Προς το περιεχόμενο

Κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ απαραδεκτοι σε εγγύηση


mecp2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

...δεν προκειται να δει φως!

Ποιός ακριβώς "δε θα δει φως"...;

Τα οικονομικά στοιχεία (τζίρο, κέρδη, περιουσιακά, δάνεια) τα έχετε δει;

Από τις υγιέστερες ελληνικές εταιρίες είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@mecp2

 

Εκατσα και διάβασα το θέμα σού το μόνο που βλέπω είναι κλάψα και αερολογίες.....

Από αυτά που έγραψες η κάρτα δυσλειτούργησε 30/7, οπότε από τότε που την έδωσες δεν έχουν περάσει καν 15 εργάσιμες, δηλαδή εκτός Σαβ/κων αργιών κλπ.

Κανείς δεν σου αρνήθηκε rma, και αυτό προχωρά κανονικά, οπότε περιμένεις, επίσης κανείς δεν υποχρεούται να σου δώσει κανένα "κωδικό RMA" όπως έγραψες, αυτό αφορά το κατάστημα που κάνει την διαδικασία του rma εδώ μπαίνει το "εγγύηση πλαίσιο΄ αλλιώς κάνεις μόνος σου το rma απ' ευθείας με msi όπως έκανα με gtx 980 4g, όταν την αγόρασα έκανα registrarion εδω

https://register.msi.com/home/login με το σειριακό αριθμό του προιόντος και το αποδεικτικό της αγοράς, χρεώνεσαι τα μεταφορικά το προιόν αντικατάστασης έχει κανονική εγγύηση σαν να το αγόρασες μόλις και η διαδικασία πήρε σε εμένα 25 εργάσιμες πάνω απο μήνα δηλαδή σε πραγματικό χρόνο.

Το μόνο παράτυπο (απλά βολεύει τον πελάτη) γίνεται αν (ήθελαν, είχαν απόθεμα κλπ) να σου έδιναν μία άλλη gpu από το ράφι και να έκαναν rma την κάρτα σου για λογαριασμό τους, εφ' όσον δεν είχες δηλώσει το προιόν στην msi

Καλά τα like που πήρες και που έγραψε ο καθένας τον πόνο του, αλλά δεν μπορώ να βλέπω τον παρα (λογισμό) να επιβάλλεται ως λογική, ούτε πελάτης στο πλαίσιο είμαι ούτε με αφορά τι κάνει αλλά στο συγκεκριμένο ξενέρωσες που χάλασε η κάρτα σου και κάνεις σαν τη χήρα στο κρεβάτι έλεος δηλαδή

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πλαισιο οπως και τα jumbo ikea lidl πουλανε κρυσταλλακια στους ιθαγενεις. Η αληθεια ειναι οτι τυγχανουν της θερμοτερης υποδοχης του αγοραστικου κοινου, που αρεσκεται(?) να πληρωνει τιμες τεμαχιου για προιοντα του κιλου.

@mecp2

 

Εκατσα και διάβασα το θέμα σού το μόνο που βλέπω είναι κλάψα και αερολογίες.....

Από αυτά που έγραψες η κάρτα δυσλειτούργησε 30/7, οπότε από τότε που την έδωσες δεν έχουν περάσει καν 15 εργάσιμες, δηλαδή εκτός Σαβ/κων αργιών κλπ.

Κανείς δεν σου αρνήθηκε rma, και αυτό προχωρά κανονικά, οπότε περιμένεις, επίσης κανείς δεν υποχρεούται να σου δώσει κανένα "κωδικό RMA" όπως έγραψες, αυτό αφορά το κατάστημα που κάνει την διαδικασία του rma εδώ μπαίνει το "εγγύηση πλαίσιο΄ αλλιώς κάνεις μόνος σου το rma απ' ευθείας με msi όπως έκανα με gtx 980 4g, όταν την αγόρασα έκανα registrarion εδω

https://register.msi.com/home/login με το σειριακό αριθμό του προιόντος και το αποδεικτικό της αγοράς, χρεώνεσαι τα μεταφορικά το προιόν αντικατάστασης έχει κανονική εγγύηση σαν να το αγόρασες μόλις και η διαδικασία πήρε σε εμένα 25 εργάσιμες πάνω απο μήνα δηλαδή σε πραγματικό χρόνο.

