Προς το περιεχόμενο

Ασυνεπείς πωλητές


kalmik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω σταμπαρει καποια πραγματα οποτε κοιταω συχνα τι παιζει.

 

Βλεπω μια αγγελια το πρωι 260 ευρω, με λιγες προβολες, το μεσημερι με περισσοτερες η τιμη πηγε 300! Και απο χρηστη με πολλες αξιολογησεις...

Ε ναι γιατί σου λέει με παζάρια θα με ρίξει στα 240-250€ ενώ στα 300€ θα με ρίξει το πολύ 280€ αρα και κερδισμένος βγαίνω και φαίνεται οτι έκανα και την καλύτερη δυνατή έκπτωση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για θυμηθείτε και λίγη ιστορία...

Υπήρξε σάιτ δημοπρασιών στη Ελλάδα με μεγάλη επισκεψιμότητα

Δεν σας αρεσε να το πληρωνετε

Φάτε τον κάθε ζητουλα και κερδοσκόπο στη μάπα τωρα

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η δικαιολογια "εμεινα απο μπαταρια" ,συγνωμη αλλα, ειναι παιδαριωδης να μην πω τιποτα χειροτερο...απο τη στιγμη που περιμενεις να κανεις συναλλαγη τα φροντιζεις απο πριν αυτα. Ο πωλητης δεν εκανε κατι αξιο κατηγοριας, και εγω το ιδιο θα εκανα στη θεση του, γιατι οπως οι περισσοτεροι εχουμε φαει αρκετο "στησιμο" και ακυρωση μετα...

 

φιλικα παντα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για θυμηθείτε και λίγη ιστορία...

Υπήρξε σάιτ δημοπρασιών στη Ελλάδα με μεγάλη επισκεψιμότητα

Δεν σας αρεσε να το πληρωνετε

Φάτε τον κάθε ζητουλα και κερδοσκόπο στη μάπα τωρα

και εκτος απο αυτους τους αργοσχολους που σε τρελενουν στις ερωτησεις  διχως αποτελεσμα ! μα  κανουν ερευνα αγορας λεε και εισαι γραφειο πληροφοριων σε πμς..... Και σου λενε οτι τους κατεβει και αν δεν απαντησεις σε βγαζουν και ακυρο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελευταία βλέπω περίεργους πωλητές (και φυσικά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις)

1η περίπτωση:

Πουλάει ο άλλος επεξεργαστή, τον παίρνεις τλφ, σε παίρνει, μιλάτε με τις ώρες (γιατί είναι τρελλάκιας σαν και σένα με τα pc), κλείνεις την αγορά και σου λέει αυριο ή μεθαύριο. Οκ. Τον παίρνεις την επομένη (γιατί δεν σε έχει πάρει) και σου λέει αύριο στις 3. Και εξαφανίζεται. Δεν τον ξαναενοχλείς. Μετά από λίγες μέρες, βλέπεις ότι εξακολουθει να μην έχει πουλήσει τον επεξεργαστή και μάλιστα αλλάζει την αγγελία προσθέτοντας και μητρική. Και φυσικά ποτέ δεν σε παίρνει τλφ να σου πεί άκυρο.

2η περίπτωση:

Ακούστε διάλογο: "Eνδιαφέρομαι" του λες. "Ναι" λέει. "Να σε πάρω τλφ ή θα με πάρεις;" του λες. "Πάρε" σου λέει...Α χα χα! (τλφ δεν έχει το άτομο πουθενά). "Σε ποιό τλφ;" του λές. Εξαφανίζεται. Του ξαναστέλνεις pm. "Θα σε πάρω το βράδυ" σου λέει (Α χαχα! Τλφ μου δεν έχει). Δεν παίρνει φυσικά ( και πώς να πάρει...χα χα!). Ξαναστέλνεις pm την άλλη μέρα γιατί τον βιάζεσαι τον επεξεργαστή (έχεις πάρει μητρική και μνήμες). Σου απαντάει το βράδυ. "Θες και ψύκτρα;" σου λέει..."Μα, δίνεις ψύκτρα στην αγγελία" του λες. Και σου ζητάει άλλα 10e. Και εξαφανίζεται τελειωτικά (υπ' όψιν θα την έπαιρνα την ψύκτρα και με +10e). Στέλνεις 2 μηνύματα και άφαντος. Και η αγγελία του ακόμα εκεί 10+ μέρες.

Συγνώμη δλδ...Είναι πωλητές αυτοί; Ο 2ος έχει και 1 αρνητική αξιολόγηση. Ο 1ος ...μόνο θετικές.

Ταλαιπωρία και είδα και απόειδα και πήγα και τον αγόρασα καινουργιο τον επεξεργαστή και ησύχασα.

Οι αγορές πλέον έχουν γίνει μαρτύριο με τόσους αφερέγγυους πωλητές. 

Το Insomnia φυσικά δεν ευθύνεται γι΄αυτούς.

Εγώ το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να αναφέρω τις αγγελίες τους.

Τι μπορεί να γίνει με τέτοιους κακούς πωλητές;

Επεξ/σία από Coscas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το καλό είναι ότι δεν έχασες λεφτά... τώρα όσον αφορά τα υπόλοιπα... δεν μπορώ να καταλάβω τη συμπεριφορά αυτών... άνθρωποι είμαστε, μπορείτε να πείτε 2 κουβέντες και να εξηγήσετε τι θέλετε και αν θέλετε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ασυνεπεις πωλητες και ασυνεπεις αγοραστες , υπαρχουν και απο τις δυο πλευρες αρκετες φορες λαθη αλλα δεν ανοιγουμε θεμα. εχω ζησει ατομο που του κρατησα συσκευη επι 15 μερες και στο τελος μου στειλε ενα φιλαρακι ακυρο το βρηκα φθηνοτερα.... να μην σχολιασω οσους ζητανε χιλιες πληροφοριες και λενε μετα φιλαρακι μονο αντικαταβολη....

οποτε για μενα το εκλεισες και εχεις περιθωριο να το πληρωσεις σε μια δυο μερες αλλιως παω στον επομενο αγοραστη,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, onelonelystar said:

το καλό είναι ότι δεν έχασες λεφτά... τώρα όσον αφορά τα υπόλοιπα... δεν μπορώ να καταλάβω τη συμπεριφορά αυτών... άνθρωποι είμαστε, μπορείτε να πείτε 2 κουβέντες και να εξηγήσετε τι θέλετε και αν θέλετε. 

Το κακό είναι ότι ο ένας έχει 32 θετικες αξιολογήσεις και ο άλλος 62(!) με μία αρνητική.

Αλλού πατάνε και αλλού βρίσκονται αν και εγώ πιστεύω το κάνουν γιά να πάρουν πονηρά προσφορές και να ανεβάσουν τιμή. Ασχετα αν ζητάνε συγκεκριμένο ποσό. Οι αγγελίες τους είναι ακόμα εκεί

Τέτοιοι "πωλητές" θα έπρεπε να μην μπορούν να βάλουν αγγελία ξανά εδώ.

18 minutes ago, forgotten said:

ασυνεπεις πωλητες και ασυνεπεις αγοραστες , υπαρχουν και απο τις δυο πλευρες αρκετες φορες λαθη αλλα δεν ανοιγουμε θεμα. εχω ζησει ατομο που του κρατησα συσκευη επι 15 μερες και στο τελος μου στειλε ενα φιλαρακι ακυρο το βρηκα φθηνοτερα.... να μην σχολιασω οσους ζητανε χιλιες πληροφοριες και λενε μετα φιλαρακι μονο αντικαταβολη....

οποτε για μενα το εκλεισες και εχεις περιθωριο να το πληρωσεις σε μια δυο μερες αλλιως παω στον επομενο αγοραστη,

Εγώ το έκλεισα με τον 1ο τηλεφωνικά. Κανονιζαμε ραντεβού και χωρίς ειδοποίηση εξαφανίστηκε. Αμεσα θα τον πλήρωνα, μετρητά και χωρίς παζάρια

Με τον 2ο...δεν πρόκαμα. Δυσεύρετο το παλληκάρι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εάν δεν σαν ορίσει ο δημιουργός της αγγελίας ως συναλλασσόμενο μέλος, δεν υπάρχει καμία συμφωνία.

Που σημαίνει, εφόσον μιλάτε μία φορά και συμφωνείτε σε τιμή, τρόπο αποστολής/παραλαβής, επιτόπου ζητάτε να οριστείτε ως συναλλασσόμενο μέλος.

Αν, για τον όποιο λόγο, δεν σας ορίσει, δεν υπάρχει συμφωνία, ψάξτε αλλού.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατ' αρχάς, ευχαριστώ γιά την απάντηση,

Επειδή ποτέ δεν έχω υπάρξει πωλητής, δεν γνώριζα ότι υπάρχει επιλογή "συναλλασσόμενο μέλος" πριν την αγορά στους πωλητές.

Πάντως, εγώ άλλο ήθελα να καταδείξω. Οτι κυκλοφορούν "πωλητές" που παίζουν μαζί μας. Φαίνεται και από τις αγγελίες τους που είναι ακόμα ενεργές.

Εφαγα 2 μέρες απ΄τη ζωή μου και καθυστέρησα άλλες τόσες γιά να πάρω τελικά το προϊόν που ήθελα. Και από τις αγγελίες δεν το πήρα. 

Γνωρίζω (και το είπα) ότι το insomnia δεν φέρει καμμία ευθύνη γιά τον κάθε περίεργο εδώ μέσα.

Εχω αγοράσει 3 φορές εδώ από εξαίσια άτομα και ολα καλά. Τελευταία, είδα αυτό που περιέγραψα. Αν μη τι άλλο, με παραξένεψε και μου φάνηκε εντελώς ξένο ως πρός το παλιό insomnia που κάθε μέλος σεβόταν την συναλλαγή με άλλα μέλη.

Και θα ευχόμουν να υπήρχε τρόπος τέτοιοι "πωλητές" να απομακρυνθούν από τον τόπο των αγγελιών.

Επεξ/σία από Coscas
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Coscas είπε

Πάντως, εγώ άλλο ήθελα να καταδείξω. Οτι κυκλοφορούν "πωλητές" που παίζουν μαζί μας. Φαίνεται και από τις αγγελίες τους που είναι ακόμα ενεργές.

Σωστο αυτο, αλλα υπαρχουν και αγοραστες που παιζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
9 ώρες πριν, Coscas είπε

Κατ' αρχάς, ευχαριστώ γιά την απάντηση,

Επειδή ποτέ δεν έχω υπάρξει πωλητής, δεν γνώριζα ότι υπάρχει επιλογή "συναλλασσόμενο μέλος" πριν την αγορά στους πωλητές.

Πάντως, εγώ άλλο ήθελα να καταδείξω. Οτι κυκλοφορούν "πωλητές" που παίζουν μαζί μας. Φαίνεται και από τις αγγελίες τους που είναι ακόμα ενεργές.

Εφαγα 2 μέρες απ΄τη ζωή μου και καθυστέρησα άλλες τόσες γιά να πάρω τελικά το προϊόν που ήθελα. Και από τις αγγελίες δεν το πήρα. 

Γνωρίζω (και το είπα) ότι το insomnia δεν φέρει καμμία ευθύνη γιά τον κάθε περίεργο εδώ μέσα.

Εχω αγοράσει 3 φορές εδώ από εξαίσια άτομα και ολα καλά. Τελευταία, είδα αυτό που περιέγραψα. Αν μη τι άλλο, με παραξένεψε και μου φάνηκε εντελώς ξένο ως πρός το παλιό insomnia που κάθε μέλος σεβόταν την συναλλαγή με άλλα μέλη.

Και θα ευχόμουν να υπήρχε τρόπος τέτοιοι "πωλητές" να απομακρυνθούν από τον τόπο των αγγελιών.

Ο τρόπος που λειτουργεί η αξιολόγηση των αγγελιών έχει αλλάξει εδώ και 20 μήνες. Πρέπει όλα τα μέλη να ενημερωθούν. Έχουμε σε κάθε αγγελία σύνδεσμο ο οποίος περιγράφει το "νέο" (20  μηνών) σύστημα.

Όσες μέρες από τη ζωή σας φάγατε τώρα, τόσες θα τρώγατε και με το παλιό σύστημα. Δεν υπήρχε τίποτε στο παλιό σύστημα που να σας προστατεύει καλύτερα από το τωρινό. Απλά, στις προηγούμενες εμπειρίες σας δεν προέκυψε πρόβλημα, σε αυτή προέκυψε. Δεν είναι ζήτημα διάρθρωσης των αγγελιών αυτό, όμως, αλλά ανθρώπου.

Το νέο σύστημα, ακριβώς επειδή πρέπει να υπάρξει μια πολύ συγκεκριμένη διαδικασία για να ενεργοποιηθούν οι αξιολογήσεις, προσφέρει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα:

1. Τερματίστηκαν οι εκδικητικές αξιολογήσεις, ζήτημα το οποίο αποτελούσε με διαφορά το βασικό παράπονο με το προηγούμενο σύστημα. Τι σημαίνει εκδικητική: είχε ο Α μια κακή εμπειρία σε συναλλαγή μου με τον Β. Δικαίως ή αδίκως δεν το εξετάζω: έμπαινε σε κάθε αγγελία του Β και του έριχνε αρνητικές αξιολογήσεις. Πλέον, αυτό είναι τεχνικά αδύνατο να συμβεί.

2. Πλέον, εφόσον επιλεγεί συναλλασσόμενο μέλος, μπορεί ωραιότατα να μπει αρνητική ακόμη και για ασυνέπεια σε ραντεβού, που με το παλιό σύστημα δεν μπορούσε να μπει, πολύ απλά γιατί δεν υπήρχε τρόπος να αποδειχτεί ότι υπήρξε συμφωνία.

3. Ακριβώς επειδή πρέπει να γίνει συνειδητά η επιλογή, αν δεν γίνει, έχετε μια πρώτη, ισχυρή και έγκαιρη ένδειξη πως ο δημιουργός της αγγελίας δεν είναι και τόσο βέβαιος πως θέλει να προχωρήσει. Όπως εξηγούμε αναλυτικά στο σχετικό επισημασμένο νήμα (μέσω του συνδέσμου που υπάρχει σε κάθε αγγελία) βάσιμος λόγος για να μη σας ορίσει ο δημιουργός συναλλασσόμενο μέλος ΔΕΝ υπάρχει. Ο μόνος λόγος είναι να έχει επιφυλάξεις (άρα φυλαχτείτε κι εσείς). Δεν εξετάζω την περίπτωση του κακόβουλου μη ορισμού. 

4. Συμφωνία οριστική (αλλά όχι αμετάκλητη, εφόσον υπαναχωρήσουν από κοινού οι συναλλασσόμενοι, τα εξηγούμε αυτά στο νήμα, αυτό που υπάρχει σε κάθε αγγελία) προκύπτει μόνο με τον ορισμό συναλλασσόμενου μέλους. Μέχρι τότε, το τι έχετε πει στα τηλέφωνα και "αδερφέ, εντάξει, μέσα", είναι λόγια. Αντιμετωπίστε τα ανάλογα.

