Προς το περιεχόμενο

απεργια μετρο ησαπ


Ορφεύς27

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εχω προλαβει απεργια λεωφορειων..και μετα η κυβερνηση επιστρατευσε Ρ.Ε.Ο.

 

Θα σεβεστε

 

:P

 

Κάποιο λάθος υπάρχει στο κείμενό σου

Πώς είναι δυνατόν να επιστρατευθεί ο...στρατός; :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αποστάσεις μέχρι 10χμ θα πρότεινα, ειδικά τέτοιες μέρες, να πηγαινει με τα πόδια κάποιος, ειδικά στο κέντρο της Αθήνας. (90 λεπτά)

 

Οι περισσότεροι (ακόμα και οι χρόνιοι κάτοικοι των Αθηνών) νομίζουν πως οι αποστάσεις στην Αθήνα είναι τεράστιες και πρέπει να πάρουν κάτι να τους πάει.

 

Φανταστείτε απο τη Φιλαδέλφεια στην Ομόνοια είναι περίπου 10χμ. (90 Λεπτά). Με το αυτοκίνητο είναι κανά 45λεπτο. Με το τρένο είναι 35 λεπτά κλπ γιατί ούτως ή άλλως μια απόσταση την περπατάς.

 

Φυσικά αν συγκρίνω το περπάτημα με τα Λεωφορεία / Τρολει, των Αθηνών, προτιμώ με τα πόδια και ας είναι στην άλλη άκρη της Αττικής!!!!

 

Τα νουμερα σου φανταζομαι ειναι για μερες απεργιων. Γιατι αλλιως δεν κανεις τρια τεταρτα να πας απο Φιλαδελφεια στην Ομονοια εκτος αν το σπρωχνεις το αυτοκινητο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιο λάθος υπάρχει στο κείμενό σου

Πώς είναι δυνατόν να επιστρατευθεί ο...στρατός; :P

αχ νεουδι μου ... (σε ηλικια :P )

 

Κ εγω μικρος θα μουν παντως,(μολις θα χα περπατησει τοτε :D :P ) μαλλον θα λεει για εποχη επι Επιτιμου το 92 με την απεργια της ΕΑΣ !

 

edit : sorry τωρα το διαβασα καλυτερα ! :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντε να δουμε ποτε θα δημιουργηθει&εφαρμοστει ενας νομος (μονη ελπιδα καποιο απο τα επομενα μνημονια) που με οποιοδηποτε τροπο θα βοηθησει στο να τελειωνει αυτη η παρωδια του δηθεν συνδικαλισμου στην Ελλαδα που ταλαιπωρει τους πολιτες για να βολευονται καποια κομματοσκυλα-εργατοπατερες.

 

Αγροτες, ΜΜΜ απο μετρο εως καραβια, ελεγκτες εναεριας κυκλοφοριας και ποσοι αλλοι καθε λιγο και λιγακι, ας τελειωνει καποτε αυτο το πραγμα.

Να δω πότε θα πάει ο δικός σου μισθός στα 400€ και πόσους μήνες θα περνάνε για να τους πληρωθείς(αν τους πληρωθείς) για να τελειώσει αυτή η φαρσοκωμωδία περί αχρείαστου συνδικαλισμού! Οκ με θέματα,τα οποία όμως θεωρώ καταλαβαίνεις πως συντηρούνται και γιατί.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Να δω πότε θα πάει ο δικός σου μισθός στα 400€ και πόσους μήνες θα περνάνε για να τους πληρωθείς

Πήγε σε 3ψήφιο νούμερο ο μισθός των εργαζομένων στην Αττικό Μετρό? :o

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην προκειμένη περίπτωση οχι, αναφέρθηκα στους μισθούς των καθαριστριών(οι οποίες επίσης απήργησαν) ως παράδειγμα για την κριτική του συνδικαλισμού.

 

Στο μετρό απήργησαν λόγω κινδύνου που βρέθηκαν το τελευταίο διάστημα οι εκεί εργαζόμενοι.

Περισσότερα γι αυτό δες στο link που παραθέτω πρόχειρα: http://www.tovima.gr/society/article/?aid=786564

 

Υ.Γ. Εργαζόμενοι του μετρό είναι και οι καθαρίστριές του όπως και οι τεχνικοί του επίσης οι οποίοι είναι του βασικού μισθού.

Δεν ξέρω το μισθολογικό καθεστώς των επιτελικών θέσεων αλλά και πάλι δεν είναι δίκαιο να το συγχέουμε με αυτό των κλάδων συντήρησής του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ οι ίδιες με του κλάδου της συντήρησής του που είναι ανατεθειμένη σε εργολάβο.

 

Άλλο διάβασα, άλλο κατάλαβα στο μήνυμά σου!! :o

 

Το τρέχον ζήτημα είναι ο αποπροσανατολισμός των ευθυνών για τα μηχανήματα πρός τους εργαζόμενους στοχοποιόντας τους ο κόσμος και οι "περίεργοι" που τα σπάνε ως επακόλουθο. Η ιδιωτικοποίηση φέρεται ως επακόλουθο αυτού του αποπροσανατολισμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην προκειμένη περίπτωση οχι, αναφέρθηκα στους μισθούς των καθαριστριών(οι οποίες επίσης απήργησαν) ως παράδειγμα για την κριτική του συνδικαλισμού.

 

Στο μετρό απήργησαν λόγω κινδύνου που βρέθηκαν το τελευταίο διάστημα οι εκεί εργαζόμενοι.

Περισσότερα γι αυτό δες στο link που παραθέτω πρόχειρα: http://www.tovima.gr/society/article/?aid=786564

 

Υ.Γ. Εργαζόμενοι του μετρό είναι και οι καθαρίστριές του όπως και οι τεχνικοί του επίσης οι οποίοι είναι του βασικού μισθού.

Δεν ξέρω το μισθολογικό καθεστώς των επιτελικών θέσεων αλλά και πάλι δεν είναι δίκαιο να το συγχέουμε με αυτό των κλάδων συντήρησής του...

 

Το αρθρο ειναι ενος ετους. Καλα θα κανουμε να τσεκαρουμε τι ποσταρουμε. Οι απεργιες αυτων των ημερων γινονται επειδη απο εδω και περα τα εσοδα απο την εκμεταλλευση των σταθμων του μετρο και του ησαπ θα πηγαινουν στον ΟΑΣΑ. 

 

Κι ενα τωρινο αρθρο:

 

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=858201

 

Μισθολογικο κόστος €13,420,000 με 433 ατομα. Απλη διαιρεση μας δινει οτι το μεσο μισθολογικο κόστος ανα εργαζόμενο ειναι €31,000

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Το αρθρο ειναι ενος ετους. Καλα θα κανουμε να τσεκαρουμε τι ποσταρουμε. Οι απεργιες αυτων των ημερων γινονται επειδη απο εδω και περα τα εσοδα απο την εκμεταλλευση των σταθμων του μετρο και του ησαπ θα πηγαινουν στον ΟΑΣΑ.

Και επειδή θα ξεκινήσουν και πάλι οι διαδικασίες για να υπάρχουν και καταστήματα μέσα στους χώρους των σταθμών.

 

Τώρα γιατί αυτό το βλέπουν σαν κάτι κακό, μόνο οι συνδικαλιστές το ξέρουν...

 

Να σας θυμίσω πως πιο παλιά έκαναν απεργία γιατί θα έβαζαν τους ηλεκτρονικούς πίνακες που θα ενημέρωναν για την άφιξη του κάθε συρμού (και θα έχανε και καλά κόσμος τη δουλειά του). Και πιο παλιά γιατί ανησυχούσαν μη πάθουν καρκίνο από τις εσωτερικές κεραίες κινητής μέσα στις σήραγγες (και πλέον δεν έχουμε πουθενά σήμα εκεί κάτω)...

 

Καμία τύχη.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να δω πότε θα πάει ο δικός σου μισθός στα 400€ και πόσους μήνες θα περνάνε για να τους πληρωθείς(αν τους πληρωθείς) για να τελειώσει αυτή η φαρσοκωμωδία περί αχρείαστου συνδικαλισμού! Οκ με θέματα,τα οποία όμως θεωρώ καταλαβαίνεις πως συντηρούνται και γιατί.

Πρεπει να ειναι κανεις αφελης για να πιστευει οτι οι 24ωρες απεργιες ειναι για την διεκδικηση εργασιακων δικαιωματων.

 

Ο συνδικαλισμος με τη μορφη που εχει αυτη τη στιγμη (κομματικα υποκινουμενος , απεργιες-παρωδιες, απεργιες που μοναδικο στοχο εχουν να ταλαιπωρησουν τον κοσμακη κλπ) για μενα πρεπει να τελειωνει μια και καλη, ειναι πραγματικα αχρειαστος για τους εργαζομενους. Ειναι επισης απο τα μεγαλυτερα καρκινωματα της μεταπολιτευσης στην ελληνικη κοινωνια και εκ των βασικων συνυπευθυνων για την κατασταση στην οποια εχει περιελθει η χωρα.

 

Τελος δεν το γυρισα επι προσωπικου και δεν αναφερθηκα στο τι παιρνεις εσυ-εγω-ο ταδε, αλλα παρολα αυτα οι υπαλληλοι του μετρο δεν παιρνουν 400, αλλα απο τα τριπλασια και πανω. Δεν τους λες κι αδικημενους, μαλλον το αναποδο ισχυει συγκριτικα με την πλειοψηφια των υπολοιπων εργαζομενων.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αρθρο ειναι ενος ετους. Καλα θα κανουμε να τσεκαρουμε τι ποσταρουμε. Οι απεργιες αυτων των ημερων γινονται επειδη απο εδω και περα τα εσοδα απο την εκμεταλλευση των σταθμων του μετρο και του ησαπ θα πηγαινουν στον ΟΑΣΑ.

 

Κι ενα τωρινο αρθρο:

 

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=858201

 

Μισθολογικο κόστος €13,420,000 με 433 ατομα. Απλη διαιρεση μας δινει οτι το μεσο μισθολογικο κόστος ανα εργαζόμενο ειναι €31,000

Ωωωω έχεις δίκιο!! :o

 

Σπεύδω να απολογηθώ :-) : Απο την φούρια μου να υπερασπιστώ τον ΥΓΕΙΗ συνδικαλισμό εκτέθηκα και ζητώ την κατανόησή σας που ήμουν ανενημέρωτος για την συγκεκριμένη περίπτωση.

Το point μου διευκρινίζω πως είναι οτι ο εργατικός συνδικαλισμός είναι 100% αναγκαίος(μακάρι να μην ήταν).

Τώρα αυτά τα σκηνικά με τους υπέρογκους μισθούς δεν αντικατροπτίζουν την πραγματικότητα 100% εφόσον εργαζόμενοι στο μέτρο δεν είναι μόνο αυτοί, είναι και τα συνεργεία καθαρισμού, τα συνεργεία συντηρήσεων κλπ. τα οποία υπόκεινται σε εργολάβους και δεν νομίζω να πιστεύει κανείς οτι παίρνουν 30.000€/μήνα, ε δεν νομίζω όλοι αυτοί να 'ναι μόνο 433 άνθρωποι οπότε η διαίρεσή σου είναι άκυρη.

 

Πρεπει να ειναι κανεις αφελης για να πιστευει οτι οι 24ωρες απεργιες ειναι για την διεκδικηση εργασιακων δικαιωματων.

 

Ο συνδικαλισμος με τη μορφη που εχει αυτη τη στιγμη (κομματικα υποκινουμενος , απεργιες-παρωδιες, απεργιες που μοναδικο στοχο εχουν να ταλαιπωρησουν τον κοσμακη κλπ) για μενα πρεπει να τελειωνει μια και καλη, ειναι πραγματικα αχρειαστος για τους εργαζομενους. Ειναι επισης απο τα μεγαλυτερα καρκινωματα της μεταπολιτευσης στην ελληνικη κοινωνια και εκ των βασικων συνυπευθυνων για την κατασταση στην οποια εχει περιελθει η χωρα.

 

Τελος δεν το γυρισα επι προσωπικου και δεν αναφερθηκα στο τι παιρνεις εσυ-εγω-ο ταδε, αλλα παρολα αυτα οι υπαλληλοι του μετρο δεν παιρνουν 400, αλλα απο τα τριπλασια και πανω. Δεν τους λες κι αδικημενους, μαλλον το αναποδο ισχυει συγκριτικα με την πλειοψηφια των υπολοιπων εργαζομενων.

Δεν το λαμβάνω επι προσωπικού απλά όπως εξήγησα και παραπάνω δεν ισχύουν τα νούμερα που νομίζετε(δεν ξέρω πως).

 

Κατά τα άλλα, ο συνδικαλισμός που περιγράφεις είναι αυτός που πρόσκειται στην εκάστοτε κυβερνητική πολιτική και στόχο έχουν αυτό, να μπερδεύουν τον κόσμο ενώ παράλληλα εξυπηρετούν τα κέφια του ΣΕΒ(βλ συλ. συμβάσεις). Είναι δηλαδή καθαρά θέμα προπαγάνδας.

Ακριβώς γι αυτούς τους λόγους ο συνδικαλισμός διασπάστηκε με πρωτοβουλία του εργατικού κινήματος δημιουργώντας την καθαρά εργατικοκεντρική ομοσπονδία σωματείων, συνδικάτων κλπ, το ΠΑΜΕ.

 

Και επειδή θα ξεκινήσουν και πάλι οι διαδικασίες για να υπάρχουν και καταστήματα μέσα στους χώρους των σταθμών.

 

Τώρα γιατί αυτό το βλέπουν σαν κάτι κακό, μόνο οι συνδικαλιστές το ξέρουν...

 

Να σας θυμίσω πως πιο παλιά έκαναν απεργία γιατί θα έβαζαν τους ηλεκτρονικούς πίνακες που θα ενημέρωναν για την άφιξη του κάθε συρμού (και θα έχανε και καλά κόσμος τη δουλειά του). Και πιο παλιά γιατί ανησυχούσαν μη πάθουν καρκίνο από τις εσωτερικές κεραίες κινητής μέσα στις σύριγγες (και πλέον δεν έχουμε πουθενά σήμα εκεί κάτω)...

 

Καμία τύχη.

Όπως εξήγησα στην αμέσως απο πάνω παράθεση αυτού του μηνύματος, τα αιτήματα αυτά είναι για να μπερδευόμαστε.

 

Εν κατακλείδι:

α) Το κράξιμο πέφτει επειδή το μετρό φαίνεται να απεργεί όποτε να 'ναι κι έτσι ταλαιπωρείται ο κόσμος. Η φάση είναι οτι απεργεί σε φαινομενικά άκυρες μέρες επειδή στις πανεργατικές απεργείες δεν συμμετέχει προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο κόσμος που πάει στην απεργεία(τις συγκεντρώσεις εννοώ) οπότε του μένουν κάποιες απο τις υπόλοιπες μέρες για τα δικά του ζητήματα.

 

β) Το πόσο αναγκαίος είναι ο συνδικαλισμός φαίνεται απο την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων που επιτεύχθηκε την περίοδο που οι αγανακτισμένοι πολίτες έσκιζαν τα ημάτιά τους για την μη χρησιμότητά τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η φάση είναι οτι απεργεί σε φαινομενικά άκυρες μέρες επειδή στις πανεργατικές απεργείες δεν συμμετέχει προκειμένου να ...

