Προς το περιεχόμενο

Καθηγητές πανεπιστημίου


lactate

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μετά από ένα τραγικό δίωρο μάθημα σήμερα θα ήθελα να πω το εξης: Δε θα έπρεπε πέρα από ένα πτυχίο, ένα διδακτορικό και κάποια ακόμα έρευνα/εμπειρία το μέλος ΔΕΠ να αξιολογείται ως προς κάποια αλλα χαρακτηριστικα όπως κατά πόσο είναι σε θέση να μεταδώσεις τις γνώσεις; Προσωπικά δε θεωρώ ότι είναι απαραίτητο κάποιος να είναι ο απίστευτος καθηγητής για να μάθει βιοχημεία στους φοιτητές ιατρικής ή για να τους κάνει κάποια μαθήματα που δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικά. Δε θα ήταν προτιμότερο ένας καθηγητής να είχε λιγότερα ακαδημαϊκά προσόντα (δηλαδή ας είχε ένα πτυχίο και ένα διδακτορικό και μερικά χρόνια εμπειρία με το αντικείμενο) και να είχε μεταδοτικότητα, να έιχε σωστή άρθρωση και οχι να προσπαθούν να καταλαβουν τι λεει, να ξέρει πότε το αμφιθεατρο εχει κουραστει και να κανει ένα διάλειμμα και γενικότερα να καταλαβαινει τι του γινεται;
Σημερα οπως σε κάθε διάλεξη του μαθήματος, απλά ο καθηγητής λεει ακριβως αυτά που λεει το βιβλιο (Χωρίς να το κρατάει, τα ξέρει απεξω) μας κοιμιζει για δύο ώρες και μετά σπίτι μας. Δεν ειναι τραγικο;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι έχεις δίκιο, θα έπρεπε να ελέγχεται με κάποιο τρόπο. Στους δασκάλους λογικά γίνεται, για τους παραπάνω δεν ξέρω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από ένα τραγικό δίωρο μάθημα σήμερα θα ήθελα να πω το εξης: Δε θα έπρεπε πέρα από ένα πτυχίο, ένα διδακτορικό και κάποια ακόμα έρευνα/εμπειρία το μέλος ΔΕΠ να αξιολογείται ως προς κάποια αλλα χαρακτηριστικα όπως κατά πόσο είναι σε θέση να μεταδώσεις τις γνώσεις; Προσωπικά δε θεωρώ ότι είναι απαραίτητο κάποιος να είναι ο απίστευτος καθηγητής για να μάθει βιοχημεία στους φοιτητές ιατρικής ή για να τους κάνει κάποια μαθήματα που δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικά. Δε θα ήταν προτιμότερο ένας καθηγητής να είχε λιγότερα ακαδημαϊκά προσόντα (δηλαδή ας είχε ένα πτυχίο και ένα διδακτορικό και μερικά χρόνια εμπειρία με το αντικείμενο) και να είχε μεταδοτικότητα, να έιχε σωστή άρθρωση και οχι να προσπαθούν να καταλαβουν τι λεει, να ξέρει πότε το αμφιθεατρο εχει κουραστει και να κανει ένα διάλειμμα και γενικότερα να καταλαβαινει τι του γινεται;

Σημερα οπως σε κάθε διάλεξη του μαθήματος, απλά ο καθηγητής λεει ακριβως αυτά που λεει το βιβλιο (Χωρίς να το κρατάει, τα ξέρει απεξω) μας κοιμιζει για δύο ώρες και μετά σπίτι μας. Δεν ειναι τραγικο;

