Προς το περιεχόμενο

Η κατάντια των ελληνικών σχολείων


Flaoutistas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 267
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα συζητούσα με μια Κροάτισσα αυτά, έχουνε μάθημα για τον τρόπο λειτουργίας των φορολογικών τους καθώς και μαγειρική. Εννοείται και πρώτες βοήθειες και sex ed. Αλλά εκεί μάλλον πάνε σχολείο για να μάθουν χρήσιμα πράγματα, όχι για να γράψουν καλά άγνωστο και χημεία κατ, κορόιδα.

  • Like 19
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ξερω ολα ειναι χρησιμα......

και μην τα βλεπετε ολα αρνητικα ,κανενα σχολειο τελειο πουθενα στον κοσμο..

αρχαια το μαθημα γινεται λαθος.....καποια πραγματα οχι οτι ειναι χρησιμα για επιβιωση αλλα ειναι γενικη γνωση και ετσι συμβαινει και αλλου....

και το bullying ισχυει σε καθε χωρα οχι μονο στην Ελλαδα...οι καθηγητες γενικα στα σχολεια πλεον δεν ανακατευονται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εμενα το προβλημα ειναι οτι για καποιο λογο το σχολειο δεν λειτουργει σωστα ετσι ωστε να περασει ενα λογικο τροπο σκεψης, κατα συνεπεια ο λαος στρεφεται ευκολα στο λαικισμο καθως επισης πιστευει πολλων ειδών ανοησιες οπως ματια/φυλαχτα/ζωδια κτλπ. Για να μην το παω στο οτι ειμαστε χρηματοοικονομικα αναλφαβητοι απλα να πω οτι θα μπορουσαμε να χρησιμοποιουμε τη λογικη μας για καποια πραγματα και ας μην ειχαμε την απαραιτητη γνωση, διοτι τα φροντιστήρια "κοστιζουν"..

 

 

Για ολα αυτα νομιζω εχει μεγαλη ευθυνη το εκπαιδευτικό συστημα.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ πως στην εποχή της πληροφορίας είναι αρκετά λάθος στα σχολεία να μην δίνεις το κίνητρο στον μαθητή να ψάξει και να μάθει ότι θέλει.....

Επίσης η πληροφορική στα σχολεία είναι απαρχαιωμένη και πως γίνεται ένας μαθητής να μάθει σε windows 98 όταν στην τσέπη του έχει ένα smartphone..

Ειδικά σήμερα που ένας πιτσιρικάς μπορεί να βρεθεί στο ίντερνετ που έχει κάποιους κινδύνους να μην ξέρει να προστατευθεί. Όλα τα πιτσιρίκια άνω των 10 έχουν και facebook.

Ακόμα χρειάζεται να καταργηθούν 5 - 8 μαθήματα η να αλλάξουν... Δεν γίνεται για παράδειγμα στην γεωγραφία να ακολουθούν ένα βιβλίο που γράφτηκε πριν 30 χρόνια ενώ ταυτόχρονα μπορούν να δείξουν και στον μαθητή ενημερωμένους χάρτες και το street view συν όλα τα υπόλοιπα που μαθαίνουν στην γεωγραφία με ενημέρωση του 2015 όχι του 1985.

Φυσική, μαθηματικά, χημεία, βιολογία υπάρχουν άπειρα δεδομένα στο ίντερνετ εκπαιδευτικό υλικό ενημερωμένο που μπορεί να τους βοηθήσει ευκολότερα από τα απαρχαιωμένα βιβλία. Αυτό θα μπορούσε να γίνει ένα σύγχρονο σχολείο με υπολογιστές η tablet με πολύ καλή πρόσβαση στο internet και φυσικά όλα αυτά τα βιβλία να γίνουν μια πολύ καλογραμμένη εφαρμογή που να έχει όλα αυτά που χρειάζεται.

