Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, thanasis00 είπε

Καλημέρα, ξεκίνησα τα refund requests σε μια combined παραγγελία που δεν έφτασε ποτέ. Στα 2/4 προϊόντα το refund πήγε μια χαρά, στα 2 αλλά ο πωλητής μου λέει ότι θα φτάσει το προϊόν και να κλείσω το dispute. Το tracking number είναι κολλημένο από 04/04/2923, στο cainiao δείχνει αυτό 

image.jpeg.5a43f8eb5d7538feafa67cc08e026c47.jpeg

αλλά στη dpd δείχνει ότι δεν έχει μπει Ελλάδα ακόμα. Ο πωλητής επιμένει ότι είναι Ελλάδα και θα παραλάβω. Τι να του απαντήσω;

στην σελίδα της Acs τι δείχνει το τρακινγκ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, thanasis00 είπε

Καλημέρα, ξεκίνησα τα refund requests σε μια combined παραγγελία που δεν έφτασε ποτέ. Στα 2/4 προϊόντα το refund πήγε μια χαρά, στα 2 αλλά ο πωλητής μου λέει ότι θα φτάσει το προϊόν και να κλείσω το dispute. Το tracking number είναι κολλημένο από 04/04/2923, στο cainiao δείχνει αυτό 

image.jpeg.5a43f8eb5d7538feafa67cc08e026c47.jpeg

αλλά στη dpd δείχνει ότι δεν έχει μπει Ελλάδα ακόμα. Ο πωλητής επιμένει ότι είναι Ελλάδα και θα παραλάβω. Τι να του απαντήσω;

Εδώ θα βοηθούσε να μας έδειχνε το tracking number για να σε βοηθήσουμε καλύτερα. Η δική μου εμπειρία λέει ότι θα παραλάβεις τελικά με μεγάλη αδικαιολογητη καθυστέρηση φυσικά. Εγώ θα περίμενα να λήξουν οι 90 μέρες (ίσως και λίγο παραπάνω) που βάζει το ali ως όριο για παραλαβή και μετά να έκανα κάποια κίνηση. Έχεις περιθώριο ακόμη και 15 μέρες μετά την υποτιθέμενη παραλαβή να κάνεις dispute. Τώρα η απόφαση είναι δική σου. Μετά τις 90 μέρες το ali θα δεχτεί σίγουρα το dispute. Ειδικά αν δεν φαίνεται στο tracking number ότι έφτασε Ελλάδα το δεμα. Το σωστό και το ηθικό βέβαια θα είναι, αν τελικά παραλάβεις, να επικοινωνήσεις με τους πωλητές για την επιστροφή του Refund. 

Επεξ/σία από Nnoutas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, σας απαντάω στα ερωτήματα:

1. Η ACS δεν το αναγνωρίζει το tracking number γιατί δεν έχει αλλάξει το tracking number ακόμα σε τοπικό, και αυτό λέει δε βρέθηκε. Εννοείται δοκίμασα και elta και ούτε εκεί αναγνωρίζεται κάτι.

2. Η dpd.gr που είναι υπεύθυνη για την εισαγωγή, το μόνο που γράφει είναι "Παραλήφθηκαν τα δεδομένα της αποστολής" στις 29/03/2023, καμία ενημέρωση από τότε. Τους έστειλα και μήνυμα και μου είπαν ότι αφού δεν έχει φτάσει ακόμα Ελλάδα, δε μπορούν να κάνουν τίποτα.

3. Εννοείται ότι έχουν παρέλθει οι 90 ημέρες, αλλιώς δε θα άνοιγα το dispute request.

Η δική μου εκτίμηση είναι ότι μάλλον δε θα παραλάβω ποτέ, γιατί μου φαίνεται αδιανόητο το δέμα να είναι κολλημένο για 2.5 μήνες και ξαφνικά να κουνηθεί, κάπου θα έχει χαθεί λογικά, και αποτυπώνεται και από τους 2/4 πωλητές, που στο dispute request έκαναν κατ ευθείαν αποδοχή για επιστροφή χρημάτων.

Το όλο ζήτημα είναι τώρα με τους άλλους 2, που αρνούνται να επιστρέψουν λεφτά και επιμένουν ότι θα παραλάβω. Γνωρίζω ότι αν ακυρώσω το dispute, λογικά δε θα έχω άλλη ευκαιρία μελλοντικά για να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω, και προφανώς φαίνεται ότι δεν θα παραλάβω ποτέ το δέμα. 'Εχω παραλάβει από τις 04/04/2023 άλλα 4 δέματα από aliexpress χωρίς θέματα μέχρι σήμερα, οπότε δεν υπάρχει καμία λογική στο ότι θα παραλάβω αυτό που είναι κολλημένο τόσο καιρό...

Οπότε ξαναρωτώ, πως μπορώ να προχωρήσω τη κουβέντα για να πάει για refund? Σε προηγούμενη προσπάθεια για άλλο δέμα που δεν έφτασε (πριν 4-5 μήνες), δεν τους έφταναν screenshots + links από ΕΛΤΑ, επέμεναν ότι το δέμα είχε φτάσει, αλλά δεν είχε φτάσει ποτέ εδώ στο τοπικό υποκατάστημα, ούτε το έβρισκαν και στο σύστημα. Οπότε θέλω να βρω έναν τρόπο να ξεκαθαρίσει ότι θέλω τα λεφτά μου πίσω.

Επεξ/σία από thanasis00
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, thanasis00 είπε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, σας απαντάω στα ερωτήματα:

1. Η ACS δεν το αναγνωρίζει το tracking number γιατί δεν έχει αλλάξει το tracking number ακόμα σε τοπικό, και αυτό λέει δε βρέθηκε. Εννοείται δοκίμασα και elta και ούτε εκεί αναγνωρίζεται κάτι.

2. Η dpd.gr που είναι υπεύθυνη για την εισαγωγή, το μόνο που γράφει είναι "Παραλήφθηκαν τα δεδομένα της αποστολής" στις 29/03/2023, καμία ενημέρωση από τότε. Τους έστειλα και μήνυμα και μου είπαν ότι αφού δεν έχει φτάσει ακόμα Ελλάδα, δε μπορούν να κάνουν τίποτα.

3. Εννοείται ότι έχουν παρέλθει οι 90 ημέρες, αλλιώς δε θα άνοιγα το dispute request.

Η δική μου εκτίμηση είναι ότι μάλλον δε θα παραλάβω ποτέ, γιατί μου φαίνεται αδιανόητο το δέμα να είναι κολλημένο για 2.5 μήνες και ξαφνικά να κουνηθεί, κάπου θα έχει χαθεί λογικά, και αποτυπώνεται και από τους 2/4 πωλητές, που στο dispute request έκαναν κατ ευθείαν αποδοχή για επιστροφή χρημάτων.

Το όλο ζήτημα είναι τώρα με τους άλλους 2, που αρνούνται να επιστρέψουν λεφτά και επιμένουν ότι θα παραλάβω. Γνωρίζω ότι αν ακυρώσω το dispute, λογικά δε θα έχω άλλη ευκαιρία μελλοντικά για να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω, και προφανώς φαίνεται ότι δεν θα παραλάβω ποτέ το δέμα. 'Εχω παραλάβει από τις 04/04/2023 άλλα 4 δέματα από aliexpress χωρίς θέματα μέχρι σήμερα, οπότε δεν υπάρχει καμία λογική στο ότι θα παραλάβω αυτό που είναι κολλημένο τόσο καιρό...

Οπότε ξαναρωτώ, πως μπορώ να προχωρήσω τη κουβέντα για να πάει για refund? Σε προηγούμενη προσπάθεια για άλλο δέμα που δεν έφτασε (πριν 4-5 μήνες), δεν τους έφταναν screenshots + links από ΕΛΤΑ, επέμεναν ότι το δέμα είχε φτάσει, αλλά δεν είχε φτάσει ποτέ εδώ στο τοπικό υποκατάστημα, ούτε το έβρισκαν και στο σύστημα. Οπότε θέλω να βρω έναν τρόπο να ξεκαθαρίσει ότι θέλω τα λεφτά μου πίσω.

Τους απαντάς ότι το δέμα, από όσα φαίνονται στο tracking number δεν έχει φτάσει καν Ελλάδα και επιμένεις στο dispute. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία από μέρους τους να μην σου κάνουν Refund. Το ali δεν έχει ρόλο σε αυτό; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Nnoutas είπε

Τους απαντάς ότι το δέμα, από όσα φαίνονται στο tracking number δεν έχει φτάσει καν Ελλάδα και επιμένεις στο dispute. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία από μέρους τους να μην σου κάνουν Refund. Το ali δεν έχει ρόλο σε αυτό; 

 

Δε γνωρίζω ακόμα, είμαι στη πρώτη άρνηση του dispute. Τελευταία φορά δε δικαιώθηκα όποτε τώρα θέλω να το παω σωστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, thanasis00 είπε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, σας απαντάω στα ερωτήματα:

1. Η ACS δεν το αναγνωρίζει το tracking number γιατί δεν έχει αλλάξει το tracking number ακόμα σε τοπικό, και αυτό λέει δε βρέθηκε. Εννοείται δοκίμασα και elta και ούτε εκεί αναγνωρίζεται κάτι.

2. Η dpd.gr που είναι υπεύθυνη για την εισαγωγή, το μόνο που γράφει είναι "Παραλήφθηκαν τα δεδομένα της αποστολής" στις 29/03/2023, καμία ενημέρωση από τότε. Τους έστειλα και μήνυμα και μου είπαν ότι αφού δεν έχει φτάσει ακόμα Ελλάδα, δε μπορούν να κάνουν τίποτα.

3. Εννοείται ότι έχουν παρέλθει οι 90 ημέρες, αλλιώς δε θα άνοιγα το dispute request.

Η δική μου εκτίμηση είναι ότι μάλλον δε θα παραλάβω ποτέ, γιατί μου φαίνεται αδιανόητο το δέμα να είναι κολλημένο για 2.5 μήνες και ξαφνικά να κουνηθεί, κάπου θα έχει χαθεί λογικά, και αποτυπώνεται και από τους 2/4 πωλητές, που στο dispute request έκαναν κατ ευθείαν αποδοχή για επιστροφή χρημάτων.

Το όλο ζήτημα είναι τώρα με τους άλλους 2, που αρνούνται να επιστρέψουν λεφτά και επιμένουν ότι θα παραλάβω. Γνωρίζω ότι αν ακυρώσω το dispute, λογικά δε θα έχω άλλη ευκαιρία μελλοντικά για να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω, και προφανώς φαίνεται ότι δεν θα παραλάβω ποτέ το δέμα. 'Εχω παραλάβει από τις 04/04/2023 άλλα 4 δέματα από aliexpress χωρίς θέματα μέχρι σήμερα, οπότε δεν υπάρχει καμία λογική στο ότι θα παραλάβω αυτό που είναι κολλημένο τόσο καιρό...

Οπότε ξαναρωτώ, πως μπορώ να προχωρήσω τη κουβέντα για να πάει για refund? Σε προηγούμενη προσπάθεια για άλλο δέμα που δεν έφτασε (πριν 4-5 μήνες), δεν τους έφταναν screenshots + links από ΕΛΤΑ, επέμεναν ότι το δέμα είχε φτάσει, αλλά δεν είχε φτάσει ποτέ εδώ στο τοπικό υποκατάστημα, ούτε το έβρισκαν και στο σύστημα. Οπότε θέλω να βρω έναν τρόπο να ξεκαθαρίσει ότι θέλω τα λεφτά μου πίσω.

εάν οι πωλητές δεν σου δίνουν τα χρήματα πίσω περιμένεις μέχρι να κάνει step in στο dispute το AliExpress, βάζεις τα αποτελέσματα του τρακινγκ για να φαίνεται που είναι το δέμα,στην τελική ακόμη και αν δεν σε δικαιώσει το AliExpress κάνεις αμφισβήτηση της χρέωσης στην τράπεζα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγορά 2 προϊόντων στις 15 Ιουνίου με Cainiao Super Economy & Cainiao Super Economy Global

Σήμερα 9 μέρες μετά έφτασε το δέμα στην Ελλάδα και παραδόθηκε σήμερα στην ACS, όπου φορτώθηκε για τον τόπο διαμονής μου…

Εάν δεν ήταν αύριο Κυριακή θα είχα παραλάβει…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Αγορά 2 προϊόντων στις 15 Ιουνίου με Cainiao Super Economy & Cainiao Super Economy Global

Σήμερα 9 μέρες μετά έφτασε το δέμα στην Ελλάδα και παραδόθηκε σήμερα στην ACS, όπου φορτώθηκε για τον τόπο διαμονής μου…

Εάν δεν ήταν αύριο Κυριακή θα είχα παραλάβει…

Αντίθετα εμενα με ελτα απο 14/5 ακόμα έρχεται 😂

Μας έδωσε η acs, γιατί οι άλλοι πάνε για φούντο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, thanasis00 είπε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, σας απαντάω στα ερωτήματα:

1. Η ACS δεν το αναγνωρίζει το tracking number γιατί δεν έχει αλλάξει το tracking number ακόμα σε τοπικό, και αυτό λέει δε βρέθηκε. Εννοείται δοκίμασα και elta και ούτε εκεί αναγνωρίζεται κάτι.

