tomasss Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2017 Έπεσα τυχαία στο km77.com https://www.youtube.com/channel/UCJNWgv8nUn6111q1eWD8--Q .Με πληθώρα δοκιμών αποφυγής ταράνδου σε ευρεία γκάμα νέων μοντέλων. Αν υποθέσουμε ότι η καλύτερη απόδοση σε αυτή την δοκιμή συνιστά ασφαλέστερη οδική συμπεριφορά, πλέον έχουμε ένα αντικειμενικό συγκριτικό κριτήριο αξιολόγησης.Προσωπικά με εντυπωσίασε η απόδοση του νέου και του παλιότερου Ford Fiesta που τα καταφέρνει καλύτερα από πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. Με απογοήτευσε η απόδοση του νέου Seat Ibiza που όμως χαρακτηρίστηκε από έγκριτα site της αυτοκίνησης ως κορυφαίο. To ίδιο και για το Volkswagen Golf GTI. Χάλια και το Mercedes-Benz GLC 350e Coupé. Στη συνέχεια εντοπίζω το Teknikens Värld και τα ελεεινά αποτελέσματα στο moose test του Mercedes C 350 e https://www.youtube.com/watch?v=NbpWpFj4JY4 !Αυτά προς ενημέρωση και προβληματισμό, χωρίς φανατισμούς για συγκεκριμένους κατασκευαστές. Προσωπικά περίμενα περισσότερη οδική ασφάλεια σε υψηλού κόστους μοντέλα. 2
Fubar.gr Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Τα σπόρ αυτοκίνητα κάποιες φορές τα πάνε πολύ χειρότερα απο συμβατικά στο τέστ ταράνδου, πχ το Toyobaru GT86. https://www.youtube.com/watch?v=G9dLIR-ayJY Ο λόγος είναι οτι στα σπόρ αυτοκίνητα το ζητούμενο δέν είναι μόνο η απόλυτη πρόσφυση, αλλά οι γρήγορες αντιδράσεις της ανάρτησης/τιμονιού. Αυτό κάνει την ουρά του αυτοκινήτου να φεύγει στην πίεση. Ενας καλός οδηγός θα μπορούσε να πάρει τη συγκεκριμένη μανούβρα με ακόμη μεγαλύτερη ταχύτητα αν το πλάσαρε λίγο διαφορετικά. Δηλαδή να εκβιάσει την υπερστροφή λίγο πρίν τη στροφή και να κάνει όλη τη μανούβρα με το πλάι. Αυτό φυσικά θα έπαιρνε όλους τους κώνους παραμάζωμα και το αυτοκίνητο τυπικά θα αποτύγχανε στο τέστ. Και φυσικά δέν είναι κάτι που μπορεί να κάνει ο καθένας, ούτε είναι ασφαλές σε δημόσιο δρόμο. Το παρακάτω είναι υποδειγματική συμπεριφορά ενός σπόρ αυτοκινήτου (η τροχιά του πίσω μέρους ανοίγει και ξανακλείνει ελεγχόμενα, χωρίς υπερβολές και παλατζαρίσματα) αλλά για τα δεδομένα του τέστ θεωρείται αποτυχία. https://www.youtube.com/watch?v=NbpWpFj4JY4 Οπότε μήν παίρνουμε σαν θέσφατο το τέστ ταράνδου, ενα αυτοκίνητο που αποτυγχάνει δέν σημαίνει απαραίτητα οτι είναι κακό και ανασφαλές. 2
YourTrueLegend Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Έπεσα τυχαία στο km77.com https://www.youtube.com/channel/UCJNWgv8nUn6111q1eWD8--Q . Με πληθώρα δοκιμών αποφυγής ταράνδου σε ευρεία γκάμα νέων μοντέλων. Αν υποθέσουμε ότι η καλύτερη απόδοση σε αυτή την δοκιμή συνιστά ασφαλέστερη οδική συμπεριφορά, πλέον έχουμε ένα αντικειμενικό συγκριτικό κριτήριο αξιολόγησης. Προσωπικά με εντυπωσίασε η απόδοση του νέου και του παλιότερου Ford Fiesta που τα καταφέρνει καλύτερα από πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. Με απογοήτευσε η απόδοση του νέου Seat Ibiza που όμως χαρακτηρίστηκε από έγκριτα site της αυτοκίνησης ως κορυφαίο. To ίδιο και για το Volkswagen Golf GTI. Χάλια και το Mercedes-Benz GLC 350e Coupé. Στη συνέχεια εντοπίζω το Teknikens Värld και τα ελεεινά αποτελέσματα στο moose test του Mercedes C 350 e https://www.youtube.com/watch?v=NbpWpFj4JY4 ! Αυτά προς ενημέρωση και προβληματισμό, χωρίς φανατισμούς για συγκεκριμένους κατασκευαστές. Προσωπικά περίμενα περισσότερη οδική ασφάλεια σε υψηλού κόστους μοντέλα. Το Fiesta ειναι γνωστο πως διαθετει παραδοσιακα την καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα στην κατηγορια του εδω και χρονια. Το ibiza παλι βαρκα γυαλο... 1
tomasss Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Το παρακάτω είναι υποδειγματική συμπεριφορά ενός σπόρ αυτοκινήτου (η τροχιά του πίσω μέρους ανοίγει και ξανακλείνει ελεγχόμενα, χωρίς υπερβολές και παλατζαρίσματα) αλλά για τα δεδομένα του τέστ θεωρείται αποτυχία. https://www.youtube.com/watch?v=NbpWpFj4JY4 Οπότε μήν παίρνουμε σαν θέσφατο το τέστ ταράνδου, ενα αυτοκίνητο που αποτυγχάνει δέν σημαίνει απαραίτητα οτι είναι κακό και ανασφαλές. Το τεστ αποφυγής ταράνδου φαίνεται να προσεγγίζει ρεαλιστικές συνθήκες αποφυγής ενός εμποδίου όμως. Εξισώνεται με το lane change maneuver ή VDA test που ακολουθεί το ISO 3888-2:2011 σχεδιασμένο από την Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. '' determining the obstacle avoidance performance of a vehicle, one specific part of vehicle dynamics and road-holding ability'' . Είναι το ζητούμενο η σπορ συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου δηλαδή το να πάρει όλους τους κώνους παραμάζωμα, όπου κώνοι το εμπόδιο; Αντιστρόφως μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ συμπεριφορά η αποτυχία της κατευθυντικότητας του οχήματος; Την συμπεριφορά του Mercedes της δοκιμής πού θα μπορούσε να την εκμεταλλευτεί κάποιος; Στην πίστα των Μεγάρων; https://www.iso.org/standard/57253.html http://www.car-engineer.com/the-moose-test-or-vda-test/
fylatos Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Φουμπαρ δηλαδή εσύ σε μια επικίνδυνη κατάσταση στον δρόμο ποίο από τα δύο θα ήθελες να οδηγείς; https://youtu.be/06y2ZRPglsI
Joshua21 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Το τεστ αποφυγής ταράνδου φαίνεται να προσεγγίζει ρεαλιστικές συνθήκες αποφυγής ενός εμποδίου όμως. Εξισώνεται με το lane change maneuver ή VDA test που ακολουθεί το ISO 3888-2:2011 σχεδιασμένο από την Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. '' determining the obstacle avoidance performance of a vehicle, one specific part of vehicle dynamics and road-holding ability'' . Είναι το ζητούμενο η σπορ συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου δηλαδή το να πάρει όλους τους κώνους παραμάζωμα, όπου κώνοι το εμπόδιο; Αντιστρόφως μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ συμπεριφορά η αποτυχία της κατευθυντικότητας του οχήματος; Την συμπεριφορά του Mercedes της δοκιμής πού θα μπορούσε να την εκμεταλλευτεί κάποιος; Στην πίστα των Μεγάρων; https://www.iso.org/standard/57253.html http://www.car-engineer.com/the-moose-test-or-vda-test/ Αυτό στα bold πως προκύπτει? Η διαδικασία lane change όντως είναι πιστοποιημένη κατά ISO, η διαδικασία moose change ΔΕΝ είναι.
tomasss Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Αυτό στα bold πως προκύπτει? Η διαδικασία lane change όντως είναι πιστοποιημένη κατά ISO, η διαδικασία moose change ΔΕΝ είναι. Μιλάμε για το ίδιο τεστ με διαφορετικές ονομασίες : lane change maneuver , moose test λαϊκιστί . http://www.vehico.com/index.php/en/applications/iso-lane-change-test
m32s Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Από τη στιγμή που το τεστ του συγκεκριμένου δοκιμαστή (km77) δεν πραγματοποιείται με αδιάβλητες αξιόπιστες αντικειμενικές μεθόδους είναι απολύτως αφερέγγυο. Ο ανθρώπινος παράγοντας μπορεί να εκβιάσει την συμπεριφορά του αυτοκινητου ελλείψει αντικειμενικών τεχνικών μέσων και πιστοποιημένων μεθόδων διένεργειας του τεστ. Επίσης καλό θα ήταν ο δοκιμαστής να παρείχε και άποψη του εσωτερικού για λόγους αξιοπιστίας αλλά και για να αποτυπώνονται τόσο η κατάσταση του οχήματος όσο και οι χειρισμοί του οδηγού στη διάρκεια του τεστ. Με αυτή την έννοια λοιπόν, τα τεστ που πραγματοποιεί ο συγκεκριμένος δοκιμαστής χάνουν κάθε αξία ως προς τη σύγκριση της συμπεριφοράς διαφορετικών μοντέλων με απόλυτα κριτήρια. Γα να πάρουμε μια ιδέα τί σημαίνει και αν υπάρχει η δυνατότητα εκτέλεσης ενός τεστ αποφυγής με τεχνικά μέσα, η απάντηση είναι πως άλλοι δοκιμαστές προμηθεύονται τον κατάλληλο εξοπλισμό για την περίσταση και παρέχουν άποψη του εσωτερικού, και ανάμεσά τους το λατινοαμερικάνικο LatinNCAP https://www.youtube.com/watch?v=d-3fUnoDpjg
Joshua21 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Μιλάμε για το ίδιο τεστ με διαφορετικές ονομασίες : lane change maneuver , moose test λαϊκιστί . http://www.vehico.com/index.php/en/applications/iso-lane-change-test Κάτσε γιατί άλλο πρέπει να λέω εγώ, και άλλο εσύ. Εγώ αναφέρθηκα στη κλασσική δοκιμασία που λέγεται lane change(αλλαγή λωρίδας), στην οποία ο οδηγός έχει πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου και το πλάτος των λωρίδων είναι ανάλογο με το πλάτος του αυτοκινήτου. Το τεστ ταράνδου κάθε άλλο παρά ίδιο είναι, το πλάτος των λωρίδων είναι standard άσχετα με τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, και ο οδηγός δεν επιτρέπεται να πατήσει γκάζι.
thanasisxask Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Το Fiesta ειναι γνωστο πως διαθετει παραδοσιακα την καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα στην κατηγορια του εδω και χρονια. Το ibiza παλι βαρκα γυαλο... Πλάκα κάνεις, έτσι; Έχω το fiesta του 2009 και το αμάξι δεν πατάει. Χώρια που φεύγει ο κωλος λες και είναι πισωκινητο.
m32s Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Το Fiesta ειναι γνωστο πως διαθετει παραδοσιακα την καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα στην κατηγορια του εδω και χρονια. Το ibiza παλι βαρκα γυαλο... Πλάκα κάνεις, έτσι; Έχω το fiesta του 2009 και το αμάξι δεν πατάει. Χώρια που φεύγει ο κωλος λες και είναι πισωκινητο. Στο ίντερνετ εννοείται θα συναντήσεις τις οπαδικές συμπεριοφορές οπότε δεν ξαφνιάζεσαι από αυτές κάθε φορά.
YourTrueLegend Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Πλάκα κάνεις, έτσι; Έχω το fiesta του 2009 και το αμάξι δεν πατάει. Χώρια που φεύγει ο κωλος λες και είναι πισωκινητο. Το τι κανει σε σενα το fiesta ειναι κατι περισσοτερο απο αδιαφορο γιατι: α. δεν μας λες τι ειδους συντηρηση του κανεις (αναρτησεις, λαστιχα, φρενα κλπ) β. δεν μας λες το ιστορικο του αμαξιου σου γ. δεν μας λες πως οδηγεις, διοτι το "πεταει κωλους λες και ειναι πισωκινητο" δειχνει οτι οδηγεις επιεικως "επιθετικα" επιδιωκοντας να πας το αμαξι στα ακρα του, οπου προφανως οποιοδηποτε αμαξι αυτης της κατηγοριας δεν θα συμπεριφερθει σαν αμαξι πιστας. δ. δεν μας λες σε τι δρομους οδηγεις και κυριως: Δεν μας ειπες με ποια μοντελα της ιδιας κατηγοριας εκανες συγκριση και σου φανηκε αστειο αυτο που εγραψα. Διοτι το ποστ μου αφορα συγκριση, ενω το δικο σου οχι, αρα πιθανοτατα δεν εχεις παρει χαμπαρι καν σε τι απαντας. Μεχρι τοτε λοιπον, επετρεψε μου να βασιζομαι σε reviews, οδηγικα τεστ αλλα και τη δικη μου εμπειρια μια που ετυχε να οδηγησω αρκετα μοντελα της κατηγοριας ωστε να εχω μετρο συγκρισης για το ποιο αμαξι εχει καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα και ποιο οχι.
thanasisxask Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 α. Στο αμάξι η συντήρηση του είναι η τυπική όπως προβλέπεται από την αντιπροσωπεια, τα λάστιχα αλλαζονται αυστηρά στην τετραετία μιας και δεν κάνει χιλιόμετρα. β. Το αμάξι έχει τα μαμά πράγματα με 15αρες ζάντες και λάστιχα πάντα επώνυμα. γ. Τα όρια του είναι πολύ μικρα σε σχέση με όλα τα αυτοκίνητα που είχα. Renault clio(2005) έχεις οδηγήσει που είναι ίδια κατηγορία; Το είχα τρία χρόνια με μαμα σεταπ και πατούσε σε ραγες. Δεν έχω πρόβλημα με το αμάξι ίσα ίσα που είναι πολύ αξιόπιστο αλλά σε αυτό το κομμάτι κατ'εμε υστερεί.
nickolas Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Αυτή η μανία των περιοδικών με την υπερστροφική συμπεριφορά κάνει πολύ ζημιά... Επιπλέον με το ESC οι κατασκευαστές πλέον νιώθουν ότι μπορούν να κάνουν πιο ασταθή (υπερστροφικά) τα αυτοκίνητα και τα ηλεκτρονικά θα σώσουν την κατάσταση. Αλλά από ότι φαίνεται δεν επαρκούν ή θέλουν καλύτερο καλιμπράρισμα. Όποιος έχει χρειαστεί να φρενάρει σε κατηφορική στροφή για να αποφύγει εμπόδιο μπορεί να καταλάβει τί σημαίνει να χάνεις το πίσω μέρος... 1
toyo73 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Στην Ελλαδα κανεις καθε μερα το dog test και το λακκουβα τεστ.Ειδικα το λακκουβα test ειναι δυσκολο, γιατι δεν ξερεις προς το που να πας, καθως ειναι παντου..Στα χωρια παιζει και το κοτα test. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα