Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Ηλεκτρικό σκούτερ


telis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Διάβασα Link.png Site: εδώ  τον τύπο που έχει πάρει  Link.png Site: αυτό και τον βλέπω πολύ ευχαριστημένο. 

Έχει πάρει κανείς σας κάτι αντίστοιχο? Αξίζει τον κόπο για καμιά 10-12 χλμ την ημέρα μέσα στο τρελάδικο της Αθήνας? Δεν την ψάχνω για παπί γιατί δεν θέλω να πληρώνω επιπλέον ασφάλεια και τέλη κυκλοφορίας. Το βλέπω δε και πολύ οικονομικό για φόρτιση, πολύ λιγότερα χρήματα από παπί.  Επίσης θα το οδηγεί και η γυναίκα που δεν έχει δίπλωμα, και τα μικρά ηλεκτρικά σκουτερ δεν θέλουν. 

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 648
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αν το πας για βελτίωση θα του βάλουν μοτέρ από μπλέντερ!

Σοβαρά τώρα, 250W; Το μπλέντερ μου είναι 400W.   Άμα βγεις με αυτό στο δρόμο θα σε ακολουθεί συνεχώς ο χάρος από πίσω, έτοιμος, με την κοσιά ανά χείρας.

Βρίσκεις την υγεια σου με ενα ηλεκτρικό οχημα φιλε, αυτό ξερω εγω. Θες οικονομια μετακινησης?! Την εχεις. Θες να μην ρυπαινεις το περιβαλλον?! Κι αυτο το εχεις (Μετραει παρα πολυ για μενα και επαιξε τ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Διάβασα Link.png Site: εδώ  τον τύπο που έχει πάρει  Link.png Site: αυτό και τον βλέπω πολύ ευχαριστημένο. 

Έχει πάρει κανείς σας κάτι αντίστοιχο? Αξίζει τον κόπο για καμιά 10-12 χλμ την ημέρα μέσα στο τρελάδικο της Αθήνας? Δεν την ψάχνω για παπί γιατί δεν θέλω να πληρώνω επιπλέον ασφάλεια και τέλη κυκλοφορίας. Το βλέπω δε και πολύ οικονομικό για φόρτιση, πολύ λιγότερα χρήματα από παπί.  Επίσης θα το οδηγεί και η γυναίκα που δεν έχει δίπλωμα, και τα μικρά ηλεκτρικά σκουτερ δεν θέλουν. 

To καταλαβαίνεις ότι είναι ηλεκτρικό ποηδήλατο στην ουσία και η μέγιστη τελική που λέει περίπου 45 km /h θα την πιάνεις μετά απο έναν αιώνα με ότι συνεπαγεται αυτό για την ενεργητική σου ασφάλεια; 

Ο κινητήρας λέει ότι είναι ισχύς 250 watt σε hp ειναι 0.3   Σκέψου πόσο αργά κινείται ένα 50άρι με 4.5 hp είδικά σε ανηφόρα που μπορεί να μην μπορεί να την ανεβει και σκέψου αυτό το ηλεκτρικο μ 0.3hp . 

 

Εγώ είμαι αρνητικός. Δεν βρίσκω κάτι το θετικό . Eπίσης οι αυτονομίες που λεει να σαι σίγουρος θα ναι πολύ μικρότερες απο αυτό που αναφέρει . 

 

Περα απο αυτό . Αν τρακάρεις με κάποιον χωρίς να έχεις ασφάλεια  ( ο νόμος το θεωρεί ποδήλατο και δεν χρειάζεται ασφάλεια) και άλλος τυγχάνει να χει νομική κάλυψη . Καλά ξεμπερδέματα μετά !

 

 

Και κάτι ακόμα ! Σε ενδιαφέρει το δίκυκλό να έχει γκάζι τουλάχιστον όπως έχει ένα παπί 100 cc και αυτό γιατί συμβάλλει άμεσα στην ασφάλεια σου και στο να μην παρεμποδίζεις την κυκλοφορία με αποτέλεσμα να μην μπορείς να ακολουθήσεις την ροή και να κινδυνεύεις  και άλλα πολλά .

 

 

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοβαρά τώρα, 250W; Το μπλέντερ μου είναι 400W.

 

Άμα βγεις με αυτό στο δρόμο θα σε ακολουθεί συνεχώς ο χάρος από πίσω, έτοιμος, με την κοσιά ανά χείρας.

  • Like 5
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να πω ρε guys. Ο τύπος που γράφει στο φορουμ των 4Τ γράφει:

 

"7.400 κατι πλεον το ηλεκτρικό σκουτεροπολδηλατο...σε λιγότερο απο μηνα κλείνει 1 χρόνο...πραγματικα εδω και καιρο μου έλυσε τα χερια σε οτι και αν εκανα.. βολτες-εξοδους, καθε μερα σπιτι -δουλεια,ψωνια,φορτωματα,τα παντα ολα..οι μπαταριες ακομα εχουν τσαμπουκά περιπου 40 χιλιομετρα βγάζουν καπουτιασμενες (απο 50 καινούριο)υπολογιζω οτι θα ξεπερασουν τις 10 χιλιαδες χιλιομετρα πριν τις στειλω ανακυκλωση...πραγματικά εντυπωσιασμένος.."

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκεί έξω κυκλοφορούν τύποι με mini-moto 50cc ένα σωρό άλλες αηδίες. Κάποιους τους βολεύουν κιόλας. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι επικίνδυνα. "Όχημα" με τελική <60 km/h και ανύπαρκτη επιτάχυνση, είναι επικίνδυνο, όσο κι αν βολέυει σε κάποιες περιπτώσεις.

 

Κάτω από 100-150 κυβικά με πέσεις. Είναι το ελάχιστο όριο ασφαλείας.

 

Τα ηλεκτρικά (όσο κι αν τα αγαπώ προσωπικά) ακόμα δεν έχουν βγάλει κάτι αξιόλογο. Μόνο σε αυτοκίνητα, κι αυτά είναι πανάκριβα για όσα προσφέρουν.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να πω ρε guys. Ο τύπος που γράφει στο φορουμ των 4Τ γράφει:

 

"7.400 κατι πλεον το ηλεκτρικό σκουτεροπολδηλατο...σε λιγότερο απο μηνα κλείνει 1 χρόνο...πραγματικα εδω και καιρο μου έλυσε τα χερια σε οτι και αν εκανα.. βολτες-εξοδους, καθε μερα σπιτι -δουλεια,ψωνια,φορτωματα,τα παντα ολα..οι μπαταριες ακομα εχουν τσαμπουκά περιπου 40 χιλιομετρα βγάζουν καπουτιασμενες (απο 50 καινούριο)υπολογιζω οτι θα ξεπερασουν τις 10 χιλιαδες χιλιομετρα πριν τις στειλω ανακυκλωση...πραγματικά εντυπωσιασμένος.."

Αν το ηθελε για καποιο χωριο-μικρη πολη χωρις ιδιατερες ανηφορες κατηφορες λογικο ειναι να του ελυσε τα χερια εγω θα ελεγα πριν το σκεφτεις απλα να κανεις ενα test drive σε καμια ανηφορα να προσπαθησεις να το δωσεις απο πολυ αργα τερμα να δεις αν σε καλυπτει το ανοιγμα του γκαζιου του αν δεις οτι τα καταφερνει παρτο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να πω ρε guys. Ο τύπος που γράφει στο φορουμ των 4Τ γράφει:

 

"7.400 κατι πλεον το ηλεκτρικό σκουτεροπολδηλατο...σε λιγότερο απο μηνα κλείνει 1 χρόνο...πραγματικα εδω και καιρο μου έλυσε τα χερια σε οτι και αν εκανα.. βολτες-εξοδους, καθε μερα σπιτι -δουλεια,ψωνια,φορτωματα,τα παντα ολα..οι μπαταριες ακομα εχουν τσαμπουκά περιπου 40 χιλιομετρα βγάζουν καπουτιασμενες (απο 50 καινούριο)υπολογιζω οτι θα ξεπερασουν τις 10 χιλιαδες χιλιομετρα πριν τις στειλω ανακυκλωση...πραγματικά εντυπωσιασμένος.."

Υπάρχει το ενδεχόμενο ναι και ο εισαγωγέας του..

πολλά παίζουν και γενικα μην πιστευεις τα παντα

  • Like 3
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοβαρά τώρα, 250W; Το μπλέντερ μου είναι 400W.

 

Άμα βγεις με αυτό στο δρόμο θα σε ακολουθεί συνεχώς ο χάρος από πίσω, έτοιμος, με την κοσιά ανά χείρας.

Αν το πας για βελτίωση θα του βάλουν μοτέρ από μπλέντερ! :P

  • Like 6
  • Haha 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το πας για βελτίωση θα του βάλουν μοτέρ από μπλέντερ! :P

Bαση νομοθεσίας αν είχε κινητήρα πάνω απο 250 watt παύει να θεωρείται ποδήλατο και θέλει κανονικά δίπλωμα .

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και η έλλειψη θορύβου του κινητήρα είναι μεγάλος παράγοντας μη ασφάλειας. Καλά είναι τα ηλεκτρικά για μεγάλες αποστάσεις σε τίποτε βιομηχανικές εγκαταστάσεις, αποθήκες κτλ. Στο δρόμο όλες αυτές οι κινεζιές είναι για πέταμα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
 τον τύπο που έχει πάρει  [link=http://www.seckam.gr/products04.html]αυτό και τον βλέπω πολύ ευχαριστημένο. 

Έχει πάρει κανείς σας κάτι αντίστοιχο? Αξίζει τον κόπο για καμιά 10-12 χλμ την ημέρα μέσα στο τρελάδικο της Αθήνας? Δεν την ψάχνω για παπί γιατί δεν θέλω να πληρώνω επιπλέον ασφάλεια και τέλη κυκλοφορίας. Το βλέπω δε και πολύ οικονομικό για φόρτιση, πολύ λιγότερα χρήματα από παπί.  Επίσης θα το οδηγεί και η γυναίκα που δεν έχει δίπλωμα, και τα μικρά ηλεκτρικά σκουτερ δεν θέλουν.Περα απο το κομματι της ασφαλειας κοιταξες το οικονομικο? Δηλαδη η μπαταρια του ποσο εχει? Ποσα συνολικα χλμ μπορεις να κανεις με εγγυηση με μια μπαταρια? Αν θες καποιο ανταλλακτικο του ποσο μπορει να κοστισει..?

τον τύπο που έχει πάρει  Link.png Site: αυτό και τον βλέπω πολύ ευχαριστημένο. 

Έχει πάρει κανείς σας κάτι αντίστοιχο? Αξίζει τον κόπο για καμιά 10-12 χλμ την ημέρα μέσα στο τρελάδικο της Αθήνας? Δεν την ψάχνω για παπί γιατί δεν θέλω να πληρώνω επιπλέον ασφάλεια και τέλη κυκλοφορίας. Το βλέπω δε και πολύ οικονομικό για φόρτιση, πολύ λιγότερα χρήματα από παπί.  Επίσης θα το οδηγεί και η γυναίκα που δεν έχει δίπλωμα, και τα μικρά ηλεκτρικά σκουτερ δεν θέλουν.

Περα απο το κομματι της ασφαλειας κοιταξες το οικονομικο? Δηλαδη η μπαταρια του ποσο εχει? Ποσα συνολικα χλμ μπορεις να κανεις με εγγυηση με μια μπαταρια? Αν θες καποιο ανταλλακτικο του ποσο μπορει να κοστισει..?
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκεί έξω κυκλοφορούν τύποι με mini-moto 50cc ένα σωρό άλλες αηδίες. Κάποιους τους βολεύουν κιόλας. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι επικίνδυνα. "Όχημα" με τελική <60 km/h και ανύπαρκτη επιτάχυνση, είναι επικίνδυνο, όσο κι αν βολέυει σε κάποιες περιπτώσεις.

 

Κάτω από 100-150 250 κυβικά με πέσεις. Είναι το ελάχιστο όριο ασφαλείας αν δεν θες να αποφευγεις τις ανηφορες και τα φορτωματα

 

Τα ηλεκτρικά (όσο κι αν τα αγαπώ προσωπικά) ακόμα δεν έχουν βγάλει κάτι αξιόλογο. Μόνο σε αυτοκίνητα, κι αυτά είναι πανάκριβα για όσα προσφέρουν.

 

ktm freeride. Ακριβο και με μικρη αυτονομια. Βγαζει και πινακιδα και ειναι το καλυτερο πραγμα για να παιζεις νυχτιατικα στις πλατειες. Σε κανα 5αρι χρονια παιζει να χρειαστει αλλαγη μπαταριας, και μαλλον θα τσουξει

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 χρόνια αργότερα...

Οσοι κανετε κατω απο 100 χιλιομετρα καθημερινα(που στην πραγματικοτητα κανεις δεν τα κανει μονο αν εισαι ντελιβερας) παρτε ηλεκτρικο σκουτερ να ξενοιασετε απο ολα τα εξοδα.εχεις 98% εξοικονομηση χρηματων απο ενα αντιστοιχο βενζινοκινητο μηχανακι.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.