Προς το περιεχόμενο

Βελτιωση με racechip


adi32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

22 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Μιλάμε για το vfm εδώ.

Αν με 150€ παίρνω 5 άλογα και με 300€ 15 τι συμφέρει καλύτερα;

Και εμένα μου άρεσε το συγκεκριμένο σαν ιδέα αλλά εφόσον δεν σου δίνει εγγύηση για τα άλογα που θα πάρεις μου θυμίζει λίγο τους παρόχους σταθερού internet που σου πουλάνε έως 24 και τελικά έχεις 5.

Εχεις δικιο σε αυτο που λες! Συμφωνω με τη λογική σου αν και ουτε 300 ευρώ δεν αξιζουν για +15 αλογα. Από 20 και άνω οριακά ναι, θα εδινα 300 ευρώ...το θεμα ομως ειναι, πως εισαι σιγουρος οτι τελικα τα αλογα που σου δινει το τσιπ ειναι ΜΟΝΟ 5 και οχι 15 η 22 οπως αναφέρει οτι δινει? Γιατι ξαναλέω, πως εγώ δοκιμάζοντάς το, δεν εχω δει 5 αλογα μονο σε αισθηση. Και οταν πχ τα 0-100 τα πιάνει σε 8,5sec, χρονο που πιάνει το original 155αρι 1.0cc τοτε αυτο δεν ειναι δειγμα οτι η αποδοση του ειναι τέτοια ωστε να με ικανοποιεί για τα χρηματα που εδωσα; 
Ρεπρίζ, επιταχύνσεις, το νιωθεις πολύ πιο δυνατο. Θα ηταν ωραίο να κανω μια δυναμομετρηση καθαρα απο περιέργεια. Ομως με 60 ευρώ και ανω που κοστίζουν δε ξέρω αν συμφέρει, ειναι κι αυτό. Επιμένω οτι ειναι σημαντικό τι ζητάει ο καθένας. 
Με λιγα λογια, αυτο που θελω να πω, ειναι οτι το γεγονός πως κοστιζει λιγοτερο απο ενα προγραμμα η ενα κονσερβα-προγραμμα, το τσιπ ειναι μια αξιόλογη λυση για κάποιους που δεν επιθυμουν να κανουν τα αμαξια τους φεράρι ουτε να βγαζουν φωτιές, αλλα να πάρουν το κάτι παραπάνω, αυτο που χρειάζεται ενα αμάξι σε περιπτώσεις συγκεκριμένες.....προσπεράσεις πχ με αμάξι φορτωμένο με ατομα και αποσκευές και aircondition. Να ξερεις δηλ οτι εχει δυναμη σε τετοιες συνθήκες να αποδόσει. 
Τέλος η βολικότητα του σιγουρα ειναι ενα μεγάλο + !
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έρωτηση άσχετου. Έστω ότι θέλω να παω το αμάξι μου(βενζίνη 1.000cc 75hp) πρώτο στάδιο(πρόγραμμα,φίτρο,τελικό? ). Γίνεται?Είχα την αίσθηση ότι αυτές οι αναβαθμίσεις γίνονται μόσο σε turbo κινητήρες.(tsi,tfsi,tdi κτλ). Κάνω λάθος? Γιατί αν είναι όντως έτσι,αν εγώ θέλω να ανεβάσω τα άλογα αυτό το τσιπ είναι μονόδρομος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, LabrakisG1992 είπε

Έρωτηση άσχετου. Έστω ότι θέλω να παω το αμάξι μου(βενζίνη 1.000cc 75hp) πρώτο στάδιο(πρόγραμμα,φίτρο,τελικό? ). Γίνεται?Είχα την αίσθηση ότι αυτές οι αναβαθμίσεις γίνονται μόσο σε turbo κινητήρες.(tsi,tfsi,tdi κτλ). Κάνω λάθος? Γιατί αν είναι όντως έτσι,αν εγώ θέλω να ανεβάσω τα άλογα αυτό το τσιπ είναι μονόδρομος.

Δεν ειναι στραγαλια τα αλογα,να λεμε πιασε 30 να σου δωσω 200 ευρω.

Καλα στο δικο σου ατμοσφαιρα 1000 κυβικα,οτι και να κανεις δε θα κουνιεται ρουπι.Τσαμπα τα λεφτα που θα δωσεις για ΦΠΕ.

