Προς το περιεχόμενο

Ασυνεπείς πωλητές


kalmik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτο που δεν καταλαβαίνεις εσυ ειναι οτι η λογική του πωλητή συμφωνα με τα λεγόμενα  ολων εδω μεσα ειναι να πουλησει το προιον του.

Δεν υπαρχει περιπτωση λοιπον να εμφανιστει ο αγοραστής μπροστα του με τα λεφτα στο χερι και να μην του  πουλησει το προιον είτε για να τον τιμωρήσει που αργησε μιση ωρα ειτε  γιατι το υποσχθηκε αοριστα σε καποιον αλλον που μπορει μετα απο μια ωρα να πει οτι αλλαξε γνωμη χωρίς καμια συνεπεία για αυτον.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΌ.Αρα ψαχνουμε ΛΟΓΙΚΆ να εξηγησουμε την συμπεριφορά του πωλητη.

 

 

Και τέλος παντων επειδή   κουραστικα αν κάποιος θελει να πει την αποψη του ας μην αναφερθεί σε μενα γιατι βαρεθηκα να λεω τα ιδια και τα ιδια..

Προσπαθείς να ερμηνευσεις μονο με το δικό σου τρόπο σκέψης και οτιδηποτε διαφορετικό το απορρίπτεις σαν ιδεα. Ανουσιο οποτε το προσπερνω.

 

 

 

Επίσης θεωρώ οτι ακομα και αν αργησε 40 λεπτα ακομα και αν δεν ειδοποίησε, εφοσον τελικα πηγε στο ραντεβου με τοσο μικρη καθυστέρηση , εχει ακομα προτεραιότητα και εφοσον το προιον δεν εχει φυγει απο τον χωρο δικαιούται να το παρει.

Προτεραιότητα; Δικαιούται; Αυτο κι αν ειναι εκτός πραγματικότητας. Αμα σου τύχει φώναξε την τροχαία να κόψει κλήση του πωλητη για παραβίαση προτεραιότητας.

 

Επσης φάσκεις και αντιφάσκεις . Απο τη μια λες οτι ο αγοραστής πρεπει να τον δώσει στον πρώτο που θα εμφανιστεί και μετά λες οτι πρεπει να περιμένει τον πρώτο που θα επικοινωνήσει μαζί του. 

 

Το τι τελικά έγινε αφορά τον πωλητή και τον αγοραστή και ο πωλητης δεν έκανε τιποτα παραλογο με βάση την κοινή λογική και επισης δεν εχει υποχρέωση αναφορας σε κανενα. Στο κατω κατω κάποιος άλλος αγοραστής μπορεί να του εστειλε χρήματα με ebanking και εκλεισε την πώληση. 

 

Πάντως σε βλέπω πολύ αρπαγμένο με τον πωλητη. Μήπως εισαι ο kalmil και δεν μπορείς να αποδεχτείς τη χαμενη αγοραπωλησία;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ενταξει φιλε μου ειναι σαφες  οτι  διαφωνουμε .Δικαιωμα μου πιστευω αναφέρετο..Δεν νομιζω οτι εχω να προσθέσω κατ άλλο.Οτι ειχα να πω το ειπα. Οσο για την τελευταια παράγραφο σου θα σε παρακαλουσα να εισαι ποιο προσεκτικός στο δημοσιο λογο σου .Υπαρχει  ο αρμόδιος που μπορει να σου την λύσει την απορια αν θες.

 

 

Επισης θα σε συμβυλευα να διαβαζεις καλυτερα τι γραφω και να μην προσπερνας πραγματα οταν ακριβώς την ιδια συμπεριφορά έχεις και εσυ Επίσης πουθενα δεν φάσκω και αντιφάσκω ειμαι πολυ σαφής σε οτι εχω γραψει.Αν θες μπορεις να το συνεχίσεις............................η να παμε την ζωη μας παρακατω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Παντως κι εγω αν καποιος με εστηνε 45 λεπτα, θα του ελεγα αυτο ακριβως " φιλε το εδωσα". 

Δυο λογοι:

 

1) Δε θα ηθελα να ασχοληθω παραπανω με τη συγκεκριμενη αγοραπωλησια. Με εχεις να σε περιμενω 45 λεπτα χωρις ειδοποιηση? Κανενα προβλημα, δε θεωρω πως αξιζει να ρισκαρω χρονο ή οτιδηποτε για να ολοκληρωθει η αγοραπωλησια. Εγω εχω και ενα θεμα με την ωρα των ραντεβου οποτε θα ξενερωνα τρομερα με ολο αυτο ετσι κι αλλιως.

 

2) Μολις περασει η ωρα συναντησης και αφου δεν εχω λαβει σημεια ζωης, επικοινωνω καπακι με τον επομενο και φροντιζω να του δωσω το αντικειμενο asap.

 

 

 


Δεν υπαρχει περιπτωση λοιπον να εμφανιστει ο αγοραστής μπροστα του με τα λεφτα στο χερι και να μην του  πουλησει το προιον

 

Αυτο στεκει, αλλα εξαρταται και απο τον αριθμο των ΠΜ που εχει λαβει για την αγγελια. Αν ειναι 1-2 παιζει και απλα να το δωσει και ολα οκ. Αν εχει δεχθει πολλα (αρα μπορει να επιλεξει) και ο πρωτος του εχει κανει και κανα παζαρι πχ, τοτε κατευθειαν στον επομενο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Απο οσα διαβαζω,μερικοι αγνοειτε παντελως τα πρωτοκολλα που πρεπει να τηρηθουν σε μια αγοραπωλησια.

Εχετε δικους σας κανονες που φυσικα βολευουν μονο εσας και προσπαθειτε να μας περασετε ολο το σκεπτικο σαν σωστο.

Επισης μαλλον λετε θεωριες και δεν εχετε ιδεα απο αγοραπωλησιες,αλλιως θα καταλαβαινατε ποσο συχνο ( και φυσικα σπαστικο )ειναι το στησιμο/αλλαγη γνωμης και λοιπα.

Δεν καταδικαζω καποιον που αλλαζει γνωμη,αλλα μου εχει τυχει πολλες φορες να δεσμευσω προιον για καποιον που μου ζητησε λογαριασμο για να κανει καταθεση και τελικα αλλαξε γνωμη.

Μου εχει τυχει να εχω πακεταρει μεγαλο αντικειμενο,να περιμενω επιβεβαιωση καταθεσης και να τρωω ακυρο.

Εγω ομως τι κανω,που εχω αποκλεισει αλλους αγοραστες και που θα πρεπει να περιμενω και μια βδομαδα για να ανανεωσω την αγγελια για να τη δουν πιο πολλα ατομα?

Για να εξηγηθω,τα πιο πολλα πραματα τα εχω πουλησει μετα απο ανανεωση αγγελιας.

Πολυ σπανια εχω λαβει μηνυμα για αντικειμενο που το ειχα αφησει χωρις ανανεωση.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να το θέλω, επαναφέρω το θέμα με αφορμή δύο πρόσφατες εμπειρίες με διαφορά μιας ημέρας.

Πρώτο κρούσμα Επικοινωνώ (μάλλον πρώτος) με πωλητή που πουλάει iPad. Στην τιμή που θέλει κανένα παζάρι, και η  κουβέντα που ανοίγουμε αφορά το που να βρεθούμε. Μετά από ανταλλαγή 2 ΠΜ νέκρα. Εγώ στην αναμονή, χωρίς να κοιτάζω άλλες προσφορές αφού θεωρώ ότι θα πάρω το συγκεκριμένο. Την επομένη στέλνει το απίστευτο μήνυμα. «Φίλε πουλήθηκε σε ακριβότερη τιμή» (από την ζητούμενη από τον ίδιο) Νο comments.

Δεύτερο κρούσμα. Επικοινωνώ ακαριαία (μόλις ανέβηκε η αγγελία) για ίδιο προϊόν. Κανένα παζάρι, εννοείται αποδέχομαι την τιμή που ζητάει. Η κουβέντα που γίνεται είναι για το που και πότε θα βρεθούμε. Προτείνω το βράδι της ίδιας ημέρας να πάω μάλιστα στην περιοχή του πωλητή. Μετά νέκρα. Εγώ στην αναμονή. Μετά από δύο τρεις ώρες βλέπω στην αγγελία ένδειξη «Πουλήθηκε» No comments.

Συμπέρασμα δικό μου. Η κατάσταση έχει ξεφύγει. Όταν απαντάμε σε κάποιον και διαπραγματευόμαστε το πότε και το που θα συναντηθούμε, αυτό σημαίνει ότι ο συγκεκριμένος αγοραστής έχει προτεραιότητα και κάνουμε hold στους επόμενους μέχρι να τα βρούμε μαζί του για τις λεπτομέρειες. Αν η συνεννόηση για κάποιο λόγο δεν επιτευχθεί, προχωράμε στον επόμενο και σε κάθε περίπτωση απαντάμε στον προηγούμενο και εξηγούμε. Αλλιώς ζούγκλα και απαράδεκτη συμπεριφορά.

Σημείωση. Είναι τυχαίο ότι και οι δύο είχαν μηδενική ή χαμηλή αξιολόγηση; Eπίσης, είναι τυχαίο ότι δεν είχαν τηλέφωνο; Καλά να πάθω έχασα άδικα το χρόνο μου.

Προσωπικά στο εξής όταν ξαναδιαπραγματευτώ κάτι θα ζητήσω τηλεφωνική συνεννόηση ώστε να είμαστε και οι δύο ξεκάθαροι ότι "υπάρχουμε" σαν υπεύθυνα άτομα και θα ρωτήσω στα ίσια Αν μιλάμε σοβαρά ή παίζουμε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και με τηλεφωνα δεν βρισκεις ακρη. Με εχουν στησει δυο φορες το ιδιο ατομο απο χρυση ευκαιρια αυτη την εβδομαδα. Το τηλεφωνο του το ειχα αλλα δεν ειχε νοημα καθως μετα απο ποσες αναπαντητες ξενερωνεις. Ελπιζω να με ξαναπαρει ωστε αυτη τη φορα να τον στησω εγω.. :ρ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να το θέλω, επαναφέρω το θέμα με αφορμή δύο πρόσφατες εμπειρίες με διαφορά μιας ημέρας.

Πρώτο κρούσμα Επικοινωνώ (μάλλον πρώτος) με πωλητή που πουλάει iPad. Στην τιμή που θέλει κανένα παζάρι, και η  κουβέντα που ανοίγουμε αφορά το που να βρεθούμε. Μετά από ανταλλαγή 2 ΠΜ νέκρα. Εγώ στην αναμονή, χωρίς να κοιτάζω άλλες προσφορές αφού θεωρώ ότι θα πάρω το συγκεκριμένο. Την επομένη στέλνει το απίστευτο μήνυμα. «Φίλε πουλήθηκε σε ακριβότερη τιμή» (από την ζητούμενη από τον ίδιο) Νο comments.

Δεύτερο κρούσμα. Επικοινωνώ ακαριαία (μόλις ανέβηκε η αγγελία) για ίδιο προϊόν. Κανένα παζάρι, εννοείται αποδέχομαι την τιμή που ζητάει. Η κουβέντα που γίνεται είναι για το που και πότε θα βρεθούμε. Προτείνω το βράδι της ίδιας ημέρας να πάω μάλιστα στην περιοχή του πωλητή. Μετά νέκρα. Εγώ στην αναμονή. Μετά από δύο τρεις ώρες βλέπω στην αγγελία ένδειξη «Πουλήθηκε» No comments.

Συμπέρασμα δικό μου. Η κατάσταση έχει ξεφύγει. Όταν απαντάμε σε κάποιον και διαπραγματευόμαστε το πότε και το που θα συναντηθούμε, αυτό σημαίνει ότι ο συγκεκριμένος αγοραστής έχει προτεραιότητα και κάνουμε hold στους επόμενους μέχρι να τα βρούμε μαζί του για τις λεπτομέρειες. Αν η συνεννόηση για κάποιο λόγο δεν επιτευχθεί, προχωράμε στον επόμενο και σε κάθε περίπτωση απαντάμε στον προηγούμενο και εξηγούμε. Αλλιώς ζούγκλα και απαράδεκτη συμπεριφορά.

Σημείωση. Είναι τυχαίο ότι και οι δύο είχαν μηδενική ή χαμηλή αξιολόγηση; Eπίσης, είναι τυχαίο ότι δεν είχαν τηλέφωνο; Καλά να πάθω έχασα άδικα το χρόνο μου.

Προσωπικά στο εξής όταν ξαναδιαπραγματευτώ κάτι θα ζητήσω τηλεφωνική συνεννόηση ώστε να είμαστε και οι δύο ξεκάθαροι ότι "υπάρχουμε" σαν υπεύθυνα άτομα και θα ρωτήσω στα ίσια Αν μιλάμε σοβαρά ή παίζουμε;

 

Δηλαδη σορυ κιολας αλλα περιμενες απο νεους χρηστες με μηδεν αξιολογηση υπευθυνη σταση? 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη σορυ κιολας αλλα περιμενες απο νεους χρηστες με μηδεν αξιολογηση υπευθυνη σταση?

Δεν ήξερα ότι ωριμότητα κερδίζεις με τις αξιολογήσεις :-)
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να το θέλω, επαναφέρω το θέμα με αφορμή δύο πρόσφατες εμπειρίες με διαφορά μιας ημέρας.

Πρώτο κρούσμα Επικοινωνώ (μάλλον πρώτος) με πωλητή που πουλάει iPad. Στην τιμή που θέλει κανένα παζάρι, και η  κουβέντα που ανοίγουμε αφορά το που να βρεθούμε. Μετά από ανταλλαγή 2 ΠΜ νέκρα. Εγώ στην αναμονή, χωρίς να κοιτάζω άλλες προσφορές αφού θεωρώ ότι θα πάρω το συγκεκριμένο. Την επομένη στέλνει το απίστευτο μήνυμα. «Φίλε πουλήθηκε σε ακριβότερη τιμή» (από την ζητούμενη από τον ίδιο) Νο comments.

Δεύτερο κρούσμα. Επικοινωνώ ακαριαία (μόλις ανέβηκε η αγγελία) για ίδιο προϊόν. Κανένα παζάρι, εννοείται αποδέχομαι την τιμή που ζητάει. Η κουβέντα που γίνεται είναι για το που και πότε θα βρεθούμε. Προτείνω το βράδι της ίδιας ημέρας να πάω μάλιστα στην περιοχή του πωλητή. Μετά νέκρα. Εγώ στην αναμονή. Μετά από δύο τρεις ώρες βλέπω στην αγγελία ένδειξη «Πουλήθηκε» No comments.

Συμπέρασμα δικό μου. Η κατάσταση έχει ξεφύγει. Όταν απαντάμε σε κάποιον και διαπραγματευόμαστε το πότε και το που θα συναντηθούμε, αυτό σημαίνει ότι ο συγκεκριμένος αγοραστής έχει προτεραιότητα και κάνουμε hold στους επόμενους μέχρι να τα βρούμε μαζί του για τις λεπτομέρειες. Αν η συνεννόηση για κάποιο λόγο δεν επιτευχθεί, προχωράμε στον επόμενο και σε κάθε περίπτωση απαντάμε στον προηγούμενο και εξηγούμε. Αλλιώς ζούγκλα και απαράδεκτη συμπεριφορά.