Τουλάχιστον λέει αυτά που γράφει το βιβλίο... άρα ειναι απο τους καλούς σε άλλα ελληνικά πανεπιστήμια/τμήματα ο καθηγητής λέει ακριβώς αυτά που γράφουν οι σημειώσεις του μαθήματος μαζι με τα λάθη :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Σε μας πριν κάποια χρόνια δίναν ερωτηματολόγιο για τον κάθε καθηγητή, το οποίο συμπληρώναμε ανώνυμα (γινόταν και ηλεκτρονικά). Απ' ό,τι ξέρω αν πολλοί φοιτητές γράφαν παράπονα για κάποιον καθηγητή τότε το θέμα πήγαινε στο διευθυντή του τμήματος, ο οποίος έκανε ό,τι έκρινε απαραίτητο. Το θέμα βέβαια με τις αξιολογήσεις είναι ότι ο καθένας έχει διαφορετικά κριτήρια, άσε που πολλοί δεν έχουν καν την ικανότητα να αξιολογήσουν κάποιον αντικειμενικά (δηλαδή όχι με κριτήρια τύπου "είχα διαβάσει 10 λεπτά για το μάθημα και ο κακός καθηγητής με έκοψε άρα θα του χαντακώσω στην αξιολόγηση").

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μας πριν κάποια χρόνια δίναν ερωτηματολόγιο για τον κάθε καθηγητή, το οποίο συμπληρώναμε ανώνυμα (γινόταν και ηλεκτρονικά). Απ' ό,τι ξέρω αν πολλοί φοιτητές γράφαν παράπονα για κάποιον καθηγητή τότε το θέμα πήγαινε στο διευθυντή του τμήματος, ο οποίος έκανε ό,τι έκρινε απαραίτητο. Το θέμα βέβαια με τις αξιολογήσεις είναι ότι ο καθένας έχει διαφορετικά κριτήρια, άσε που πολλοί δεν έχουν καν την ικανότητα να αξιολογήσουν κάποιον αντικειμενικά (δηλαδή όχι με κριτήρια τύπου "είχα διαβάσει 10 λεπτά για το μάθημα και ο κακός καθηγητής με έκοψε άρα θα του χαντακώσω στην αξιολόγηση").

Το θέμα είναι ότι το όλο σύστημα είναι λάθος στημένο... Ειναι βασισμένο στον τρόπο που λειτουργούν οι φοιτητές δηλαδή στο ότι στο τέλος του εξαμήνου οι περισσότεροι θα διαβάσουν τα sos απο τις σημειώσεις για να περάσουν την εξέταση...

 

κανονικά θα έπρεπε η παρουσία να μετράει στον βαθμό του μαθήματος + να υπάρχουν εβδομαδιαία project + υποχρεωτική παρουσία στo forum του μαθήματος (να υπάρχει δηλαδή και forum γιατι δεν ειναι τόσο δεδομένο όσο θα νόμιζε κανείς) + έκθεση εργασία στο τέλος του μαθήματος + σπάσιμο της αίθουσας σε μικρότερες ομάδες με ανάθεση κοινών στόχων στα project + δεύτερος καθηγητής για τα πρακτικά ζητήματα του μαθήματος(όπως πχ να απαντά σε email και απορίες πάνω σε κάτι που έχει σχέση με το τρέχον project ή την τελευταία διάλεξη κτλ)  + 2 τουλάχιστον βοηθοί (που θα μπορούσαν να είναι και φοιτητές από άλλα έτη ) +2 τουλάχιστον καλοι φοιτητές απο το τμήμα για να βοηθάνε και να οργανώνουν το φροντιστήριο του μαθήματος κάποιες μέρες την εβδομάδα.

 

 

Και δηλαδή ο τελικός βαθμός να εξαρτάται περισσότερο απο την παρουσία και την επίτευξη στόχων (στα project) του φοιτητή (πχ 60-40) ή τουλάχιστον ισόποσα όσο ο βαθμός στα διαγωνίσματα και την εξέταση.

 

 

Έτσι μαθαίνεις... τώρα όλα τα άλλα ειναι ναχαμε να λέγαμε...

 

Γίνονται παρόμοια πράματα αλλά σε κάποια μαθήματα κάποιων τμημάτων κάποιες φορές κτλ δεν υπάρχει ενιαία πειθαρχία σε αυτό το θέμα σε όσες ελληνικές σχολές είτε επισκέφτηκα ο ίδιος είτε ακούω απο γνωστούς κτλ .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το θέμα είναι ότι το όλο σύστημα είναι λάθος στημένο... Ειναι βασισμένο στον τρόπο που λειτουργούν οι φοιτητές δηλαδή στο ότι στο τέλος του εξαμήνου οι περισσότεροι θα διαβάσουν τα sos απο τις σημειώσεις για να περάσουν την εξέταση...

 

κανονικά θα έπρεπε η παρουσία να μετράει στον βαθμό του μαθήματος + να υπάρχουν εβδομαδιαία project + υποχρεωτική παρουσία στo forum του μαθήματος (να υπάρχει δηλαδή και forum γιατι δεν ειναι τόσο δεδομένο όσο θα νόμιζε κανείς) + έκθεση εργασία στο τέλος του μαθήματος + σπάσιμο της αίθουσας σε μικρότερες ομάδες με ανάθεση κοινών στόχων στα project + δεύτερος καθηγητής για τα πρακτικά ζητήματα του μαθήματος(όπως πχ να απαντά σε email και αποροίες πάνω σε κάτι που έχει σχέση με το τρέχον project ή την τελευταία διάλεξη κτλ)  + 2 τουλάχιστον βοηθοί (που θα μπορούσαν να είναι και φοιτητές από άλλα έτη ) +2 τουλάχιστον καλοι φοιτητές απο το τμήμα για να βοηθάνε και να οργανώνουν το φροντιστήριο του μαθήματος κάποιες μέρες την εβδομάδα.

 

 

Και δηλαδή ο τελικός βαθμός να εξαρτάται περισσότερο απο την παρουσία και την επίτευξη στόχων (στα project) του φοιτητή (πχ 60-40) ή τουλάχιστον ισόποσα όσο ο βαθμός στα διαγωνίσματα και την εξέταση.

 

 

Έτσι μαθαίνεις... τώρα όλα τα άλλα ειναι ναχαμε να λέγαμε...

 

Γίνονται παρόμοια πράματα αλλά σε κάποια μαθήματα κάποιων τμημάτων κάποιες φορές κτλ δεν υπάρχει ενιαία πειθαρχία σε αυτό το θέμα σε όσες ελληνικές σχολές είτε επισκέφτηκα ο ίδιος είτε ακούω απο γνωστούς κτλ .

 

Εσύ ωραία τα λες, αλλά εγώ είχα καθηγητή (μαθηματικό) που πολλές φορές έμπαινε στην τάξη, μας έβαζε κάνα ολοκλήρωμα ή καμιά άλλη βλακεία να λύσουμε, ανέθετε σε κάνα δυο άτομα να του πάνε τα γραπτά στο γραφείο (ή ακόμη και να τα διορθώσουν) κι αυτός πήγαινε στο γραφείο του και δούλευε (ή έτσι έλεγε τουλάχιστον).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα έπρεπε πέρα από ένα πτυχίο, ένα διδακτορικό και κάποια ακόμα έρευνα/εμπειρία το μέλος ΔΕΠ να αξιολογείται ως προς κάποια αλλα χαρακτηριστικα όπως κατά πόσο είναι σε θέση να μεταδώσεις τις γνώσεις; Δε θα ήταν προτιμότερο ένας καθηγητής να είχε λιγότερα ακαδημαϊκά προσόντα (δηλαδή ας είχε ένα πτυχίο και ένα διδακτορικό και μερικά χρόνια εμπειρία με το αντικείμενο) και να είχε μεταδοτικότητα, να έιχε σωστή άρθρωση και οχι να προσπαθούν να καταλαβουν τι λεει, να ξέρει πότε το αμφιθεατρο εχει κουραστει και να κανει ένα διάλειμμα και γενικότερα να καταλαβαινει τι του γινεται;

Δουλεια ενος καθηγητη πανεπιστημιου, ειναι να ειναι πολυ καλος στο αντικειμενο του. Τελεια.

 

Μεταδοτικοτητα χρειαζεται να εχει ενας καθηγητης στο σχολειο ή στο φροντιστηριο ή να ειναι εστω ενα "good to have" προσον.

 

Κανενα πανεπιστημιο, πουθενα στον πλανητη δεν θα επελεγε ενα καθηγητη "χαμηλοτερου" επιπεδου που θα ειχε εξτρα μεταδοτικοτητα, κι ουτε θα επρεπε να απαιτειται κατι τετοιο απο το πανεπιστημιο, ποσο μαλλον απο τους φοιτητες.

 

Αν και ετσι οπως ξεκινησε το θεμα σιγουρα θα καταληξει στα ελληνικα πανεπιστημια, που εγω ειχα ενα καθηγητη που με εκοβε, που δεν με βοηθουσε, που δεν εκανε καλο μαθημα κτλ κτλ, η ειλικρινης απαντηση στις ερωτησεις σου ειναι οχι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δουλεια ενος καθηγητη πανεπιστημιου, ειναι να ειναι πολυ καλος στο αντικειμενο του. Τελεια.

 

Μεταδοτικοτητα χρειαζεται να εχει ενας καθηγητης στο σχολειο ή στο φροντιστηριο ή να ειναι εστω ενα "good to have" προσον.

 

Κανενα πανεπιστημιο, πουθενα στον πλανητη δεν θα επελεγε ενα καθηγητη "χαμηλοτερου" επιπεδου που θα ειχε εξτρα μεταδοτικοτητα, κι ουτε θα επρεπε να απαιτειται κατι τετοιο απο το πανεπιστημιο, ποσο μαλλον απο τους φοιτητες.

 

Αν και ετσι οπως ξεκινησε το θεμα σιγουρα θα καταληξει στα ελληνικα πανεπιστημια, που εγω ειχα ενα καθηγητη που με εκοβε, που δεν με βοηθουσε, που δεν εκανε καλο μαθημα κτλ κτλ, η ειλικρινης απαντηση στις ερωτησεις σου ειναι οχι.

 

Δεν έθιξα πουθενα ζήτημα να κοπει καποιος η οχι. Απλα λεω αυτο εχει στο μυαλο του να μπορει με εναν τροπο να το μεταδωσει. Αν ειναι να τα λεει απο μεσα του να μην ακουει κανεις τιποτα, να μην μπορει να εξηγησει τοτε ποιο το νοημα; Αν ηταν τα διαβαζαμε και σπιτι μας. Και οχι δεν πιστευω οτι πρεπει να ναι ο καλυτερος στο ειδος του καποιος που διδασκει κατι. Θα προτιμουσα πχ το γενικο μερος απο ενα αντικειμενο να το εκανε καποιος που κατεχει την επικοινωνια με τον φοιτητη, που μπορει να του δωσει να καταλαβει ορισμενα πραγματα και το υπολοιπο που θελει καποιον ειδικευμενο σε αυτο να το κανει καποιος που η κυρια δουλεια του δεν ειναι να διδασκει αλλα στο ερευνητικο κομματι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς υπεράσπιση του διδάσκοντα: ειναι δύσκολο να έχεις 13 3ωρες παρουσιάσεις, 13 εργαστήρια και 13 φροντιστήρια.

 

Κι εγώ τα ίδια έλεγα ως φοιτητής αλλά πια βλέποντας το ίδιο θέμα απο την άλλη πλευρά, ακόμα νιώθω πως πρέπει να δείξω στους φοιτητές για ποιους λόγους αγαπώ τον τομέα μου και θέλω όταν τελειώσουν το μάθημα να ξέρουν 5 πράγματα, υπάρχουν φορές που μου έρχεται να παρατήσω τη διδασκαλία.

 

Απο εκεί και πέρα, τους περισσότερους καθηγητές που με δίδαξαν, τους έχω ως παραδείγματα για αποφυγή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και οχι δεν πιστευω οτι πρεπει να ναι ο καλυτερος στο ειδος του καποιος που διδασκει κατι.

Σαν φοιτητης κι εγω τα ιδια ελεγα, μεχρι που συνειδητοποιησα οτι ο καθηγητης πανεπιστημιου δεν ειναι δασκαλος γυμνασιου.

 

Αν δεν καταλαβαινεις κατι ή αν θελεις καποια εξηγηση επιπλεον, θεωρητικα υπαρχουν ενδοπανεπιστημιακα φροντιστηρια οπου διδασκουν διδακτορικοι και βοηθοι καθηγητες για να λυσεις τις αποριες σου. Υπαρχει η βιβλιοθηκη, υπαρχουν συμφοιτητες, στην εποχη σου υπαρχει coursera και Udemy και iTunesU και γενικα, τα παντα.

 

Επαναλαμβανω, σκεψου γιατι τα καλυτερα πανεπιστημια του κοσμου διαφημιζουν την ποιοτητα των καθηγητων τους στον κλαδο, κι οχι το ποσο μεταδοτικοι ειναι. Τα καλυτερα προγραμματα και τις πιο breakthrough ερευνες δεν τις φερνει/κανει ο πιο μεταδοτικος δασκαλος, τις κανει ο καλυτερος καθηγητης (και ο πιο δικτυωμενος), κι αυτο ηταν που θα επρεπε να σε ενδιαφερει σα φοιτητη.

 

Το να σου διδαξει Μαθηματικα IV καποιος μετριος καθηγητης που ειναι πολυ μεταδοτικος θα επρεπε να σου ειναι παντελως αδιαφορο, αν ειχες την ευκαιρια να σε διδαξει ο τοπ καθηγητης στο ειδος του. Μαθηματικα IV θα μαθεις σιγουρα, ευκολα ή δυσκολα, την εμπειρια και το insight ενος πολυ καλου καθηγητη δεν την εχουν ολοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν φοιτητης κι εγω τα ιδια ελεγα, μεχρι που συνειδητοποιησα οτι ο καθηγητης πανεπιστημιου δεν ειναι δασκαλος γυμνασιου.

 

Αν δεν καταλαβαινεις κατι ή αν θελεις καποια εξηγηση επιπλεον, θεωρητικα υπαρχουν ενδοπανεπιστημιακα φροντιστηρια οπου διδασκουν διδακτορικοι και βοηθοι καθηγητες για να λυσεις τις αποριες σου. Υπαρχει η βιβλιοθηκη, υπαρχουν συμφοιτητες, στην εποχη σου υπαρχει coursera και Udemy και iTunesU και γενικα, τα παντα.

 

Επαναλαμβανω, σκεψου γιατι τα καλυτερα πανεπιστημια του κοσμου διαφημιζουν την ποιοτητα των καθηγητων τους στον κλαδο, κι οχι το ποσο μεταδοτικοι ειναι. Τα καλυτερα προγραμματα και τις πιο breakthrough ερευνες δεν τις φερνει/κανει ο πιο μεταδοτικος δασκαλος, τις κανει ο καλυτερος καθηγητης (και ο πιο δικτυωμενος), κι αυτο ηταν που θα επρεπε να σε ενδιαφερει σα φοιτητη.

 

Το να σου διδαξει Μαθηματικα IV καποιος μετριος καθηγητης που ειναι πολυ μεταδοτικος θα επρεπε να σου ειναι παντελως αδιαφορο, αν ειχες την ευκαιρια να σε διδαξει ο τοπ καθηγητης στο ειδος του. Μαθηματικα IV θα μαθεις σιγουρα, ευκολα ή δυσκολα, την εμπειρια και το insight ενος πολυ καλου καθηγητη δεν την εχουν ολοι.

 

συνήθως ή καλός στο μάθημα θα ειναι ή καλός στην ερευνα, δεν χωράνε δύο καρπούζια κάτω απο την ίδια μασχάλη. Ο χρόνος που απαιτείται για να προετοιμάσει σωστά το μάθημα, να φτιάξει επικαιρες σημειώσεις, να διορθώσει εργασίες, κτλ. κλέβουν πολύ χρόνο απο την ερευνα, συγγραφη βιβλίων, κτλ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δουλεια ενος καθηγητη πανεπιστημιου, ειναι να ειναι πολυ καλος στο αντικειμενο του. Τελεια.

 

Μεταδοτικοτητα χρειαζεται να εχει ενας καθηγητης στο σχολειο ή στο φροντιστηριο ή να ειναι εστω ενα "good to have" προσον.