Δε γινονται μονο σε turbo οι αναβαθμισεις αυτες,απλα σε turbo δινουν περισσοτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Dantε είπε

Δεν ειναι στραγαλια τα αλογα,να λεμε πιασε 30 να σου δωσω 200 ευρω.

Καλα στο δικο σου ατμοσφαιρα 1000 κυβικα,οτι και να κανεις δε θα κουνιεται ρουπι.Τσαμπα τα λεφτα που θα δωσεις για ΦΠΕ.

Δε γινονται μονο σε turbo οι αναβαθμισεις αυτες,απλα σε turbo δινουν περισσοτερο.

No hate,είπα είμαι άσχετος. Δεν ενδιαφέρομαι προσωπικά έτσι και αλλιώς,απλά έθεσα ένα παράδειγμα.Και το καινούργιο ibiza fr 1000 κυβικά είναι,αλλά φαντάζομαι ότι οι κινητήρες δεν έχουν καμία σχέση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, LabrakisG1992 είπε

No hate,είπα είμαι άσχετος. Δεν ενδιαφέρομαι προσωπικά έτσι και αλλιώς,απλά έθεσα ένα παράδειγμα.Και το καινούργιο ibiza fr 1000 κυβικά είναι,αλλά φαντάζομαι ότι οι κινητήρες δεν έχουν καμία σχέση.

Γενικοτερα για το θεμα το εγραψα,οχι για σενα προσωπικα.

Μπορει να ισχυριζονται αυτοι της racechip οτι σου δινει 30 ιππους και να τα δινει σε ακυρο σημειο της καμπυλης η να χανει αποδοση σε σημεια που δουλευει πιο πολυ ο κινητηρας.

Χωρις δυναμομετρηση πριν και μετα ,συμπερασμα σωστο δε βγαινει.

Το οτι καποιος ειδε διαφορα στο δρομο ,δεν ειναι επιχειρημα,αστειοτητα ειναι.Πιο πολυ Placebo effect που προσπαθει να πεισει τον εαυτο του για να δικαιολογησει τα κατοσταρικα που εδωσε.

Του ibiza fr,θα ειναι τουρμπατο το μοτερ,οποτε λογικο να ειναι και μερα -νυχτα η διαφορα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, LabrakisG1992 είπε

Έστω ότι θέλω να παω το αμάξι μου(βενζίνη 1.000cc 75hp) πρώτο στάδιο(πρόγραμμα,φίτρο,τελικό? ). Γίνεται?

Ναι

23 λεπτά πριν, LabrakisG1992 είπε

Είχα την αίσθηση ότι αυτές οι αναβαθμίσεις γίνονται μόσο σε turbo κινητήρες.(tsi,tfsi,tdi κτλ). Κάνω λάθος?

Ναι

23 λεπτά πριν, LabrakisG1992 είπε

Γιατί αν είναι όντως έτσι,αν εγώ θέλω να ανεβάσω τα άλογα αυτό το τσιπ είναι μονόδρομος.

Καλύτερα περισσότερη ροπή σε χαμηλομεσαίες, παρά περισσότερα άλογα

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, LabrakisG1992 είπε

No hate,είπα είμαι άσχετος. Δεν ενδιαφέρομαι προσωπικά έτσι και αλλιώς,απλά έθεσα ένα παράδειγμα.Και το καινούργιο ibiza fr 1000 κυβικά είναι,αλλά φαντάζομαι ότι οι κινητήρες δεν έχουν καμία σχέση.

Δεν αξίζει θ βελτίωση σε ατμόσφαιρα και ειδικά σε χιλιαρη κινητήρα

Εγώ 1400 που είχα βελτιώσει με σκούπα, χταπόδι, ολόκληρη εξάτμιση και πρόγραμμα μετα βίας πήρε 15 άλογα χαμηλά-μεσαια

Για ροπή δεν συζητάμε καμία σχέση με ότι θα πάρει ένας τούρμπο κινητήρας

Χίλιες φορές να το πουλήσεις και με τα λεφτά που θα έδινες ( που για μία σωστή δουλειά θα ακουμπήσει τα 3000€ για όλα τα παραπάνω) να αγοράσεις ένα τουρμπακι αν θέλεις λίγη δύναμη.