Επίσης θεωρώ άχρηστο μάθημα τα αρχαία..... Είναι άχρηστο, ανούσιο και δεν εισπράττει τίποτα ο μαθητής, ένας άνθρωπος χρειάζεται να ξέρει μόνο τις σημερινές γλώσσες όχι κάτι αρχαίο που στην τελική άμα ο ίδιος θέλει να ασχοληθεί υπάρχει το ίντερνετ. Από την αρχαία Ελλάδα υπάρχουν άλλα ενδιαφέροντα πράγματα να μάθουν αλλά δυστυχώς δεν τους τα δείχνουν.... 

Θρησκευτικά επίσης πρέπει να σταματήσει να είναι υποχρεωτικό.... Επίσης πρέπει να σταματήσει η τόση γαματιλα που έχει η θρησκεία έναντι σε άλλες. Και οι θεολόγοι που το διδάσκουν να εκσυγχρονιστούν σιγά σιγά.

Βασική αλλαγή θα έπρεπε να υπάρχουν κοινωνικά μαθήματα, πολιτικά, πολιτισμικά, τεχνολογικά, υγιεινής και οικονομικά...

Αν βεβαία υπήρχε σωστή παιδεία στην Ελλάδα δεν θα βλέπαμε τόση υποκουλτούρα, ψευτομαγκιά και υποκρισία...

Επίσης κάπως πρέπει να ζήσουν και τα φροντιστήρια και τόσοι καθηγητές που βγαίνουν από τα ελληνικά πανεπιστήμια άλλο κομμάτι της άθλιας ελληνικής εκπαίδευσης.

Ένα άλλο κομμάτι της άθλιας εκπαίδευσης είναι οι καθηγητές, δεν ενδιαφέρονται για τον μαθητή, βλέπουν το επάγγελμα τους σαν αγγαρεία κοιτάνε μόνο τέλος του μήνα να μπει ο μισθός και γενικά αδιαφορούν για το σύνολο των μαθητών. Είχα καθηγητή στο λύκειο που έβαζε χαμηλούς βαθμούς σε όσους μπορούσε αν δεν έκαναν μαζί του ιδιαίτερο. Ο υπέρτατος ξεφτίλας συν μερικούς άλλους ξεφτίλες που όλοι είχαμε.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ πως στην εποχή της πληροφορίας είναι αρκετά λάθος στα σχολεία να μην δίνεις το κίνητρο στον μαθητή να ψάξει και να μάθει ότι θέλει.....

Επίσης η πληροφορική στα σχολεία είναι απαρχαιωμένη και πως γίνεται ένας μαθητής να μάθει σε windows 98 όταν στην τσέπη του έχει ένα smartphone..

Ειδικά σήμερα που ένας πιτσιρικάς μπορεί να βρεθεί στο ίντερνετ που έχει κάποιους κινδύνους να μην ξέρει να προστατευθεί. Όλα τα πιτσιρίκια άνω των 10 έχουν και facebook.

Ακόμα χρειάζεται να καταργηθούν 5 - 8 μαθήματα η να αλλάξουν... Δεν γίνεται για παράδειγμα στην γεωγραφία να ακολουθούν ένα βιβλίο που γράφτηκε πριν 30 χρόνια ενώ ταυτόχρονα μπορούν να δείξουν και στον μαθητή ενημερωμένους χάρτες και το street view συν όλα τα υπόλοιπα που μαθαίνουν στην γεωγραφία με ενημέρωση του 2015 όχι του 1985.

Φυσική, μαθηματικά, χημεία, βιολογία υπάρχουν άπειρα δεδομένα στο ίντερνετ εκπαιδευτικό υλικό ενημερωμένο που μπορεί να τους βοηθήσει ευκολότερα από τα απαρχαιωμένα βιβλία. Αυτό θα μπορούσε να γίνει ένα σύγχρονο σχολείο με υπολογιστές η tablet με πολύ καλή πρόσβαση στο internet και φυσικά όλα αυτά τα βιβλία να γίνουν μια πολύ καλογραμμένη εφαρμογή που να έχει όλα αυτά που χρειάζεται.

