σε αντίθεση με την μπαταρία του ηλεκτρικού δικύκλου. Κινητά τηλεκοντρόλ παιχνίδια παιδιού όλα με μπαταρίες είναι και πόσα άλλα.

Δημοσ.

Καλησπέρα.Παντως εγώ που κοίταγα seat mo και το είχα οδηγήσει και μου άρεσε πολύ,ψάχτηκα και είδα ότι έχουν πολλές ζημιές!

Δημοσ.
3 ώρες πριν, betrus82 είπε

Καλησπέρα.Παντως εγώ που κοίταγα seat mo και το είχα οδηγήσει και μου άρεσε πολύ,ψάχτηκα και είδα ότι έχουν πολλές ζημιές!

Ναι το έχω δει και εγώ. Όχι κάτι το τραγικό αλλά και πάλι δεν δικαιολογείται να ακούγεται τόσο συχνά ότι είχαν μικροπροβλήματα. Η seat βιάστηκε να βγάλει ένα σκούτερ ηλεκτρικό για να γλυτώσει τις ποινές που έχουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν πιάνουν τους στόχους πώλησης ηλεκτρικών οχημάτων.

Δημοσ.

Αυτοί βιαστήκανε να το βγάλουν στην αγορά. Εσείς μη βιαστείτε να το αγοράσετε υποκύπτοντας στον παραλογισμό των ηλεκτρικών

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...