Προς το περιεχόμενο

Βελτιωση με racechip


adi32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Raptor1987 είπε

Ναι αλλα μπες στο site. Δεν βγαινει για ολους τους κινητήρες chip. 

Αυτά ολα ο χρόνος θα τα δείξει. Δε μπορείς να βγαλεις κατι σκαρτο με την εξηγηση οτι ΚΑΠΟΙΑ στιγμη θα χαλάσει.
Ουτε να εγγυηθείς οτι δεν δινει αυτο που ζητάει. Επειδη το λεμε εμεις οτι δινει η δε δινει και ποσο? 
Ειδαμε και προγράμματα που δυναμομετρηθηκαν και παρουσίασαν προβλημα. 
Και σιγά το εχουμε κάνει θεμα. Δηλ τι ειναι το πρόγραμμα...και κοστίζει 300 η 400 ευρώ; ; ;  Το ιδιο με το κονσέρβα είναι.  Απλά το κονσέρβα γινεται  τεστ σε εναν κινητήρα ενος αμαξιου ιδιου με το δικο σου, ενώ το πρόγραμμα πανω στο δικό σου. Και για την ολη διαδικασία τσεπώνει ο μάστορας 150-200 ευρώ παραπάνω. 
Το VFM θα φανεί με τη παροδο του χρόνου. Εγω πχ ακομα ουτε καλό θα το βγάλω, ουτε αποτυχία. Ξερω ομως οτι το 140άρι που εδωσα μου εχει προσφέρει αυτή τη στιγμή τρομερή απόδοση στο αμάξι. Χωρις υπερβολές. Και η ευελιξια που μου δίνεται με το βάλε βγάλε οποτε χρειαστει να πάω για σερβις (8ετη εγγυηση Ford) τότε δεν έχω κανένα θεμα απολυτως. Ενώ με το πρόγραμμα θα ειχα! 
 

Έιπαμε ο καθένας έχει άλλες προτεραιότητες.

Εφόσον δεν θες να χάσεις εγγύηση δεν έχεις και εναλλακτική μέχρι να λήξει.

Εγώ αναφέρομαι καθαρά ως προς το chip vs πρόγραμμα χωρίς τα γύρω-γύρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tsofras είπε

Δεν είναι όλα ρόδινα και σίγουρα δεν συγκρίνεται με την δουλειά που μπορεί να κάνεις ένας αξιόπιστος βελτιωτής - προγραμματιστής .

Το θετικό του racechip και των λοιπών είναι ότι δεν πειράζεις το πρόγραμμα στον εγκέφαλο οπότε ο κόσμος μπορεί να το προτιμήσει γιατί θα το πάρει , μπορεί να το βάλει μόνος του και πριν πάει για service ή αν πάθει κάτι το αμάξι μπορεί να το βγάλει για να μην έχει πρόβλημα με την εγγύηση.

Που και αυτό σχετικό είναι γιατί κάπου διάβαζα ότι κάποια μοντέλα πλέον μπορούν να καταγράψουν σε κάποιο log ότι έχει γίνει μία τέτοια παρέμβαση.

Επίσης αν και εγώ το σκεφτόμουν σε κάποια φάση δεν θα το εμπιστευόμουν γιατί δεν μου αρέσει ο τρόπος λειτουργίας του. Δεν έχουν γίνει ρυθμίσεις στο πρόγραμμα του εγκεφάλου αλλά στέλνει λάθος τιμές στους αισθητήρες για να έχει παρόμοια αποτελέσματα .

Τέλος το 30+ άλογα και 5+ ροπή δεν έχει να λέει και κάτι αν δεν δείς και ένα διάγραμμα που τα αποδίδει και σε τι φάσμα ροπών .

