Προς το περιεχόμενο

Moose tests !


tomasss

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έπεσα τυχαία στο km77.com https://www.youtube.com/channel/UCJNWgv8nUn6111q1eWD8--Q .
Με πληθώρα δοκιμών αποφυγής ταράνδου σε ευρεία γκάμα νέων μοντέλων. Αν υποθέσουμε ότι η καλύτερη απόδοση σε αυτή την δοκιμή συνιστά ασφαλέστερη οδική συμπεριφορά, πλέον έχουμε ένα  αντικειμενικό συγκριτικό κριτήριο αξιολόγησης.
Προσωπικά με εντυπωσίασε η απόδοση του νέου και του παλιότερου Ford Fiesta που τα καταφέρνει καλύτερα από πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.

Με απογοήτευσε η απόδοση του νέου Seat Ibiza που όμως χαρακτηρίστηκε από έγκριτα site της αυτοκίνησης ως κορυφαίο. To ίδιο και για το Volkswagen Golf GTI. Χάλια και το Mercedes-Benz GLC 350e Coupé.

Στη συνέχεια εντοπίζω το Teknikens Värld και τα ελεεινά αποτελέσματα στο moose test του Mercedes C 350 e  https://www.youtube.com/watch?v=NbpWpFj4JY4 !
​Αυτά προς ενημέρωση και προβληματισμό, χωρίς φανατισμούς για συγκεκριμένους κατασκευαστές. Προσωπικά περίμενα περισσότερη οδική ασφάλεια σε υψηλού κόστους μοντέλα. 

 

 

  • Like 2
Δημοσ.

Τα σπόρ αυτοκίνητα κάποιες φορές τα πάνε πολύ χειρότερα απο συμβατικά στο τέστ ταράνδου, πχ το Toyobaru GT86.

 

https://www.youtube.com/watch?v=G9dLIR-ayJY

 

Ο λόγος είναι οτι στα σπόρ αυτοκίνητα το ζητούμενο δέν είναι μόνο η απόλυτη πρόσφυση, αλλά οι γρήγορες αντιδράσεις της ανάρτησης/τιμονιού. Αυτό κάνει την ουρά του αυτοκινήτου να φεύγει στην πίεση.

 

Ενας καλός οδηγός θα μπορούσε να πάρει τη συγκεκριμένη μανούβρα με ακόμη μεγαλύτερη ταχύτητα αν το πλάσαρε λίγο διαφορετικά. Δηλαδή να εκβιάσει την υπερστροφή λίγο πρίν τη στροφή και να κάνει όλη τη μανούβρα με το πλάι.

 

Αυτό φυσικά θα έπαιρνε όλους τους κώνους παραμάζωμα και το αυτοκίνητο τυπικά θα αποτύγχανε στο τέστ. Και φυσικά δέν είναι κάτι που μπορεί να κάνει ο καθένας, ούτε είναι ασφαλές σε δημόσιο δρόμο.

 

Το παρακάτω είναι υποδειγματική συμπεριφορά ενός σπόρ αυτοκινήτου (η τροχιά του πίσω μέρους ανοίγει και ξανακλείνει ελεγχόμενα, χωρίς υπερβολές και παλατζαρίσματα) αλλά για τα δεδομένα του τέστ θεωρείται αποτυχία.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=NbpWpFj4JY4

 

Οπότε μήν παίρνουμε σαν θέσφατο το τέστ ταράνδου, ενα αυτοκίνητο που αποτυγχάνει δέν σημαίνει απαραίτητα οτι είναι κακό και ανασφαλές.

  • Like 2
Δημοσ.

Έπεσα τυχαία στο km77.com https://www.youtube.com/channel/UCJNWgv8nUn6111q1eWD8--Q .

Με πληθώρα δοκιμών αποφυγής ταράνδου σε ευρεία γκάμα νέων μοντέλων. Αν υποθέσουμε ότι η καλύτερη απόδοση σε αυτή την δοκιμή συνιστά ασφαλέστερη οδική συμπεριφορά, πλέον έχουμε ένα  αντικειμενικό συγκριτικό κριτήριο αξιολόγησης.

