Προς το περιεχόμενο

Κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ απαραδεκτοι σε εγγύηση


mecp2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι γνωστα πραγματα οτι το Πλαισιο και οι πωλητες του λενε πραγματικα οτι να ναι για να πουλησουν. Απλα εδω μεσα πρεπει καθε φορα να το ξανααναλυουμε.

 

Το παιζουνε large στις επιστροφες corsair logitech και οταν ερχεται η ωρα να τηρησουν τις υποσχεσεις τους για msi και gigabyte σφυρανε αδιαφορα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αφού είναι έτσι όπως τα λέτε,και αφού σας λένε από την εξυπηρέτηση πελατών ότι δεν μπαίνει στην μέση ο αντιπρόσωπος τότε ο ts θα πρέπει να πάει στην προστασία του καταναλωτή,να αναφέρει με αποδείξεις το τι και πως (ας ηχογραφήσει αυτά που λένε)  και από εκεί και πέρα να δει τι θα του πούνε και αυτοί.

Εμένα πέρυσι που είχα πρόβλημα με μια sapphire R9 380X ,έγινε όπως και του ts,αλλά όταν πήρα τηλ στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν το εξής "Το πλαίσιο αναλαμβάνει να πάρει την κάρτα να την στείλει στο κεντρικό σέρβις στην μαγούλα για έλεγχο και άμα δουν ότι πρέπει να σταλεί στην αντιπροσωπεια,το πλαίσιο αναλαμβάνει να την στείλει και να σας ενημερώνει για την πρόοδο του σέρβις,μέχρι να έρθει σας παρέχουμε εμείς με μια προσωρινή κάρτα γραφικών για να κάνετε την δουλειά σας." και οι ερώτηση μου απλά ήταν η εξής "Άμα πάρω μια κάρτα γραφικών της sapphire τι με καλύπτει η εγγύηση πλαίσιο που δίνετε όπως γράφεται στο site?"

Κάποτε έκαναν άμεση αντικατασταση της ελλατωματικες κάρτες γραφικών,αλλά επειδή κάποιοι της κάνανε ζημιά σκοπίμως για να πάρουν το ποιο καινούργιο μοντέλο ΔΩΡΕΑΝ,είχε σαν αποτέλεσμα να γίνεται ζημία στο πλαίσιο,και έτσι κανουν όπως όλοι πλέον,αποστολή στην μαμά εταιρία και ότι πει αυτή πλέον.

Για μένα πολύ καλά κανουν και το κανουν έτσι.

Δεν είμαι πελάτης πλαισίου,πέρα από 2-3 φορές που πήρα κάποια πράματα γιατί δεν τα έβρισκα πουθενά αλλού,αλλά επειδή εργάζομαι σε κατάστημα κινητής,βλέπω τα πράγματα πως γίνονται με της εγγύησης γενικά.

Τώρα για τα 3 χρόνια εγγύηση πλαίσιο που το γράφει κάθε απόδειξη που εκτυπώνουν,προφανώς θα λένε για τα δικά τους προϊόντα τα τούβλα-Χ.

Όπως και να έχει υπάρχει και η προστασία του καταναλωτή,μίλα μαζί τους και δες τι θα σου πουν και αυτοί και μετά πραξε αναλόγως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μεγάλα καταστήματα εκμεταλλεύονται την καταναλωτική αφέλεια και τον τεχνολογικό αναλφαβητισμού του μέσου Έλληνα. Το κατάστημα κακώς αναφέρει ''εγγύηση Πλαίσιο'' και ας γίνουν οι ανάλογες ενέργειες για αυτό.

