Προς το περιεχόμενο

Κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ απαραδεκτοι σε εγγύηση


mecp2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στην καλύτερη περίπτωση να την έχει σε 40-50 μέρες καινούργια κάρτα αν δεν προαποφασιστούν τίποτα άλλες λαλακίεσ από το πλαίσιο δεν φημίζονται για την ταχύτητα τους παλιά ναι είχαν ελάχιστα καλύτερη εξυπηρέτηση από την σημερινή σε τέτοια θέματα.

τώρα... μου έφτιαξες την ψυχολογία...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

πριν καμια 10αρια χρονια παρηγγειλα κουτι με διαφορα απτο καταστημα,

ηρθε το κουτι με αλλο drive - μας τελειωσε !! - και γιατι ρε παιδια δε πηρατε

ενα &@^$τηλεφωνο! να δειτε τι θελω να βαλω αντ'αυτου ; - αλλα κανατε

αυθαιρετα το δικο σας ; και μου το φερνεις, πάρτο !! το πήρα αλλα δε ξαναπατησα

παρα για minor...... να δεις τι εχω παρει απο αλλους εκτοτε !....

[to dis μ@λak1ze1ν ouk..]

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μίλησα με πλαίσιο να μου δώσουν το rma ώστε να μπορώ νε βλέπω στο site της msi την κατάσταση της επισκευής. Μου είπαν ότι ακόμα περιμένουν από την msi να τους δώσει rma και να τη στείλουν. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Ζήτησα ακόμα μια φορά προσωρινή αντικατάσταση και μου; Υ είπαν τη Δευτέρα θα μιλήσουμε πάλι γιατί δεν έχει περάσει το χρονικό διάστημα. Επίσης ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Πόσο μλκας αισθάνομαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν χρειάζεται να έχει περάσει το χρονικό διάστημα για να σου δώσουν, αν ξέρουν εξαρχής ότι θα πάρει πολλές μέρες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επρεπε να ειχες ζητησει γραπτος τα ολα λεγομενα τους. Εκτος και αν σου στειλανε καπου μηνυμα, ωστε να το παραθεσεις με την καταγγελια σου.

Κατα τα αλλα, υπομονη. Αφου θεωρουν οτι μπορουν και να υπαρχουν ως επιχειρηση με τετοια συμπεριφορα. ο χρονος θα δειξει ποσο καιρο θα ειναι ακομα στην αγορα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπηρχε διαφημιση στο επισημο youtube καναλι του πλαισιου, οπου "γνωστος" παρουσιαστης μας ελεγε πως μια πολυ καλη ενδειξη της ποιοτητας των τροφοδοτικων, ειναι το βαρος, και τα turbox ειναι τα βαρυτερα της αγορας. Δεν ηταν πρωταπριλιατικο αστειο, οντως ετσι το διαφημιζανε.

Ειχα ρωτησει παπαγαλακι της εταιριας εδω πριν λιγα χρονια

http://www.insomnia.gr/topic/479564-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CE%BB%CE%B7%CF%88%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CF%83%CE%B9%CE%BF/page-12?do=findComment&comment=52509691

Μιλαμε τωρα υποτιθεται για σοβαρη εταιρια εν ετη 2010. Οχι 1980, οχι 1990 ουτε καν 2000. Και ειχανε διαφημιση να παρουμε τροφοδοτικο βαση βαρους.

Και εχουν ακομα πελατες.

Τι να πω.

Χαχαχα σοβαρά τώρα δηλαδή δεν λες μονο στον κρεοπωλη πιασε 2 κιλά παιδακια αλλα στο πλαισιο θα λες πιασε 2 κιλα απο τροφοδοτικο αλλα με καλους πυκνωτες γιατι την αλλη φορα ηταν καπως μπαγιατικι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ενημέρωσαν ότι η κάρτα έφυγε τη Δευτέρα 14/8. Ζήτησα πάλι τον αριθμό rma και προς έκπληξη μου είπαν ότι μόνο ο τεχνικός από την Πάτρα μπορεί να μου τον δώσει αλλά θα επιστρέψει την Τετάρτη 16/8.Σημερα πάλι μίλησα μαζί του και μου είπε ότι δεν του τον έχει δώσει ο υπεύθυνος από την Αθήνα. Είναι εντελώς αργοσχολοι. Δεν υπάρχει καμία επικοινωνία μεταξύ τους. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Έναν αριθμό ζήτησα. Ούτε γιαυτό δεν είναι ικανοί. Δεν μπορεί ο ένας υπάλληλος να πει σε έναν άλλο υπάλληλο έναν αριθμό που έχει τουλάχιστον τρεις μέρες τώρα...

Να ξέρετε ότι όλα αυτά τα γράφω όχι για να μου συμπαρασταθειτε. Ούτε για να κράξω το Πλαίσιο. Απλώς ενημερώνω όλους τους συμφορουμητες για τον τρόπο λειτουργίας του Πλαίσιο καθώς και την αδικαιολογητη αργοπορία και ταλαιπωρία που μάλλον θα αντιμετωπίσει κάποιος από την εγγύηση Πλαίσιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ενημέρωσαν ότι η κάρτα έφυγε τη Δευτέρα 14/8. Ζήτησα πάλι τον αριθμό rma και προς έκπληξη μου είπαν ότι μόνο ο τεχνικός από την Πάτρα μπορεί να μου τον δώσει αλλά θα επιστρέψει την Τετάρτη 16/8.Σημερα πάλι μίλησα μαζί του και μου είπε ότι δεν του τον έχει δώσει ο υπεύθυνος από την Αθήνα. Είναι εντελώς αργοσχολοι. Δεν υπάρχει καμία επικοινωνία μεταξύ τους. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Έναν αριθμό ζήτησα. Ούτε γιαυτό δεν είναι ικανοί. Δεν μπορεί ο ένας υπάλληλος να πει σε έναν άλλο υπάλληλο έναν αριθμό που έχει τουλάχιστον τρεις μέρες τώρα...

Να ξέρετε ότι όλα αυτά τα γράφω όχι για να μου συμπαρασταθειτε. Ούτε για να κράξω το Πλαίσιο. Απλώς ενημερώνω όλους τους συμφορουμητες για τον τρόπο λειτουργίας του Πλαίσιο καθώς και την αδικαιολογητη αργοπορία και ταλαιπωρία που μάλλον θα αντιμετωπίσει κάποιος από την εγγύηση Πλαίσιο.

μια καταγγελία θελουν γ να δεις πως θα σ λύσουν το θεμα σου !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης την 11/8 έστειλα μήνυμα στην msi γράφοντας... Hi there. My gpu stopped working at 30 June 2017 and I took it to local store where I had bought which is called PLAISIO here in Greece. I was informed by them that they cannot send it to you because you have not sent them rma number. Why so big delay from you? Why haven't you sent them rma faster? Why you have bad customer support? Please do something faster. I need gpu for my work. I need it as soon as possible. Thank you and have a nice day.

Καμια απάντηση. Στις 15/8 τους συνεχίζω στο ίδιο support γράφοντας Hi again. Unfortunately none of your people has yet answered me. So bad service. I was informed from the store I bought my gpu that they has shipped the gpu to you. My gpu serial number is.......... . Can you please tell me the rma number so I can see service updates from your site? I hope someone can answer me today. It's something very easy what I am asking you. Thank you.

Επίσης ως τώρα καμία απάντηση. Τόσο γκαντέμης είμαι ρε παιδια? Τόσο δύσκολα πράγματα ζητάω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 10 χρονια ήταν καλό και έφερνε καλά προϊόντα, ότι είχε πρόβλημα μου το αλλάζανε. Τώρα έχει γίνει χαμαιτυπείο(επιεικώς). Μόνο 1-2 είναι τα αξιόπιστα πλέον και είναι μαγαζάκια όχι αλυσίδες. Επίσης προτιμώ το κατάστημα να είναι και επίσημος Reseller/Golden Partner της εταιρείας που το προϊόν θέλω να πάρω και επίσης ΠΑΝΤΑ εγγύηση OnSite π.χ Dell.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγ αυτο που ξερω ειναι οτι οταν αναγραφεται εγγυηση πλαισιου η του εκαστοτε μαγαζιου τοτε αυτο σημαινει πως αναλαμβανουν αυτοι το παρε δωσε με την εταιρια κ εφοσον το προιον έχειν προβλημα στο αντικαθιστουν αμεσα απο το καταστημα. Δεν ειναι δυσκολο να βαλεις σε εναν υπολογιστη μια καρτα κ να τρεξεις ενα 3d mark για να διπιστωσεις αν δουλευει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικο hardware απο το πλαισιο εχω να παρω 6 χρονια, last time περιμενα 20 μερες για να τσεκαρουν τροφοδοτικο αν οντως δουλευει (turbo x και απο τα ψιλοακριβα, ειπα να αγορασω ελληνικο προιον, λαθος μου) , εγω ηδη ειχα αγορασει αλλο στις 3 μερες και οταν με ενημερωσαν οτι παπαλα και θα μου δωσουν ζητησα πιστωτικο , μου το δωσανε. Αρα στα 6 χρονια το after service στο πλαισιο παει απο το κακο στο χειροτερο οπως βλεπω, βεβαια το σοβαρο προβλημα για μενα στο πλαισιο ειναι οτι χρειαζονται και αλλους υπαλληλους, που ειδικα στο τμημα επισκευων , πρωτα τρεχουν τα κινητα, μετα τα ταμπλετ και μετα pc/notebook , και εχω δει 20 ατομα πλαισιο αγ. παρασκευης με 3 υπαλληλους να προσπαθουν να επιδιορθωσουν, παραλαβουν, παραδωσουν και να βγαλουν ακρη με το τι τους λεει ο καθε πελατης!

Δεν θα ξεχασω την εποχη που ειχαν δωθει σε παιδια γυμνασιου notebooks που κανανε βασικες εργασιες (και κριμα που δεν το συνεχισαν , ειδικα σε φτωχες οικογενειες) και ειχα πετυχει πατερα που ελεγε "δεν τρεχει  καλα το pro ", να θελει να το δηλωσει ως ζημια! 

Αν την περιπτωση του παιδιου καπως γινοταν προωθηση στο πλαισιο ως σοβαρο διοικητικό προβλημα (δικες τους αποφασεις ειναι πως δουλευει το μαγαζι, δεν αποφασιζει ο υπαλληλος οτι ετσι θα το πανε) τοτε ισως ξυπνησει ως εταιρεια. Οσο δεν πληρωνει υπαλληλους, προσπαθει να δημιουργησει δικη της μαρκα προιοντων τεχνολογιας (με πληρη αποτυχια στους αγοραστες να επιθυμήσουν να ξανα αγορασουν προιον της), το γελοιο πεταγμα χρηματων σε διαφημιση δεν προκειται να δει φως!

Ο μονος λογος που πια παω πλαισιο ειναι για καρτες psn και xbox live, γραφικη υλη και φτηνα φωτιζουμενα πληκτρολογια που ετσι και αλλιως τα σπαω! 

Φιλε καλο κουραγιο, και γραψε ολο το σκηνικο μεχρι και την παραλαβη και στειλτο επισημα στο πλαισιο, οσο πιο αντικειμενικα μπορεσεις και με ολο το αγχος που σου δωσανε. Ολο αυτο ειναι μια γελοια γραφειοκρατια, που καλο ειναι να μην τους αφηνουμε να γινετε δικαιωμα, δεν ειναι κρατος! Γιατι θα το ζουμε ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΡΟΜΠΟΤ ΑΝ ΒΑΛΟΥΝΕ! Και ολοι ξερουμε οτι θα χασουμε απο το ρομποτ !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η γραμμη που παιρνουν απο τους προισταμενουπευθυνους - ανευθυνους ειναι τετοια . Οταν συμπερ. ετσι - για ενα απλο doa ειχα παει 4 φορες - τωρα ουτε για κ@λοχαρτο που λενε δεν παταω :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...