Προς το περιεχόμενο

Που κάνω καταγγελία για μη τήρηση όρων εγγύησης??


chipakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να ξεκινησουμε απο την αρχη στους περισοτερους κατασκευαστες οι μπαταριες εχουν 6 μηνες εγγυηση και οχι 2 χρονια σαν την υπολοιπη συσκευη , οποτε αν εσυ φουσκωσε η μπαταρια στους 6 μηνες εστω και λιγο και περιμενες να το πας για σερβις μετα απο 4-5 μηνες εισαι εκτος εγγυησης οποτε λογικο να σου λενε οτι δε σε καλυπτουν

Σωστά τα λες και πράγματι έτσι γίνεται στους περισσότερους κατασκευαστές. Ομως εδώ δεν ισχύει κάτι τέτοιο διότι η Samsung δίνει εγγύηση 12 μήνες για μπαταρίες κινητών και αξεσουάρ κινητών. http://www.samsung.com/gr/support/warranty/   Εδώ οι τύποι δεν στηρίζονται πουθενά και έχουν βγάλει από το μυαλό τους τα πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

τι αλλο θα ακουσουμε.οτι αργησες να το φερεις.δεν υπαρχει πουθενα στους ορους οτι αμα παθει κατι πρεπει να το φερεις σε χ διαστημα.απλα αυτοι σου λενε φουσκωσε και αλλο η μπαταρια και εσπασε κανα πλαστικο ενω αμα το εφερνες πιο νωρις δεν θα εκανε αλλη ζημια.αλλα αυτος δεν νομιζω οτι ειναι λογος να σου πουν πληρωσε και δεν καλυπτει η εγγυηση

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι αλλο θα ακουσουμε.οτι αργησες να το φερεις.δεν υπαρχει πουθενα στους ορους οτι αμα παθει κατι πρεπει να το φερεις σε χ διαστημα.απλα αυτοι σου λενε φουσκωσε και αλλο η μπαταρια και εσπασε κανα πλαστικο ενω αμα το εφερνες πιο νωρις δεν θα εκανε αλλη ζημια.αλλα αυτος δεν νομιζω οτι ειναι λογος να σου πουν πληρωσε και δεν καλυπτει η εγγυηση

Είναι λίγο πιο συγκεκριμένο το πρόβλημα έτσι όπως μου το περιέγραψαν. Λόγω υπερθέρμανσης χάλασε το Home Button και θέλει αντικατάσταση και αυτό.Ρε παιδιά μια στιγμή τους λέω σήμερα το μεσημέρι ...εγώ χειριστής του τηλεφώνου είμαι όπως χιλιάδες άλλοι τι φταίω αν η μπαταρία ζεστάθηκε και είναι ελαττωματική κι αν η μπαταρία από την υπερθέρμανση χάλασε και κάτι άλλο. Κι αν το κάτι άλλο χάλασε από άλλη αιτία και δεν φταίει η μπαταρία?? Τέλος πάντων αύριο θα μιλήσω με το 1520 την γραμμή καταναλωτή και να δούμε τι θα μου πουν κι εκείνοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγόρασα ένα S6 με δύο σιμ από κατάστημα στην Αγία Παρασκευή. Στους 10 μήνες φούσκωσε η μπαταρία του και ενώ το είχα και το δούλευα αλλά χωρίς να φορτίζω την μπαταρία του στο φουλ για να μην μου σκάσει κι όλας η οθόνη άρχισε να βγάζει κάθετες γραμμές. Τέλος πάντων αγοράζω από Insomnia ένα άλλο S6 κλώνο για να κάνω την δουλειά μου και να μπορέσω να παραδώσω το προηγούμενο για φτιάξιμο. Το παρέδωσα πριν από 20 ημέρες και σήμερα με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν ισχύει η εγγύησή μου διότι δεν το πήγα λένε για φτιάξιμο αμέσως και έγινε μεγαλύτερη βλάβη στο κινητό από ότι ήταν στην αρχή και γι αυτό το λόγο θέλουν 150 ευρώ.Ρωτάω δηλαδή τι εγγύηση έχω για αυτήν την συσκευή?? Μου λέει έχεις κανονικά δύο χρόνια εγγύηση αλλά δεν ισχύει σε αυτήν την περίπτωση λόγω που δεν το έφερες αμέσως όταν φούσκωσε η μπαταρία του. Εχω νευριάσει αλλά δεν νομίζω ότι φταίω εγώ. Εχω εγγύηση τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμη. Η αγορά έγινε 21 Οκτωβρίου 2015 . Το τηλέφωνο το έχουν στείλει για φτιάξιμο εκτός Ελλάδος δεν έχω πρόσβαση στο επισκευαστικό τους κέντρο..Δεν πρέπει να απαιτήσω με κάποιο τρόπο την επισκευή του ότι και να χει πάθει ??Θα καθόμαστε να ακούμε τον κάθε ένα ότι πίπα θέλει να πει??Με ρώτησε εμένα αν μπορούσα να φύγω το καλοκαίρι από τη Σάμο που έκανα διακοπές και να το πάω να το παραδώσω??

2επισημες αντιπροσωπειες εχει η Samsung στην Ελλαδα.Smartec και Arvato.Εκτως Ελλαδας για ποιο λογο το εστειλαν δεν καταλαβα.

Υποψην οσον αφορα τις γραμμες που αναφερεις ειναι προβλημα που σε γειτονικο forum διαβαζω οτι εχει εμφανιστει και στα νεα S7 edge. Και εκει ο κοσμος περιμενει με τις μερες επειδη δεν υπαρχουν ανταλλακτικα οπως και στα αντιστοιχα service της LG παλι για προβληματα οθονων.

Είναι λίγο πιο συγκεκριμένο το πρόβλημα έτσι όπως μου το περιέγραψαν. Λόγω υπερθέρμανσης χάλασε το Home Button και θέλει αντικατάσταση και αυτό.Ρε παιδιά μια στιγμή τους λέω σήμερα το μεσημέρι ...εγώ χειριστής του τηλεφώνου είμαι όπως χιλιάδες άλλοι τι φταίω αν η μπαταρία ζεστάθηκε και είναι ελαττωματική κι αν η μπαταρία από την υπερθέρμανση χάλασε και κάτι άλλο. Κι αν το κάτι άλλο χάλασε από άλλη αιτία και δεν φταίει η μπαταρία?? Τέλος πάντων αύριο θα μιλήσω με το 1520 την γραμμή καταναλωτή και να δούμε τι θα μου πουν κι εκείνοι.

Και πολυ καλα θα κανεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι λίγο πιο συγκεκριμένο το πρόβλημα έτσι όπως μου το περιέγραψαν. Λόγω υπερθέρμανσης χάλασε το Home Button και θέλει αντικατάσταση και αυτό.Ρε παιδιά μια στιγμή τους λέω σήμερα το μεσημέρι ...εγώ χειριστής του τηλεφώνου είμαι όπως χιλιάδες άλλοι τι φταίω αν η μπαταρία ζεστάθηκε και είναι ελαττωματική κι αν η μπαταρία από την υπερθέρμανση χάλασε και κάτι άλλο. Κι αν το κάτι άλλο χάλασε από άλλη αιτία και δεν φταίει η μπαταρία?? Τέλος πάντων αύριο θα μιλήσω με το 1520 την γραμμή καταναλωτή και να δούμε τι θα μου πουν κι εκείνοι.

ε ναι και ετσι οπως το ειπαν να ειναι παλι δεν φταις εσυ.για οποιοδηποτε λογο μπορει να μην μπορεις να πας στο service Κατευθειαν.δεν φταις εσυ σε κατι αφου η μπαταρια ειχε προβλημα.οτι πηρε σβαρνα και αλλο ανταλλακτικο επειδη πχ ζεσταθηκε δεν φταις εσυ αλλα η μπαταρια.αν δεν ειχε θεμα η μπαταρια δεν θα χαλαγε και το Home button οπως επισης το Home button μπορει να χαλασε απο κατι αλλο.δηλαδη τι επρεπε?με το που δεις προβλημα να κλεισεις το κινητο και να τρεξεις στο Service?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

2επισημες αντιπροσωπειες εχει η Samsung στην Ελλαδα.Smartec και Arvato.Εκτως Ελλαδας για ποιο λογο το εστειλαν δεν καταλαβα.

Υποψην οσον αφορα τις γραμμες που αναφερεις ειναι προβλημα που σε γειτονικο forum διαβαζω οτι εχει εμφανιστει και στα νεα S7 edge. Και εκει ο κοσμος περιμενει με τις μερες επειδη δεν υπαρχουν ανταλλακτικα οπως και στα αντιστοιχα service της LG παλι για προβληματα οθονων.

 

Και πολυ καλα θα κανεις.

Αν και στο s6 δεν ήρθε επίσημα Ευρώπη το δικαρτο τότε δεν τι αναλαμβάνει καμία αντιπροσωπία στην Ευρώπη για επισκευή οπότε πάει αναγκαστικά στην χώρα προέλευσης για επισκευή
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και στο s6 δεν ήρθε επίσημα Ευρώπη το δικαρτο τότε δεν τι αναλαμβάνει καμία αντιπροσωπία στην Ευρώπη για επισκευή οπότε πάει αναγκαστικά στην χώρα προέλευσης για επισκευή

Εχεις απολυτο δικιο σε αυτο που αναγραφεις καθως τωρα ειδα οτι μιλαμε για 2καρτο μοντελο.Σπανια αγοραζει ο κοσμος 2καρτα μοντελα ακριβως λογω της εγγυησης και πρεπει να ειναι και η πρωτη φορα που το πετυχαινω αυτο στην πραξη να τυχαινει σε καποιον δηλαδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εχεις απολυτο δικιο σε αυτο που αναγραφεις καθως τωρα ειδα οτι μιλαμε για 2καρτο μοντελο.Σπανια αγοραζει ο κοσμος 2καρτα μοντελα ακριβως λογω της εγγυησης και πρεπει να ειναι και η πρωτη φορα που το πετυχαινω αυτο στην πραξη να τυχαινει σε καποιον δηλαδη.