Σε έναν προγραμματιστή μπορείς να πας και να τους πείς εγώ θέλω να τα δίνει όλα στο εύρος 1500 - 3500 π.χ. , να κοιτάξει να μην στεγνώνει το μείγμα κτλ

Άλλο η κονσέρβα άλλο του προγραμματιστή

Κανεις λαθος! Μπορεί εδώ στην Ελλάδα να μην το εχεις ακουστά το Racechip στην Γερμανία ομως το προτιμουν και ειναι πολυ διαδεδομένο! Απλά το πρόβλημα ξερεις πιο ειναι; οτι εχει πλασαριστεί σε εμάς η ιδέα οτι το πρόγραμμα σε προγραμματιστή ειναι η καλύτερη λύση. Ομως αν κάτσεις και σκεφτείς τι + και - έχει τότε δεν θα το συζητάγαμε. 
Το βεβαιο ειναι, οτι η εταιρία του Racechip, κανει δοκιμές και τεστ πριν βγάλει κατι στην αγορά και δεν ρισκάρει να βγάλει κατι που θα προκαλέσει προβλήματα. Ψάξε οσο θες, ΔΕΝ θα βρεις να κράζει καποιος επειδη το racechip του χάλασε το αμαξι. 
Ισα ισα κατι προβληματα εβγαλαν κατι παράλληλοι τυπου μ'εκαψες, πιο παλιά!  Που κουμπωνε πχ καποιος σε ατμοσφαιρικό αμάξι η πετρελαιοκινητο το chip της κακιάς ωρας και τους εβγαζε προβληματα με αρυθμίες κινητήρα!
Μονο σε turbo μπαινει chip και βενζίνη. Μην βγάζουμε κάτι σκάρτο χωρίς να ξέρουμε. Και στη τελική, ειπαμε οτι το Racechip δεν εχει σκοπό να κάνει το αμάξι πύραυλο. Ακολουθεί τις καμπύλες και διαγράμματα απόδοσης του εργοστασιου. Για ασφάλεια και απόδοση καλή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Raptor1987 είπε

Κανεις λαθος! Μπορεί εδώ στην Ελλάδα να μην το εχεις ακουστά το Racechip στην Γερμανία ομως το προτιμουν και ειναι πολυ διαδεδομένο! Απλά το πρόβλημα ξερεις πιο ειναι; οτι εχει πλασαριστεί σε εμάς η ιδέα οτι το πρόγραμμα σε προγραμματιστή ειναι η καλύτερη λύση. Ομως αν κάτσεις και σκεφτείς τι + και - έχει τότε δεν θα το συζητάγαμε. 
Το βεβαιο ειναι, οτι η εταιρία του Racechip, κανει δοκιμές και τεστ πριν βγάλει κατι στην αγορά και δεν ρισκάρει να βγάλει κατι που θα προκαλέσει προβλήματα. Ψάξε οσο θες, ΔΕΝ θα βρεις να κράζει καποιος επειδη το racechip του χάλασε το αμαξι. 
Ισα ισα κατι προβληματα εβγαλαν κατι παράλληλοι τυπου μ'εκαψες, πιο παλιά!  Που κουμπωνε πχ καποιος σε ατμοσφαιρικό αμάξι η πετρελαιοκινητο το chip της κακιάς ωρας και τους εβγαζε προβληματα με αρυθμίες κινητήρα!
Μονο σε turbo μπαινει chip και βενζίνη. Μην βγάζουμε κάτι σκάρτο χωρίς να ξέρουμε. Και στη τελική, ειπαμε οτι το Racechip δεν εχει σκοπό να κάνει το αμάξι πύραυλο. Ακολουθεί τις καμπύλες και διαγράμματα απόδοσης του εργοστασιου. Για ασφάλεια και απόδοση καλή. 

Σεβαστή η άποψη σου , θα μπορούσες σε παρακαλώ να υπογραμμίσεις στο σχόλιο που έκανα τι έγραψα λάθος και που το έβγαλα σκάρτο ?

Γιατί το ξαναδιάβασα είναι η αλήθεια αλλά και πάλι δεν καταλαβαίνω που αναφέρεσαι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε

Έιπαμε ο καθένας έχει άλλες προτεραιότητες.

Εφόσον δεν θες να χάσεις εγγύηση δεν έχεις και εναλλακτική μέχρι να λήξει.

Εγώ αναφέρομαι καθαρά ως προς το chip vs πρόγραμμα χωρίς τα γύρω-γύρω.

Ακριβώς φιλε μου. Αυτό λεω κι εγώ. Παιζει ρολο τι θελει ο καθένας. Ομως μη θιγουμε το θέμα αξιοπιστίας γιατί τα "γυρω γύρω" μετράνε σε αρκετές περιπτώσεις. Ουτε το γεγονός οτι το chip στο δικό μου κινητήρα κανει 140 ευρώ σημαίνει οτι ειναι λιγα λεφτα και αρα μαπα το καρπούζι. Απλά φαινονται λιγα επειδή οι προγραμματιστές κατ' εμέ, παιρνουν πολλά. 
Τεσπα......το θέμα ειναι να κάνει κανεις τη δουλειά του με ασφάλεια! 
Ο χρόνος θα δειξει!!! Ετσι κι αλλιώς αυτά ολα δε βγαινουν για να "σπασεις" το αμαξι. Και χωρις τσιπ η προγραμμα, αν ζορισω τον κινητήρα και αρχισω να παριστάνω τον dominic Torreto, θα μου μεινει στα χέρια!!! 
Εγώ αυτή τη στιγμή, εχω το 1.0cc Focus 125ps και έφτασα τα 147ps & +5kg ροπής. Οτι κι αν ισχύει απο αυτά, έχω την απόδοση που έχει το 1.0cc 155ps φίλου μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Raptor1987 είπε

Ακριβώς φιλε μου. Αυτό λεω κι εγώ. Παιζει ρολο τι θελει ο καθένας. Ομως μη θιγουμε το θέμα αξιοπιστίας γιατί τα "γυρω γύρω" μετράνε σε αρκετές περιπτώσεις. Ουτε το γεγονός οτι το chip στο δικό μου κινητήρα κανει 140 ευρώ σημαίνει οτι ειναι λιγα λεφτα και αρα μαπα το καρπούζι. Απλά φαινονται λιγα επειδή οι προγραμματιστές κατ' εμέ, παιρνουν πολλά. 
Τεσπα......το θέμα ειναι να κάνει κανεις τη δουλειά του με ασφάλεια! 
Ο χρόνος θα δειξει!!! Ετσι κι αλλιώς αυτά ολα δε βγαινουν για να "σπασεις" το αμαξι. Και χωρις τσιπ η προγραμμα, αν ζορισω τον κινητήρα και αρχισω να παριστάνω τον dominic Torreto, θα μου μεινει στα χέρια!!! 
Εγώ αυτή τη στιγμή, εχω το 1.0cc Focus 125ps και έφτασα τα 147ps & +5kg ροπής. Οτι κι αν ισχύει απο αυτά, έχω την απόδοση που έχει το 1.0cc 155ps φίλου μου.

Εφόσον και η εγγύηση κινητήρα που δίνει δεν ισχύει για Ελλάδα τα περί αξιοπιστίας τα παίρνω βερεσέ.

Επίσης αν το budget σου είναι μέχρι 150 ευρώ βολεύεσαι με το απλό chip και λες και ευχαριστώ.

Εγώ κοίταζα chip πρώτον για την (θεωρητικά) καλύτερη αξιοπιστία και δεύτερον για την πολλαπλή ρύθμιση.

Όμως στην πορεία κατάλαβα οτι η θεωρία από την πράξη διαφέρει.

Όλοι μου είπαν αν δίνεις τα λεφτά που ζητάει το πρόγραμμα και δεν έχεις περιορισμό (εγγύηση κλπ) μην κοιτάς ούτε για πλάκα παράλληλο.

Τόσο πολύ προπαγάνδα πια;

Δεν ξέρω...

Αν υπήρχε πραγματική εγγύηση απόδοσης (και φυσικά κινητήρα) από την εταιρεία θα το προτιμούσα...έλα όμως που δεν υπάρχει!

ΥΓ. Και σαφώς chip βγαίνουν και για diesel κινητήρες.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tsofras είπε

Σεβαστή η άποψη σου , θα μπορούσες σε παρακαλώ να υπογραμμίσεις στο σχόλιο που έκανα τι έγραψα λάθος και που το έβγαλα σκάρτο ?

Γιατί το ξαναδιάβασα είναι η αλήθεια αλλά και πάλι δεν καταλαβαίνω που αναφέρεσαι

Το σχολιο μου ηταν λιγο γενικότερο απο το συνολο των κριτικών που το βγάζουν κακη επιλογή χωρίς να ξερουν πως αποδίδει. 
Που διαφωνώ μαζί σου, φιλικά παντα .....είπες  "Επίσης αν και εγώ το σκεφτόμουν σε κάποια φάση δεν θα το εμπιστευόμουν γιατί δεν μου αρέσει ο τρόπος λειτουργίας του. Δεν έχουν γίνει ρυθμίσεις στο πρόγραμμα του εγκεφάλου αλλά στέλνει λάθος τιμές στους αισθητήρες για να έχει παρόμοια αποτελέσματα" . 
ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ και για αυτό δεν βγαινει για εναν κινητήρα αν δεν ειναι 100% βεβαιοι οτι θα δουλέψει σωστά με ασφάλεια! Αλλιως θα εβγαιναν προβληματα και θα τους εκλειναν σε μια μερα απο τις μηνυσεις η ακομα ακομα απο τη δυσφήμιση! 
Φιλος περιμένει να σκεφτείς για το mhev ηπια υβριδικό των 125 ιππων αμάξι και η εταιρία του απαντά οτι ακομα ειναι σε σταδιο δοκιμών. Ενώ για τον ιδιο κινητήρα mhev με 155 αλογα εχει βγει! Αρα βλέπεις οτι δεν ειναι αντε βγαλαμε ενα τσιπ και το πετάμε στην αγορά. Κι αν θελει κανεις, παει και κανει μια δυναμομέτρηση με 60 ευρώ και βλέπει τι του δινει το αμάξι πραγματικά. Αν λοιπόν του δίνει εστω και 15 αλογα απο τα 22 που λεει οτι δινει το racechip, τοτε με 140+60=220ευρώ θα έχει κάνει τη δουλειά του. Αν το σκεφτείς δηλ το Racechip δεν ειναι φτηνό. Απλά λειπουν η δυναμομέτρηση και ο επι τόπου προγραμματισμός-εργασία του μάστορα. Στο τελος αν το σκεφτείς, ιδια τιμή εχουν. Διοτι αν ο μαστορας επαιρνε ενα ακόμα 50αρι η 80άρι συνολικά για ολη τη δουλειά, φτανεις τα 300 ευρώ για πλάκα. 
Ολα μια ιδέα ειναι πιστεύω. 
Προσωπικά πάντως, εντελώς....προτιμώ το οτι ΔΕΝ βάζω χέρι στον εγκέφαλο τον ιδιο του αμαξιου....
 

1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε

Εφόσον και η εγγύηση κινητήρα που δίνει δεν ισχύει για Ελλάδα τα περί αξιοπιστίας τα παίρνω βερεσέ.

Επίσης αν το budget σου είναι μέχρι 150 ευρώ βολεύεσαι με το απλό chip και λες και ευχαριστώ.

Εγώ κοίταζα chip πρώτον για την (θεωρητικά) καλύτερη αξιοπιστία και δεύτερον για την πολλαπλή ρύθμιση.

Όμως στην πορεία κατάλαβα οτι η θεωρία από την πράξη διαφέρει.

Όλοι μου είπαν αν δίνεις τα λεφτά που ζητάει το πρόγραμμα μην κοιτάς ούτε για πλάκα παράλληλο.

Τόσο πολύ προπαγάνδα πια;

Δεν ξέρω...

Αν υπήρχε πραγματική εγγύηση απόδοσης (και φυσικά κινητήρα) από την εταιρεία θα το προτιμούσα...έλα όμως που δεν υπάρχει!

 

Σε αυτό χαιρω πολύ...εχεις δικιο. Αλλά γι αυτό ειπα παιζει ρολο τι ζητά κανεις και ποια τα δεδομένα του. Εγώ πχ εχω 8 χρονια εγγυηση από τη ford. Οταν το βγάζω και το πάω και δεν το εντοπίζει κανείς, αυτό εμένα μου λεει οτι αν χτυπα ξυλο υπάρξει κάποιο προβλημα ποτέ, θα τους το παω και ας βρουν ακρη. Αξιοπιστία ειναι ενα πολυ σχετικό πράγμα με αυτά ολα τα προγράμματα και τα τσιπακια. Ειναι το ίδιο πράγμα. Συμφωνω ομως οτι βολεύομαι με το φτηνό τσιπ...διότι αν ειχα διάθεση για μεγαλύτερα πράγματα, α) η θα επαιρνα εξ αρχης δυνατότερο κινητήρα και αμάξι, β) τότε θα πηγαινα ξεκάθαρα σε προγραμματιστή, θα εκανα και τις απαραιτητες αλλαγές και τελος. 
Τώρα που απλά θέλω λιγο ρεπρίζ παραπάνω οταν ειμαι φορτωμενος και εχω και aircondition, ο παράλληλος μοιάζει ΙΔΑΝΙΚΗ επιλογή! αλλα οπως ειπα...μονο ο χρόνος θα δειξει! Μακάρι να αποδειχτεί καλή η επιλογή που έκανα! Τι να πω! :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Raptor1987 είπε

Το σχολιο μου ηταν λιγο γενικότερο απο το συνολο των κριτικών που το βγάζουν κακη επιλογή χωρίς να ξερουν πως αποδίδει. 
Που διαφωνώ μαζί σου, φιλικά παντα .....είπες  "Επίσης αν και εγώ το σκεφτόμουν σε κάποια φάση δεν θα το εμπιστευόμουν γιατί δεν μου αρέσει ο τρόπος λειτουργίας του. Δεν έχουν γίνει ρυθμίσεις στο πρόγραμμα του εγκεφάλου αλλά στέλνει λάθος τιμές στους αισθητήρες για να έχει παρόμοια αποτελέσματα" . 
ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ και για αυτό δεν βγαινει για εναν κινητήρα αν δεν ειναι 100% βεβαιοι οτι θα δουλέψει σωστά με ασφάλεια! Αλλιως θα εβγαιναν προβληματα και θα τους εκλειναν σε μια μερα απο τις μηνυσεις η ακομα ακομα απο τη δυσφήμιση! 
Φιλος περιμένει να σκεφτείς για το mhev ηπια υβριδικό των 125 ιππων αμάξι και η εταιρία του απαντά οτι ακομα ειναι σε σταδιο δοκιμών. Ενώ για τον ιδιο κινητήρα mhev με 155 αλογα εχει βγει! Αρα βλέπεις οτι δεν ειναι αντε βγαλαμε ενα τσιπ και το πετάμε στην αγορά. Κι αν θελει κανεις, παει και κανει μια δυναμομέτρηση με 60 ευρώ και βλέπει τι του δινει το αμάξι πραγματικά. Αν λοιπόν του δίνει εστω και 15 αλογα απο τα 22 που λεει οτι δινει το racechip, τοτε με 140+60=220ευρώ θα έχει κάνει τη δουλειά του. Αν το σκεφτείς δηλ το Racechip δεν ειναι φτηνό. Απλά λειπουν η δυναμομέτρηση και ο επι τόπου προγραμματισμός-εργασία του μάστορα. Στο τελος αν το σκεφτείς, ιδια τιμή εχουν. Διοτι αν ο μαστορας επαιρνε ενα ακόμα 50αρι η 80άρι συνολικά για ολη τη δουλειά, φτανεις τα 300 ευρώ για πλάκα. 
Ολα μια ιδέα ειναι πιστεύω. 
Προσωπικά πάντως, εντελώς....προτιμώ το οτι ΔΕΝ βάζω χέρι στον εγκέφαλο τον ιδιο του αμαξιου....
 

Σε αυτό χαιρω πολύ...εχεις δικιο. Αλλά γι αυτό ειπα παιζει ρολο τι ζητά κανεις και ποια τα δεδομένα του. Εγώ πχ εχω 8 χρονια εγγυηση από τη ford. Οταν το βγάζω και το πάω και δεν το εντοπίζει κανείς, αυτό εμένα μου λεει οτι αν χτυπα ξυλο υπάρξει κάποιο προβλημα ποτέ, θα τους το παω και ας βρουν ακρη. Αξιοπιστία ειναι ενα πολυ σχετικό πράγμα με αυτά ολα τα προγράμματα και τα τσιπακια. Ειναι το ίδιο πράγμα. Συμφωνω ομως οτι βολεύομαι με το φτηνό τσιπ...διότι αν ειχα διάθεση για μεγαλύτερα πράγματα, α) η θα επαιρνα εξ αρχης δυνατότερο κινητήρα και αμάξι, β) τότε θα πηγαινα ξεκάθαρα σε προγραμματιστή, θα εκανα και τις απαραιτητες αλλαγές και τελος. 
Τώρα που απλά θέλω λιγο ρεπρίζ παραπάνω οταν ειμαι φορτωμενος και εχω και aircondition, ο παράλληλος μοιάζει ΙΔΑΝΙΚΗ επιλογή! αλλα οπως ειπα...μονο ο χρόνος θα δειξει! Μακάρι να αποδειχτεί καλή η επιλογή που έκανα! Τι να πω! :)

Συμφωνούμε , δεν εννοούσα ότι είναι κονσέρβα για όλα τα αμάξια sorry αν έδωσα αυτή την εντύπωση.

Προφανώς και έχει χτιστεί πάνω στο αμάξι το πρόγραμμα αλλά ότι στέλνει λάθος τιμές για να "κοροϊδέψει" τον εγκέφαλο είναι ο τρόπος λειτουργίας του. Ψάξε πάντως αυτό που έγραψα ότι πλέον σε κάποια μοντέλα έχουν την δυνατότητα να καταλάβουν αν έχεις βάλει κάτι που παρεμβαίνει και μπορεί να χάσεις την εγγύηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Raptor1987 είπε

Αν λοιπόν του δίνει εστω και 15 αλογα απο τα 22 που λεει οτι δινει το racechip, τοτε με 140+60=220ευρώ θα έχει κάνει τη δουλειά του. Αν το σκεφτείς δηλ το Racechip δεν ειναι φτηνό

Αν με 220 ευρώ σύνολο, με αληθινή σωστή δυναμομετρηση σε αληθινό δυναμόμετρο, όχι τα μαϊμού που έχει η συντριπτική πλειοψηφία των τεμεκ βελτιωτων, 

πάρεις 15 πραγματικά άλογα, όχι γαϊδούρια, 

τότε δεν ειναι ακριβό,είναι στην κυριολεξία σχεδόν τζάμπα. Είναι πολλά τα "αν" όμως. 

Η σωστή, πραγματική βελτίωση κοστίζει.

Επεξ/σία από jmmys
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Γιατί δεν ισχύει η εγγύηση που δίνουν; 

3. Only motor vehicles which satisfy ALL of the following conditions will qualify for this Warranty and be considered “Qualifying Motor Vehicles”:

  • Motor vehicles which are registered in Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom; and
  • Motor vehicles with an odometer reading not exceeding 100,000 kilometers (or 60,000 miles) at the time a Covered Event of Damage occurs; and
  • Motor vehicles which are exclusively used for private and non-commercial purposes, unless the commercial use of the vehicle did not cause (directly or indirectly) the damage. Commercial types of use for these purposes include (but are not limited to) commercial passenger transport; driving school vehicles; courier/delivery vehicles; and commercial hire/rental vehicles; and
  • Motor vehicles in respect of which the regular maintenance, service and inspection work and care prescribed or recommended by the manufacturer of the vehicle was carried out in accordance with the manufacturer’s instructions (for which supporting documents must be submitted), unless the failure to carry out such maintenance and inspection work and care did not cause (directly or indirectly) the damage

 

Και δεν ξερω και εγω ποσους ακομα αστερισκους :P

Επισης για να παρεις εγγυηση πρεπει να πας στα πιο ακριβα "πακετα"  που κοστιζουν 270€+

Και οπως ειπε ο tsofras, καποιες αυτοκινητοβιομηχανιες μπορουν να αναγνωρισουν εαν εχεις τρεξει κατι τετοιο στο αυτοκινητο σου. 

image.png.f0ad4d11acad3e57b5af1a1dfb15c3

Επεξ/σία από Shyn
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
  • 1 χρόνο αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...