pirmen56 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δεν είπα φτιάχνονται, είπα γίνονται optimized. Δεν υπάρχει optimization στο pc, γιατί δεν υπάρχει ένα και μοναδικό hw configuration. Optimization δεν είναι το να ρίχνεις την ποιότητα προκειμένου να πετύχεις μια Α επίδοση. Optimization είναι να εφευρίσκεις τεχνικές προγραμματισμού που να σου δίνουν καλύτερες επιδόσεις για δεδομένο αποτέλεσμα πάνω σε συγκεκριμένο hw. Π.χ. το να γράφεις κώδικα που να αξιοποιεί τα προτερήματα της GCN 2.0 αρχιτεκτονικής της AMD. Hardware specific κώδικας με άλλα λόγια. Πολλοί pc gamers τα μπερδεύουν και νομίζουν ότι οι κονσόλες είναι απλά low end pc με χειρότερη ποιότητα. Όλα τα pc games αναπτύσσονται με βάση τις κονσόλες, όπως είπε και ο Psycho. Το-παλιάς γενιάς-hitman absolution σου έδινε επιλογή για ultra textures τα οποία δεν ήταν τίποτε άλλο από ελαφρώς καλύτερα console textures(λιγότερη συμπίεση). Μόλις περάσαμε στις κονσόλες της νέας γενιάς με 8gb ram τότε κατάλαβαν όλοι τεράστιο άλμα στην ποιότητα των textures. Τότε διαπίστωσαν ότι τα δήθεν ultra textures των old gen ήταν απλώς μεγαλύτερα αρχεία χωρίς επιπλέον πραγματική λεπτομερεία για το ανθρώπινο μάτι(με κάποιες εξαιρέσεις). Ακόμα ένα χαρακτηριστικό της τωρινής γενιάς είναι τα dx11 screen space reflections. Π.χ. γυαλιστερά πατώματα/επιφάνειες πάνω στα οποία καθρεφτίζονται διάφορα πράγματα. Με πανίσχυρες κάρτες τύπου gtx 680/690 δεν υπήρχε περίπτωση να δεις τέτοια εφέ σαν επιβράβευση για τα λεφτά που έσκασες, παρά μόνο στο crysis 3. Μόνο με την έλευση του ps4/one αξιώθηκαν οι pc gamers ακόμα και μέτριων συστημάτων, να απολαύσουν τέτοια εφέ. Με απλά λόγια τα λεφτά που δίνεις για pc πάνε για ανάλυση, frame rate και κάλυψη κακογραμμένου κώδικα. Κανενας δεν θα αναπτύξει assets και εφέ ειδικά για το pc. Είναι σαν να φτιάχνεις δύο φορές το ίδιο game. Σαν να κάνεις παράλληλα και ένα remake του οποίου τα λεφτά δύσκολα θα πάρεις πίσω(λόγω πειρατείας). 3
adtakhs Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Ωραια τα λετε τοση ωρα ρε παιδια αλλα τοσο καιρο που μαστιγωνατε-με τους fx για τα σουπερ μποτλνεκ, δεν ειδα να βγαινει κανενας και να λεει οτι φταινε τα παιχνιδια που ειναι χωνι η΄ οτι δεν χρησιμοποιειται ολοκληρος ο επεξεργαστης αλλα μονο ενα του νημα κτλ... Στον 7700κ δηλαδη φταιει το παιχνιδι που χρησιμοποιει ενα νημα τωρα.... !Να μην τα λεμε οπως μας βολευει..... Και για να προλαβω το κραξιμο του στυλ, "μην συγκρινεις το ipc του fx με του i ταδε επεξεργαστη" , εννοειται οτι ισχυει δεν το συζηταμε ,πολυ πιο δυνατοι οι intel αλλα καποια πραγματα να μην τα χαιδολογαμε και καποια αλλα οχι... Ακριβώς αυτό ...