Επίσης θεωρώ άχρηστο μάθημα τα αρχαία..... Είναι άχρηστο, ανούσιο και δεν εισπράττει τίποτα ο μαθητής, ένας άνθρωπος χρειάζεται να ξέρει μόνο τις σημερινές γλώσσες όχι κάτι αρχαίο που στην τελική άμα ο ίδιος θέλει να ασχοληθεί υπάρχει το ίντερνετ. Από την αρχαία Ελλάδα υπάρχουν άλλα ενδιαφέροντα πράγματα να μάθουν αλλά δυστυχώς δεν τους τα δείχνουν.... 

Θρησκευτικά επίσης πρέπει να σταματήσει να είναι υποχρεωτικό.... Επίσης πρέπει να σταματήσει η τόση γαματιλα που έχει η θρησκεία έναντι σε άλλες. Και οι θεολόγοι που το διδάσκουν να εκσυγχρονιστούν σιγά σιγά.

Βασική αλλαγή θα έπρεπε να υπάρχουν κοινωνικά μαθήματα, πολιτικά, πολιτισμικά, τεχνολογικά, υγιεινής και οικονομικά...

Αν βεβαία υπήρχε σωστή παιδεία στην Ελλάδα δεν θα βλέπαμε τόση υποκουλτούρα, ψευτομαγκιά και υποκρισία...

Επίσης κάπως πρέπει να ζήσουν και τα φροντιστήρια και τόσοι καθηγητές που βγαίνουν από τα ελληνικά πανεπιστήμια άλλο κομμάτι της άθλιας ελληνικής εκπαίδευσης.

Ένα άλλο κομμάτι της άθλιας εκπαίδευσης είναι οι καθηγητές, δεν ενδιαφέρονται για τον μαθητή, βλέπουν το επάγγελμα τους σαν αγγαρεία κοιτάνε μόνο τέλος του μήνα να μπει ο μισθός και γενικά αδιαφορούν για το σύνολο των μαθητών. Είχα καθηγητή στο λύκειο που έβαζε χαμηλούς βαθμούς σε όσους μπορούσε αν δεν έκαναν μαζί του ιδιαίτερο. Ο υπέρτατος ξεφτίλας συν μερικούς άλλους ξεφτίλες που όλοι είχαμε.

 

Να διδάσκονται ή να γράφουν μήπως greeklish???

 

Τον μοναδικό αντικαταστάτη του σχολείου εσύ έβγαλες το ίντερνετ....

 

Υπάρχει θέμα με τις υλικοτεχνικές υποδομές των σχολείων σίγουρα...υπάρχει θέμα στην βαθμοθηρία και στην παπαγαλία για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και καθόλου ερεθίσματα για κριτική ικανότητα όντως...

Υπάρχουν όμως αξιόλογοι καθηγητές και δάσκαλοι που με δικά τους μέσα ενδιαφέρονται και προσπαθούν να επιτελέσουν έργο μέσα στην τάξη.

Μαθητές να έχουν την όρεξη δεν ξέρω αν υπάρχουν...

 

edit: Αυτό με τα αρχαία που έγραψες, σορρυ φίλος που θα στο πω, αλλά είναι τεράστια παπαριά και μπες λίγο στο ίντερνετ που τόσο υπέρμαχος είσαι και δες σε ποιες ξένες χώρες τα αρχαία ελληνικά είναι βασικό μάθημα του σχολείου τους.....Και εσύ που υποτίθεται είσαι Έλληνας και είναι δική σου γλώσσα την χαρακτηρίζεις ανούσια και άχρηστη...

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα άκουγα μια εκπομπή στο realfm σε σχέση με το ΦΠΑ στα ιδιωτικά και όλοι έλεγαν για την παιδεία κτλ. Τεσπα εγώ έχω κουραστεί να ασχολούμαι με αυτά τα θέματα, ο καθένας ερμηνεύει αυτό το θέμα από το δικό του μετερίζι με γενικολογίες και ισοπεδωτισμούς. Το μόνο αρνητικό που βρίσκω στην παιδεία είναι η αδυναμία του σχολείου να σε μάθε καλά αγγλικά και ξένες γλώσσες γενικότερα, σε όλα τα υπόλοιπα από αυτά που θυμάμαι όσο ήμουν μαθητής/φοιτητής την μεγαλύτερη ευθύνη την φέρνουμε εμείς κατά 70% και οχι το κράτος.


Και για να απαντήσω στον ts

 

Δεν είναι θλιβερό που η εκπαίδευση έχει αυτό το χάλι; Θα θίξω επιγραμματικά κάποια ζητήματα και πείτε μου αν συμφωνείτε ή διαφωνείτε.
Ενώ έχουμε φάει με το κουτάλι αρχαία, δεν έχουμε διδαχθεί σαν μαθητές τι είπαν οι αρχαίοι Έλληνες σοφοί.  Εξαρτάται από το περιβάλλον του μαθητή αν θα συναντήσει τα ονόματα Πλάτωνας, Σωκράτης κτλ.. (μιλάω για γενική παιδεία, όχι για θεωρητική).
Σε μια χώρα που μαστίζεται από την παχυσαρκία, η γυμναστική είναι παραγκωνισμένη και η διατροφική παιδεία λάμπει δια της απουσίας της.
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση έχει αφεθεί σε σάιτ πορνογραφικού περιεχομένου, ενώ ουσιώδη θέματα όπως η αντισύλληψη κυκλοφορούν σαν αστικοί μύθοι μεταξύ συζητήσεων ημιμαθών μαθητών.
Η ψυχολογία επίσης απουσιάζει. Όπως και ένα ρημάδι μάθηματα πρώτων βοηθειών. Πρέπει να είναι κάποιος στον κλάδο της υγείας για να προσφέρει τις πρώτες βοήθειες στους γονείς, τα αδέρφια του, τους φίλους τους και στον οποιοδήποτε; Προτιμάμε να διδάσκονται ασταμάτητα θρησκευτικά;
Η μουσική επίσης από μια τέχνη καταντάει ή 45 λεπτο κουβέντας με τον διπλανό, ή μια στριμμένη καθηγήτρια βασανίζει τους μαθητές. 
Στη χημεία και τη βιολογία, αντί να μάθεις γιατί δε κλείνεσαι σε έναν χώρο που καίει φωτιά, να μάθεις 2 πράγματα για τον καρκίνο και μια ματιά για τη φύση και τα ζώα, μαθαίνεις κβαντομηχανική στη χημεία και για νουκλεάσες περιορισμού σε προχωρημένες μοριακές τεχνικές. Λες και ο απόφοιτος της θετικής κατεύθυνσης θα βγει στην αγορά εργασίας σαν μοριακός βιολόγος. 
Τέλος οι ίδιοι οι καθηγητές είναι πολλές φορές τραγικά αδιάφοροι. Κάνουν ότι δε βλέπουν το bullying που υφίστανται ορισμένοι μαθητές και γενικότερα αποστασιοποιούνται από το ρόλο του καθηγητή και λειτουργούν ως μαγνητόφωνα που αναπαράγουν την ίδια μονότονη κασέτα.

 

Μπ@ δεν χρειάζεται τίποτα απ'αυτά.

Και αααα και ουυυυυ κατάληψη παντού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να διδάσκονται ή να γράφουν μήπως greeklish???

 

Τον μοναδικό αντικαταστάτη του σχολείου εσύ έβγαλες το ίντερνετ....

 

Υπάρχει θέμα με τις υλικοτεχνικές υποδομές των σχολείων σίγουρα...υπάρχει θέμα στην βαθμοθηρία και στην παπαγαλία για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και καθόλου ερεθίσματα για κριτική ικανότητα όντως...

Υπάρχουν όμως αξιόλογοι καθηγητές και δάσκαλοι που με δικά τους μέσα ενδιαφέρονται και προσπαθούν να επιτελέσουν έργο μέσα στην τάξη.

Μαθητές να έχουν την όρεξη δεν ξέρω αν υπάρχουν...