Ξέχασα να αναφέρω ότι πρέπει να βρεις χώρα προέλευσης και να βρεις από εκεί τι εγγύηση δίνει για την μπαταρία, η πολιτική εγγύησης αλλάζει από χώρα σε χώρα (πχ η οθόνη μου Ευρώπη δεν έρχεται με zero pixel εγγύηση θέλει από 6 λαό πάνω για να θεωρηθεί προβληματική, το ίδιο μοντέλο ακριβώς Αμερική το πουλάνε με zero pixel - lg 34uc88)

 

Εγώ πήγα σε μόνοκαρτο s7 edge ακριβώς γι τον λόγο εγγύησης και το τρέξιμο που θα είχα σε περίπτωση βλάβης - τα ευρωπαϊκά σέρβις δεν αναλαμβάνουν ούτε καν αλλαγή οθόνης πχ ακόμα και επί πληρωμή γιατί δεν μπορούν να φέρουν ανταλλακτικά για κινητά που δεν εισάγουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορεί να ναι από καμία χωρά Αφρικής που η εγγύησή είναι 3 μήνες .... άλλα από την στιγμή που το αγόρασε από ευρωπαϊκό κατάστημά αναγκαστηκα πρέπει να του παρέχει 2 χρονιά εγγύησή και τουλαχ 6 για την μπαταρία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακριά από Arvato.

Θα πληρώσεις (τζάμπα) 18 ευρώ για τον έλεγχο (και καλά), θα σου πουν ΣΙΓΟΥΡΑ οτι δεν το καλύπτει η εγγύηση και θα σου ζητήσουν κάτι λιγότερο από όσο κάνει καινούργιο για να το επισκευάσουν.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

μπορεί να ναι από καμία χωρά Αφρικής που η εγγύησή είναι 3 μήνες .... άλλα από την στιγμή που το αγόρασε από ευρωπαϊκό κατάστημά αναγκαστηκα πρέπει να του παρέχει 2 χρονιά εγγύησή και τουλαχ 6 για την μπαταρία

Αυτά τα παρέχει το κατάστημα όμως η αντιπρόσωποια δεν έχει καμία ανάμιξη αλλά ούτε είναι υποχρεωμένη να το αναλάβει
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν παιδιά πήρα σήμερα στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο 1520 βρήκα αμέσως γραμμή και μίλησα με μία πολύ ευγενική κυρία η οποία με οδήγησε να στείλω email με την καταγγελία στο 1520efpolis.gr και όταν της περίγραψα τι έγινε η γυναίκα τα έπαιξε και μάλιστα μου είπε ...μα καλά είναι έμποροι και δεν γνωρίζουν την νομοθεσία περί εγγυήσεων?? Δεν γνωρίζουν το νόμο 2251/1994 άρθρο 5 ?? Θα το αναλάβουμε εμείς μου λέει εσύ στείλε μου με email όλα τα στοιχεία και εμείς θα το τακτοποιήσουμε και σε 10 μέρες θα έχει δοθεί λύση στο πρόβλημα που έχεις. Τόσο απλά. Οπότε θα στείλω σήμερα και θα αναμένω να δούμε που θα καταλήξει όλο αυτό. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια χαρα γιατι καποιοι πρεπει να βαλουν μυαλο και να καταλαβουν οτι υπαρχει και after sale και οχι μονο πωληση γιατι και σε αυτο ειμαστε πισω.πολλες φορες εχω βγαλει πιο ευκολα ακρη με αντιπροσωπεια στο εξωτερικο παρα ελλαδα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μπαταρία είναι εξάρτημα του κινητού.Αν είναι εντός εγγύησης αντικαθίσταται.Αν είναι εκτός και επηρεάσει το κινητό θα έπρεπε το κινητό να καλυφθεί απο την εγγύηση για 2 χρόνια,αυτό νομίζω πως είναι το λογικό.

 

Μπορούν να σου αποδείξουν οτι η μπαταρία χάλασε απο δική σου υπαιτιότητα όπως πχ φόρτιση με λάθος φορτιστή;Η με σωστό φορτιστή αλλά οτι το άφησες στο ρεύμα για ώρες;Αφού η μπαταρία έχει κύκλωμα που σταματάει να παίρνει ρεύμα.Η οτι κατά την φόρτιση το χρησιμοποιούσες;

 

Μην «καιγεσαι» μόνος σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι αφού μιλάμε για την δικαρτη έκδοση δεν υπάρχει εγγύηση από την Ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία της Samsung.

 

Το τι μπορεί να κάνει το κατάστημα σε τέτοιες περιπτώσεις από την στιγμή που δεν έχει δικαίωμα επισκευής είναι συγκεχυμένο. Θα πρέπει θεωρητικά να το στείλει στην αντιπροσωπεία της χώρας από την οποία έγινε η εισαγωγή.

 

Το λάθος πρώτα ξεκινάει από τον αγοραστή που αγοράζει ουσιαστικά μια συσκευή χωρίς ευρωπαϊκή εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...