Προς το περιεχόμενο

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο από σήμερα σε τρόλεϊ, τραμ, λεωφορεία και τον ηλεκτρικό


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν κλείνει η είσοδος (τζάμι) η ειδική κατηγορία που δε χρειάζεται εισητήριο πως θα την ανοίγει ;

 

Εγώ πχ που μαι φαντάρος, δειχνω ταυτότητα αν πέσω σε ελεγκτή, αλλά απ' τη στιγμή που ελεγκτής θα γινει το μηχάνημα εμποδίζοντας την είσοδο κάτι πρεπει να γινει

 

Τον πρώτο καιρό θα λειτουργούν και τα δύο συστήματα. Αν μπεις στο www.athenacard.gr θα δεις ότι αναφέρει πως το νέο σύστημα με τις κάρτες ισχύει αυτή την στιγμή μόνο για όσους δίνουν ολόκληρο. Δωρεάν μεταφορές και μειωμένο θα ανακοινωθεί αργότερα πως θα μεταβούν στο νέο εισητήριο σε συνεργασία με την αρμόδια υπηρεσία υπουργείο (π.χ. για Αμεα, Ανεργους, φαντάρους, φοιτητές), όπως αναφέρει στην σελίδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 248
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παιδιά, για τις ειδικές κατηγορίες ψειρίζουμε την μαϊμού. Θεωρώ οτι τεχνικά λύνεται πολύ εύκολα. Θα παίρνεις κάρτα και την ώρα που την "χτυπάς" το σύστημα θα την αντιπαραβάλλει με κάποιο μητρώο που έχει πάρει από τον αντίστοιχο φορέα και πάπαλα. Θα σου ανοίγει τις πόρτες διάπλατα. 

Το σύστημα είναι απαραίτητο, και πολύ άργησε, καλά θα κάνουμε να το σεβαστούμε να γίνουμε έστω και λίγο Ευρώπη. Τα ΜΜΜ είναι ασφαλή, γρήγορα, φθηνά, ακριβή. Είναι η μοναδική λύση για βιώσιμη μετακίνηση στην πόλη. Απλώς εδώ είμαστε ούγκανοι. Θα δεχτώ συζήτηση για προστασία προσωπικών δεδομένων και συζήτηση για το αν πρέπει οι μετακινήσεις να είναι ή όχι ""δωρεάν"" (να βαρύνει δηλαδή το κόστος τους πάντες, ή τους χρήστες μόνο). Αλλά ως εκεί. Τα υπόλοιπα είναι είτε να 'χαμε να λέγαμε, είτε ζητήματα τεχνικής φύσεως που θα λυθούν πολύ εύκολα

edit: Άκυρο! Ούτε για προστασία προσωπικών δεδομένων δέχομαι συζήτηση. Διότι όποιος ανησυχεί, απλώς δε θα παίρνει την κάρτα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι δλδ αν δεν είχαμε αυτό το συμβάν δεν θα ήταν ελλειματική άρα δεν θα χρειαζόταν να βάλουμε ηλεκτρονικό εισιτήριο?

Ότι είναι απόδειξη πως μας δουλεύουν! Πως το λένε, για να λειτουργήσουν οι άνθρωποι δεν χρειάζονται 1,4 από τον καθένα μας. Μας κλέβουν απλά και τώρα πήραν μέτρα για να μην τους ξεφεύγει κανένας. Αυτοί μας κλέβουν με την τιμή και με αυτή τη μέθοδο μας κάνουν να νοιώθουμε ότι εμείς φταίμε και πως το εισιτήριο είναι υποχρεωτικό για τη λειτουργία του μέσου, ενώ δεν είναι! Μα καλά κανένας δεν θυμάται τα ιδιωτικά λεωφορεία, το κοινωνικό άτυπο συμβόλαιο των δημοσίων μετέπειτα μέσων για φτηνό ρημάδι εισιτήριο;

Να το ξαναπώ, κάναμε δημόσια τα ΜΜΜ για καλύτερη εξυπηρέτηση και φθηνό εισιτήριο σε γελοιοδέστατα χαμηλότατη τιμή. Ο μόνος λόγος που αυτό υφήσταται και εδώ και στο εξωτερικό είναι μία μέθοδος για να εισπράτει άμεσα το κράτος χρήματα για να έχει να διαχειρίζεται. Το θέμα είναι τι τα κάνει τα χρήματα.

