Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Αυτό που περιγράφεις είναι κάτι διαφορετικό, απλά χρειάζεται κάποιος χρόνος από τη στιγμή που ο υπάλληλος της κούριερ θα παραλάβει το δέμα(δημιουργώντας ταυτόχρονα φορτωτική και κωδικό φορτωτικής) μέχρι να περαστεί η φορτωτική στο σύστημα και να μπορέσεις να κάνεις track n trace.

 

 

 

 Γίνεται κανονικά, πλέον πέρνεις ένα range φορτωτικών απο την κούριερ που συνεργάζεσαι, τα οποία είναι δεσμευμένα για σένα.

Με το που κάνει την παραγγελία ένας πελάτης (πχ στην εταιρεία που εργάζομαι) παίρνει αυτοματοποιημένο απαντητικό μήνυμα στο οποίο αναγράφεται και ο αριθμός φορτωτικής με τον οποίο θα αποσταλεί η παραγγελία. Αυτό ΠΡΙΝ την τιμολόγησή της.

Και ναι, μια στο τόσο θα πάμε να βρούμε το προιόν στην αποθήκη και δεν θα υπάρχει, και ο πελάτης θα φάει άκυρο. Και η φορτωτική θα πάει στον βρόντο, χωρίς να χρησιμοποιηθεί. Δεν θα γίνει ποτέ assign σε άλλη παραγγελία.

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γίνεται κανονικά, πλέον πέρνεις ένα range φορτωτικών απο την κούριερ που συνεργάζεσαι, τα οποία είναι δεσμευμένα για σένα.

Με το που κάνει την παραγγελία ένας πελάτης (πχ στην εταιρεία που εργάζομαι) παίρνει αυτοματοποιημένο απαντητικό μήνυμα στο οποίο αναγράφεται και ο αριθμός φορτωτικής με τον οποίο θα αποσταλεί η παραγγελία. Αυτό ΠΡΙΝ την τιμολόγησή της.

Και ναι, μια στο τόσο θα πάμε να βρούμε το προιόν στην αποθήκη και δεν θα υπάρχει, και ο πελάτης θα φάει άκυρο. Και η φορτωτική θα πάει στον βρόντο, χωρίς να χρησιμοποιηθεί. Δεν θα γίνει ποτέ assign σε άλλη παραγγελία.

 

Δηλαδή στην ουσία παρέχετε στον πελάτη πλαστό αριθμό φορτωτικής...

 

Οι σοβαρές εταιρείες δεν κάνουν έτσι, παρέχουν αριθμό φορτωτικής αφού πρώτα παραδοθεί το δέμα στον μεταφορέα. Ο αριθμός φορτωτικής στην ουσία είναι η απόδειξη ότι το εμπόρευμα ξεκίνησε το ταξίδι του, δεν είναι ούτε επιβεβαίωση καταχώρησης παραγγελίας, ούτε οτιδήποτε άλλο.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

 

Δηλαδή στην ουσία παρέχετε στον πελάτη πλαστό αριθμό φορτωτικής...

 

Οι σοβαρές εταιρείες δεν κάνουν έτσι, παρέχουν αριθμό φορτωτικής αφού πρώτα παραδοθεί το δέμα στον μεταφορέα. Ο αριθμός φορτωτικής στην ουσία είναι η απόδειξη ότι το εμπόρευμα ξεκίνησε το ταξίδι του, δεν είναι ούτε επιβεβαίωση καταχώρησης παραγγελίας, ούτε οτιδήποτε άλλο.

 

Δεν παρεχουν πλαστο. Για να διορθωσω την προταση σου

Οι σοβαρες εταιρειες δεν κανουν ετσι, αν κανουν μαλακια αναλαμβανουν την ευθυνη.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν θα τον έλεγα πλαστό, και σου μιλάω και απο την πλευρά της courier (έχω δουλέψει 4 χρόνια σε μία γνωστή πολυεθνική courier) και απο πλευρά εταιρείας logistics ( τόσο 3PL χονδρικής, όσο και σε λιανικής πώλησης). Πλέον οι περισσότεροι έτσι δουλεύουν.

