Προς το περιεχόμενο

Δακτυλιος στην Αθηνα


Racerr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, tutuyo είπε

 

Η ιδανικη υλοποιηση θα ηταν οπως η αρχικη σκεψη, να επιτρεπονται μονο τα ηλεκτρικα/υβριδικα και τα επαγγελματικα κατα την διαρκεια συγκεκριμενων ωρων τροφοδοσιας. Ειδικα οι ντιζελ καυστηρες (που οι περισσοτεροι στην Ελλαδα ειναι τα σαπακια εισαγωγης) θα επρεπε να απαγορευθουν σε ακομη μεγαλυτερη ακτινα

Απο τη στιγμη που βαζεις παραθυρακια ειναι λογικο να εμφανιζονται στρεβλωσεις

 

Και έτσι τι θα γίνει με ταξί, λεωφορεία, φορτηγά και λοιπά επαγγελματικά οχήματα;

Το 99% των επαγγελματικών οχημάτων κινείται με diesel σήμερα...

Όλοι αυτοί δεν θα κινούνται στο κέντρο (ή στην υποτιθέμενη μεγαλύτερη ακτίνα);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 433
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Haldol είπε

Κανένας. Ελλαδιστάν. Η ηλεκτρική μπουρούχα - κτήνος των 350 kW μπαίνει όποτε θέλει γιατί είναι "καθαρή" (πάνε στην Πτολεμαΐδα τα καυσαέρια :P). Το Smartάκι δε μπαίνει γιατί... είναι Euro 4/5 και άρα "ρυπαίνει". 

Μα ο λόγος ύπαρξης του μέτρου του δακτυλίου είναι να μειωθούν οι ρύποι στον δακτύλιο, όχι στην Πτολεμαΐδα ή στην ταράτσα μου ή όπου αλλού παράγεται ρεύμα.

Επίσης το πόσο μολύνουν τα ηλεκτρικά δεν έχει να κάνει απαραίτητα με τη μέγιστη ισχύ, κάποια με 350KW καταναλώνουν (και άρα μολύνουν) λιγότερο από κάποια άλλα με μόλις 100KW.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Επίσης το πόσο μολύνουν τα ηλεκτρικά δεν έχει να κάνει απαραίτητα με τη μέγιστη ισχύ, κάποια με 350KW καταναλώνουν (και άρα μολύνουν) λιγότερο από κάποια άλλα με μόλις 100KW.

μια διορθωση

ρυπαινουν

δε μολυνουν

εκτος εαν βγαζουν κοβιντ απο την εξατμιση

;)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paylidis είπε

μια διορθωση

ρυπαινουν

δε μολυνουν

εκτος εαν βγαζουν κοβιντ απο την εξατμιση

;)

Συνηθισμένο λάθος, φαντάζομαι θα έχεις ακούσει άπειρες φορές για "μόλυνση" του περιβάλλοντος ενώ στην ουσία εννοούν ρύπανση :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, valkon είπε

χαχα τι ζούμε σε αυτη τη χώρα.

Το κακό είναι ότι οι μισοί εδώ μέσα χαίρεστε, καθαρίζετε 4κ;

Επειδή το Insomnia είναι τεχνολογικό forum, υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα με ανάλογη εργασία που μαζί με τα bonus καθαρίζουν και πάνω από 4K και ονειρεύονται ότι η τεχνολογία θα σώσει την ανθρωπότητα και τον πλανήτη.
Εξού και η χαρά τους.

Θα «φάνε καλά» και αυτοί στο μέλλον.
Έχει να πέσει πολύ γέλιο (και κλάμα)...
 

Κάτσε και να ανοίξουν και τα όρια του δακτυλίου στο κοντινό μέλλον.

Επεξ/σία από Aurumnus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Συνηθισμένο λάθος, φαντάζομαι θα έχεις ακούσει άπειρες φορές για "μόλυνση" του περιβάλλοντος ενώ στην ουσία εννοούν ρύπανση :)

Ετσι ακριβως :) 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μα ο λόγος ύπαρξης του μέτρου του δακτυλίου είναι να μειωθούν οι ρύποι στον δακτύλιο, όχι στην Πτολεμαΐδα ή στην ταράτσα μου ή όπου αλλού παράγεται ρεύμα.

Έτσι όπως το θέτεις έχεις δίκιο. 

Παρόλα αυτά, έχω την αίσθηση (χωρίς να μπορώ να επιβεβαιώσω) ότι στις περιπτώσεις που κάποιο όχημα δε μπαίνει δακτύλιο, ο ενδιαφερόμενος απλά... θα πάρει το 2ο όχημα της οικογένειας που έχει άλλη πινακίδα. :P

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Και έτσι τι θα γίνει με ταξί, λεωφορεία, φορτηγά και λοιπά επαγγελματικά οχήματα;

Το 99% των επαγγελματικών οχημάτων κινείται με diesel σήμερα...

Όλοι αυτοί δεν θα κινούνται στο κέντρο (ή στην υποτιθέμενη μεγαλύτερη ακτίνα);

Με τους ρύπους που βγάζουν, αν απαγόρευε μόνο σε αυτά να κινούνται, θα είχε λυθεί το πρόβλημα 😄

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Haldol είπε

Έτσι όπως το θέτεις έχεις δίκιο. 

Παρόλα αυτά, έχω την αίσθηση (χωρίς να μπορώ να επιβεβαιώσω) ότι στις περιπτώσεις που κάποιο όχημα δε μπαίνει δακτύλιο, ο ενδιαφερόμενος απλά... θα πάρει το 2ο όχημα της οικογένειας που έχει άλλη πινακίδα. :P

 

Δε πειράζει, το επιβεβαιώνω εγώ, όσοι έχουν δεύτερο διαθέσιμο το κάνουν :P

Το έχω γράψει και παραπάνω πως ο τρόπος που εφαρμόζεται το μέτρο (μονά/ζυγά) είναι απαρχαιωμένος και έτσι αποδίδει ελάχιστα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο ακριβως παιδιά... Επειδη δε μπορουν να εφαρμόσουν τις πολιτικές της Ευρώπης (μόνο Euro V & VI εντος του κέντρου), γιατι δεν ειναι "σύννομό με την κοινωνική τους πολιτική", κρατάμε το 40 ετών μονα-ζυγα να κυκλοφορεί ο μπαμπης απο τα σεπόλια που δε τον νοιαζει τιποτα τη μια μερα με το άτος και την άλλη με το σταρλετ, και απλα βάζουμε γελοίες εξαιρέσεις... Γιατι το να πουμε μεχρι 120 γρ (και γιατι όχι 140 φερ ειπείν; ) στο euro 6 και απο διπλα να ειναι το ατος που βγαζει ντουμάνι δεν εχει καμια λογική, επιστημονική ή μη, παρα μόνο κοινωνική (ότι φοβομαστε σαν κυβερνηση να μη δυσαρεστήσουμε τους ψηφοφόρους)...

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερωτησεις:

- Η εκδοση σηματος απο το site για τον δακτυλιο, εχει καποιο χρονικο περιορισμο; πχ μεχρι το επομενο καλοκαιρι; Ή ειναι αοριστης διαρκειας μεχρι να αλλαξουν οι προυποθεσεις εισαγωγης στον δακτυλιο με καποιο νεο νομο;

- Η πινακιδα, ή η ΔΟΥ του κατοχου του αυτοκινητου που αιτειται στο σημα ελευθερης διελευσης, παιζει καποιο ρολο ή οχι; Μπορει ο κατοικος Αλεξανδρουπολης να αιτηθει και να λαβει το σημα; Γι'αυτο ρωτω αν παιζει ρολο, ή η πινακιδα, ή η ΔΟΥ (περι κατοικιας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος σε κάθε περίπτωση αλλά κατά των μέτρων τιμωρητικού χαρακτήρα,κατά του παραλόγου και τα σχετικά.

Διάβασα είδηση για σκέψη να μπουν διόδια στο κέντρο της Αθήνας.

Είμαι 101% σίγουρος πως θα υπάρξουν θερμοί υποστηρικτές αυτών των μέτρων.

Έρχονται κι άλλα ,βαστάτε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Ggiorgos7 είπε

Είμαι υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος σε κάθε περίπτωση αλλά κατά των μέτρων τιμωρητικού χαρακτήρα,κατά του παραλόγου και τα σχετικά.

Διάβασα είδηση για σκέψη να μπουν διόδια στο κέντρο της Αθήνας.

Είμαι 101% σίγουρος πως θα υπάρξουν θερμοί υποστηρικτές αυτών των μέτρων.

Έρχονται κι άλλα ,βαστάτε

Σε κάποιες χώρες του εξωτερικού έχουν μπει ήδη, οπότε καθόλου απίθανο να μπουν και εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
13 minutes ago, Ntinaras said:

Δεν χρειαζεται δακτυλιος. Απλα να γραφουν το 100% των παρανομων παρκαρισμενων.

Δε θα μπαινει ΚΑΝΕΙΣ στο κεντρο.

Μου φύγε το νερό στην οθόνη...θα το πληρώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...