Προς το περιεχόμενο

Εργασία σχολής στην Python


Expertakias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μηπως ομως ο καθηγητης δεν θελει κάτι τετοιο, αλλα θελει να γραψουν τα παιδια την hex μονοι τους;

 

Φιλε expertakias με ψευτοκωδικα ή με απλα λογια, πως θα περιεγραφες σε καποιον την μετατροπη πχ απο δεκαδικο σε δυαδικο και το αναποδο;

 

Και πως θα ήλεγχες αν ενας αριθμος, πχ το 34 ειναι σε δυαδικο ή οχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αν ήθελε να την κάνει μόνος του θα έβρισκε ότι στην python υπάρχουν έτοιμες build in συναρτήσεις για αυτό και μπορεί να το κάνει με 2 γραμμές κώδικα (bin, hex, oct, format ) και άλλες

expertakias

δεκαεξαδικό


>>> hex(255)
'0xff'

 
εξίσου δύσκολα είναι και τα άλλα.

 

Η εκφώνηση δεν το διευκρινίζει αλλά όταν λέει μία συνάρτηση για κάθε μετατροπή υποθέτω ότι εννοεί να υλοποιήσεις εσύ την μετατροπή και όχι να χρησιμοποιήσεις έτοιμες συναρτήσεις hex, κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εκφώνηση δεν το διευκρινίζει αλλά όταν λέει μία συνάρτηση για κάθε μετατροπή υποθέτω ότι εννοεί να υλοποιήσεις εσύ την μετατροπή και όχι να χρησιμοποιήσεις έτοιμες συναρτήσεις hex, κτλ.

Προφανώς αυτό θέλει η εργασία. Όπως προφανές ειναι οτι ο φοιτητής δεν θέλει με τιποτα να γράψει κώδικα, δε γουστάρει να προσπαθήσει καν, βαριέται ρε αδερφέ, δεν του αρέσει, ειναι ξεκάθαρο! Σου λέει τσούκου τσούκου απο εδω απο εκεί μήπως και κάποιος με λυπηθεί και μου ποστάρει τον κώδικα!

 

Για μένα, κόψου το μάθημα και ξαναπάρτο οταν θα εχει πήξει το μυαλό σου και θα αλλάξεις νοοτροπία. Αν δε γουστάρεις να αλλάξεις νοοτροπία, πλήρωσε να ωφεληθεί τουλάχιστον κάποιος.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εκφώνηση δεν το διευκρινίζει αλλά όταν λέει μία συνάρτηση για κάθε μετατροπή υποθέτω ότι εννοεί να υλοποιήσεις εσύ την μετατροπή και όχι να χρησιμοποιήσεις έτοιμες συναρτήσεις hex, κτλ.

Εγώ θα έλεγα το αντίθετο (ότι εφόσον δεν διευκρινίζεται δεν πρέπει να γράψεις δική σου). Με την έννοια ότι ο καθένας θα υλοποιεί όπως θέλει συναρτήσεις που είναι build in ή στη standar library

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα έλεγα το αντίθετο (ότι εφόσον δεν διευκρινίζεται δεν πρέπει να γράψεις δική σου). Με την έννοια ότι ο καθένας θα υλοποιεί όπως θέλει συναρτήσεις που είναι build in ή στη standar library

Και το νόημα της εργασίας θα είναι να είναι να φτιάξεις 3-4 συναρτήσεις που απλά θα γυρνάνε το αποτέλεσμα μιας έτοιμης συνάρτησης;

Σε μια σχολή που μαθαίνεις ελαχιστοποιείς τα έτοιμα και φτιάχνεις δικά σου για να μάθεις που δουλεύει κάτι. 

Σε συνάρτηση των παραπάνω είμαι 1000% σίγουρος ότι πρέπει να τις υλοποιήσει μόνος του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το νόημα της εργασίας θα είναι να είναι να φτιάξεις 3-4 συναρτήσεις που απλά θα γυρνάνε το αποτέλεσμα μιας έτοιμης συνάρτησης;

Σε μια σχολή που μαθαίνεις ελαχιστοποιείς τα έτοιμα και φτιάχνεις δικά σου για να μάθεις που δουλεύει κάτι. 

Σε συνάρτηση των παραπάνω είμαι 1000% σίγουρος ότι πρέπει να τις υλοποιήσει μόνος του.

Το νόημα είναι να χρησιμοποιήσεις σωστά τα σωστά εργαλεία όπως και το νόημα όλων των ασκήσεων. Μπορείς βέβαια να ξαναεφεύρεις τον τροχό αλλά δεν έχει νόημα. Η γνώμη μου είναι ότι μεγάλο ποσοστό αγνοεί τις buildin  

 

Όταν δεν θέλει ο καθηγητής να χρησιμοποιήθούν κάποια έργαλεία που είναι build in ή standar θα πρέπει να το πεις σαφώς.

Εξάλου γιατί ζητάει 10δικό 2αδικό  8δικό 16δικό που έχει έτοιμα functions και όχι 3αδικό 5δικό και 17δικό ή ρωμαική αρίθμηση XX ή κάτι άλλο που θα ανάγκαζε τον φοιτήτη να γράψει τον αλγόριθμο μετατροπής. Ασκήσεις για υλοποίηση των αλγόριθμων υπάρχουν άπειρες. 

