Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά,

είμαι μηχανικός σε μία κατασκευαστική εταιρία. Επειδή είμαι στο έργο συνέχεια μετακινούμαι με το δικό μου αμάξι. Δεν το έχω γραπτώς (και δε νομίζω να το πάρω), αλλά γενικά μαζεύω αποδείξεις και μου τα πληρώνουν ως έξοδα κίνησεως.

Επειδή όμως δεν έχω εταιρικό αμάξι της δουλειάς και κυκλοφορώ με το δικό μου αμάξι (και πέρα από την δουλειά κάνω ελάχιστα χιλιόμετρα), θα ήθελα να ρωτήσω τι θα έπρεπε να ζητάω επί τοις εκατό παραπάνω στις αποδείξεις των καυσίμων για τις φθορές του αμαξιού.

Δεν ξέρω αν σε αυτά συνυπολογίζονται και ασφάλειες, σήματα κλπ, αφού τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι στο έργο, αλλά σίγουρα οι φθορές σε αυτές τις αποδείξεις των καυσίμων κάπως πρέπει να συνυπολογίζονται.

Έχει κάνεις κάποια ιδέα;

Δημοσ.

τι σου καλύπτουν σαν έξοδα κίνησης δηλαδή;

τα καύσιμα και τα διόδια (αν υπάρχουν).

ασφάλεια και τα λοιπά που λες δε στέκουν γιατί έτσι κι αλλιώς θα τα πλήρωνες

Δημοσ.

Τι εννοείς "είσαι στο έργο" ?

Εννοείς μετακινήσεις προς και από το έργο το πρωι όταν πιάνεις δουλειά και το απόγευμα όταν σχολάς ή πχ μετακινήσεις μεταξύ διαφόρετικών εργοταξίων (πχ σε έργα οδοποιίας όπου το ίδιο έργο έχει πολλαπλά εργοτάξια κατά μήκος του έργου).

Στη 1η περίπτωση δε νομίζω ότι μπορείς εύκολα να ζητήσεις κάτι. Ανάλογα με την εταιρεία και το έργο μπορεί να μη μπορείς και για τη 2η.

Δημοσ.

ο φίλος λέει ότι ήδη του πληρώνουν έξοδα κίνησης, άρα αναγνωρίζουν τις κινήσεις του.

από εκεί και πέρα εκτός από καύσιμα και διόδια αμφιβάλλω αν πάρεις κάτι παραπάνω.

να σου πω τη δική μου περίπτωση.

ήμουν σε παρόμοια φάση κάποτε. έπρεπε να κάνω κάποιες μετακινήσεις για τη δουλειά και θα μου πληρώνανε τα έξοδα μετακίνησης (καύσιμα+διόδια) καθώς πήγαινα με το δικό μου αυτοκίνητο.

το πρόβλημα ήταν ότι...

• εκτός των καυσίμων το αμάξι έχει και φθορές. και μπορεί αν κάνεις πχ 100km να μη φαίνονται οι φθορές αλλά αν κάνεις περισσότερα τότε είναι διαφορετικά και πρέπει να τις υπολογίσεις.