Προς το περιεχόμενο

ειστε υπερ των ομαδων στις προοδους;


redhotstef

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βασικα επρεπε να ξεκαθαρισω το ερωτημα μου απο την αρχη. Ο τιτλος του θεματος δεν βοηθαει..

 

Ειστε υπερ των ομαδαν γιατι, πχ?

Για να αποφυγουμε αντιγραφες; 

Αν δεν υπηρχαν αντιγραφες σε μια τελεια κοινωνια, θα ηταν παλι καλυτερα να υπηρχαν ομαδες;

Απ την μια αν εχεις διαβασει καλα το μαθημα, δεν σε νοιαζει αν υπαρξουν ομαδες κτλ.

Απ την αλλη θελεις να ανταγωνιστεις και τον διπλανο σου με ισες ευκαιριες που θα σας δοθουν.

Αυτο ειναι, τοσο απλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

Κάπως έτσι καταντά το μπλαμπλα όταν ειναι politically correct τα θέματα. Είναι που είναι σούπες και αδιάφορα τα θέματα, καταληγετε και να τσακώνεστε στο τέλος.

Αφού οτι και να γραφτεί, ρίχνουν μπαν. Καραγκιοζιλίκια. Επομένως, κενολογούμε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Να δουμε αν αυτη τη φορα θα σου διαβασεις τι γραφω! 

 

ΝΑΙ ειναι 100% ΔΙΚΑΙΟ. 

 

 

ΥΓ: οταν γραφεις σε ενα φορουμ και ρωτας γνωμες να εισαι σε θεση να κανεις συζητηση, να δεχεσαι γνωμες ακομη και αν δεν συμφωνεις και να απαντας σε ολα οχι οτι θες οποτε θες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψιτ, ότι και να γραφτεί, εκτός από τις κοτσάνες που γράφουν οι ίδιοι, κι αν τις βρίσκουν χοντρές τις γράφουν με διπλοπρόφιλα που είναι στο απυρόβλητο. Κάτι σαν ψυχανάλυση για όσα ντρέπονται να πουν IRL.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να δουμε αν αυτη τη φορα θα σου διαβασεις τι γραφω! 

 

ΝΑΙ ειναι 100% ΔΙΚΑΙΟ. 

 

 

ΥΓ: οταν γραφεις σε ενα φορουμ και ρωτας γνωμες να εισαι σε θεση να κανεις συζητηση, να δεχεσαι γνωμες ακομη και αν δεν συμφωνεις και να απαντας σε ολα οχι οτι θες οποτε θες..

 

Προσπαθω να απαντω σε οτι αφορα το θεμα μου.

Δεν ξερω αν το καταλαβατε αλλα εννουσα ερωτησεις οι οποιες ειναι βιβλιογραφικες, και οχι ασκησεις με πραξεις και διαφορετικους αριθμους, κτλ.

 

Οποτε λες ειναι 100% δικαιο και ας υπαρχει αυστηρη επιτηρηση και ολα τα συναφη. Και οι περισσοτεροι εδω μεσα συμφωνουν μαζι σου. Ενταξει. Δεχομαι την γνωμη σας αλλα παλι μου φαινεται αδικο..

Ψιτ, ότι και να γραφτεί, εκτός από τις κοτσάνες που γράφουν οι ίδιοι, κι αν τις βρίσκουν χοντρές τις γράφουν με διπλοπρόφιλα που είναι στο απυρόβλητο. Κάτι σαν ψυχανάλυση για όσα ντρέπονται να πουν IRL.

 

Εσυ εκκανες εγγραφη σημερα για να τρολαρεις απ οτι καταλαβα... Δεν εχεις ουτε μια μερα στο φορουμ και μας εχεις μαθει απ εξω, ε;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

ορισε τι εννοεις βιβλιογραφικες για να σου απαντησω.  (αν και αποφασιες οτι ειναι ετσι μετα απο 5 σελιδες)

 

Βιβλιογραφικες εννοειες πχ οπως ερτησεις ιστοριας?  Τι εγινε τοτε πχ?