Σημείωση. Είναι τυχαίο ότι και οι δύο είχαν μηδενική ή χαμηλή αξιολόγηση; Eπίσης, είναι τυχαίο ότι δεν είχαν τηλέφωνο; Καλά να πάθω έχασα άδικα το χρόνο μου.

Προσωπικά στο εξής όταν ξαναδιαπραγματευτώ κάτι θα ζητήσω τηλεφωνική συνεννόηση ώστε να είμαστε και οι δύο ξεκάθαροι ότι "υπάρχουμε" σαν υπεύθυνα άτομα και θα ρωτήσω στα ίσια Αν μιλάμε σοβαρά ή παίζουμε;

Καπου τα εχεις μπερδεψει.

Στις αγγελιες δεν τηρειται σειρα προτεραιοτητας. Το αναφερω επειδη το βασικο σου επιχειρημα ειναι οτι "μαλλον" ησουν ο πρωτος που επικοινωνησε με τον πωλητη.

 

Επισης, το γεγονος οτι δεν παζαρεψες τις τιμες, δεν σε κατοχυρωνει οτι θα αγορασεις εσυ το προιον.

 

Για να τα ξεκαθαρισουμε: Ο πωλητης εχει δικαιωμα να πουλησει οπου επιθυμει το προιον του, οπως επισης εχει δικαιωμα να αποκλεισει οποιον υποψηφιο αγοραστη επιθυμει, φτανει να μην παραβιαζει κανονες κατα τη διαδικασια αυτη. Στις περιπτωσεις που αναφερεις δεν φαινεται να εχει παραβιαστει κανενας κανονας, αντιθετως εσυ παρερμηνευεις την λογικη των αγγελιων νομιζοντας οτι υπαρχει σειρα προτεραιοτητας ή οτι οποιος δεν παζαρεψει εχει προτεραιοτητα.

 

Σε οτι αφορα την περιπτωση που αναφερεις στην αρχη του τοπικ, το σεναριο ειναι πολυ απλο.

Ο πωλητης κρατησε τη συσκευη για σενα, αλλα κρατησε και καποιον standby σε στυλ "το εχει κλεισει αλλος, αλλα αν δεν το παρει θα σε ενημερωσω". Στο μεταξυ εσυ ησουν εξαφανισμενος 45 λεπτα, αυτος πιθανως να θεωρησε οτι δεν ενδιαφερεσαι πλεον (καθημερινο φαινομενο) και επικοινωνησε με τον επομενο ενδιαφερομενο για να κανει τη δουλεια του. Ε μετα δεν μπορουσε να πει στον επομενο "σορρυ τελικα ξαναεμφανιστηκε ο αλλος". Επρεπε να ριξει ακυρο σε εναν απο τους δυο και το εριξε σε αυτον που ειχε λογο να το κανει, εστω και υποτυπωδη.

 

Ο πωλητης και ο αγοραστης δεσμευονται για την συναλλαγη με εναν τροπο γνωστο εδω και δεκαετιες: Προκαταβολη. Οσο δεν δινεις προκαταβολη, παντα υπαρχει ο κινδυνος να συμβει οτι αναφερεις. Καταλαβαινω πως ειναι εκνευριστικο, αλλα σε καμια περιπτωση δεν συντρεχει λογος αρνητικης κλπ. Προχωρας παρακατω.

 

Τελος, επειδη βλεπω οτι δινεις βαρος στις αξιολογησεις για τα περιστατικα που σου ετυχαν: Δεν υπαρχει αξιολογηση για συναλλαγες που δεν ολοκληρωθηκαν, βαση κανονισμων. Αρα και 1000 θετικες αξιολογησεις να ειχαν, θα μπορουσαν να ειχαν ριξει 5.000 αναλογα ακυρα χωρις αυτο να φαινεται καπου στο rating τους, γιατι ΔΕΝ επιτρεπεται να αξιολογουνται για τα ακυρα που ριχνουν.