Φαινομενικα ακυρες μερες δεν τις λες παντως τις καθημερινες που απεργουν!

Και δεν εχω δει ποτε να μου επιστρεφουν τα χρηματα που θα ξοδεψω σε ταξι για να παω στην δουλεια μου ή να μου πληρωσουν τις εργασιακες ωρες που μπορεί να εχασα. Κανουν μονο καμια φορα μια γελοια εκπτωση στην καρτα απεριοριστων διαδρομων του επομενου μηνα...εκπτωση 1-2€, μιλαμε μας εσωσαν!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωωωω έχεις δίκιο!! :o

 

Σπεύδω να απολογηθώ :-) : Απο την φούρια μου να υπερασπιστώ τον ΥΓΕΙΗ συνδικαλισμό εκτέθηκα και ζητώ την κατανόησή σας που ήμουν ανενημέρωτος για την συγκεκριμένη περίπτωση.

Το point μου διευκρινίζω πως είναι οτι ο εργατικός συνδικαλισμός είναι 100% αναγκαίος(μακάρι να μην ήταν).

Τώρα αυτά τα σκηνικά με τους υπέρογκους μισθούς δεν αντικατροπτίζουν την πραγματικότητα 100% εφόσον εργαζόμενοι στο μέτρο δεν είναι μόνο αυτοί, είναι και τα συνεργεία καθαρισμού, τα συνεργεία συντηρήσεων κλπ. τα οποία υπόκεινται σε εργολάβους και δεν νομίζω να πιστεύει κανείς οτι παίρνουν 30.000€/μήνα, ε δεν νομίζω όλοι αυτοί να 'ναι μόνο 433 άνθρωποι οπότε η διαίρεσή σου είναι άκυρη.

 

Δεν το λαμβάνω επι προσωπικού απλά όπως εξήγησα και παραπάνω δεν ισχύουν τα νούμερα που νομίζετε(δεν ξέρω πως).

 

Κατά τα άλλα, ο συνδικαλισμός που περιγράφεις είναι αυτός που πρόσκειται στην εκάστοτε κυβερνητική πολιτική και στόχο έχουν αυτό, να μπερδεύουν τον κόσμο ενώ παράλληλα εξυπηρετούν τα κέφια του ΣΕΒ(βλ συλ. συμβάσεις). Είναι δηλαδή καθαρά θέμα προπαγάνδας.

Ακριβώς γι αυτούς τους λόγους ο συνδικαλισμός διασπάστηκε με πρωτοβουλία του εργατικού κινήματος δημιουργώντας την καθαρά εργατικοκεντρική ομοσπονδία σωματείων, συνδικάτων κλπ, το ΠΑΜΕ.

 

Όπως εξήγησα στην αμέσως απο πάνω παράθεση αυτού του μηνύματος, τα αιτήματα αυτά είναι για να μπερδευόμαστε.

 

Εν κατακλείδι:

α) Το κράξιμο πέφτει επειδή το μετρό φαίνεται να απεργεί όποτε να 'ναι κι έτσι ταλαιπωρείται ο κόσμος. Η φάση είναι οτι απεργεί σε φαινομενικά άκυρες μέρες επειδή στις πανεργατικές απεργείες δεν συμμετέχει προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο κόσμος που πάει στην απεργεία(τις συγκεντρώσεις εννοώ) οπότε του μένουν κάποιες απο τις υπόλοιπες μέρες για τα δικά του ζητήματα.

 

β) Το πόσο αναγκαίος είναι ο συνδικαλισμός φαίνεται απο την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων που επιτεύχθηκε την περίοδο που οι αγανακτισμένοι πολίτες έσκιζαν τα ημάτιά τους για την μη χρησιμότητά τους.

Δεν είναι 30 χιλιάδες ευρώ το μήνα, αλλά το χρόνο νομίζω, που και πάλι είναι πολλά λεφτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...