2. Η dpd.gr που είναι υπεύθυνη για την εισαγωγή, το μόνο που γράφει είναι "Παραλήφθηκαν τα δεδομένα της αποστολής" στις 29/03/2023, καμία ενημέρωση από τότε. Τους έστειλα και μήνυμα και μου είπαν ότι αφού δεν έχει φτάσει ακόμα Ελλάδα, δε μπορούν να κάνουν τίποτα.

3. Εννοείται ότι έχουν παρέλθει οι 90 ημέρες, αλλιώς δε θα άνοιγα το dispute request.

Η δική μου εκτίμηση είναι ότι μάλλον δε θα παραλάβω ποτέ, γιατί μου φαίνεται αδιανόητο το δέμα να είναι κολλημένο για 2.5 μήνες και ξαφνικά να κουνηθεί, κάπου θα έχει χαθεί λογικά, και αποτυπώνεται και από τους 2/4 πωλητές, που στο dispute request έκαναν κατ ευθείαν αποδοχή για επιστροφή χρημάτων.

Το όλο ζήτημα είναι τώρα με τους άλλους 2, που αρνούνται να επιστρέψουν λεφτά και επιμένουν ότι θα παραλάβω. Γνωρίζω ότι αν ακυρώσω το dispute, λογικά δε θα έχω άλλη ευκαιρία μελλοντικά για να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω, και προφανώς φαίνεται ότι δεν θα παραλάβω ποτέ το δέμα. 'Εχω παραλάβει από τις 04/04/2023 άλλα 4 δέματα από aliexpress χωρίς θέματα μέχρι σήμερα, οπότε δεν υπάρχει καμία λογική στο ότι θα παραλάβω αυτό που είναι κολλημένο τόσο καιρό...

Οπότε ξαναρωτώ, πως μπορώ να προχωρήσω τη κουβέντα για να πάει για refund? Σε προηγούμενη προσπάθεια για άλλο δέμα που δεν έφτασε (πριν 4-5 μήνες), δεν τους έφταναν screenshots + links από ΕΛΤΑ, επέμεναν ότι το δέμα είχε φτάσει, αλλά δεν είχε φτάσει ποτέ εδώ στο τοπικό υποκατάστημα, ούτε το έβρισκαν και στο σύστημα. Οπότε θέλω να βρω έναν τρόπο να ξεκαθαρίσει ότι θέλω τα λεφτά μου πίσω.

Αυτό που σου έγραψε ο @radiotv πιο πάνω. Αρνείσαι την πρόταση του πωλητή πατάς "Reject All", μετά θα βγάλει ένα παραθυράκι, αν θες να μείνει όπως ειναι από δική σου πλευρά επιλεγείς "No, keep my original proposal" αν θες να αλλάξεις την πρόταση σου επιλέγεις "Yes, i'm sure"

Μετά θα κάνει step in το Aliexpress και θα σου κάνει κάποια πρόταση, λογικά θα ειναι refund και την αποδέχεσαι.

Αν κολλήσεις κάπου μη πατάς ότι να ναι ρώτα εδώ η ανέβασε screenshot να σε βοηθήσουμε.

dispute 1.JPG

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ για την προηγούμενη απάντηση. Έχω και μια καινούργια ερώτηση σχετικά με το ΦΠΑ. 

---For total cost 185,82usd or 170,36 euros, the price just includes product cost and shipping cost, not includes VAT cost and customs tax cost.

As per service rule on aliexpress store, when order amount is more than 150 EUO, Europe buyer just pays product cost and shipping cost on aliexpress store. Buyer needs to pay VAT cost and customs clearance cost when package reaches buyers local customs office. 

As per service rule on aliexpress store, when order amount is less than 150 EUO, Europe buyer needs to pay product cost, shipping cost and VAT cost on alixpress store.

Στη σελίδα του προϊόντος όμως η τιμή περιλαμβάνει το ΦΠΑ.  

https://a.aliexpress.com/_mr09syM

Ισχύουν όσα λέει ο πωλητής ή όχι;

Ευχαριστώ πολύ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, geominas είπε

Ευχαριστώ πολύ για την προηγούμενη απάντηση. Έχω και μια καινούργια ερώτηση σχετικά με το ΦΠΑ. 

---For total cost 185,82usd or 170,36 euros, the price just includes product cost and shipping cost, not includes VAT cost and customs tax cost.

As per service rule on aliexpress store, when order amount is more than 150 EUO, Europe buyer just pays product cost and shipping cost on aliexpress store. Buyer needs to pay VAT cost and customs clearance cost when package reaches buyers local customs office. 

As per service rule on aliexpress store, when order amount is less than 150 EUO, Europe buyer needs to pay product cost, shipping cost and VAT cost on alixpress store.

Στη σελίδα του προϊόντος όμως η τιμή περιλαμβάνει το ΦΠΑ.  

https://a.aliexpress.com/_mr09syM

Ισχύουν όσα λέει ο πωλητής ή όχι;

Ευχαριστώ πολύ!

Όλα αναλυτικά στην σελίδα 294 από τον@sakisgri

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, geominas είπε

Ευχαριστώ πολύ για την προηγούμενη απάντηση. Έχω και μια καινούργια ερώτηση σχετικά με το ΦΠΑ. 

---For total cost 185,82usd or 170,36 euros, the price just includes product cost and shipping cost, not includes VAT cost and customs tax cost.

As per service rule on aliexpress store, when order amount is more than 150 EUO, Europe buyer just pays product cost and shipping cost on aliexpress store. Buyer needs to pay VAT cost and customs clearance cost when package reaches buyers local customs office. 

As per service rule on aliexpress store, when order amount is less than 150 EUO, Europe buyer needs to pay product cost, shipping cost and VAT cost on alixpress store.

Στη σελίδα του προϊόντος όμως η τιμή περιλαμβάνει το ΦΠΑ.  

https://a.aliexpress.com/_mr09syM

Ισχύουν όσα λέει ο πωλητής ή όχι;

Ευχαριστώ πολύ!

Είναι απλά τα πράγματα, με λίγα λόγια αν το προϊόν ΜΟΝΟ (χωρίς τα μεταφορικά) κοστίζει από 186€ και κάτω θα δεις Vat Included (με Φ.Π.Α) και αν ο τρόπος αποστολής ειναι ασφαλής ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Αν το προϊόν κοστίζει πάνω από 186€ (χωρίς τα μεταφορικά) αντί για Vat Included θα γράφει Price Adjustment, οπού αφαιρείται ο Φ.Π.Α από το Aliexpress και περνάει τελωνείο στην Ελλαδα για να πληρωσεις εδώ τον Φ.Π.Α που αφαιρέθηκε και μαζί με αυτό τέλη εκτελωνισμού και δασμοί.

Δεν Ισχύουν αυτά που λέει ο πωλητής αλλά και αυτός ξέρει όσα ξέρουν οι περισσότεροι εδώ στην Ελλαδα που ειναι ότι το όριο ειναι 150€. Ναι ειναι 150€ άλλα μόνο αξία του προϊόντος, με τον Φ.Π.Α το όριο πάει στα 186€ και όπως έγραψα πιο πάνω Χωρίς τα μεταφορικά. Μη ξεχνάμε ότι το Aliexpress ειναι πλατφόρμα, εμείς πληρώνουμε το Aliexpress και το Aliexpress τους πωλητές.

Θα βάλω 2 φώτο κάτω που καλύπτουν αυτά που γράφω.

Στην πρώτη περίπτωση το προϊόν κάνει 249,53€ θα δεις Price adjustment (αφαιρείται ο Φ.Π.Α), περνάει τελωνείο.

Στην δεύτερη περίπτωση θα δεις το ίδιο προϊόν κάνει 68,38€ έχει μεταφορικά 140.07€ σύνολο βγαίνει 199,71€ ειναι πάνω από το όριο (186€) αλλά ειναι Vat Included δλδ δεν περνάει τελωνείο στην Ελλαδα, επειδή όπως έγραψα τα μεταφορικά δεν ειναι μέσα στο όριο όταν αναγράφονται χωριστά στο τιμολόγιο, όπως κάνει το Aliexpress.

Για τα υπόλοιπα που γράφω κάνω copy paste κάτω από εδώ https://www.angroid.gr/android-tutorials/allages-apo-1i-ioylioy-kai-katargisi-tis-ateleias-agores-ektos-e-e-kai-teloneio-pos-tha-kano-agores-apo-kina-kai-agglia-posa-tha-pliroso-sto-teloneio

Για τα αντικείμενα μέχρι 150€ τα ΕΛΤΑ πλέον χρησιμοποιούν την «ίδια αξία» (εσωτερική αξία), η οποία σε αντίθεση με τη CIF, αφορά μόνο το κόστος το αντικειμένου.

Με λίγα λόγια αν αγοράσετε κάτι το οποίο έχει ξεκάθαρα στις χρεώσεις, άλλη χρέωση αντικειμένου και άλλη χρέωση αποστολής, το όριο ειναι η αξία του αντικειμένου είναι ΜΟΝΟ η δικιά του. Δεν προσμετράτε σε αυτή το κόστος των μεταφορικών.

Σας το αντιγράφω και απο το taxheaven.gr που τα λένε καλύτερα απο εμένα.

Ως «ίδια αξία» (εσωτερική αξία)νοείται:
α) για εμπορεύματα εμπορικού χαρακτήρα: η τιμή των εμπορευμάτων αυτών καθαυτά όταν πωλούνται για εξαγωγή στο τελωνειακό έδαφος της Ένωσης, μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων μεταφοράς και ασφάλισης, εκτός εάν αυτά περιλαμβάνονται στην τιμή και δεν αναγράφονται χωριστά στο τιμολόγιο, και τυχόν άλλων φόρων και επιβαρύνσεων που μπορούν να ελεγχθούν από τις τελωνειακές αρχές από κάθε σχετικό έγγραφο·
β) για εμπορεύματα χωρίς εμπορικό χαρακτήρα: η τιμή που θα είχε καταβληθεί για τα ίδια τα εμπορεύματα εάν είχαν πωληθεί για εξαγωγή στο τελωνειακό έδαφος της Ένωσης.

Screenshot_20230421_232030_AliExpress.jpg

Screenshot_20230421_232221_AliExpress.jpg

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας!

Σε αγορά ενός μικροαντικειμενου είχα επιλέξει αποστολή μέσω cainiao super economy global. Ο tracking number που έλαβα είναι: SYAE015066975, γνωρίζουμε αν θα περάσει από τελωνείο;

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, ted90 said:

Καλησπέρα σας!

Σε αγορά ενός μικροαντικειμενου είχα επιλέξει αποστολή μέσω cainiao super economy global. Ο tracking number που έλαβα είναι: SYAE015066975, γνωρίζουμε αν θα περάσει από τελωνείο;

Ευχαριστώ.

 

Καλησπέρα με βάση το πόστ του @sakisgri σελ 294 το cainiao super economy global είναι ασφαλές και το tracking θα είναι μέχρι όταν φτάσει Αθήνα, μετά περιμένεις να το αφήσει ο ταχυδρόμος. Η SunYou μάλλον το έχει αναλάβει με βάση το tracking, μπορείς να το παρακολουθείς και απο parcelsapp . Λογικά δεν θα χρεωθείς κάτι αν εχουν δηλωθεί όλα σωστά απο πλευράς πωλητή/aliexpress.

Μπορείς να βάζεις περισσότερα απο 1 είδη απο διαφορετικούς πωλητές ώστε οι παραγγελίες σου να γίνονται combine και να έρχονται με ACS πιο γρήγορα 

Εμένα τώρα σε πρόσφατη αγορά ενός Orange Pi μου έδωσαν το εξής tracking LS522483604NL

Είχα να δώ καιρό PostNL, αν θυμάμαι καλά η PostNL καθυστερεί πολύ, ισχυεί ακόμη αυτό? 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, omokas είπε

Εμένα τώρα σε πρόσφατη αγορά ενός Orange Pi μου έδωσαν το εξής tracking LS522483604NL

Είχα να δώ καιρό PostNL, αν θυμάμαι καλά η PostNL καθυστερεί πολύ, ισχυεί ακόμη αυτό? 

Ποιος ήταν ο τρόπος αποστολής και έρχεται μέσω Ολλανδίας, Cainiao standard for special goods? Αν ναι έπρεπε να κοιτάξεις σε άλλο κατάστημα που να έχει τρόπο αποστολής Aliexpress standard shipping. Γιατί δεν βλέπω να έχει μπαταρία λιθιου για να έρθει μέσω Ολλανδίας.

Ναι έχουν καθυστέρηση από 45 έως 60 μέρες συνήθως κάνει, πιο κοντά στις 60.

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...