Προς το περιεχόμενο

Βελτιωση με racechip


adi32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 τσιπάκια παίρνει το δικό μου...32, 36 ή 43 άλογα, 129, 249 και 479€ αντίστοιχα!

 

Τι να πω, ποτέ δεν ήμουν υπέρ του πειράγματος αλλά αυτό μοιάζει πολύ καλό!

μπορεί να φτάσει τα 190? nice

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορεί να φτάσει τα 190? nice

Και τα 180 δεν μου φαίνονται άσχημα...μετά ανεβαίνει και πολύ η τιμή συγκριτικά. Δηλαδή για 10 άλογα παραπάνω πληρώνεις 350€ περισσότερα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τα 180 δεν μου φαίνονται άσχημα...μετά ανεβαίνει και πολύ η τιμή συγκριτικά. Δηλαδή για 10 άλογα παραπάνω πληρώνεις 350€ περισσότερα!

Ναι δεν πολύ αξίζει, και η διάφορα μόνο στα 0-100 θα φαίνεται, έτσι και αλλιώς το bravo δεν είναι κάνα βαρύ οχημα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πιστεύω ότι κάτι μπορεί να κάνει σε μη ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα σε συνάρτηση με τον ΤΡΟΠΟ που οδηγείς. Αλλα αν είχα πάρει καινούριο αυτοκίνητο με τον ιδρώτα μου, δε θα έβαζα επάνω προιόν που αναφέρει (εγγύηση για τον κινητήρα) αν είχα κάποιο δεύτερο αυτοκίνητο για πειραματισμούς και αρκετά χρήματα για να αντικαταστήσω βλάβες του κινητήρα που συνηθως σε ένα αυτοκίνητο είναι πανάκριβος σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 χρόνια αργότερα...
Στις 16/5/2016 στις 1:15 ΜΜ, adi32 είπε

Κατα ποσο ειναι ασφαλης μια τετοια βελτιωση ?

https://www.racechip.com

Απο οτι βλεπω με σχετικα χαμηλη τιμη πχ 130ε παιρνεις 35 αλογα

Λογικα θα υπαρχει βελτιωση στο 0-100 ισως και στην τελικη ?

Μπορει να ισχυει οτι εχει και οικονομια παραλληλα ?

Φίλος μου το έχει βάλει σε focus 1.0cc 125 άλογα. Έχει πάει στα 147 άλογα με +5,1 kg ροπής. Το αμάξι πετάει. Υπολόγισε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει overboost από τη μάνα του +2 kg ροπή και δεν είναι 125 άλογα αλλά 129(!). Επομένως 152 αλογα και 170+51+2=223Nm ροπής. Το έχει ένα χρόνο σχεδόν και πρόβλημα κανένα. Αρκεί να το έχεις στη λειτουργία no3 η οποία είναι η βέλτιστη από θέμα απόδοσης χωρίς να ζόριζει τον κινητήρα και ακολουθώντας την καμπύλη απόδοσης την εργοστασιακη σε κάθε σχέση βελτιωμένη. Οι άλλες χαρτογράφησεις είναι λιγότερο ασφαλείς, ζορίζουν περισσότερο τον κινητήρα οπότε δεν χρειάζεται να παίξεις με αυτές. Το αμάξι πετάει. Δε μπορώ να πω κάτι άλλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Raptor1987 είπε

Φίλος μου το έχει βάλει σε focus 1.0cc 125 άλογα. Έχει πάει στα 147 άλογα με +5,1 kg ροπής. Το αμάξι πετάει. Υπολόγισε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει overboost από τη μάνα του +2 kg ροπή και δεν είναι 125 άλογα αλλά 129(!). Επομένως 152 αλογα και 170+51+2=223Nm ροπής. Το έχει ένα χρόνο σχεδόν και πρόβλημα κανένα. Αρκεί να το έχεις στη λειτουργία no3 η οποία είναι η βέλτιστη από θέμα απόδοσης χωρίς να ζόριζει τον κινητήρα και ακολουθώντας την καμπύλη απόδοσης την εργοστασιακη σε κάθε σχέση βελτιωμένη. Οι άλλες χαρτογράφησεις είναι λιγότερο ασφαλείς, ζορίζουν περισσότερο τον κινητήρα οπότε δεν χρειάζεται να παίξεις με αυτές. Το αμάξι πετάει. Δε μπορώ να πω κάτι άλλο. 

Αν και το θέμα είναι παλιό θα πω την δικη μου γνώμη.

Μακριά από τέτοιους παράλληλους εγκεφάλους. Αν κάποιος θέλει να κάνει μια αναβάθμιση πολύ καλύτερα σε έναν γνωστό προγραμματιστή να γίνει η δουλειά σωστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολλοί τα αγοράζουν αυτά τα μαραφέτια-και άλλα παρόμοια (ειδικά για αμάξια σε εγγύηση ή από leasing) και λένε οτι κάνουν δουλειά.

Το θέμα είναι πόσοι έχουν δυναμομετρήσει για να καταλάβουν αν πήρε πραγματικά άλογα το αμάξι και πόσα ή μιλάμε για placebo.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι τιμές που δίνουν στα άλογα είναι το μέγιστο που μπορεί  να δώσει μαζί όμως με.φιε υπόλοιπες βελτιώσεις πχ φίλτρο,  εξάτμιση  κτλ.  Οι τιμές της ροπής είναι πιο κοντά στην  πραγματικότητα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Στις 14/5/2021 στις 1:12 ΜΜ, agnostos13 είπε

Πολλοί τα αγοράζουν αυτά τα μαραφέτια-και άλλα παρόμοια (ειδικά για αμάξια σε εγγύηση ή από leasing) και λένε οτι κάνουν δουλειά.

Το θέμα είναι πόσοι έχουν δυναμομετρήσει για να καταλάβουν αν πήρε πραγματικά άλογα το αμάξι και πόσα ή μιλάμε για placebo.

Ισχύει οτι μπορεί να μην ειναι στο 100% αυτό που λένε οτι αποδίδουν. Ομως να σε ρωτήσω το εξής. Οταν κάποιος βάλει στο αμάξι του κάτι τέτοιο και δει βελτίωση δυναμης, ροπής, ρεπρίζ, (δε σου λέω να βγάζει φωτιές) αλλά να είναι αισθήτά πιο γρήγορο το αμάξι, τότε τον ενδιαφέρει η δυναμομέτρηση όταν θα εχει δώσει μόνο 140 ευρώ για την αναβάθμιση αυτή;  Το να το κανεις αν εδινες 300 ευρώ το καταλαβαίνω. Ομως με 140 ευρώ πχ εμένα με το racechip που δεν ειναι καμμια εταιρία της πλάκας σε αυτό το τομέα των παράλληλων, σε αμάξι του 2020, αποδίδει ως τώρα οπως και σε αλλους φιλους άψογα. Και παιζει ρολο γιατι και σε τι βαθμό θελει κανεις την εξτρα δυναμη. Δε θες το αμαξι να το κανεις πυραυλο ουτε να πηγαινεις να βαράς φαναρι με φανάρι γκαζώματα. Θες σε ενα ταξίδι που θα εισαι φορτωμενος με πραγματα και θα εχεις γυναικα και παιδι-ά και aircondition, το αμάξι να μην "μουλαρώνει" και να μπορείς να το απολαύσεις η να εισαι σε θεση μια προσπέραση να τη κάνεις ευκολα με αυτές τις συνθήκες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Raptor1987 είπε

Δε θες το αμαξι να το κανεις πυραυλο ουτε να πηγαινεις να βαράς φαναρι με φανάρι γκαζώματα. Θες σε ενα ταξίδι που θα εισαι φορτωμενος με πραγματα και θα εχεις γυναικα και παιδι-ά και aircondition, το αμάξι να μην "μουλαρώνει" και να μπορείς να το απολαύσεις η να εισαι σε θεση μια προσπέραση να τη κάνεις ευκολα με αυτές τις συνθήκες

Αν εσύ πιστεύεις ότι με ένα φθηνιαρικο τσιπάκι θα το κάνεις αυτό ενώ χωρίς το τσιπ δεν θα μπορείς με την ίδια ευκολία, τότε κανένα πρόβλημα. 

Ο καθένας πιστεύει ότι θέλει. 

Απλά αν το βάλεις σε ένα σοβαρό δυναμόμετρο, π.χ. Maha, επειδη υπάρχουν πάρα πολλά μαϊμού και της πλάκας, θα δεις αν όντως πήρες 5-10 άλογα ή ειναι Placebo. 

Η πίστη είναι καλό πράγμα, βοηθάει στην ψυχολογία. 

Επεξ/σία από jmmys
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, Raptor1987 είπε

Ισχύει οτι μπορεί να μην ειναι στο 100% αυτό που λένε οτι αποδίδουν. Ομως να σε ρωτήσω το εξής. Οταν κάποιος βάλει στο αμάξι του κάτι τέτοιο και δει βελτίωση δυναμης, ροπής, ρεπρίζ, (δε σου λέω να βγάζει φωτιές) αλλά να είναι αισθήτά πιο γρήγορο το αμάξι, τότε τον ενδιαφέρει η δυναμομέτρηση όταν θα εχει δώσει μόνο 140 ευρώ για την αναβάθμιση αυτή;  Το να το κανεις αν εδινες 300 ευρώ το καταλαβαίνω. Ομως με 140 ευρώ πχ εμένα με το racechip που δεν ειναι καμμια εταιρία της πλάκας σε αυτό το τομέα των παράλληλων, σε αμάξι του 2020, αποδίδει ως τώρα οπως και σε αλλους φιλους άψογα. Και παιζει ρολο γιατι και σε τι βαθμό θελει κανεις την εξτρα δυναμη. Δε θες το αμαξι να το κανεις πυραυλο ουτε να πηγαινεις να βαράς φαναρι με φανάρι γκαζώματα. Θες σε ενα ταξίδι που θα εισαι φορτωμενος με πραγματα και θα εχεις γυναικα και παιδι-ά και aircondition, το αμάξι να μην "μουλαρώνει" και να μπορείς να το απολαύσεις η να εισαι σε θεση μια προσπέραση να τη κάνεις ευκολα με αυτές τις συνθήκες. 

Μιλάμε για το vfm εδώ.

Αν με 150€ παίρνω 5 άλογα και με 300€ 15 τι συμφέρει καλύτερα;

Και εμένα μου άρεσε το συγκεκριμένο σαν ιδέα αλλά εφόσον δεν σου δίνει εγγύηση για τα άλογα που θα πάρεις μου θυμίζει λίγο τους παρόχους σταθερού internet που σου πουλάνε έως 24 και τελικά έχεις 5.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...