Προς το περιεχόμενο

ειστε υπερ των ομαδων στις προοδους;


redhotstef

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ο σωστός τρόπος εξέτασης είναι ερωτήσεις Multiple choice πολλαπλών επιλογών που καλύπτουν όλη την ύλη για όλους, συνδυασμένες με μερικές ερωτήσεις "κρίσεως" όπως τις λέμε εδώ. 

 

Δυστυχώς στην Ελλάδα η αποστήθιση είναι ριζωμένη βαθιά στο σύστημα. Ο καλός ο μαθητής σκέφτεται λίγο και παπαγαλίζει πολύ. Γιαυτό έχουμε τέτοια χαζά προβλήματα με το αν αποστηθίσαμε το "Α" η το "Β" στις ομάδες.

 

(αν και έχουν περάσει 15 χρόνια που τέλειωσα το σχολείο ξέρω ότι το ελληνικό δημόσιο είναι με μυαλά στρατού, δεν εξελίσσεται, σίγουρα ακόμα τα ίδια κάνουνε αφού και σήμερα ακούμε για Α / Β και μαλακίες) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

μαντεψτε γιατι υπαρχουν διαφορετικές ομάδες θεματων. γιατι κόσμος αντιγράφει. και υπαρχει κοσμος που αντιγραφει στεγνα και συστηματικά. οπότε. ή θα βαζε ο άλλος εναν επιτηρητή πανω απο κάθε κεφάλι, ή θακανε προφορική εξέταση (++γκρίνια εμενα με ρωτησε αυτο εσενα σε ρωτησε ταλλο και παει λεγοντας) ή θα βαλει διαφορετικές ομαδες θεμάτων.

κανεις την προετοιμασία σου και κατεβαίνεις. δεν ξερεις θέματα δικό σου πρόβλημα.

Ξέρω τα θέματα του διπλανού όμως..

Σωστά ειπώθηκε μια φράση πριν λίγο.. Κάποιοι μου πάνε κόντρα μόνο για να μου πάνε κόντρα. Καταλαβαίνουν την λογική μου και ας ειναι η δική τους πιο σωστή, και δεν διαφωνώ μαζί τους, αλλά διαφωνώ που διαφωνούν μαζί μου.

 

Αν είχε εξαληφθει το θέμα των αντιγράφων, δεν θα ήταν καλύτερα όλοι να είχαμε τις ίδιες ερωτήσεις; ΚαΙ όχι 4, η καμία δεκαριά.. Αλλά σαράντα χιλιάδες ερωτήσεις!! Πάλι θα θέλατε να υπήρχαν ομάδες με διαφορετικές ερωτήσεις;

Αλλά την ξέρω την απάντηση.. Και εύχομαι από καρδιάς να σας τύχει τέτοιο σύστημα κάποτε και να ξέρετε μόνο τα θέματα της διπλανής ομάδας.. Εκεί να δείτε τη γλυκά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ξέρω τα θέματα του διπλανού όμως..

Σωστά ειπώθηκε μια φράση πριν λίγο.. Κάποιοι μου πάνε κόντρα μόνο για να μου πάνε κόντρα. Καταλαβαίνουν την λογική μου και ας ειναι η δική τους πιο σωστή, και δεν διαφωνώ μαζί τους, αλλά διαφωνώ που διαφωνούν μαζί μου.

 

Αν είχε εξαληφθει το θέμα των αντιγράφων, δεν θα ήταν καλύτερα όλοι να είχαμε τις ίδιες ερωτήσεις; ΚαΙ όχι 4, η καμία δεκαριά.. Αλλά σαράντα χιλιάδες ερωτήσεις!! Πάλι θα θέλατε να υπήρχαν ομάδες με διαφορετικές ερωτήσεις;

Αλλά την ξέρω την απάντηση.. Και εύχομαι από καρδιάς να σας τύχει τέτοιο σύστημα κάποτε και να ξέρετε μόνο τα θέματα της διπλανής ομάδας.. Εκεί να δείτε τη γλυκά..

 

Εσυ διαφωνεις μονο για να διαφωνησεις. Αλλο το καταλαβαινω τη λογικη και αλλο ειναι "σωστη". 

Αν ο καθηγητης σε αφησει μονος σου στο δωματιο χωρις επιτηρηση θα αντιγραψεις ή οχι? Αν αντιγραψει ο αλλος θα το αναφερεις ή οχι? 

 

Οσο εσυ ο ιδιος σαν προσωπικοτητα δεν κανεις κατι για την αντιγραφη και εισαι μερος αυτης τοτε ο καθηγητης θα πρεπει να κανει κατι για αυτο το οποιο μπορει να μη σου αρεσει.  Για τις 40.000 ερωτησεις δεν σχολιαζω υποτιθεται οτι κανουμε συζητηση σε ρεαλιστικο επιπεδο.

 

Να σε ρωτησω κατι αλλο αν εβαζε μονο μια ερωτηση σε ολους η ιδια θα το δεχοσουν? Προσεξε τι θα απαντησεις γιατι παλι μπορει να εχεις διαβασει ολο το βιβλιο εκτος απο μια παραγραφο και να κοπειςκαι ο διπλα να εχει διαβασει μονο αυτη τη παραγραφο και να περασει.

 

ΤΟ θεμα ειναι οτι δεν κατανοεις οτι οταν εισαι προετοιμασμενος για κατι οτ και να ερωτηθεις δεν σε νοιαζει γιατι ξερεις ολα τα αλλα ειναι απλα δικαιολογειες για να καλυψεις το γεγονος οτι εσυ κοπηκες ενω ο διπλα οχι.

 

Μου εχει τυχει το θεμα αρκετες φορες, επισης μου εχει τυχει να περασει ατομο το μαθημα χωρις να ειναι καν στην εξεταση. Τι με αυτο? Και επειδη μιλας για βιβλιογραφικες ερωτησεις εκει δεν τιθεται θεμα βαρυτητας γιατι ειτε τα ξερεις απεξω ολα ειτε οχι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρω τα θέματα του διπλανού όμως..

Σωστά ειπώθηκε μια φράση πριν λίγο.. Κάποιοι μου πάνε κόντρα μόνο για να μου πάνε κόντρα. Καταλαβαίνουν την λογική μου και ας ειναι η δική τους πιο σωστή, και δεν διαφωνώ μαζί τους, αλλά διαφωνώ που διαφωνούν μαζί μου.

 

Αν είχε εξαληφθει το θέμα των αντιγράφων, δεν θα ήταν καλύτερα όλοι να είχαμε τις ίδιες ερωτήσεις; ΚαΙ όχι 4, η καμία δεκαριά.. Αλλά σαράντα χιλιάδες ερωτήσεις!! Πάλι θα θέλατε να υπήρχαν ομάδες με διαφορετικές ερωτήσεις;

Αλλά την ξέρω την απάντηση.. Και εύχομαι από καρδιάς να σας τύχει τέτοιο σύστημα κάποτε και να ξέρετε μόνο τα θέματα της διπλανής ομάδας.. Εκεί να δείτε τη γλυκά..

 

μουχει τύχει. και πολλές φορές κιόλας. απλά μετα δεν κλαψομούνιαζα επειδή κόπηκα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spect όσον αφορά την τρίτη παράγραφο σου , ναι θα το δεχομουν. .Πάλι θα νευριαζα όμως αν ο διπλανός μου είχε διαβάσει μόνο αυτό που έπεσε και εγώ όλο το βιβλίο, και δεν έγραφα κάλα.

Έτσι όπως το είπες πάντως, ναι, βλέπω το λάθος της σκέψης μου.

Απλώς όπως είπε και ο defacer ποιο πριν δεν μπορεις να ξέρεις ποιες ερωτήσεις έχουν τον ίδιο βαθμό δυσκολίας, ώστε να τις βάλεις ανακατομενες στους μαθητές σε ομάδες. Δικαιολογία βέβαια όταν δεν έχεις διαβάσει κάλα, αλλά ας ειναι.

