Προς το περιεχόμενο

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο από σήμερα σε τρόλεϊ, τραμ, λεωφορεία και τον ηλεκτρικό


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 και τα ατομα π ειναι αμεα και εχουν βγαλει καρτα απο κεπ  για την δωρεαν μετακίνηση τους τι θα κανουν τοτε ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 248
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

εχει γυαλινες συρομενες πορτες που οταν ειναι ανοιχτες δεν φαινονται.Τωρα ειναι μονιμα ανοιχτες ως μεταβατικη περιοδο.

Αλλα και παλι ουτε ενα μετρο ψηλες δεν ειναι,θα τις πηδανε.Και φανταζομαι επειδη ειναι και γυαλινες θα τις σπανε κιολας οταν γινονται δρωμενα..

 

 

Oχι φιλε σε ορισμενους σταθμους εχει για παραδειγμα 5 μηχανηματα αριστερα και 5 δεξια..στην μεση εχουν αφησει ενα κενο 4-5 μετρων που δεν εχει απολυτως τιποτα. αυτο εννοω εγω

(το αν θα τα σπασουν η αμα θα πηδανε απο πανω ειναι αλλο θεμα..αν δεν εχει αστυνομια κτλπα προφανως και θα το κανουν)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

και τα ατομα π ειναι αμεα και εχουν βγαλει καρτα απο κεπ  για την δωρεαν μετακίνηση τους τι θα κανουν τοτε ?

Ό,τι προβλέπεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγραψα το σχολιο μου πριν δω το δικο σου :P

 

Παρα τα οσα λες (και στα οποια εχεις 100% δικιο), οι συγκοινωνιες συνεχιζουν να μπαινουν μεσα. Οι τζαμπατζηδες ειναι το μεγαλυτερο προβλημα στον ΟΑΣΑ. Αν η επενδυση αυτη τους μειωσει, θα τα βγαλει τα λεφτα της. Αν οχι, τοτε ειναι πεταμενα. 

 

Η τηλεματικη παντως υπαρχει ακομα και στη Λαρισα αν δεν κανω λαθος, στη Θεσσαλονικη παντως σιγουρα. Ειναι χρησιμη, δεν ειναι πολυτελεια. Αλλα σιγουρα χρειαζονται πολλα ακομα για να αναβαθμιστουν οι συγκοινωνιες της Αθηνας, καινουρια λεωφορεια, συχνοτερα δρομολογια, επανασχεδιασμο γραμμων κλπ κλπ

 

Ακριβως. Η κινηση στις δημοσιες συγκοινωνιες ειναι σε μεγαλο βαθμο ανελαστικη. Δεν υπαρχει ανταγωνισμος, ακομα και απο το αυτοκινητο. Το θεμα ειναι αν σε βολευει ή οχι. Δεν υπαρχει κανενας που να ειπε: εχει 1,40 και οχι 1€, δεν πειραζει, θα παρω το αμαξι. 

Ο κυριότερος λόγος που μπαίνουν μέσα οι συγκοινωνίες είναι ότι έχει χρεωκοπήσει η χώρα, και δεν έχει λεφτά το κράτος να τις χρηματοδοτεί καταλλήλως. Όσο για τους τζαμπατζήδες, πριν την κρίση το φαινόμενο τζαμπατζήδων ήταν κατά πολύ μικρότερο σε σχέση με σήμερα. Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω τίποτα και κανέναν, όταν είδαν πολλοί ότι από 1 Ευρώ πήγε 1,40, θα τσαντίστηκαν φαίνεται και δεν πληρώνουν από σπάσιμο που τους υποχρεώνει το κράτος να πληρώσουν παραπάνω εισιτήριο ενώ έχουν λιγότερο εισόδημα και χειρότερες υπηρεσίες (απ'τις συγκοινωνίες)...

 

Όσο για την τηλεματική λεωφορείων, πρέπει πρώτα να λύσουν όλα τα προβλήματα τα συγκοινωνιακά, καλύπτοντας όλα όσα είπα στο μεγάλο ποστ μου, και μετά να προχωρήσουν σε τηλεματικές και ιστορίες!

