Προς το περιεχόμενο

Η κατάντια των ελληνικών σχολείων


Flaoutistas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπάρχει και σε πολλούς η νοοτροπία θα σπουδάσω βιολόγος/χημικός/φυσικός/μαθηματικός κτλ για να γίνω καθηγητής. Μαθαίνουν μια επιστήμη και δε θέλουν να την εφαρμόσουν. Απλά αυτά που τους έλεγαν τα λένε. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να εξελίξεις τη γνώση σου και μετά να τη μεταλαμπαδεύσεις. Όχι να λειτουργείς σαν κασετόφωνο. Θυμάμαι σαν μαθητής να ακούς συνέχεια ότι η δουλειά τους είναι πολύ κουραστική με πολλές ευθύνες και με πολλές ώρες. Όσες δουλειές γνωστών μου ξέρω μαζί με τη δικιά μου, είναι και περισσότερες ώρες και με αβεβαιότητα για το μέλλον και πιο υπεύθυνη. Το ότι επίσης συνήθως δεν έχουν επαφή  με την επιστήμη δεν βοηθάει να εμπνεύσουν και τους μαθητές. Ούτε πειράματα ούτε τίποτα. Στα 6 χρόνια της δευτεροβ΄θαμιας εκπαίδευσης 2 φορές είχαμε μπει στο εργαστήριο του σχολείου και αυτό να βλέπουμε τον καθηγητή να κάνει τα δικά του.

 

οσους τετοιους γνωρισα πηγαν απο καθαρο ενδιαφερον/αγαπη για το αντικειμενο

 

Ειδικα οι Μαθηματικοι, πολλες φορες παρατανε τον στοχο του πτυχιου γιατι γουσταρουν "Φιλοσοφικα Μαθηματικα"

 

Θα ψηνομουν περισσοτερο να με διδαξει ενας τετοιος, παρα ενας αποφασισμενος για "ταμπελακι αναγνωρισης"

 

Αλλα για παιδια, θα προτιμουσα εναν που ειχε μαθει 5-10-50 πραγματα για "Παιδαγωγια"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 267
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Υπάρχουν εργαλεία... μην κοιτάς που ούτε αυτός ο κλάδος λέει τα δικά του "καλά" (όπως οι γιατροί π.χ. ή οι πολ. μηχ.). 

Δε ξέρω πως θα μπορούσε να φανεί η αποδοτικότητά του. Όταν ο μαθητής πάει φροντιστήριο πως θα ξέρουν αν ο μαθητής είναι καλός από τον καθηγητή ή το φροντιστήριο. Θυμάμαι μια καθηγήτρια (μεγάλη %$#$%), έκανε ιστορία γενικής (δε το δίναμε πανελλήνιες) και εξέταζε συνέχεια έβαζε χάλια βαθμούς και δεν ήταν καθόλου ανεκτική. Με είχε πιάσει να διαβάζω μαθηματικά στο μάθημα της και μου έσκισε το τετράδιο. Πολλοί έχουν το σκεπτικό ότι επειδή είναι καθηγητές κάνουν ότι θέλουν. Μου είπε ότι και παλιοχαρακτήρας και τη ρωτάω πως με λένε και δεν ήξερε. Και της λέω εγώ, δεν ξέρετε κανενός το όνομα, αλλά ξέρετε αν είμαστε παλιοχαρακτήρες ή όχι. Δεν ξέρετε καν σε ποια τάξη έχετε αίθουσα αλλά έχετε απαίτηση από εμάς να ξέρουμε 3 σελίδες κάθε βδομάδα. Είστε πολύ κακή καθηγήτρια. Και με έβγαλε έξω με ωριαία η γλυκούλα μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν εργαλεία... μην κοιτάς που ούτε αυτός ο κλάδος λέει τα δικά του "καλά" (όπως οι γιατροί π.χ. ή οι πολ. μηχ.). 

 

στειλε κανα link, αν παιζει

 

Μηπως θα ηταν πιο σοφο να κρινουμε κατα ποσο οι μαθητες του συνεβαλαν στην βελτιωση της κοινωνιας;

Δε ξέρω πως θα μπορούσε να φανεί η αποδοτικότητά του. Όταν ο μαθητής πάει φροντιστήριο πως θα ξέρουν αν ο μαθητής είναι καλός από τον καθηγητή ή το φροντιστήριο. Θυμάμαι μια καθηγήτρια (μεγάλη %$#$%), έκανε ιστορία γενικής (δε το δίναμε πανελλήνιες) και εξέταζε συνέχεια έβαζε χάλια βαθμούς και δεν ήταν καθόλου ανεκτική. Με είχε πιάσει να διαβάζω μαθηματικά στο μάθημα της και μου έσκισε το τετράδιο. Πολλοί έχουν το σκεπτικό ότι επειδή είναι καθηγητές κάνουν ότι θέλουν. Μου είπε ότι και παλιοχαρακτήρας και τη ρωτάω πως με λένε και δεν ήξερε. Και της λέω εγώ, δεν ξέρετε κανενός το όνομα, αλλά ξέρετε αν είμαστε παλιοχαρακτήρες ή όχι. Δεν ξέρετε καν σε ποια τάξη έχετε αίθουσα αλλά έχετε απαίτηση από εμάς να ξέρουμε 3 σελίδες κάθε βδομάδα. Είστε πολύ κακή καθηγήτρια. Και με έβγαλε έξω με ωριαία η γλυκούλα μου.

 

οι καθηγητες δεν μπορουν να κανουν οτι θελουν. Εχουν φαει την παραμυθα περι "καλων βαθμων" και πρεπει να ακολουθουν κατι σαν "σχεδιαγραμα υλης"

 

Άλλο αν μερικοι βγαζουν κομπλεξ και εξουσιολαγνεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι στην Ελλάδα, oπου ο καθένας έχει όνειρο να μπει στο δημόσιο, θα πάρει κάποιος το πτυχίο με το όνειρο να διοριστεί έστω σε καμιά εικοσαετία και θα έρθεις εσύ να του πεις ότι θα πρέπει να δώσει και εξετάσεις;

Όντως είσαι απτον πλανήτη B512 ε;

 

Πέτυχες διάνα. Ακριβώς αυτές οι νοοτροπίες είναι που μας κρατάνε πίσω και καταδικάζουν το μέλλον μας, δημιουργώντας έναν φαύλο κύκλο αντιπαραγωγικής κουλτούρας.

 

Το σύστημα διορισμού καθηγητών είναι ένα από τα πολλά λάθη στο σύστημα παιδείας μας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν υποθεσουμε οτι ο ιδιωτικος τομεας του επαγγελματος του εκπαιδευτη

 

δεν εχει την σαπιλα του δημοσιου τομεα

 

τοτε γιατι δεν υπαρχει μεγαλη διαφορα στα βλασταρια τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα παιδιά δεν έχουν καμία σχέση με την κατάσταση και τα αποτελέσματα του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Είναι τεράστιο λάθος να ρίχνει ο οποιοσδήποτε την οποιαδήποτε ευθύνη στο παιδί.

 

Από 6 χρονών γαλουχούνται στα σχολεία. Η εξέλιξή τους καθορίζεται σε τεράστιο βαθμό από την ποιότητα της μόρφωσης που λαμβάνουν, αν λαμβάνουν μόρφωση φυσικά.

 

Γιατί άλλο η μόρφωση και άλλο η εκπαίδευση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

theme bank

 

Τι ειναι αυτο που κανει μερικους να χρησιμοποιουν την ενεργεια ενος παιδιου με τετοιο τροπο ωστε να εχει περιεργεια για μαθηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Γιατί άλλο η μόρφωση και άλλο η εκπαίδευση.

 

giant truth

αν τα παιδια δεν παιζουν κανεναν ρολο, γιατι εχουμε τοσο μεγαλες αποκλισεις στις ιδιες ταξεις; Ακόμη και αδέρφια.

 

γιατι ο βαρεμενος "εκπαιδευτικος" κοιταει να ασχοληθει με τα ευκολα και οχι με αυτους που "δεν τα παιρνουν τα γραμματα, τι να κανουμε"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν τα παιδια δεν παιζουν κανεναν ρολο, γιατι εχουμε τοσο μεγαλες αποκλισεις στις ιδιες ταξεις; Ακόμη και αδέρφια.

 

 

Σαφώς... άρα φταίνε τα παιδιά! 

 

 

Γιατί, τι να σου κάνει ο κακομοίρης ο δάσκαλος που 4 χρόνια μάθαινε μέχρι και πως να προσπερνάει μαθησιακές δυσκολίες; Α! Ναι.. δεν το έμαθε γιατί τα έξυνε...

 

Το άλλο; Που τους λένε για διάφορα μοντέλα μάθησης για να μπορέσουν να ισοφαρίσουν (ιδανικά) μέχρι και την διαφορά στο πολιτισμικό κεφάλαιο; Α! Ναι.. ούτε και αυτό το θυμάται γιατί δεν τον νοιάζει...

 

Τα παιδιά φταίνε! Στην πυρά τα μικρά διαβολάκια... αυτά φταίνε για όλα!

 

 

(και τώρα πέφτει Pink Floyd :D )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.parents.com/health/autism/history-of-autism/



 

Το άλλο; Που τους λένε για διάφορα μοντέλα μάθησης για να μπορέσουν να ισοφαρίσουν (ιδανικά) μέχρι και την διαφορά στο πολιτισμικό κεφάλαιο; Α! Ναι.. ούτε και αυτό το θυμάται γιατί δεν τον νοιάζει...

 

 

Μηπως φταινε και οι γονεις που στραβομουτσουνιαζουν αμυδρα (ακομα και αν καταφερουν να ΜΗΝ γκρινιαξουν) μπροστα στο παιδι τους οταν τους λεει οτι ο διπλανος τους "ειναι σαν τους μαυρους στις ταινιες"

 

Υπαρχουν λαθος αισθηματα; Ή λαθος ενεργειες βασισμενες σε "περιεργα αισθηματα";

 

Ή βαριομαστε-φοβομαστε να σκεφτουμε (ή να παμε σε εναν "επαγγελματια consultant") το πως εχουμε καταληξει σε περιεργες λογικες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...