strawman Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Οταν βαραει 100% ο πυρηνας του 7700k φταιει το παιχνιδι, εχει κακο optimization. Οταν ειναι στο 5% οι πυρηνες του καθε λογης multicore (Ryzen / fx or whatever) φταιει το κακο single thread performance τους (και το memory latency, μην ξεχνιομαστε). Αλλωστε ειναι κοινως γνωστο οτι ο 7700k δεν κανει bottleneck, ακομα και οταν κανει!Εδω 3 ατομα πηγαν να αλλαξουν ορισμο στο bottleneck για να πεισουν τον ταλαιπωρο που το τρωει στη μαπα οτι δεν ειναι bottleneck και φταιει το παιχνιδι!! 4
adtakhs Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Αναλογα τι παιχνιδι παιζεις. Στο HoN εγω με gtx1080 τρωω cpu bottleneck se 7700k στα 4.8ghz με την gtx1080 να παιζει στο 30% κ αυτο γιατι δουλευει τελειως single thread το παιχνιδι. Το αποτελεσμα ειναι να εχω σημεια π ειμαι στα 100fps λογω cpu Στην περίπτωσή σου bottleneck είναι ο επεξεργαστής, από την στιγμή που δεν αφήνει την κάρτα να τρέξει στο 100% . Το Bollteneck όμως έρχεται από το software και αυτό θα το δεις όταν ανοίξεις την καρτέλα εργασιών και δεις ότι ο επεξεργαστής παίζει στο 30% .... Σε άλλο game που είναι πιο multithread , bottleneck ίσως να είναι η κάρτα σου κ.λ.π. Όσο οι επεξεργαστές ήταν μονοπύρηνοι το bottleneck ήταν πιο ξεκάθαρο σε ορισμένους και δεν είχε να κάνει με το πόσο MT ήταν το game. Σήμερα έχει μπει και αυτός ο παράγοντας μέσα . Προσωπικά ΔΕΝ στηρίζω παιχνίδια (δεν παιζω) που να είναι γραμμένα καθαρά Single Thread .. Είναι σαν να μην υπάρχουν και είναι ντροπή για αυτούς που τα έγραψαν όταν το περιβάλλον για πάνω από μια 10ετία δίνει 4-πύρηνα και πάνω από 6 χρόνια 6πύρηνα και 8 πύρηνα CPU . 1
jgeorgiou Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 όλα είναι σχετικά σε αυτή την ζωή ο FX ήταν αργός σε σχέση με τους ΙΝΤΕΛ τώρα αν ένα παιχνίδι χρησιμοποιεί 1 core και δεν τρέχει στην cpu με το υψηλότερο ipc στην αγορά ποιος φταίει? αν φταίει ο Ιντελ ας πάρει ryzen που έχουν ποιο υψηλό. 2
adtakhs Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Όπως πάντα η απάντηση είναι κάπου στην μέση. Στη περίπτωση των FX έφταιγε το τραγικό Single Core Perf και σε συνδιασμό με κακογραμμένα παιχνίδια γινόταν χαμός. Στο παιχνίδι που αναφέρει ο φίλος εγώ θα είναι 20% χρήση CPU .... όλα είναι σχετικά σε αυτή την ζωή ο FX ήταν αργός σε σχέση με τους ΙΝΤΕΛ τώρα αν ένα παιχνίδι χρησιμοποιεί 1 core και δεν τρέχει στην cpu με το υψηλότερο ipc στην αγορά ποιος φταίει? αν φταίει ο Ιντελ ας πάρει ryzen που έχουν ποιο υψηλό. Το θέμα είναι πως αυτό εδώ δεν βγάζει νόημα .... Εχεις αυτη την στιγμη τον δυνατοτερο επεξεργαστη σε single core για παιχνιδια μαζι με τον 8700κ. cpu bottleneck δεν υφισταται επειδη δεν αξιοποιειται πληρως ο επεξεργαστης σε τετοια παιχνιδια. bottleneck εχει το παιχνιδι υπο την εννοια οτι δεν αξιοποιει high end συστηματα οπως το δικο σου. Τελος το οτι ειναι ο δυνατοτερος επεξεργαστης για παιχνιδια αυτο ακριβως σημαινει, οτι δεν πρεπει να εχεις bottleneck. το οτι ειναι unoptimized οσο δεν παει το εν λογω παιχνιδι δεν σημαινει οτι τρως bottleneck απο τον 7700 στα 4.8. 7700κ και cpu bottleneck δεν πανε μαζι. Φαίνεται λοιπόν πως και εγώ με τον FX8350 είμαι στην κατηγορία των HIGH END επεξεργαστών .... Μιας και το εν λόγο game θα παίζει στον FX μου στο 20% του CPU .... Γιατί δεν τα λέγατε ρε παιδιά αυτά και τότε μου τους FX >? Πραγματικά απορώ .... 4
strawman Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 ο FX ήταν αργός σε σχέση με τους ΙΝΤΕΛ τώρα αν ένα παιχνίδι χρησιμοποιεί 1 core και δεν τρέχει στην cpu με το υψηλότερο ipc στην αγορά ποιος φταίει? αν φταίει ο Ιντελ ας πάρει ryzen που έχουν ποιο υψηλό. Αλλα αν ενα παιχνιδι δεν τρεχει στο CPU με το υψηλοτερο multithread στην αγορα φταιει η CPU! Απλα και ξαστερα Και μαλλον χανεις το νοημα, δεν ειπε κανεις οτι φταιει ο Intelas. Απλα μας φαινεται περιεργο που τωρα ξαφνικα που ο Intelas bottlenockari φταινε τα games που δεν αξιοποιουν παραπανω πυρηνες, ενω οταν εκανε τα ιδια ο FX εφταιγε ο επεξεργαστης. 2 μετρα και 2 σταθμα 3
Fulgore Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Μιας και το εν λόγο game θα παίζει στον FX μου στο 20% του CPU .... Ο δικος σου ο fx ειναι καλυτερος και απο TR τα χουμε πει αυτα 1
Dr_73 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Αν υπήρχε αντίστοιχο player base με 1080 Ti όπως το PS4 (60+ εκατομμύρια) θα έβλεπες τους publishers να βγάζουν games για τέτοιες κάρτες συγκεκριμένα. Από την στιγμή που δεν υπάρχει αυτό η όλη συζήτηση είναι ανούσια. Όλα τα PC παιχνίδια γίνονται optimized σύμφωνα με αυτό: http://store.steampowered.com/hwsurvey/videocard/ Στο survey βρήκανε λιγότερες 1070 + 1080 + 1080 Ti απ' ότι ο κόσμος έχει 1050. Τσάμπα γκρινιάζετε και χάνετε τον χρόνο σας για τα "console ports". Έτσι είναι ακριβώς. Οι developers θέλουν ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑ. Και περισσότεροι πελάτες έχουν 1050 , 950 , 750 ... παρά ... gtx 1080 !!!!!! Πάντα θα ισχύει αυτό . Και το παιχνίδι πρέπει να τρέχει και σε 1050,950 , 750 ... και βγάλε. Αλλιώς αν το έφτιαχναν μόνο για i7 8700K με sli 1080ti .... θα βλέπαν (οι ευτυχείς κάτοχοι) , παπάδες.
Fulgore Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 οταν εκανε τα ιδια ο FX εφταιγε ο επεξεργαστης. 2 μετρα και 2 σταθμα Ετσι απο περιεργεια αλλα εχετε ιδεα ποιο ειναι το HoN που αναφερθηκε ή απλα ειδατε μια αναφορα σε ενα παιχνιδι ? Προτεινω να δοκιμασετε και το Lineage 2 που πανω απο 2πυρηνο δεν αναγνωριζει το συστημα(αν δεν εχει βγει καποιο προσφατο patch).Και εκει ο επεξεργαστης φταιει Εγω προσωπικα την γνωμη μου την ειπα. Απο την στιγμη που δεν αξιοποιουνται στο μεγιστο και επεξεργαστης και καρτα γραφικων,το bottleneck ειναι το ιδιο το παιχνιδι(πειτε το optimization,πειτε το μηχανη/κωδικας του παιχνιδιου και παει λεγοντας). Τωρα οποιος θελει ας συνεχισει να μιλαει για bottleneck μεταξυ 7700κ στα 4.8(και εν μερη και 8700k)και gtx 1080.
strawman Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Ετσι απο περιεργεια αλλα εχετε ιδεα ποιο ειναι το HoN που αναφερθηκε ή απλα ειδατε μια αναφορα σε ενα παιχνιδι ? Προτεινω να δοκιμασετε και το Lineage 2 που πανω απο 2πυρηνο δεν αναγνωριζει το συστημα(αν δεν εχει βγει καποιο προσφατο patch).Και εκει ο επεξεργαστης φταιει Εγω προσωπικα την γνωμη μου την ειπα. Απο την στιγμη που δεν αξιοποιουνται στο μεγιστο και επεξεργαστης και καρτα γραφικων,το bottleneck ειναι το ιδιο το παιχνιδι(πειτε το optimization,πειτε το μηχανη/κωδικας του παιχνιδιου και παει λεγοντας). Τωρα οποιος θελει ας συνεχισει να μιλαει για bottleneck μεταξυ 7700κ στα 4.8(και εν μερη και 8700k)και gtx 1080. To dota clone που ειχε βγει καπου το 2009 δεν ειναι? Εγω ΔΕΝ ειπα οτι φταιει ο επεξεργαστης, εσυ κανεις strawmans μπας και κερδισεις κανα e-επιχειρημα. Παντως εξ ορισμου, εφοσον ο επεξεργαστης δεν μπορει να τροφοδοτησει την καρτα γραφικων, ναι, ο επεξεργαστης φταιει. Εγω τα 2 μετρα και 2 σταθμα που εχετε ορισμενοι σχολιαζω παντως. Οταν ενα παιχνιδι χρησιμοποιει το 10-20% ενος fx / ryzen επεξεργαστη τοτε φταιει ο επεξεργαστης που δεν τρεχουν καλα καποια παιχνιδια, οταν συμβαινει το ιδιο για τους Intel τοτε φταιει το παιχνιδι. Εκτος αν εχεις κανει αναλογο ποστ και για την AMD οπου προσπαθεις να αλλαξεις τον ορισμο του bottleneck να μας πεισεις οτι δεν φταιει ο επεξεργαστης αλλα το παιχνιδι. Παντως προς γνωσιν σου υπαρχουν μπολικα παιχνιδια που κανει bottleneck o 7700k (ακομα και στα 4.8), και οχι την 1080 αλλα ακομα και 1060. Αν θες να αρχισω να απαγγελω λισ 1
Zaknafein Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Του offtopic το κάγκελο... νομίζω χρειαζόμαστε ένα FXholics Anonymous για να βοηθήσουμε αυτούς με τα ψυχικά τραύματα και να γλυτώσουμε τα offtopic Επίσης δεν βοηθάει και ο όρος bottleneck ιδιαίτερα... πάντα υπάρχει κάποιος περιοριστικός παράγοντας, αλλιώς δεν θα παλεύαμε για τα 60/100/120/144+ fps. Το θέμα είναι αν μπορεί να κάνει κάτι ο κάτοχος (αναβάθμιση/OC) για να δει καλύτερα αποτελέσματα ή όχι. Στην περίπτωση των FX πχ μπορούσε (με σημαντικό κόστος βέβαια, όπως ξέρω από πρώτο χέρι ), ενώ στην περίπτωση ενός 7700/8700Κ στα 4.8-5.0 σε ST scenario δεν υπάρχουν πρακτικές εναλλακτικές (εκτός αν παίζει κάποιο CPU με καλύτερο ST perf). 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Ναι αλλά δεν λες τι ψύξη χρειάζεσαι για 4.8-5 3
Fulgore Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Αυτο που ειχα να πω για το bottleneck το ειπα. Τωρα που κολλανε οι fx σε ολα αυτα,μονο ο συμφορουμιτης που πεταχτηκε παλι ξερει.... Τελος Strawman δεν εγινε καποιο συγκριτικο μεταξυ fx και 7700κ ,που κολλαει λοιπον τι ειχε γραφτει παλια σε συγκεκριμενα παιχνιδια μεταξυ των τοτε i7 και fx με την εν λογω περιπτωση του Hon? Και οσο για το τι ρολο βαραει πια ο fx στο gaming,παιζει μονο στο insomnia να υπαρχει τετοιο κολλημα με αυτους τους επεξεργαστες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις