Προς το περιεχόμενο

Βίντεο για το Tesla Μodel S εξηγεί μέσω illustration τη λειτουργία των ηλεκτρικών Ι.Χ.


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ξεχνάτε μια σημαντική παράμετρο για την Ελλάδα!!!

Δεν παράγουμε καύσιμα οπότε και όλα να γίνουν ηλεκτρικά σαν κράτος μας συμφέρει για τη θα μειώσουμε το ισοζύγιο συναλλαγών για αγορά πετρελαίου κλπ

 

Όλα ηλεκτρικά λοιπόν για χώρες που δεν είναι παραγωγοί πετρελαίου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το μέλλον, η μπαταρίες το κέρδος και τα ΙΧ θα εκλείψουν. Και εξηγώ:

 

Με την αυτόνομη οδήγηση τα ΙΧ θα εκλείψουν καθώς τα «taxi» θα είναι πάμφθηνα. Θα σε χρεώνουν το κόστος της ενέργειας για τη μετακίνηση σου+ κάποιο μικρό κέρδος με αποτέλεσμα να μην συμφέρει να έχεις ΙΧ (δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση της αγοράς). Μπορούν να το κάνουν γιατί δεν θα έχουν «εργατικά». Αυτά τα taxi τώρα θα φέρουν και φωτοβολταϊκά γύρο τους καθώς δεν θα τους νοιάζει η εμφάνιση (ο λόγος που δεν το κάνουν τώρα στα ηλεκτρικά ΙΧ) με αποτέλεσμα να αυξάνεται ακόμα περισσότερο η απόδοση τους. Τα αυτοκίνητα που θα πουλιούνται θα είναι πολύ λιγότερα από τώρα μιας και θα τα αγοράζουν μόνο οι εταιρείες ταξί. Αυτό το κατάλαβε η Apple και σταμάτησε τα σχέδια για το αμάξι της. Η Tesla θα το γυρίσει σε μπαταρίες και σίγουρα κάποια εταιρεία θα υπάρχει για να παράγει αυτά τα ταξί (μπορεί και η tesla).

 

Έτσι το βλέπω το μέλλον εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εμεις που γουσταρουμε στροφαρισμα και κοφτες τι θα κανουμε.Ευνουχισμο.Τι θα ακουμε και πως θα φτιαχνομαστε σε αναβασεις, dragster, ραλλυ κ.α ,αλλα κα ιστην καθεμερινη ζωη.

στην λέσχη και στην πίστα όπως οι λάτρεις των αλόγων στους ομίλους και στα ιπποδρόμια - ο κόσμος προχωρά και οι δεινόσαυροι μένουν πίσω - λάτρευα το CRM250R μου αλλά τα δίχρονα είναι παρελθόν θέλω δεν θέλω και καλύτερα γιατί εγώ μπορεί να φτιαχνόμουν με το TTS μίξης 1:100 αλλά όλοι οι άλλοι πνίγονταν...

Εγώ (θεωρητικά) αν θέλω μπορώ να βάλω ένα φωτοβολταικό στη στέγη μου για να φορτίζω το ηλεκτρικό μου αυτοκίνητο και ότι παραπανίσιο παράγει το φωτοβολταικό να το ρίχνω στο δίκτυο και θεωρητικά να μην επιβαρύνω ΚΑΘΟΛΟΥ το δίκτυο για το ηλεκτρικό.

 

Ένα ICE μπορεί να το κάνει; Όχι!

Ναι,

αλλά για συνολική απόδοση που να αξίζει συγκριτικά πρέπει να είναι εκτός αυτοκινήτου και να καίει φυσικό αέριο:

http://world.honda.com/powerproducts-technology/cogeneration/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το μέλλον, η μπαταρίες το κέρδος και τα ΙΧ θα εκλείψουν. Και εξηγώ:

 

Με την αυτόνομη οδήγηση τα ΙΧ θα εκλείψουν καθώς τα «taxi» θα είναι πάμφθηνα. Θα σε χρεώνουν το κόστος της ενέργειας για τη μετακίνηση σου+ κάποιο μικρό κέρδος με αποτέλεσμα να μην συμφέρει να έχεις ΙΧ (δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση της αγοράς). Μπορούν να το κάνουν γιατί δεν θα έχουν «εργατικά». Αυτά τα taxi τώρα θα φέρουν και φωτοβολταϊκά γύρο τους καθώς δεν θα τους νοιάζει η εμφάνιση (ο λόγος που δεν το κάνουν τώρα στα ηλεκτρικά ΙΧ) με αποτέλεσμα να αυξάνεται ακόμα περισσότερο η απόδοση τους. Τα αυτοκίνητα που θα πουλιούνται θα είναι πολύ λιγότερα από τώρα μιας και θα τα αγοράζουν μόνο οι εταιρείες ταξί. Αυτό το κατάλαβε η Apple και σταμάτησε τα σχέδια για το αμάξι της. Η Tesla θα το γυρίσει σε μπαταρίες και σίγουρα κάποια εταιρεία θα υπάρχει για να παράγει αυτά τα ταξί (μπορεί και η tesla).

 

Έτσι το βλέπω το μέλλον εγώ.

καλά όλα τα άλλα και ρεαλιστικό σου λέω εγώ το παραπάνω σενάριο.. δεν μου μοιάζει απίθανο αν όντως τα πράγματα κινηθούν στοχευμένα σε αυτή τη κατεύθυνση από τους ισχυρούς..

 

οι αυτοκινητοβιομηχανίες όμως για ποιο λόγο να δεχτούν τέτοια δραματική μείωση στις πωλήσεις τους; 

 

περιμένεις πχ η γερμανία με πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία να πει οκ ρε παιδιά, ας μην πουλάμε πλέον αυτοκίνητα, θα περιμένουμε να βγάλουμε λεφτά από το ένα αυτοκίνητο ανά 200 άτομα που θα μας δίνουν μάλιστα και μικρό κέρδος για τη χρήση του επειδή δεν θα υπάρχουν τα εργατικά των οδηγών..

 

και σχετικά με τα εργατικά των οδηγών ποιος εξασφαλίζει και για ποιο λόγο να το κάνει αυτό ότι αν δεν υπάρχει οδηγός θα μειωθεί το κόστος της μετακίνησης ή των μεταφορικών στον τελικό καταναλωτή;

έχετε δει κάποια εταιρεία που πήγε πχ τα εργοστάσια της στην κίνα να μειώνει τις τιμές των προϊόντων της επειδή έπεσε το εργατικό κόστος; 

σε ποιον πλανήτη ζείτε; :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πως θα καλύψει το κράτος την χασούρα από την βενζίνη;

 

Θα βρουν την πατέντα "ρεύμα κίνησης / χρήσης" όπως και το "πετρέλαιο κίνησης / θέρμανσης";

στην αγΕλλάδα κάτι θα σκεφτεί ο αφέντης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά όλα τα άλλα και ρεαλιστικό σου λέω εγώ το παραπάνω σενάριο.. δεν μου μοιάζει απίθανο αν όντως τα πράγματα κινηθούν στοχευμένα σε αυτή τη κατεύθυνση από τους ισχυρούς..

 

οι αυτοκινητοβιομηχανίες όμως για ποιο λόγο να δεχτούν τέτοια δραματική μείωση στις πωλήσεις τους; 

 

περιμένεις πχ η γερμανία με πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία να πει οκ ρε παιδιά, ας μην πουλάμε πλέον αυτοκίνητα, θα περιμένουμε να βγάλουμε λεφτά από το ένα αυτοκίνητο ανά 200 άτομα που θα μας δίνουν μάλιστα και μικρό κέρδος για τη χρήση του επειδή δεν θα υπάρχουν τα εργατικά των οδηγών..

 

και σχετικά με τα εργατικά των οδηγών ποιος εξασφαλίζει και για ποιο λόγο να το κάνει αυτό ότι αν δεν υπάρχει οδηγός θα μειωθεί το κόστος της μετακίνησης ή των μεταφορικών στον τελικό καταναλωτή;

έχετε δει κάποια εταιρεία που πήγε πχ τα εργοστάσια της στην κίνα να μειώνει τις τιμές των προϊόντων της επειδή έπεσε το εργατικό κόστος; 

σε ποιον πλανήτη ζείτε; :lol:

Σίγουρα θα υπάρχει «μάχη» με τις αυτοκινητοβιομηχανίες, δεν θα γίνει άμεσα αλλά η ιστορία έχει δείξει πως αργά η γρήγορα η πρόοδος θα έρθει όσο και αν την φρενάρεις.

 

Με τη Κίνα και τα εργατικά δεν θα συμφωνήσω μαζί σου. Σαφέστατα οι τιμές πέφτουν όταν πέφτουν τα εργατικά. Κατακλυζόμαστε από προϊόντα και καταναλώνουμε αβέρτα γιατί είναι προσιτά στις τιμές τους και η τιμή ενός προϊόντος είναι συνάρτηση του εργατικού κόστους του και της μαζικότητας της παραγωγής του (όχι μόνο, αλλά αυτά παίζουν μεγάλο ρόλο). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδή αν η παραγωγή αυτή παρέμενε στην ευρώπη πιστεύεις ότι δεν θα ήταν προσιτά; (πράγμα που φυσικά θα είχε και άμεση επίπτωση στην εδώ ανεργία) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην λέσχη και στην πίστα όπως οι λάτρεις των αλόγων στους ομίλους και στα ιπποδρόμια - ο κόσμος προχωρά και οι δεινόσαυροι μένουν πίσω - λάτρευα το CRM250R μου αλλά τα δίχρονα είναι παρελθόν θέλω δεν θέλω και καλύτερα γιατί εγώ μπορεί να φτιαχνόμουν με το TTS μίξης 1:100 αλλά όλοι οι άλλοι πνίγονταν...

 

 

Tα πραγματα δεν ειναι τοσο τραγικα, οσο με τα διχρονα.Πλεον και τα WRC εχουν καταλυτη,τα WEC ειναι υβριδικα και στην F1 εχει πεσει δραματικα η καταναλωση.

Και φυσικα, οπως στους υπολογιστες υπαρχουν ανθρωποι που κανουν χρηση, αλλα  και οι πορωμενοι, ετσι και στους δρομους υπαρχουν αυτοι που μετακινουνται και αυτοι που οδηγουνε.Οι πρωτοι και στις 2 περιπτωσεις θα βολευοταν και με τις ηλεκτρικες σκουπες, αντι για αυτοκινητα, οπως  υπαρχουν ακομα υπολογιστες με  1gb μνημη και μονοπυρηνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ελλάδα σε λίγο καιρό το κοινόβιο στο οποίο θα ζούμε, θα είναι απέναντι από το κολχώζ στο οποίο θα δουλεύουμε, οπότε δεν θα χρειαζόμαστε ΙΧ. Ούτε καν μουλάρια. Θα τρώμε οι ίδιοι το σανό .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στη Ζυρίχη η αδερφή μου λέει πως όταν η δουλειά απέχει από το σπίτι απέχει πάνω από 15 λεπτά με το τραμ τότε αλλάζεις ή δουλειά ή σπίτι αλλά αυτοκίνητο ΔΕΝ παίρνεις - πόσο πίσω είναι αυτοί οι κουτόφραγκοι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν εσύ δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις δεν φταίω εγώ , τα ίδια τα άρθρα που παραθέτεις λένε 60+  % ρεύμα απο λιγνίτη,φυσικό αέριο και καύση γενικά άρα ρύπους......

τώρα το ότι δεν παράγονται μέσα στις πόλεις δεν σημαίνει ότι δεν παράγονται και αν και πάλι ΑΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΑΠΟ ΑΠΕ ΚΑΙ ΠΥΡΗΝΙΚΑ τότε και ΜΟΝΟ θα θεωρούμε ότι είναι λιγότερα ρυπογόνα τα ηλεκτρικά.

Σαφώς και υποστηρίζω ότι η περισσότερη ενέργεια προέρχεται από ορυκτά καύσιμα (με εξαίρεση κάποιες χώρες). Αυτή είναι η αλήθεια και δεν την αρνήθηκα ποτέ, γι' αυτό και βάζω τα εν λόγω άρθρα/πηγές.

 

Παρόλα αυτά όμως τα ηλεκτρικά συνεχίζουν να είναι καθαρότερα από τα ΜΕΚ ακόμα και με το χάλια ενεργειακό μείγμα που έχουμε αυτή την στιγμή.

 

Οι άνθρωποι ζουν μέσα στις πόλεις και λόγω της ρύπανσης αρρωσταίνουν και πεθαίνουν μέσα στις πόλεις.

 

Όταν η ρύπανση φεύγει από τις πόλεις και μεταφέρεται σε εργοστάσια στην ύπαιθρο πέρα από την κεντρικά ελεγχόμενη και ευκολότερη διαχείριση της ρύπανσης έχουμε και μείωση των ασθενειών και θανάτων άρα καλυτέρευση του επιπέδου ζωής, αύξηση της παραγωγικότητας και μείωση του κόστους ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης της χώρας.

 

https://www.google.gr/search?num=100&newwindow=1&q=health+benefits+of+air+pollution+reduction

 

και ψεύτης δεν είμαι , εσύ είσαι τσαρλαντάνος.

Εγώ βάζω πηγές και τεκμηριώνω τα όσα λέω, δεν κάνω τον ελληνάρα με τον φραπέ στο χέρι για να γράφω ό,τι μου κατέβει.

 

Αν θες μπορείς να με πεις υπεραισιόδοξο για το μέλλον. Αυτό το δέχομαι γιατί η ανθρωπότητα έχει δείξει ότι δεν μπορεί να βελτιώνεται σταθερά για χρόνια χωρίς να κάνει μια χοντρή μ@λακία κάθε τόσο.

 

Εσύ από την άλλη χωρίς να βάζεις ούτε μια πηγή βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα τα οποία δεν βασίζονται στην πραγματικότητα (για τα οποία επιμένεις κιόλας) οπότε δίκαια σε χαρακτηρίζω ψεύτη.

 

Αν μπορέσεις να μου αποδείξεις ότι όσα λες είναι αλήθεια πολύ ευχαρίστως ν' ανακαλέσω και να σου ζητήσω δημόσια συγνώμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία άρα πληγώθηκε ο εγωισμός σου και απο το να συζητήσουμε πολιτισμένο θα πρέπει να μετρήσουμε ποιός την έχει μεγαλύτερη κλασικό ελληνικό forum:Pφέρνω popcorn.... (δεν περίμενα και κάτι άλλο ειναι η αλήθεια αφού ήδη ήσουν εριστικός νομίζοντας ότι εφεύρες τον τροχό και -με τα δικά σου λόγια- οι άλλοι νομίζουν ότι ακόμη ζούμε στον 19 αιώνα... που παρεμπιπτόντως η παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος με οποιοδήποτε τρόπο ήταν περιορισμένη έτσι και αλλιώς μάλλον ήθελες να πεις 20ό)

Δεν είναι θέμα εγωισμού, αλλά αλλεργίας στην εσκεμμένη παραπληροφόρηση.

 

Και ξεκίνησε από εσένα όλο αυτό οπότε μην το ρίχνεις πάνω μου.

 

Επίσης, δεν έγραψα 19ο αιώνα αλλά 1900 υπονοώντας 1900+ αλλά όχι 2000 γιατί εκεί τα πράγματα είχαν ήδη αρχίσει ν' αλλάζουν. Μάλλον το '50 θα ταίριαζε καλύτερα.

 

Καταρχήν το να δανείζεσαι κατευθείαν ενέργεια απο άλλες χώρες δεν ειναι πρωτόγνωρο εμείς δανειζόμαστε απο την Βουλγαρία ας πούμε και άλλες χώρες κάνουν το ίδιο όχι απαραίτητα τριτοκοσμικές πχ η Αγγλία δανείζεται απο την Γαλλία...

 

Αλλά εγώ όταν αναφερόμουν σε "κυριαρχία" φυσικά δεν είχα στο μυαλό μου αθώες συναλλαγές σαν τις απο πάνω.. αλλά στην άσκηση πολιτικών πιέσεων στην πολιτική/διπλωματική υποδούλωση κτλ διότι για να παραχθεί περισσότερη ενέργεια πρέπει απο κάποια πηγή να την πάρουμε (πχ φυσικό αέριο) και μάντεψε ποιος θα ελέγχει την κάνουλα και ποιος θα βάζει τιμές στον τιμοκατάλογο... και αν τον στεναχωρήσουμε τι θα μπορεί να κάνει... πιο απλά δεν γίνεται να στο πω.. αν πάλι δεν καταλαβαίνεις ειναι δικό σου θέμα.

Δεν είπα ότι δεν υπάρχει διασύνδεση μεταξύ χωρών, όλη η Ευρώπη είναι λίγο πολύ διασυνδεδεμένη και το μοίρασμα της ενέργειας είναι κοινή πρακτική.

 

Δεν ξέρω τι είδους κυριαρχίας έχεις στο μυαλό σου αλλά σίγουρα στο μέλλον με την υπερπαραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες (που είναι πρόβλημα ακόμα και τώρα) δεν θα μπορεί να υπάρξει το πρόβλημα που αναφέρεις στο βαθμό που το αναφέρεις.

Ειδικά μάλιστα μεταξύ Ευρώπης και Αμερικής όπου υπάρχει και ένας ωκεανός στην μέση.

 

Αν έλεγες για την Ρωσία να το καταλάβαινα αλλά αυτό το πρόβλημα υπάρχει και τώρα (ειδικά με το πρώην ανατολικό μπλοκ και την Γερμανία) και μάλιστα λόγω του κρύου είναι πολύ πιο άμεσο από μια υποτιθέμενη μείωση στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας την οποία εύκολα την καλύπτεις με εισαγωγές από τους γείτονες ή σε πιο ακραίες καταστάσεις με υποχρεωτική παύση βιομηχανικής παραγωγής για μερικές ώρες.

 

Καταρχήν ενώ μες λες γελοίο μου δείχνεις κάτι pdf με αξία χαρτί υγείας σαν να μου δείχνεις ψηφισμένα νομοσχέδια σοβαρού κράτους (που και αυτά αλλάζουν βλέπε brexit που ήδη το μετάνιωσαν και θέλουν να γυρίσουν πίσω)

Είναι μια μελέτη που δείχνει ότι σε βάθος χρόνου όλα τα προβλήματα μπορούν να λυθούν μιας και δεν υπάρχει κάποιο ανυπέρβλητο εμπόδιο.

 

Αντίστοιχες μελέτες βγαίνουν και σε άλλες χώρες (αλλά και από ανεξάρτητους οργανισμούς) οπότε αν δεν έχεις να παρουσιάσεις ανυπέρβλητα εμπόδια θα προτιμήσω να πιστέψω τον διαχειριστή του δικτύου από εσένα.

 

δεν ξέρω αν αντιλαμβάνεσαι τις επιπλέον απαιτήσεις σε ενέργεια.. θες ~90 kW για να φορτίσεις ένα tesla απο 0 στο 100%

 

πολλαπλασίασε το αυτό επι τον μισό πληθυσμό της Αγγλίας αυτό θα είναι το ελάχιστο peak production που θα πρέπει να έχει η Αγγλία προκειμένου επιπλέον όλων των άλλων αναγκών της προκειμένω να μπορεί να εξασφαλίσει την δυνατότητα στους μισούς πολίτες της να έχουν ηλεκτροκίνητο όχημα χωρίς να γίνουν Ινδία και να τρεμοπαίζουν τα φώτα ή να έχουν blackout.

 

Το ότι δεν θα πάνε όλοι ταυτόχρονα κάθε μέρα να φορτίσουν δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει το δίκτυο να αντέχει κάτι τέτοιο γιατι μπορεί να μην είναι κάτι που θα γίνεται κάθε μέρα είναι κάτι που θα συμβεί όμως μέσα στον χρόνο κτλ.

 

Εντελώς άκυρος ο υπολογισμός που κάνεις. Με την ίδια λογική μπορώ να πω και εγώ ότι θα πρέπει να υπολογίζουν πλυντήριο + κουζίνα (ή τσαγιέρα) στο φουλ.

 

Στην πράξη βλέπουμε όμως (λόγω και των πολιτικών χρέωσης) ότι οι κάτοικοι μιας χώρας δεν πάνε όλοι μπουλούκι να κάνουν τις δουλειές του σπιτιού.

 

Ακόμα και τώρα με ελάχιστη διείσδυση ηλεκτρικών υπάρχουν εταιρίες που προσφέρουν χαμηλότερες ταρίφες σε συγκεκριμένες ώρες ειδικά για φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων ενώ οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες προγραμματίζουν μόνοι τους την φόρτιση ώστε να εκμεταλλεύονται τις χαμηλότερες χρεώσεις μέσα στη μέρα.

 

Υπάρχουν ήδη τεχνολογίες για επικοινωνία αυτοκινήτων με του παρόχους ηλεκτρισμού για απευθείας έλεγχο της φόρτισης (πχ PG&E και BMW), σύνδεση του αυτοκινήτου στο δίκτυο για ανταλλαγή ενέργειας όποτε χρειάζεται με V2G/V2H τεχνολογίες (πχ Nissan) ή φορτιστές που παρακολουθούν τα επίπεδα κατανάλωσης/κόστους/παραγωγής του ρεύματος στο σπίτι και φορτίζουν το αυτοκίνητο όταν είναι φθηνότερο (πχ myenergi).

 

Ο κλάδος προχωράει με ταχείς ρυθμούς και λόγω της σχετικής ευκολίας (απλά κυκλώματα και μπόλικο software) υπάρχουν ένα σωρό startups που παλεύουν να λύσουν το πρόβλημα (ή "πρόβλημα") και ν΄ αποκτήσουν το head start.

 

Στα παραπάνω μπορείς αν θες να υπολογίσεις και την υπερπαραγωγή ενέργειας με αρνητικές ταρίφες που σε πληρώνουν για να καταναλώσεις.

 

Δεν χρειάζεται να googlάρω τίποτα.. απλά δεν καταλαβαίνεις ότι όλα αυτά θα συμβούν τον επόμενο αιώνα και άν

 

Σήμερα η μεγαλύτερη παραγωγή γίνεται με κάρβουνο. και αν στα επόμενα δέκα χρόνια (που ζήτημα αν αυξηθεί η παραγωγή ενέργειας απο τις εναλλακτικές πηγές κατα 10% ΑΝ θέλουμε να είμαστε αισιόδοξοι) αρχίζουν και παράγονται περισσότερα ηλεκτροκίνητα οχήματα σημαίνει πως η τα εργοστάσια που καίνε κάρβουνο και που είναι ήδη πάρα πολλά θα καίνε περισσότερο κάρβουνο

 

Η κατάσταση βελτιώνεται συνεχώς. Τα επιχειρήματά σου όχι (και δυστυχώς ούτε οι πηγές σου).

 

800px-Global_Wind_Power_Cumulative_Capac

GSR_2016_Figure_14.jpg

 

 863px-Price_history_of_silicon_PV_cells_

 

 solar-energy-costs-wind-energy-costs-LCO

 

 

 

Ούτε ο Ανδρέας στα μπαλκόνια τέτοιες υπερβολές... το σκηνικό θα αλλάξει απο μέρα σε μέρα... είμαστε δυό είστε τρεις...

 

σε περίπτωση που δεν το έπιασες αυτό με την παράγραφο που έγραψα πριν..

 

Τα αισιόδοξα projections μοιάζουν κάπως έτσι

 

Τα "αισιόδοξα" σενάρια των IEA και EIA δεν έχουν πέσει ποτέ μέσα. Ούτε καν η Greenpeace δεν έχει πέσει μέσα.

 

Ας κρατάμε μικρό καλάθι για τα projections του 2040.

 

 

 

 

renewables.png

 

 

adam-whitmore-iea-installation-rate.jpg

mit.png

 

Global-cum-inst-solar-PV.png

 

 

1427228604819904.png

 

 

Projected-renewables-share-of-global-pri

 

 

Slide1-e1475166528404.png

 

 

 

 

 

2052-forecast-energy-consumption.png

Με την μικρή διαφορά ότι αναφέρεται στο σύνολο της παραγωγής ενέργειας.

 

Θα έπρεπε να βάλεις το παρακάτω για ηλεκτροπαραγωγή και να διαβάσεις το άρθρο για καλύτερα επιχειρήματα.

 

https://www.eia.gov/outlooks/ieo/exec_summ.php

 

figure_es6.png

Βέβαια και πάλι τα projections αυτά είναι (περίπου) άχρηστα γιατί δεν έχουν πέσει ποτέ μέσα.

 

Το διάγραμμα της Exxon ήταν συμπαθητικό πάντως. lol

 

Τι λέμε τόση ώρα φίλτατε; ότι αν αυξηθούν τα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα αυξηθεί η κατανάλωση ρεύματος (γιατι οι μπαταρίες ξελιγώνουν και χρειάζονται φόρτιση όπως γράψαμε πιο πάνω ~90kW το κάθε ντιντί )

 

Αυτό το ρεύμα αφού η κύρια πηγή του ειναι το κάρβουνο (αυτό σημαίνει όταν βλέπεις 40% solid fuel στο global energy mix) σημαίνει ότι αν αυξηθεί η ανάγκη για ρεύμα (για να φορτίζουμε τα tesla ντε) θα αυξηθεί και το κάψιμο των υδρογονανθράκων που σημαίνει ότι θα αυξηθούν οι ρύποι λόγω αυτής της καύσης...

Ανάλυση νηπιαγωγείου.

 

Εκτός του ότι οι μπαταρίες δεν τραβάνε έτσι απλά ~90kW (αντιστοιχούν σε περίπου 10 μέρες οδήγησης) επιμένεις να μην καταλαβαίνεις ότι δεν έχει καμία σημασία το πόσο αποδοτικό είναι το να καίμε κάρβουνο ή πετρέλαιο.

 

Για να υπολογίσουμε ποιο όχημα είναι πιο καθαρό κάνουμε σούμα όλη την μόλυνση που προκαλείτε από την παραγωγή καυσίμου και την κατασκευή του οχήματος και μετά με βάση τα χιλιόμετρα που οδηγεί ο μέσος άνθρωπος βρίσκουμε περίπου πόσο μολύνει το κάθε όχημα τον χρόνο.

 

Με βάση αυτά τα νούμερα τα ηλεκτρικά οχήματα είναι καθαρότερα ανεξαρτήτως του τρόπου παραγωγής του ρεύματος, πλην κάποιων εξαιρέσεων.

 

Επίσης θα πρέπει να μεγαλώσει η υποδομή και μεγάλωμα της υποδομής σημαίνει έργα και επιπλέον προσωπικό και έργα με επιπλέον προσωπικό σημαίνουν κόστος και κόστος σημαίνει φόροι και φόροι σημαίνει πχ απο 24% στο 30% ο ΦΠΑς

Το δίκτυο αναπτύσσεται έτσι και αλλιώς. Είτε έχουμε ηλεκτρικά είτε όχι η ανάγκη για ρεύμα θα συνεχίσει να αυξάνεται. Τα γραφήματα που έβαλες δεν τα μελέτησε καθόλου;

 

Το ότι θ' ανέβει ο ΦΠΑ επειδή θα έχουμε ηλεκτρικά οχήματα είναι ηλίθιο και μόνο ως σκέψη, όχι να γίνει πράξη κιόλας. Εκτός βέβαια και αν η 6% αύξηση τα τελευταία χρόνια είναι από τα πολλά ηλεκτρικά που κυκλοφορούν στην Ελλάδα.

 

Αν είχες πρόθεση να κάνεις σοβαρή ανάλυση και όχι του πισινού θα έπρεπε πρώτα απ' όλα να ξεκινήσεις με τα κόστη εισαγωγής, επεξεργασίας, διανομής, πώλησης και καύσης πετρελαίου/βενζίνης.

 

Θα πρέπει να υπολογίσεις το μειωμένο κόστος ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και χαμένων εργατοωρών λόγω της μείωσης των ασθενειών και θανάτων του εργατικού δυναμικού στις πόλεις λόγω του περιορισμού/εξάλειψης της ρύπανσης.

 

Θα πρέπει να υπολογίσεις το κέρδος σε εργατοώρες από τον περιορισμό της ανάγκης επισκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων λόγω της αύξησης της αξιοπιστίας από τα λιγότερα μηχανικά μέρη.

 

Θα πρέπει να υπολογίσεις τα κέρδη από την μείωση/εξάλειψη της ανάγκης διαχείρισης των διαφόρων αποβλήτων των ΜΕΚ.

 

Θα πρέπει να υπολογίσεις τα κέρδη από την ενεργειακή απεξάρτηση από τρίτες χώρες.

 

Θα πρέπει να υπολογίσεις και άλλα πολλά που βαριέμαι και δεν έχει και πολύ νόημα να τα γράψω.

 

Έτσι ξεκινάς να κάνεις ανάλυση, δεν πετάς ένα θ' ανέβει ο ΦΠΑ επειδή θα έρθουν τα ηλεκτρικά.

 

Όσο για τους φόρους, δεν πρόκειται να αυξηθούν ή να μειωθούν (levelized, σε βάθος χρόνου), απλά θα περνάνε από τον ένα λογαριασμό στον άλλο.

 

Σε έναν ιδανικό κόσμο σε βάθος χρόνου θα έβλεπες μείωση γιατί σε απόλυτα νούμερα το κράτος θα γλίτωνε χρήματα αλλά αυτά δεν συμβαίνουν στην πράξη.

 

Σκ#$@$τά έχουν πούντες οι πηγές; θες να μας πείς ότι τα οχήματα γίνονται όντως πιο ρυπογόνα κάθε χρόνο όπως πλάκα μας κάνεις; Όσο για τις εναλλακτικές πηγές ενέργειας που μεγαλώνουν μέρα με την μέρα όπως λες και εσύ μούφες και αυτό απλά out of context..

Αν διάβαζες τα άρθρα και τα γραφήματα θα έβλεπες να δίνουν πηγές.

 

Σε αντίθεση με εσένα που δεν δίνεις ούτε μια για τα σενάρια που φτιάχνεις με το μυαλό σου.

 

Επίσης, μάθε τι σημαίνει out of context.

 

energy-footprint-global.png

Εδώ κάτω κάτω είναι. Τις βλέπεις τώρα;

 

Ο ενεργειακός χάρτης των ΗΠΑ δεν είναι ίδιος με τον ενεργειακό χάρτη του κόσμου μιας και η προτεύουσα πηγή ενέργειας ειναι το φυσικό αέριο (εμάς μας ενδιαφέρει ο κόσμος τι κάνει όμως γιατι αν παγκοσμίως αυξηθούν τα ηλεκτρικά τότε το ρεύμα θα έρχεται απο τις πηγές του παγκόσμιου χάρτη ενέργειας και όχι του αμερικάνικού βάλε αστεράκι σε αυτή την παρένθεση γιατι θα μας χρειαστεί)

Πλήρης άγνοια του παγκόσμιου οικονομικού χάρτη.

 

Αυτή την στιγμή υπάρχουν 3 υπερδυνάμεις στον πλανήτη, ΗΠΑ, Ευρώπη και Κίνα.

 

Δίπλα σε αυτούς μπορείς αν θες να βάλεις Αυστραλία, Ινδία, Βραζιλία, Ιαπωνία και κάτι άλλους.

 

Το παιχνίδι θα κριθεί από τους 3 μεγάλους, οι υπόλοιποι είναι εντελώς αδιάφοροι (γιατί απλά θ' ακολουθήσουν τις εξελίξεις).

 

Βαριέμαι να γράψω τους λόγους αλλά αν θες μπορούμε να το συζητήσουμε (αφού πρώτα διαβάσεις που υπάρχουν τα εργοστάσια παραγωγής και σε ποιους ανήκουν τα εργοστάσια, οι τεχνολογίες (IPs) και τα μεγαλύτερα τμήματα R&D).

 

Έτσι πετυχαίνει (τσουβαλιάζοντας όλα μη ηλεκτρικά οχήματα και παράλληλα διαιρώντας τα ηλεκτρικά σε ξέχωρες τάξεις) να κάνει τις μπάρες μικρότερες για τα ηλεκτρικά

 

6N5cfr.jpg

 

Ρεκόρ brain fart.

 

Ειδικά τα γραφήματα που βάζεις είναι παντελώς ηλίθια.

 

Επειδή έχεις γίνει εντελώς ρεζίλι πλέον ας στα κάνω λίγο πιο λιανά.

 

 

All Electric: Ηλεκτρικό όχημα χωρίς κινητήρα βενζίνης που μπορείς να το φορτίσεις ΜΟΝΟ από την πρίζα.

 

Plug-in Hybrid: Υβριδικό όχημα που έχει κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα με μικρή μπαταρία. Η μπαταρία φορτίζει και από την πρίζα.

 

Hybrid: Υβριδικό όχημα που έχει κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα με μικρή μπαταρία. Η μπαταρία ΔΕΝ φορτίζει από την πρίζα.

 

Gasoline: Συμβατικό όχημα που έχει ΜΟΝΟ κινητήρα βενζίνης.

 

Fuel Cell Electric Vehicles: Ηλεκτρικά οχήματα που κινούνται κυρίως με υδρογόνο (το υδρογόνο μετατρέπεται σε ηλεκτρική ενέργεια πάνω στο όχημα). Υπάρχουν ελάχιστα σε κυκλοφορία στον πλανήτη και δεν αξίζει να υπολογίσει κανένας το πόσο μολύνουν (γενικά λίγο αλλά είναι ακριβά και έχουν αρκετά άλλα προβλήματα).

 

Για λόγους που μπορεί ν' αντιληφθεί ο καθένας (εκτός από εσένα) ένα αυτοκίνητο μπορεί να ανήκει αποκλειστικά και μόνο σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες. Δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα πλήρως ηλεκτρικό και να είναι και Hybrid, δηλαδή να έχει κινητήρα βενζίνης.

 

Επομένως, όταν κάνεις σούμα All Electric, Plug-in Hybrid και Hybrid προσθέτεις 3 διαφορετικά οχήματα και τα συγκρίνεις με 1 όχημα. Το γιατί το κάνεις ο θεός και η ψυχή σου.

 

η ειρωνεία είναι ότι εκτός ότι δεν καταλαβαίνεις τιποτα και έχεις το θράσος να προσβάλλεις τον άλλον αυτό που συμβαίνει είναι που και ακόμη μέσα στον μικρόκοσμό σου (όπου εγώ είμαι ο γελοίος βλάκας) πάλι άδικο έχεις γιατι οκ έστω δεν ήξερα τι ειναι ηλεκτρικό όχημα εσύ το link που μου έβαλες καταλαβαίνεις τι δείχνει ρε ΒΡΕΣΤΗΝΛΕΞΗ ;;;

 

Τι είναι τα FCEVs;; δεν θα έπρεπε να μπούνε στην ίδια μπάρα με τα υπόλοιπα ηλεκτροκίνητα όσο αφορά τα στατιστικά που δείχνουν πόσο ρυπένουν τα ηλεκτροκίνητα μιας και το 100% των ρύπων των FCEVs πάει ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΤΙΣΟΥΝ τις μπαταρίες έτσι ώστε να κινηθούν με ρεύμα;;;;

 

όσο BEVs αυτά είναι εκείνα που σου έκανα την χάρη να τα βάλω 70-30 που είναι το αντίθετο στην πραγματικότητα...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

 

Fuel Cell Electric Vehicles: https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_cell_vehicle

 

ο καθένας έχει τον χώρο για την επιφάνεια των πάνελ που θα είναι τέτοια ώστε να μπορούν να φορτίσουν 90kW αυτοκίνητο.. έχει το χρήμα για να τα αγοράσει και την  υποδομή για να αποθηκεύει το ρεύμα τους (γιατι χωρίς υποδομή μόνο με panel ρεύμα είναι και φεύγει σαν να στριμάρεις βίντεο.. χρειάζεσαι buffer (ή αλλιώς μπαταρίες)  αν δεν το χρησιμοποιείς την στιγμή ακριβώς που παράγεται ...  α και επίσης οι μπαταρίες αυτές ειναι απο τοξικό μόλυβδο.. που εκτός απο τοξικός ανάθεμα αν έχουμε σε τέτοια ποσότητα για να βάλει ολη η γη panel....

 

επίσης όλοι μένουν σε 100% ηλιόλουστες περιοχές χωρίς ομίχλες συννεφιά κτλ...

 

Δεν έχουν όλοι αλλά ένα καλό ποσοστό θα έχει. Αυτή την στιγμή είμαστε στο tipping point για πραγματικό ROI (στις μεγάλες αγορές) και το κόστος πέφτει συνεχώς.

 

Όσο για τις μπαταρίες και τον μόλυβδο, ευτυχισμένο το 1900. Η αγορά κινείται προς μπαταρίες λιθίου και ετοιμάζεται και για κάποιες άλλες τεχνολογίες.

 

Τα αποθέματα μια χαρά φτάνουν για όλους, δεν θα υπάρξουν ποτέ ελλείψεις. Πολύ πριν φτάσουμε στο σημείο ν' ανησυχούμε για το πόσο λίθιο έμεινε θα έχουμε περάσει σε νέες τεχνολογίες (άσε βέβαια που το λίθιο ανακυκλώνεται πλήρως οπότε δεν τελειώνει).

 

Οι βορειοευρωπαίοι μια χαρά βάζουν πάνελ, εδώ στα νότια που δεν έχουμε ήλιο δεν συμφέρει.

 

τι τέλεια.. πόσο μαλάκες είμαστε που πληρώνουμε την ΔΕΗ και δεν βάλαμε όλοι panel... και άντε εμεις καλά... οι άγγλοι και οι αμερικάνοι τι ζώα...

ROI και opportunity cost. Δεν είναι ακόμα για όλους.

έπρεπε εσένα να είχαμε για πρωθυπουργό θα μας τα έλυνες όλα τα προβλήματα...

Αφού έγινε ο Αλέξης έχω και εγώ ελπίδες. Θα σου στείλω για να με ψηφίσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε διαβάζω σεντόνια αλλά λάικ++ για την τελευταία φράση

Πολλές οι ανακρίβειες και δεν θα πρέπει να μείνουν αναπάντητες. Τα γραφήματα και οι παραθέσεις το σεντονιάζουν αρκετά πάντως.

 

Βασίζομαι και στην δική σου ψήφο, να ξέρεις. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...