 

ολα αφορουν το θεμα σου. Οταν κανεςι συζητηση δεν μπορεις να θεσεις ορια μεσα στα οποια θα πρεπει να μιλαμε (δεν εννοω να μιλαμε για φυσικη και γω να λεω για ψεραμα παντα σε λογικα πλαισια)

Ναι οχι 100 αλλα 1000%

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ δεχομαι οτι σκεφτεστε διαφορετικα, οπως στο θεμα με τις κυλιομενες σκαλες που ειχα ανοιξει παλια. Ευτυχως, για μενα, υπαρχουν ατομα εκει εξω που συμφωνουν μαζι μου, οποτε δεν ειμαι ο μοναδικος. Ας ειναι. Να στε καλα. Spect, ευχαριστω για την απαντηση σου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

εξηγησε μου λιγο το βιβλιογραφικες.

 

Το θεμα ειναι μην κοιτας απλα να βρισκεις ατομα να συμφωνεις αλλα να εισαι ανοιχτος στο να αλλαξεις γνωμη αν η αρχικη σου ειναι λαθος δεν ειναι κακο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

redhotstef, αν είσαι πρόβατο και ο κτηνοτρόφος δίνει χόρτο στα πρόβατα μπορεί να σου φανεί ότι στα άλλα δίνει καλύτερο χόρτο. Αν πάλι είσαι κτηνοτρόφος βλέπεις όλα τα χόρτα ίδια. Για τη δεύτερη ερώτησή σου, κάποιοι ανέβαζαν το decss για τα 15χρονα που δεν ξέραν να το βρουν μόνα τους και το θεωρούσαν κατόρθωμα... μετά όμως θέλαν και μια μορφή εκτόνωσης για όσα αναγκάζονται να κρύβουν... το βρήκαν πιο εύκολο να το κάνουν με διπλοπρόφιλα... αλλά γιατί εσύ το πήρες προσωπικά; Αφού οι ίδιοι δεν τολμούν να ρωτήσουν μη τυχόν και ρεζιλευτούν :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξηγησε μου λιγο το βιβλιογραφικες.

 

Το θεμα ειναι μην κοιτας απλα να βρισκεις ατομα να συμφωνεις αλλα να εισαι ανοιχτος στο να αλλαξεις γνωμη αν η αρχικη σου ειναι λαθος δεν ειναι κακο

 

Βιβλιογραφικες οπως Ιστορια, πχ, η Φιλολογικα πχ με μεταφραση ενος κειμενου, και οχι δυο κειμενα για δυο ομαδες.

Εχω καταλαβει τον τροπο σκεψη σας, απλα μου φαινεται παραξενο που δεν σας νοιαζει αν οι ερωτησεις πρεπει η οχι να ειναι ιδιες για ολους. Εχετε την αποψη οτι αν εισαι διαβασμενος δεν σε νοιαζει καθολου, κβαντα, και ναι και οχι..

Να ειμαι ανοιχτος να αλλαξω γνωμη μονο εγω; :(

 

hal96, δεν σε καταλαβα τι θελεις να πεις. Καποιοι εχουν δευτερα προφιλ για να ρωτανε μαλακιες που δεν θα τις ρωτουσαν στο κανονικο τους προφιλ για να μην ρεζιλευτουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

μα αν εισαι οντως διαβασμενος δεν εχεις να φοβασαι τιποτα. Και να σου δωσω ενα παραδειγμα σε 3 βδομαδες εχω εξεταστικη

προγραμματισμο οτι και ναβαλει και χωρις να διαβασω καθολου ξερω οτι θα γραψω, δικτυα επισης ξερω οτι και να βαλει το εχω γιατι ξερω το αντικειμενο (στο επιπεδο που ζηταει δεν ειμαι εξπερτ) αλλα εχω αλλο ενα μαθημα που πραγματικα δεν εχω ιδεα (οχι μονο εγω στο συγκεκριμενο) εκει πραγματικα ελπιζω στην τυχη μου (για αυτη την εξεταστικη) αν περασω θα μαι κωλοφαρδος αλλα αν κοπω θα ειναι γιατι εγω δεν εχω διαβασει οχι γιατι εβαλε περιεργα θεματα ή εβαλε δυο ομαδες. ΕΛπιζω να πιανεις το νοημα. 

επισης σε αυτου του ειδους τις ερωτησεις ειναι καθαρα θεμα αποστιθησεις οποτε δεν τιθεται τοσο πολυ θεμα δυσκολιας. Και το λεω αυτο γιατι θυμαμαι δευτερα λυκειου στην αντιγονη διαβασα 7.30 το πρωι 10 στιχους και απο τους 700 που ειχαμε επεσαν αυτοι οι 10 τωρα ακομη και με τα ιδια θεματα μπορει καποιος να ειχε διαβασει ολο το βιβλιο εκτος απο αυτο και να μην εγραψε ενω εγω εγραψα. Οποτε εκει ποιος φταιει? Βλεπειςο τι δεν ειναι θεμα θεματων αλλα ποσο διαβασμενος εισαι και οτι νομιζεις οτι σε αδικει ο καθηγητης γιατι δεν σου εκατσε εσενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

200 φοιτητές Χ 5 ερωτήματα ο καθένας, κανένας δε θα έμπαινε στον κόπο να σκεφτεί να κάνει σκονάκι. Απο την άλλη χρειάζεται και καθηγητής με όρεξη και επιστημονική επάρκεια για να γίνει κάτι τετοιο.

Τα υπεραπλουστεύεις σε βαθμό που χάνεται το νόημα.

 

Πρώτον δεν είναι δυνατόν στην πράξη να βγουν τόσα πολλά διαφορετικά θέματα.

 

Δεύτερον υπάρχουν κάποια θέματα/έννοιες σε κάθε μάθημα που είναι πολύ βασικά και θέλεις οπωσδήποτε να εξασφαλίσεις ότι αυτός που πέρασε το μάθημα τα ξέρει -- δε γίνεται να τα ρωτήσεις μόνο σε π.χ. 10 άτομα επειδή στους υπόλοιπους 190 "πρέπει να είναι διαφορετικά τα θέματα".

 

Και τρίτον φαίνεται να μην αντιλαμβάνεσαι ότι ο κόπος που χρειάζεται για να αναπτυχθούν και να βαθμολογηθούν 1000 διαφορετικά ερωτήματα είναι τελείως αντιοικονομικό να καταναλώνεται για να μην αντιγράψει "κανένας" (ειδικά όταν έτσι κι αλλιώς αυτοί που αντιγράφουν είναι μειοψηφία). Θα ήταν τελείως χαζό να κάνουν κάτι τέτοιο αντί να εφαρμόσουν άλλη μέθοδο για τις εξετάσεις και να αφιερώσουν το χρόνο που γλύτωσαν από τα θέματα π.χ. σε έξτρα χρόνο διδασκαλίας.

 

Τη μέθοδο με την οποία κανείς δε θα έμπαινε στον κόπο να σκεφτεί σκονάκι νομίζω ότι την έχω ζήσει στην Αγγλία: ήμουν απόλυτα προετοιμασμένος (όχι σε φάση τα ξέρω, σε φάση τα ξέρω χωρίς να χρειάζεται να σκεφτώ) αλλά ο χρόνος που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν τόσο λίγος που κυριολεκτικά δεν έβαλα κάτω στυλό και στο τέλος μου έμειναν 5-10 λεπτά. Δε μπορώ να φανταστώ ότι θα ήταν δυνατό να περιμένει να αντιγράψει κανείς επιτυχώς υπό τέτοιες συνθήκες.

 

Διοτι εγω το βλεπω ανταγωνιστικα και προς τους συμμαθητες μου πχ να γραψω καλυτερα απο αυτους, οχι μονο να γραψω για να παρω καλυτερο βαθμο. Μονο με τον παραπανω τροπο που λες, θα διαγωνιζομαστα ολοι ισα..

