Προς το περιεχόμενο

ειστε υπερ των ομαδων στις προοδους;


redhotstef

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

taazz, on 28 Nov 2015 - 1:46 PM, said:
Διαφωνώ, οι εξετάσεις δίνονται για την επίδειξη των ικανοτήτων των μαθητών η μηχανική υποστήριξη δεν είναι ικανότητα και όποιος την χρησιμοποιεί θα πρέπει να έχει την ανάλογη ποινή (κοινός κουμπιουτεράκι, compiler  κλπ -20% στην τελική βαθμολογία αν δεν κάνεις κανένα λάθος δεν μπορείς να πάρεις πάνω από 80%). Το σχολείο είναι για την ανάπτυξη δεξιοτήτων. Προσωπική άποψη φυσικά.
αν εξεταζεσαι στο δημοτικο στην αριθμητικη ναι τοτε το κομπιουτερακι ειναι "κλεψια" οταν εξεταζεσαι στη φυσικη ή μαθηματικα σε νοιαζει να εξετασεις αν ο αλλος κατανοει το ζητουμενο και ξερει να πως να προσεγγιση το προβλημα οχι αν ξερει να κανει να κανει πολλαπλασιασμο και διαιρεσεις ακριβεις σε λογαριθμους και 3-4 δεκαδικα σε καθε νουμερο.

Παραδειγμα για να καταλαβεις δινω μαθημα φτανω σε μια λυση εφαρμοζω τον "αλγοριθμο" επαληθευσεις για το αν ειναι το βελτιστο αποτελεσμα βρισκω οτι δεν ειναι (ενω θα επρεπε) οποτε κανω το επομενο βημα το οποιο θα μου εδινε την βελτιστη λυση που θα επρεπε να εχω βρει στο πρωτο βημα. Ο καθηγητης μου πηρε την ασκηση σωστη ΧΩΡΙΣ να κοψει ουτε 1 μοναδα γιατι ειδε οτι ξερω και οτι απλα καπου εχασα μια πραξη. Πες μου τωρα εγω ξερω ή δεν ξερω να λυνω τετοιες ασκησεις? Εχω κατανοηση το αντικειμεο ή οχι?

redhotstef, on 28 Nov 2015 - 1:48 PM, said:
Δεν ξερω, πιστευω πως οχι ομως οπως και εσυ. Θα ηταν παραπονεμενοι αλλοι ομως. Αν ομως εμπαιναν οι ιδιες ερωτησεις σε ολους δεν θα ηταν παραπονεμενος κανεις γιατι επαιξαν στο διαγωνισμα με ισα κριτηρια, και θα επαιρναν τον καλυτερο βαθμο αυτοι που διαβασαν και οχι αυτοι που τους ετυχαν τα θεματα που διαβασαν.
Συμφωνω οτι αν καποιος ξερει καλα ολο το βιβλιο δεν τον νοιαζουν αν οι ερωτησεις που θα πεσουν θα ειναι διαφορετικες. Ομως, οταν οι ερωτησεις ειναι και αναπτυξης κτλ, ε δεν νομιζω να ξερουν ολο το βιβλιο. Καποια συγκρατησαν περισσοτερο καποια λιγοτερο.

Spect οση καλη προπονηση και να εκανες οσο γρηγοροτερος και να ησουν παλι θα σε βασανιζε η ιδεα οτι αμα ησουν στην ασφαλτο πχ θα εκανες καλυτερους χρονους. Πας να γραψεις στο διαγωνισμα με 10, οχι με 5 μονο για να περασεις το μαθημα.. Το παραδειγμα με το μαραθωνιο στεκει αρκετα..

Δεν πιστευεις πως οχι εισαι σιγουρος πως οχι οπως ολοι μας. Οι ερωτησεις ειτε ειναι αναπτυξης ειτε πολλαπλης ειτε συμπληρσεις ειτε δεν ξερω και γω τι ή ξερεις ή δεν ξερεις. Εχει τυχει να διαβασω 28/30 ερωτησεις και να κοπω γιατι επεσαν οι 2 που δεν ηξερα δεν παραπονεθηκα γιατι ο διπλα ειχε διαβασει 5 ερωτησεις και επιασε τις 3 και περασε.

