Προς το περιεχόμενο

Που κάνω καταγγελία για μη τήρηση όρων εγγύησης??


chipakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

ποσα θες να μας τρελανεις?

 

τι τον νοιαζει τον καταναλωτη απο που αγορασε το καταστημα το κινητο?

ας κοψουν το κεφαλι τους να το στειλουν απο οπου το αγορασαν να το φερουν πισω απροβληματιστο..

 

αλλιως ας πληρωσουν απο την τσεπη τους την ζημια και να βαλουν μυαλο.. να μην φερνουν κινητα απο οπου να'ναι...

Μα το κατάστημα το έστειλε εξωτερικό για επισκευή εκεί έβγαλαν Οτι πρέπει να πληρώσει, έχω βαρεθεί να τι λέω όταν ο καταναλωτής τον ενδιαφέρει το κινητό αναφέρθηκε ότι είναι από ζιμπαμπουε άρα δεν είναι ευρωπαϊκή εισαγωγή η ευρωπαϊκή αντιπρόσωποια και κάτι επέκταση η ελληνική δεν εισάγουν 2 κάρτες συσκευές, αυτό είναι γνωστό και να μην το ξέρεις με απλή αναζήτηση το μαθαίνεις εύκολα, φαίνεται επίσης ότι τα 2 κάρτα τα φέρνουν ελάχιστα καταστήματα και με αρκετά ανεβασμένες τιμές
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παιδιά σίγουρα θέλει λίγο ψάξιμο στο θέμα με της εγγυησεις αλλά κατά την γνώμη μου για εμένα φταίει καθαρά το κατάστημα που το αγόρασε..

 

Θα σας πω εμένα τι μου είχε τύχη πριν έναν χρόνο..

 

Αγόρασα ένα note 5 από ένα κατάστημα στο Best Prince..

 

Ήξερα φυσικά ότι το κινητό δεν είχε εγγύηση στην Ευρώπη αλλά το μου άρεσε

Πάω λοιπόν στο κατάστημα για να το πάρω

Ο μαγαζατορας μου είπε ότι έχει εγγύηση και όταν του είπα ότι αφού δεν έχει έρθει Ευρώπη τι εγγύηση έχει μου λέει ότι έχει για 2 χρόνια από την χώρα που είχε βγει αλλά μου δίνει και το κατάστημα 1 χρόνο..

Μετά από κανένα 5 μήνες μου έπαθε ένα θέμα με την πλακέτα υπερθέρμανση μου λέει ότι θα το στείλει στην sammy από την χώρα που το είχε πάρει και όντως μετά από 28 μέρες το κινητό ήρθε έτοιμο...

 

Στην samsung το παιδί δεν μπορεί να κάνει κάτι γιατί αυτή δεν το έφερε το s7 duos αλλά το μαγαζί λογικά μπορεί να του πάρει και τα σοβρακα από την στιγμή που του είπε ότι έχει εγγύηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τηλέφωνο το έχουν στείλει για φτιάξιμο εκτός Ελλάδος

 

1) δεν έχω πρόσβαση στο επισκευαστικό τους κέντρο..Δεν πρέπει να απαιτήσω με κάποιο τρόπο την επισκευή του ότι και να χει πάθει ??Θα καθόμαστε να ακούμε τον κάθε ένα ότι πίπα θέλει να πει??

 

 

Μα το κατάστημα το έστειλε εξωτερικό για επισκευή εκεί έβγαλαν Οτι πρέπει να πληρώσει, 

 

 

Διαβασε τι εγραψε το παιδι πιο πανω....  Δεν του εδωσαν καν το τηλεφωνο του σερβις.. Που ξερεις εσυ οτι απο εκει του ειπαν οτι δεν ειναι εντος εγγυησης...

 

 

Κανε ενα τηλεφωνο-mail στην εταιρια του κινητου και ζητα να σου πουν αν το κινητο με το εν λογο ιμει ηρθε για επισκευη...

και τριξε λιγο τα δοντια..  Δεν τους παιρνει να κανουν και πολλα...

ποια ειναι η εταιρια? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά σίγουρα θέλει λίγο ψάξιμο στο θέμα με της εγγυησεις αλλά κατά την γνώμη μου για εμένα φταίει καθαρά το κατάστημα που το αγόρασε..

 

Θα σας πω εμένα τι μου είχε τύχη πριν έναν χρόνο..

 

Αγόρασα ένα note 5 από ένα κατάστημα στο Best Prince..