Προσωπικά με εντυπωσίασε η απόδοση του νέου και του παλιότερου Ford Fiesta που τα καταφέρνει καλύτερα από πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.

Με απογοήτευσε η απόδοση του νέου Seat Ibiza που όμως χαρακτηρίστηκε από έγκριτα site της αυτοκίνησης ως κορυφαίο. To ίδιο και για το Volkswagen Golf GTI. Χάλια και το Mercedes-Benz GLC 350e Coupé.

Στη συνέχεια εντοπίζω το Teknikens Värld και τα ελεεινά αποτελέσματα στο moose test του Mercedes C 350 e  https://www.youtube.com/watch?v=NbpWpFj4JY4 !

​Αυτά προς ενημέρωση και προβληματισμό, χωρίς φανατισμούς για συγκεκριμένους κατασκευαστές. Προσωπικά περίμενα περισσότερη οδική ασφάλεια σε υψηλού κόστους μοντέλα. 

 

Το Fiesta ειναι γνωστο πως διαθετει παραδοσιακα την καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα στην κατηγορια του εδω και χρονια.

 

Το ibiza παλι βαρκα γυαλο...

  • Like 1
Δημοσ.

 

Το παρακάτω είναι υποδειγματική συμπεριφορά ενός σπόρ αυτοκινήτου (η τροχιά του πίσω μέρους ανοίγει και ξανακλείνει ελεγχόμενα, χωρίς υπερβολές και παλατζαρίσματα) αλλά για τα δεδομένα του τέστ θεωρείται αποτυχία.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=NbpWpFj4JY4

 

Οπότε μήν παίρνουμε σαν θέσφατο το τέστ ταράνδου, ενα αυτοκίνητο που αποτυγχάνει δέν σημαίνει απαραίτητα οτι είναι κακό και ανασφαλές.

 

Το τεστ αποφυγής ταράνδου φαίνεται να προσεγγίζει ρεαλιστικές συνθήκες αποφυγής ενός εμποδίου όμως. Εξισώνεται με το lane change maneuver ή VDA test που ακολουθεί το ISO 3888-2:2011 σχεδιασμένο από την Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. '' determining the obstacle avoidance performance of a vehicle, one specific part of vehicle dynamics and road-holding ability'' . Είναι το ζητούμενο

η σπορ συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου δηλαδή το να πάρει όλους τους κώνους παραμάζωμα, όπου κώνοι το εμπόδιο; Αντιστρόφως μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ συμπεριφορά η αποτυχία της κατευθυντικότητας του οχήματος; Την συμπεριφορά του Mercedes της δοκιμής πού θα μπορούσε να την εκμεταλλευτεί κάποιος; Στην πίστα των Μεγάρων; 

 

 

https://www.iso.org/standard/57253.html

http://www.car-engineer.com/the-moose-test-or-vda-test/

Δημοσ.

Το τεστ αποφυγής ταράνδου φαίνεται να προσεγγίζει ρεαλιστικές συνθήκες αποφυγής ενός εμποδίου όμως. Εξισώνεται με το lane change maneuver ή VDA test που ακολουθεί το ISO 3888-2:2011 σχεδιασμένο από την Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. '' determining the obstacle avoidance performance of a vehicle, one specific part of vehicle dynamics and road-holding ability'' . Είναι το ζητούμενο

η σπορ συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου δηλαδή το να πάρει όλους τους κώνους παραμάζωμα, όπου κώνοι το εμπόδιο; Αντιστρόφως μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ συμπεριφορά η αποτυχία της κατευθυντικότητας του οχήματος; Την συμπεριφορά του Mercedes της δοκιμής πού θα μπορούσε να την εκμεταλλευτεί κάποιος; Στην πίστα των Μεγάρων; 

 

 

https://www.iso.org/standard/57253.html

http://www.car-engineer.com/the-moose-test-or-vda-test/

 

Αυτό στα bold πως προκύπτει? Η διαδικασία lane change όντως είναι πιστοποιημένη κατά ISO, η διαδικασία moose change ΔΕΝ είναι.

Δημοσ.

Αυτό στα bold πως προκύπτει? Η διαδικασία lane change όντως είναι πιστοποιημένη κατά ISO, η διαδικασία moose change ΔΕΝ είναι.

 

Μιλάμε για το ίδιο τεστ με διαφορετικές ονομασίες : lane change maneuvermoose test ​λαϊκιστί .

 

http://www.vehico.com/index.php/en/applications/iso-lane-change-test

Δημοσ.

Από τη στιγμή που το τεστ του συγκεκριμένου δοκιμαστή (km77) δεν πραγματοποιείται με αδιάβλητες αξιόπιστες αντικειμενικές μεθόδους

είναι απολύτως αφερέγγυο.

 

Ο ανθρώπινος παράγοντας μπορεί να εκβιάσει την συμπεριφορά του αυτοκινητου

ελλείψει αντικειμενικών τεχνικών μέσων και πιστοποιημένων μεθόδων διένεργειας του τεστ.

 

Επίσης καλό θα ήταν ο δοκιμαστής να παρείχε και άποψη του εσωτερικού

για λόγους αξιοπιστίας αλλά και για να αποτυπώνονται τόσο η κατάσταση του οχήματος όσο και οι χειρισμοί του οδηγού στη διάρκεια του τεστ.

 

 

Με αυτή την έννοια λοιπόν,

τα τεστ που πραγματοποιεί ο συγκεκριμένος δοκιμαστής χάνουν κάθε αξία

ως προς τη σύγκριση της συμπεριφοράς διαφορετικών μοντέλων με απόλυτα κριτήρια.

 

Γα να πάρουμε μια ιδέα τί σημαίνει και αν υπάρχει η δυνατότητα εκτέλεσης ενός τεστ αποφυγής με τεχνικά μέσα,

η απάντηση είναι πως άλλοι δοκιμαστές προμηθεύονται τον κατάλληλο εξοπλισμό για την περίσταση

και παρέχουν άποψη του εσωτερικού,

και ανάμεσά τους το λατινοαμερικάνικο LatinNCAP

https://www.youtube.com/watch?v=d-3fUnoDpjg

Δημοσ.

Μιλάμε για το ίδιο τεστ με διαφορετικές ονομασίες : lane change maneuvermoose test ​λαϊκιστί .

 

http://www.vehico.com/index.php/en/applications/iso-lane-change-test

 

Κάτσε γιατί άλλο πρέπει να λέω εγώ, και άλλο εσύ.

 

Εγώ αναφέρθηκα στη κλασσική δοκιμασία που λέγεται lane change(αλλαγή λωρίδας), στην οποία ο οδηγός έχει πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου και το πλάτος των λωρίδων είναι ανάλογο με το πλάτος του αυτοκινήτου.

 

Το τεστ ταράνδου κάθε άλλο παρά ίδιο είναι, το πλάτος των λωρίδων είναι standard άσχετα με τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, και ο οδηγός δεν επιτρέπεται να πατήσει γκάζι.

Δημοσ.

Το Fiesta ειναι γνωστο πως διαθετει παραδοσιακα την καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα στην κατηγορια του εδω και χρονια.

 

Το ibiza παλι βαρκα γυαλο...

Πλάκα κάνεις, έτσι; Έχω το fiesta του 2009 και το αμάξι δεν πατάει. Χώρια που φεύγει ο κωλος λες και είναι πισωκινητο.
Δημοσ.

 

Το Fiesta ειναι γνωστο πως διαθετει παραδοσιακα την καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα στην κατηγορια του εδω και χρονια.

 

Το ibiza παλι βαρκα γυαλο...

 

Πλάκα κάνεις, έτσι; Έχω το fiesta του 2009 και το αμάξι δεν πατάει. Χώρια που φεύγει ο κωλος λες και είναι πισωκινητο.

Στο ίντερνετ εννοείται θα συναντήσεις τις οπαδικές συμπεριοφορές

οπότε δεν ξαφνιάζεσαι από αυτές κάθε φορά.

Δημοσ.

Πλάκα κάνεις, έτσι; Έχω το fiesta του 2009 και το αμάξι δεν πατάει. Χώρια που φεύγει ο κωλος λες και είναι πισωκινητο.

Το τι κανει σε σενα το fiesta ειναι κατι περισσοτερο απο αδιαφορο γιατι:

α. δεν μας λες τι ειδους συντηρηση του κανεις (αναρτησεις, λαστιχα, φρενα κλπ)

β. δεν μας λες το ιστορικο του αμαξιου σου

γ. δεν μας λες πως οδηγεις, διοτι το "πεταει κωλους λες και ειναι πισωκινητο" δειχνει οτι οδηγεις επιεικως "επιθετικα" επιδιωκοντας να πας το αμαξι στα ακρα του, οπου προφανως οποιοδηποτε αμαξι αυτης της κατηγοριας δεν θα συμπεριφερθει σαν αμαξι πιστας.

δ. δεν μας λες σε τι δρομους οδηγεις

και κυριως:

Δεν μας ειπες με ποια μοντελα της ιδιας κατηγοριας εκανες συγκριση και σου φανηκε αστειο αυτο που εγραψα.

 

Διοτι το ποστ μου αφορα συγκριση, ενω το δικο σου οχι, αρα πιθανοτατα δεν εχεις παρει χαμπαρι καν σε τι απαντας.

 

Μεχρι τοτε λοιπον, επετρεψε μου να βασιζομαι σε reviews, οδηγικα τεστ αλλα και τη δικη μου εμπειρια μια που ετυχε να οδηγησω αρκετα μοντελα της κατηγοριας ωστε να εχω μετρο συγκρισης για το ποιο αμαξι εχει καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα και ποιο οχι.

  

Δημοσ.

α. Στο αμάξι η συντήρηση του είναι η τυπική όπως προβλέπεται από την αντιπροσωπεια, τα λάστιχα αλλαζονται αυστηρά στην τετραετία μιας και δεν κάνει χιλιόμετρα.

β. Το αμάξι έχει τα μαμά πράγματα με 15αρες ζάντες και λάστιχα πάντα επώνυμα.

γ. Τα όρια του είναι πολύ μικρα σε σχέση με όλα τα αυτοκίνητα που είχα.

Renault clio(2005) έχεις οδηγήσει που είναι ίδια κατηγορία; Το είχα τρία χρόνια με μαμα σεταπ και πατούσε σε ραγες.

Δεν έχω πρόβλημα με το αμάξι ίσα ίσα που είναι πολύ αξιόπιστο αλλά σε αυτό το κομμάτι κατ'εμε υστερεί.

Δημοσ.

Αυτή η μανία των περιοδικών με την υπερστροφική συμπεριφορά κάνει πολύ ζημιά...

Επιπλέον με το ESC οι κατασκευαστές πλέον νιώθουν ότι μπορούν να κάνουν πιο ασταθή (υπερστροφικά) τα αυτοκίνητα και τα ηλεκτρονικά θα σώσουν την κατάσταση. Αλλά από ότι φαίνεται δεν επαρκούν ή θέλουν καλύτερο καλιμπράρισμα.

 

Όποιος έχει χρειαστεί να φρενάρει σε κατηφορική στροφή για να αποφύγει εμπόδιο μπορεί να καταλάβει τί σημαίνει να χάνεις το πίσω μέρος...

  • Like 1
Δημοσ.

Στην Ελλαδα κανεις καθε μερα το dog test και το λακκουβα τεστ.Ειδικα το λακκουβα test ειναι  δυσκολο, γιατι δεν ξερεις προς το που να πας, καθως ειναι παντου..Στα χωρια παιζει και το κοτα test.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...