Προς το περιεχόμενο

ειστε υπερ των ομαδων στις προοδους;


redhotstef

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ιδέα δεν έχω το γεγονός ότι έχασες πράξη όμως δείχνει ότι χρειάζεσαι εξάσκηση και αυτός είναι ο κύριος λόγος ύπαρξης του σχολείου και των εξετάσεων, να εξασκήσεις τις δεξιότητες σου και να μάθεις να αναγνωρίζεις τα σημεία που χρίζεις βοήθειας. Τα υπόλοιπα είναι παράγωγα αυτής της προσπάθειας και δεν πρέπει να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από την ανάπτυξη των δεξιοτήτων.

 

Συμφωνώ με τα υπόλοιπα αλλά όχι με το bold. Άνθρωποι είμαστε, και παγκόσμιος πρωταθλητής να είσαι κάπου κάπως κάποτε θα κάνεις λάθος (απλά ο πρωταθλητής θα το κάνει και μετά θα το ξανακάνει σε 10 χρόνια πάλι).

 

Προσωπικά έχω κάνει λάθος το 9 + 4 = 11 στις πανελλήνιες.

 

Το έπιασα μετά από λίγο επειδή όπως λες αναγνώρισα το επικίνδυνο σημείο: αμέσως μετά έκανα τη σκέψη "Τα λάθη που κάνεις είναι συνήθως τραγικά λόγω έλλειψης προσοχής. Σήμερα επιπλέον είσαι χάλια. Μόλις έκανες μια πράξη με τη μία στα γρήγορα και χωρίς επαλήθευση. WARNING! Γύρνα πίσω και κάνε την πρόσθεση όπως στο δημοτικό για να είσαι σίγουρος." και γύρισα πίσω και έκανα την πρόσθεση 9 + 4 στο χαρτί και είδα πως dafuq όντως είχα κάνει λάθος. Αλλά το πρόβλημα δεν ήταν βέβαια πως δεν είχα προπονήσει τις προσθέσεις αρκετά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Ιδέα δεν έχω το γεγονός ότι έχασες πράξη όμως δείχνει ότι χρειάζεσαι εξάσκηση και αυτός είναι ο κύριος λόγος ύπαρξης του σχολείου και των εξετάσεων, να εξασκήσεις τις δεξιότητες σου και να μάθεις να αναγνωρίζεις τα σημεία που χρίζεις βοήθειας. Τα υπόλοιπα είναι παράγωγα αυτής της προσπάθειας και δεν πρέπει να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από την ανάπτυξη των δεξιοτήτων.

 

το οτι ειναι ανθρωπινο το να σου φυγει μια πραξη  δεν σου παιρναει απο το μυαλο? ειδικα οταν εχεις να κανεις με νουμερα 540.000 320000 κτλ το μηδενικο σου φευγει ανετα. Δεν ειναι θεμα δεν ξερεις να κανεις πραξεις αλλα αφηρημαδας, κουρασης, αγχους κτλ.

 

Δε σου εχει τυχει ποτε να σε ρωητσει καποιος κατι του στυλ 5χ9 ή καποια αλλη απλη μαθηματικη πραξη και απο ταχυτητα,αφηρημαδα κτλ να κανεις λαθος? αυτο τι παει να πει οτι δεν ξερεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή, τώρα σοβαρά υπάρχουν άτομα 20 και 22 χρονών που γκρινιάζουν επειδή ο διπλανός έγραψε καλύτερα στο διαγώνισμα;

 

Υπάρχουν γκρίνιες, οι περισσότερο δεν το εξωτερικεύουν όπως οι μαθητές, αλλά ναι υπάρχουν πάρα πολλοί που βλέπουν στα χαρτιά με τις βαθμολογίες έναν με υψηλή βαθμολογία σε δύσκολο μάθημα ή σε μάθημα που να περνάνε πολύ λίγα άτομα και αρχίζουν να λένε διάφορα ακόμα και να μην τον ξέρουν αυτόν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω, πιστευω πως οχι ομως οπως και εσυ. Θα ηταν παραπονεμενοι αλλοι ομως. Αν ομως εμπαιναν οι ιδιες ερωτησεις σε ολους δεν θα ηταν παραπονεμενος κανεις γιατι επαιξαν στο διαγωνισμα με ισα κριτηρια, και θα επαιρναν τον καλυτερο βαθμο αυτοι που διαβασαν και οχι αυτοι που τους ετυχαν τα θεματα που διαβασαν.

Συμφωνω οτι αν καποιος ξερει καλα ολο το βιβλιο δεν τον νοιαζουν αν οι ερωτησεις που θα πεσουν θα ειναι διαφορετικες. Ομως, οταν οι ερωτησεις ειναι και αναπτυξης κτλ, ε δεν νομιζω να ξερουν ολο το βιβλιο. Καποια συγκρατησαν περισσοτερο καποια λιγοτερο.

 

Spect οση καλη προπονηση και να εκανες οσο γρηγοροτερος και να ησουν παλι θα σε βασανιζε η ιδεα οτι αμα ησουν στην ασφαλτο πχ θα εκανες καλυτερους χρονους. Πας να γραψεις στο διαγωνισμα με 10, οχι με 5 μονο για να περασεις το μαθημα.. Το παραδειγμα με το μαραθωνιο στεκει αρκετα..

 

Τα λογικά άλματα δίνουν και παίρνουν. Σε αντίθεση με εσένα, δεν υπέθεσα τίποτα, αλλά ρώτησα. Φοιτητής έχω υπάρξει και μαλακίες έχω κάνει όπως πολλοί από εμάς. Έχω δώσει με το σύστημα που λες και όχι δεν το βρήκα άδικο. Όταν διάβαζα περνούσα, όταν κοβόμουν έφταιγα εγώ που δεν προετοιμάστηκα κατάλληλα.

Αν σε νοιάζει το πόσο καλά θα γράψει ο άλλος και όχι εσύ, οι δικαιολογίες ρέουν. Ο σκοπός αυτού που δίνει εξετάσεις είναι να πάει όσο το δυνατόν καλύτερα μπορεί ο ίδιος, όχι να πάει καλύτερα από τον δίπλα. Το ζητούμενο είναι να αντιμετωπίσεις τα θέματα που έχεις μπροστά σου. Θα το πω ωμά, στ' αρχίδια μου σε τι θέματα δίνει ο από δίπλα, εφόσον τα δικά μου είναι εντός ύλης είναι υποχρέωσή μου να τα ξέρω. Αν δεν τα ξέρω, κρίμα, αλλά δε φταίει ο άδικος καθηγητής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με τα υπόλοιπα αλλά όχι με το bold. Άνθρωποι είμαστε, και παγκόσμιος πρωταθλητής να είσαι κάπου κάπως κάποτε θα κάνεις λάθος (απλά ο πρωταθλητής θα το κάνει και μετά θα το ξανακάνει σε 10 χρόνια πάλι).

 

Προσωπικά έχω κάνει λάθος το 9 + 4 = 11 στις πανελλήνιες.

 

Το έπιασα μετά από λίγο επειδή όπως λες αναγνώρισα το επικίνδυνο σημείο: αμέσως μετά έκανα τη σκέψη "Τα λάθη που κάνεις είναι συνήθως τραγικά λόγω έλλειψης προσοχής. Σήμερα επιπλέον είσαι χάλια. Μόλις έκανες μια πράξη με τη μία στα γρήγορα και χωρίς επαλήθευση. WARNING! Γύρνα πίσω και κάνε την πρόσθεση όπως στο δημοτικό για να είσαι σίγουρος." και γύρισα πίσω και έκανα την πρόσθεση 9 + 4 στο χαρτί και είδα πως dafuq όντως είχα κάνει λάθος. Αλλά το πρόβλημα δεν ήταν βέβαια πως δεν είχα προπονήσει τις προσθέσεις αρκετά...

 

το οτι ειναι ανθρωπινο το να σου φυγει μια πραξη  δεν σου παιρναει απο το μυαλο? ειδικα οταν εχεις να κανεις με νουμερα 540.000 320000 κτλ το μηδενικο σου φευγει ανετα. Δεν ειναι θεμα δεν ξερεις να κανεις πραξεις αλλα αφηρημαδας, κουρασης, αγχους κτλ.

 

Δε σου εχει τυχει ποτε να σε ρωητσει καποιος κατι του στυλ 5χ9 ή καποια αλλη απλη μαθηματικη πραξη και απο ταχυτητα,αφηρημαδα κτλ να κανεις λαθος? αυτο τι παει να πει οτι δεν ξερεις?

στο ίδιο μήκος κύματος και οι δύο απαντήσεις οπότε τις μαζεύω σε μια ανάρτηση. Να ρωτήσω λοιπόν με την σειρά μου. Ένας μποξέρ που προπονείται στον σάκο κάθε μέρα/προπόνηση είναι γιατί δεν ξέρει να ρίχνει γροθιές; ή πιστεύεται ότι πνευματική εξάσκηση κυβερνάται από διαφορετικούς κανόνες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

στο ίδιο μήκος κύματος και οι δύο απαντήσεις οπότε τις μαζεύω σε μια ανάρτηση. Να ρωτήσω λοιπόν με την σειρά μου. Ένας μποξέρ που προπονείται στον σάκο κάθε μέρα/προπόνηση είναι γιατί δεν ξέρει να ρίχνει γροθιές; ή πιστεύεται ότι πνευματική εξάσκηση κυβερνάται από διαφορετικούς κανόνες;

μια χαρα ξερει να ριχνει γροθιες αμυνα δεν ξερει. Οποτε what's your point!?

 

Να στο πω αλλιως εχω εξετασεις φυσικης και πρεπει να γραψω μερικα λογια σε μια αποδειξη θεωρεις λογικο να μου κοψει μοναδες για ορθογραφια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λογικά άλματα δίνουν και παίρνουν. Σε αντίθεση με εσένα, δεν υπέθεσα τίποτα, αλλά ρώτησα. Φοιτητής έχω υπάρξει και μαλακίες έχω κάνει όπως πολλοί από εμάς. Έχω δώσει με το σύστημα που λες και όχι δεν το βρήκα άδικο. Όταν διάβαζα περνούσα, όταν κοβόμουν έφταιγα εγώ που δεν προετοιμάστηκα κατάλληλα.

Αν σε νοιάζει το πόσο καλά θα γράψει ο άλλος και όχι εσύ, οι δικαιολογίες ρέουν. Ο σκοπός αυτού που δίνει εξετάσεις είναι να πάει όσο το δυνατόν καλύτερα μπορεί ο ίδιος, όχι να πάει καλύτερα από τον δίπλα. Το ζητούμενο είναι να αντιμετωπίσεις τα θέματα που έχεις μπροστά σου. Θα το πω ωμά, στ' αρχίδια μου σε τι θέματα δίνει ο από δίπλα, εφόσον τα δικά μου είναι εντός ύλης είναι υποχρέωσή μου να τα ξέρω. Αν δεν τα ξέρω, κρίμα, αλλά δε φταίει ο άδικος καθηγητής.

Οκ συμφωνω μαζι σου. Απολυτα, πλεον.

Δεν θα ηταν καλυτερα ομως ολοι οι μαθητες να ειχαν τις ιδιες ερωτησεις καμια δεκαρια πχ, και να διαλεγε ο καθε μαθητης πεντε απο αυτες να απαντησει..;;.. Υπαρχει και αυτο το συστημα.... Αλλα δεν εφαρμοζεται πολυ και ας ειναι πιο δικαιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Οκ συμφωνω μαζι σου. Απολυτα, πλεον.

Δεν θα ηταν καλυτερα ομως ολοι οι μαθητες να ειχαν τις ιδιες ερωτησεις καμια δεκαρια πχ, και να διαλεγε ο καθε μαθητης πεντε απο αυτες να απαντησει..;;.. Υπαρχει και αυτο το συστημα.... Αλλα δεν εφαρμοζεται πολυ και ας ειναι πιο δικαιο.

τοτε ο μαθητης θα διαλεξει αυτες τις οποιες ξερει οποτε δεν ελγχεις το κατα ποσο ειναι καλα προετοιμασμενος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τοτε ο μαθητης θα διαλεξει αυτες τις οποιες ξερει οποτε δεν ελγχεις το κατα ποσο ειναι καλα προετοιμασμενος.

Ε τωρα ... Στο συστημα με τις ομαδες παλι δεν ξερεις αν ηταν προαιτημασμενος καλα αυτος στην ομαδα β πχ, και εγραψε καλα αυτα που ετυχε να θυμαται πιο πολυ, η αν οντως ηξερε απ εξω ολη τη υλη..
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ε τωρα ... Στο συστημα με τις ομαδες παλι δεν ξερεις αν ηταν προαιτημασμενος καλα αυτος στην ομαδα β πχ, και εγραψε καλα αυτα που ετυχε να θυμαται πιο πολυ, η αν οντως ηξερε απ εξω ολη τη υλη..

ναι αλλα μειωνεις κατα πολυ τις πιθανοτητες γιατι δεν δινεις στο φοιτητη να επιλεξει.

 

Πιστευω χωρις να μαι σιγουρος το να εχεις να επιλεξεις αναμεσα στις ερωτησεις ειναι σαν να βαθμολογεισε με αριστα το 10 και οι ερωτησεις να πιανουν συνολο 20. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε θεωρητικά μαθήματα, έστω ότι εντός ύλης είναι το κεφάλαιο 3. Από αυτό βγαίνουν 4σ ερωτήσεις. Μία σε κάθε ομάδα (π.χ. 4σ ομάδες).

 

Εάν κάποιος στην 2η ομάδα δεν ξέρει την ερώτηση της ομάδας του αλλά της ομάδας 1, σημαίνει τι; Ότι ήξερε την ύλη και έπρεπε να περάσει ή ότι δεν ειπχε διαβάσει και δεν ήξερε την ύλη και άρα δεν έπρεπε να περάσει;

 

Και το πρόβλημα ποιο είναι; Ότι ο διπλανής του που κατά τύχη ήξερε την ερώτηση της ομάδας του αλλά όχι γενικά το κεφάλαιο πέρασε; Και η απάντηση σε αυτό είναι: "να μικρύνουν οι πιθανότητες να πιαστεί ο αδιάβαστος γιατί είναι αδικία να περάσει, κατά τύχη, ένας αδιάβαστος αλλά θα πρέπει να περνάνε όλοι οι αδιάβαστοι ή κανένας";

 

Και αυτό είναι λογικό και το συζητάμε κιόλας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μια χαρα ξερει να ριχνει γροθιες αμυνα δεν ξερει. Οποτε what's your point!?

 

Να στο πω αλλιως εχω εξετασεις φυσικης και πρεπει να γραψω μερικα λογια σε μια αποδειξη θεωρεις λογικο να μου κοψει μοναδες για ορθογραφια?

ναι το θεωρώ λογικό και για το συντακτικό επίσης το θεωρώ λογικό.

 

Edit:

 

Ξεκαθαρίζω ότι η απάντηση είναι ειρωνική, Η ερώτηση που θέτεις με κάνει να πιστεύω ότι ξεφύγαμε από τον διάλογο και πλέον απλά διαφωνείς από συνήθεια. Κάπου εδώ παίρνω το κουβαδάκι μου και πάω για άλλη παραλία. Αν έχεις κάτι συγκεκριμένο να παραθέσεις θα το διαβάσω με ενδιαφέρον, δεν ξέρω αν θα μπω στο κόπο να απαντήσω σίγουρα θα το διαβάσω.

Επεξ/σία από taazz
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαντεψτε γιατι υπαρχουν διαφορετικές ομάδες θεματων. γιατι κόσμος αντιγράφει. και υπαρχει κοσμος που αντιγραφει στεγνα και συστηματικά. οπότε. ή θα βαζε ο άλλος εναν επιτηρητή πανω απο κάθε κεφάλι, ή θακανε προφορική εξέταση (++γκρίνια εμενα με ρωτησε αυτο εσενα σε ρωτησε ταλλο και παει λεγοντας) ή θα βαλει διαφορετικές ομαδες θεμάτων. 

κανεις την προετοιμασία σου και κατεβαίνεις. δεν ξερεις θέματα δικό σου πρόβλημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

ναι το θεωρώ λογικό και για το συντακτικό επίσης το θεωρώ λογικό.

 

Edit:

 

Ξεκαθαρίζω ότι η απάντηση είναι ειρωνική, Η ερώτηση που θέτεις με κάνει να πιστεύω ότι ξεφύγαμε από τον διάλογο και πλέον απλά διαφωνείς από συνήθεια. Κάπου εδώ παίρνω το κουβαδάκι μου και πάω για άλλη παραλία. Αν έχεις κάτι συγκεκριμένο να παραθέσεις θα το διαβάσω με ενδιαφέρον, δεν ξέρω αν θα μπω στο κόπο να απαντήσω σίγουρα θα το διαβάσω.

Έδωσα αυτό το παράδειγμα για να δείξω ότι κάθε εξέταση γίνεται για να εξέταση κάποια συγκεκριμένα πράγματα και όχι τα πάντα. Αν εσύ το θεωρείς ότι το πα απλά για να διαφωνήσω κανείς λάθος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...