 

Από εκεί και πέρα όμως θεωρώ ότι ένας χρήστης οφείλει να είναι ενημερωμένος και να γνωρίζει ότι δεν έχει την δικαιοδοσία το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο να ανοίγει και να επισκευάζει ηλεκτρονικές συσκευές είτε μιλάμε για κινητά της Sony και της Samsung είτε μιλάμε για κάρτες γραφικών της Asus και της Msi. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

επανέρχομαι με νεότερα...πριν δυο εβδομάδας περίπου έγινε τελικά η αντικατάσταση.προηγήθηκε τηλέφωνο απο τον υπεύθυνο για διευκρινίσεις σχετικά με το θεμα που εχω ανοίξει και αιτιολογησα κάθε μου άποψη και εξήγησα κάθε προσβλητική λέξη που εχω γράψει.μου είπε ότι κακώς με ενημέρωσαν πως κανένας τεχνικός δεν έλεγξε την κάρτα μου.μου είπε ότι έγινε έλεγχος και μετα την έστειλαν.του είπα ότι δε λέω ψέματα και αν θέλει μπορεί να ανατρέξει στις καταγεγραμμένες συνομιλίες.μου ζήτησε αν γίνεται να σβήσω το θεμα και του είπα ότι δεν γίνεται απλώς θα γράψω αυτά που μου είπε.Επίσης παραδέχθηκε ότι έπρεπε να έχει γίνει προσωρινή αντικατάσταση.μάλλον τελικά η δύναμη του internet-forum είναι μεγάλη.τέλος καλο Όλα καλά.Ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές.Ευχαριστώ και όσους ήρθαμε σε αντιπαράθεση γιατί όσο ζω μαθαίνω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το πλαισιο με τις τιμές που έχει πρέπει να παρέχει κάτι παραπάνω από την εγγυηση που παρέχουν τα φθηνά σκρουτζομάγαζα.

αλλιώς αγοράζουμε από το φθηνότερο σκρουτζομαγαζο και θα τραβιόμαστε 1 μήνα αν χρειαστούμε αντικατάσταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το πλαισιο με τις τιμές που έχει πρέπει να παρέχει κάτι παραπάνω από την εγγυηση που παρέχουν τα φθηνά σκρουτζομάγαζα.

αλλιώς αγοράζουμε από το φθηνότερο σκρουτζομαγαζο και θα τραβιόμαστε 1 μήνα αν χρειαστούμε αντικατάσταση

Αυτός είναι ο λόγος που είχα αγοράσει απο Πλαίσιο.για να εχω μια σχετική premium μεταχείρισή.καλύτερα να είχα αγοράσει απο evga απ'ευθείας...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν βγήκαν οι gtx 1070 είχα έτοιμο έναν υπολογιστή και απλώς περίμενα να βάλω gpu. Ήταν το μόνο που έλλειπε. Όταν παίρνω κάτι καινούργιο πάντα με ενδιαφέρει η εγγύηση και να μπορώ να μιλάω με κάποιον face to face. Πήρα κι εγώ από το γνωστό Πλαίσιο την MSI GTX 1070 GAMING X day 1.Οταν ρώτησα για εγγύηση μου είπαν ότι υπάρχει εγγύηση 3 χρόνια από το πλαίσιο. Έτσι κι εγώ πίστευα ότι αν γίνει κάτι υπεύθυνος για έλεγχο... Επισκευή... Αντικατάσταση είναι το Πλαίσιο. Ακόμα και στην απόδειξη γράφει εγγύηση 3 έτη ΠΛΑΙΣΙΟ. Δυστυχώς δεν ισχύει τίποτα τέτοιο. Το Πλαίσιο είναι απλώς μια μεταφορική εταιρία. Κάνει διανομές προϊόντων και τσεπωνει το κέρδος. Η κάρτα γραφικών ανέβαζε θερμοκρασία και τελικά την περασμένη Κυριακή μάλλον τα έφτυσε. Την πήγα στο Πλαίσιο και μου είπαν ότι θα την στείλουν Αθήνα γιατί εκεί είναι το έμπειρο προσωπικό να την κοιτάξει. Σκέτη κοροϊδία. Ούτε ικανό προσωπικό υπάρχει ούτε την κοίταξε κάνεις. Σήμερα μου είπαν ότι δεν έχουν τα μηχανήματα να τσεκάρουν μια κάρτα γραφικών και την στέλνουν στην MSI. Ρε παιδια εγγύηση Πλαίσιο έχω. Το γραφει και η απόδειξη. Ναι κύριε αλλά εδώ εμείς δεν έχουμε τα μηχανήματα και τη γνώση για μια τέτοια κάρτα γραφικών. Και τι γράφετε εγγύηση Πλαίσιο? Αν ήξερα έτσι θα την αγόραζα από εξωτερικό με πολύ καλύτερη τιμή. Ναι αλλά κύριε θα χρεωνοσασταν τα μεταφορικά. Δηλαδή αυτό κάνει το Πλαίσιο. Έχει τεχνικούς που πακεταρουν και στέλνουν εξωτερικό για rma στην κάθε εταιρεία. Αχριστοι.και ψεύτες. Αχάριστοι γιατί δεν μπορούν να κοιτάξουν μια κάρτα γραφικών και ψεύτες γιατί δεν τηρούν την αναγραφόμενη στην απόδειξη εγγύηση. Επίσης μου είπαν ότι θα πάρει 15 μέρες έως και μήνα. Τους ζήτησα προσωρινή αντικατάσταση και μου είπαν ότι αυτό δε γίνεται στις κάρτες γραφικών. Ρε παιδια τους λέω γιατί με ταλαιπωρείς έτσι? Αυτή είναι η πολιτική του καταστήματος μου είπαν. Απαραδεκτοι. Ψεύτες. Άχρηστοι. Δεν τα γράφω αυτά για να με παριγορησετε. Τα γράφω προς γνώση των υπολοίπων. Απλώς να ξέρουν ότι εγγύηση Πλαίσιο δεν υπάρχει. Μονο μεταφορές.

Σόρρυ φίλε αλλά βλακείες λες...

 

Δεν συμπαθώ καθόλου το πλαίσιο αλλά εσύ εισαι ο περίεργος σε αυτή την υπόθεση...

 

ΟΛΕΣ οι εγγυήσεις έτσι λειτουργούν το μαγαζί που αγόρασες κάτι κάνει RMA την κάρτα στην εταιρία που κατασκεύασε το προϊόν ή στον εισαγωγέα ανάλογα την περίπτωση(και ο εισαγωγέας μετά στην εταιρία που κατασκευάζει το προϊόν) ...

 

Απο εκει και πέρα είναι το customer service που έχει σχέση με το μαγαζί.. πχ να την τσεκάρουν μήπως δεν είναι χαλασμένη και απλά εσύ κάνεις κάτι λάθος να κάνουν κάποια συντήρηση για να την πάρεις στα γρήγορα πίσω (πχ καθαρισμό απο σκόνη, αλλαγή πάστας και μετά έλεγχος αν λύθηκε το θέμα) ή στην περίπτωση που το RMA κάνει καιρό για να τελειώσει να σου δώσουν μια δανεική ή να μια καινούργια απο το stock τους και να πάνε να βγάλουν αυτοί άκρη μετά για το πότε θα πάρουν την άλλη με RMA (το τελευταίο δεν είναι υπόχρεοι απλά μπορούν να το κάνουν αν θέλουν)

 

Επίσης έχεις το δικαίωμα να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.

 

Τέλος δεν θα πρέπει να πληρώσεις τίποτα στην αποστολή κτλ και να τα αναλάβουν όλα αυτοί....

 

ΑΥΤΟ είναι που κάνει το πλαίσιο το newegg το amazon και η όποια εταιρία (ή αυτό θα έπρεπε να κάνει γιατι κάποιοι δεν κάνουν αυτό που πρέπει δηλαδή το απο πάνω γιαυτό και έχουμε προβλήματα και καλώς παραπονιέται ο κόσμος πχ σαν το παιδί που έχει topic ΜΑΚΡΙΑ απο EASYBUYWORLD )

 

εσύ τώρα επειδή φαντάστηκες πως θα έχουν ηλεκτρονικούς μηχανικούς να κοιτάξουν την κάρτα σου και να αλλάξουν πυκνωτές/ GPU/RAM κτλ (που πραγματικά θέλει ώρες επί ωρών και μέρες επι ημερών να κάνεις troubleshooting σε PCB) και εγώ δεν ξέρω τι ειναι δική σου φαντασίωση και όχι φυσιολογική απαίτηση... φαντάσου για κάθε τι που πουλάνε να είχαν έναν δύο έμπειρους μηχανικούς με master και όλον τον εξοπλισμός αρκετών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ...

 

Η ίδια η εταιρία που έχει και τους μηχανικούς και τον εξοπλισμό δεν θα κάτσει να ασχοληθεί με την κάρτα σου απλά θα την βάλουν σε ένα PC να δούνε αν δουλεύει θα την καθαρίσουν και θα την τσεκάρουν πάλι και αν δεν δουλεύει θα σου δώσουν μια άλλη και θα πετάξουν την χαλασμένη στην ανακύκλωση αν δουλεύει θα πάρεις πίσω την ίδια κάρτα καθαρισμένη έτσι λειτουργούν τα πράματα στον πλανήτη γη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ...ότι εχω φαντασίωση...ότι λέω βλακείες...ότι εγώ τα εχω φανταστεί...ότι είμαι περίεργος...θα προτιμούσα να λείπουν οι χαρακτηρισμοί.θα μπορούσα να χρησιμοποιησω κι εγώ για σένα αλλά δε βοηθάει κανέναν.δε φαντάστηκα εγώ τεχνικούς.μου το είπαν .όπως μου είπαν ότι κατασκευάζουν ακόμα και μητρικές.δε λέω κανένα ψέμα και είναι όλα καταγραμμενα.δε ζήτησα καμία επιδιόρθωση αλλά έναν έλεγχο τουλάχιστον ο οποίος μου είπαν ότι δεν έγινε γιατί δεν τους αφήνει η msi.δεν εχω φανταστεί επισκευή gpu.που είδες να ζήτησα κάτι τέτοιο?το eshop μου άλλαξε επεξεργαστή χωρίς να περιμένω να τον στείλει.τουλάχιστον έκαναν έλεγχο.αν μπορείς πες μου πιο συγκεκριμένα ποια φαντασίωση εχω και ποια βλακεία είπα...φιλικά να μιλαςκαλυτερα.αλλιώς απο κοντά πες μου ότι θέλεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία αν σου είπε ένα γίδι στο plaisio ότι κατασκευάζουν μητρικές και εσύ τον πίστεψες τι σε κάνει εσένα αυτό;

 

Εγώ ξέρω την MSI την ASUS κτλ δεν ήξερα ότι το πλαίσιο άνοιξε εργοστάσιο και τους ανταγωνίζεται...

 

Τέλος έστω δεν έχεις καμία απολύτως σχέση με τον χώρο των υπολογιστών και πίστεψες πως το πλαίσιο έγινε και κατασκευαστής μητρικών.. ωραία και;

 

1) Το αν κατασκεύαζε μητρικές δεν σημαίνει ότι θα σου επιδιορθώσει την κάρτα γραφικών σου εκτός αν σου είπαν πως την κατασκεύασαν οι ίδιοι και ειναι PLAISIOCOMPUTERS GTX 1070 και όχι πχ Palit EVGA κτλ...