Πάντως ωραίο το παράδειγμα σου, ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Να σου πω εμενα που ειναι γενικα η διαφωνια μου. Σαν εξεταζομενος εχεις υποχρεωση να εχεις διαβασει τα παντα, να εισια ετοιμος για τα παντα . Αν το κανεις αυτο τοτε θα καταλαβεις οτι δεν σε νοιαζει αν θα εχεις μια ομαδα, δυο ή δεκα. Δεν σε νοιαζει αν θα σε ρωτησει κατι ευκολο η δυσκολο. Αν δεν το κανεις αυτο τοτε δεν εχεις "δικαιωμα" να κανεις κανενα παραπονο. 

 

Νομιζω οτι καταλαβαινεις που ειναι η διαφωνια μου και γιατι σου λεω οτι δεν εχεις δικιο και οτι δεν θα πρεπει να σε ενοχλει και οτι δεν ειναι αδικο. 

 

Σημερα ενας καθηγητης μας ελεγε οτι δεν μπαινω στη διαδικασια να προσπαθησω να σας ελεγξω γιατι οταν αντιγραφετε κοροιδευτε τον εαυτο σας και οχι εμενα. Εστω οτι αντιγραφεις και παιρνεις πτυχιο πας στη δουλεια και σου λεει το αφεντικο κανε μου αυτο τι θα πεις? ΕΕε δεν ξερω πως να το κανω το περασα με αντιγραφη το μαθημα.

 

Οκ στα 18-19 καταλαβαινω πως σκεφτονται καποιο αλλα τωρα πχ που βλεπω ατομα 22-25-30 να κανουν μεταπτυχιακο και να συμπεριφερονται ακομη σα 15χρονα δεν μπορω να το καταλαβω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο σωστός τρόπος εξέτασης είναι ερωτήσεις Multiple choice πολλαπλών επιλογών που καλύπτουν όλη την ύλη για όλους, συνδυασμένες με μερικές ερωτήσεις "κρίσεως" όπως τις λέμε εδώ. 

 

Δε νομίζω πως τα multiple βοηθάνε όμως στην καταπολέμηση της αντιγραφής.

 

Για μένα ιδανική εξέταση είναι η παρακάτω, την οποία πέτυχα πριν 11 χρόνια στην Αγγλία και σας μεταφέρω απο μνήμης:

 

Δίνεται η παρακάτω υλοποίηση ενός πρωτοκόλλου που έχει τον ίδιο στόχο με το ARP (αντιστοίχιση IP σε physical addresses):

  • Όταν υπάρχει πακέτο δεδομένων προς αποστολή, έλεγξε αν η physical που αντιστοιχεί στην IP του παραλήπτη είναι ήδη γνωστή (καταχωρημένη σε σχετικό πίνακα που τηρούμε).
  • Αν ναι, στείλε το πακέτο στη physical που είναι στον πίνακα.
  • Αν όχι, στείλε ένα broadcast στο δίκτυο ρωτώντας ποιός είναι ο ιδιοκτήτης της IP και ποιά η physical του. Μόλις ληφθεί η απάντηση, σημείωσέ την στον πίνακα και στείλε το πακέτο.

Ερώτηση: το παραπάνω πρωτόκολλο υπό κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες είναι wasteful. Κατονομάστε αυτές τις συνθήκες και προτείνετε βελτίωση.

 

 

Η ερώτηση είναι βέβαια γελοία σε βαθμό δυσκολίας (πόσο το χάρηκα όταν την είδα, free points) αλλά ταυτόχρονα ακούγεται open-ended και ντεμεκ κρύβει την απάντηση πίσω από το πέπλο του "πες εσύ ό,τι νομίζεις". Για μένα αυτό είναι ιδανικό επειδή όχι μόνο δυσκολεύει πολύ την αντιγραφή (σκονάκι τουλάχιστον τρώει άκυρο) αλλά επειδή επιπλέον δεν επιβραβεύει την παπαγαλία -- ίσα ίσα μπορείς να την απαντήσεις σωστά μόνο και μόνο έχοντας υπόψη κάποια τελείως γενικά πράγματα.

