Προς το περιεχόμενο

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της VW θα προσφέρει αυτονομία 500 χιλιομέτρων με μόλις 15 λεπτά φόρτισης!


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έκανε κάποιος ένα υπολογισμό στο πόδι, αρχίσατε όλοι να το κάνετε quote και να γράφετε κάτι ευφάνταστο από κάτω.

 

Η ενέργεια που θα φορτίζονται τα αυτοκίνητα σε "15 λεπτά" μπορεί κάλλιστα να προέρχεται από το δίκτυο της ΔΕΗ, χωρίς να απαιτούνται τερατώδεις παροχές από το δίκτυο.

 

Απλά, η ενέργεια δε θα απορροφάται από το δίκτυο σε χρόνο 15 λεπτών! 

 

Μπορώ να φανταστώ μια συστοιχία supercapacitors ή οτιδήποτε αντίστοιχο στους σταθμούς ανεφοδιασμού όπου ενέργεια όχι μόνο 84KWh, αλλά  πολύ περισσότερη (1MWh;; ) βρίσκεται αποθηκευμένη συνεχώς.

 

Η συστοιχία φορτίζεται από το δίκτυο όλο το 24ωρο όσο χρειάζεται ώστε να είναι κοντά στο πλήρες φορτίο της. Και φυσικά μπορεί εύκολα να αποδίδει με τα κατάλληλα καλώδια ρεύματα 125Α ή όσο απαιτείται για να φορτιστεί ο αυτοκίνητο σε 15 λεπτά. Μάλιστα η 1MWh αρκεί για να φορτιστουν πολλά αυτοκίνητα.

.

Πιστεύω τώρα βγαίνουν τα νούμερα και χωρίς κάποιο υποσταθμό δίπλα.

κοψε κατι δεν εχεις πυρηνικο εργοστασιο στην γειτονια σου.

 

 

Η συνολική εγκατεστημένη ισχύς των 98 συνολικά σταθμών της ΔΕΗ ανέρχεται σήμερα στα 12.760 MW.

https://www.dei.gr/el/i-dei/i-etairia/tomeis-drastiriotitas/paragwgi

 

 

As of December 1, 2015, there were 99 operating nuclear reactors at 61 nuclear power plants in the United States. The Fort Calhoun plant in Nebraska has one reactor with the smallest generating capacity1 of 479 megawatts (MW). The Palo Verde plant in Arizona has three reactors and has the largest combined generating capacity1 of about 3,937 MW.

The amount of electricity that a nuclear reactor or power plant generates depends on the amount of time it operates at a specific capacity. For example, if the Fort Calhoun reactor operates at 479 MW capacity for 24 hours, it will generate 11,496 megawatthours (MWh). Most power plants do not operate a full capacity every hour of every day of the year.

https://www.eia.gov/tools/faqs/faq.cfm?id=104&t=21

 

Υγ εδω το καλοκαιρι δεν μας φτανει για τα κλιματιστικα σκεψου 2 εκ. ηλεκτρικα αμαξια....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

κοψε κατι δεν εχεις πυρηνικο εργοστασιο στην γειτονια σου.

 

 

Η συνολική εγκατεστημένη ισχύς των 98 συνολικά σταθμών της ΔΕΗ ανέρχεται σήμερα στα 12.760 MW.

https://www.dei.gr/el/i-dei/i-etairia/tomeis-drastiriotitas/paragwgi

 

Μίλησα για ενέργεια 1 MWh και όχι για ισχύ 1MW.

 

Την 1 MWh θα την απορροφήσεις όχι σε 1 ώρα, αλλά σε 2, 10, 30 μέρες αναλόγως τι ισχύος διασύνδεση με το δίκτυο θέλεις. Άπαξ και την έχεις μετά μπορείς να δίνεις τμήματα των 84KWh σε "15 λεπτά" τα οποία θα πρέπει να αναπληρώνεις (αν θέλεις να συνεχίσεις να δουλεύεις) με το ρυθμό που επέλεξες από το δίκτυο.

 

Τέλος, νομίζω πως η ΔΕΗ μπορεί να παρέχει ικανοποιητική ενέργεια και για τα αυτοκίνητά μας, και αν δε μπορεί να την καλύψει με τη δική της παραγωγή μπορεί να εισάγει ενέργεια από το εξωτερικό. Πάλι φτηνότερα από τα πετρελαιοειδή θα έρχεται στον καταναλωτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρις πυρηνικη ενεργεια δεν μπορει να υπαρξει συμφερον στο ηλεκτρικο αυτοκινητο τελος

 

Ε, καλά δε θα αντικατασταθεί όλος ο στόλος των αυτοκινήτων σε μια μέρα.

 

Αλλά κατά βάση έχεις δίκιο. Θα πρέπει να εξελιχθούν παράλληλα και οι μέθοδοι παραγωγής ηλεκτρικής ενέργεια... με αντιδραστήρες σύντηξης, p/v και αιολικά πάρκα. Έχει ακόμη πολύ δρόμο η ιστορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την 1 MWh θα την απορροφήσεις όχι σε 1 ώρα, αλλά σε 2, 10, 30 μέρες αναλόγως τι ισχύος διασύνδεση με το δίκτυο θέλεις. Άπαξ και την έχεις μετά μπορείς να δίνεις τμήματα των 84KWh σε "15 λεπτά" τα οποία θα πρέπει να αναπληρώνεις (αν θέλεις να συνεχίσεις να δουλεύεις) με το ρυθμό που επέλεξες από το δίκτυο.

 

Παραμένει το πρόβλημα. Την 1 MW/h θα την απορροφήσει overnight το σύστημα. Τις 10; Τις 100 ή τις 1000;

 

Μιλάμε για σταθμούς φόρτισης, που εξ ορισμού θα πρέπει να εξυπηρετούν πολλά οχήματα ταυτόχρονα, ενώ δε θα κάνουν και "διάλειμμα" κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα. Δεν είναι ότι "μια στο τόσο" θα έρχεται ένα όχημα για φόρτιση. Σκέψου ένα τυπικό βενζινάδικο σε κεντρικό σημείο: πόσα οχήματα μπορεί να εξυπηρετεί ταυτόχρονα, και ανά πόσα λεπτά (ή δευτερόλεπτα) καταφτάνει νέο όχημα; Ένας σταθμός φόρτισης θα πρέπει να έχει το αντίστοιχο capacity.

 

Το να τραβάει συνεχώς τέτοια ισχύ από το δίκτυο δεν είναι καθόλου απίθανο σενάριο. Για οικιακό φορτιστή, αυτό που περιγράφεις είναι απόλυτα εφικτό (το να αποθηκεύει δηλαδή ενέργεια σε supercaps ή κάτι αντίστοιχο και να την αποδίδει "μαζεμένη" όταν ζητηθεί). Όχι όμως σε δημόσιο σταθμό φόρτισης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το φίλο παραπάνω με το φωτοβολταϊκό, του έχω το: http://sunnyclist.com/

 

Για τους Γερμανούς χμ... τι τεχνολογία μπαταρίας να παίζει; Κάτι σε πατροπαράδοτο λίθιο, ή κανένα επαναστατικό supercapacitor;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η λύση των supercaps είναι άκυρη για πολλούς λόγους.

 

Ο ένας είναι οτι προσθέτεις ένα ακόμα ενδιάμεσο βήμα στην μετατροπή της ενέργειας το οποίο θα προσθέτει απωλειες.

 

Ο άλλος είναι οτι οι υπερπυκνωτές αυτή τη στιγμή λειτουργούν σε χαμηλές τάσεις κάτω απο 4 Volt. Αυτό σημαίνει οτι για να βγάλεις αρκετή τάση πρέπει να συνδέσεις πολλούς σε σειρά. Αν όμως συνδέσεις πολλούς σε σειρά, προστείθονται οι εσωτερικές αντιστάσεις τους και έτσι δέν μπορούν να δώσουν πολύ ρεύμα. Γι αυτό αν θέλεις και μεγάλο ρεύμα και μεγάλη τάση, πρέπει να χρησιμοποιήσεις πάρα πολλούς πυκνωτές σε συνδιασμούς σε σειρά και παράλληλα. Και οι πυκνωτές αυτοί δέν είναι φτηνοί.

 

Οπότε θα καταλήξεις με μία τεράστια και πανάκριβη συστοιχία πυκνωτών η οποία επιπλέον προσθέτει και απώλειες στο σύστημα.

 

Είναι 1000 φορές καλύτερο να φορτίζει απευθείας απο το δίκτυο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, γι αυτό λέμε να είναι κατιτίς "επαναστατικός" ο supercap, αν και ακόμα και με αυτά που έχουμε σήμερα μπορούμε να ξεκινήσουμε ένα λεωφορείο: http://www.maxwell.com/products/ultracapacitors

 

Γενικά μιλώντας, στην έρευνα η θεώρηση των πραγμάτων σε ύφος: "αυτό δε γίνεται γιατί ανέκαθεν έτσι δουλεύουν τα πράγματα " με βρίσκει κάθετα αντίθετο. Προτιμώ να βλέπω ακόμα και την πέτρα ως υποψήφια λύση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για σταθμούς φόρτισης, που εξ ορισμού θα πρέπει να εξυπηρετούν πολλά οχήματα ταυτόχρονα, ενώ δε θα κάνουν και "διάλειμμα" κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα. Δεν είναι ότι "μια στο τόσο" θα έρχεται ένα όχημα για φόρτιση. Σκέψου ένα τυπικό βενζινάδικο σε κεντρικό σημείο: πόσα οχήματα μπορεί να εξυπηρετεί ταυτόχρονα, και ανά πόσα λεπτά (ή δευτερόλεπτα) καταφτάνει νέο όχημα; Ένας σταθμός φόρτισης θα πρέπει να έχει το αντίστοιχο capacity.

 

Νομίζω πως συμπεραίνεις για την μελλοντική (20 χρόνια + ) κατάσταση όπου πιθανώς 9 στα 10 αυτοκίνητα θα είναι ηλεκτρικά λαμβάνοντας υπόψιν την κατάσταση των δικτύων διανομής και παραγωγής ηλ. ενέργειας του σήμερα.

 

Σε 20 χρόνια το πρότυπο αντιδραστήρα σύντηξης του σήμερα θα είναι mainstream :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως συμπεραίνεις για την μελλοντική (20 χρόνια + ) κατάσταση όπου πιθανώς 9 στα 10 αυτοκίνητα θα είναι ηλεκτρικά λαμβάνοντας υπόψιν την κατάσταση των δικτύων διανομής και παραγωγής ηλ. ενέργειας του σήμερα.

 

Σε 20 χρόνια το πρότυπο αντιδραστήρα σύντηξης του σήμερα θα είναι mainstream :)

Δεν ξέρω αν θα είναι σε 20 ή 40  ή 100 χρόνια αλλά σίγουρα κάποτε η ενέργεια θα είναι παράγωγο πυρηνικής σύντηξης, το iter πλησιάζει να ολοκληρωθεί και αργά ή γρήγορα το θέμα ενέργεια και ρύπανση θα τελειώσει οριστικά.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η παραγωγή και οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο 2018. Αυτή είναι μια ημερομηνία πολύ πιο σύντομη απ’ ότι περιμέναμε αλλά φαίνεται ότι η αποφάσεις της VW άλλαξαν σημαντικά μέσα στο τελευταίο εξάμηνο και φαίνεται να επιταχύνεται η στρατηγική απόφαση για εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης. Γι αυτό άλλωστε άλλαξε και ο προγραμματισμός από τα 20 ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2020, στα 30 οχήματα μέχρι το 2025.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχει ανακαλυφθεί φορητός πυρηνικός σταθμός για την φόρτιση; πως ρε παλικάρια της VW; εκτός και εάν η κατανάλωση που δείχνει η VW είναι διαφορετική από αυτή που είναι πραγματικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...