Το μόνο παράτυπο (απλά βολεύει τον πελάτη) γίνεται αν (ήθελαν, είχαν απόθεμα κλπ) να σου έδιναν μία άλλη gpu από το ράφι και να έκαναν rma την κάρτα σου για λογαριασμό τους, εφ' όσον δεν είχες δηλώσει το προιόν στην msi

Καλά τα like που πήρες και που έγραψε ο καθένας τον πόνο του, αλλά δεν μπορώ να βλέπω τον παρα (λογισμό) να επιβάλλεται ως λογική, ούτε πελάτης στο πλαίσιο είμαι ούτε με αφορά τι κάνει αλλά στο συγκεκριμένο ξενέρωσες που χάλασε η κάρτα σου και κάνεις σαν τη χήρα στο κρεβάτι έλεος δηλαδή

Κανεις δεν ειπε οτι η καρτα επρεπε να βγαλει φτερα και να προσγειωθει στο μπαλκονι του ts το ιδιο απογευμα.

Η επονομαζόμενη "εγγυηση Πλαισιο" δημιουργει προσδοκιες στον πελατη οτι θα εχει καποιου ειδους ιδιαιτερη μεταχειρηση σε περιπτωση προβληματος και χρησιμοποιειται για να δικαιολογησει το σε πολλες περιπτωσεις εξωφρενικο καπελο που πρεπει να πληρωσει καποιος αγοραζοντας απο το Πλαισιο.

 

Το ερωτημα λοιπον δεν ειναι γιατι δεν διακτινιστηκε μια καινουρια καρτα στο pc του ts αλλα γιατι να πληρωσει κανεις καπελο στη τιμη αγοραζοντας απο το Πλαισιο ενω μπορει να αγορασει απο καποιον αλλο εγχωριο απατεωνα σε χαμηλοτερη τιμη

και αν παρουσιαστει καποιο προβλημα να εχει την ιδια (κακιστη) αντιμετωπιση ή ακομα καλυτερα γιατι να μην αγορασει (πολυ) φτηνοτερα απο μεγαλο ευρωπαιο λιανεμπορο που θα του προσφερει

(κατα πασα πιθανοτητα) μια πολυ καλυτερη εμπερια aftersales.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που γράφεις έχει λογική και προφανώς απαιτεί έρευνα αγοράς, καταναλωτική συνείδηση κλπ, αλλά δεν έχει σχέση με το πρώτο πόστ του θέματος που άνοιξε ο ίδιος και ουσιαστικά γράφει αυτό " μια καινουρια καρτα  να διακτινιστεί στο pc του"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Qless σε ε ευχαριστώ για το κλάψα και το αερολογίες . με τιμούν τα λόγια σου. Προσωπικά αποφεύγω τους προσωπικούς χαρακτηρισμους και μπαίνω στο θέμα. Όταν είχα πάρει την κάρτα μου είχαν πει ότι η εγγύηση Πλαίσιο συνεπάγεται έλεγχο και τυχόν αντικατάσταση από αυτούς. Ούτε έλεγχο έκαναν ούτε άμεση αντικατάσταση . και μετά από 2 εβδομάδες έφυγε για εξωτερικό. Δύο ολόκληρες εβδομάδες χάσιμο δικής μου δουλειάς. Το ότι μου είπαν τώρα ότι δεν τους αφήνει η msi τους κάνει Ψεύτες στα αρχικά τους λεγόμενα. Επίσης ο αδελφός μου αγόρασε από eshop μια asus mobo z170-a. Κάτι έπαθε και την πήγε για έλεγχο. Σε 4 μέρες είχε πίσω μια αντικατάσταση. Δε νομίζω να ζήτησα διακτινισμο. Όλοι καταλαβαίνουμε από αυτά που γράφεις που εργάζεσαι μάλλον. Δε ζήτησα like. Απλώς προειδοποιώ κόσμο. Να ξέρει αυτά που εγώ δεν ήξερα. Και τώρα αν θα αγόραζα φυσικά θα το έκανα από Ευρώπη. Σε ευχαριστώ άλλη μια φορά για την προσωπική επίθεση. Φανερωθηκες.

Άσχετο αλλά με το χήρα στο κρεββάτι έλιωσα στο γέλιο... Απαράδεκτος... Σαν το Πλαίσιο!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από αυτά που έγραψες η κάρτα δυσλειτούργησε 30/7, οπότε από τότε που την έδωσες δεν έχουν περάσει καν 15 εργάσιμες, δηλαδή εκτός Σαβ/κων αργιών κλπ.

Αν αναφέρεσαι στη διαδικασία που προβλέπει ο νόμος, δηλαδή την παραχώρηση προσωρινής λύσης μέχρι το πέρας της επισκευής, τότε λέει για 14 ημέρες, ημερολογιακές, όχι εργάσιμες.
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπηρχε διαφημιση στο επισημο youtube καναλι του πλαισιου, οπου "γνωστος" παρουσιαστης μας ελεγε πως μια πολυ καλη ενδειξη της ποιοτητας των τροφοδοτικων, ειναι το βαρος, και τα turbox ειναι τα βαρυτερα της αγορας. Δεν ηταν πρωταπριλιατικο αστειο, οντως ετσι το διαφημιζανε.

Ειχα ρωτησει παπαγαλακι της εταιριας εδω πριν λιγα χρονια

http://www.insomnia.gr/topic/479564-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CE%BB%CE%B7%CF%88%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CF%83%CE%B9%CE%BF/page-12?do=findComment&comment=52509691

Μιλαμε τωρα υποτιθεται για σοβαρη εταιρια εν ετη 2010. Οχι 1980, οχι 1990 ουτε καν 2000. Και ειχανε διαφημιση να παρουμε τροφοδοτικο βαση βαρους.

Και εχουν ακομα πελατες.

Τι να πω.

 

Γελάτε κουφαλεεεες :P αλλα προ digital PSU εποχες και bronze-silver κτλ ratings ισχυε σε μεγαλο βαθμο!

Καποιος (johny guru ο Αρης, δε θυμαμαι) ειχε κανει ενα roundup και οντως οσο καλυτερο ηταν το PSU τοσο και ποιο βαρυ, ο λογος, τα μεγαλυτερα components (πυκνωτες κτλ) αλλα και μεγαλυτερες ψυκτρες που κρατουσαν κρυα τα components για καλο efficiency.

 

Τωρα βεβαια εχει αλλαξει ο τροπoς κατασκευης με ενα 550W rated PSU να εχει components απο 800ρι χωρις ψυκτρες και να λειτουργει passive πχ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Qless σε ε ευχαριστώ για το κλάψα και το αερολογίες . με τιμούν τα λόγια σου. Προσωπικά αποφεύγω τους προσωπικούς χαρακτηρισμους και μπαίνω στο θέμα. Όταν είχα πάρει την κάρτα μου είχαν πει ότι η εγγύηση Πλαίσιο συνεπάγεται έλεγχο και τυχόν αντικατάσταση από αυτούς. Ούτε έλεγχο έκαναν ούτε άμεση αντικατάσταση . και μετά από 2 εβδομάδες έφυγε για εξωτερικό. Δύο ολόκληρες εβδομάδες χάσιμο δικής μου δουλειάς. Το ότι μου είπαν τώρα ότι δεν τους αφήνει η msi τους κάνει Ψεύτες στα αρχικά τους λεγόμενα. Επίσης ο αδελφός μου αγόρασε από eshop μια asus mobo z170-a. Κάτι έπαθε και την πήγε για έλεγχο. Σε 4 μέρες είχε πίσω μια αντικατάσταση. Δε νομίζω να ζήτησα διακτινισμο. Όλοι καταλαβαίνουμε από αυτά που γράφεις που εργάζεσαι μάλλον. Δε ζήτησα like. Απλώς προειδοποιώ κόσμο. Να ξέρει αυτά που εγώ δεν ήξερα. Και τώρα αν θα αγόραζα φυσικά θα το έκανα από Ευρώπη. Σε ευχαριστώ άλλη μια φορά για την προσωπική επίθεση. Φανερωθηκες.

Άσχετο αλλά με το χήρα στο κρεββάτι έλιωσα στο γέλιο... Απαράδεκτος... Σαν το Πλαίσιο!!!

Έβγαλες και συμπέρασμα για το πού εργάζομαι "μάλλον" απλά τραγικός,μόνος σου έγραψες ότι έγραψες στο πρώτο σου πόστ κάτι για "απατεώνες, κοροιδία, κλέφτες κλπ"

     Σου έδειξα την διαδικασία πώς κάνεις μόνος σου rma από την msi απ' ευθείας και ούτε σε απασχόλησε καν, εν' ήδη ασχετοσύνης, τότε θα σε ενημέρωνε η msi και οχι στέλνοντας άσχετα e-mail από μόνος σου, το rma παίρνει κάποιο χρονικό διάστημα και διαφέρει από εταιρία σε εταιρία, προσωρινή αντικατάσταση εφ' όσον την δικαιούσαι απαίτησε τη αλλά όλα τα άλλα που γράφεις είναι άσχετα τουλάχιστον

      Το θέμα αφορά το rma της κάρτας σου και όχι να γράφει ο κάθε ένας τις τραγικές του εμπειρίες από το πλαίσιο που είναι άσχετο με τις χαζομάρες του πρώτου σου πόστ ΑΝ "μπορείς να το καταλάβεις αυτό"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έβγαλες και συμπέρασμα για το πού εργάζομαι "μάλλον" απλά τραγικός,μόνος σου έγραψες ότι έγραψες στο πρώτο σου πόστ κάτι για "απατεώνες, κοροιδία, κλέφτες κλπ"

Σου έδειξα την διαδικασία πώς κάνεις μόνος σου rma από την msi απ' ευθείας και ούτε σε απασχόλησε καν, εν' ήδη ασχετοσύνης, τότε θα σε ενημέρωνε η msi και οχι στέλνοντας άσχετα e-mail από μόνος σου, το rma παίρνει κάποιο χρονικό διάστημα και διαφέρει από εταιρία σε εταιρία, προσωρινή αντικατάσταση εφ' όσον την δικαιούσαι απαίτησε τη αλλά όλα τα άλλα που γράφεις είναι άσχετα τουλάχιστον

Το θέμα αφορά το rma της κάρτας σου και όχι να γράφει ο κάθε ένας τις τραγικές του εμπειρίες από το πλαίσιο που είναι άσχετο με τις χαζομάρες του πρώτου σου πόστ ΑΝ "μπορείς να το καταλάβεις αυτό"

φίλε αν είχες διαβάσει όλο το thread θα καταλάβαινες ότι από rma είμαι γνωστης. Αλλά κοιτάς πως θα μου την πεις. Μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις. Τώρα να κάνω μόνος μου τη διαδικασία rma? Τώρα που μετά από 2 εβδομάδες έστειλαν την κάρτα?ωραία συμβουλή. Άσχετα mail? Ωραίος... Μόνο χαρακτηρισμους μάλλον ξέρεις να κάνεις χωρίς επιχειρήματα η συμβουλές βοήθειας σε συμφορουμητες. Όσο για το τι γράφει ο καθένας που λες... Αν θέλεις μη τα διαβάζεις φίλε μου. Αν σου χαλάνε τη διάθεση βρες τίποτα άλλο να ασχοληθείς και άσε εμένα και τους υπόλοιπους να κάνουμε σαν τη χήρα στο κρεββάτι... Πω πω like που θα πιάσω λέμε!!! Μιας και είναι ο αρχικός μου σκοπός...

Αν σου είναι εύκολο να σταματήσουμε εδώ την αντιπαράθεση και να τη συνεχίσουμε δια τηλεφώνου. Δεν προσφέρει κάτι άλλο πιστεύω στους υπόλοιπους...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έβγαλες και συμπέρασμα για το πού εργάζομαι "μάλλον" απλά τραγικός,μόνος σου έγραψες ότι έγραψες στο πρώτο σου πόστ κάτι για "απατεώνες, κοροιδία, κλέφτες κλπ"