 

Κανενα πανεπιστημιο, πουθενα στον πλανητη δεν θα επελεγε ενα καθηγητη "χαμηλοτερου" επιπεδου που θα ειχε εξτρα μεταδοτικοτητα, κι ουτε θα επρεπε να απαιτειται κατι τετοιο απο το πανεπιστημιο, ποσο μαλλον απο τους φοιτητες.

 

 

Το να σου διδαξει Μαθηματικα IV καποιος μετριος καθηγητης που ειναι πολυ μεταδοτικος θα επρεπε να σου ειναι παντελως αδιαφορο, αν ειχες την ευκαιρια να σε διδαξει ο τοπ καθηγητης στο ειδος του. Μαθηματικα IV θα μαθεις σιγουρα, ευκολα ή δυσκολα, την εμπειρια και το insight ενος πολυ καλου καθηγητη δεν την εχουν ολοι.

 

 

συνήθως ή καλός στο μάθημα θα ειναι ή καλός στην ερευνα, δεν χωράνε δύο καρπούζια κάτω απο την ίδια μασχάλη. Ο χρόνος που απαιτείται για να προετοιμάσει σωστά το μάθημα, να φτιάξει επικαιρες σημειώσεις, να διορθώσει εργασίες, κτλ. κλέβουν πολύ χρόνο απο την ερευνα, συγγραφη βιβλίων, κτλ 

 

Διαφωνώ καθέτως, οριζοντίως και διαγωνίως!

Πρώτον, το πανεπιστήμιο είναι πρωτίστως εκπαιδευτικό ίδρυμα και δευτερευόντως ερευνητικό. Άρα ο βασικός του ρόλος είναι η διδασκαλία. Επομένως και τα στελέχη τους πρέπει να μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτόν τον ρόλο. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο φοιτητής έχει περισσότερα να κερδίσει από έναν λέκτορα που ξέρει να διδάσκει, παρά από έναν Νομπελίστα που απλά μπαίνει και βαριέται ή λέει τα δικά του.

 

Επίσης, τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου παίρνουν τη διδασκαλία πολύ σοβαρά υπόψη του. Ξέρω από πρώτο χέρι τι δουλειά πέφτει για την προετοιμασία ενός σωστού μαθήματος. Επίσης, όλα τα νέα μέλη ΔΕΠ σε μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού περνάν υποχρεωτική εκπαίδευση για το πώς να διδάσκουν σωστά. Και φυσικά είναι υποχρεωτικό το feedback από τους φοιτητές, το βλέπουν οι ανώτεροι στην ιεραρχία και λαμβάνεται υπόψη στις προαγωγές κτλ.

 

Βεβαίως υπάρχουν καλοί και κακοί, άλλοι που ενδιαφέρονται πιο πολύ για έρευνα και άλλοι για διδασκαλία. Έχω γνωρίσει φανταστικούς διδάσκοντες που ήταν και φανταστικοί ερευνητές και άλλους που έχουν το ένα από τα δύο. Τις περισσότερες φορές είναι απλά θέμα προσπάθειας να κάνεις μάθημα της προκοπής. Και είναι δικαίωμα του φοιτητή να απαιτεί να γίνεται σωστό μάθημα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτον, το πανεπιστήμιο είναι πρωτίστως εκπαιδευτικό ίδρυμα και δευτερευόντως ερευνητικό. Άρα ο βασικός του ρόλος είναι η διδασκαλία.

 

 

Αυτο. Αμα εισαι γαματος ερευνητης αλλα δεν το εχεις στο μαθημα πας σε ερευνητικο ινστιτουτο.

 

Στην Ελλαδα δυστυχως μιας και η αξιολογηση πασχει, ο μονος σχετικα δικαιος τροπος αξιολογησης

ενος υποψηφιου καθηγητη ΑΕΙ ειναι οι εργασιες που εχει δημοσιευσει και οι εταιροαναφορες του.

Η αξιολογηση των φοιτητων στο εκπαιδευτικο κομματι δυστυχως ειναι ανυπαρκτη και δεν λαμβανεται

υπ`οψιν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...