 

2) Ακόμη και να την κατασκεύασαν οι ίδιοι όπως έγραψα πιο πάνω πάλι δεν θα την επιδιόρθωναν δεν γίνεται έτσι το RMA θα έκανε αυτό που έγραψα δηλαδή:
 

 

Η ίδια η εταιρία που έχει και τους μηχανικούς και τον εξοπλισμό δεν θα κάτσει να ασχοληθεί με την κάρτα σου απλά θα την βάλουν σε ένα PC να δούνε αν δουλεύει θα την καθαρίσουν και θα την τσεκάρουν πάλι και αν δεν δουλεύει θα σου δώσουν μια άλλη και θα πετάξουν την χαλασμένη στην ανακύκλωση αν δουλεύει θα πάρεις πίσω την ίδια κάρτα καθαρισμένη έτσι λειτουργούν τα πράματα στον πλανήτη γη.

Αυτό που ξέχασα να αναφέρω είναι ότι άντε το πολύ πολύ να φλάσαραν το bios ενδιάμεσα..

 

 

Δεν κάνω χαρακτηρισμούς επίτηδες απλά περιγράφω τα συμφραζόμενα. Επίσης φαντάζομαι τι ντόρο έκανες στο μαγαζί χωρίς λόγω έχοντας άδικο πρέπει να μάθεις λοιπόν πως έχουν τα πράματα.

Δηλαδή πραγματικά έχει σχέση με την αντίληψη της πραγματικότητας και όχι με το αν ξέρεις απο κουμπιούτερ...

 

Είναι σαν να περιμένεις ας πούμε αν σου πέσει η κρέπα κάτω ο κρεπατζής να την δώσει σε έναν ειδικό χημικό ο οποίος με ειδικά εργαλεία και χημικά θα την καθαρίσει απο τα μικρόβια και θα την επαναφέρει στην θερμοκρασία της διατηρώντας παράλληλα την γεύση...

 

όχι αν πέσει η κρέπα κάτω και δεν φταις εσύ απλά καθαρίζει το σημείο η υπάλληλος και σου δίνουν καινούργια κρέπα...

 

θα είχες δικαίωμα να παραπονεθείς μόνο αν δεν συμφωνούσαν να σου κάνουν άλλη...

 

Εγγραφή 2 Σεπτεμβρίου.....

Και λοιπόν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

to quote μισελφ:

 

Ας μη γραφει τοτε ο απατεωνας "ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΛΑΣΙΟ"
γιατι δημιουργει απατηλες προσδοκιες στον αδαη
ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΜΙΖΕΙ ΚΕΡΔΗ ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.
 

 

Ας μη γραφουν τιποτα να δουμε ποσοι καημενοι θα πανε να δωσουν απο 20% εως 40% καπελο για αερα κοπανιστο.

Το φραφω αυτο αναγνωριζοντας τους οτι την 3ετια 12-15 ηταν απο
τους ελαχστους με προιοντα ετοιμοπαραδοτα. Πλεον δεν ισχυει αυτο το θετικο γιατι αρκετα μαγαζια εχουν ετοιμοπαραδοτα προιοντα σε λογικοτερες τιμες.

 

Οταν γραφουν "ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟ" δημιουργουν προσδοκιες
για υπηρεσιες περαν του rma και με αυτο το προσχημα επιτυγχανουν πωλησεις που ειτε δεν θα γινοτα ή θα γινονταν σε χαμηλοτερη τιμη. Το χω γραψει κι εγω και αλλοι 40 φορες με 40 διαφορετικους τροπους.
 

 

Ας μη κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε ολόκληρη ζούγκλα.

Το απαίσιο κι οι πωλητές του λένε ένα κάρο ασάφειες και μαρκετίστικες παπάτζες για να αυξήσουν

τις πωλήσεις τους. Η ναυΑΡΧΙΔΑ του μπουρδομαρκετινγκ τους είναι η 'ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟ'.

Το αν ο θεματοθέτης παρασύρθηκε από τα γίδια λόγω άγνοιας, ευπιστίας κλπ δεν τους κάνει λιγότερο απατεώνες.