Δημοσ.

Δεν θα τον έλεγα πλαστό, και σου μιλάω και απο την πλευρά της courier (έχω δουλέψει 4 χρόνια σε μία γνωστή πολυεθνική courier) και απο πλευρά εταιρείας logistics ( τόσο 3PL χονδρικής, όσο και σε λιανικής πώλησης). Πλέον οι περισσότεροι έτσι δουλεύουν.

 

Καλά, τον λέμε και ανύπαρκτο αν σου κάθεται "κάπως" το πλαστός, η ουσία είναι πως πριν την παραλαβή από την μεταφορική ΔΕΝ υπάρχει έγκυρος κωδικός φορτωτικής.

 

Γνωρίζω ότι οι courier δεσμεύουν για τους μεγάλους πελάτες τους μια ποσότητα αριθμών φορτωτικών(αριθμών αποστολών για να ακριβολογούμε), όπως επίσης τους παρέχουν και τα απαραίτητα έντυπα ώστε να μπορούν να τα προσυμπληρώνουν πριν την παραλαβή, δεν υπάρχει κάτι λάθος σε αυτό. Το λάθος είναι τα καταστήματα να παρέχουν στον πελάτη τους τον αριθμό αποστολής πριν ξεκινήσει καν η αποστολή, αυτό είναι 100% κοροϊδία.

  • Like 1
Δημοσ.

Κύριοι,

Το πρόβλημα είναι γνωστό και η επίλυσή του απαιτεί "καντήλια".

Είναι εύκολο φτιάξεις μια προσφορά και δύσκολο να "μετρήσεις" την αποδοχή της. Συνήθως λαμβάνουν ηλεκτρονικά παραγγελίες και στη συνέχεια αντιλαμβάνονται ότι εξαντλήθηκε ο αριθμός τεμαχίων σε ειδική τιμή όπως είχαν συμφωνήσει με το προμηθευτή τους.

Μετά θέση παίρνει η "κουτοπονηριά" και οι "δικαιολογίες".

Την έχω "πατήσει" με you.gr και προσοφρά SSD δίσκου. Παρήγγειλα, πλήρωσα και έψαχνα να μάθω γιατί η ACS δεν ήξερε τίποτα.

Η δικαιολογία στη περίπτωσή μου ήταν: "Δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε γιατί το προϊόν εξαντλήθηκε".

Με λίγα "γαλλικά" στο τηλέφωνο, ο SSD παραδόθηκε κανονικά.

Παρόμοια χοντράδα έχει κάνει και ο Κωτσόβολος, το πιθανότερο. Ομως η μεταξύ Κωτσόβολου και Προμηθευτή συμφωνία ελάχιστα ενδιαφέρει τον καταναλωτή. Αν τελείωσαν τα κομμάτια με έκπτωση ας επιβαρυνθούν οι ίδιοι τη διαφορά. Η παραγγελία πρέπει να εκτελεστεί, πόσο μάλλον αφου χρεώθηκε σε κάρτα.

Δεν περνάς, ts, και μια βόλτα απο τη Τράπεζα σου ή δεν τους ενημερώνεις τηλεφωνικά για τα γεγονότα και θα σου πώ που θα φτάσει το "δάκτυλο".

  • Moderators
Δημοσ.

Κύριοι,

 

Το πρόβλημα είναι γνωστό και η επίλυσή του απαιτεί "καντήλια".

 

Είναι εύκολο φτιάξεις μια προσφορά και δύσκολο να "μετρήσεις" την αποδοχή της. Συνήθως λαμβάνουν ηλεκτρονικά παραγγελίες και στη συνέχεια αντιλαμβάνονται ότι εξαντλήθηκε ο αριθμός τεμαχίων σε ειδική τιμή όπως είχαν συμφωνήσει με το προμηθευτή τους.