 

edit: Αυτό με τα αρχαία που έγραψες, σορρυ φίλος που θα στο πω, αλλά είναι τεράστια παπαριά και μπες λίγο στο ίντερνετ που τόσο υπέρμαχος είσαι και δες σε ποιες ξένες χώρες τα αρχαία ελληνικά είναι βασικό μάθημα του σχολείου τους.....Και εσύ που υποτίθεται είσαι Έλληνας και είναι δική σου γλώσσα την χαρακτηρίζεις ανούσια και άχρηστη...

Δεν έβγαλα αντικαταστάτη του σχολείου το ίντερνετ αλλά την ορθή του χρήση μέσα από το σχολείο!

Οι ικανοί καθηγητές που λες είναι ένας στους 10 σε ένα μόνο σχολείο, οι υπόλοιποι άπλα τα ξύνουν.

Ο μαθητής μπορεί να αποκτήσει όρεξη αν του το κάνεις ενδιαφέρον.

 

Το ξέρω ότι διδάσκονται στο εξωτερικό, .... Άσχετα που δεν αναφέρει πόση διάρκεια έχει η μάθηση και μπορεί να είναι εισαγωγική σε νέα ελληνική. Παρόλα αυτά παραμένει μια άχρηστη γλώσσα. Το ότι είμαι Ελληνας δεν βλέπω που κολλάει να το πάρω δηλαδή πατριωτικά? Είναι άχρηστη.... Συγκεκριμένα από την αρχαία Ελλάδα ξαναλέω υπάρχουν χρησιμότερα πράγματα να μάθεις παρά την γλώσσα.

Τουλάχιστον ας αλλάξει ο τρόπος που διδάσκονται... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρώτο βήμα είναι η κατάργηση των Πανελλήνιων εξετάσεων, μετά θα είναι πιο εύκολο να βελτιώσεις τον τρόπο εκπαίδευσης. Όσο υπάρχουν Πανελλήνιες, θα επιβραβεύεται η αποστήθιση σε όλα τα μαθήματα. Ακόμα και τα μαθηματικά κατάφεραν να τα κάνουν να απαιτούν αποστήθιση!

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα Αρχαία: έχει διαφορά το να τα απαξιώνουμε χαρακτηρίζοντάς τα ως "άχρηστα", από το να θεωρούμε πως, έτσι όπως γίνεται το μάθημα σήμερα, δεν προσφέρει ουσιαστικές γνώσεις στον μαθητή. Φυσικά και δεν είναι άχρηστα, μόνο και μόνο για το λόγο ότι παίζουν κάποιο ρόλο στο να μάθουμε καλύτερα τη γλώσσα που μιλάμε σήμερα. Άλλο "νεκρή" γλώσσα και άλλο "άχρηστη". Και τα αρχαία και τα λατινικά αποτελούν μέρος της κλασικής παιδείας σε όλον τον κόσμο, εδώ και κάτι αιώνες.

 

Αν βοηθούν για τον σκοπό αυτό οι υπερβολικές ώρες διδασκαλίας και τα κείμενα που διδάσκονται, είναι άλλο θέμα. Εκεί θα συμφωνήσω ότι είναι ας πούμε κατάντια να αφιερώνεις περισσότερες ώρες στην αρχαία σε σχέση με τη νέα ελληνική γλώσσα, σε κάποιες τάξεις. Αλλά το ότι πρέπει να διδάσκονται είναι αδιαμφισβήτητο.

 

 

 

Ενώ έχουμε φάει με το κουτάλι αρχαία, δεν έχουμε διδαχθεί σαν μαθητές τι είπαν οι αρχαίοι Έλληνες σοφοί.  Εξαρτάται από το περιβάλλον του μαθητή αν θα συναντήσει τα ονόματα Πλάτωνας, Σωκράτης κτλ.. (μιλάω για γενική παιδεία, όχι για θεωρητική).
 