Προφανώς αυτά είναι προσωπικά αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να το βλέπει κανείς ανταγωνιστικά με τους συμμαθητές από τη στιγμή που υπάρχει αντικειμενικό κριτήριο επιδόσεων. Εκτός κι αν ήδη παίρνεις 10 παντού μπορείς να ανταγωνιστείς τη βαθμολογική κλίμακα η οποία σε κερδίζει. Γιατί να θέλεις να ανταγωνιστείς κάποιον άλλο (που δεν καταφέρνει να πιάσει το 10) αντί να ανταγωνιστείς το ίδιο το 10; Στο δικό μου το μυαλό αυτό είναι "θέλω να ανταγωνιστώ κάποιον αλλά όχι το άριστα γιατί δεν το χω"...

 

Τι θα καταφέρεις έτσι; Να αισθάνεσαι καλά που δεν κατάφερες το καλύτερο;

 

Και όσο για το "όλοι ίσα". Όσο νωρίτερα το διαγράψεις αυτό από το μυαλό σου τόσο καλύτερη θα σου φαίνεται η ζωή. Εγώ την ημέρα των εξετάσεων μπορεί να ξυπνήσω με πονοκέφαλο και κεφάλι γεμάτο πούπουλα (μου έχει συμβεί), τι να κάνουμε τώρα; Νομίζεις πως όταν μπαίνεις σε μια αίθουσα να διαγωνιστείς, οι υπόλοιποι 199 εκει μέσα είναι στην ίδια φάση με σένα εκτός προετοιμασίας; Πάντα κάποιος θα είναι ευνοημένος για ΧΥΖ λόγους.

 

Τρανταχτό παράδειγμα, πάω να δώσω κάποια στιγμή μικρο(ηλεκτρονική), διάβασμα meh, πέφτουν ζόρικα θέματα, συνειδητοποιώ μετά από λίγη ώρα ότι οι επιλογές μου είναι να μείνω μέχρι τέλους να παλέψω για το 5 ή να σηκωθώ να φύγω. Σηκώνομαι λοιπόν και φεύγω. Το Σεπτέμβριο μια Παρασκευή ρίχνω άκυρο στο μάθημα που ήταν να δώσω το πρωί λόγω ελλιπούς προετοιμασίας, λέω κάτσε να δω μήπως έχει τίποτα το απόγευμα (χρωστούσα "άπειρα" οπότε σύνηθες φαινόμενο). Βλέπω ότι το απόγευμα έχει μίκρο. Ωραία λέω απ' ότι θυμάμαι ήταν εύκολο το αντικείμενο, κάθομαι το πρωι/μεσημέρι τα φρεσκάρω 4-5 ώρες, κατεβαίνω το απόγευμα, εύκολα θέματα, γράφω 9. Ήταν "δίκαιο" αυτό;

 

Αντίθετο παράδειγμα: θερμοδυναμική. Το αντικείμενο το ξέρω ΤΕΛΕΙΑ (ΟΚ, φοιτητικό τέλεια, αυτό σημαίνει κάτι λεπτά σημεία θεωρίας τα είχα περίπου αλλά όχι 100% σωστά στο μυαλό μου), γράφω λέω ΟΚ σίγουρα ήταν 8+, βγαίνουν οι βαθμοί βλέπω 4. Να μη τα πολυλογώ το 4 ήταν τελείως άδικο και αυθαίρετο: είχα κάνει ένα λάθος εκ παραδρομής σε μια ιδιότητα των λογαρίθμων με αποτέλεσμα να βγάλω λάθος νούμερο στο 3ο ζήτημα μιας άσκησης το οποίο -- αριθμητικά μόνο -- μεταφέρθηκε και στο 4ο ζήτημα. Ο καθηγητής μου έκοψε ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ που ήταν ολόσωστα γιατί "δεν επιτρέπεται μηχανικός να κάνει τέτοια λάθη". Και φεύγοντας από το γραφείο του μου κάνει "σε αντίθεση με το συνάδελφό σου που ήταν εδώ πριν (και πέρασε με 5), εσύ φαίνεται πως κατέχεις το αντικείμενο... είμαι σίγουρος πως το Σεπτέμβριο δε θα δυσκολευτείς." o_O Ήταν δίκαιο αυτό;

 

Εχετε την αποψη οτι αν εισαι διαβασμενος δεν σε νοιαζει καθολου, κβαντα, και ναι και οχι..

Ναι, αν είσαι διαβασμένος δε σε νοιάζει καθόλου. "Διαβασμένος" εννοώντας πας για 9+, διαφορετικά δεν είσαι διαβασμένος και ξέρεις ότι παίρνεις ένα μικρότερο ή μεγαλύτερο ρίσκο (ανάλογα πόσο καλή μύτη έχεις για θέματα κλπ) οπότε αν δεν τα πας καλά είναι επειδή έπαιξες κι έχασες.

 

Δε μας είπες όμως τον αντίλογο: γιατί να σε νοιάζει αν είσαι προετοιμασμένος;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιδια θέματα για ολους με ανοιχτα βιβλια / σημειώσεις και λάπτοπ με Ιντερνετ , θα απαγορευα μονο συνομιλιες μεταξυ των διπλανων και συνεργασιες.

Μεγάλο λάθος το μεγαλύτερο ζητούμενο (και το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Ελλάδα) είναι η συνεργασία και η συνεννόηση... εγώ δεν θα απαγόρευα τις συζητήσεις μεταξύ διπλανών και τις συνεργασίες.

 

Σκοπός της εξέτασης είναι ο μαθητής και όχι η εξέταση (τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε να είναι) σημασία έχει να καταλάβεις τις δυνατότητες και τις αδυναμίες της ομάδας των φοιτητών σου όχι να τιμωρήσεις όσους δεν μπορούν να τα πάνε το ίδιο καλά με κάποιους άλλους.

 

Στο κάτω κάτω αυτή θα είναι και η ζωή τους αν με το καλό κάνουν κάτι σχετικό πάνω σε αυτό που σπουδάσανε πχ αν ήταν μια ομάδα επιστημόνων που θα ερευνούσε για αποδοτικότερες μεθόδους παραγωγής εναλλακτικών ενεργειών δεν θα έκρυβε ο καθένας το γραπτό του στο οποίο θα έγραφε όσες παραπάνω λεπτομέρειες θυμάται απο έξω πάνω στο θέμα... αλλά αντίθετα θα συνεννοούνταν μεταξύ τους θα συνεργάζονταν θα μοιράζονταν ιδέες θα ψάχνανε στο ιντερνετ θα μιλούσανε με άλλους θα κοιτούσανε παλιότερες εργασίες ή σημειώσεις καθηγητών/συνάδελφων κτλ θα πειραματιζόταν και θα δημιουργούσαν καινούργια γνώση.

 

Ποιό απλά δεν θα τους την ελεγε κανένας αν δεν θυμόταν απο έξω την τάδε φόρμουλα και απλά την googlάραν το θέμα είναι αν μπορούν να παράξουν κάτι χρήσιμο χρησιμοποιώντας την φόρμουλα και όχι κατα πόσο την θυμούνται απο έξω.

 

ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε να γίνεται εδώ μάλλον ο καθένας προσπαθεί απο μόνος του να φανεί ότι κάνει κάτι γιαυτό δεν γίνεται δουλειά σε αυτή την χώρα όλοι απο την ηλικία των 14 μέχρι την ηλικία των 99 ψυχολογία πανελληνίων έχουμε και το σύμπλεγμα να γίνουμε οι star της γειτονιάς......

 

ή όπως είπε για ο Deresiewicz για τα Ivy schools (= όρος για "ελιτ" πανεπιστήμια της Αμερικής: Brown, Columbia, Cornell, Dartmouth, Harvard, Penn, Princeton και Yale )  πως αυτές οι σχολές με την εμμονή τους στα σκορ και τα στατιστικά αυτό που κάνουν είναι να παράγουν επαγγελματίες μαθητές (όχι δηλαδή επιστήμονες) και άρα ζόμπι

 

ή οπως έγραψε στο new republic "Our system of elite education manufactures young people who are smart and talented and driven, yes, but also anxious, timid, and lost, with little intellectual curiosity and a stunted sense of purpose trapped in a bubble of privilege, heading meekly in the same direction, great at what they’re doing but with no idea why they’re doing it.”