1)οι συνθηκες του αγωνα ειναι γνωστες απο πριν οποτε ακυρωνει αμεσως το παραδειγμα σου γιατι ξερω τι περιμενω
2)Στον αγωνα ο πρωτος μου στοχος ειναι να τερματισω πριν απο σενα οποτε αν ειμαι πιο γρηγορος θα σε περασω ετσι και αλλιως οποτε παλι βγαινει ακυθρο το παραδειγμα σου
3)Στο παραδειγμα σου αλλαζουν οι συνθηκες των διαγωνιζομενων οποτε δεν μπορεις να συγκρινεις στο θεμα των εξετασεων δεν αλλαζουν οι συνθηκες. Και να στο εξηγησω αλλιως συνθηκη τρεξιματος χωμα-δρομος δυσκολια τρεξιματος Ανηφορο - ισιο. Αλλο ενα παραδειγμα εχεις προβλημα φυσικη το οποιο εχει να κανει με κινητικη ενεργεια κτλ η ομαδα Α εχει στο παραδειγμα ενα τρενο και Χ νουεμρα ενω η ομαδα Β εχει στο παραδειγμα ενα ποδηλατο και καποια Υ νουμερα (παρομοια με της Α αλλα οχι ιδια) που ειναι η διαφορα στη δυσκολια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πιστευεις πως οχι εισαι σιγουρος πως οχι οπως ολοι μας. Οι ερωτησεις ειτε ειναι αναπτυξης ειτε πολλαπλης ειτε συμπληρσεις ειτε δεν ξερω και γω τι ή ξερεις ή δεν ξερεις. Εχει τυχει να διαβασω 28/30 ερωτησεις και να κοπω γιατι επεσαν οι 2 που δεν ηξερα δεν παραπονεθηκα γιατι ο διπλα ειχε διαβασει 5 ερωτησεις και επιασε τις 3 και περασε.

 

 

(δεν ξερω αν το παραπανω παραδειγμα σου ηταν με ομαδες αλλα.. Αν ηταν.. )

Και εισαι ενταξει με αυτη την ιδεα ρε φιλε;; Με δουλευεις;; Αν δεν παραπονεθηκες δικο σου θεμα, αλλα το βρισκεις δικαιο να συμβαινει;; (Αν εισασταν με ομαδες δηλαδη ο φιλος σου περασε καθαρα με θεμα τυχης ενω εσυ που ειχες διαβασει 28/30 ερωτησεις κοπηκες εξαιτιας της μαμημενης τυχης και οχι επειδη δεν διαβασες τις υπολοιπες δυο ερωτησεις ) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ναι ειχε ομαδες. Να παραπονεθω γιατι? Και τι θα πω " καθηγητα δε ξηγιεσαι καλα διαβασα 28/30 και επειδη εσυ εβαλες δυο θεματα επασαν αυτα που δεν ηξερα και κοπηκα, ενω ο αλλος που ηξερε λιγοτερα απο μενα περασε". 

 

Οταν θα βαλεις στο μυαλο σου οτι οι εξετασεις δεν ειναι θεμα τυχης αλλα διαβασματος και δεν πας εκει για να διαγωνιστεις στο ποσο κωλοφαρδος ειναι καποιος αλλα στο τι γωνσεις εχει ο καθενας τοτε θα αλλαξεις γνωμη.

 

Επισης εχει πλακα οτι σταθηκες μονο σε αυτο που σε "συμφερει" και οχι σε ολα τα αλλα πχ το παραδεγιμα της φυσικης

 

Τελος πραγματικα απορω τη σκατα λογικη κυκλοφορει εκει εξω. (δεν το λεω προσωπικαγια σενα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το παραδειγμα της φυσικης δεν το καταλαβα (ΒΑΣΙΚΑ ειναι off topic, εγω αλλο ρωταω.. )και σταθηκα σε μια προσωπικη σου εμπειρια που παλι δεν καταλαβα πως την ανεχτηκες. 

Και γω αναρωτιεμαι για το τελευταιο...

 

Δηλαδη δεν θα ηθελες να εχουν ολοι τις ιδιες ερωτησεις αλλα διαφορετικες.... ακομα και αν ηταν δυο ατομα ΜΟΝΟ μεσα στην αιθουσα που εγραφαν το διαγωνισμα, και απο πανω τους 10 επιτηρητες.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

να σου ξαναπω το παραδειγμα της φυσικης.

 

Ομαδα Α

Εχειες ενα Τρενο που παει με 80χλμ σε ποση ωρα θα διανυσει μια αποσταση 2350χλμ

 

Ομαδα Β

Εχεις ενα ποδηλατη που τρεχει με 30χλμ σε ποση ωρα θα διανυσει μια αποσταση 850 χλμ

 

θες να μου πεις οτι αυτες οι δυο ασκησεις εχουν διαφορετικο βαθμο δυσκολιας?

Πως ανεχτηκα το να κοπω στο μαθημα που δεν τα ηξερα ολα?

 

Επισης δεν απαντησες στην ερωτηση με το μαθημα στο οποιο το ελυσα λαθος αλλα δεν μου εκοψε βαθμο.

 

Τελος μιλαμε παντα για ρεαλιστικες συνθηκες αλλα ακομη και ετσι ναι το να ειχαμε διαφορετικα θεματα θα ηταν 100% αποδεκτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, και; Άμα τύχαινε να μη γνωρίζεις το θέμα ενώ έχει βάλει το ίδιο σε όλους τι διαφορά έχει;

 

 

Τεράστια... Διοτι εγω το βλεπω ανταγωνιστικα και προς τους συμμαθητες μου πχ να γραψω καλυτερα απο αυτους, οχι μονο να γραψω για να παρω καλυτερο βαθμο. Μονο με τον παραπανω τροπο που λες, θα διαγωνιζομαστα ολοι ισα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τεράστια... Διοτι εγω το βλεπω ανταγωνιστικα και προς τους συμμαθητες μου πχ να γραψω καλυτερα απο αυτους, οχι μονο να γραψω για να παρω καλυτερο βαθμο. Μονο με τον παραπανω τροπο που λες, θα διαγωνιζομαστα ολοι ισα..

αν το βλεπεις ανταγωνιστικα τοτε πας οσο καλυτερα προετοιμασμενος το οπιο σημαινει οτι και να σε ρωτησουν το ξερεις οποτε δεν εχεις λογο να σε νοιαζει για τα θεματα.

 

ΥΓ: μου χρωστας μια απαντηση απο προηγουμενο ποστ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να σου ξαναπω το παραδειγμα της φυσικης.

 

Ομαδα Α

Εχειες ενα Τρενο που παει με 80χλμ σε ποση ωρα θα διανυσει μια αποσταση 2350χλμ

 

Ομαδα Β

Εχεις ενα ποδηλατη που τρεχει με 30χλμ σε ποση ωρα θα διανυσει μια αποσταση 850 χλμ

 

θες να μου πεις οτι αυτες οι δυο ασκησεις εχουν διαφορετικο βαθμο δυσκολιας?

 

Πως ανεχτηκα το να κοπω στο μαθημα που δεν τα ηξερα ολα?

 

Επισης δεν απαντησες στην ερωτηση με το μαθημα στο οποιο το ελυσα λαθος αλλα δεν μου εκοψε βαθμο.

 

Τελος μιλαμε παντα για ρεαλιστικες συνθηκες αλλα ακομη και ετσι ναι το να ειχαμε διαφορετικα θεματα θα ηταν 100% αποδεκτο

 

 

Εχεις δικιο σε αυτο και σωστη η λογικη σου, αλλα.. 

απαντησε μου σε αυτο για το οποιο ξεκινησα αυτο το θεμα, απαντησε μου ΜΟΝΟ σε αυτο, σε παρακαλω..

 

 

Δηλαδη δεν θα ηθελες να εχουν ολοι τις ιδιες ερωτησεις αλλα διαφορετικες.... ακομα και αν ηταν δυο ατομα ΜΟΝΟ μεσα στην αιθουσα που εγραφαν το διαγωνισμα, και απο πανω τους 10 επιτηρητες.. ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εχεις δικιο σε αυτο και σωστη η λογικη σου, αλλα.. 

απαντησε μου σε αυτο για το οποιο ξεκινησα αυτο το θεμα, απαντησε μου ΜΟΝΟ σε αυτο, σε παρακαλω..

 

 

Δηλαδη δεν θα ηθελες να εχουν ολοι τις ιδιες ερωτησεις αλλα διαφορετικες.... ακομα και αν ηταν δυο ατομα ΜΟΝΟ μεσα στην αιθουσα που εγραφαν το διαγωνισμα, και απο πανω τους 10 επιτηρητες.. ??

στο αρχικο ερωτημα σου εχω απαντησει αρκετες φορες οτι ειναι δικαιο. και επισης αν εμπαινες στο κοπο να διαβασεις το ποστ μου που εκανες παραθεση θα εβλεπες στην τελευταια γραμμη οτι εχω ηδη απαντηση στν ερωτηση που εχεις τωρα με κοκκινο.

 

Τελειωσε την προταση σου εχω δικιο αλλα τι?

 

Συνεχιζεις να χρωστα απαντηση απο πριν και ξερεις οτι οσο καποιος απανταει επιλεκτικα και οχι σε ολα απλα ειναι σημαδι οτι εχει αποδεχτει στον εαυτο του οτι εχει αδικο απλα δεν θελει να το αποδεχτει δημοσιως μηπως χασει το "κυρος¨του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλα... ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΠΙΟ ΠΡΙΝ, ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!! ΑΦΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΣΧΕΤΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΑ, ΓΡΑΨΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπως έτσι καταντά το μπλαμπλα όταν ειναι politically correct τα θέματα. Είναι που είναι σούπες και αδιάφορα τα θέματα, καταληγετε και να τσακώνεστε στο τέλος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά, το καλύτερο θα ήταν ο κάθε φοιτητής ν είχε διαφορετικά θέματα. Ούτε επιτήρηση, ούτε τίποτα δε θα χρειαζόταν...

200 φοιτητές Χ 5 ερωτήματα ο καθένας, κανένας δε θα έμπαινε στον κόπο να σκεφτεί να κάνει σκονάκι. Απο την άλλη χρειάζεται και καθηγητής με όρεξη και επιστημονική επάρκεια για να γίνει κάτι τετοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...