Προς το περιεχόμενο

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της VW θα προσφέρει αυτονομία 500 χιλιομέτρων με μόλις 15 λεπτά φόρτισης!


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νομίζω πως συμπεραίνεις για την μελλοντική (20 χρόνια + ) κατάσταση όπου πιθανώς 9 στα 10 αυτοκίνητα θα είναι ηλεκτρικά λαμβάνοντας υπόψιν την κατάσταση των δικτύων διανομής και παραγωγής ηλ. ενέργειας του σήμερα.

 

Σε 20 χρόνια το πρότυπο αντιδραστήρα σύντηξης του σήμερα θα είναι mainstream :)

 

Ε ναι. Το να θεωρήσω ότι το ηλεκτρικό όχημα θα είναι δακτυλοδεικτούμενο δε λέει πολλά για τις ενεργειακές απαιτήσεις που αυτό θα φέρει σε ρεύμα. Οφείλω να θεωρήσω ότι θα είναι η στάνταρ μορφή οχήματος.

 

Άδικο δεν έχεις για την παραγωγή της ενέργειας, αλλά παραμένει το πρόβλημα της μεταφοράς της. Άμα κάθε υποσταθμός χρειάζεται 1 MW χαθήκαμε, τα καλώδια της ΔΕΗ θα θυμίζουν αγωγούς ομβρίων σε πάχος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, καλά δε θα αντικατασταθεί όλος ο στόλος των αυτοκινήτων σε μια μέρα.

 

Αλλά κατά βάση έχεις δίκιο. Θα πρέπει να εξελιχθούν παράλληλα και οι μέθοδοι παραγωγής ηλεκτρικής ενέργεια... με αντιδραστήρες σύντηξης, p/v και αιολικά πάρκα. Έχει ακόμη πολύ δρόμο η ιστορία.

απο όσο ξέρω στην παραγωγή ενέργειας με άνθρακα που έχουμε εμείς δεν είναι πάνω απο 35-40% η απόδοση,με τους μετασχηματιστές της δεη να χάνουν και αυτοί ένα μεγάλο μέρος της ενέργειας και άλλα πολλά μέχρι την αποθήκευση της ενέργειας σε μπαταρίες στα αυτοκίνητα πάμε σε βαθμό απόδοσης κάτω του 10%.

σε έναν βενζινοκινητήρα έχουμε 30% βαθμό απόδοσης περίπου της καύσης(δεν μιλάω για αρχαία με καρμπιρατέρ αλλά σύγχρονα) και χοντρικά ένα 10% σε καινούρια με 15 σε παλιά χάνεται απο τριβές αξόνων,σασμάν,συμπλέκτη,διαφορικών κλπ. άρα μιλάμε για χοντρικά 25-27% βαθμό απόδοσης μέχρι την ρόδα του αυτοκινήτου σε ενέργεια.

επομένως σε εκπομπές και ρύπανση τα ηλεκτρικά με την δική μας τεχνολογία είναι 3 φορές χειρότερα και ο άνθρακας δεν κάνει την σχετικά καλή καύση που κάνει η βενζίνη-πετρέλαιο αλλά ντουμάνια.

η λύση για μένα είναι η πυρηνική ενέργεια γιατί το μόνο απόβλητο υπο καλή διαχείριση στην ουσία είναι ατμός και γιατί μπορεί να καλύψει πολύ μεγαλύτερες ανάγκες ηλεκτροδότησης.

όσο για τα ΑΠΕ πιστεύω είναι μια πολύ καλή για το περιβάλλον λύση αλλά στο ελλάντα είμαστε,τι να σου πω έχω ακούσει για περιστατικό σε χωριό που δεν βάλανε αιολικά γιατί παραπονιότουσαν οι βλάχοι ότι θα επιρρεάσει τα ζώα τους που βόσκουν,λες και κινδυνεύουν απο τις λεπίδες αλλά έτσι για το γαμώτο τσέκαρε σε τι ύψος παίζουν οι λεπίδες σε σχέση με το έδαφος,και υπάρχει κανονισμός για αυτό (κάπου 15-20 μέτρα η άκρη του πτερυγίου απο το έδαφος αν θυμάμαι καλά απο το τει που τα κάναμε)

aioliko-parko.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

σε έναν βενζινοκινητήρα έχουμε 30% βαθμό απόδοσης περίπου της καύσης(δεν μιλάω για αρχαία με καρμπιρατέρ αλλά σύγχρονα) και χοντρικά ένα 10% σε καινούρια με 15 σε παλιά χάνεται απο τριβές αξόνων,σασμάν,συμπλέκτη,διαφορικών κλπ. άρα μιλάμε για χοντρικά 25-27% βαθμό απόδοσης μέχρι την ρόδα του αυτοκινήτου σε ενέργεια.

επομένως σε εκπομπές και ρύπανση τα ηλεκτρικά με την δική μας τεχνολογία είναι 3 φορές χειρότερα και ο άνθρακας δεν κάνει την σχετικά καλή καύση που κάνει η βενζίνη-πετρέλαιο αλλά ντουμάνια.

η λύση για μένα είναι η πυρηνική ενέργεια γιατί το μόνο απόβλητο υπό καλή διαχείριση στην ουσία είναι ατμός και γιατί μπορεί να καλύψει πολύ μεγαλύτερες ανάγκες ηλεκτροδότησης.

όσο για τα ΑΠΕ πιστεύω είναι μια πολύ καλή για το περιβάλλον λύση αλλά στο ελλάντα είμαστε,τι να σου πω έχω ακούσει για περιστατικό σε χωριό που δεν βάλανε αιολικά γιατί παραπονιότουσαν οι βλάχοι ότι θα επιρρεάσει τα ζώα τους που βόσκουν,λες και κινδυνεύουν απο τις λεπίδες αλλά έτσι για το γαμώτο τσέκαρε σε τι ύψος παίζουν οι λεπίδες σε σχέση με το έδαφος,και υπάρχει κανονισμός για αυτό (κάπου 15-20 μέτρα η άκρη του πτερυγίου απο το έδαφος αν θυμάμαι καλά απο το τει που τα κάναμε)

 

Fuel Economy

Figure 14 compares ... maps for the 1.8 L NA engine and 1.5 L downsizing engine. ...  for the developed engine ... with a maximum thermal (brake) efficiency of 38%.

 

Αλλά όντως το 30% είναι μια πιο average τιμή.

 

 

Τώρα για τα πυρηνικά, αν το μόνο απόβλητο είναι ο ατμός γιατί φτιάχνουν τέτοιες εγκαταστάσεις για να αποθηκεύσουν "wastes" ;

 

low%20and%20intermediate%20waste%20repos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο όσο ξέρω στην παραγωγή ενέργειας με άνθρακα που έχουμε εμείς δεν είναι πάνω απο 35-40% η απόδοση,με τους μετασχηματιστές της δεη να χάνουν και αυτοί ένα μεγάλο μέρος της ενέργειας και άλλα πολλά μέχρι την αποθήκευση της ενέργειας σε μπαταρίες στα αυτοκίνητα πάμε σε βαθμό απόδοσης κάτω του 10%.

σε έναν βενζινοκινητήρα έχουμε 30% βαθμό απόδοσης περίπου της καύσης(δεν μιλάω για αρχαία με καρμπιρατέρ αλλά σύγχρονα) και χοντρικά ένα 10% σε καινούρια με 15 σε παλιά χάνεται απο τριβές αξόνων,σασμάν,συμπλέκτη,διαφορικών κλπ. άρα μιλάμε για χοντρικά 25-27% βαθμό απόδοσης μέχρι την ρόδα του αυτοκινήτου σε ενέργεια.

επομένως σε εκπομπές και ρύπανση τα ηλεκτρικά με την δική μας τεχνολογία είναι 3 φορές χειρότερα και ο άνθρακας δεν κάνει την σχετικά καλή καύση που κάνει η βενζίνη-πετρέλαιο αλλά ντουμάνια.

η λύση για μένα είναι η πυρηνική ενέργεια γιατί το μόνο απόβλητο υπο καλή διαχείριση στην ουσία είναι ατμός και γιατί μπορεί να καλύψει πολύ μεγαλύτερες ανάγκες ηλεκτροδότησης.

όσο για τα ΑΠΕ πιστεύω είναι μια πολύ καλή για το περιβάλλον λύση αλλά στο ελλάντα είμαστε,τι να σου πω έχω ακούσει για περιστατικό σε χωριό που δεν βάλανε αιολικά γιατί παραπονιότουσαν οι βλάχοι ότι θα επιρρεάσει τα ζώα τους που βόσκουν,λες και κινδυνεύουν απο τις λεπίδες αλλά έτσι για το γαμώτο τσέκαρε σε τι ύψος παίζουν οι λεπίδες σε σχέση με το έδαφος,και υπάρχει κανονισμός για αυτό (κάπου 15-20 μέτρα η άκρη του πτερυγίου απο το έδαφος αν θυμάμαι καλά απο το τει που τα κάναμε)

aioliko-parko.jpg

αυτό που λες για τα αιολικά ήμουν υπέρ. μέχρι που το φετινό καλοκαίρι έβαλαν 2 φορές φωτιά στο δάσος κοντά στο χωριό μου για να βάλουν ανεμογεννήτριες, μιας και υπάρχει νόμος πως επιτρέπεται η κατασκευή ανεμογεννήτριας σε καμμένη περιοχή. περιττό να σου πω πως εάν δεν έβρεχε, η φωτιά θα είχε κάψει εκτός του δάσους που έκαψε, 3 χωριά μαζί με καλλιέργιες καθώς και αποθήκες της ΠΥΡΚΑΛ. ήδη έχουμε 30, θέλουν να βάλουν άλλες 12 μεγαλύτερες και με το καλώδιο υπερυψηλής τάσης, να περνάει πάνω από τα γειτονικά χωριά καθώς και δίπλα από το δίκτυο ύδρευσης που φέρνει νερό στην Αθήνα! στον δήμο που ανήκουμε (δήμος Τανάγρας), έχει προβλεφθεί η κατασκευή συνολικά 162 ανεμογγεννητριών. πουλί δεν θα μπορεί να πετάξει. αντί να πάμε να φτιάχνουμε αιολικά πάρκα στη θάλασσα, καταστρέφουμε κάθε βουνοκορφή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ πιστεύεις ότι εμείς θα βγάλουμε τα πετρέλαια μας και θα πλουτισουμε κιόλας

 

Για δες τι ωραία που ζουν οι πολίτες των περισσότερων χωρών με μεγάλα αποθέματα..

Μη σου πω κιόλας ότι άμα γίνει και καμιά στραβή στο αιγαιο με καμιά πετρελαιοκηλίδα θα μας πηδήξουν και το τουρισμό

στη Νορβηγία μια χαρά ζουν πάντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με το περιβάλλον, υπάρχουν κάποιες πολύ λίγες εξαιρέσεις όπου τα καλύτερα πετρελαιοκίνητα είναι συγκρίσιμα με κάποια ηλεκτροκίνητα σε τελικά παραγόμενους ρύπους (που βέβαια είναι εντός της πόλης και όχι σε ένα εργοστάσιο μακριά από αστικό κέντρο). Πρακτικά ο γενικός κανόνας είναι πως τα ηλεκτροκίνητα είναι 3 φορές καλύτερα περιβαλλοντικά (τι καίμε για τον ηλεκτρισμό συγκριτικά με το τί καίει ένα αντίστοιχο με ΚΕΚ) Για να πάρετε μια ιδέα δείτε τις ταμπλέλες κατανάλωσης στις ΗΠΑ. Τα ηλεκτροκίνητα έχουν 100-120mpge (mpg equivalent) όταν τα καλά πετρελαιοκίνητα σεντάν φτάνουν τα 40mpg.

 

Το να κάνεις μια τυπική απόσταση 10 χιλιομέτρων με το ηλεκτροκίνητο χρειάζεται την ίδια ενέργεια με ~45 λεπτά ηλεκτρική σκούπα (κάπου 2Kwh). Λόγω της ύφεσης, των ΑΠΕ αλλά και της αυξανόμενης ενεργειακής αποδοτικότητας, δε θα υπάρχει πρόβλημα παραγωγής ηλεκτρισμού. Απλά σκεφτείτε πόσο καίνε οι παλιές λάμπες/ψυγεία/κλιματιστικά και πόσο τα σύγχρονα.

 

Ειδικά στην Ελλάδα, το θεωρητικά μέγιστο παραγωγικό δυναμικό πρέπει να είναι κοντά στα 12GW, το πρακτικό μέγιστο στα 10GW και η μέση αιχμή ζήτησης μόλις 6GW. Όλα αυτά τα νούμερα ενδεικτικά και κατά προσέγγιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στα ιραν, ιρακ ,βενεζουελα, αυγανισταν, ρωσια και ποιες αφρικανικές και ασιατικές χώρες μου διαφεύγουν τέλεια περνούν

 

Μακάρι όταν βγάλουν και τα δικά μας να ζήσουμε κι εμείς καλύτερα αλλά για κάποιο λόγο φοβάμαι ότι απλά θα έρθουν και θα τα πάρουν (ελπίζω σε ειρηνικες συνθήκες τουλάχιστον) μπας και μας κάνουν καμιά ευκολία στις δόσεις των δανείων που δε γίνεται να πληρώσουμε ποτέ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με το περιβάλλον, υπάρχουν κάποιες πολύ λίγες εξαιρέσεις όπου τα καλύτερα πετρελαιοκίνητα είναι συγκρίσιμα με κάποια ηλεκτροκίνητα σε τελικά παραγόμενους ρύπους (που βέβαια είναι εντός της πόλης και όχι σε ένα εργοστάσιο μακριά από αστικό κέντρο). Πρακτικά ο γενικός κανόνας είναι πως τα ηλεκτροκίνητα είναι 3 φορές καλύτερα περιβαλλοντικά (τι καίμε για τον ηλεκτρισμό συγκριτικά με το τί καίει ένα αντίστοιχο με ΚΕΚ) Για να πάρετε μια ιδέα δείτε τις ταμπλέλες κατανάλωσης στις ΗΠΑ. Τα ηλεκτροκίνητα έχουν 100-120mpge (mpg equivalent) όταν τα καλά πετρελαιοκίνητα σεντάν φτάνουν τα 40mpg.

 

Το να κάνεις μια τυπική απόσταση 10 χιλιομέτρων με το ηλεκτροκίνητο χρειάζεται την ίδια ενέργεια με ~45 λεπτά ηλεκτρική σκούπα (κάπου 2Kwh). Λόγω της ύφεσης, των ΑΠΕ αλλά και της αυξανόμενης ενεργειακής αποδοτικότητας, δε θα υπάρχει πρόβλημα παραγωγής ηλεκτρισμού. Απλά σκεφτείτε πόσο καίνε οι παλιές λάμπες/ψυγεία/κλιματιστικά και πόσο τα σύγχρονα.

 

Ειδικά στην Ελλάδα, το θεωρητικά μέγιστο παραγωγικό δυναμικό πρέπει να είναι κοντά στα 12GW, το πρακτικό μέγιστο στα 10GW και η μέση αιχμή ζήτησης μόλις 6GW. Όλα αυτά τα νούμερα ενδεικτικά και κατά προσέγγιση.

τι να πρωτοσχολιάσω απο τα λόγια κάποιου που δεν έχει ιδέα απο παραγωγή/διανομή ενέργειας έλεος πια.

τα ηλεκτρικά συμφέρουν μόνο με πυρηνική ενέργεια η ΑΠΕ σε καμία άλλη περίπτωση με το να καις ανθρακα η πετρέλαιο δεν κάνεις οικονομία με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα,επειδή διάβασες κάτι που μπορεί να ισχύει σε ΚΑΠΟΙΕΣ χώρες δεν σημαίνει ότι ισχύει το ίδιο και εδώ.

και όσο για τα sedan dieslel 56 mpg έχει το δίλιτρο A4 της audi.........

κατσε ψάξου τουλάχιστον στην ελλάδα πως παράγεται το ρεύμα και με τι βαθμούς απόδοσης,για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με καύση κάρβουνου(όπως γίνεται εδώ) έχουμε κάτω του 10% απόδοση όταν ένας κινητήρας μέτριας απόδοσης είναι κάπου στο 25-30% στην πράξη.

μην λες ασυναρτησίες επειδή διάβασες ένα άρθρο που δεν έχει καμία σχέση με τα δικά μας δεδομένα,δεν είσαι στο αμέρικα !

εδώ στα κλιματιστικά που έχουν EER(παλιός cop) άνω του 3 δηλαδή δίνεις 1kw ρεύμα και παίρνεις άντληση θερμότητας 3kw και πάλι είναι αμφιλεγόμενη σε κάποιες περιπτώσεις η προτίμηση για θέρμανση έναντι καυστήρα πετρελαίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδώ στα κλιματιστικά που έχουν EER(παλιός cop) άνω του 3 δηλαδή δίνεις 1kw ρεύμα και παίρνεις άντληση θερμότητας 3kw και πάλι είναι αμφιλεγόμενη σε κάποιες περιπτώσεις η προτίμηση για θέρμανση έναντι καυστήρα πετρελαίου.

Μα η αναλογία είναι παρόμοια και ανάμεσα σε ηλεκτροκινητήρες και ΚΕΚ. Τα ηλεκτρικά με 20 kwh που αντιστοιχεί σε 2 λίτρα καυσίμου χοντρικά κάνουν ~100 χιλιόμετρα. Ένα I3 μπορεί να είναι λίγο πιο οικονομικό και ένα Tesla λίγο λιγότερο. Το αντίστοιχο του Τesla όμως πετρελαιοκίνητο σε πραγματικές συνθήκες καίει κοντά στα 6λ καυσίμου, αν είναι βενζίνη χαλαρά 10.

Γενικά χαλάρωσε λίγο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι που να το πάρει κάποιος, να το φορτίσει 15 λεπτά και να κάνει 500 χιλιόμετρα δεν πιστεύω τίποτα.

Για την VW μιλάμε ας πρόσεχε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα η αναλογία είναι παρόμοια και ανάμεσα σε ηλεκτροκινητήρες και ΚΕΚ. Τα ηλεκτρικά με 20 kwh που αντιστοιχεί σε 2 λίτρα καυσίμου χοντρικά κάνουν ~100 χιλιόμετρα. Ένα I3 μπορεί να είναι λίγο πιο οικονομικό και ένα Tesla λίγο λιγότερο. Το αντίστοιχο του Τesla όμως πετρελαιοκίνητο σε πραγματικές συνθήκες καίει κοντά στα 6λ καυσίμου, αν είναι βενζίνη χαλαρά 10.

Γενικά χαλάρωσε λίγο...

Χαλαρός είμαι αλλά οι ανακρίβειες και τα μη στεκούμενα πράγματα με τρελαίνουν η τιμή της κιλοβατώρας με δίκτυα διανομής,εξτρά χρεώσεις κλπ πάει σχεδόν 0.24 ευρώ και μιλάμε για την κατώτατη κλίμακα μέχρι 2000kwh ανα τετράμηνο... τέσπα οι 20kwh για τα 100 χιλιόμετρα που λες βγάζει 4,8 ευρώ ενώ ένα μικρό  diesel όπως polo,fiesta κλπ καίνε 3.5 lt/100km δηλαδή  4 ευρώ και δεν έχεις δώσει και ένα σκασμό λεφτά όπως για τα ηλεκτρικά,το ρεύμα εδώ είναι πολύ ακριβό για να συμφέρει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα,αυτά τα μεγάαααλα mpg που βλέπετε είναι για εξωτερικό που έχουν πυρηνική ενέργεια.

και μην ακούσω για απόσβεση απο σέρβις,ένα ηλεκτρικό ξεκινάει απο 30 χιλιάρικα όταν με 15 παίρνεις καινούριο diesel και με 3-4 μεταχειρισμένο πενταετίας.

 

Για να το κάνω λιανά στην Ελλάδα καίς κάρβουνο,ζεσταίνεις νερό και βράζει και γίνεται ατμός ,αυτό πάει σε στρόβιλο,του δίνει κίνηση και αυτός κινεί γεννήτρια που παράγει ρεύμα,αυτό το ρεύμα μετασχηματίζεται σε δίκτυα υψηλής->μεσσαίας-> χαμηλής τάσης και χάνεται το μισό ρεύμα και βάλε στον δρόμο,μετά αυτό το ρεύμα φορτίζει την μπαταρία όπου το 20% χάνεται πάλι απο την φόρτιση της μπαταρίας λιθίου.

άμα κάνεις την σούμα στην παραγωγή με 30% max απόδοση χάνεις πάνω απο τα μισά στην διαδρομή απο απώλειες αγωγών και μετασχηματιστές και το 20% απο αυτό στην φόρτιση,στην κίνηση μετά έχεις ένα κοντά 10% απώλειες βάλε απο δω βάλε απο κει και καταλήγεις στο τέλος για το περιβάλλον να έχεις μια απόδοση 10% περίπου όταν με ΚΕΚ είσαι κοντά στο 30%.

μιλάω για πραγματα που έχω διδαχθεί σαν μηχανολόγος σε ηλεκτρικές εγκαταστάσεις,ατμολέβητες,ΑΠΕ,καύση-καύσιμα κλπ και για πράγματα που γνωρίζω,δεν τα διάβασα κάπου τα διδάχτηκα και για αυτό δεν μπορώ να βλέπω ανθρώπους που δεν έχουν καμία επαφή με τέτοια πράγματα επειδή διάβασαν 2-3 άρθρα να βγαίνουν και να λένε ότι άκουσαν σαν να είναι σωστά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πράγματα αλλάζουν πολύ γρήγορα και στην Ελλάδα. Ο λιγνίτης κάποτε ήταν κυρίαρχος, σχεδόν 60% της παραγωγής ηλεκτρισμού το 2009. Το 2015 όμως έπεσε σχεδόν στο μισό, κοντά στο 30%. Ταυτόχρονα οι ΑΠΕ (χωρίς τα μεγάλα υδροηλεκτρικά) σε 5 χρόνια από το 4% ξεπέρασαν το 10% της παραγωγής ηλεκτρισμού. Αν λοιπόν έχεις μένει στο ότι η Ελλάδα καίει κατά βάση κάρβουνο ...έχεις μείνει πίσω. Άσε τα βιβλιά στα ράφια και προσπάθησε να είσαι uptodate.

Όσον αφορά το κόστος του ρεύματος εγώ ξέρω πως το νυκτερινό είναι λίγο πάνω από 5 λεπτά, 6 πες. Δε συγκρίνεται σαν κόστος και κανείς που μπορεί να φορτίζει σπίτι δε θα φορτίζει ώρες αιχμής. Επιπλέον υπάρχει σίγουρα τουλάχιστον ένας σταθμός φόρτισης στη Βουλιαγμένη που παίζει να είναι και δωρεάν!

Τέλος, βάλε έξοδα σέρβις και βλαβών, τέλη κυκλοφορίας και βέβαια ποιότητα κίνησης. Το ηλεκτρικό ποτέ δεν το "βάζεις μπροστά" η ροπή είναι όλη από τις 0 στροφές και μένει σταθερή μέχρι τις στροφές μέγιστης ισχύος κλπ.

 

edit: Σύμφωνα με το τελευταίο δελτίο του ΛΑΓΗΕ για την παραγωγή ενέργειας, από την αρχή του 2016 η παραγωγή μοιράζεται σχεδόν εξίσου μεταξύ φυσικού αερίου, λιγνιτικών και ΑΠΕ+Υδροηλεκτρικά. Ήδη δηλαδή, σε επίπεδο 7μήνου η παραγωγή ανανεώσιμων πηγών στην Ελλάδα είναι ίδια με τη λιγνιτική και μάλιστα σε χρονιά που ήταν χειρότερη από το 2015 για τα μεγάλα υδροηλεκτρικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πράγματα αλλάζουν πολύ γρήγορα και στην Ελλάδα. Ο λιγνίτης κάποτε ήταν κυρίαρχος, σχεδόν 60% της παραγωγής ηλεκτρισμού το 2009. Το 2015 όμως έπεσε σχεδόν στο μισό, κοντά στο 30%. Ταυτόχρονα οι ΑΠΕ (χωρίς τα μεγάλα υδροηλεκτρικά) σε 5 χρόνια από το 4% ξεπέρασαν το 10% της παραγωγής ηλεκτρισμού. Αν λοιπόν έχεις μένει στο ότι η Ελλάδα καίει κατά βάση κάρβουνο ...έχεις μείνει πίσω. Άσε τα βιβλιά στα ράφια και προσπάθησε να είσαι uptodate.

 

... Το ηλεκτρικό ποτέ δεν το "βάζεις μπροστά" η ροπή είναι όλη από τις 0 στροφές και μένει σταθερή μέχρι τις στροφές μέγιστης ισχύος κλπ.

 

Ούτε η Tesla δεν τα λέει αυτά...

 

ModelS.png

 

Ο λιγνίτης "μειώθηκε" αλλά αυτό μάλλον δεν το είδες... δεν παράγουμε περισσότερο από τις άλλες εγκαταστάσεις απλά το αγοράζουμε από έξω. Φαντάσου τώρα αυτό το από έξω να προέρχεται από λιγνίτη...

 

 

Παράλληλα, για πρώτη φορά στην εγχώρια Ιστορία του Ηλεκτρισμού, καταγράφεται μια εντυπωσιακή άνοδος του μεριδίου συμμετοχής των εισαγωγών ηλεκτρικής ενέργειας στη Συνολική Ζήτηση από το 9% του πρώτου πενταμήνου 2009 στο 24% στην αντίστοιχη περίοδο του 2015!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ΝΤ1G Μπράβο που έβαλες το διάγραμμα... δες το καλύτερα τώρα ή μάθε να το διαβάζεις. :-)

Ναι ισχύει αυτό για τις εισαγωγές, σε μεγάλο βαθμό είναι από Βουλγαρία που έχει πυρηνικά. Το γεγονός είναι ότι ο λιγνίτης πλέον είναι απλός ένας "παίχτης" με τις ΑΠΕ μαζί με τα υδροηλεκτρικά ισοδύναμο παίχτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...