Θέλετε να προσπεράσετε τη συμβουλή που το insomnia έχει δώσει κατ' επανάληψη εδώ και 20 μήνες, να μην προχωράτε σε ΚΑΜΙΑ κίνηση (κατάθεση χρημάτων -ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ- αποστολή αντικειμένου/παραλαβή αντικειμένου, αναχώρηση για τόπο συνάντησης) μετά την αρχική συμφωνία αν ο δημιουργός της αγγελίας ΔΕΝ σας έχει ορίσει ως συναλλασσόμενο μέλος, λυπάμαι που το λέω, αλλά είναι πρακτικά αδύνατο να σας αποτρέψουμε. Απλά, είναι ξεκάθαρο πως, χωρίς ορισμό συναλλασσόμενου μέλους, αξιολόγηση ΔΕΝ μπορεί να υπάρξει. Ζυγίστε το αυτό το βασικό στοιχείο και πράξτε ανάλογα.

Μην παρεξηγηθώ, έχουν υπάρξει περιπτώσεις που δεν ορίστηκε εγκαίρως συναλλασσόμενο μέλος, η συναλλαγή έγινε, πήγε καλά και ορίστηκε μετά, αντάλλαξαν και αξιολογήσεις τα μέλη, όλα ωραία και καλά. Αν όμως κάτι δεν είχε πάει καλά, αξιολόγηση ΔΕΝ θα μπορούσε να μπει. Όπως είπα, τα ζυγίζετε και πράτετε ανάλογα.

Όλα αυτά τα γράφω γιατί, 20 μήνες μετά την εφαρμογή του νέου συστήματος, εξακολουθούμε να δεχόμαστε αναφορές για αδυναμία αξιολόγησης, από μέλη που πήγαν και κατέθεσαν χρήματα (λυπάμαι αν ακουστώ κάπως, αλλά αν πάτε και καταθέτετε χρήματα χωρίς να έχετε εξασφαλίσει τουλάχιστον το δικαίωμα αξιολόγησης, μπράβο σας, έχετε απείρως μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην ανθρωπότητα από ό,τι εγώ, μη μιλήσω για καταθέσεις εκατοντάδων ευρώ σε μέλη με μηδενική παρουσία και εγγραφή μία ώρα προτού ανεβάσουν ολοκαίνουργιο αντικείμενο, υποτίθεται του κουτιού και με απόδειξη και δώρο μασαζοκαλσόν SLIM στο 1/3 της -υποτιθέμενης- τιμής αγοράς) και δυστυχώς η απάντησή μας είναι η ίδια, πάντοτε:

Δεν αποδεικνύεται συμφωνία χωρίς επιλογή συναλλασσόμενου μέλους

Υ.Γ. Προφανώς και δεν μπορούμε να παρέμβουμε αν κάποιος δεν απαντάει ή σας έχει 5 μέρες στο τηλέφωνο (πράγμα το οποίο, παρενθετικά, η συντονιστική ομάδα του insomnia νομίμως ΔΕΝ μπορεί να το γνωρίζει). Και μόνο το ότι το συζητάτε, όμως, τόσες μέρες, και ο δημιουργός της αγγελίας ΔΕΝ σας ορίζει ως συναλλασσόμενο μέλος, κάτι θα έπρεπε να λέει στο μέσο χρήστη....

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, Snoob said:

.2. Πλέον, εφόσον επιλεγεί συναλλασσόμενο μέλος, μπορεί ωραιότατα να μπει αρνητική ακόμη και για ασυνέπεια σε ραντεβού, που με το παλιό σύστημα δεν μπορούσε να μπει, πολύ απλά γιατί δεν υπήρχε τρόπος να αποδειχτεί ότι υπήρξε συμφωνία.

Δλδ, στη τελευταία μου συμφωνία που όλα πήγαν καλά και πριν αγοράσω φαινόταν δεσμευμένη (λογικά σε μένα), μπορούσα να κάνω αξιολόγηση; Εκεί κάπου μπερδεύτηκα.

Είδα τους όρους των αγγελιών στο "How to post feedback" αλλά θεώρησα ότι ισχύουν πάνω κάτω οι παλιοί όπως τους ήξερα.

Πήγαν και όλα καλά με τη νέα αγορά μου μετά από χρόνια και θεώρησα ότι έτσι θα πάνε και οι άλλες.