 

Αν είχαμε εμπορικό επιμελητήριο της προκοπής θα έπρεπε κατ' ελάχιστον να υπήρχε επεξήγηση με αστερίσκο

τι ακριβώς συμπεριλαμβάνει η 'ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟ' (τίποτα ιδιαίτερο δηλαδή) όπου την αναφέρουν πχ σε διαφημίσεις

στα παραστατικά που εκδίδουν, στα φυλλάδιά τους κλπ, αν και κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να χαν πληρώσει

και καμιά προστιματάρα για εξαπάτηση (but that's just me).

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Και λοιπόν;

 

 

"Και λοιπόν έκανες το λογαριασμό σου για να μπεις να κάνεις το flame σου ή να πάρεις το "μεροκάματο" σου από αυτούς που θίγονται από το συγκεκριμένο θέμα και ζήτησαν να κατεβεί???????? "

θα έλεγε κάποιος κακοπροαίρετος  ....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Και λοιπόν έκανες το λογαριασμό σου για να μπεις να κάνεις το flame σου ή να πάρεις το "μεροκάματο" σου από αυτούς που θίγονται από το συγκεκριμένο θέμα και ζήτησαν να κατεβεί???????? "

θα έλεγε κάποιος κακοπροαίρετος  ....

 

Σωστό για το flame και τους χαρακτηρισμούς.

Απλά επειδή ο φίλος είναι καινούριος στο forum ας μην τον βαφτίσουμε απαισιοπωλητή.

Άλλωστε οι περισσότεροι από αυτούς το καυχιόνται μόνοι τους!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όπως είπα το πλαίσιο δεν το συμπαθώ επειδή ακριβώς κάνει μογγολιές και αυτό και ειδικά στο θέμα των υπαλλήλων που τους δασκαλεύουν να λένε βλακείες στον κόσμο για να τους πείσουν....επίσης δεν είναι πάντα εντάξει στην εγγύηση (πχ σε κάποια πράματα το παίζουν ότι έχει 1 έτος ενώ θα έπρεπε να έχει 2 κτλ)

 

 

Αλλά εγώ όταν δεν συμπαθώ κάτι δεν σημαίνει ότι χάνω την λογική μου σκέψη και ότιδηποτε είναι αρνητικό για αυτό/ν που αντιπαθώ το χειροκροτώ και ας μην είναι αλήθεια...

 

Πχ το καπέλο το πληρώνεις για δύο λόγους στο πλαισιο 1) γιατι είναι δίπλα και έχει αυτό που θέλεις ΤΩΡΑ να το πάρεις και να φύγεις 2) Αναλαμβάνει την διαδικασία εγγύησης (δεν χρειάζεται εσύ να πας στην εταιρία να μιλήσεις να πας μετά στο ταχυδρομείο να το στείλεις κτλ κτλ κτλ)  πας απλά στο κατάστημα τους το αφήνεις δείχνοντας την απόδειξη και περιμένεις να στο στείλουν σπίτι σου το καινούργιο κομμάτι...

 

Επίσης θα έπρεπε να πληρώνεις καπέλο για την εξυπηρέτηση των υπαλλήλων ... που όπως είπαμε όμως δεν συμβαίνει γιατι λένε ότι τους κατεύει και είναι ένας λόγος που δεν τους συμπαθώ βέβαια είναι και λιγο τζόκερ γιατι επίσης μου έτυχε άτομα να με εξυπυρετήσουν και να μου βρούν λύση στην σύγκρισή μου ή στο πρόβλημα μου... αλλά αυτό δεν θα έπρεπε να είανι εξέρεση αλλά κανόνας.. και δεν ειναι κανόνας δυστυχώς ούτε καν κοντά...