 

Για το αμάξι που αναφέρθηκες, αυτό είναι μεγάλη κουβέντα! Δεν υπάρχει καθόλου ανταγωνισμός γιατί η τιμή της βενζίνης σ'αυτή τη χώρα είναι αστρονομική λόγω φόρου στο λίτρο! Μιλάμε για ΛΗΣΤΕΙΑ ξεκάθαρα! Τα τέλη κυκλοφορίας έχουν ακριβίνει, τα ταξί έχουν καρακριβίνει επίσης, και όλα αυτά όταν μειώθηκε το εισόδημα! Γι'αυτό και ο κόσμος παραδίδει πινακίδες σε μαζικό βαθμό!

Νομίζω ότι θα είναι από ΕΣΠΑ. Απ'όπου και να είναι αυτά τα κονδύλια, πρέπει να γίνει αυτό που αναφέρω παραπάνω, από άποψη διαχείρισης οικονομικών...

 

Ναι, το θυμάμαι το ατύχημα... Δυστυχώς πολύ φοβάμαι ότι θα ακολουθήσουν κι άλλα... Τα παλιά λεωφορεία που αναφέρω είναι νεκροφόρες πλέον!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πρόλαβαν να δουλέψουν και είδη εχθές το απόγευμα ξήλωσαν 21 τέτοια μηχανήματα 40 άτομα...

 

http://www.protothema.gr/greece/article/650729/bourloto-apo-koukouloforous-stin-premiera-tou-ilektronikou-eisitiriou/

 

Λεφτά υπάρχουν! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τηλεματική είναι ένας πίνακας σε στάση λεωφορείου, τραμ, ή σταθμό Μετρό που σου λέει σε πόση ώρα θα έρθει το επόμενο δρομολόγιο. Όσο για τα λεωφορεία, αυτό γίνεται μέσω GPS.

 

Μιάς και ανέφερες το internet, και πριν μπει η τηλεματική (για τα λεωφορεία) υπήρχαν οι ώρες των δρομολογίων για κάθε γραμμή στο internet, συγκεκριμένα στο επίσημο site του ΟΑΣΑ.

Προφανώς και δεν ειναι καν συγκρισιμα η τηλεματική με τα ωραρια εναρξης δρομολογιου απ τον σταθμο.

Η τηλεματικη  αναπροσαρμοζεται σε πραγματικό χρόνο και σε ενημερώνει.(πχ,λογω της κίνησης).

Επίσης ενημερώνει τα κεντρικα για άλλα πραγματα,οπως την ταχύτητα του οδηγου(ωστε να μην τρεχει περισσοτερο απ οσο πρεπει,αλλα ουτε και να πηγαινει εμετικα αργα) κλπ.

Επιπλέον,υπάρχει κεντρο που βλεποντας την κινηση/καθυστερήσεις κλπ,επίσης αναπροσαρμόζει ,οποτε υπαρχει αναγκη,την ωρα εναρξης των δρομολογίων.

Αυτα χωρις τηλεματική,ούτε καν.

 

-Δεν συζητάμε για μερικους τυχερους που επειδη μένουν κοντά σε στάση,ελεγχουν μεσω τηλεματικης και κατεβαίνουν απ το σπίτι τους 1 λεπτο πριν πέράσει,σαν να επαιρναν ραδιοταξι ^^.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς - γιατί;

 

Θα αρκούσε να φτιάχνεις ένα λογαριασμό στο σάιτ με username/password (όπου θα μπορείς να δεις και το υπόλοιπό σου) και να σου δίνουν έναν κλειδάριθμο για να πάρεις την κάρτα.

 

Τα προσωπικά στοιχεία θα έπρεπε να χρειάζονται μόνο για τις ειδικές ομάδες.

Συμφωνώ, δεν θέλω να ξέρει ο οποιοσδήποτε που και πότε είμαι, δεν μου αρέσει. Αρκούσε μία φωτογραφία πρόσφατη του κατόχου και ονοματεπώνυμο στην κάρτα. Ή ακόμα - ακόμα σύνδεση του αριθμού της κάρτας με κωδικό επιβεβαίωσης στο αριθμό του κινητού του κατόχου. Σε περίπτωση ελέγχου από "όργανο" η εφαρμογή με ένα sms θα επιβεβαίωνε την ορθή χρήση.

Αλλά που μυαλό για τέτοια, σε άλλα είμαστε πρώτοι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έργα για εκσυγχρονισμό των συγκοινωνιών πρέπει να είναι χρηματοδοτούμενα σε μεγάλο βαθμό και η υλοποίησή τους διοχετεύει νέο (ξένο) χρήμα στην αγορά.