 

Επίσης (και δε νομίζω να εκπλαγεί κανείς) το ποσοστό των φοιτητών που δεν είχαν ιδέα για το φόνο στο ανεπίσημο polling της εταιρείας "πηγαδοκουβέντες έξω στο διάδρομο" ήταν τραγικά μεγάλο. Αξιοπερίεργο: μια συμφοιτήτρια (υπόψιν τώρα σε high level MSc αυτά, όχι ΙΕΚ τρεχαγύρευε) μου είπε "και που να τα ξέρω εγώ αυτά, αφού δεν τα λέει μέσα στο βιβλίο". Χοντρό ε; Λοιπόν η εν λόγω κοπέλα αποφοίτησε και από Ελλάδα και από το master με καλούς βαθμούς και αργότερα ολοκλήρωσε και διδακτορικό. Μπορώ να βεβαιώσω προσωπικά ότι χαζή δεν ήταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξαναλέω...

 

Το όλο θέμα μεταφράζεται στο "εφόσον δεν μπορούν να κοπούν όλοι όσοι δεν ξέρουν αρκετά, τότε να περνάνε όλοι όσοι δεν ξέρουν αρκετά". 

 

 

Λόγω τύχης πάντα θα περνάνε μερικοί που δεν έχουν την απαιτούμενη (βάσει διδάσκοντα) γνώση για να περάσουν το μάθημα. Αυτό τι σημαίνει όμως; Ότι επειδή υπάρχει αυτή η πιθανότητα, θα πρέπει να το κάνουμε βεβαιότητα; Δηλαδή, επειδή πάντα υπάρχει η πιθανότητα να περνάει κάποιος που δεν ξέρει όλη την απαιτούμενη ύλη, τότε να περνάνε όλοι όσοι δεν ξέρουν όλη την απαιτούμενη ύλη; 

 

 

Γιατί, στο συγκεκριμένο παράδειγμα του TS, ούτε ο "αδικημένος" ούτε και ο "τυχερός" ξέρανε όλη την ύλη. Ο δεύτερος όμως πέρασε το μάθημα κατά τύχη. Το claim του TS είναι πως εφόσον ο "τυχερός" (που δεν ήξερε όλη την ύλη) το πέρασε, θα έπρεπε να το περάσει και ο "αδικημένος" (που επίσης δεν ήξερε όλη την ύλη). 

 

Και εδώ απορεί κανείς, σκεπτόμενος ότι ένας που βλέπει με σεβασμό το αντικείμενό του θα έπρεπε να σκεφτεί "καλά που δεν το πέρασα εγώ που δεν ήξερα όλη την ύλη, μακάρι να μην το πέρναγε κανένας που δεν ξέρει όλη την ύλη". Δηλαδή, ο αδικημένος είναι  "τυχερός" στην προκειμένη και όχι αυτός που δεν το πέρασε. Αυτός, που δεν το πέρασε δηλαδή, είναι ο ευνοημένος. 

 

Άρα, κάποιος που βλέπει με σεβασμό το αντικείμενό του θα έπρεπε να χαίρεται που δεν πέρασε και να στεναχωριέται για τον συνάδελφό του και για το αντικείμενό του που περνάνε μερικοί που δεν ξέρουν την απαιτούμενη ύλη και όχι που δεν πέρασε και αυτός. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


ο σωστός τρόπος εξέτασης είναι ερωτήσεις Multiple choice πολλαπλών επιλογών που καλύπτουν όλη την ύλη για όλους, συνδυασμένες με μερικές ερωτήσεις "κρίσεως" όπως τις λέμε εδώ. 

 

Δυστυχώς στην Ελλάδα η αποστήθιση είναι ριζωμένη βαθιά στο σύστημα. Ο καλός ο μαθητής σκέφτεται λίγο και παπαγαλίζει πολύ. Γιαυτό έχουμε τέτοια χαζά προβλήματα με το αν αποστηθίσαμε το "Α" η το "Β" στις ομάδες.

 

(αν και έχουν περάσει 15 χρόνια που τέλειωσα το σχολείο ξέρω ότι το ελληνικό δημόσιο είναι με μυαλά στρατού, δεν εξελίσσεται, σίγουρα ακόμα τα ίδια κάνουνε αφού και σήμερα ακούμε για Α / Β και μαλακίες) 

 

Πιστευεις και εσυ φιλε οτι τα θέματα ειναι για καλούς παπαγάλους? :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...