Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ειναι γνωστο οτι ουδεποτε εμφανισαν στοιχεια για το πραγματικο κοστος κατασκευης αλλα μονο για το συμφωνηθεν ποσο...(και ας πολλαπλασιαζοταν καθε φορα)

Εν ολιγης οτι εγινε και με ολυμπιακους αγωνες 2004 κανεις δεν ξερει το πραγματικο ποσο!!

Η hochtief εχει πουλησει ολο τα δικαιωματα των αεροδρομιων ελλαδας και εξωτερικου στους καναδους psp.

Πριν το πουλησει Εκανε την οικονομα της απο το 2001 αφου δεν πληρωσε τιποτα (φπα τελη ασφαλιστικες εισφορες)και πλεον δεν θα πληρωνει ποτε πλεον και επισημα!

Οτι εκαναν οι γνωστοι δημοσιοι εργολαβοι εθνοπατερες εκαναν και οι γερμανοι..

Η μομα φτιαχνει ηδη εργα..

Η διαφορα υπεργολαβου με εργολαβου ειναι τεραστια σε αυτα τα ποσα..

  • Like 1
  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σιγουρα χρειαζοταν η Αθηνα ενα αεροδρομιο του μεγεθους του Ελ. Βενιζελου. Το Ελληνικο θα μπορουσε να παιξει το ρολο ενος premium εντος πολης αεροδρομιο ά λα city του λονδινου για ιδωτικες πτησεις κλπ αλλά από την άλλη δε νομίζω πως υπάρχει κοινό που θα πλήρωνε κατι τετοιο για την Αθήνα.

 

πχ στο city πετανε ιδιωτικα αεροπλανα γιατι ειναι μεσα στο financial district του λονδινου και γλιτωνει στον εκαστοτε επιβατη τους χρονους του να φτασει στο κεντρο απο το heathrow ή το gatwick

 

Δεν εχουμε ουτε το 1% της business κινησης του Λονδινου. Το Βενιζελος καλυπτει ανετα τις αναγκες της πολης. Ειναι το μοναδικο Ευρωπαϊκο αεροδρομιο που εχουμε στην Ελλαδα, το μονο "κουσουρι" ειναι τα σχετικα αραια ΜΜΜ για το κεντρο. 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ θα έλεγα ότι μεγαλύτερο πρόβλημα είναι που η Ελλάδα δεν έχει άλλα αεροδρόμια της προκοπής σε άλλες περιοχές.

Η Πάτρα πχ 3η μεγαλύτερη πόλη στην Ελλάδα και δεν έχει ουσιαστικά αεροδρόμιο ( Του Άραξου δε νομίζω ότι πιάνεται σαν αεροδρόμιο).

Δημοσ.

Εγώ θα έλεγα ότι μεγαλύτερο πρόβλημα είναι που η Ελλάδα δεν έχει άλλα αεροδρόμια της προκοπής σε άλλες περιοχές.

Η Πάτρα πχ 3η μεγαλύτερη πόλη στην Ελλάδα και δεν έχει ουσιαστικά αεροδρόμιο ( Του Άραξου δε νομίζω ότι πιάνεται σαν αεροδρόμιο).

μη στενοχωριεσαι, εδω και δυο χρονια εχουν δοθει πακετο ολα τα αεροδρομια στην fraport. οι γερμανοι θα τα μεταμορφωσουν χωρις να εκτιναξουν τελη και φορους αεροδρομιων. ειχαν βαλει και βετο στην 17ωρη διαπραγματευση, πως αν δεν παρουν πακετο ολα τα αεροδρομια να τα εκσυγχρονισουν για να βοηθησουν τον τουρισμο μας, δεν θα εκλεινε η παραμονη της ελλαδας στο ευρω
Δημοσ.

Γιατί χτίσαμε 2ο αεροδρόμιο ενώ ήδη υπήρχε ένα ;

Γιατί έχω 7 projectors στην κατοχή μου ενώ θα μπορούσε να βολευτώ με έναν ; :confused: :rolleyes: 

σύντομα στα βιβλιοπωλεία :-D

  • Like 1
Δημοσ.

μη στενοχωριεσαι, εδω και δυο χρονια εχουν δοθει πακετο ολα τα αεροδρομια στην fraport. οι γερμανοι θα τα μεταμορφωσουν χωρις να εκτιναξουν τελη και φορους αεροδρομιων. ειχαν βαλει και βετο στην 17ωρη διαπραγματευση, πως αν δεν παρουν πακετο ολα τα αεροδρομια να τα εκσυγχρονισουν για να βοηθησουν τον τουρισμο μας, δεν θα εκλεινε η παραμονη της ελλαδας στο ευρω

ναι για το καλό μας το καναν κ γι υτο πηραν δάνειο με εγγυητή το ελ. Δημοσιο.
Δημοσ.

ναι για το καλό μας το καναν κ γι υτο πηραν δάνειο με εγγυητή το ελ. Δημοσιο.

μα φανταστειτε να λεγαμε στους γερμανους πολιτες (που τους χρωσταμε τοσα λεφτα και ηδη αρνουνται να υποκυψουν στην εξωφρενικη απαιτηση των ταξιτζηδων να τους πληρωνουν για τις κουρσες τους στην ελλαδα), οτι η εχουσα μεγαλομετοχο το γερμανικο κρατος fraport, θα επαιρνε δανειο για υποχρεωσεις που απορρεουν απο τη συμβαση με το ελληνικο δημοσιο.... θα ξεχειλιζαν απο αγανακτηση, θα σταματουσαν να πληρωνουν και τα δωματια.... οποτε τους εξασφαλισαμε μηδενικο ρισκο. αυτο θα πει ξενος επενδυτης, εγγυωνται οι ελληνες πολιτες την επενδυση του

Δημοσ.

Ειναι γνωστο οτι ουδεποτε εμφανισαν στοιχεια για το πραγματικο κοστος κατασκευης αλλα μονο για το συμφωνηθεν ποσο...(και ας πολλαπλασιαζοταν καθε φορα)

Εν ολιγης οτι εγινε και με ολυμπιακους αγωνες 2004 κανεις δεν ξερει το πραγματικο ποσο!!

Η hochtief εχει πουλησει ολο τα δικαιωματα των αεροδρομιων ελλαδας και εξωτερικου στους καναδους psp.

Πριν το πουλησει Εκανε την οικονομα της απο το 2001 αφου δεν πληρωσε τιποτα (φπα τελη ασφαλιστικες εισφορες)και πλεον δεν θα πληρωνει ποτε πλεον και επισημα!

Οτι εκαναν οι γνωστοι δημοσιοι εργολαβοι εθνοπατερες εκαναν και οι γερμανοι..

Η μομα φτιαχνει ηδη εργα..

Η διαφορα υπεργολαβου με εργολαβου ειναι τεραστια σε αυτα τα ποσα..

 

 

Έχουμε κάποιο link για τα υπερέργα που φτιάχνει αυτή την στιγμή (2016/2017) η ΜΟΜΑ μιας και δεν βρίσκω κάτι;

Δημοσ.

Και στο εξωτερικο χτιζουν δευτερο και τριτο καμια φορα ενω ηδη υπαρχει ενα :) στην ιδια πολη :) στην Αγγλια εχουν 2 ή 3 στο Λονδινο. Στην Τουρκια στην Πολη εχουν 2 τεραστια φτιαχνουν 3ο. Φανταζομαι οι Τουρκοι insomniacs ισως ανοιξουν thread "γιατι αφου εχουμε 2 κανουμε 3ο" :)

 

Βασικα εμεις δεν εχουμε 2 :) ενα εχουμε, κλεισαμε το παλιο, παγκοσμια προτοτυπια.

Δημοσ.

Το μεγεθος και ο αριθμός των αεροδρομιων εχουν να κανουν και με το πόσο χρήσιμα ειναι και ποση κινηση εξυπηρετουν. Στην Κων/πολη εχει έδρα μια απο τις μεγαλύτερες αεροπορικες εταιρίες παγκοσμίως ενώ ειναι transit σταθμός για πολλες πτησεις σε μακρινους προορισμούς στην Ασία. Το Λονδίνο ειναι η πρωτεύουσα της Ευρώπης με τεράστιο αριθμό τουριστών, ειναι τεραστιο σε έκταση και επίσης transit σταθμός για υπερατλαντικές πτήσεις. Η Αθηνα μια χαρα βολευεται με το 1 αεροδρομιο της, οσο μακριά και αν ειναι απο καποιες περιοχες. 

  • Like 1
Δημοσ.

Γιατι φτιαξαν 6ο ενω ειχαν πεντε :)

Το βιολί του ο άλλος. H Κων/πολη έχει πληθυσμό 15 εκατομμυρίων, τι συγκρινείς;

Πολυ σωστα. Κανεις για υπουργος εναεριων συγκοινωνιων το κατεχεις το τοπι :)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...