 

Μιλάμε για κοινοτικά χρήματα που είναι καλό να απορροφούνται, διότι αλλιώς χάνονται, ασχέτως από το ποιες είναι οι άμεσες ανάγκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Νομίζω ότι θα είναι από ΕΣΠΑ. Απ'όπου και να είναι αυτά τα κονδύλια, πρέπει να γίνει αυτό που αναφέρω παραπάνω, από άποψη διαχείρισης οικονομικών...

Αν είναι όμως από ΕΣΠΑ καταλαβαίνεις ότι δεν υπάρχει επιλογή για το που θα πάνε, στο ηλεκτρονικό εισιτήριο/τηλεματική ή σε νέα λεωφορεία. Άρα το ότι καταρρέουν και δίνουμε λεφτά για πολυτέλειες δεν στέκει, μιας και τα συγκεκριμένα χρήματα πάνε αποκλειστικά για συγκεκριμένο σκοπό.

 

Όσο για την τηλεματική λεωφορείων, πρέπει πρώτα να λύσουν όλα τα προβλήματα τα συγκοινωνιακά, καλύπτοντας όλα όσα είπα στο μεγάλο ποστ μου, και μετά να προχωρήσουν σε τηλεματικές και ιστορίες!

Ομοίως και γι' αυτό. Κι από την στιγμή που το ΕΣΠΑ έχει διορίες, το εκμεταλεύεσαι και κάνεις και "πολυτέλειες" για να μην χαθούν τα λεφτά...

 

Ο κυριότερος λόγος που μπαίνουν μέσα οι συγκοινωνίες είναι ότι έχει χρεωκοπήσει η χώρα, και δεν έχει λεφτά το κράτος να τις χρηματοδοτεί καταλλήλως. Όσο για τους τζαμπατζήδες, πριν την κρίση το φαινόμενο τζαμπατζήδων ήταν κατά πολύ μικρότερο σε σχέση με σήμερα. Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω τίποτα και κανέναν, όταν είδαν πολλοί ότι από 1 Ευρώ πήγε 1,40, θα τσαντίστηκαν φαίνεται και δεν πληρώνουν από σπάσιμο που τους υποχρεώνει το κράτος να πληρώσουν παραπάνω εισιτήριο ενώ έχουν λιγότερο εισόδημα και χειρότερες υπηρεσίες (απ'τις συγκοινωνίες)...

Δεν πάει έτσι ή κανονικά δεν θα έπρεπε. Δεν είναι δυνατόν να έχουμε χάλια διαχείριση/λαθρεπιβάτες/κτλπ, αλλά επειδή υπάρχει από πίσω το κράτος να χρηματοδοτεί αβέρτα με τους φόρους μας (άμεσα ή με δανεικά) να λέμε ότι το πρόβλημα δεν είναι τα χάλια που ανέφερα αλλά η ελλειπής χρηματοδότηση...

 

Το 2014 υποτίθεται δεν ήταν ελλειματικός ο ΟΑΣΑ. Το 2015 και 2016 ξεσκίστηκε πάλι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κυριότερος λόγος που μπαίνουν μέσα οι συγκοινωνίες είναι ότι έχει χρεωκοπήσει η χώρα, και δεν έχει λεφτά το κράτος να τις χρηματοδοτεί καταλλήλως. Όσο για τους τζαμπατζήδες, πριν την κρίση το φαινόμενο τζαμπατζήδων ήταν κατά πολύ μικρότερο σε σχέση με σήμερα. Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω τίποτα και κανέναν, όταν είδαν πολλοί ότι από 1 Ευρώ πήγε 1,40, θα τσαντίστηκαν φαίνεται και δεν πληρώνουν από σπάσιμο που τους υποχρεώνει το κράτος να πληρώσουν παραπάνω εισιτήριο ενώ έχουν λιγότερο εισόδημα και χειρότερες υπηρεσίες (απ'τις συγκοινωνίες)...

 

Όσο για την τηλεματική λεωφορείων, πρέπει πρώτα να λύσουν όλα τα προβλήματα τα συγκοινωνιακά, καλύπτοντας όλα όσα είπα στο μεγάλο ποστ μου, και μετά να προχωρήσουν σε τηλεματικές και ιστορίες!

 

Για το αμάξι που αναφέρθηκες, αυτό είναι μεγάλη κουβέντα! Δεν υπάρχει καθόλου ανταγωνισμός γιατί η τιμή της βενζίνης σ'αυτή τη χώρα είναι αστρονομική λόγω φόρου στο λίτρο! Μιλάμε για ΛΗΣΤΕΙΑ ξεκάθαρα! Τα τέλη κυκλοφορίας έχουν ακριβίνει, τα ταξί έχουν καρακριβίνει επίσης, και όλα αυτά όταν μειώθηκε το εισόδημα! Γι'αυτό και ο κόσμος παραδίδει πινακίδες σε μαζικό βαθμό!

Νομίζω ότι θα είναι από ΕΣΠΑ. Απ'όπου και να είναι αυτά τα κονδύλια, πρέπει να γίνει αυτό που αναφέρω παραπάνω, από άποψη διαχείρισης οικονομικών...

 

Ναι, το θυμάμαι το ατύχημα... Δυστυχώς πολύ φοβάμαι ότι θα ακολουθήσουν κι άλλα... Τα παλιά λεωφορεία που αναφέρω είναι νεκροφόρες πλέον!

 

Ωραια ο καθενας μας τοτε να εχει μια δικαιολογια να μπαινει τζαμπατζης και να τα ριχνει στο κρατος που δεν καλυπτει τις τρυπες του ΟΑΣΑ (οπως κανει με τις αντιστοιχες του ΟΑΣΘ). Κι εμενα το μετρο ειναι 10λ με τα ποδια απο το σπιτι μου οποτε σπαστηκα και δεν θα πληρωνω μια. 

 

Ο λογος που δεν πληρωνουμε ειναι οτι δεν μας πιανουν. Ελεγχοι σε ελαχιστα σημεια και ολα τους γνωστα (πχ Συνταγμα). Και 0.50€ να πας το εισιτηριο, αυτος που μπαινει τσαμπα θα μπει ξανα τσαμπα, δεν ειναι θεμα τιμης ειναι θεμα νοοτροπιας. 

 

Προφανως για να μη θεωρεις την τηλεματικη σημαντικη, δεν χρησιμοποιεις λεωφορεια. Ναι με χαλαει που ειναι ανα μιση ωρα αλλα με χαλαγε πολυ παραπανω οταν πηγαινα στη σταση στα τυφλα και περιμενα μιση ωρα γιατι μολις περασε και το ειχα χασει. Τωρα τουλαχιστον μπορω να μπω και να δω, να ξερω πως να ρυθμισω το προγραμμα μου. Μπορει να περασω απο ενα μαγαζι για λιγο, να παρω ενα καφε, να μη φυγω κακην κακως απο καπου που καθομαι επειδη ξερω τι ωρα θα περασει απο την Ακαδημια για παραδειγμα. 

 

Ο ΟΑΣΑ δεν ηταν ελλειματικος. Τον εκαναν ελλειματικο προς χαριν της κοινωνικης πολιτικης. Δωσε τσαμπα συγκοινωνιες στο λαο και μετα πηδα τους στους φορους για να χρηματοδοτεις τα φεσια...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια ο καθενας μας τοτε να εχει μια δικαιολογια να μπαινει τζαμπατζης και να τα ριχνει στο κρατος που δεν καλυπτει τις τρυπες του ΟΑΣΑ (οπως κανει με τις αντιστοιχες του ΟΑΣΘ). Κι εμενα το μετρο ειναι 10λ με τα ποδια απο το σπιτι μου οποτε σπαστηκα και δεν θα πληρωνω μια. 

 

Ο λογος που δεν πληρωνουμε ειναι οτι δεν μας πιανουν. Ελεγχοι σε ελαχιστα σημεια και ολα τους γνωστα (πχ Συνταγμα). Και 0.50€ να πας το εισιτηριο, αυτος που μπαινει τσαμπα θα μπει ξανα τσαμπα, δεν ειναι θεμα τιμης ειναι θεμα νοοτροπιας. 

 

Προφανως για να μη θεωρεις την τηλεματικη σημαντικη, δεν χρησιμοποιεις λεωφορεια. Ναι με χαλαει που ειναι ανα μιση ωρα αλλα με χαλαγε πολυ παραπανω οταν πηγαινα στη σταση στα τυφλα και περιμενα μιση ωρα γιατι μολις περασε και το ειχα χασει. Τωρα τουλαχιστον μπορω να μπω και να δω, να ξερω πως να ρυθμισω το προγραμμα μου. Μπορει να περασω απο ενα μαγαζι για λιγο, να παρω ενα καφε, να μη φυγω κακην κακως απο καπου που καθομαι επειδη ξερω τι ωρα θα περασει απο την Ακαδημια για παραδειγμα. 

 

Ο ΟΑΣΑ δεν ηταν ελλειματικος. Τον εκαναν ελλειματικο προς χαριν της κοινωνικης πολιτικης. Δωσε τσαμπα συγκοινωνιες στο λαο και μετα πηδα τους στους φορους για να χρηματοδοτεις τα φεσια...

Μέχρι και στα κόμματα σου συμφωνώ.

Αν και λιγο περισσότερο στο bolded.

Γκρίνιαζαν που το καλοκαίρι των καπιταλ κοντρολς υπήρχαν "δωρεαν" μετακινησεις στον καλό,δημόσιο ΟΑΣΑ, ενώ στον ιδιωτικό ΟΑΣΘ όχι.

Μαντέψτε ποιος πληρώνατε το "δωρεάν".

Ναααααα τα ελλείματα μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανως για να μη θεωρεις την τηλεματικη σημαντικη, δεν χρησιμοποιεις λεωφορεια. Ναι με χαλαει που ειναι ανα μιση ωρα αλλα με χαλαγε πολυ παραπανω οταν πηγαινα στη σταση στα τυφλα και περιμενα μιση ωρα γιατι μολις περασε και το ειχα χασει. Τωρα τουλαχιστον μπορω να μπω και να δω, να ξερω πως να ρυθμισω το προγραμμα μου. Μπορει να περασω απο ενα μαγαζι για λιγο, να παρω ενα καφε, να μη φυγω κακην κακως απο καπου που καθομαι επειδη ξερω τι ωρα θα περασει απο την Ακαδημια για παραδειγμα. 

 

Ο ΟΑΣΑ δεν ηταν ελλειματικος. Τον εκαναν ελλειματικο προς χαριν της κοινωνικης πολιτικης. Δωσε τσαμπα συγκοινωνιες στο λαο και μετα πηδα τους στους φορους για να χρηματοδοτεις τα φεσια...

Όχι, κάνεις λάθος εδώ. Χρησιμοποιώ λεωφορεία τακτικά γιατί τυχαίνει να μένω σε πυκνοκατηκοιμένο Δήμο 2 χιλιόμετρα από σταθμό του Μετρό! Και νυκτερινά λεωφορεία χρησιμοποιώ επίσης και μπορώ να σου πως έχω αγανακτήσει με τα δρομολόγια τους! Το ξέρεις ότι πολλές φορές περιμένω και 20, και 30, και 40 λεπτά για το λεωφορείο για μία διαδρομή μόλις 10 λεπτών (με το λεωφορείο);

 

Άλλο παράδειγμα. Πάρε το τρόλεϊ 11 το βράδυ μετά τις 12. Δεν πέφτει καρφίτσα μέσα! Εγώ έλεγα ξεκάθαρα, ας έχουμε δρομολόγια και όλα τα άλλα πρώτα, και άμα περισσεύουν λεφτά, βάλτε και τις τηλεματικές! Μιλάω πάντα για οικονομικές προτεραιότητες!

 

Ο ΟΑΣΑ δεν έγινε ελλαττωματικός λόγω της κοινωνικής πολιτικής. Το ότι δικαιούνται οι άνεργοι (πιστοποιημένοι με κάρτα πάντα, όχι τους δήθεν) και Α.Μ.Ε.Α. δωρεάν μετακίνηση δεν τον κάνει ελλειμματικό, ούτε μας τάραξαν στην φορολογία όταν ο ΟΑΣΑ έγινε δεκτός στους ανέργους. Ύπόψη ότι η ανεργία μαμούθ δημιουργήθηκε απ'το κράτος (θα πάει αλλού η συζήτηση άμα μιλήσω γι'αυτό το θέμα). Άλλα και πάλι όμως, οι άνεργοι να μένουν φυλακισμένοι σπίτια τους; Δεν είναι καλό αυτό! Πιο πολύ φταίνε οι τζαμπατζήδες (που όντως υπάρχουν), παρά απ'τους άνεργους. Πάρε ένα παράδειγμα. Όταν παίζει αγώνας και τιγκάρουν τα τρένα με οπαδούς, δεν πρέπει να πληρώνουν... Μην ξεχνάς ότι ο δημόσιος χαρακτήρας κάποιου δεν είναι ο σκοπός το κέρδος, χωρίς να λέω ότι δε χρειάζονται έσοδα. Άμα ήθελαν το κέρδος εξαρχής, ας βάλουν 2,5-3 Ευρώ εισιτήριο και τέρμα! Ο ΟΑΣΑ χρηματοδοτείται από φόρους, από το ΦΠΑ που πληρώνουμε σε κάθε αγορά μας, συν και τα εισιτήρια ως έξτρα. Άμα είναι να είναι όλες οι δημόσιες υπηρεσίες κερδοφόρες, τότε θα έπρεπε να πληρώνουμε κανονικά δίδακτρα το μήνα και στα σχολεία, να πληρώνουμε για την δημόσια υγειονομική περίθαλψη (που ήδη την πληρώνουμε απ'τις εισφορές μας), για την καθαριότητα, για την δημόσια τάξη, για την πυρόσβεση, κλάδεμα δέντρων, κλπ. Καταλαβαίνεις πως το λέω... Το concept δηλαδή...

Επεξ/σία από gnsdhrw
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ το υποστηρίζω θερμά, αν και επιδέχεται πολλών βελτιώσεων σίγουρα.

 

Πιστεύω θα ήταν πιο ελκυστικό αν:

  • το ηλεκτρονικό εισητήριο ήταν φθηνότερο από το χάρτινο, ώστε σταδιακά να ξεφορτωθούμε το χαρτί αλλά και να ενθαρρυνθεί η μετάβαση,
  • αν υπήρχε μέγιστη ημερήσια χρέωση, επίσης φθηνότερη, από την αντίστοιχη χάρτινη
  • υπάρχουν προνόμια χρήσης: π.χ. εκπτώσεις από επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά στους σταθμούς των ΜΜΜ (παράδειγμα),
  • συνδιάζεται με άλλα "προνόμια", π.χ. 10% στις διαδρομές προς το αεροδρόμιο (τυχαίο το ποσοστό).

 

Είμαι κατά οποιασδήποτε μορφής αποφυγής πληρωμής του κομίστρου: θεωρώ πως είναι πιο πρακτικό οι άνεργοι, τα παιδιά, και οι ειδικές ομάδες που έχουν δωρεάν ή μειωμένο κόμιστρο να συνεχίσουν με τον ίδιο τρόπο, αλλά με ηλεκτρονικό πλέον τρόπο. Αλλά η αποφυγή πρέπει να μηδενιστεί, ώστε να υπάρχουν χρήματα που θα βελτιώσουν τις υπηρεσίες (περισσότερα χρήματα == περισσότερες υπηρεσίες == περισσότερες θέσεις εργασίας).

 

Τέλος, θα έπρεπε να είναι αδύνατη η είσοδος στο σταθμό χωρίς να έχει πληρωθεί αντίτιμο (το σύστημα είναι αρκετά έξυπνο να γνωρίζει ότι αν μπεις στον ίδιο σταθμό και βγεις στον ίδιο σταθμό για να πάρεις το παιδί σου το βράδυ π.χ. θα σου επιβάλλει μηδενικό αντίτιμο) καθώς και να μπορείς να πληρώνεις ανέπαφα με την χρεωστική/πιστωτική σου κάρτα.

 

Τα περί φακελώματος, παρακολούθησης, κτλ. θεωρώ πως είναι υπερβολικά στην παρούσα κατάσταση.

 

Τα περί βανδαλισμού τα θεωρώ απαράδεκτα και πιστεύω ότι οι moderators θα έπρεπε να επέμβουν.

 

Τα περί παππούδων τα θεωρώ άστοχα, καθώς οι "παππούδες" έχουν κινητό, κάρτα αναλήψεων και αρκετά άλλα ηλεκτρονικά/ψηφιακά μέσα - θα πρέπει και εκείνοι να προσαρμοστούν στους καιρούς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Το ξέρεις ότι πολλές φορές περιμένω και 20, και 30, και 40 λεπτά για το λεωφορείο για μία διαδρομή μόλις 10 λεπτών (με το λεωφορείο);

446 από το σταθμό στο Μαρούσι. Κάθε 25 λεπτά to προγραμματισμένο δρομολόγιο (για καθημερινές κι όχι βράδυ), το χάνεις πχ για 1 λεπτό, περιμένεις άλλα 24 και τρώει κόψιμο το δρομολόγιο με αποτέλεσμα να περιμένεις άλλα 25...

 

Τώρα για διαδρομή 10 λεπτών με το λεωφορείο, βγαίνει και με τα πόδια... :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...