 

 

Ειναι πολυ απλο καθε φορα που γινεται μια παραγγελια αφαιρείται αυτοματα το τεμαχιο απο τη βαση σε real time και ετσι δεν εχεις τετοιες μαλακιες

  • Like 2
Δημοσ.

Κύριοι,

Το πρόβλημα είναι γνωστό και η επίλυσή του απαιτεί "καντήλια".

Είναι εύκολο φτιάξεις μια προσφορά και δύσκολο να "μετρήσεις" την αποδοχή της. Συνήθως λαμβάνουν ηλεκτρονικά παραγγελίες και στη συνέχεια αντιλαμβάνονται ότι εξαντλήθηκε ο αριθμός τεμαχίων σε ειδική τιμή όπως είχαν συμφωνήσει με το προμηθευτή τους.

Μετά θέση παίρνει η "κουτοπονηριά" και οι "δικαιολογίες".

Την έχω "πατήσει" με you.gr και προσοφρά SSD δίσκου. Παρήγγειλα, πλήρωσα και έψαχνα να μάθω γιατί η ACS δεν ήξερε τίποτα.

Η δικαιολογία στη περίπτωσή μου ήταν: "Δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε γιατί το προϊόν εξαντλήθηκε".

Με λίγα "γαλλικά" στο τηλέφωνο, ο SSD παραδόθηκε κανονικά.

Παρόμοια χοντράδα έχει κάνει και ο Κωτσόβολος, το πιθανότερο. Ομως η μεταξύ Κωτσόβολου και Προμηθευτή συμφωνία ελάχιστα ενδιαφέρει τον καταναλωτή. Αν τελείωσαν τα κομμάτια με έκπτωση ας επιβαρυνθούν οι ίδιοι τη διαφορά. Η παραγγελία πρέπει να εκτελεστεί, πόσο μάλλον αφου χρεώθηκε σε κάρτα.

Δεν περνάς, ts, και μια βόλτα απο τη Τράπεζα σου ή δεν τους ενημερώνεις τηλεφωνικά για τα γεγονότα και θα σου πώ που θα φτάσει το "δάκτυλο".

 

Καλά, τον λέμε και ανύπαρκτο αν σου κάθεται "κάπως" το πλαστός, η ουσία είναι πως πριν την παραλαβή από την μεταφορική ΔΕΝ υπάρχει έγκυρος κωδικός φορτωτικής.

 

Γνωρίζω ότι οι courier δεσμεύουν για τους μεγάλους πελάτες τους μια ποσότητα αριθμών φορτωτικών(αριθμών αποστολών για να ακριβολογούμε), όπως επίσης τους παρέχουν και τα απαραίτητα έντυπα ώστε να μπορούν να τα προσυμπληρώνουν πριν την παραλαβή, δεν υπάρχει κάτι λάθος σε αυτό. Το λάθος είναι τα καταστήματα να παρέχουν στον πελάτη τους τον αριθμό αποστολής πριν ξεκινήσει καν η αποστολή, αυτό είναι 100% κοροϊδία.

 
Ετσι ακριβώς έχουν τα πράγματα. Λόγω μεγέθους δεν αποκλείεται ο Κωτσόβολος να παίρνει αριθμό φορτωτικής και ηλεκτρονικά.

Για τη κακή χρήση δε των αριθμών ευθύνη έχει και η Εταιρεία Courier. Φαντάσου να ισχυριζόταν ο Κωτσόβολος ότι το έστειλε, αντε βρές άκρη.


Ειναι πολυ απλο καθε φορα που γινεται μια παραγγελια αφαιρείται αυτοματα το τεμαχιο απο τη βαση σε real time και ετσι δεν εχεις τετοιες μαλακιες

 
Τεχνικά είναι εφικτό. Ομως δεν ακολουθείται στη πράξη γιατί ο Προμηθευτής, συνήθως, αναφέρει στη προσφορά του ελάχιστα τεμάχια Χ τόσα € το τεμάχιο, ενώ υπάρχει πάντα και ανώτατο όριο παραγγελίας.

Τα "ζαγάρια" στήνουν το email και περιμένουν να "τσιμπήσουν" οι αποδέκτες. Αν το νούμερο δεν "βγεί" ή το ξεπεράσει το μέγιστο δυνατό αρχίζουν τα "βιολιά" και το θέμα κρίνεται σε νέα διαπραγμάτευση με τον Πωλητή να "προσφέρει" μέρος του ποσοστού κέρδους του για να μην καταλήξει "ρόμπα" στους πελάτες του και όσο "αντέχει".

Δυστυχώς σχεδόν κανένας δεν παραγγέλνει και αποθηκεύει, πιά. Δέχονται παραγγελίες, χρεώνουν και στη συνέχεια με τα ίδια χρήματα παραγγέλνουν στο Προμηθευτή, παραλαμβάνουν και διανέμουν.

Εκτός και αν το περιθώριο κέρδους, ως margin, το επιτρέπει και συνήθως δεν ..............

  • Moderators
Δημοσ.

Κύριοι,

 

Το πρόβλημα είναι γνωστό και η επίλυσή του απαιτεί "καντήλια".

 

Είναι εύκολο φτιάξεις μια προσφορά και δύσκολο να "μετρήσεις" την αποδοχή της. Συνήθως λαμβάνουν ηλεκτρονικά παραγγελίες και στη συνέχεια αντιλαμβάνονται ότι εξαντλήθηκε ο αριθμός τεμαχίων σε ειδική τιμή όπως είχαν συμφωνήσει με το προμηθευτή τους.

 

Μετά θέση παίρνει η "κουτοπονηριά" και οι "δικαιολογίες".

 

Την έχω "πατήσει" με you.gr και προσοφρά SSD δίσκου. Παρήγγειλα, πλήρωσα και έψαχνα να μάθω γιατί η ACS δεν ήξερε τίποτα.

 

Η δικαιολογία στη περίπτωσή μου ήταν: "Δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε γιατί το προϊόν εξαντλήθηκε".

 

Με λίγα "γαλλικά" στο τηλέφωνο, ο SSD παραδόθηκε κανονικά.

 

Παρόμοια χοντράδα έχει κάνει και ο Κωτσόβολος, το πιθανότερο. Ομως η μεταξύ Κωτσόβολου και Προμηθευτή συμφωνία ελάχιστα ενδιαφέρει τον καταναλωτή. Αν τελείωσαν τα κομμάτια με έκπτωση ας επιβαρυνθούν οι ίδιοι τη διαφορά. Η παραγγελία πρέπει να εκτελεστεί, πόσο μάλλον αφου χρεώθηκε σε κάρτα.

 

Δεν περνάς, ts, και μια βόλτα απο τη Τράπεζα σου ή δεν τους ενημερώνεις τηλεφωνικά για τα γεγονότα και θα σου πώ που θα φτάσει το "δάκτυλο".

 

 

Ετσι ακριβώς έχουν τα πράγματα. Λόγω μεγέθους δεν αποκλείεται ο Κωτσόβολος να παίρνει αριθμό φορτωτικής και ηλεκτρονικά.

 

Για τη κακή χρήση δε των αριθμών ευθύνη έχει και η Εταιρεία Courier. Φαντάσου να ισχυριζόταν ο Κωτσόβολος ότι το έστειλε, αντε βρές άκρη.

 

Τεχνικά είναι εφικτό. Ομως δεν ακολουθείται στη πράξη γιατί ο Προμηθευτής, συνήθως, αναφέρει στη προσφορά του ελάχιστα τεμάχια Χ τόσα € το τεμάχιο, ενώ υπάρχει πάντα και ανώτατο όριο παραγγελίας.

 

Τα "ζαγάρια" στήνουν το email και περιμένουν να "τσιμπήσουν" οι αποδέκτες. Αν το νούμερο δεν "βγεί" ή το ξεπεράσει το μέγιστο δυνατό αρχίζουν τα "βιολιά" και το θέμα κρίνεται σε νέα διαπραγμάτευση με τον Πωλητή να "προσφέρει" μέρος του ποσοστού κέρδους του για να μην καταλήξει "ρόμπα" στους πελάτες του και όσο "αντέχει".

 

Δυστυχώς σχεδόν κανένας δεν παραγγέλνει και αποθηκεύει, πιά. Δέχονται παραγγελίες, χρεώνουν και στη συνέχεια με τα ίδια χρήματα παραγγέλνουν στο Προμηθευτή, παραλαμβάνουν και διανέμουν.

 

Εκτός και αν το περιθώριο κέρδους, ως margin, το επιτρέπει και συνήθως δεν ..............

Οτιδηποτε και να θελει να ο πωλητης ολα μπορουν να γινουν σε λιγες γραμμες κωδικα και ειδικα αν φτιαξεις τη συναρτηση μια φορα μπορεις μετα να την χρησιμοποιήσεις οσες φορες θελεις οποτε ειναι μαλακιες των Ελληνων επιχειρηματιων και δειχνουν το ποσο αχρηστοι ειμαστε σε ενα ακομη τομεα

  • Like 2
Δημοσ.

Καλά, τον λέμε και ανύπαρκτο αν σου κάθεται "κάπως" το πλαστός, η ουσία είναι πως πριν την παραλαβή από την μεταφορική ΔΕΝ υπάρχει έγκυρος κωδικός φορτωτικής.

 

Γνωρίζω ότι οι courier δεσμεύουν για τους μεγάλους πελάτες τους μια ποσότητα αριθμών φορτωτικών(αριθμών αποστολών για να ακριβολογούμε), όπως επίσης τους παρέχουν και τα απαραίτητα έντυπα ώστε να μπορούν να τα προσυμπληρώνουν πριν την παραλαβή, δεν υπάρχει κάτι λάθος σε αυτό. Το λάθος είναι τα καταστήματα να παρέχουν στον πελάτη τους τον αριθμό αποστολής πριν ξεκινήσει καν η αποστολή, αυτό είναι 100% κοροϊδία.

 

Oτι δεν γίνεται έγκυρος ο κωδικός αν δεν σκαναριστεί απο το κέντρο διανομής, με βρίσκει σύμφωνο. Ανύπαρκτος δεν είναι.

Πιο σωστό είναι αυτό που λες πρώτα, οτι δηλαδή οι couriers δεσμεύουν μια ποσότητα φορτωτικών (και όχι αριθμών αποστολών).

Ναι μεν ο αριθμός αποστολών μπορεί (στην ιδανικότερη περίπτωση) να είναι ίσος με τον αριθμό φορτωτικών, αλλά συνήθως (για να μην πω πάντα) ο αριθμός αποστολών είναι μικρότερος του αριθμού δεσμευμένων φορτωτικών , γιατί κάποιες απο αυτές δεν θα ενεργοποιηθούν ποτέ και θα ακυρωθούν.

Για λόγους ευκολίας και ταχύτητας έτσι γίνεται απο τους περισσότερους σήμερα.

Το αν είναι λάθος ή όχι το να στέλνεις τον αριθμό αποστολής πριν γίνει αποστολή, χωράει αρκετή συζήτηση. Ο φόρτος εργασίας αυξάνεται αρκετά για το λογιστήριο και το logistics, να κάτσεις να ματσάρεις vouchers αποστολής με τιμολόγια εκ των υστέρων ώστε να ενημερώσεις τον πελάτη ΑΦΟΥ έχει γίνει το dispatch. Δεν αντιλέγω οτι έτσι ίσως θα έπρεπε να γίνεται, αλλά για τους λόγους που προανέφερα κάτι τέτοιο δεν είναι ρεαλιστικό. Ότι γίνεται, γίνεται (γιατί κάποιοι το κάνουν) απλά το κόστος είναι μεγαλύτερο.

Και τα σοβαρά καταστήματα (ένα απο τα οποία θέλω να πιστεύω οτι είναι και αυτό που εργάζομαι) κάποια στιγμή θα κάνουν λάθη και η παραγγελία τελικά δεν θα εκτελεστεί (τους λόγους αν θέλετε μπορώ να τους αναπτύξω). Ή μπορεί ο πελάτης να κάνει κάποιο impulse buy αργά το βράδυ, να πάρει επιβεβαίωση παραγγελίας (και αριθμό voucher) στο καπάκι, και την επόμενη μέρα, που θα το μετανιώσει να πάρει και να την ακυρώσει (μιας και του δίνεται αυτό το δικαίωμα). Και στις 2 αυτές περιπτώσεις το voucher δεν θα γίνει ποτέ validated , και φυσικά δεν θα επαχρησιμοποιηθεί σε άλλη παραγγελία, απλά χάνεται.

Ειναι πολυ απλο καθε φορα που γινεται μια παραγγελια αφαιρείται αυτοματα το τεμαχιο απο τη βαση σε real time και ετσι δεν εχεις τετοιες μαλακιες

 

Απο την απέξω είναι εύκολο να πει κανείς κάτι τέτοιο, και δεν διαφωνώ, στην πράξη όμως τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά.

Αν όλες οι αποθήκες δούλευαν ρολόι, τότε δεν θα υπήρχε η έννοια της απογραφής, σωστά?

  • Moderators
Δημοσ.

 

 

Απο την απέξω είναι εύκολο να πει κανείς κάτι τέτοιο, και δεν διαφωνώ, στην πράξη όμως τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά.

Αν όλες οι αποθήκες δούλευαν ρολόι, τότε δεν θα υπήρχε η έννοια της απογραφής, σωστά?

To οτι δεν δουλευουν σωστα οι αποθηκες ομως δεν  ειναι κατι για το οποιο νοιαζεται ο πελατης. Απο τη στιγμη που κανεις παραγγελια και ειναι ανικανοι να προβλεψουν παραγγελιες περα τον κομματιων τοτε ειναι προβλημα της επιχειρησης και κανενος αλλου!

Δημοσ.

To οτι δεν δουλευουν σωστα οι αποθηκες ομως δεν  ειναι κατι για το οποιο νοιαζεται ο πελατης. Απο τη στιγμη που κανεις παραγγελια και ειναι ανικανοι να προβλεψουν παραγγελιες περα τον κομματιων τοτε ειναι προβλημα της επιχειρησης και κανενος αλλου!

Ενας ανθρωπος που εχει δουλεψει καταλαβαινει ευκολα οτι αυτα που λες ειναι πρακτικα αδυνατα σε τεραστιου μεγεθους επιχειρησεις, οσο οργανωμενες κι αν ειναι.

Απο κει και περα το πώς αντιμετωπιζει η καθε επιχειρηση τα λαθη της και τι εικονα δινει στον πελατη της οταν συμβει το λαθος, ειναι αλλο θεμα.

Να υπενθυμισω εδω οτι το 99,9% των επιχειρησεων που βγαζουν ενα προιον σε προσφορα, αναγραφουν ειτε εμφανως, ειτε λιγοτερο εμφανως, οτι η προσφορα ισχυει μεχρι εξαντλησεως αποθεματων. Αυτο γιατι συχνα-πυκνα βλεπω να γινεται κουβεντα τυπου "το σαιτ με αφησε να εκτελεσω τη παραγγελια, αλλα την επομενη μερα μου ειπανε οτι εχει τελειωσει το αποθεμα, απαραδεκτοι, καταγγελια, καταπατουν τα ανθρωπινα δικαιωματα μου, ισοβια".

  • Moderators
Δημοσ.

Ενας ανθρωπος που εχει δουλεψει καταλαβαινει ευκολα οτι αυτα που λες ειναι πρακτικα αδυνατα σε τεραστιου μεγεθους επιχειρησεις, οσο οργανωμενες κι αν ειναι.

Απο κει και περα το πώς αντιμετωπιζει η καθε επιχειρηση τα λαθη της και τι εικονα δινει στον πελατη της οταν συμβει το λαθος, ειναι αλλο θεμα.

Να υπενθυμισω εδω οτι το 99,9% των επιχειρησεων που βγαζουν ενα προιον σε προσφορα, αναγραφουν ειτε εμφανως, ειτε λιγοτερο εμφανως, οτι η προσφορα ισχυει μεχρι εξαντλησεως αποθεματων. Αυτο γιατι συχνα-πυκνα βλεπω να γινεται κουβεντα τυπου "το σαιτ με αφησε να εκτελεσω τη παραγγελια, αλλα την επομενη μερα μου ειπανε οτι εχει τελειωσει το αποθεμα, απαραδεκτοι, καταγγελια, καταπατουν τα ανθρωπινα δικαιωματα μου, ισοβια".

 

Σε αυτο ειμαι 100% με τον αγοραστη. Ξανα λεω κανεις αγορα με το που καταχωρησεις την αγορα η βαση κανει -1. Παει καποιος στο καταστημα ο πωλητης κοιταει το PC να δει αποθεμα αν βλεπεις αποθεμα>0 τοτε δινει στον αγοραστη αλλιως λεει δεν εχουμε και ας εχει αλλα 10 στην αποθηκη simple as that. Μικρη ή μεγαλη επιχειρηση με την τεχνολογια στο επιπεδο που ειναι αυτα ειναι δικαιολογίες. 

 

Και να στο θεσω αλλιως εγω βλπεω την προσφορα γινεται η παραγγελια και επειδη ειμαι σιγουρος οτι εγινε (ειδικα οταν εχει τραβηξει λεφτα) "καιω" το προιν που ετοιμαζομουν να αγορασω απο αλλου και την επομενη μερα δεν υπαρχει και στο αλλο καταστημα τοτε τι γινεται? Θα εχω χασει και τα δυο επειδη δεν μπορει να κανει καποιος τη δουλεια του!? Προφανως και οχι. Αν δεν μπορουν να κανουν τοσο απλα πραγματα ας το κλεισουν εχουμε 2017 που scriptακια και συναρτησεις γραφει και ενα 15χρονο ποσο μαλιστα ενας προγραμματιστης που δουλευει σε μια εταιρεια.

  • Like 2
Δημοσ.

Έχω δουλέψει σε αρκετές εταιρίες (μικρές και μεγάλες) και έχω δει εκ των έσω τις δυσκολίες που μπορεί να υπάρχουν σχετικές με την εξυπηρέτηση του πελάτη και των αντίστοιχων παραγγελιών.

Αρκετές φορές δε, έχω αναγκαστεί να ακούσω τα "σχολιανά" μου από πελάτες για το χ ή το ψ θέμα.

Ποτέ, ακόμα και όταν έβλεπα την κατάσταση από μέσα, δεν έδινα άδικο στον πελάτη για καταστάσεις όπως αυτές που αναφέρθηκαν παραπάνω (άσχετα αν οι πελάτες πολλές φορές το παραγ....νε).

Τα όποια προβλήματα διαδικασίας, προμηθειών ή logistics αφορούν την εταιρία και μόνο και σε καμιά περίπτωση τον πελάτη.

Πολύ δε περισσότερο όταν του έχεις ζητήσει να προπληρώσει με οποιδήποτε τρόπο. Και μάλιστα μετά, στην όποια ακύρωση, να του καθυστερείς την επιστροφή των χρημάτων ή να του τα έχεις δεσμευμένα με οποιοδήποτε τρόπο ή για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα.

Δημοσ.

Εγώ πάντως έκανα τη καταγγελία σήμερα. Δεν ελπίζω να πάρω προϊόν πλεον. Μην ξεχνάτε ότι στην όλη ιστορια με πήραν τηλ και από κατάστημα του ομίλου και ενημέρωσαν ότι θα παραλάβετε από εμάς...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...