Προς το περιεχόμενο

Γενική συζήτηση περί Game Development


V.I.Smirnov

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Άλλο πράγμα είναι να ξέρεις και να επιλέγεις επειδή δεν θέλεις,

κι άλλο να επιλέγεις έχοντας άγνοια.

Ρώτησα πολλούς μαθητές και φοιτητές που ήθελαν να γίνουν game developers

αν ήξεραν π.χ. που αλλού χρησιμοποιούνται τα πλέγματα και ποιά είναι σημασία τους.

Κανείς δεν ήξερε να απαντήσει - παρά μόνον για τα παιχνίδια....

 

-

 

Αυτό ναι, σύμφωνοι. Κι εγώ πιστεύω ότι θα πρέπει κάποιος να έχει σφαιρικότερη μόρφωση και όχι να ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με τον τομέα του. Σ' ευχαριστώ που το ξεκαθάρισες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και κάπως έτσι ο V.I. καταλήγει να λέει ανυπόστατα. Αυτή την στιγμή δεν μπορώ να απαντήσω πλήρως... αλλά.. νταξ.

 

Επειδή κάποιος ξέρει μόνο ένα θέμα, π.χ. πεπερασμένα στοιχεία, δεν σημαίνει ότι έπιασε και τον μαυροφόρο από τα αχαμνά. Βιομηχανική Μάη ας. decision support systems, supply chain management systems, συστήματα αυτόματου ελέγχου και συστήματα imaging είναι μερικά από τα παραδείγματα. Τόσο εντελώς ΙΤ όσο και πιο general engineering.

 

Αλλά νταξ... ο V.I. ξέρει ΜΟΝΟ FEM οπότε του φαίνεται ότι μόνο αυτό υπάρχει. Α! Και ότι η μόνο η FORTRAN υποστηρίζει πίνακες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως από τη σκοπιά του "μελλοντικού στόχου" ο Smirnov δεν έχει άδικο. Το ζήτημα είναι ότι ο προγραμματισμός δεν είναι παρά ένα μέσο...και όχι σκοπός. Και ως μέσο ο καθένας τον βάζει στο δικό του σκοπό. Άλλος βλέπει μακριά και άλλος κοντά. Ποιος κερδίζει; Ουδείς ξέρει γιατί στο πάτο το κέρδος είναι θέμα γεγονότων. Δείτε τους πρόσφυγες που πριν κάποια χρόνια κανόνιζαν τη ζωή τους και τώρα η ζωή τους πάει καροτσάκι! Και μην ακούσω ότι αυτά δεν συμβαίνουν σε μας. Άρα ναι να έχουμε στόχο αλλά να κάνουμε σήμερα και κάποια μικρά βήματα. Και σε αυτό θέλει κανείς το κίνητρο. Ας είναι η ανάπτυξη παιχνιδιών! Οι νέοι αλλάζουν γνώμες και πεδία με ταχύτητες φωτός!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Smirnov, για άλλη μια φορά έρχεσαι να πεις ότι "σοβαρός προγραμματισμός είναι μόνο αυτός που έχει να κάνει με επιστήμες και δη μαθηματικά" -- με δικά σου λόγια, αλλά η ουσία είναι αυτή. Και βέβαια δε βγάζω το συμπέρασμα από το παρόν thread.
 
Όπως πολύ σωστά γράφει ο ilias95 (και όπως μπορεί οποισδήποτε να δει αν ανατρέξει σε προηγούμενα post σου σε παρόμοιες συζητήσεις) όλα αυτά τα λες βάσει της δικής σου πορείας, του δικού σου περιβάλλοντος, κλπ κλπ. Και είναι υποκειμενικά.
 
Exhibit 1:
 

Η δημιουργική πλευρά του g.d. είναι σαφώς κατώτερη σαν αξία από το scientific computing που χρησιμοποιεί παρόμοιες τεχνικές.
Ο λόγος είναι ότι με το g.d. παραγονται προϊόντα που απλώς διασκεδάζουν τους χρήστες ενώ το scientific computing προάγει την
επιστήμη.

 
Από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω. "Δημιουργική πλευρά του scientific computing"? Τι ακριβώς δημιουργικό υπάρχει στο να διαβάσω 5-10 papers και να κάνω implement αυτά που λένε μέσα; Το έχω κάνει και μπορώ να πω ότι ένιωσα πολύ μεγαλύτερη δημιουργική ικανοποίηση προγραμματίζοντας τροχό της τύχης στο Spectrum. Η σύλληψη του Tetris και του Space Invaders είναι πολύ ανώτερο δημιουργικά επίτευγμα.

 

"Απλώς διασκεδάζουν τους χρήστες"; Ίσως δεν έχεις παίξει ποτέ στη ζωή σου κάποιο κορυφαίο δημιουργικά παιχνίδι (για μένα τέτοια ήταν πρώτα απ' όλα τα System Shock και Deus Ex) ικανό να σε καθηλώσει κάτω και να σε κάνει να παραμιλάς πολύ περισσότερο ακόμα και από αριστουργήματα της λογοτεχνίας και του κινηματογράφου. Και αυτό είναι "δημιουργικά κατώτερο"; Σόρι, αλλά από πλευράς δημιουργικού επιτεύγματος και μόνο θα προτιμούσα να είμαι ο τύπος που προγραμμάτιζε το inventory στο Deus Ex παρά lead programmer επιστημονικού software.

 

Δε θέλεις να μιλάμε για AAA games? Πήγαινε παίξε Spelunky αρκετά για να το καταλάβεις τόσο όσο καταλαβαίνεις το αντικείμενο της εργασίας σου και έλα μετά να μου πεις ότι τόσο ο σχεδιασμός όσο και η υλοποίησή του δεν ήταν δημιουργικό επίτευγμα.
 
Exhibit 2:
 

Είναι μεν δύσκολο και ενδιαφέρον αλλά υπάρχουν άλλοι τομείς πιο ενδιαφέροντες, πιο προσοδοφόροι οικονομικά,
με μεγαλύτερες δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης, πιο διαχρονικοί σε ότι αφορά τη γνωστική αξία τους.

 

Ενδιαφέροντες; Για σένα μπορεί. Για άλλον μπορεί όχι. Το λες σα να είναι κάτι αντικειμενικό ενώ ξέρεις πολύ καλά πως δεν είναι.

 

Πιο προσοδοφόροι οικονομικά; Μ' αυτή τη λογική δε θα έπρεπε κανένας να γίνεται οτιδήποτε άλλο από C++ engineer στη Bloomberg ή κάπου αντίστοιχα για να γίνει senior και να καθαρίζει 400Κ+ το χρόνο. Και στην τελική για ποιό λόγο μπαίνει αυτό στη συζήτηση to begin with? Έχει καμία λογική να μπαίνεις σε συζήτηση για μηχανές πίστας και να λες ότι καλύτερα παπάκι επειδή είναι πιο οικονομικό; Προφανώς η οικονομία είναι στην καλύτερη περίπτωση ελάσσονος σημασίας κριτήριο όταν έχουμε φτάσει να μιλάμε για GSXR.

 

Μεγαλύτερες δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης; Όλοι σπίτια σας να μάθετε γρήγορα PHP. Επίσης ισχύουν όσα έγραψα αμέσως παραπάνω, και επιπλέον δε μας είπες σε ποιά στοιχεία βασίζεις αυτή την τοποθέτηση.

 

Πιο διαχρονικοί σε ότι αφορά τη γνωστική αξία τους; Κατ' αρχήν τι υποτίθεται ότι σημαίνει αυτό στην πράξη; Πως αν ασχοληθώ με επιστημονικό software θα έχω στατιστικά περισσότερα transferable skills αν αποφασίσω αργότερα να αλλάξω καριέρα; Μήπως περισσότερο βάρος στην επιλογή μου θα έπρεπε να έχει το γεγονός ότι π.χ. ο τομέας μου είναι παντελώς αδιάφορος;

 

Και το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι το παραπάνω quote θα μπορούσε να παρατεθεί με ελάχιστες αλλαγές (βασικά το "γνωστική") για να επιχειρηματολογήσει ότι κακώς πάει να ασχοληθεί κανείς με το μπάντμιντον, θα έπρεπε να ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο.

 

Συμπερασματικά:

 

Περι ορέξεως κολοκυθόπιτα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Ilias95

Είναι αδύνατο ένας άπειρος μαθητής με περίπου μηδαμινό γνωστικό υπόβαθρο να καταφέρει

να φτιάξει κάτι που θα τον διακρίνει σε έναν τόσο δύσκολο τομέα.

Αντιπαραδείγματα υπάρχουν αλλά ρεαλιστικά μιλώντας είναι σπάνιες εξαιρέσεις, όχι ο κανόνας.

Κι εδω το forum είχε ένα σωρό περιπτώσεις μαθητών που είχαν τέτοιες φιλοδοξίες. 

Που είναι όλοι αυτοί; απλώς προσγειώθηκαν στην πραγματικότητα - αλλιώς το insomnia θα είχε

τη δόξα ότι φιλοξένησε διάφορους zuckerberg.

Συμφωνώ μ' αυτά που λες. Και ίσα ίσα αποδεικνύει ότι είναι απαιτητικός κλάδος το g.d. όπως λες και μόνος σου. Ένας άπειρος μαθητής με περίπου μηδαμινό γνωστικό υπόβαθρο όμως δεν θα τα καταφέρει ούτε σ' αυτό που συζητάμε, ούτε στο scientific computing, ούτε στο να στήσει μια web app σωστά, ούτε πουθενά. Λογικό δεν είναι;

 

Που κολλάει το g.d. εδώ;

 

Ένα σωρό περιπτώσεις μαθητών είχαν φιλοδοξίες για ένα σωρό πράγματα (να χακάρουν τον Λευκό οίκο, να φτιάξουν το νέο facebook, να φτιάξουν μια search engine καλύτερη απ' της Google κτλ.) Που είναι όλοι αυτοί; Αυτό είναι τελείως άλλο θέμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και εργάζομαι πάνω στο αντικείμενο είπα να πω και γω την ιστορία μου. (Να πω οτι σπούδασα και εργάζομαι στο εξωτερικό οπότε σαφέστατα δεν έχω καθαρή εικόνα για την Ελλάδα).

 

Ξεκίνησα να ασχολούμαι με side projects παράλληλα με τον ακαδημαικό φόρτο εργασίας, τα περισσότερα εκ των οποίων ήταν games. Η ενασχόληση με τον τομέα ήταν κάτι το οποίο πραγματικά δεν έβλεπα σαν εργασία και με χαρα περνούσα τον ελεύθερο χρόνο μου διαβάζοντας βιβλία και άρθρα σχετικά με το αντικείμνεο. Τον τρίτο χρόνο των σπουδών μετά απο ΠΟΛΥ ψάξιμο και τύχη κατάφερα να εξασφαλίσω την πρακτική μου σε μια γνωστή game dev εταιρεία στο Λονδινο, στην οποία εργάζομαι μεχρι σήμερα. 

 

Λατρεύω την δουλειά μου και δεν θα την άλλαζα με τίποτα. Παρ' όλα αυτά όπως είπαν και οι προηγούμενοι, gaming != game dev. Αν πραγματικά σε ενδιαφέρει η διαδικασία και όχι απλά η παθητική ενασχόληση (i.e. gaming), ποτέ δεν είναι αργά να αρχίσεις. Να είσαι όμως έτοιμος για ένα δύσκολο Μαραθώνιο, ο οποίος πολλές φορές θα σε κάνει να αμφιβάλλεις για τις επιλογές και τον δρόμο σου.

 

Υ.Γ. Δεν μαρέσει όπως ακούγεται το: "παθητική ενασχόληση (i.e. gaming)" γιατι σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω οτι το gaming είναι παθητικό, απλά ήθελα με κάποιο τρόπο να διαχωρίσω το gaming απο το game dev

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ο Μάρκ οταν έφτιαχνε το φεησμπουκ που ξεκινησε απο μια απλή ιδέα .... ειρωνικά χαμογελούσε.

 

offtopic

Το οτι το facebook εγινε αυτο που εγινε, δεν σημαινει οτι ο μαρκ ηταν κατι το ιδιαιτερο. Στη πραγματικοτητα το facebook βρηκε τα σωστα ατομα στη σωστη χρονικη στιγμη. Αν ο μαρκ δεν ειχε τα σωστα ατομα, τοτε δεν θα υπηρχε το facebook, αν τα ειχε αλλα ηταν σε αλλο timeline τοτε και παλι δεν θα υπηρχε το facebook. Απο coding skill το thefacebook δεν ειχε κατι το super wow, για να πεις πως ο μαρκ εκανε κατι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέραν της μεγάλης δυσκολίας που συνήθως η εφαρμογή πολλών papers, 

η έννοια του δημιουργικού έγκειται στην εξέλιξη των μεθόδων, όχι απλώς στην κοινότοπη εφαρμογή τους.

Οι σοβαρές εταιρίες έχουν ερευνητικά τμήματα και επιδιώκουν να βελτιώνουν διαρκώς το λογισμικό τους

εξελίσσοντας τις τεχνικές, συχνά συνεργαζόμενες και με ερευνητικά κέντρα.

Όσο καινοτόμο ή διασκεδαστικό να είναι ένα παιχνίδι, δεν έχει την ίδια αξία με μια επιστημονική μέθοδο,

είναι προφανές αυτό. Όποιος συγκρίνει την αξία οποιουδήποτε παιχνιδιού με την αξία μιας τεχνικής σαν

π.χ. τη fem είναι απλά ανόητος. Και, π.χ., το να εφαρμόσεις έναν νέο τρόπο ολοκλήρωσης που επιτρέπει

πχ. μη γραμμικές συνοριακές συνθήκες, είναι πολύ ανώτερο δημιουργικά από το gameplay ενός παιχνιδιού. 

Το gameplay θα σε καθηλώσει για μερικό καιρό αλλά η μόδα του θα περάσει ή θα το βαρεθείς,

προάγει τη διασκέδαση. Ενώ η νέα τεχνική θα εφαρμόζεται για χρόνια μέχρι να υπάρξει καλύτερη εναλλακτική

και προάγει την επιστήμη.

 

Γενικώς εγώ δεν θεωρώ τα παιχνίδια σοβαρή υπόθεση, δεν έπαιζα ποτέ και θεωρώ ότι με αυτά οι χρήστες

χάνουν τον καιρό τους. Για τις προσομοιώσεις όμως και τα παρελκόμενά τους όμως έχω άλλη γνώμη.

 

Για το οκοινομικό δεν θα σου απαντήσω λεπτομερώς καθώς προφανώς δεν ξέρεις παρά του τομέα σου.

Θα σου πω μόνον να μάθεις πόσα δίνει η beta cae εν μέσω κρίσης σε νεοπροσλαμβανόμενους προγραμματιστές.

Και ενδεικτικά, στην ξένη εταιρία που ανάφερα νωρίτερα ο μέσος μισθός είναι 10Κ e.

 

 

Το "διαχρονικό" σημαίνει ότι η βασική θεωρία δεν απαξιώνεται ποτέ.

Αν δαπανήσεις έναν χρόνο να μάθεις καλά μια τεχνική, μπορείς να είσαι βέβαιος ότι η γνώση αυτή θα σε ακολουθεί πάντα,

όπως είναι. Τα μαθηματικά και η φυσική δεν αλλάζουν. Και αυτό επιτρέπει ευκολότερη προσαρμογή σε νέες παρόμοιες γνώσεις

που επίσης δεν απαξιώνονται. 

Αντίθετα, η ενασχόληση με μια συγκεκριμένη γλώσσα ή περιβάλλον προγραμματισμού πρέπει διαρκώς να ανανεώνεται,

να ενημερώνεσαι συνέχεια και συχνά να αφήνεις αυτά που έμαθες για να προσαρμοστείς στα καινούρια.

Οι προγραμματιστικές γνώσεις (εξαιρώντας την την καθαρή αλγοριθμική) συχνά αχρηστεύονται. Δεν μου αρέσει αυτό.

Θέλω να μαθαίνω ένα τύπο που χρησιμεύει για πάντα, όχι κάθε τρεις και λίγο να αλλάζω εργαλεία.

Αν ασχολούμαι με ηλεκτρομαγνητισμό και μεταπηδήσω σε μηχανική ρευστών ότι έχω μάθει εξακολουθεί να έχει την αξία του.

Αν ασχοληθώ με ένα api και χρειαστεί να το παρατήσω για να πάω σε κάτι άλλο επειδή πέρασε η μόδα του,

συνήθως το πρώτο μπαίνει στο χρονοντούλαπο και έχω χάσει το χρόνο μου. Τα παραδείγματα είναι άπειρα. 

 

-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέραν της μεγάλης δυσκολίας που συνήθως η εφαρμογή πολλών papers, 

η έννοια του δημιουργικού έγκειται στην εξέλιξη των μεθόδων, όχι απλώς στην κοινότοπη εφαρμογή τους.

Οι σοβαρές εταιρίες έχουν ερευνητικά τμήματα και επιδιώκουν να βελτιώνουν διαρκώς το λογισμικό τους

εξελίσσοντας τις τεχνικές, συχνά συνεργαζόμενες και με ερευνητικά κέντρα.

Όσο καινοτόμο ή διασκεδαστικό να είναι ένα παιχνίδι, δεν έχει την ίδια αξία με μια επιστημονική μέθοδο,

είναι προφανές αυτό. Όποιος συγκρίνει την αξία οποιουδήποτε παιχνιδιού με την αξία μιας τεχνικής σαν

π.χ. τη bem, είναι απλά ανόητος. Και, π.χ., το να εφαρμόσεις έναν νέο τρόπο ολοκλήρωσης που επιτρέπει

πχ. μη γραμμικές συνοριακές συνθήκες, είναι πολύ ανώτερο δημιουργικά από το gameplay ενός παιχνιδιού. 

Το gameplay θα σε καθηλώσει για μερικό καιρό αλλά η μόδα του θα περάσει ή θα το βαρεθείς,

προάγει τη διασκέδαση. Ενώ η νέα τεχνική θα εφαρμόζεται για χρόνια μέχρι να υπάρξει καλύτερη εναλλακτική

και προάγει την επιστήμη. Ως αξία και έμπνευση δεν υπάρχει καν σύγκριση μεταξύ τους.

 

Γενικώς εγώ δεν θεωρώ τα παιχνίδια σοβαρή υπόθεση, δεν έπαιζα ποτέ και θεωρώ ότι με αυτά οι χρήστες

χάνουν τον καιρό τους. Για τις προσομοιώσεις όμως και τα παρελκόμενά τους όμως έχω άλλη γνώμη.

 

Για το οκοινομικό δεν θα σου απαντήσω λεπτομερώς καθώς προφανώς δεν ξέρεις παρά του τομέα σου.

Θα σου πω μόνον να μάθεις πόσα δίνει η beta cae εν μέσω κρίσης σε νεοπροσλαμβανόμενους προγραμματιστές.

Και ενδεικτικά, στην ξένη εταιρία που ανάφερα νωρίτερα ο μέσος μισθός είναι 10Κ e.

 

 

Το "διαχρονικό" σημαίνει ότι η βασική θεωρία δεν απαξιώνεται ποτέ.

Αν δαπανήσεις έναν χρόνο να μάθεις καλά μια τεχνική, μπορείς να είσαι βέβαιος ότι η γνώση αυτή θα σε

ακολουθεί πάντα, όπως είναι. Τα μαθηματικά και η φυσική δεν αλλάζουν. Και αυτό επιτρέπει ευκολότερη

προσαρμογή σε νέες παρόμοιες γνώσειςπου επίσης δεν απαξιώνονται. 

Αντίθετα, η ενασχόληση με μια συγκεκριμένη γλώσσα ή περιβάλλον προγραμματισμού πρέπει διαρκώς να

ανανεώνεται, να ενημερώνεσαι συνέχεια και συχνά να αφήνεις αυτά που έμαθες για να προσαρμοστείς στα

καινούρια. Οι προγραμματιστικές γνώσεις (εξαιρώντας την την καθαρή αλγοριθμική) συχνά αχρηστεύονται.

Δεν μου αρέσει αυτό.

Θέλω να μαθαίνω ένα τύπο που χρησιμεύει για πάντα, όχι κάθε τρεις και λίγο να αλλάζω εργαλεία.

Αν ασχολούμαι με ηλεκτρομαγνητισμό και μεταπηδήσω σε θεωρία ελαστικότητας, ότι έχω μάθει εξακολουθεί να

έχει την αξία του.