Αυτοί με τα χρόνια μας έπεισαν ότι το εισιτήριο είναι απαραίτητο και πως από αυτό λειτουργούν, ενώ δεν είναι έτσι, απλά θέλουν πολλά λεφτά, είναι καρεκλοκένταυροι και συνεχώς ζητούν περισσότερα, οι κυβερνήσεις επειδή εξαρτώνται από την ψήφο και τα συνδηκάτα τους, απλά τους δίνουν περισσότερα επιβαρύνοντας εμάς με εισιτήριο.

Αν θες χρήματα και έχεις ανάγκη σαν κρατικός μηχανισμός για λειτουργικά και επενδυτικά έξοδα προς την κοινωνία, δεν βάζεις μηχανήματα και κάμερες, κάνεις ποιό φτηνό το εισιτήριο, τότε ούτε αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα δεν θα παίρνει ο άλλος. Αν είχε 30 σεντ το εισιτήριο τώρα δεν θα γινόταν αυτή η κουβέντα, ακόμα και εμείς οι άνεργοι θα τα δίναμε, διότι πολύ απλά θα είχαμε.

Το ερώτημα είναι απλό, τί προτιμάς, 1,4 ευρώ από 100.000 που θα στο δώσουν, ή 30 σεντ από 1.000.000; Όλοι οι έμποροι θα σου πουν το δεύτερο. Αυτοί θέλουν να πείσουν το 1.000.000 ότι πρέπει να πληρώνει 1,4 και το κάνουν χρεώνοντας τους και ένα πανάκριβο σύστημα ελέγχου και επιβολής. Τα ΜΜΜ είναι η αρχή, το θέμα θα έχει και επέκταση αλλού μετά...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[..........................]

Επίτρεψε μου να σε διορθώσω σε κάποια πράγματα.

 

Πρώτον: Οι άνθρωποι που βασίζονται για μετακινήσεις τους στα ΜΜΜ, βγάζουν κάρτες απεριορίστων. Αν κάνεις 2 μετακινήσεις την ημέρα, με 1,40 τότε μιλάμε για 14 ευρώ την εβδομάδα. Σε 2 εβδομάδες έρχεσαι 2 ευρώ κάτω από την κάρτα απεριορίστων. Συνεπώς η κάρτα απεριορίστων, για το ελάχιστο 2μετακινήσεις/ημέρα * 5 ημέρες την εβδομάδα, είναι στον μήνα περίπου 50% οικονομικότερη. Όσο αυξάνεις μετακινήσεις, τόσο πιο vfm γίνεται η κάρτα. Επομένως τον άνθρωπο που βασίζεται στα ΜΜΜ (για παράδειγμα, δεν έχει αυτοκίνητο λόγω εισοδήματος) δεν τον επηρεάζει το 1,40, διότι βγάζει κάρτα.

 

Δεύτερον: Θα πρότεινα να μην απλοποιείς στο μυαλό σου το 1.4-->100.000, 0.3-->1.000.000. Η ζήτηση δεν καθορίζεται μόνο από το κόμιστρο και δεν επηρεάζεται σε τόσο μεγάλο βαθμό από αυτό, όσο μπορεί να πιστεύουμε. Επιπροσθέτως, η τιμολογιακή πολιτική σε αυτά τα μέσα, ψάχνει μεγιστοποίηση κέρδους. Τρέχουν πολλά σενάρια για να βρουν τον συνδυασμό που θα τους δώσει το μέγιστο έσοδο/κέρδος. Βασική προϋπόθεση όμως για να λειτουργήσει κάθε σενάριο, είναι να μην υπάρχει λαθρεπιβίβαση

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(contains spoilers)

 

Oποιος κυκλοφορει στην γραμμη 1,του ηλεκτρικου δηλαδη,ξερει καλα οτι δεν θα σταματησει κανεναν ενα τζαμακι 90 εκατοστων.

 

Θα πεσουν τρελα γελια και κλαματα.Γελια γιατι θα βλεπουμε στιγμες Μπενι Χιλ με τα 15χρονα,τις τσιγγανογιαγιαδες και τους ξενους,που θα πηδανε ροντεο το τζαμακι καθε φορα.(και ειναι τουλαχιστον το 50% των επιβατων και δεν βγαζουν ποτε εισιτηριο κατα πλειοψηφια)

 

Κλαμα γιατι στανταρ τον ρολο του σεριφη θα τον δωσουν στους σεκιουριτι του σταθμου που δεν θελω να φανταστω καν τι ψυχουλα παιρνουν και θα αναγκαστουν να παιζουν ξυλο καθε μερα.

 

Που αυτο τι συμπεραινει?

spoiler alert: Φυσικα να τους γραψουν στ @ρχιδι@ τους και να συνεχιζουν να τους αφηνουν να μετακινουνται τσαμπα οπως πριν,τουλαχιστον στον ηλεκτρικο που δεν εχει αστυνομια.

 

Οποτε τι εσοδα θα φερει αυτο?Το 50% παλι ετσι θα μπαινει,οσο για το metro εκει νομιζω οτι η συντριπτικη πλειοψηφια χτυπαει ετσι κι αλλιως εισιτηριο,κυριως γιατι εχει αστυνομια.

 

Αρα μεγαλη εισροη εσοδων δεν θα υπαρχει,αντε ενα 10% max,δηλαδη με το κοστος των μηχανηματων και των μελετων,εχουμε μπει μεσα.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

@Basil G

 

Δηλαδη σε ολο τον κοσμο που πληρωνουν εισιτήρια ειναι γιατι τους κλεβει το κρατος τους σωστα? Μεχρι τωρα στην μονη χωρα που εχω δει να εινα ιδωρεαν τα ΜΜΜ ειναι στην Εσθονια ΜΟΝΟ για στο Ταλιν και επισης μιλαμε για χωρα 1.3 εκατομμυρίων οχι 11 οποτε ειναι πολυ πιο ευκολο. Επισης μιλαμε για χωρα που ολα γινονται ολα ηλεκτρονικα, κανεις δεν κλεβει, ολοι πληρωνουν αυτο που πρεπει χωρις να γκρινιαζουν και ακολουθουν ολους τους κανονες. Α και πιο σημαντικο δεν εκμεταλευονται τα  προνομια τους και δεν σπανε τα λεωφορεια.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Basil G

 

Δηλαδη σε ολο τον κοσμο που πληρωνουν εισιτήρια ειναι γιατι τους κλεβει το κρατος τους σωστα? Μεχρι τωρα στην μονη χωρα που εχω δει να εινα ιδωρεαν τα ΜΜΜ ειναι στην Εσθονια ΜΟΝΟ για στο Ταλιν και επισης μιλαμε για χωρα 1.3 εκατομμυρίων οχι 11 οποτε ειναι πολυ πιο ευκολο. Επισης μιλαμε για χωρα που ολα γινονται ολα ηλεκτρονικα, κανεις δεν κλεβει, ολοι πληρωνουν αυτο που πρεπει χωρις να γκρινιαζουν και ακολουθουν ολους τους κανονες. Α και πιο σημαντικο δεν εκμεταλευονται τα  προνομια τους και δεν σπανε τα λεωφορεια.

 

 

Εεεεχμμμμ. Και στην Αγγλια οι Αγγλοι Συνταξιουχοι δεν πληρωνουν.....

 

Επισης επειδη φαινεται να εχεις μια εμμονη με την Εσθονια, να σου πω οτι ειναι απο τις λιγες χωρες που δεν εχουμε μπορεσει (σαν εταιρια) να βρουμε ακρη απο συνεχεις επιθεσεις hacking στους server μας με Wordpress.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν μας παραθέτεις τότε πηγές που να στηρίζουν τα λεγόμενα σου; Εκτός και αν οι φιλολογικές επιστήμες στηρίζονται στον εθιμικό λόγο και στις αυθεντίες που τότε πάω πάσο. Και αυτό δεν το λέω για να πάρω το μέρος κάποιου.

 

http://educandus.forumotion.com/t567-topic

 

Να μαθεις (νεος εισαι ακομα) να κανεις πισω οταν κανεις λαθος η λες βλακεια. Δεν ειναι κακο.

Ξέχασα ότι στο insomnia πέρα από μηχανικούς και προγραμματιστές apple, microsoft κτλ είστε και ειδικοί και στης φιλοσοφικές επιστήμες! Ζήτω ταπεινά συγγνώμη που ξέρω άριστα την δουλειά μου και δεν της βασίζω σε φόρουμ και σε άλλες βλακείες που μπορεί να γράψει ο καθένας! Παραθέτω δυο πολύ καλά βιβλία που διδάσκονται οι περισσότεροι στα πανεπιστήμια και όχι σε φόρουμ... 

1) αρχαία ελληνική μετρική από λυπουρλη εκδ. επικεντρο

(από εκεί μαθαίνουμε να ξεχωρίζουμε τις λέξεις)

2) εισαγωγή στην μελέτη της γλωσσάς από v.fromkin, n.hyams k rodman εκδ. πατακη

Μην το συνεχίζετε άλλο αλήθεια δεχτείτε και κάτι από κάποιους που ξέρουν δυο πράγματα παραπάνω.

 

quitlife κανε την χάρη στον εαυτό σου να πας σε κάνα γιατρό!

 

Ζήτω συγγνώμη και το offtopic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου δε μου λέει κάτι ένα φόρουμ που γράφουν κάποιοι.

Ως φιλόλογος σου προτείνω με δυο σσ. Από Κακριδή κ Μπαμπινιώτη. :)

δηλαδή σσσσ ? :P

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε μετά, ως κράτος, να σε πάρουν στα σοβαρά οι δανειστές και να πειστούν ότι οι Έλληνες είναι ικανοί να βάλουν τάξη στα οικονομικά τους.
Σε μια χώρα που υποτίθεται ότι πρέπει να κάνει «αιματηρή» οικονομία για να ανταποκριθεί στη σκληρή λιτότητα, οι απάτες για διασπάθιση του δημόσιου χρήματος στήνονται με πολύ απλές – έως γελοίες – πρακτικές, στερώντας εκατομμύρια ευρώ από τα δημόσια ταμεία, τα οποία καταλήγουν στις τσέπες των επιτήδειων.

 
 

Εξαίρεση στο μεγάλο φαγοπότι δεν αποτέλεσε ούτε το Μετρό, με τη ζημιά να υπολογίζεται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.
Μόνο για το 2015 η ΣΤΑΣΥ ΑΕ, αναζητά στα ταμεία της ένα εκατομμύριο και κάτι... ψιλά, όπως αναφέρει το «Έθνος». Αυτό προέκυψε από την έρευνα των ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, μετά την παραγγελία της γενικής επιθεωρήτριας, Μαρίας Παπασπύρου.
Στο πολυσέλιδο (αγγίζει τις 100 σελίδες) πόρισμα των ελεγκτών καταγράφεται όλη η διαδικασία που φαίνεται ότι ζημίωσε την εταιρεία με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, αφού το 1.156.321,20 ευρώ είναι το ποσό που λείπει μόνο για το 2015. Και όλα αυτά παρά το γεγονός ότι «κρούσματα» υπήρχαν και το 2011, ενώ πόρισμα εσωτερικού ελέγχου το 2012 είχε χτυπήσει το «καμπανάκι».
Ο έλεγχος άρχισε ύστερα από ανώνυμη καταγγελία που έφτασε στο γραφείο της επιθεωρήτριας για υπεξαίρεση από τους επόπτες του τομέα καταμέτρησης της ΣΤΑΣΥ ΑΕ (στις γραμμές 2 και 3 του μετρό) και διήρκεσε περίπου έναν χρόνο. Η έρευνα αφορούσε την ορθή απόδοση των εισπράξεων του 2015.
Από την έρευνα προέκυψε ότι οι επόπτες προέβαιναν σε διαθέσεις εισιτηρίων ή καρτών σε πωλητές σταθμών του μετρό, ύψους 1.156.321,20 ευρώ.
Όμως η έρευνα δεν εντόπισε τα αντίστοιχα παραστατικά στοιχεία διακινήσεων των εν λόγω εισιτηρίων-καρτών, με συνέπεια:
α) Να μην εμφανίζονται ως λογιστικές εγγραφές στην Ημερήσια Κατάσταση Ταμείου (daily list) του τομέα.
β) Να μην εμφανίζονται ως εισπράξεις στα ευρεθέντα πρακτικά της Επιτροπής Καταμέτρησης περιεχομένου σάκων εισπράξεων και ως εκ τούτου, συνολικό ποσό ύψους 1.156.321,20 ευρώ να μην έχει αποδοθεί στη ΣΤΑΣΥ ΑΕ.
Με δυο λόγια, ο βασικός «πυρήνας» των εμπλεκομένων κατέστρεφε τη διαδρομή των εισιτηρίων, καθώς ακόμη και εάν αυτά πωλούνταν, τροποποιούσαν έτσι τα στοιχεία, ώστε αυτά να φαίνονται ως... επιστραφέντα και κανείς να μην αντιλαμβάνεται ότι κάτι πάει στραβά. Εκτός από τους επόπτες στο... μικροσκόπιο μπαίνουν και οι υπεύθυνοι οικονομικού της εταιρείας, αφού ήταν αρμόδιοι για την παρακολούθηση της διαδικασίας αλλά και για τον έλεγχο των υπαλλήλων, οι οποίοι βρίσκονταν σε αυτά τα κρίσιμα πόστα από το 2002. Και το 2011 άλλος υπάλληλος είχε διαπιστώσει ότι δύο εμπλεκόμενοι επόπτες είχαν διακινήσει μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο εισιτήρια 107.650 ευρώ, χωρίς παραστατικά, αλλά και χωρίς να περάσουν λογιστικά από daily list. Παρά την αναφορά του, όπως καταγράφεται στο πόρισμα των ελεγκτών, ο διευθυντής Οικονομικών δεν έκανε έρευνα σε βάρος των εποπτών για το επίμαχο συμβάν, υποστηρίζοντας ότι τελικά το ποσό απεδόθη εκ των υστέρων και έγινε μια συγκεντρωτική λογιστική εγγραφή.
Τυχόν ευθύνες, όμως, θα διερευνηθούν και προς την πλευρά των μελών της επιτροπής παραλαβής ελέγχου και αδιάθετων προϊόντων κομίστρου, επειδή, σύμφωνα με την έρευνα, βεβαίωναν στα αντίστοιχα πρωτόκολλα παράδοσης-παραλαβής στοιχεία ποσοτήτων που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα (αφορούν το διάστημα Ιανουαρίου-Μαΐου 2015).
Στο πόρισμα των ελεγκτών διαπιστώνεται μια «χαλαρότητα» στις διαδικασίες εποπτείας, οι οποίες ευνοούσαν τέτοια φαινόμενα διαφθοράς όχι μόνο το 2015, αλλά πιθανότατα και νωρίτερα, αφού με την αδράνειά τους ή με την ανοχή τους δεν διασφάλιζαν τα συμφέροντα του Οργανισμού.
Τα βέλη στρέφονται και προς τις διοικήσεις της ΣΤΑΣΥ, αφού σύμφωνα με τους ελεγκτές είχαν γίνει γνώστες των προβλημάτων από το 2012, με αφορμή έκθεση εσωτερικού ελέγχου για δυσανάλογα μεγάλες επιστροφές εισιτηρίων, χωρίς όμως να κινήσουν κάποια διαδικασία ελέγχου.
Απώλειες που μπορεί να ξεπερνούν και τα 30 εκατ. ευρώ
Για απάτη πολλών ετών είχε μιλήσει στη Βουλή από το καλοκαίρι ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, κάνοντας λόγο για συνολικές οικονομικές απώλειες, οι οποίες μπορεί να ξεπερνούν και τα 30 εκατομμύρια ευρώ.
Οι δράστες στήριζαν το σχέδιό τους στις καταστροφές εισιτηρίων, τα οποία δεν καταστρέφονταν ως αριθμός τεμαχίων, αλλά ως κιλά χαρτιού. Αν και κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα πότε ξεκίνησε αυτό, εκτιμάται ότι συνέβαινε για διάστημα που ξεπερνά και τα πέντε χρόνια! Σε αυτό τους βοηθούσε το γεγονός ότι το σύστημα καταγραφής ήταν χειρόγραφο. Όπως μάλιστα υποστηρίζουν πηγές κοντά στην υπόθεση, «όσο πιο πίσω πας τόσο ευκολότερο ήταν», καθώς παλαιότερα τα εισιτήρια δεν ήταν καν αριθμημένα όπως είναι τώρα.
Στόχος ήταν, όπως έχει δηλώσει ο κ. Σπίρτζης, «να μην μπορεί να γίνει έλεγχος στο πόσα εισιτήρια επί της ουσίας έπρεπε να καταστραφούν και στο πόσα εισιτήρια κάποιοι έκλεβαν και διακινούσαν παράνομα».
Τόσο ο υπουργός όσο και το πόρισμα της γενικής επιθεωρήτριας αφήνουν αιχμές για την προηγούμενη διοίκηση της εταιρείας. Άλλωστε, όπως είχε υπογραμμίσει και η ηγεσία του υπουργείου, από τους ελέγχους που έχουν διενεργηθεί διαπιστώθηκε σειρά προβλημάτων στη λειτουργία της εταιρείας, ενώ επί μία πενταετία δεν είχε οριστεί τομεάρχης καταμέτρησης στο κεντρικό ταμείο της ΣΤΑΣΥ.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πληρωνετε παιδια να σας τα τρωνε οι συνδικαλες και τα λαμογια γυρω-γυρω. Οπως και σε ολο το ΔΗΜΟΣΙΟ.

 

Εγω δεν πληρωνω μια και δεν τα χρησιμοποιω, το λεω για να μην με πουν τσαμπατζη. Η μηπως ειναι "Τζαμπανζη" ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Σχετικά με την φιλολογική ορθογραφική και ετυμολογική διαμάχη...μακάρι το επιπεδο ορθογραφίας των περισσοτερων Ελλήνων να ήταν τόσο υψηλό...ώστε να μαλώναμε για το αν το "Κλασσικό" γραφεται με ένα ή δύο "σσ"/"σ"...

 

2. 


Είναι απλό. Οι περισσότεροι επιθυμούν τον αυστηρότερο έλεγχο και ταυτόχρονα τη χρήση νέων τεχνολογιών παντού. Απλά η μειοψηφία κάνει μεγαλύτερη φασαρία ώστε να φαίνονται -και καλά- περισσότεροι...

 

Αν δεν βελτιωθούν τα έσοδα μιας επιχείρησης, δεν υπάρχει περίπτωση να βελτιωθούν και οι υπηρεσίες της.

 

 

Κατ'αρχήν η πλειοψηφία των Ελλήνων ζούνε σε (από) μια μαύρη οικονομία. Οπότε άσχετα με το αν είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες δεν θέλουν την εφαρμογή τους στην καθημερινότητά τους γιατί τους "χαλάει την πιάτσα". Και πιάνει όλες τις βαθμίδες. Από οικογενειοκρατίες και τσιράκια στα πανεπιστήμια, μέχρι την εκκλησία και τον απλό ελεύθερο επαγγελματία.