     Σου έδειξα την διαδικασία πώς κάνεις μόνος σου rma από την msi απ' ευθείας και ούτε σε απασχόλησε καν, εν' ήδη ασχετοσύνης, τότε θα σε ενημέρωνε η msi και οχι στέλνοντας άσχετα e-mail από μόνος σου, το rma παίρνει κάποιο χρονικό διάστημα και διαφέρει από εταιρία σε εταιρία, προσωρινή αντικατάσταση εφ' όσον την δικαιούσαι απαίτησε τη αλλά όλα τα άλλα που γράφεις είναι άσχετα τουλάχιστον

      Το θέμα αφορά το rma της κάρτας σου και όχι να γράφει ο κάθε ένας τις τραγικές του εμπειρίες από το πλαίσιο που είναι άσχετο με τις χαζομάρες του πρώτου σου πόστ ΑΝ "μπορείς να το καταλάβεις αυτό"

Κάτσε ρε συ. Εγγύηση Πλαισίου λέει η απόδειξη, όχι εγγύηση αντιπροσωπείας όπως π.χ. αν πάρεις iPhone.

 

Για ποιο λόγο να στείλω εγω την κάρτα και να μην μου δώσει μια το πλαίσιο; Να μην το έγραφαν εξ αρχής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Κάτσε ρε συ. Εγγύηση Πλαισίου λέει η απόδειξη, όχι εγγύηση αντιπροσωπείας όπως π.χ. αν πάρεις iPhone.

 

Για ποιο λόγο να στείλω εγω την κάρτα και να μην μου δώσει μια το πλαίσιο; Να μην το έγραφαν εξ αρχής.

Ναι εγγυηση πλαισιου , αναλαμβανουν να κανουν αυτη την διαδικασια του rma 

Προς τον TS μηπως οτι δεν απανταει η MSI φταει και για αυτο το πλαισιο ?

το πλαισιο ειναι επισιμος μεταπωλητης , οποτε δεν εχει ενδιαμενο αντιπροσωπο στην αποστολη , παρολα αυτα για να στειλει την καρτα πρεπει να δωσουν πρωτα αριθμο RMA και μετα να την στειλει το πλαισιο , αν σταλθει χωρις αριθμο RMA η καρτα ειναι σαν να χαθηκε

 

 

Οσοι νομιζουν οτι ειναι τοσο ευκολο να κανεις αμεση αντικατασταση , ας ανοιξουν μαγαζει με hardware και θα ειμαι ο πρωτος πελατης τους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Επιτέλους υπάρχει ανεπίσημη εκπροσώπηση του πλαίσιο στο forum....

Αν μιλάς για εμένα ναι δούλεψα στο πλαίσιο στα 18-19 ξέρω πάνω κάτω της διαδικασίες

Πλέον έχω αλλάξει τελείως κλάδο εργασίας

 

Θα ξανά πω όμως οποίος νομίζει ότι μπορεί να έχει κέρδος και να κάνει άμεση αντικατάσταση σε προϊόντα υπολογιστών ας ανοίξει κατάστημα και θα είμαι ο πρώτος πελάτης του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσοι νομιζουν οτι ειναι τοσο ευκολο να κανεις αμεση αντικατασταση , ας ανοιξουν μαγαζει με hardware και θα ειμαι ο πρωτος πελατης τους

Δεν νομιζω πως ισχυριζεται καποιος αυτο.

Το ζητημα εδω ειναι, αν το πλαισιο και το καθε πλαισιο ειναι ανικανοι να εφαρμοσουν τις νομιμες, αλλα και διαφημιζόμενες διαδικασιες, ας μην ανοιγαν εξαρχης το καταστημα τους.

Δεν ειναι καθηκον μας να τους επιλεξουμε, ειναι υποχρεωση τους να εφαρμοζουν αυτα που οριζει ο νομος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν νομιζω πως ισχυριζεται καποιος αυτο.

Το ζητημα εδω ειναι, αν το πλαισιο και το καθε πλαισιο ειναι ανικανοι να εφαρμοσουν τις νομιμες, αλλα και διαφημιζόμενες διαδικασιες, ας μην ανοιγαν εξαρχης το καταστημα τους.

Δεν ειναι καθηκον μας να τους επιλεξουμε, ειναι υποχρεωση τους να εφαρμοζουν αυτα που οριζει ο νομος.

Εξήγησε μου τι έχει κάνει λάθος στη συγκεκριμένη περίπτωση το πλαίσιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...