 

Σχετικά με αυτό το ζήτημα, βρήκα ότι προβλέπεται η διδασκαλία της Φιλοσοφίας ως μάθημα Γενικής Παιδείας στη Β' Λυκείου. Δεν ξέρω αν αυτό ίσχυε μέχρι πρόσφατα. Εγώ τη διδάχτηκα στη Γ' Λυκείου (παλιά), ως μάθημα επίσης γενικής παιδείας. Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για δύσκολο αντικείμενο, που δεν μπορείς να το περιορίσεις στην αρχαία Ελλάδα...είναι απαραίτητο να κάνεις και λίγη ιστορία της φιλοσοφίας. Γι' αυτό είναι σωστό που διδάσκεται στις τελευταίες τάξεις. Πάντως, από νωρίς διδασκόμαστε σε μικρό βαθμό αυτά που είπαν οι αρχαίοι Έλληνες σοφοί, στο πλαίσιο άλλων μαθηματων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σύστημα παιδείας μας έπρεπε να επικεντρώνεται πολύ περισσότερο στην

 

- Ανάπτυξη των δημιουργικών δυνατοτήτων και της φαντασίας

- Υγεία και ασφάλεια

- Τεχνολογία

- Καινοτομία

 

Το σχολείο να ξεκινάει και να τελειώνει εντός των τοιχών του. Όχι να φορτώνεται το παιδί ένα τόνο εργασίες για το σπίτι, που θα του τρώνε το υπόλοιπο της ημέρας του. Οι μαθητές αυτή τη στιγμή είναι από τους πιό σκληρά εργαζόμενους.

 

Μόρφωση είναι η εκπαίδευση που αλλάζει τη συμπεριφορά μας προς το καλύτερο. Και αυτό έχει διάρκεια στο χρόνο.

Αλλιώς είναι απλά συγκέντρωση γνώσεων, με αμφίβολη διάρκεια.

 

Η μόνη περίοδος που πραγματικά πιστεύω ότι μορφώθηκα, ήταν στο μεταπτυχιακό μου, όπου είχα την τύχη να διδαχθώ από χαρισματικούς ανθρώπους, που άλλαξαν τον τρόπο σκέψης μου και κατ'επέκταση τη συμπεριφορά μου.

  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σχολείο είναι αλληλεπίδραση δυο ομάδων βάσει κανόνων και κατευθύνσεων που έρχονται από το υπουργείο. Η πρώτη ομάδα είναι οι μαθητές και οι δεύτερη οι καθηγητές τους.

 

 

Στην θεωρία, η ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι μια χαρά στα μαθήματά της και την ύλη της. Όσοι έχουν αντίρρηση, μπορούν να δουν τα ιδιωτικά σχολεία. Την ίδια ύλη κάνουν, τον ίδιο χρόνο μαθήματος έχουν, τα ίδια ωράρια λειτουργίας (δεν κάνουν και Σ/Κ) σε ίδιες ηλικίες. 

 

 

Άρα, από τα τρία πράματα που ανακατεύονται (ομάδες και κανόνες/κατευθύνσεις), το ένα (οι κανόνες/κατευθύνσεις) φαίνεται ότι είναι άσχετο τις αποδοτικότητας ενός σχολείου (ως μονάδα μάθησης) διότι δύο διαφορετικά σχολεία (ένα δημόσιο και ένα ιδιωτικό), τα οποία έχουν τους ίδιους κανόνες/κατευθύνσεις αποδίδουν (μαθησιακά) εντελώς διαφορετικά. 

 

 

Άρα, εάν κανείς έχει παράπονο ως προς την αποδοτικότητα ενός σχολείου θα πρέπει να ψάξει τον υπαίτιο στις επιλογές που απομένουν. Είτε τους μαθητές, είτε τους καθηγητές/δασκάλους. 

 

 

Ρε τα κ***παιδα του δημοτικού και του γυμνασίου/λυκείου... μικρά - μικρά, αλλά έχουν χαλάσει όλη την εκπαίδευση!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΚ ναι στα Αρχαια, αλλα γιατι οχι και στα Λατινικα ή και στα Αγγλικα;

 

Υπαρχει η αποψη οτι τα παιδια που μεγαλωνουν σε διγλωσσες οικογενειες εχουν υψηλοτερο "ΙQ"

 

Μηπως αυτο συμβαινει γιατι μαζι με το λεξιλογιο καταλαβαινουν (και ακουν και μυριζονται και νιωθουν) και τις μικροδιαφορες αναμεσα σε παρομοιες εννοιες; Και σιγα-σιγα χαμπαριαζουν και τις αντιστοιχες πολιτισμικες διαφορες και ομοιοτητες;

 

Θεωρειται Φιλοσοφια το να ξερεις 20 quote ΑΕλληνων και να μην ξερεις τιποτα για την τοτε κοινωνια και τους λογους που τους οδηγησαν στο να εχουν αυτες τις αποψεις; Και να γνωριζεις ελαχιστα πραγματα για τους τοτε "plebs" επειδη δεν υπαρχουν γραπτα με την υπογραφη τους;

 

Θα επρεπε το μαθημα στα σχολεια να ειναι πιο αμφιδρομο μεταξυ καθηγητων-μαθητων;

 

Η Παιδεια ειναι δωρεαν τελικα; Αφου σε ολα σχεδον τα δημοσια ιδρυματα ο καθενας μπορει να πατησει το ποδαρακι του. Δεν χρειαζονται λεφτα-διαβασμα αν δεν θες να παρεις την πιστοποιηση

 

Αφου εχουμε τοσους πτυχιουχους γιατι ο κοσμος κανει κλικ (και αγοραζει) φυλλαδες της πλακας; Τι φταιει που δεν κανει 2 κλικ παραπανω για να τσεκαρει πιο σοβαρες (σοβαροφανεις εστω) πηγες;

 

Τι ειναι αυτο που κανει την οποια λογικη να παει στο διαολο με την αφορμη της συναισθηματικης φορτισης;

 

Η ασφαλεια ξεκιναει απο το να σταματησεις οσο το δυνατον νωριτερα να κρατας το χερακι του παιδιου στο δρομο και φτανει μεχρι "το ακονισμενο μαχαιρι ειναι λιγοτερο επικινδυνο απο το μουφα" και "οταν πας να κοψεις κατι, να προσεχεις ωστε αν σου ξεφυγει να κατευθυνθει μακρια απο το σωμα σου"

 

Τα μαθηματα στο σχολειο δεν ειναι τελειως αχρηστα. Απλα αποτυγχανουν να κινησουν την περιεργεια και το ενδιαφερον μην εχοντας χειροπιαστα παραδειγματα

 

Κι αν ενα παιδι "δεν τα παιρνει τα γραμματα"; Ο καθηγητης δεν μπορει να το αφησει να φυγει (χωρις check απουσια) γιατι ειναι υπευθυνος αν του συμβει του κατι. Οποτε καθεται και βγαζει ολη την ενεργεια του στην αιθουσα...

 

Γιατι το μαθημα Φυσικης Αγωγης εφτασε να ειναι 5 καμψεις και μετα ποδοσφαιρο/βολευ;

 

Δεν θα επρεπε να εχει και λιγο θεωρια; Ή τα άλλα μαθηματα θα επρεπε να εχουν πιο πολυ "παιχνιδι";


 

Ρε τα κ***παιδα του δημοτικού και του γυμνασίου/λυκείου... μικρά - μικρά, αλλά έχουν χαλάσει όλη την εκπαίδευση!

 

Αφου τα μικρα εχουν χαλασει την εκπαιδευση, ας τους δωσουμε την ευκαιρια να την φτιαξουν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα άλλο κομμάτι της άθλιας εκπαίδευσης είναι οι καθηγητές, δεν ενδιαφέρονται για τον μαθητή, βλέπουν το επάγγελμα τους σαν αγγαρεία κοιτάνε μόνο τέλος του μήνα να μπει ο μισθός και γενικά αδιαφορούν για το σύνολο των μαθητών.

Υπαρχει επαγγελμα που να γινεται το αντιθετο; Το εκανε κανεις σας ποτε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...