 

Τώρα σωστά κάνουν που γράφουν εγγύηση πλαισιο;

ΝΑΙ γιατι αυτοί σου εγγυώνται ότι αυτό που θα πάρεις θα δουλεύει! αλλιώς ή παίρνεις καινούργιο ή τα λεφτά πίσω ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ (τα προβλήματα ξεκινάνε αν δεν θέλουν να σου δώσουν καινούργιο προϊόν ή προϊόν που ν δουλεύει και να να φαίνεται καινούργιο ή τα λεφτα σου πίσω)

 

άρα καλά κάνουν και το γράφουν έτσι. Αν τώρα κάποιος περιμένει να "εγχειρίσουν" την κάρτα του Inhouse και να κάνουν reverse engineering να δούνε πιο shader ή ποιο texel pipeline ή πιο κακό bit στην ROM προκάλεσε το πρόβλημα.. δικαίωμα του να το φαντάζεται αλλά επειδή το φαντάζεται δεν σημαίνει πως συμβαίνει αυτό πουθενά στον κόσμο.. και δεν γίνεται να συμβεί γιατι ακόμη και να υπήρχε ο χρόνος να ελέγχουν όλα τα ελαττωματικά προϊόντα (που είναι εκατοντάδες αν μιλάμε για όλα τα καταστήματα στην Ελλάδα αν όχι χιλιάδες ) που το καθένα θα ήθελε απο λίγες μέρες έως μήνες για να διαγνωστεί... δεν υπάρχει και τρόπος πολλά πράματα είναι proprietary δηλαδή δεν μπορείς να τα δουλέψεις εκτός αν είσαι η ίδια η εταιρία...

 

Μπορεί το plaisio ας πουμε να έχει πρόσβαση στο sourcecode του driver της nvidia; εδώ παγκόσμιοι οργανισμοί όπως το GNU/linux που χρειάζονται αυτή την πρόσβαση προκειμένου το λειτουργικό τους να είναι συμβατό με τις κάρτες της και ΔΕΝ τους δίνει τέτοιο δικαίωμα!

 

και έστω ότι έχουν 5,6 ηλεκτρονικούς μηχανικούς με μάστερ και διδακτορικά (γιατί τέτοιους θέλει για να κάνεις δουλειά τόσο low level επιπέδου) σε κάθε κατάστημα και μερικά εκατομμύρια σε εξοπλισμό... ΧΑΖΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙ...

 

Ο χρόνος και το χρήμα που θα ξοδευτεί για να επιδιορθώσουν μια ελαττωματική κάρτα είναι πολύ περισσότερος απο το απλά να την στείλουν πίσω με RMA στην εταιρία και να πάρουν μια καινούργια ...

 

Συνέλθετε... δεν γουστάρετε το πλαίσιο ωραία ούτε και εγώ αλλά μην χαίρεστε κάθε φορά που το βρίζουν χωρίς λόγο ειναι παράλογο εδώ πολύ καλώς και ξεκίνησε την διαδικασία RMA...
 


"Και λοιπόν έκανες το λογαριασμό σου για να μπεις να κάνεις το flame σου ή να πάρεις το "μεροκάματο" σου από αυτούς που θίγονται από το συγκεκριμένο θέμα και ζήτησαν να κατεβεί???????? "

θα έλεγε κάποιος κακοπροαίρετος  ....

ναι μπήκα 2 σεπτεμβρίου και απο τότε βοηθούσα κόσμο στο hardware section και στις κάρτες γραφικών μια βδομάδα τώρα με 100 μηνύματα μόνο για να έρθει η ώρα και η στιγμή να απαντήσω εδώ για να πάρω μεροκάματο...

 

α και τώρα που το θυμάμαι έβριζα το πλαίσιο για τις τιμές που είχε σε μια κάρτα γραφικών http://www.insomnia.gr/topic/654094-%CF%80%CF%8C%CF%83%CE%BF-%CF%80%CE%B9%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CF%8C-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CE%B4%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CF%80%CF%8C%CE%BD%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1/?do=findComment&comment=55934470

 

και έχω παρακινήσει άτομα που είχανε το πλαίσιο ως επιλογή να μην πάρουν απο εκει...

 

απλά είδα το OP έπαθα πλάκα που υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι (μετά σκέφτηκα πως αν δεν υπήρχαν δεν θαμασταν σε κρίση) και έγραψα την άποψη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...