 

Ήξερα φυσικά ότι το κινητό δεν είχε εγγύηση στην Ευρώπη αλλά το μου άρεσε

Πάω λοιπόν στο κατάστημα για να το πάρω

Ο μαγαζατορας μου είπε ότι έχει εγγύηση και όταν του είπα ότι αφού δεν έχει έρθει Ευρώπη τι εγγύηση έχει μου λέει ότι έχει για 2 χρόνια από την χώρα που είχε βγει αλλά μου δίνει και το κατάστημα 1 χρόνο..

Μετά από κανένα 5 μήνες μου έπαθε ένα θέμα με την πλακέτα υπερθέρμανση μου λέει ότι θα το στείλει στην sammy από την χώρα που το είχε πάρει και όντως μετά από 28 μέρες το κινητό ήρθε έτοιμο...

 

Στην samsung το παιδί δεν μπορεί να κάνει κάτι γιατί αυτή δεν το έφερε το s7 duos αλλά το μαγαζί λογικά μπορεί να του πάρει και τα σοβρακα από την στιγμή που του είπε ότι έχει εγγύηση

Πολυ σωστα ανεφερες το παραδειγμα σου αλλα υπαρχει μια μεγαλη διαφορα στην περιπτωση σου με την παραπανω.Στην περιπτωση σου το προβλημα της πλακετας καλυπτεται στην συνολικη εγγυηση,ενω στην περιπτωση μας εδω μιλαμε για προβλημα μπαταριας κατι που ως γνωστον εχει λιγοτερη απο την προβλεπομενη εγγυηση.Και επειδη ακριβως δεν γνωριζουμε ποση ειναι η εγγυηση αυτη γινεται το ολο θεμα. Κοινως αν γνωριζαμε οτι η εγγυηση της μπαταριας απο εκει που εισαχθηκε ηταν 6μηνες ή 1χρονος τοτε θα μπορουσε να ειχε ξεκαθαρισει το τοπιο οσον αφορα το θεμα αυτο.

 

 

Εκει λοιπον που κοιταξε ο ενδιαφερομενος την χωρα προελευσης του κινητου δεν εγραφε τι εγγυηση εχει για το καθε πραγμα?Αν πχ ελεγε οτι εχει εγγυηση μπαταριας πχ 1χρονο τοτε εννοειται οτι πρεπει να κυνηγησει το καταστημα αγορας.

https://imeidata.net/warranty/samsung

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ σωστα ανεφερες το παραδειγμα σου αλλα υπαρχει μια μεγαλη διαφορα στην περιπτωση σου με την παραπανω.Στην περιπτωση σου το προβλημα της πλακετας καλυπτεται στην συνολικη εγγυηση,ενω στην περιπτωση μας εδω μιλαμε για προβλημα μπαταριας κατι που ως γνωστον εχει λιγοτερη απο την προβλεπομενη εγγυηση.Και επειδη ακριβως δεν γνωριζουμε ποση ειναι η εγγυηση αυτη γινεται το ολο θεμα. Κοινως αν γνωριζαμε οτι η εγγυηση της μπαταριας απο εκει που εισαχθηκε ηταν 6μηνες ή 1χρονος τοτε θα μπορουσε να ειχε ξεκαθαρισει το τοπιο οσον αφορα το θεμα αυτο.

 

 

Εκει λοιπον που κοιταξε ο ενδιαφερομενος την χωρα προελευσης του κινητου δεν εγραφε τι εγγυηση εχει για το καθε πραγμα?Αν πχ ελεγε οτι εχει εγγυηση μπαταριας πχ 1χρονο τοτε εννοειται οτι πρεπει να κυνηγησει το καταστημα αγορας.

https://imeidata.net/warranty/samsung

Αυτό κάνω τώρα κυνηγάω το κατάστημα αγοράς ουσιαστικά.Θα πρέπει λοιπόν το κατάστημα να αποκαλύψει από που εισάχθηκε και τι ορίζει η Samsung για εκείνη την περιοχή ή τελικά να επωμιστεί αυτό το κόστος των 150 ευρώ και να μου παραδώσει το κινητό εν λειτουργία. Πιστεύω όμως ότι θα συναντήσει ένα θεματάκι το κατάστημα,.λόγω του ότι ακολουθούν όλα τα κράτη μέλη μία συγκεκριμένη πολιτική εγγύησης η οποία προβλέπεται για κάλυψη 2 χρόνων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Σήμερα πριν από 5 ώρες παρέλαβα το κινητό μου. Στο πρώτο τους τηλεφώνημα θα θυμάστε ήθελαν 150 ευρώ έκανα την καταγγελία πέρασε και αρκετός χρόνος με πήρε τηλέφωνο ο τεχνικός τους ο οποίος μου έδινε εξηγήσεις κινέζικες εννοώ ότι δεν μπορούσα να καταλάβω τι μου έλεγε παρ όλο που έκανα και δεύτερη προσπάθεια και του ζήτησα να μου εξηγήσει πάλι δεν μπορούσα να καταλάβω τι μου έλεγε. Στο τέλος της κουβέντας μου είπε ότι θα μου καλύψουν τα 50 ευρώ που είναι η αξία της μπαταρίας καθότι είναι μέσα στην εγγύηση κι ότι εγώ πρέπει να πληρώσω μόνο τα υπόλοιπα 100 ευρώ. Εγώ απλά αρνήθηκα τι σημαίνει αυτό να πληρώσω 100 ευρώ?? Γιατί να τα πληρώσω?? και περίμενα την απάντηση από Συνήγορο του καταναλωτή. Πριν από τέσσερις ή πέντε  ημέρες μου κοινοποίησε ταχυδρομικά ο Συνήγορος την καταγγελία μου ζητώντας ταυτόχρονα από το κατάστημα εξηγήσεις για την μη τήρηση όρων εγγύησης . Σήμερα με πήραν τηλέφωνο από το κατάστημα και μου μίλησε η ίδια υπάλληλος που ζήταγε τα 150 ευρώ από την αρχή και μου είπε να πάω να πάρω το τηλέφωνο και δεν έχει καμία χρέωση. Το πήρα και είναι όλα καλά.Με την μεσολάβηση της ΓΓΚ και του ταυτόχρονα και του συνήγορου το θέμα τακτοποιήθηκε όσον αφορά το οικονομικό δεν πλήρωσα ούτε ένα ευρώ. Τώρα το τι θα πάθει το κατάστημα από πλευράς προστίμου δεν το γνωρίζω αλλά εγώ είμαι κομπλέ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα το τι θα πάθει το κατάστημα από πλευράς προστίμου δεν το γνωρίζω αλλά εγώ είμαι κομπλέ.

Δυστυχώς δεν παθαίνουν τίποτα και ποτέ, για αυτό και συνεχίζουν την ίδια τακτική.

Σκέψου πόσοι υπάρχουν που δεν είναι μέλη εδώ, ή σε κάποιο άλλο forum και πάνε στα κουτουρού και πληρώνουν ότι τους ζητήσουν.

Κανονικά θα έπρεπε στη 2η-3η καταγγελία να τους ξεσκίζουν για να συμμορφώνονται, αλλά δε γίνεται.

 

Για αυτό λέμε, αν δείτε ότι κάνουν νερά, σιγουρευτείτε ότι δικαιούστε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση και κατευθείαν ΓΓΚ/ΣτΚ. Μόνο έτσι νιώθουν μερικοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς δεν παθαίνουν τίποτα και ποτέ, για αυτό και συνεχίζουν την ίδια τακτική.

Σκέψου πόσοι υπάρχουν που δεν είναι μέλη εδώ, ή σε κάποιο άλλο forum και πάνε στα κουτουρού και πληρώνουν ότι τους ζητήσουν.

Κανονικά θα έπρεπε στη 2η-3η καταγγελία να τους ξεσκίζουν για να συμμορφώνονται, αλλά δε γίνεται.

 

Για αυτό λέμε, αν δείτε ότι κάνουν νερά, σιγουρευτείτε ότι δικαιούστε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση και κατευθείαν ΓΓΚ/ΣτΚ. Μόνο έτσι νιώθουν μερικοί.

Ναι και να σημειώσω ότι θέλει μία ωραία ανάλυση του θέματος έτσι ώστε να καταλάβουν στη ΓΓΚ και στον Συνήγορο ποιό είναι ακριβώς το θέμα. Εδώ να σημειώσω ότι επειδή είχα κόψει τιμολόγιο με ρώτησαν αν το τηλέφωνο προοριζόταν για επαγγελματική χρήση και με πήραν τηλέφωνο από τον Συνήγορο για αυτό το θέμα. Απ ότι μου είπαν ασχολούνται μόνο με υποθέσεις απλών καταναλωτών κι όχι επαγγελματιών παρ όλα αυτά τους ζήτησα να επιληφθούν και αυτής της υπόθεσης μιας και το τηλέφωνο είναι για πολλές χρήσεις και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτούσια για επαγγελματικό μόνο λόγο.Το δέχτηκαν και προχώρησαν κανονικά.Τώρα εγώ πιστεύω ότι αν το ίδιο κατάστημα το βρουν πολλές φορές να καταπατεί δικαιώματα καταναλωτών θα το τιμωρήσουν. Γι αυτό το λόγο μην συγχωρείται κανέναν,προχωρείτε στην καταγγελία σας δεν υπάρχει κανένας δεσμευτικός όρος η εγγύηση είναι εγγύηση και πρέπει να καλύπτει την συσκευή για όλο τον χρόνο που υπάρχει δέσμευση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...