 

(Διέγραψα κάποιες λέξεις για προσαρμόσω το συμπέρασμα στην ελληνική πραγματικότητα)

 

Σημείωση πως ο Deresiewicz ήταν φοιτητής αλλά και καθηγητής στα Ivy league πανεπιστήμια άρα έχει άποψη εκ των έσω.

 

Σημείωση 2η: Να μην μπερδεύουμε την προσωπική προσπάθεια με την εκπαιδευτική ικανότητα ενός ιδρύματος ούτε με την αξιοπιστία ενός συστήματος όπως το σύστημα μιας εξέτασης, γιατι κάποιοι άνθρωποι απλά λόγω προσωπικής προσπάθειας,θέλησης,αναζήτησης κτλ ξεφεύγουν απο τους στενούς κλοιούς των καταστάσεων που βρίσκονται και προχωρούν, αυτό το λέω για την αποφυγή ατυχών αντεπιχειρημάτων ότι υπάρχουν 1,2 100 Έλληνες που προοδέψανε άρα το σύστημα μας ειναι καλό.... αυτοι προοδέψανε εξαιτίας των προσωπικών καταστάσεων τους (οικογένεια,οικονομία,ευφυΐα,κίνητρα,πείσμα,θέληση) και όχι επειδή τους βοήθησε κάποια σχολή ισα ισα πολλές φορές ίσως να στάθηκε εμπόδιο στην σταδιοδρομία τους. και αν το σύστημα ήταν καλύτερο αυτοί οι άνθρωποι θα τα πηγαίνανε ακόμη καλύτερα και στο κάτω κάτω δεν ειναι και το θέμα μας αυτοί οι άνθρωποι ότι και να γίνει θα προοδεύσουν το θέμα είναι με ποιο σύστημα θα διαχειριστούμε τους υπόλοιπους 600,000 φοιτητές ; και όχι με τους 5,10 100 που θα τα πάνε καλά απο μόνοι τους είτε είχαμε πανελλήνιες είτε ανοιχτά πανεπιστήμια είτε καλύβες αντι για σχολές με σημειώσεις απο το 1800...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν εξεταζεσαι στο δημοτικο στην αριθμητικη ναι τοτε το κομπιουτερακι ειναι "κλεψια" οταν εξεταζεσαι στη φυσικη ή μαθηματικα σε νοιαζει να εξετασεις αν ο αλλος κατανοει το ζητουμενο και ξερει να πως να προσεγγιση το προβλημα οχι αν ξερει να κανει να κανει πολλαπλασιασμο και διαιρεσεις ακριβεις σε λογαριθμους και 3-4 δεκαδικα σε καθε νουμερο.

 

Παραδειγμα για να καταλαβεις δινω μαθημα φτανω σε μια λυση εφαρμοζω τον "αλγοριθμο" επαληθευσεις για το αν ειναι το βελτιστο αποτελεσμα βρισκω οτι δεν ειναι (ενω θα επρεπε) οποτε κανω το επομενο βημα το οποιο θα μου εδινε την βελτιστη λυση που θα επρεπε να εχω βρει στο πρωτο βημα. Ο καθηγητης μου πηρε την ασκηση σωστη ΧΩΡΙΣ να κοψει ουτε 1 μοναδα γιατι ειδε οτι ξερω και οτι απλα καπου εχασα μια πραξη. Πες μου τωρα εγω ξερω ή δεν ξερω να λυνω τετοιες ασκησεις? Εχω κατανοηση το αντικειμεο ή οχι?

Ιδέα δεν έχω το γεγονός ότι έχασες πράξη όμως δείχνει ότι χρειάζεσαι εξάσκηση και αυτός είναι ο κύριος λόγος ύπαρξης του σχολείου και των εξετάσεων, να εξασκήσεις τις δεξιότητες σου και να μάθεις να αναγνωρίζεις τα σημεία που χρίζεις βοήθειας. Τα υπόλοιπα είναι παράγωγα αυτής της προσπάθειας και δεν πρέπει να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από την ανάπτυξη των δεξιοτήτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...