Αλλιώς το αφήνει έτσι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν αξίζει θ βελτίωση σε ατμόσφαιρα και ειδικά σε χιλιαρη κινητήρα

Εγώ 1400 που είχα βελτιώσει με σκούπα, χταπόδι, ολόκληρη εξάτμιση και πρόγραμμα μετα βίας πήρε 15 άλογα χαμηλά-μεσαια

Για ροπή δεν συζητάμε καμία σχέση με ότι θα πάρει ένας τούρμπο κινητήρας

Χίλιες φορές να το πουλήσεις και με τα λεφτά που θα έδινες ( που για μία σωστή δουλειά θα ακουμπήσει τα 3000€ για όλα τα παραπάνω) να αγοράσεις ένα τουρμπακι αν θέλεις λίγη δύναμη.

Αλλιώς το αφήνει έτσι

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Δεν είχα σκοπό να το κάνω αλλά γενικά θέλω να καταλάβω τι παίζει(πολυ γενικά καλως δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις).

Απλά αυτό με το racechip κάπου δεν μου κολλάει.Αν ήταν όλα ρόδινα θα έβαζαν όλοι και δεν έμπλεκαν με φπε.

Επεξ/σία από LabrakisG1992
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, LabrakisG1992 είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Δεν είχα σκοπό να το κάνω αλλά γενικά θέλω να καταλάβω τι παίζει(πολυ γενικά καλως δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις).

Απλά αυτό με το racechip κάπου δεν μου κολλάει.Αν ήταν όλα ρόδινα θα έβαζαν όλοι και δεν έμπλεκαν με φπε.

Δεν αξίζει το racechip. Άντε το πολύ για κανένα αυτοκίνητο στην εγγύηση ώστε να το βγάζεις πριν πας αντιπροσωπεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, LabrakisG1992 είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Δεν είχα σκοπό να το κάνω αλλά γενικά θέλω να καταλάβω τι παίζει(πολυ γενικά καλως δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις).

Απλά αυτό με το racechip κάπου δεν μου κολλάει.Αν ήταν όλα ρόδινα θα έβαζαν όλοι και δεν έμπλεκαν με φπε.

Δεν είναι όλα ρόδινα και σίγουρα δεν συγκρίνεται με την δουλειά που μπορεί να κάνεις ένας αξιόπιστος βελτιωτής - προγραμματιστής .

Το θετικό του racechip και των λοιπών είναι ότι δεν πειράζεις το πρόγραμμα στον εγκέφαλο οπότε ο κόσμος μπορεί να το προτιμήσει γιατί θα το πάρει , μπορεί να το βάλει μόνος του και πριν πάει για service ή αν πάθει κάτι το αμάξι μπορεί να το βγάλει για να μην έχει πρόβλημα με την εγγύηση.

Που και αυτό σχετικό είναι γιατί κάπου διάβαζα ότι κάποια μοντέλα πλέον μπορούν να καταγράψουν σε κάποιο log ότι έχει γίνει μία τέτοια παρέμβαση.

Επίσης αν και εγώ το σκεφτόμουν σε κάποια φάση δεν θα το εμπιστευόμουν γιατί δεν μου αρέσει ο τρόπος λειτουργίας του. Δεν έχουν γίνει ρυθμίσεις στο πρόγραμμα του εγκεφάλου αλλά στέλνει λάθος τιμές στους αισθητήρες για να έχει παρόμοια αποτελέσματα .

Τέλος το 30+ άλογα και 5+ ροπή δεν έχει να λέει και κάτι αν δεν δείς και ένα διάγραμμα που τα αποδίδει και σε τι φάσμα ροπών .

Σε έναν προγραμματιστή μπορείς να πας και να τους πείς εγώ θέλω να τα δίνει όλα στο εύρος 1500 - 3500 π.χ. , να κοιτάξει να μην στεγνώνει το μείγμα κτλ

Άλλο η κονσέρβα άλλο του προγραμματιστή

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, LabrakisG1992 είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Δεν είχα σκοπό να το κάνω αλλά γενικά θέλω να καταλάβω τι παίζει(πολυ γενικά καλως δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις).

Απλά αυτό με το racechip κάπου δεν μου κολλάει.Αν ήταν όλα ρόδινα θα έβαζαν όλοι και δεν έμπλεκαν με φπε.

Δεν ειναι φθηνο σε καμια περιπτωση. Και απο τα νουμερα που υποσχονται στην καλυτερη να παρεις τα μισα. Επισης ο τροπος λειτουργιας τους δεν ειναι ο ιδανικος. 

Επεξ/σία από Shyn
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Raptor1987 είπε

Με λιγα λογια, αυτο που θελω να πω, ειναι οτι το γεγονός πως κοστιζει λιγοτερο απο ενα προγραμμα η ενα κονσερβα-προγραμμα, το τσιπ ειναι μια αξιόλογη λυση για κάποιους που δεν επιθυμουν να κανουν τα αμαξια τους φεράρι ουτε να βγαζουν φωτιές, αλλα να πάρουν το κάτι παραπάνω, αυτο που χρειάζεται ενα αμάξι σε περιπτώσεις συγκεκριμένες.....προσπεράσεις πχ με αμάξι φορτωμένο με ατομα και αποσκευές και aircondition. Να ξερεις δηλ οτι εχει δυναμη σε τετοιες συνθήκες να αποδόσει. 
Τέλος η βολικότητα του σιγουρα ειναι ενα μεγάλο + !
 

Μα ούτος ή αλλίως κανένα πρόγραμμα (από μόνο του) δεν μπορεί να κάνει τον κουβά φερράρι.

Και όσα το υπόσχονται δύο τεινά συμβαίνουν:

-ή δεν βλέπεις ποτέ τη φερράρι.

-ή μπορεί να θυμίσει λίγο φερράρι στην αρχή αλλά σύντομα δεν θα μείνει ούτε κουβάς.

Για να επανέλθουμε στα του chip όμως:

Ναί...βολεύει αν είσαι εντός εγγύησης ή έχεις αμάξι από leasing (πολύ σύνηθες στο εξωτερικό).

Ναί...δέχεται πολλαπλές χαρτογραφήσεις.

Αλλά...η απόδοση του φαίνεται να είναι μειωμένη σε σχέση με αυτά που δηλώνει και με αυτά τα δεδομένα μάλλον χάνεται το vfm!

Από εκεί και πέρα εξαρτάται τι ψάχνει κανείς...

Για εμένα που το έψαξα μήπως το δοκιμάσω δεν μου άρεσε η λογική diy ούτε η εγγύηση με αστερίσκους.

Θα προτιμούσα να μου πει έλα δώσε άλλα 50-100 ευρώ να στο περάσω, να στο ρυθμίσω, να στο μετρήσω και αν δεν πάρεις τα 15-25-35 άλογα που αναφέρει μπορώ να στο αφαιρέσω και να μην δώσεις φράγκο...παρά να σου λέει βάλτο μόνος σου και μετά αν δεν παίζει καλά να σου λέω οτι δεν φταίει η συσκευή αλλά πχ η εγκατάσταση ή οτιδήποτε.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα τουρμπο:

Συνήθως έχουν περιθώριο 10-15% "βελτίωσης" και αυτό γιατί και ο κατασκευαστής κονσέρβα βάζει, αλλά τον περιορίζουν ρύποι, αξιοπιστία κι άλλα... Με fine tuning (<15%) σχεδόν πάντα έχεις μια "ασφαλή" βελτίωση, χωρίς να ζορίζεις υπερβολικά τα υποσυστήματα (τώρα να βγάλει π.χ. τουρμπίνα 150χιλχλμ και χωρίς το πρόγραμμα 170-180 ε δεν το λες και σοβαρή μείωση της ζωής). Κι αυτό ισχύει για όχι πολύ πιεσμένους κινητήρες. Αν βγάζει ήδη >150ίππους το λίτρο, μην περιμένεις πολλά... Από εκεί και πάνω αφενός τα υποσυστήματα δεν επαρκούν και μειώνεται η ζωή όλων και αφετέρου χρειάζεται βελτίωση και σε άλλα σημεία (ανάρτηση, φρένα, ελαστικά κ.α. δεδομένουν ότι όλα είναι σε άριστη κατάσταση).

Για τα ατμοσφαιρικά:

Αν δεν μιλάμε για κανένα πολυκύλινδρο με αρκετά κυβικά >3.0λ, όπου μιλάμε ήδη για αρκετή δύναμη και ροπή, τότε είναι πεταμένα λεφτά. Ακόμα και 2.0λ πολύστροφα και τέτοια δεν παίρνουν τίποτα αξιοσημείωτο για χρήση στον δρόμο. Μην πείτε για s2000 και τέτοια, καλά για 1.6 ούτε για αστείο, γιατί εργοστασιακά είσαι μόνιμα με τον λεβιέ αγκαλιά πόσο μάλλον να μετακινήσεις όλη την καμπύλη προς τα δεξιά...

Υ.Γ. Έχω οδηγήσει διάφορα βελτιωμένα και των δύο  κατηγοριών και τα μόνα που πείθουν, όχι ότι αξίζουν τα χρήματά τους αλλά λέμε τώρα, ήταν τα τουρμπάκια. Το καλύτερο όλων ήταν το μχ5 ενμπι που με 2χιλ€ έπαιρνες άλλο αυτοκίνητο (1000€ ανάρτηση και φρένα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, LabrakisG1992 είπε

Έρωτηση άσχετου. Έστω ότι θέλω να παω το αμάξι μου(βενζίνη 1.000cc 75hp) πρώτο στάδιο(πρόγραμμα,φίτρο,τελικό? ). Γίνεται?Είχα την αίσθηση ότι αυτές οι αναβαθμίσεις γίνονται μόσο σε turbo κινητήρες.(tsi,tfsi,tdi κτλ). Κάνω λάθος? Γιατί αν είναι όντως έτσι,αν εγώ θέλω να ανεβάσω τα άλογα αυτό το τσιπ είναι μονόδρομος.

Ναι αλλα μπες στο site. Δεν βγαινει για ολους τους κινητήρες chip. 

2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Μα ούτος ή αλλίως κανένα πρόγραμμα (από μόνο του) δεν μπορεί να κάνει τον κουβά φερράρι.

Και όσα το υπόσχονται δύο τεινά συμβαίνουν:

-ή δεν βλέπεις ποτέ τη φερράρι.

-ή μπορεί να θυμίσει λίγο φερράρι στην αρχή αλλά σύντομα δεν θα μείνει ούτε κουβάς.

Για να επανέλθουμε στα του chip όμως:

Ναί...βολεύει αν είσαι εντός εγγύησης ή έχεις αμάξι από leasing (πολύ σύνηθες στο εξωτερικό).

Ναί...δέχεται πολλαπλές χαρτογραφήσεις.

Αλλά...η απόδοση του φαίνεται να είναι μειωμένη σε σχέση με αυτά που δηλώνει και με αυτά τα δεδομένα μάλλον χάνεται το vfm!

Από εκεί και πέρα εξαρτάται τι ψάχνει κανείς...

Για εμένα που το έψαξα μήπως το δοκιμάσω δεν μου άρεσε η λογική diy ούτε η εγγύηση με αστερίσκους.

Θα προτιμούσα να μου πει έλα δώσε άλλα 50-100 ευρώ να στο περάσω, να στο ρυθμίσω, να στο μετρήσω και αν δεν πάρεις τα 15-25-35 άλογα που αναφέρει μπορώ να στο αφαιρέσω και να μην δώσεις φράγκο...παρά να σου λέει βάλτο μόνος σου και μετά αν δεν παίζει καλά να σου λέω οτι δεν φταίει η συσκευή αλλά πχ η εγκατάσταση ή οτιδήποτε.

Αυτά ολα ο χρόνος θα τα δείξει. Δε μπορείς να βγαλεις κατι σκαρτο με την εξηγηση οτι ΚΑΠΟΙΑ στιγμη θα χαλάσει.
Ουτε να εγγυηθείς οτι δεν δινει αυτο που ζητάει. Επειδη το λεμε εμεις οτι δινει η δε δινει και ποσο? 
Ειδαμε και προγράμματα που δυναμομετρηθηκαν και παρουσίασαν προβλημα. 
Και σιγά το εχουμε κάνει θεμα. Δηλ τι ειναι το πρόγραμμα...και κοστίζει 300 η 400 ευρώ; ; ;  Το ιδιο με το κονσέρβα είναι.  Απλά το κονσέρβα γινεται  τεστ σε εναν κινητήρα ενος αμαξιου ιδιου με το δικο σου, ενώ το πρόγραμμα πανω στο δικό σου. Και για την ολη διαδικασία τσεπώνει ο μάστορας 150-200 ευρώ παραπάνω. 
Το VFM θα φανεί με τη παροδο του χρόνου. Εγω πχ ακομα ουτε καλό θα το βγάλω, ουτε αποτυχία. Ξερω ομως οτι το 140άρι που εδωσα μου εχει προσφέρει αυτή τη στιγμή τρομερή απόδοση στο αμάξι. Χωρις υπερβολές. Και η ευελιξια που μου δίνεται με το βάλε βγάλε οποτε χρειαστει να πάω για σερβις (8ετη εγγυηση Ford) τότε δεν έχω κανένα θεμα απολυτως. Ενώ με το πρόγραμμα θα ειχα! 
 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...