Προς το περιεχόμενο

Κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ απαραδεκτοι σε εγγύηση


mecp2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πως γίνεται από την πλειονότητα των ελληνικών καταστημάτων να έχουμε θέμα και από ιντερνετικα τύπου amazon κανένας να μην έχει ποτέ πρόβλημα... Ακόμα και από ebay ρε φίλε ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Αντε να δω που θα βγει...

Είναι θέμα νοοτροπίας / πολιτικής της επιχείρησης. Το amazon μετά από πρόσφατα μπλεξίματα (που οφείλονταν σε δικά τους λάθη/παραλείψεις) ήταν πραγματικά άριστο σε χρόνο εξυπηρέτησης και ξε-μπλεξίματος, με άμεσες πιστώσεις όπου χρειάστηκε κτλ. Αν σκεφτείς και ότι ήταν 50-100€+ φθηνότερες οι GPU σε σχέση με τις ελληνικές τιμές, απλά δεν υπάρχει λόγος για εμένα να ψωνίσω από Ελλάδα.

 

Στο θέμα το συγκεκριμένο πάντως, αν και έχω χρόνια (παίζει και πάνω από 10ετία) να ψωνίσω από Πλαίσιο, δεν βρίσκω κάτι λάθος στην διαδικασία της κάλυψης της εγγύησης... Προφανώς και δεν μπορούν οι ίδιοι να επισκευάσουν την GPU οπότε πάει με RMA στην MSI και δεν πληρώνεις τα μεταφορικά εσύ, σε σχέση με το αν την είχες αγοράσει από κατάστημα του εξωτερικου.

 

Για την κάρτα αντικατάστασης έχεις δίκιο βέβαια, η σχετική νομοθεσία αναφέρει ότι πρέπει να σου δώσουν κάρτα αντικατάστασης για να κάνεις προσωρινά την δουλειά σου (εφόσον οι ίδιοι παραδέχονται ότι θα πάρει πάνω από 15 μέρες) και φυσικά υπερισχύει της όποιας πολιτικής του καταστήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σου έλεγαν εσένα ότι το προϊόν έχει εγγύηση πλαίσιο και ότι έχουμε σούπερ τεχνικούς γνωστές υπολογιστών θα σε κάλυπτε η διαδικασία? Αφού έχουν τεχνικούς άξιους τότε θα έπρεπε να αποφανθουν αν χρειάζεται αντικατάσταση η επισκευή. Και έτσι θα κέρδιζα κι εγώ πολύ χρόνο αντί να περιμένω άδικα. Αν επισκευαζεται πολύ καλά. Αλλά αυτοί ούτε που την άγγιξαν. Ούτε η msi δεν τους έχει εμπιστοσύνη να της πουν σε πρώτη φάση τουλάχιστον τι γίνεται με την κάρτα γραφικών μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω να τους καλύπτει η MSI για αντικατάσταση αν δεν παραλάβει η ίδια την κάρτα, όχι επειδή είναι το πλαίσιο αλλά γιατί αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας(ή της αντιπροσωπείας) από όσο ξέρω, σε ότι έχει να κάνει με GPUs και mobos και λίγο-πολύ την ίδια διαδικασία θα είχες ακολουθήσει αν την είχες αγοράσει από κάποιο άλλο κατάστημα.

 

Τώρα σαν εξυπηρέτηση πελατών έχεις δίκιο, αλλά όπως είπα, έχω χρόνια να ψωνίσω από εκεί, γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως γίνεται από την πλειονότητα των ελληνικών καταστημάτων να έχουμε θέμα και από ιντερνετικα τύπου amazon κανένας να μην έχει ποτέ πρόβλημα... Ακόμα και από ebay ρε φίλε ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Αντε να δω που θα βγει...

Είναι θέμα νοοτροπίας. Έξω όταν αποφασίζουν να κάνουν κατι, το παιρνουν σοβαρά, καταλαβαινουν οτι για να έχουν σημαντικο κέρδος χρειάζονται ογκο συναλλαγών και δεν τους παίρνει να κάνουν μ@λ@κιες με τις εγγυήσεις. Στο Γιουνανισταν οι περισσότεροι δεν έχουν καμία φιλοδοξία πέρα απο το να κοροϊδέψουν καποιον και αυτό είναι όλο.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σου έλεγαν εσένα ότι το προϊόν έχει εγγύηση πλαίσιο και ότι έχουμε σούπερ τεχνικούς γνωστές υπολογιστών θα σε κάλυπτε η διαδικασία? Αφού έχουν τεχνικούς άξιους τότε θα έπρεπε να αποφανθουν αν χρειάζεται αντικατάσταση η επισκευή. Και έτσι θα κέρδιζα κι εγώ πολύ χρόνο αντί να περιμένω άδικα. Αν επισκευαζεται πολύ καλά. Αλλά αυτοί ούτε που την άγγιξαν. Ούτε η msi δεν τους έχει εμπιστοσύνη να της πουν σε πρώτη φάση τουλάχιστον τι γίνεται με την κάρτα γραφικών μου.

Σε καμία περίπτωση δεν υπερασπίζομαι το πλαίσιο αλλά αυτό που λες είναι παράλογο. Ούτε το αμαζον τα κάνει αυτά. Αντε να σκαλιξει την ψύξη ο τεχνικός, ως εκεί. Δηλαδή αν έχει θέμα μια κάρτα γραφικών στη τροφοδοσία της ή έλιωσε κάποιο στοιχείο της περιμένεις να έχουν για κάθε κάρτα ανταλλακτικά και κάθε μέρος της; για μπες στη θέση του διαχειριστή μιας τέτοιας αποθήκης, ακόμα κι αν υπάρχει ένας σούπερ γνώστης πάντων ηλεκτρονικών ειδών.

Κατά τα άλλα μακριά από το πλαίσιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε καμία περίπτωση δεν υπερασπίζομαι το πλαίσιο αλλά αυτό που λες είναι παράλογο. Ούτε το αμαζον τα κάνει αυτά. Αντε να σκαλιξει την ψύξη ο τεχνικός, ως εκεί. Δηλαδή αν έχει θέμα μια κάρτα γραφικών στη τροφοδοσία της ή έλιωσε κάποιο στοιχείο της περιμένεις να έχουν για κάθε κάρτα ανταλλακτικά και κάθε μέρος της; για μπες στη θέση του διαχειριστή μιας τέτοιας αποθήκης, ακόμα κι αν υπάρχει ένας σούπερ γνώστης πάντων ηλεκτρονικών ειδών.

Κατά τα άλλα μακριά από το πλαίσιο.

Χωρίς να θέλω να έρθω σε αντίλογο, αυτά που λες είναι απόλυτα λογικά. Προς τι όμως η αναγραφή στην απόδειξη εγγύηση ΠΛΑΙΣΙΟ και όχι εγγύηση MSI? Αφού το Πλαίσιο αναλαμβάνει μόνο τη μεταφορά? Δεν περίμενα να επιδιορθώνει κάρτες αλλά πιο άμεση αντικατάσταση. Και όχι μετά από ένα μήνα και κάθε έλεγχο και αντικατάσταση από την msi.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκεί που τελειώνει η λογική, αρχίζει ο στρατός και το Πλαίσιο... Οτιδήποτε και να αναγράφεται στην απόδειξη να ξέρεις στο εξής ότι το κατάστημα -συνήθως- απλά θα βεβαιωθεί ότι δεν λειτουργεί σωστά το τεχνολογικό προϊόν, σπάνια θα κάνει κάποιες προσπάθειες για επιδιόρθωση (πάστες, ανεμιστήρες κλπ) και ποτέ δεν θα το ανακατασκευάσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν ένα χρόνο ένας σκληρός δίσκος WESTERN DIGITAL δεν αναγνωρίζοταν από κανένα pc. Ένα mail έστειλα απλώς και αμέσως rma χωρίς να πληρώσω ούτε μεταφορικά. Ήρθε πίσω μετά από μια εβδομάδα μαζί με όλα τα αρχεία.οποτε από εδώ κ πέρα δε βρίσκω λόγο για αγορές από Ελλάδα εκτός κι αν είναι φθηνότερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότ Πήρα κι εγώ από το γνωστό Πλαίσιο την MSI GTX 1070 GAMING X day 1.Οταν ρώτησα για εγγύηση μου είπαν ότι υπάρχει εγγύηση 3 χρόνια από το πλαίσιο. Έτσι κι εγώ πίστευα ότι αν γίνει κάτι υπεύθυνος για έλεγχο... Επισκευή... Αντικατάσταση είναι το Πλαίσιο. Ακόμα και στην απόδειξη γράφει εγγύηση 3 έτη ΠΛΑΙΣΙΟ. Δυστυχώς δεν ισχύει τίποτα τέτοιο. Το Πλαίσιο είναι απλώς μια μεταφορική εταιρία. Κάνει διανομές προϊόντων και τσεπωνει το κέρδος. Η κάρτα γραφικών ανέβαζε θερμοκρασία και τελικά την περασμένη Κυριακή μάλλον τα έφτυσε. Την πήγα στο Πλαίσιο και μου είπαν ότι θα την στείλουν Αθήνα γιατί εκεί είναι το έμπειρο προσωπικό να την κοιτάξει. Σκέτη κοροϊδία. Ούτε ικανό προσωπικό υπάρχει ούτε την κοίταξε κάνεις. Σήμερα μου είπαν ότι δεν έχουν τα μηχανήματα να τσεκάρουν μια κάρτα γραφικών και την στέλνουν στην MSI. Ρε παιδια εγγύηση Πλαίσιο έχω. Το γραφει και η απόδειξη. Ναι κύριε αλλά εδώ εμείς δεν έχουμε τα μηχανήματα και τη γνώση για μια τέτοια κάρτα γραφικών. Και τι γράφετε εγγύηση Πλαίσιο? Αν ήξερα έτσι θα την αγόραζα από εξωτερικό με πολύ καλύτερη τιμή. Ναι αλλά κύριε θα χρεωνοσασταν τα μεταφορικά. Δηλαδή αυτό κάνει το Πλαίσιο. Έχει τεχνικούς που πακεταρουν και στέλνουν εξωτερικό για rma στην κάθε εταιρεία.

Εγώ προσωπικά θα έστελνα απευθείας μήνυμα στην MSI https://www.msi.com/service/wheretobuy/#20,2,ATHENS

και θα τούς έγραφα τα παραπάνω ως προς την ανικανότητα  για έλεγχο η  αντικατάσταση της κάρτας γραφικών από την συγκεκριμένη εταιρεία και θα ζητούσα να γίνει RMA απευθείας από την MSI

https://service.msicomputer.com/msi_user/support/rma_form.aspx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εγώ προσωπικά θα έστελνα απευθείας μήνυμα στην MSI https://www.msi.com/service/wheretobuy/#20,2,ATHENS

και θα τούς έγραφα τα παραπάνω ως προς την ανικανότητα για έλεγχο η αντικατάσταση της κάρτας γραφικών από την συγκεκριμένη εταιρεία και θα ζητούσα να γίνει RMA απευθείας από την MSI

https://service.msicomputer.com/msi_user/support/rma_form.aspx

Ναι μεν καλό αλλά χάνεις πολλά από τα δικαιώματα που περνεις βάση νόμου, ξεχνάς προσωρινή αντικατάσταση, ακόμα και σε αυτούς υπολόγιζε 15-20 μέρες αναμονή

Χάνεις το δικαίωμα για επιστροφή χρημάτων, και το μεγαλύτερο αρνητικό για εμένα δεν ανανεώνεται η εγγύηση σε περίπτωση αντικατάστασης

 

Το πλαίσιο κάνει έναν έλεγχο και στέλνει την κάρτα στην msi δεν είναι εξουσιοδότημενο να κάνει επισκευές, αντικατάσταση η επισκευή το κείνη το τμήμα rma της msi όπου θα πάει η κάρτα, παλιότερα (αρκετα προ κρίσης) κάναν άμεση αντικατάσταση αλλά πολύ το εκμδταλευτηκαν και έκαιγαν κάρτες 1 μήνα πριν λήξει η εγγύηση και έτσι κάναν αναβάθμιση τζάμπα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι μεν καλό αλλά χάνεις πολλά από τα δικαιώματα που περνεις βάση νόμου, ξεχνάς προσωρινή αντικατάσταση, ακόμα και σε αυτούς υπολόγιζε 15-20 μέρες αναμονή

Χάνεις το δικαίωμα για επιστροφή χρημάτων, και το μεγαλύτερο αρνητικό για εμένα δεν ανανεώνεται η εγγύηση σε περίπτωση αντικατάστασης

Το πλαίσιο κάνει έναν έλεγχο και στέλνει την κάρτα στην msi δεν είναι εξουσιοδότημενο να κάνει επισκευές, αντικατάσταση η επισκευή το κείνη το τμήμα rma της msi όπου θα πάει η κάρτα, παλιότερα (αρκετα προ κρίσης) κάναν άμεση αντικατάσταση αλλά πολύ το εκμδταλευτηκαν και έκαιγαν κάρτες 1 μήνα πριν λήξει η εγγύηση και έτσι κάναν αναβάθμιση τζάμπα

Αυτά είναι όλα γνωστά λίγο πολύ στον καθένα μας τι παίζει με τις εγγυήσεις εγώ αποφεύγω αγορές από την συγκεκριμένη εταιρεία για πολλούς και διάφορους λόγους το οικονομικό κακή εξυπηρέτηση στο services και πρόβλημα με την εγγύηση στα προϊόντα τους.

Ο ts επέλεξε  να κάνει αγορά και να πληρώσει παραπάνω χρήματα για να έχει καλύτερη αντιμετώπιση στο θέμα εγγυήσεις και μένει την κάρτα στο χέρι για να μην πω τίποτα άλλο και παρεξηγηθώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αυτά είναι όλα γνωστά λίγο πολύ στον καθένα μας τι παίζει με τις εγγυήσεις εγώ αποφεύγω αγορές από την συγκεκριμένη εταιρεία για πολλούς και διάφορους λόγους το οικονομικό κακή εξυπηρέτηση στο services και πρόβλημα με την εγγύηση στα προϊόντα τους.

Ο ts επέλεξε  να κάνει αγορά και να πληρώσει παραπάνω χρήματα για να έχει καλύτερη αντιμετώπιση στο θέμα εγγυήσεις και μένει την κάρτα στο χέρι για να μην πω τίποτα άλλο και παρεξηγηθώ.

Οταν λες κακη εξηπηρετηση στο σερβισ τι εννοεις ? οπως ειναι τα πραγματα στην ελληνικη αγορα τη περιμενες να πας μια καρτα 1000 ευρω και να σου πει το καταστημα πριν την κοιταξει οκ σε πιστευω ειναι χαλασμενη πανε παρε μια αλλη ?αυτα ελλαδα καλως η κακως τελειωσαν

τωρα αν σας φαινετε παραλογη η αναμονη δοκιμαστε να κανετε RMA μονοι σας στην εκαστοτε εταιρια αλλα μετα ελατε εδω και γραψτε ποσες μερες σας πηρε η διαδικασια και με τι κοστος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένα κόστος για επιστροφή προϊόντων από resellers της προκοπής, του εξωτερικού.

Όλοι οι μεγάλοι ευρωπαίοι λιανέμποροι παρέχουν δωρεάν μτφ για τις επιστροφές.

Επίσης αρκετοί έχουν και parallel shipping για συντόμευση της διαδικασίας. 

Από προσωπική εμπειρία οι χρόνοι αναμονής ήταν από βδομάδα έως 2 βδομάδες το πολύ,

δηλαδή ίδιοι ή μικρότεροι από τους απατεώνες εσωτερικού, ειδικά για ακριβά προϊόντα.

 

Συνεπώς μηδέν κόστος, ίδιοι ή καλύτεροι χρόνοι αναμονής και φυσικά πολύ χαμηλότερη

αρχική τιμή απόκτησης (από το Πλαίσιο, από σκρουτζομάγαζα πάνω κάτω ίδια).  

 

Για rma απευθείας στην εταιρία, δεν το δέχονται όλες οι εταιρίες ή κάποιες το δέχονται 

για αγορές από συγκεκριμένους resellers, γενικά δεν προτείνεται, εκτός κι η εταιρία

αναλαμβάνει τα μτφ και κάνει parallel shipping πχ corsair.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένα κόστος για επιστροφή προϊόντων από resellers της προκοπής, του εξωτερικού.

Όλοι οι μεγάλοι ευρωπαίοι λιανέμποροι παρέχουν δωρεάν μτφ για τις επιστροφές.

Επίσης αρκετοί έχουν και parallel shipping για συντόμευση της διαδικασίας.

Από προσωπική εμπειρία οι χρόνοι αναμονής ήταν από βδομάδα έως 2 βδομάδες το πολύ,

δηλαδή ίδιοι ή μικρότεροι από τους απατεώνες εσωτερικού, ειδικά για ακριβά προϊόντα.

 

Συνεπώς μηδέν κόστος, ίδιοι ή καλύτεροι χρόνοι αναμονής και φυσικά πολύ χαμηλότερη

αρχική τιμή απόκτησης (από το Πλαίσιο, από σκρουτζομάγαζα πάνω κάτω ίδια).

 

Για rma απευθείας στην εταιρία, δεν το δέχονται όλες οι εταιρίες ή κάποιες το δέχονται

για αγορές από συγκεκριμένους resellers, γενικά δεν προτείνεται, εκτός κι η εταιρία

αναλαμβάνει τα μτφ και κάνει parallel shipping πχ corsair.

 

+1

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...