 

Υπάρχει βέβαια πάντα και η περίπτωση ο καθηγητής να αγνοεί τις build in οπότε άδικα συζητάμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ που ρώτησα μία άλλη καθηγήτρια της σχολής μου είπε πως οι πράξεις πρέπει να γίνουν με div και mod 

 

Ωραία, οπότε έχεις ότι χρειάζεσαι τώρα, άρα ξεκίνα και γράφε τον κώδικα. Μόλις είσαι έτοιμος με κώδικα κάνε τον post με συγκεκριμένες απορίες (σε code tags!) και το συζητάμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το νόημα είναι να χρησιμοποιήσεις σωστά τα σωστά εργαλεία όπως και το νόημα όλων των ασκήσεων. Μπορείς βέβαια να ξαναεφεύρεις τον τροχό αλλά δεν έχει νόημα. Η γνώμη μου είναι ότι μεγάλο ποσοστό αγνοεί τις buildin  

 

Όταν δεν θέλει ο καθηγητής να χρησιμοποιήθούν κάποια έργαλεία που είναι build in ή standar θα πρέπει να το πεις σαφώς.

Εξάλου γιατί ζητάει 10δικό 2αδικό  8δικό 16δικό που έχει έτοιμα functions και όχι 3αδικό 5δικό και 17δικό ή ρωμαική αρίθμηση XX ή κάτι άλλο που θα ανάγκαζε τον φοιτήτη να γράψει τον αλγόριθμο μετατροπής. Ασκήσεις για υλοποίηση των αλγόριθμων υπάρχουν άπειρες. 

 

Υπάρχει βέβαια πάντα και η περίπτωση ο καθηγητής να αγνοεί τις build in οπότε άδικα συζητάμε.

Αυτη ειναι η λογικη code academy, aka μαθε γλωσσα προγραμματισμου σαν να μαθαινεις γαλλικα η γερμανικα. Για καποιον που δεν ειναι προγραμματιστης εχει νοημα αυτο πιστευεις?
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το νόημα είναι να χρησιμοποιήσεις σωστά τα σωστά εργαλεία όπως και το νόημα όλων των ασκήσεων. Μπορείς βέβαια να ξαναεφεύρεις τον τροχό αλλά δεν έχει νόημα. Η γνώμη μου είναι ότι μεγάλο ποσοστό αγνοεί τις buildin  

 

Όταν δεν θέλει ο καθηγητής να χρησιμοποιήθούν κάποια έργαλεία που είναι build in ή standar θα πρέπει να το πεις σαφώς.

Εξάλου γιατί ζητάει 10δικό 2αδικό  8δικό 16δικό που έχει έτοιμα functions και όχι 3αδικό 5δικό και 17δικό ή ρωμαική αρίθμηση XX ή κάτι άλλο που θα ανάγκαζε τον φοιτήτη να γράψει τον αλγόριθμο μετατροπής. Ασκήσεις για υλοποίηση των αλγόριθμων υπάρχουν άπειρες. 

 

Υπάρχει βέβαια πάντα και η περίπτωση ο καθηγητής να αγνοεί τις build in οπότε άδικα συζητάμε.

Όπως το έχω καταλάβει εγώ τουλάχιστον η σχολή(έστω πληροφορικής μιας και ο TS δεν είναι σε τέτοια) δεν είναι για να σου μάθει μια γλώσσα,εδώ χρήση built-in συναρτήσεων, αλλά ικανότητες που μπορείς να τις εφαρμόσεις σε ότι εργαλείο χρησιμοποιήσεις. 

 

Τι εννοώ: ΟΚ χρησιμοποιείς τις built in για να κάνεις αυτήν την εργασία. Αν στο επόμενο εξάμηνο/δουλειά/whatever σου ζητήσουν να γίνει μια τέτοια μετατροπή με γλώσσα που δεν έχει τέτοιες συναρτήσεις τι θα πεις; Δεν μπορώ να το κάνω γιατί δεν υπάρχουν;

 

Αντίστοιχα το ίδιο ισχύει και σε πολλά πράγματα όπως πχ δομές δεδομένων: λίστες,δέντρα και σε αλγορίθμους: καλή η sort της γλώσσας αλλά μπορεί να χρειαστεί να φτιάξεις μια custom συνάρτηση που ταξινομεί σε συγκεκριμένα δεδομένα για να έχεις καλύτερα αποτελέσματα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

δφτερτε

δφτερτε

 

όπως λέμε φέρτε τον κώδικα έτοιμο?

Γουστάρω επεξεργασία για να μην υπάρχουν αποδείξεις.

 

Τελικά πως πήγε η εξέταση? Πέρασες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πώς μου φαίνεται ότι αυτό που δεν αντιλαμβάνεται είναι η χρήση των αλφαριθμητικών. Δηλαδή οι μετατροπές θα γίνονται με συναρτήσεις που θα δέχονται αριθμό και θα δίνουν αλφαριθμητικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπερα.Κατεβασε στο κινητο σου την εφαρμογη Learn Python της Sololearn. Σε μαθαινει τα πολυ βασικα της python και εχει φορουμ για οτι ερωτησεις εχεις (ουτε αυτοι θα στις δωσουν ετοιμες).Εγω συγκεκριμενα με αυτην την εφαρμογη και διαβαζοντας κατι λιγα απο τις διαφανιες και googleαροντας περασα το μαθημα (να παραδωσουμε 4 εργασιες σε python).Το κυριοτερο ειναι να μαθεις να γκουγκλαρεις με συγκεκριμενες και αυστοχες λεξεις κλειδια και θα σου λυνονται ολες οι αποριες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...