Προς το περιεχόμενο

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της VW θα προσφέρει αυτονομία 500 χιλιομέτρων με μόλις 15 λεπτά φόρτισης!


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για βάλε μερικές αγγελίες γιατί ενδιαφέρομαι.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7856001/

 

 

Τα πράγματα αλλάζουν πολύ γρήγορα και στην Ελλάδα. Ο λιγνίτης κάποτε ήταν κυρίαρχος, σχεδόν 60% της παραγωγής ηλεκτρισμού το 2009. Το 2015 όμως έπεσε σχεδόν στο μισό, κοντά στο 30%. Ταυτόχρονα οι ΑΠΕ (χωρίς τα μεγάλα υδροηλεκτρικά) σε 5 χρόνια από το 4% ξεπέρασαν το 10% της παραγωγής ηλεκτρισμού. Αν λοιπόν έχεις μένει στο ότι η Ελλάδα καίει κατά βάση κάρβουνο ...έχεις μείνει πίσω. Άσε τα βιβλιά στα ράφια και προσπάθησε να είσαι uptodate.

Όσον αφορά το κόστος του ρεύματος εγώ ξέρω πως το νυκτερινό είναι λίγο πάνω από 5 λεπτά, 6 πες. Δε συγκρίνεται σαν κόστος και κανείς που μπορεί να φορτίζει σπίτι δε θα φορτίζει ώρες αιχμής. Επιπλέον υπάρχει σίγουρα τουλάχιστον ένας σταθμός φόρτισης στη Βουλιαγμένη που παίζει να είναι και δωρεάν!

Τέλος, βάλε έξοδα σέρβις και βλαβών, τέλη κυκλοφορίας και βέβαια ποιότητα κίνησης. Το ηλεκτρικό ποτέ δεν το "βάζεις μπροστά" η ροπή είναι όλη από τις 0 στροφές και μένει σταθερή μέχρι τις στροφές μέγιστης ισχύος κλπ.

 

edit: Σύμφωνα με το τελευταίο δελτίο του ΛΑΓΗΕ για την παραγωγή ενέργειας, από την αρχή του 2016 η παραγωγή μοιράζεται σχεδόν εξίσου μεταξύ φυσικού αερίου, λιγνιτικών και ΑΠΕ+Υδροηλεκτρικά. Ήδη δηλαδή, σε επίπεδο 7μήνου η παραγωγή ανανεώσιμων πηγών στην Ελλάδα είναι ίδια με τη λιγνιτική και μάλιστα σε χρονιά που ήταν χειρότερη από το 2015 για τα μεγάλα υδροηλεκτρικά.

 

ο λιγνίτης έπεσε γιατί καίμε πετρέλαιο και φυσικό αέριο που μας βγαίνει και πιο ακριβά γιατί το αγοράζουμε,ενώ τον λιγνίτη το έχουμε εδώ.

στο 60% παραμένει η παραγωγή ενέργειας απο θερμοηλεκτρικά ,τα ΑΠΕ όλα μαζί με γεωθερμίες,αιολικά,φωτοβολταικά και υδροηλεκτρικά είναι στο 13% ενώ αγοράζουμε και απο το εξωτερικό απευθείας ενέργεια.

εγώ μια χαρά up to date είμαι,εσύ δεν έχεις ψαχτεί καλά και για πες μου που την είδες 6 λεπτά την κιλοβατώρα γιατί σύμφωνα με την ΔΕΗ η κιλοβατώρα το βράδυ που μειώνονται οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις πάει στα 13 λεπτά περίπου..........

πριν γράψετε την εξυπνάδα μάθετε τι παίζει πρώτα και να αντιλαμβάνεστε τι διαβάζετε.

και όσο για τα έξοδα σέρβις,λαδιού και τέτοια ωραία τράβα δώσε 30 χιλιάρικα που έχει το φτηνότερο ηλεκτρικό,δώσε και άλλα χιλιάρικα όταν τα φτύσουν οι μπαταρίες και μετά έλα να μου πείς για τα ψίχουλα που θα δώσεις για σέρβις σε diesel.

στην βουλιαγμένη μπορεί να έχουν τσάμπα φορτιστή αλλά πόσοι θα πάνε? και έχετε αντιληφθεί πως αν πάρουν όλοι ηλεκτρικά θα πέσει το δίκτυο,δεν θα αντέξει ποτέ? 

μόνο με πυρηνικό εργοστάσιο σωζόμαστε με τίποτα άλλο και τα ΑΠΕ πρέπει να εφαρμοστούν σε τεράστια κλίμακα και όχι έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το λινκ που έβαλες βλέπω ότι το νυκτερινό είναι 6,6λεπτά + ΕΤΜΕΑΡ. Δε φαίνεται να έχει άλλη χρέωση πέρα από τις πάγιες που πληρώνεις ούτως ή άλλως.

Επίσης τα στοιχεία 7μήνου του ΛΑΓΗΕ, αν κάνεις τις πράξεις ΑΠΕ και υδροηλεκτρικά είναι στο 25% της συνολικής ζήτησης (με εισαγωγές μέσα δλδ). Το 13% αφορά εποχές που οι ΑΠΕ ήταν σε βρεφικό στάδιο.

 

Δώστε λίγη προσοχή σε αυτά που διαβάζετε και μην το παίζετε ξερόλες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από πολλά μεταχειρισμένα 5ετιας φτάσαμε στο ένα, επαγγελματικό, τουλάχιστον 6 ετών.

άμα ψάξεις βρίσκεις,επίσης αμα πας στον άλλο που το πουλάει 4 και του δώσεις 3.500 στο χέρι μετρητά το πήρες και έφυγες,φίλος πήρε aygo του 11 diesel πέρσι 4000 απο γαλλία και ένα σωρό κόσμος φέρνει αμάξια απο ευρώπη φτηνά,τέσπα δεν θα κάτσουμε να το συζητήσουμε αν εσύ δεν μπορείς να ψάξεις και να βρεις δικό σου θέμα,αν δεν αφιερώσεις 2-3 μέρες σε τηλέφωνα και ψάξιμο για αγορά αυτοκινήτου και περιμένεις σε 5 λεπτά να το βρεις λες και είναι κάρτα γραφικών πρόβλημα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το λινκ που έβαλες βλέπω ότι το νυκτερινό είναι 6,6λεπτά + ΕΤΜΕΑΡ. Δε φαίνεται να έχει άλλη χρέωση πέρα από τις πάγιες που πληρώνεις ούτως ή άλλως.

Επίσης τα στοιχεία 7μήνου του ΛΑΓΗΕ, αν κάνεις τις πράξεις ΑΠΕ και υδροηλεκτρικά είναι στο 25% της συνολικής ζήτησης (με εισαγωγές μέσα δλδ). Το 13% αφορά εποχές που οι ΑΠΕ ήταν σε βρεφικό στάδιο.

 

Δώστε λίγη προσοχή σε αυτά που διαβάζετε και μην το παίζετε ξερόλες...

πάμε ακριβώς στα 10 λεπτά το βράδυ που τα είδες εσύ τα 5 το πολύ 6 λεπτά ? 

το 2013 ήταν στο 13% ,το 25% που λες εσύ το είδα σε στο ypeka και λέει ότι είναι δεσμευτικός στόχος όχι πραγματικότητα,για παρέθεσε εσύ το λινκ που λες για το 25%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κάνε μου εσύ το άθροισμα που βγάζει 10 λεπτά το βράδυ.

Το λινκ το έβαλα από το προηγούμενο post... διάβασε ξανά και θα το βρεις.

 

Η κατάσταση στην Ελλάδα, λόγω κρίσης, πτώσης τιμών καυσίμων και ενέργειας γενικότερα, αλλά και περιβαλλοντικών οδηγιών και στόχων έχει αλλάξει πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια. Επίσης αλλάζει πάρα πολύ και η τεχνολογία μπαταριών και ηλεκτροκίνησης γενικότερα. Από τις ~120Wh/kg πυκνότητα που είμαστε σήμερα θα φτάσουμε σύντομα το διπλάσιο και ήδη υπάρχουν ανακοινώσεις για εμπορικά εκμεταλεύσιμες μπαταρίες στα ~500Wh/kg. Βάλε μέσα και την αυτόνομη οδήγηση που ίσως να είναι πραγματικότητα σε 5 χρόνια και ο κόσμος πραγματικά αλλάζει.

 

Θα δίνεις ένα ποσό συγκρίσιμο με τα ΜΜΜ σήμερα (πιθανά διπλάσιο ή τριπλάσιο, αλλά και πάλι σαφώς μικρότερο από τα έξοδα του ΙΧ) και θα πηγαίνεις όπου θέλεις με τα αυτόνομα ταξί. Θα σε παραλαμβάνουν από την πόρτα σου και θα σε αφήνουν στον προορισμό σου. Τα ατυχήματα και οι εκπομπές ρύπων εντός πόλεων θα εκμηδενιστούν. Μπορεί να γίνει τόσο αποδοτικό το νέο σύστημα που εν τέλει ίσως καταργηθεί ακόμα και το μετρό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κάνε μου εσύ το άθροισμα που βγάζει 10 λεπτά το βράδυ.

Το λινκ το έβαλα από το προηγούμενο post... διάβασε ξανά και θα το βρεις.

 

...

Χρεώσεις Κατανάλωσης “Νύχτας“ 0,06610 €/kWh

+

Λοιπές Χρεώσεις Κατανάλωση “Νύχτας”(kWh) 0,00046 €/kWh

+

ΕΤΜΕΑΡ Κατανάλωση “Νύχτας”(kWh) 0,02487 €/kWh

+

ΥΚΩ Κατανάλωση “Νύχτας”(kWh) 0,00889 €/kWh

=

0,10032 €/kWh

 

Πως το είχες πει πριν, «...δες το καλύτερα τώρα ή μάθε να το διαβάζεις».

 

Ε κάπως έτσι. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άμα ψάξεις βρίσκεις,επίσης αμα πας στον άλλο που το πουλάει 4 και του δώσεις 3.500 στο χέρι μετρητά το πήρες και έφυγες,φίλος πήρε aygo του 11 diesel πέρσι 4000 απο γαλλία και ένα σωρό κόσμος φέρνει αμάξια απο ευρώπη φτηνά,τέσπα δεν θα κάτσουμε να το συζητήσουμε αν εσύ δεν μπορείς να ψάξεις και να βρεις δικό σου θέμα,αν δεν αφιερώσεις 2-3 μέρες σε τηλέφωνα και ψάξιμο για αγορά αυτοκινήτου και περιμένεις σε 5 λεπτά να το βρεις λες και είναι κάρτα γραφικών πρόβλημα σου.

Τώρα πήγαμε και στο εξωτερικό.

Τα οποία βέβαια μετά για πινακίδες έχουν και άλλα έξοδα. Και φυσικά θες και λεφτά να τα φέρεις.

Νταξει!

 

Εν τω μεταξύ το Aygo σε diesel έχει σταματήσει να βγαίνει από το 2007 αλλά ο φίλος σου πήρε μοντέλο του 2011.

Ειδική παραγγελία προφανώς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...