 

Συνοψιζοντας: Take it easy.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ήξερα ότι ωριμότητα κερδίζεις με τις αξιολογήσεις :-)

 

Αν δεν εχει καποιος εμπειρια απο συναλλαγες και επαφη με κοσμο στρωνει με τον καιρο. Ετσι οι αρκετες αξιολογησεις ειναι μια ενδειξη εμπειριας. Δεν λεω οτι καποιος με μηδεν αξιολογησεις ή νεος θα ειναι απατεωνας, απλα να υπαρχει παντα η επιφυλαξη του απειρου...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν εχει καποιος εμπειρια απο συναλλαγες και επαφη με κοσμο στρωνει με τον καιρο. Ετσι οι αρκετες αξιολογησεις ειναι μια ενδειξη εμπειριας. Δεν λεω οτι καποιος με μηδεν αξιολογησεις ή νεος θα ειναι απατεωνας, απλα να υπαρχει παντα η επιφυλαξη του απειρου...

Έστι συμφωνώ, αλλά θα δείς εδώ μέσα και ρεμάλια με 100+ και ψυχούλες με 0-5.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παλαιοτερα οταν εμενα ελλαδα μου ετυχε ο αλλος να του στειλω κινητο με γενικη ,να μου κανει θεμα οτι ηρθε σπασμενο και να αποδεχομαι την επιστροφη του ,το κινητο δεν ειχε τπτ απο οτι ειπε και απλα αλλαξε γνωμη περαν του παθηματος μιλαμε για μαιμουδια ολκης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κάθε ένας δυστυχώς ή ευτυχώς έχει δικαίωμα να δώσει όπου θέλει το προϊόν που πουλάει. Κατά την προσωπική μου άποψη όσο άδικο είναι ένας πωλητής να αναφέρει ότι δεν στέλνει εκτός κάποιας συγκεκριμένης περιοχής πχ μόνο Αθήνα μόνο Θεσσαλονίκη κτλ τόσο άδικο είναι και να αλλάξει γνώμη. Και όπως και να το κάνουμε καμία από τις δύο παραπάνω περιπτώσεις δεν έρχονται σε αντίθεση με τους κανόνες του insomnia για τις αγγελίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο κάθε ένας δυστυχώς ή ευτυχώς έχει δικαίωμα να δώσει όπου θέλει το προϊόν που πουλάει. Κατά την προσωπική μου άποψη όσο άδικο είναι ένας πωλητής να αναφέρει ότι δεν στέλνει εκτός κάποιας συγκεκριμένης περιοχής πχ μόνο Αθήνα μόνο Θεσσαλονίκη κτλ τόσο άδικο είναι και να αλλάξει γνώμη. Και όπως και να το κάνουμε καμία από τις δύο παραπάνω περιπτώσεις δεν έρχονται σε αντίθεση με τους κανόνες του insomnia για τις αγγελίες.

Αλλο ομως να λες οτι ενδιαφερεσαι γενικα και αλλο να ζητας αριθμο για να κανεις καταθεση και μετα να εξαφανιζεσαι επειδη "αλλαξες γνωμη " .

Πολυ συχνο.

Ας τονισω και το προφανες,καλο θα ειναι να εισαστε ευγενικοι στις συναλλαγες σας.

Μολις τωρα μιλουσα με εναν τυπο που την ειχε δει οτι εχει μαγαζι η κατι τετοιο,μιλουσε κοφτα και στο οριο της αγενειας,με αποτελεσμα να με τσαντισει και να του ριξω τελικα ακυρο ενω ειχα ηδη υπολογισει το budget μου για τις επομενες αγορες,βαση αυτης που θα εκανα.

Επεξ/σία από web_assasin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω σταμπαρει καποια πραγματα οποτε κοιταω συχνα τι παιζει.

 

Βλεπω μια αγγελια το πρωι 260 ευρω, με λιγες προβολες, το μεσημερι με περισσοτερες η τιμη πηγε 300! Και απο χρηστη με πολλες αξιολογησεις...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...