Προς το περιεχόμενο

απεργια μετρο ησαπ


Ορφεύς27

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εσένα άμα σου πονάει το χέρι το κόβεις αντί να το θεραπεύσεις ε;

Αυτο με τη θεραπεια και το συμαζεμα των δημοσιων υπηρεσιων το ακουμε εδω και 30 χρονια, μεχρι που η χωρα χρεοκωπησε.

Οποτε αν το χερι μου αδυνατουν αποδεδειγμενα να το θεραπευσουν και προκειται να με οδηγησει στο θανατο προφανως και θα το κοψω.

 

Περα απο αυτο, δεν ειναι δουλεια του κρατους να κανει την επιχειρηση. Ποσο μαλλον οταν οι περισσοτερες επιχειρησεις που διατηρει με τα λεφτα των φορολογουμενων, ειναι ζημιογονες για τους γνωστους λογους. Ιδιωτικοποιηση χθες μπας και δουν ασπρη μερα και οι συγκεκριμενες επιχειρησεις και ο λαουτζικος και τα ταμεια του κρατους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσένα άμα σου πονάει το χέρι το κόβεις αντί να το θεραπεύσεις ε;

 

Βρές μου δημόσιο οργανισμό που νοσούσε επι σειρά ετών και έκανε το comeback.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Βρές μου δημόσιο οργανισμό που νοσούσε επι σειρά ετών και έκανε το comeback.

Από την αλλη τι έγινε ιδιωτικό και έγινε καλύτερο και πιο φτηνό η έστω ίδιο με πριν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την αλλη τι έγινε ιδιωτικό και έγινε καλύτερο και πιο φτηνό η έστω ίδιο με πριν

 

Εν αναμονή για τις κινήσεις που θα γίνουν σε ΟΣΕ και τα 14 αεροδρόμια υπο διαχείρηση Fraport.

Στο ερώτημά σου,το μόνο που μου έρχεται άμεσα στο μυαλό, είναι τα KTEO.

Προσωπικά,το γεγονός οτι το βαλάντιο μου δέν θυσιάζεται (πλέον) για να τραφεί το Λεβιάθαν,μου αρκεί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι ιδιωτικοποιηθηκε εγινε εστω κι εμεσα φθηνοτερο γιατι απαλλαχθηκε ο φορολογουμενος απο τη συντηρηση του αλλα και την καλυψη των τεραστιων ζημιων που προκαλουσε στο δημοσιο. Μην βλεπετε μονο τι πληρωνετε σε λιανικη, να βλεπετε και τους φορους που πληρωνετε για τις ζημιες και τη συντηρηση μιας δημοσιας επιχειρησης.

 

Αν η επιχειρηση ηταν κερδοφορα ή εστω δεν προκαλουσε ζημιες στο δημοσιο, οκ να μπαιναμε στη διαδικασια να συγκρινουμε το τι πληρωναμε πριν και τι μετα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εν αναμονή για τις κινήσεις που θα γίνουν σε ΟΣΕ και τα 14 αεροδρόμια υπο διαχείρηση Fraport.

Στο ερώτημά σου,το μόνο που μου έρχεται άμεσα στο μυαλό, είναι τα KTEO.

Προσωπικά,το γεγονός οτι το βαλάντιο μου δέν θυσιάζεται (πλέον) για να τραφεί το Λεβιάθαν,μου αρκεί...

 

Για Fraport κατσε να δουμε. Για ΟΣΕ η αληθεια ειναι οτι δεν εχω ιδεα μιας και απο το 2011 δεν εχω ακουμπησει τραίνο.

 

Γενικα δεν ειμαι εναντίων της ιδιωτικοποίησης με την προυποθεση οτι γινεται σωστα και οχι με τον Ελληνικο τροπο που συνηθως ο ιδιωτης παίρνει τα κερδη και το κρατος πληρωνει τα σπασμενα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την αλλη τι έγινε ιδιωτικό και έγινε καλύτερο και πιο φτηνό η έστω ίδιο με πριν

Δεν είναι έτσι.Μονο και μόνο που δεν παίρνουν λεφτά από το κράτος εμένα μου αρκεί.

ΟΣΕ,Ολυμπιακή,Λαρκο,ΕΒΖ,ΕΛΒΟ και άλλες πόσες θα είναι που δεν ξέρουμε είναι ή ήταν ελλειμματικές για χρόνια και ενισχύονται από το κράτος για να συνεχίσουν να πληρώνουν υπέρογκους μισθούς.Μαλιστα για αρκετές από αυτές τρώμε και μεγάλα πρόστιμα από την ΕΕ για παράνομες κρατικές ενισχύσεις

http://www.lamiakos-typos.gr/topika-eidiseis/sto-eyropaiko-dikastirio-i-larko-gia-prostimo-ton-160-ek-eyro

Καλά για τα ΚΤΕΟ να μη συζητήσω καλύτερα...Επρεπε να φας μια ολόκληρη μέρα για να το περάσεις.

Ο πατέρας μου θυμάμαι έδινε χρήματα σε έναν τύπο να πάει να του το περάσει γιατί αλλιώς δεν θα πήγαινε στη δουλειά του.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...