Προς το περιεχόμενο

*Ζεσταμα και Παγωμα του κινητηρα μας!*


Cesar Sugar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ε κάτι δεν έχεις δει καλά... :)

Λοιπόν, έγινες η αιτία να ξανακοιτάξω το manual! :)  

 

Αλλαγή λαδιών κάθε 30 χιλιάδες χιλιόμετρα. Ενδιάμεσα τσεκάρισμα αν θέλουν συμπλήρωμα.

 

Σημειώσεις, αλλαγή στα δύο χρόνια αν περάσουν και δεν έχουν συμπληρωθεί τα χιλιόμετρα ή αλλαγή στον ένα χρόνο αν το αμάξι κινείται σχεδόν αποκλειστικά εντός πόλης ή κάνει κάτω από 10000 χιλιόμετρα το χρόνο. Τέλος αλλαγή αν υπάρχει σχετική ένδειξη στο ταμπλό ανεξάρτητα από χιλιόμετρα και χρόνο.

 

Νομίζω θα συνεχίσω να τα αλλάζω στα 10 χιλιάδες!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

θα μπορουσατε να παιξετε με μια μεταβλητη αντισταση σε σειρα με εναν αισθητηρα πχ θερμοκρασιας εισαγωγης, να μαζεψετε εστω τα χοντρα (οσα βλεπει η πεθερα... )

 

καποιοι τα πληρωνουν αυτα 100e++ (με ενα fancy κουτακι και ετοιμες φισες) και νομιζουν οτι "ο προγραμματιστης" (με C++) τους εφτιαξε "χαρτογραφηση" (Thomas Cook ενα πραμα)

 

λογικα ειχες και φθορες στην επιφανεια των κυλινδρων κτλ κτλ

 

και αυτα πανε με ωρες συνηθως

 

αν δεις πχ ποσα φιλτρα εχουν (σε σειρα) στην εισαγωγη και σε τι διαστηματα/διαδικασια αλλαζονται...

 

πχ το εξω-εξω στις 100 ωρες, το μεσαιο 500 και το μεσα-μεσα 1000

 

στα ΙΧ παιζουν και καλτσακια που μπαινουν πριν απο τα "νορμαλ" χαρτινα-σφουγγαρενια φιλτρα-φιλτροχοανες για τις βροχερες/σκονισμενες βολτες

 

http://www.dnafilters.com/

 

Κανονικά, όλοι οι κινητήρες θα έπρεπε να γίνονται σέρβις με τις ώρες λειτουργίας και όχι με τα χιλιόμετρα. Βέβαια, είναι δύσκολο για έναν απλό χρήστη/οδηγό να το ελέγχει.

Παράδειγμα. Ιδια είναι 10.000χλμ μεσα στην Αθήνα ΜΟΝΟ σε εναν χρόνο ας πούμε, με 10.000χλμ σε καθημερινή απόσταση Αθήνα-Αττική οδό-Κόρινθο και πίσω; 

 

Θα πει ένας 10Κ η μία, 10Κ και η άλλη. Σίγουρα όμως καμμία σχέση η καταπόνηση.

 

Οσό για το παράδειγμα με το βελτιωμένο μου, ακουλούθησα πιστά το σεταπ της πεζό σπορτ στο αυτ/το. Οτι εδινε η εταιρεία για το αγωνιστικό φορούσα.

Γι'αυτο δεν ειχε ο εγκέφαλος λειτουργία ψυχρης εκκίνησης, γι'αυτο είχε θέματα με το αιρκοντίσιον και πάει λέγοντας (οχι πως έμεινε καιρό πάνω)...φυσικα οι άνθρωποι οταν το σχεδίασαν, το σχεδίασαν για αμιγώς αγωνιστικη χρήση, εξού και το πλουσιο μίγμα (που δεν ειναι καλό, αλλα άλλη κουβέντα) και δεν του ενδιέφεραν τα μπλιμπλίκια.

Που να ξέρουν πως κάποιοι μαλάκες-σαν εμένα- θα κυκλοφορούσαν κάθε μέρα με αυτό.

Λοιπόν, έγινες η αιτία να ξανακοιτάξω το manual! :)

 

Αλλαγή λαδιών κάθε 30 χιλιάδες χιλιόμετρα. Ενδιάμεσα τσεκάρισμα αν θέλουν συμπλήρωμα.

 

Σημειώσεις, αλλαγή στα δύο χρόνια αν περάσουν και δεν έχουν συμπληρωθεί τα χιλιόμετρα ή αλλαγή στον ένα χρόνο αν το αμάξι κινείται σχεδόν αποκλειστικά εντός πόλης ή κάνει κάτω από 10000 χιλιόμετρα το χρόνο. Τέλος αλλαγή αν υπάρχει σχετική ένδειξη στο ταμπλό ανεξάρτητα από χιλιόμετρα και χρόνο.

 

Νομίζω θα συνεχίσω να τα αλλάζω στα 10 χιλιάδες!

 

και καλά θα κάνεις. Εδω οι αστείοι με τα tsi λενε αλλαγή καθε 20Κ, και τα μισά αυτ/τα καίνει 2 λιτρα λάδι στις 10Κ...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, έγινες η αιτία να ξανακοιτάξω το manual! :)  

 

Αλλαγή λαδιών κάθε 30 χιλιάδες χιλιόμετρα. Ενδιάμεσα τσεκάρισμα αν θέλουν συμπλήρωμα.

 

Σημειώσεις, αλλαγή στα δύο χρόνια αν περάσουν και δεν έχουν συμπληρωθεί τα χιλιόμετρα ή αλλαγή στον ένα χρόνο αν το αμάξι κινείται σχεδόν αποκλειστικά εντός πόλης ή κάνει κάτω από 10000 χιλιόμετρα το χρόνο. Τέλος αλλαγή αν υπάρχει σχετική ένδειξη στο ταμπλό ανεξάρτητα από χιλιόμετρα και χρόνο.

 

Νομίζω θα συνεχίσω να τα αλλάζω στα 10 χιλιάδες!

Αυτά που γράφεις, έτσι όπως τα γράφεις(ή έστω έτσι όπως τα γράφει το manual), με μπερδεύουν λίγο...

 

Βάση των σημειώσεων αν κάνει πχ 11.000 χλμ το χρόνο τότε τα λάδια αλλάζονται κάθε 2 έτη. Αν όμως κάνει 9.000 χλμ το χρόνο τότε αλλάζονται κάθε 1 έτος? Λίγο κουλό, δεν βρίσκεις?

 

Τι αυτοκίνητο είναι αλήθεια?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά που γράφεις, έτσι όπως τα γράφεις(ή έστω έτσι όπως τα γράφει το manual), με μπερδεύουν λίγο...

 

Βάση των σημειώσεων αν κάνει πχ 11.000 χλμ το χρόνο τότε τα λάδια αλλάζονται κάθε 2 έτη. Αν όμως κάνει 9.000 χλμ το χρόνο τότε αλλάζονται κάθε 1 έτος? Λίγο κουλό, δεν βρίσκεις?

 

Τι αυτοκίνητο είναι αλήθεια?

Fiat bravo είναι. Θα βάλω τη σελίδα από το manual για να είναι πιο σωστό :)

 

post-242105-0-43956100-1444910046_thumb.png

 

Σωστά δεν τα γράφω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@kanexaso

Δεν θα το έλεγα δύσκολο.

Στο Punto μου το trip computer έλεγε και ώρες λειτουργίας.

Μια χαρά μπορούσε να υπάρχει παντού.

Όμως για αυτό και γράφουν αν είναι συνέχεια στην πόλη να κάνεις πιο συχνά αλλαγή.

Τώρα το πόσο πιο συχνά και ποιος θα το κρίνει είναι ένα θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα καινουρια αυτοκινητα εχουν "smart λαμπακι service" το οποιο τσεκαρει φορτια/θερμοκρασιες κλπ και σου αναβει. "service σε 1000 χλμ"

 

πχ με ηρεμη οδηγηση αναβει στα 10k χλμ

σε συνεχη οδηγηση διχως αυριο παιζει να αναψει και στα 6k χλμ

 

το ιδανικο για το λαδι ειναι να παιζει 80-101c ωστε να μην μαζευει υγρασια κτλ

 

-----

 

ειναι δυσκολο για τον μεσο χρηστη να πρεπει να υπολογιζει με σχετικη ακριβεια τις ωρες (ταξιδι/μποτιλιαρισμα κλπ)

 

σε οχηματα που δουλευουν σε "συνθηκες μειωμενης προσφυσης" (πχ enduro,mx,snowmobile) ειναι πιο ευκολο και προτιμοτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα καινουρια αυτοκινητα εχουν "smart λαμπακι service" το οποιο τσεκαρει φορτια/θερμοκρασιες κλπ και σου αναβει. "service σε 1000 χλμ"

 

πχ με ηρεμη οδηγηση αναβει στα 10k χλμ

σε συνεχη οδηγηση διχως αυριο παιζει να αναψει και στα 6k χλμ

 

το ιδανικο για το λαδι ειναι να παιζει 80-101c ωστε να μην μαζευει υγρασια κτλ

 

-----

 

ειναι δυσκολο για τον μεσο χρηστη να πρεπει να υπολογιζει με σχετικη ακριβεια τις ωρες (ταξιδι/μποτιλιαρισμα κλπ)

 

σε οχηματα που δουλευουν σε "συνθηκες μειωμενης προσφυσης" (πχ enduro,mx,snowmobile) ειναι πιο ευκολο και προτιμοτερο

Έτσι δουλεύει το λαμπάκι του service; Είχα την εντύπωση ότι μετράει απλά χιλιόμετρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε μερικα καινουρια αυτοκινητα, τα παλιοτερα ηταν απλα με χιλιομετρα

 

ευκολος αλγοριθμος για εναν (real) προγραμματιστη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα περισσότερα πλέον έχεις επιλογή ή fix service ή μεταβλητό με την ένδειξη του service computer.

Στο δικό μου Corsa (2003 κατασκευή) το service computer είναι έξυπνο (αλλά μπορούν να στο κάνουν με ρύθμιση απλό χιλιομετρητή αν θες fix service).

Ξεκινά με ένδειξη 37 ή 36 χιλιάδες χιλιόμετρα με τα φρέσκα λάδια. Στην πόλη κάνω 700χλμ. και μου το ρίχνει 1000. Στην εθνική κάνω ~1300 ή 1400χλμ. για να μου το ρίξει 1000. Μια φορά δε που μπήκα πίστα για ~100χλμ. μου το έριξε 2 ή 3 χιλιάδες χιλόμετρα!  :X

Μετράει τα πάντα, θερμοκρασίες στροφές εκκινήσεις φορτία ώρες... ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Αλλά αναγκαστικά βάζεις λάδι με στάμπα Dexos 2 και βέβαια φίλτρο λαδιού OPEL.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλακειες λένε, αλλαζεις στα 5κ και ρωτάς πως ήταν τα παλιά λάδια. Αν σου πουν οκ τότε αλλαζεις τα επόμενα στα 10κ και πάει λέγοντας.

 

Ετσι θα έχεις την σωστή απάντηση για το δικ σου αμάξι με την δικιά σου οδική συμπεριφορά και την συγκεκριμένη μάρκα λαδιών.

 

 

Υπάρχει ειδική (εργαστηριακή) ανάλυση που γίνεται στα λάδια για να καταλάβεις σε τι κατάσταση βρίσκονται, και δεν νομίζω πως υπάρχουν και πολλοί στην Ελλάδα που μπορούν να την κάνουν.

Στο εξωτερικό υπάρχουν εταιρίες που τους στέλνεις δείγμα και σου δίνουν αποτέλεσμα αναλυτικά.

 

Το χρώμα και η αίσθηση στα δάχτυλα δεν δείχνουν την κατάστασή του, όποιος μηχανικός ισχυρίζεται πως καταφέρνει να βγάλει πόρισμα με αυτό τον τρόπο είναι ανίδεος κομπογιαννίτης.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fiat bravo είναι. Θα βάλω τη σελίδα από το manual για να είναι πιο σωστό :)

 

Σωστά δεν τα γράφω;

Η μετάφραση που έκανες σωστή είναι, όπως και αυτό που επισήμανα συνεχίζει να είναι το ίδιο κουλό.

 

Αλήθεια, το manual που έκανες παράθεση για ποια χώρα ισχύει? Μήπως δεν ισχύει για Ελλάδα?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μετάφραση που έκανες σωστή είναι, όπως και αυτό που επισήμανα συνεχίζει να είναι το ίδιο κουλό.

 

Αλήθεια, το manual που έκανες παράθεση για ποια χώρα ισχύει? Μήπως δεν ισχύει για Ελλάδα?

To manual αυτό το βρήκα στο internet, το ελληνικό δεν το έχω πρόχειρο για να συγκρίνω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει ειδική (εργαστηριακή) ανάλυση που γίνεται στα λάδια για να καταλάβεις σε τι κατάσταση βρίσκονται, και δεν νομίζω πως υπάρχουν και πολλοί στην Ελλάδα που μπορούν να την κάνουν.

Στο εξωτερικό υπάρχουν εταιρίες που τους στέλνεις δείγμα και σου δίνουν αποτέλεσμα αναλυτικά.

 

Το χρώμα και η αίσθηση στα δάχτυλα δεν δείχνουν την κατάστασή του, όποιος μηχανικός ισχυρίζεται πως καταφέρνει να βγάλει πόρισμα με αυτό τον τρόπο είναι ανίδεος κομπογιαννίτης.

 

φιλαρακι σε παρακαλω, εδω εμεις ρυθμιζουμε co2 με την μυτη, να πανε στο διαολο ολοι οι καυσαναλυτες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...