Προς το περιεχόμενο

Καθηγητές πανεπιστημίου


lactate

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο φοιτητής έχει περισσότερα να κερδίσει από έναν λέκτορα που ξέρει να διδάσκει, παρά από έναν Νομπελίστα που απλά μπαίνει και βαριέται ή λέει τα δικά του

Δηλαδη αν ειχες την ευκαιρια να κανεις πχ Τεχνητη Νοημοσυνη ενα εξαμηνο με ενα τοπ στο ειδος του καθηγητη, με συνεργασιες, συμμετοχη σε σεμιναρια και προγραμματα ή εναν πολυ μεταδοτικο λεκτορα, θα προτιμουσες τον δευτερο;

 

Και (ευτυχως) προσωπικα δεν μου εχει τυχει καλος καθηγητης ακαδημαικα να βαριεται να κανει μαθημα, συνηθως ειναι οι μετριοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη αν ειχες την ευκαιρια να κανεις πχ Τεχνητη Νοημοσυνη ενα εξαμηνο με ενα τοπ στο ειδος του καθηγητη, με συνεργασιες, συμμετοχη σε σεμιναρια και προγραμματα ή εναν πολυ μεταδοτικο λεκτορα, θα προτιμουσες τον δευτερο;

 

Και (ευτυχως) προσωπικα δεν μου εχει τυχει καλος καθηγητης ακαδημαικα να βαριεται να κανει μαθημα, συνηθως ειναι οι μετριοι.

Αν ήμουν πχ δευτεροετής, εννοείται ότι θα διάλεγα τον λέκτορα, γιατί θα έπρεπε να μάθω τα βασικά.

Αν ήμουν στο τέλος του μεταπτυχιακού, θα προτιμούσα τον τοπ καθηγητή, γιατί θα μπορούσα να δικτυωθώ και να κάνω το επόμενο βήμα με τις συστάσεις του.

 

Έχει τύχει να μου κάνει μάθημα ένα καθηγητής (στο εξωτερικό), ο οποίος είναι από τους κορυφαίους στον κόσμο στον τομέα του. Μιλάμε ότι στο προφίλ του έχει 854 δημοσιεύσεις και το βιβλίο μεθοδολογίας που έχει γράψει έχει 7500 ετεροαναφορές. Ήταν άθλιος στη διδασκαλία και προς το τέλος η μισή τάξη δεν πατούσε στο μάθημα. Το μάθημα ήταν σχετικά εισαγωγικό, οπότε δεν μας ενδιέφεραν οι ερευνητικές του επιδόσεις. Εμείς έναν άνθρωπο να μας εξηγήσει τα βασικά ψάχναμε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, συμφωνουμε τοτε(?)και οι δυο με τον Pablo_Hasan, γι αυτο εγραψα ως παραδειγμα το Μαθηματικα IV κι οχι το Μικροοικονομια 101.

 

Κι εγω ειχα την τυχη να μου κανει κορυφαιος στο ειδος του με δημοσιευσεις, βραβευσεις, σουξουμουξουμανταλακια που στο μαθημα του αναθεμα κι αν τον καταλαβαιναν 10 ατομα, εχω γραψει την ιστορια παλιοτερα στο insomnia.

 

Ε, πηγαμε σε συμπληρωματικα φροντιστηρια που οργανωνε το πανεπιστημιο και ο καθηγητης ακριβως για να λυθουν τυχον αποριες με τη βοηθεια διδακτορικων, επεσε συνεργατικο διαβασμα με συμφοιτητες, κατεβηκαν και μερικα βιβλια στη βιβλιοθηκη, youtube, ολα καλα.

 

Τα real life applications παραδειγματα που εδωσε ο καθηγητης, τις εταιριες και τις μεθοδολογιες που εφαρμοζουν που μας διδαξε, τις λεπτομερεις και τα fun facts που γνωριζε, τα συνεδρια που μας εμαθε, δεν θα μπορουσε να μας τα πει αλλος, οσο μεταδοτικος και να ηταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι λίγο άδικη η σύγκριση καθηγητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με εκείνους της δευτεροβάθμιας και με τους δασκάλους, επειδή η οργάνωση των σχολών συνήθως δυσχεραίνει το έργο τους π.χ. αν καλούνται να διδάξουν σε μεγάλα αμφιθέατρα που χωρούν εκατοντάδες άτομα.

 

Πέρα από αυτό, να προσθέσω και εγώ ότι ενώ είχα κορυφαίους καθηγητές όπως είπε και ο FilipposMD παραπάνω, οι περισσότεροι δεν είχαν συνοχή στο λόγο τους και πετούσαν λέξεις και ορολογίες - αρκετές φορές δικές τους - που δεν είμαστε υποχρεωμένοι να γνωρίζουμε για το επίπεδό μας.

 

Και φυσικά αρκετοί το έχουμε ζήσει στο πρώτο έτος το να θεωρούν οι περισσότεροι καθηγητές ότι θα έπρεπε να κατέχουμε γνώσεις για πράγματα που δεν διδαχτήκαμε στο σχολείο, οπότε δεν τα διδάσκουν και μιλάνε για πράγματα που βασίζονται πάνω τους ακόμα και από την πρώτη μέρα. Δεν δίνουν δηλαδή καν την ευκαιρία σε κάποιον να προλάβει να τα μάθει αφού συνειδητοποιήσει ότι το πρωτόκολλο είναι "έπρεπε να τα ξέρεις".

 

Αυτή η συζήτηση μου θύμισε μια ομιλία που έγινε στο Πα.Πει. την οποία παρακολούθησα στο YouTube, με καλεσμένο τον Ανδρέα Αντωνόπουλο για να μιλήσει για το Bitcoin. Το Bitcoin (+blockchain) είναι ένα θέμα το οποίο προσωπικά το κατέχω πολύ καλά και πάντοτε είναι ευχαρίστησή μου να ακούω τον Κ. Αντωνόπουλο να μιλάει σχετικά με αυτό.

 

Ωστόσο, μέχρι να ανέβει να μιλήσει ο άνθρωπος, και για όσο μιλούσαν οι λέκτορες / καθηγητές σκεφτόμουν "μα τι στον #@%$%^ λέτε ρε άνθρωποι, εγώ θα τα εξηγούσα ανετότερα και με καλύτερη συνοχή λόγου". Δυσκολεύτηκα να τους παρακολουθήσω με ενδιαφέρον για ένα θέμα που γνωρίζω καλά. Αρρωσταίνω και βαριέμαι να τους ακούω.

 

https://www.youtube.com/watch?v=tUs8msRP-MA

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...