Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά,

 

είμαι μηχανικός σε μία κατασκευαστική εταιρία. Επειδή είμαι στο έργο συνέχεια μετακινούμαι με το δικό μου αμάξι. Δεν το έχω γραπτώς (και δε νομίζω να το πάρω), αλλά γενικά μαζεύω αποδείξεις και μου τα πληρώνουν ως έξοδα κίνησεως.

Επειδή όμως δεν έχω εταιρικό αμάξι της δουλειάς και κυκλοφορώ με το δικό μου αμάξι (και πέρα από την δουλειά κάνω ελάχιστα χιλιόμετρα), θα ήθελα να ρωτήσω τι θα έπρεπε να ζητάω επί τοις εκατό παραπάνω στις αποδείξεις των καυσίμων για τις φθορές του αμαξιού.

Δεν ξέρω αν σε αυτά συνυπολογίζονται και ασφάλειες, σήματα κλπ, αφού τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι στο έργο, αλλά σίγουρα οι φθορές σε αυτές τις αποδείξεις των καυσίμων κάπως πρέπει να συνυπολογίζονται.

Έχει κάνεις κάποια ιδέα;

Δημοσ.

τι σου καλύπτουν σαν έξοδα κίνησης δηλαδή;

τα καύσιμα και τα διόδια (αν υπάρχουν).

 

ασφάλεια και τα λοιπά που λες δε στέκουν γιατί έτσι κι αλλιώς θα τα πλήρωνες

Δημοσ.

Τι εννοείς "είσαι στο έργο" ?

 

Εννοείς μετακινήσεις προς και από το έργο το πρωι όταν πιάνεις δουλειά και το απόγευμα όταν σχολάς ή πχ μετακινήσεις μεταξύ διαφόρετικών εργοταξίων (πχ σε έργα οδοποιίας όπου το ίδιο έργο έχει πολλαπλά εργοτάξια κατά μήκος του έργου).

 

Στη 1η περίπτωση δε νομίζω ότι μπορείς εύκολα να ζητήσεις κάτι. Ανάλογα με την εταιρεία και το έργο μπορεί να μη μπορείς και για τη 2η.

Δημοσ.

ο φίλος λέει ότι ήδη του πληρώνουν έξοδα κίνησης, άρα αναγνωρίζουν τις κινήσεις του.

από εκεί και πέρα εκτός από καύσιμα και διόδια αμφιβάλλω αν πάρεις κάτι παραπάνω.

 

 

 

να σου πω τη δική μου περίπτωση.

ήμουν σε παρόμοια φάση κάποτε. έπρεπε να κάνω κάποιες μετακινήσεις για τη δουλειά και θα μου πληρώνανε τα έξοδα μετακίνησης (καύσιμα+διόδια) καθώς πήγαινα με το δικό μου αυτοκίνητο.

 

το πρόβλημα ήταν ότι...

  • εκτός των καυσίμων το αμάξι έχει και φθορές. και μπορεί αν κάνεις πχ 100km να μη φαίνονται οι φθορές αλλά αν κάνεις περισσότερα τότε είναι διαφορετικά και πρέπει να τις υπολογίσεις.
  • έπρεπε να πάω και σε σημεία όπου αναγκαστικά πρέπει να πληρώσεις για Park. δεν υπάρχει άλλη λύση. *

 

τα έξοδα όμως καλύπταν μόνο καύσιμα & διόδια.

τι έκανα;

πολύ απλά τα πρόσθεσα όλα στα καύσιμα. εκεί που το αυτοκίνητο είχε κάψει πχ 20 λίτρα, πήγα αποδείξεις των 25 λίτρων. το αυτοκίνητο έκαιγε και λίγο οπότε άνετα δικαιολογούταν τα λίτρα,

 

και έτσι είναι όλοι ευχαριστημένοι.

γιατί αν έλεγα ότι θέλω χρήματα για park και φθορές.......

που και πάλι παίζει να βγήκα χαμένος.

 

* μια φορά κιόλας είχα φάει κλήση επειδή είχα παρκάρει παράνομα για θέμα δουλειάς. μετά από αυτό (που πλήρωσα από την τσέπη μου -και σωστά, οκ) εννοείται ότι θα το έβαζα σε παρκ και σιγουρα δε θα πλήρωνα από την τσέπη μου.

 

 

Δημοσ.

Γενικά τα λεγόμενα "οδοιπορικά" καλύπτουν διόδια και καύσιμο, τίποτα άλλο.

Έχω την εντύπωση ότι οι τράπεζες καλύπτουν και τη φθορά ανά χιλιόμετρο με κάποιο τρόπο. Δεν είμαι σίγουρος όμως και δε θυμάμαι και το ποσό.

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά,

 

είμαι μηχανικός σε μία κατασκευαστική εταιρία. Επειδή είμαι στο έργο συνέχεια μετακινούμαι με το δικό μου αμάξι. Δεν το έχω γραπτώς (και δε νομίζω να το πάρω), αλλά γενικά μαζεύω αποδείξεις και μου τα πληρώνουν ως έξοδα κίνησεως.

Επειδή όμως δεν έχω εταιρικό αμάξι της δουλειάς και κυκλοφορώ με το δικό μου αμάξι (και πέρα από την δουλειά κάνω ελάχιστα χιλιόμετρα), θα ήθελα να ρωτήσω τι θα έπρεπε να ζητάω επί τοις εκατό παραπάνω στις αποδείξεις των καυσίμων για τις φθορές του αμαξιού.

Δεν ξέρω αν σε αυτά συνυπολογίζονται και ασφάλειες, σήματα κλπ, αφού τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι στο έργο, αλλά σίγουρα οι φθορές σε αυτές τις αποδείξεις των καυσίμων κάπως πρέπει να συνυπολογίζονται.

Έχει κάνεις κάποια ιδέα;

 

Ήμουν σε παρόμοια θέση για αρκετό καιρό, και αναγκαστικά έκατσα και έκανα υπολογισμό για τις φθορές του αυτοκινήτου μου. Το αποτέλεσμα ήταν 0,05€ το χιλιόμετρο, χωρίς να υπολογίσω πιθανές βλάβες, ασφάλειες, σήμα, απαξίωση αυτοκινήτου και λοιπά έξοδα(είναι αδύνατον να τα υπολογίσεις με ακρίβεια αυτά).

 

Ενδεικτικά οι υπάλληλοι της Εθνικής τράπεζας όταν μετακινούνται για εκτός έδρας απασχόληση με το ΙΧ τους αποζημιώνονται με 0,22€ ανά χιλιόμετρο. Οι υπάλληλοι σε Δήμους, περιφέρειες κτλ βάση νόμου αποζημιώνονται με 0,15€/χλμ, και παραπονούνται με το δίκιο τους επειδή η αποζημίωση δεν έχει αναπροσαρμοστεί τα τελευταία 15 χρόνια.

 

Ελπίζω να πήρες μια ιδέα.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά,

 

είμαι μηχανικός σε μία κατασκευαστική εταιρία. Επειδή είμαι στο έργο συνέχεια μετακινούμαι με το δικό μου αμάξι. Δεν το έχω γραπτώς (και δε νομίζω να το πάρω), αλλά γενικά μαζεύω αποδείξεις και μου τα πληρώνουν ως έξοδα κίνησεως.

Επειδή όμως δεν έχω εταιρικό αμάξι της δουλειάς και κυκλοφορώ με το δικό μου αμάξι (και πέρα από την δουλειά κάνω ελάχιστα χιλιόμετρα), θα ήθελα να ρωτήσω τι θα έπρεπε να ζητάω επί τοις εκατό παραπάνω στις αποδείξεις των καυσίμων για τις φθορές του αμαξιού.

Δεν ξέρω αν σε αυτά συνυπολογίζονται και ασφάλειες, σήματα κλπ, αφού τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι στο έργο, αλλά σίγουρα οι φθορές σε αυτές τις αποδείξεις των καυσίμων κάπως πρέπει να συνυπολογίζονται.

Έχει κάνεις κάποια ιδέα;

Σε ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο, σε βάθος χρόνου, τα άμεσα έξοδα (βενζίνη, διόδια) αποτελούν περίπου τα 2/3 στο κόστος ανά χιλιόμετρο. Το άλλο (τουλάχιστον) 1/3 είναι τα έμμεσα έξοδα. Χιλιόμετρα = φθορές = έξοδα για service, ανταλλακτικά, λάστιχα, μείωση αξίας κτλ. Όπως και ένα μέρος από τα πάγια (τέλος κυκλοφορίας, ασφάλεια). Αυτός είναι ένας αντικειμενικός υπολογισμός.

Σύμφωνα με αυτά, αν το δεις από την πλευρά σου, το "δίκαιο" θα ήταν να σου δώσουν +50% από τα άμεσα έξοδα για να καλύψεις τα έμμεσα. Αν το δεις από την πλευρά τους, ούτε και αυτό είναι "δίκαιο" γιατί καθώς το αυτοκίνητο είναι δικό σου, δεν μπορούν να πάρουν τιμολόγια για τα έξοδα, δεν μπορούν να τα δικαιολογούν άρα θα φορολογηθούν για αυτά (πιθανών να τους έρχεται πιο ακριβά από το να σου έχουν ένα εταιρικό αυτοκίνητο).

Άρα στο τέλος, όλα είναι θέμα διαπραγματεύσεις και ποιον έχει απέναντι σου. Εσύ πες τα δικά σου, πόσα σου στοιχίζει η χρήση του αυτοκινήτου και ότι καλύτερο μπορείς να πάρεις πέρα από τα άμεσα έξοδα. Αν πάντως σε αυτά που τους χρεώνεις είναι και κάποια έξοδα για την προσωπική σου μετακίνηση, μην περιμένεις και πολλά.

Ενδεικτικά για ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο το κόστος χρήσης είναι περίπου 0,20€ το χιλιόμετρο.

Δημοσ.

Ενδεικτικά οι υπάλληλοι της Εθνικής τράπεζας όταν μετακινούνται για εκτός έδρας απασχόληση με το ΙΧ τους αποζημιώνονται με 0,22€ ανά χιλιόμετρο.

 

Κάπως υπερβολικό δεν είναι το νούμερο; Διπλάσιο κόστος απ' το καύσιμο;

 

Δηλαδή για ένα ταξίδι π.χ. Αθήνα-Λαμία και πίσω, το αυτοκίνητο έχει φθορές αξίας ~88€;

 

Ή είναι και το καύσιμο μέσα στα 22 cents;

Δημοσ.

Κάπως υπερβολικό δεν είναι το νούμερο; Διπλάσιο κόστος απ' το καύσιμο;

 

Δηλαδή για ένα ταξίδι π.χ. Αθήνα-Λαμία και πίσω, το αυτοκίνητο έχει φθορές αξίας ~88€;

 

Ή είναι και το καύσιμο μέσα στα 22 cents;

 

Για αποζημίωση μετακίνησης εκτός έδρας έγραψα, όχι για φθορές. Για Λαμία παραπάνω τους βγαίνει η αποζημίωση, αν θυμάμαι καλά 215km είναι η απόσταση.

Δημοσ.

Χίλια ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις,

 

όταν λέω στο έργο, εννοώ ότι είμαι μηχανικός σε έργα αερίου, οπότε πάω σε διάφορες περιοχές (κυρίως σε επεκτάσεις δικτύου, αλλά και για παροχές).

Το μου πληρώνουν που λέμε καύσιμα και διόδια είναι τρόπος του λέγειν.

Εδώ δεν πληρώνουν την μισθοδοσία.

Απλά εγώ τα καταθέτω και τα θεωρώ ότι μου τα χρωστάνε.

Απλά επειδή σιγά-σιγά ετοιμάζομαι να φύγω από εκεί και θέλω να βάλω κάτω όλα όσα μου χρωστάνε, θέλω να βάλω και αυτό μέσα.

Για την ασφάλεια και το σήμα που παραπάνω είπε ένας φίλος ότι θα τα πλήρωνα έτσι κι αλλιώς, αν δεν αναγκαζόμουν λόγω της φύσης της δουλειάς να τρέχω συνέχεια, στην δουλειά θα μπορούσα να μην πάω με αυτοκίνητο και γενικά να μην είχα καν αυτοκίνητο αν το πάμε εντελώς ακραία.

Ένας φίλος μου μου είχε πει 0,25 ευρώ ανά km τα υπολογίζουν στην εταιρία που είναι αυτός.

Και για να απαντήσω και στο παραπάνω είναι +0,25

Δημοσ.

Δες την εφαρμογή android acar την έχω χρόνια. Βάζεις όλα τα σχετικά έξοδα και σου βγάζει όλα τα κόστη αναλυτικά. Σίγουρα θα σε εξυπηρετήσει.

Δημοσ.

στη χειρότερη ζητα την ξεφτιλα τιμη/χλμ του δημοσιου που ειναι 0,15/χλμ και κατωτερη δεν υπαρχει πουθενα. Προσοχή ομως περιλαμβάνει και τα καυσιμα αυτό το νούμερο αλλα αν θυμαμαι καλα δεν περιλαμβάνει τα διοδια (μου τα ειχαν πληρωσει εξτρα μια φορα που μετακινηθηκα με το αυτοκινητο εκτος εδρας)

Δημοσ.

Σε 1400 αμάξι, το κόστος χρήσης (συντηρήσεις + καυσιμα + ασφάλεια κλπ) για 15.000χμ/ έτος είναι 0.2€ καθαρά / χιλιόμετρο.

 

Σε αυτά τα έξοδα προσθέτεις μείωση αξίας αυτοκινήτου και απόσβεση κόστους αγοράς.

 

Για αυτό το λόγο σε συγκεκριμένες συνθήκες είναι προτιμότερο η εταιρεία να παρέχει μέσω leasing αυτοκίνητο στους υπαλλήλους.

 

Πάντως το σίγουρο είναι πως κάτω απο 0.2€/χμ δεν πάει το κόστος. Με 0.15€ μπαίνεις μέσα. Πιθανότατα το 0.15 να έχει μεινει σαν τιμολόγηση του 15 χρόνια πριν που η βενζίνη είχε 0.68€

 

Αν θες να τα υπολογίσεις και μόνος σου χονδρικά, πρόσθεσε όλα τα κόστη του αυτοκινήτου για 60.000χμ στα 4 έτη και θα δεις πως βγαίνει.

 

*κάποια στιγμή είχα πετύχει σε κουβεντα ταξιτζή απο την Κρήτη όπου εκτός του κόστους ενοικίασης του ταξί, ο ιδιοκτήτης του χρέωνε και 0.2/χμ με όλα τα έξοδα μέσα σε αυτή την τιμή και μου είχε κάνει εντύπωση που το είχαν προχωρήσει (σωστά) ακόμα και σε επίπεδο ενοικίασης

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά,

 

είμαι μηχανικός σε μία κατασκευαστική εταιρία. Επειδή είμαι στο έργο συνέχεια μετακινούμαι με το δικό μου αμάξι. Δεν το έχω γραπτώς (και δε νομίζω να το πάρω), αλλά γενικά μαζεύω αποδείξεις και μου τα πληρώνουν ως έξοδα κίνησεως.

Επειδή όμως δεν έχω εταιρικό αμάξι της δουλειάς και κυκλοφορώ με το δικό μου αμάξι (και πέρα από την δουλειά κάνω ελάχιστα χιλιόμετρα), θα ήθελα να ρωτήσω τι θα έπρεπε να ζητάω επί τοις εκατό παραπάνω στις αποδείξεις των καυσίμων για τις φθορές του αμαξιού.

Δεν ξέρω αν σε αυτά συνυπολογίζονται και ασφάλειες, σήματα κλπ, αφού τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι στο έργο, αλλά σίγουρα οι φθορές σε αυτές τις αποδείξεις των καυσίμων κάπως πρέπει να συνυπολογίζονται.

Έχει κάνεις κάποια ιδέα;

ωσες εταιρειες πληρωνουν εκτος εδρας συνηθως κοστολογουν τα εκτος εδρας απο 0,25/χλμ εως 0,35/χλμ οποτε καπου εκει πρεπει να ζητησεις

Και συνηθως δινουν παραπανω απο τα 0,2 που λεει το παιδι παραπανω γιατι απλουστατα εγω μπορει να εχω 1800cc ή 2000cc απο την στιγμη που δεν παρεχουν οχημα πρεπει να καλυψουν ολες τις περιπτωσεις

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...