Αν ασχοληθώ με ένα api και χρειαστεί να το παρατήσω για να πάω σε κάτι άλλο επειδή πέρασε η μόδα του,

συνήθως το πρώτο μπαίνει στο χρονοντούλαπο και έχω χάσει το χρόνο μου. Τα παραδείγματα είναι άπειρα. 

 

-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ασχοληθώ με ένα api και χρειαστεί να το παρατήσω για να πάω σε κάτι άλλο επειδή πέρασε η μόδα του,

συνήθως το πρώτο μπαίνει στο χρονοντούλαπο και έχω χάσει το χρόνο μου. Τα παραδείγματα είναι άπειρα.

Και ότι κάποιος ξέρει μόνο αυτό και το φέρνει ως παράδειγμα, δείχνει ακριβώς το πόσο γνωρίζει τα της πληροφορικής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικώς εγώ δεν θεωρώ τα παιχνίδια σοβαρή υπόθεση, δεν έπαιζα ποτέ και θεωρώ ότι με αυτά οι χρήστες

χάνουν τον καιρό τους.

"Δε θεωρώ τα βιβλία σοβαρή υπόθεση, δε διάβασα ποτέ και θεωρώ ότι μ' αυτά οι αναγνώστες χάνουν τον καιρό τους".

 

Με όλο το σεβασμό, εσύ πρώτος θα έπρεπε να καταλαβαίνεις ότι εφόσον έτσι έχουν τα πράγματα δεν είσαι αρμόδιος να αποφανθείς για οτιδήποτε έχει σχέση με παιχνίδια.

 

Επειδή είναι πολύ πιθανό ότι είσαι όμως λάτρης των βιβλίων, take it from me που έχω αφιερώσει πολύ χρόνο και στα δύο: πως είναι όταν διαβάζεις ένα βιβλίο και νιώθεις μια κάποια λύπηση για όσους δε θα το διαβάσουν ποτέ στη ζωή τους; Το ίδιο ακριβώς πράγμα μπορείς να νιώσεις και για κάποιο παιχνίδι. Ελπίζω να μη βιαστείς να το κάνεις dismiss αυτό ως "ναι whatever τι άλλο θα έλεγαν οι gamers" γιατί και πάλι, δε νομίζω ότι είσαι σε θέση να κρίνεις.

 

Για το οκοινομικό δεν θα σου απαντήσω λεπτομερώς καθώς προφανώς δεν ξέρεις παρά του τομέα σου.

Θα σου πω μόνον να μάθεις πόσα δίνει η beta cae εν μέσω κρίσης σε νεοπροσλαμβανόμενους προγραμματιστές.

Και ενδεικτικά, στην ξένη εταιρία που ανάφερα νωρίτερα ο μέσος μισθός είναι 10Κ e.

Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ξέρω ακριβώς πόσα δίνει η beta cae (είμαι Σαλονικιός βλέπεις), οπότε μη βιάζεσαι να βγάλεις αστήριχτα συμπεράσματα. Επίσης, η beta μπορεί να δίνει τόσα και να δουλεύει όπως δουλεύει επειδή δουλεύει με ξένους πελάτες. Θα μπορούσα να επιχειρηματολογήσω ότι περισσότερη σημασία έχει το ποιοί είναι οι πελάτες της παρά το αντικείμενο που πραγματεύεται.

 

Το οικονομικό όμως είπαμε ότι είναι εκτός θέματος. Ή αν θέλεις να είναι εντός θέματος, τι 10Κ και βλακείες πάμε όλοι Facebook.

 

Αν δαπανήσεις έναν χρόνο να μάθεις καλά μια τεχνική, μπορείς να είσαι βέβαιος ότι η γνώση αυτή θα σε ακολουθεί πάντα,

όπως είναι. Τα μαθηματικά και η φυσική δεν αλλάζουν. Και αυτό επιτρέπει ευκολότερη προσαρμογή σε νέες παρόμοιες γνώσεις

που επίσης δεν απαξιώνονται. 

 

Αντίθετα, η ενασχόληση με μια συγκεκριμένη γλώσσα ή περιβάλλον προγραμματισμού πρέπει διαρκώς να ανανεώνεται,

να ενημερώνεσαι συνέχεια και συχνά να αφήνεις αυτά που έμαθες για να προσαρμοστείς στα καινούρια.

Υποθέτω μπορείς να καταλάβεις ότι αυτό που εσύ θεωρείς καλό άλλος μπορεί να το θεωρεί στασιμότητα και δημιουργικό θάνατο, ενώ αυτό που θεωρείς κακό άλλος μπορεί να το θεωρεί αυτοσκοπό.

 

Αλλά πέρα από το τι θεωρεί ο καθένας, αναλογίσου λίγο πως μόλις έγραψες ότι το να ενημερώνεσαι συνέχεια και να προσαρμόζεσαι σε καινούρια πράγματα είναι προς αποφυγή. Τι διάολο δεν πατήσαμε ακόμα τα 70.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

offtopic

Το οτι το facebook εγινε αυτο που εγινε, δεν σημαινει οτι ο μαρκ ηταν κατι το ιδιαιτερο. Στη πραγματικοτητα το facebook βρηκε τα σωστα ατομα στη σωστη χρονικη στιγμη. Αν ο μαρκ δεν ειχε τα σωστα ατομα, τοτε δεν θα υπηρχε το facebook, αν τα ειχε αλλα ηταν σε αλλο timeline τοτε και παλι δεν θα υπηρχε το facebook. Απο coding skill το thefacebook δεν ειχε κατι το super wow, για να πεις πως ο μαρκ εκανε κατι.

 

Διαφωνω γιατι δεν γινεται να κρινεις κάποιον ο οποιος έχει φτιάξει πράγματα που πιθανον να μη φτιάξεις ποτέ. Δε γινεται να εισαι ενας απλος επαγγελματιας στο χωρο της πληροφορικής ή και αλλου και ξαφνικά να κρινεις κάποιον ο οποιος έχει ιδρυσει έναν κολοσσο αλλαζοντας την καθημερινοτητα και τον τροπο με τον οποιο γινεται η επικοινωνια και να λες "ε δεν εκανε και τιποτα." βασικα δεν υπάρχει αυτο σαν κριση για μενα παντα φανταζομαι και για άλλους.

 

Εσυ αμα εισαι καλύτερος απο αυτον φτιάξε κατι μεγαλυτερο και μετα να τον κρινεις.

 

Επισης ουτε με το αν .... γινεται κουβεντα.... αν και αν δεν ηταν εκεινο και αν δεν ηταν το άλλο και αν ειχε και η γιαγια μου .... ξέρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

groot, on 25 Mar 2016 - 12:09 AM, said:groot, on 25 Mar 2016 - 12:09 AM, said:

Και ότι κάποιος ξέρει μόνο αυτό και το φέρνει ως παράδειγμα, δείχνει ακριβώς το πόσο γνωρίζει τα της πληροφορικής.

 

Πίστεψέ με, τα γνωρίζω πολύ καλά.

Αλλά έχω πάρει την απόφαση να μην ξαναασχοληθώ με πράγματα που έχουν παροδική αξία.

Π.χ., η αλγοριθμική ή θεωρία γραφικών είναι κάτι που έχω ενδελεχώς μελετήσει στο παρελθόν και περιστασιακά συνεχίζω.

Αντίθετα, με GUIs του τύπου mfc, Qt, Gtk κλπ, δεν θα ξανασχοληθώ πέραν απο το απολύτως απαραίτητο,

μόνον ότι μου χρειάζεται. Το ίδιο και με διάφορες εξελίξεις προτύπων και γλωσσών.

Αφήνω αυτή τη δουλειά σε προγραμματιστές - χειρώνακτες.

 

-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοβαρή υπόθεση είναι αυτή που φέρνει χρήμα και αν δεν μιλάμε για παρανομίες, τότε η βιομηχανία λογισμικού παιχνιδιών , κοινώς ηλεκτρονικών παιχνιδιών είναι σοβαρότατη! Δεν μιλάμε για νέα μαθηματικά ή θεωρίες, αλλά για τεχνικές, τεχνολογία που εφαρμόζεται.  Ενώ μια μέθοδο ανάλυσης δεν μπορείς να την πατεντάρεις, τεχνολογίες παραγωγής μπορείς, ή αν είναι σκόπιμο την κρύβεις!  Όταν σου παρέχει κάποιος το Χ api να το χρησιμοποιήσεις δωρεάν..παίρνεις  Γ διαλογής...τεχνολογία!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...