Ευχαριστώ γιά τις υπεραναλυτικότατες επεξηγήσεις και σίγουρα έμαθα.

Πάντως, μπορώ να κάνω μιά τελευταία ερώτηση; Προτίθεται το Insomnia να κάνει κάτι γιά δημοφιλείς αγγελίες που μένουν ενεργές γιά βδομάδες; Γιατί σίγουρα, κάτι κακόβουλο υπάρχει πίσω απ' αυτό.

Και πάλι ευχαριστώ και καλό κουράγιο και δύναμη στο έργο σας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 ώρες πριν, Coscas είπε

Δλδ, στη τελευταία μου συμφωνία που όλα πήγαν καλά και πριν αγοράσω φαινόταν δεσμευμένη (λογικά σε μένα), μπορούσα να κάνω αξιολόγηση; Εκεί κάπου μπερδεύτηκα.

Είδα τους όρους των αγγελιών στο "How to post feedback" αλλά θεώρησα ότι ισχύουν πάνω κάτω οι παλιοί όπως τους ήξερα.

Πήγαν και όλα καλά με τη νέα αγορά μου μετά από χρόνια και θεώρησα ότι έτσι θα πάνε και οι άλλες.

Ευχαριστώ γιά τις υπεραναλυτικότατες επεξηγήσεις και σίγουρα έμαθα.

Πάντως, μπορώ να κάνω μιά τελευταία ερώτηση; Προτίθεται το Insomnia να κάνει κάτι γιά δημοφιλείς αγγελίες που μένουν ενεργές γιά βδομάδες; Γιατί σίγουρα, κάτι κακόβουλο υπάρχει πίσω απ' αυτό.

Και πάλι ευχαριστώ και καλό κουράγιο και δύναμη στο έργο σας 

Αξιολόγηση μπορεί να αφήσει ο αγοραστής (ή πωλητής εφόσον μιλάμε για αγγελία ζήτησης) μόνο όταν εμφανιστεί το όνομά του στην αγγελία, με τη σχετική επιλογή από το δημιουργό της αγγελίας.

Τώρα, για τις "δημοφιλείς" αγγελίες κτλ. δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι αν δεν έχουμε κάποιο στοιχείο πως συμβαίνει κάτι που αντίκειται στους όρους χρήσης. Λ.χ, μπορεί πράγματι κάποιος να ανεβάζει μια αγγελία σε χαμηλή τιμή για να δει τι ψάρια μπορεί να πιάσει, να κάνει επί μία εβδομάδα, ας πούμε, "έμπρακτη" έρευνα αγοράς, και την επόμενη εβδομάδα να ανεβάσει το ίδιο αντικείμενο με νέα τιμή, προσαρμοσμένη στις προσφορές που έβαλε. Μπράβο του, δεν θα του πούμε, αλλά δεν κάνει κάτι που μπορεί να ελεγχθεί και να τιμωρηθεί. Μπορεί να πει "γούστο μου, άλλαξα γνώμη". Είναι δικαίωμά του. Καλά κάνει; Μεγάλη συζήτηση. Κάνει κάτι που αντίκειται στους όρους χρήσης; Όχι. Άρα δεν μπορούμε να παρέμβουμε.