 

Δυστυχώς, η δημοκρατία σαν πολίτευμα έχει ένα σοβαρό μειονέκτημα... αν η πλειοψηφία των πολιτών  είναι διεφθαρμένοι δεν υπάρχει ελπίδα να εκλεγεί αδιάφθορη εξουσία. 

 

Ίσως κάποιος πρέπει κάποτε να προσθέσει αυτό που οι συντάκτες της αμερικανικής διακήρυξης της Ανεξαρτησίας είχαν σοφά συμπεριλάβει πριν 250 χρόνια...

 

"But when a long train of abuses and usurpations, pursuing invariably the same Object evinces a design to reduce them under absolute Despotism, it is their right, it is their duty, to throw off such Government, and provide new Guards for their future security."

 

3. Ναι, όπως και πριν είπα στο ηλεκτρονικό εισητηριο αλλά δεν κοιτάς να βάλεις καλή γραβάτα στο σαρακοφαγωμένο σου κουστούμι επειδή ντε και καλά πρέπει να πάρει προμήθεια αυτός που κάνει γραβάτες. 

 

Αν μάθεις στον πολίτη να μπαίνει μέσα σε ένα καλό "κουστούμι" θα θελήσει ο ίδιος να αγοράσει και ακριβή γραβάτα.

 

Κονδύλια υπάρχουν (κατά το λεφτά υπάρχουν)... αλλά το που πάνε αυτά είναι αααλλη ιστορία..... όπου πήγαιναν και κάτι ερευνητικά κονδύλια σε κάτι πανεπιστημια, κάτι πακέτα αγροτικής στήριξης κλπ κλπ...

 

Παράδειμα τα δύο απέναντι πανεπιστημιακά κτιρια της Θεσσαλονίκης (Αριστοτέλειο και Παν. Μακεδονία). Στο ένα βρωμιά βρίσκουν- βρωμιά συνεχίζουν.... ενώ στο άλλο βρίσκουν καλές εγκαταστάσεις και συνίζουν την "κολεγιακή" παράδοση. Φυσικά μιλάω ΜΟΝΟ σε κτιρια και εγκαταστάσεις γιατί από πίσω τι γίνεται είναι άλλη ιστορία....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εεεεχμμμμ. Και στην Αγγλια οι Αγγλοι Συνταξιουχοι δεν πληρωνουν.....

 

Επισης επειδη φαινεται να εχεις μια εμμονη με την Εσθονια, να σου πω οτι ειναι απο τις λιγες χωρες που δεν εχουμε μπορεσει (σαν εταιρια) να βρουμε ακρη απο συνεχεις επιθεσεις hacking στους server μας με Wordpress.

 

Εεεεχμμμμ. Και στην Αγγλια οι Αγγλοι Συνταξιουχοι δεν πληρωνουν.....

 

Επισης επειδη φαινεται να εχεις μια εμμονη με την Εσθονια, να σου πω οτι ειναι απο τις λιγες χωρες που δεν εχουμε μπορεσει (σαν εταιρια) να βρουμε ακρη απο συνεχεις επιθεσεις hacking στους server μας με Wordpress.

Οι αγγλοι ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ δηλαδη μια μεριδα ατομων οχι ολοι.

 

Μιλαω για Εσθονια γιατι ζω δυο χρονια εδω και εχω προσωπικη αποψη και οχι απο φιλους φιλων.

 

Εκτος του οτι δεν καταλαβα τι θες να πεις με το κομματι περι χακινκ γιατι ειναι λιγο μπερδεμενο (δεδομενου οτι δεν εχω και ιδεα τι κανεις και που δουλευεις) ειναι και ασχετο γιατι το οτι μπορει να υστερουν σε κατι δεν σημαινει οτι δεν ειναι καλοι σε κατι αλλο. Που μιλαμε για χωρα που ειναι καμια 10αρια χρονια μπροστα τεχνολογικα γενικα απο ολες τις αποψεις..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...