Θυμίζω εδώ πως, όλα τα παραπάνω (σε αυτό και στο προηγούμενο μήνυμα) αφορούν μη κακόβουλες ενέργειες. Από τις κακόβουλες ενέργεεις (και, γενικά τις κακοτοπιές στις αγγελίες μεταχειρισμένων) απόλυτη προστασία δεν υπάρχει (κι όποιος έχει κάποια εφαρμόσιμη και σύννομη πρόταση -κοινώς, όχι να μπούμε να δούμε ιδιωτικές επικοινωνίες μεταξύ τρίτων, αυτό δεν είναι σύννομο, και το αναφέρω ως παράδειγμα γιατί μας το λένε συχνά, "να σας δείξω τι είπαμε στο τηλέφωνο;" : όχι, δεν επιτρέπεται- για μεγαλύτερη ασφάλεια, ευχαρίστως να την ακούσουμε) αυτή είναι η αλήθεια (θα γίνω κουραστικός αλλά, ναι, και αυτό το γράφουμε στο σύνδεσμο προς το συνημμένο νήμα που υπάρχει σε όλες τις αγγελίες). Σε αυτές τις περιπτώσεις, υπάρχει η προσφυγή στις αρμόδιες αρχές, από τις οποίες εφόσον ζητηθεί το οιοδήποτε στοιχείο προφανώς και το insomnia θα βοηθήσει όπως μπορεί και απαιτεί η κείμενη νομοθεσία. Στοιχεία χρηστών δεν δίνουμε σε άλλους χρήστες, δηλαδή (γιατί κι αυτό μας το γράφουν κατά καιρούς, "πείτε μου ποιος είναι, να πάμε να λογαριαστούμε". Δεν λειτουργεί έτσι το σύστημα).

Τέλος, κάτι που έχω μάθει μετά από σχεδόν 15 χρόνια στο insomnia, περί εξασφάλισης: όλοι μας κάποτε ήμαστε νέοι στην κοινότητα, με ελάχιστη συμμετοχή. Και δεν το γράφω για να αδικήσω τους νέους χρήστες, έχουμε πάμπολλες θετικότατες συναλλαγές από νέα μέλη. Όμως, ισχυρότερος δείκτης ασφαλείας (προσοχή: ΔΕΙΚΤΗΣ, ΟΧΙ ΑΠΟΛΥΤΗ εξασφάλιση) από ό,τι η ενεργή συμμετοχή ενός μέλους στην κοινότητα, δεν υπάρχει, ή τουλάχιστον τόσα χρόνια που έχω χειριστεί αμέτρητες αναφορές, δεν έχω δει. Συμμετοχή, όμως, στο forum, όχι στις αγγελίες μόνο και μούγκα στο φόρουμ.

Μπράβο σε όσους έχουν μαζέψει πολλές θετικές αξιολογήσεις από τις αγγελίες, τους τιμά αυτό. Όμως, αν ήθελα εγώ να ανεβάσω μία αγγελία, δεν θα έγραφα "εγγύησή μου οι αξιολογήσεις μου", αλλά "εγγύησή μου η συμμετοχή μου στο forum" .Με απλά λόγια, ένας χρήστης που είναι κάθε μέρα εδώ μέσα, που βοηθάει όπως και όπου μπορεί και γενικά συμμετέχει στις συζητήσεις, δύσκολα θα τινάξει στον αέρα το όνομα και τη φήμη του για να κάνει, τι; Να σπρώξει μια χαλασμένη κάρτα γραφικών και να βγάλει 50-100 ευρώ; Αποκλείεται να το κάνει; Όχι. Όμως, αυτά τα 15 χρόνια, εύκολα μπορώ να θυμηθώ περιπτώσεις που είχαμε αναστάτωση με κακές εμπειρίες σε συναλλαγές με χρήστες με πολλές αξιολογήσεις. Πρόβλημα (τουλάχιστον πρόβλημα που να μη διευθετύθηκε φιλικά και ανθρώπινα) με χρήστη με διαρκή παρουσία και συμμετοχή, δεν θυμάμαι.

Όμως: είναι αγγελίες μεταχειρισμένων. Τα μεταχειρισμένα εμπεριέχουν ρίσκο. Το αποδέχετε, προχωράτε. Διαφορετικά, καινούργιο. Απόλυτη εξασφάλιση δεν υπάρχει. Κάνουμε ό,τι μπορούμε, αν κάνουν κι οι χρήστες αυτά που περιέγραψα, η ασφάλεια αυξάνεται και ο κίνδυνος να στραβώσει κάτι περιορίζεται. Περιορίζεται, ΔΕΝ εκλείπει.

Καλή συνέχεια. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...