Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 minutes ago, sakisgri said:

Προστασία έχει, Αν δεν φανεί ότι το παρέλαβε τα ΕΛΤΑ. δλδ αν το δέμα δεν φτάσει ποτέ Ελλαδα, θα πάρεις 100% refund.

Αν σου δώσει χαρτί τα ΕΛΤΑ ότι δεν παρέλαβαν το δέμα, παίρνεις 100% refund.

Αλλά πως θα σου δώσουν χαρτί τα ΕΛΤΑ ότι δεν παρέλαβαν το δέμα όταν φαινεται ξεκάθαρα από το tracking ότι το σκαναρισαν στην Αθήνα που σημαίνει το παρέλαβαν;

άρα ΔΕΝ έχει προστασία. Αυτό δεν είναι προστασία που γράφεις σύμφωνα με της περιγραφή το Αλί δλδ που αλλιως στο πούλησε. Το Αλί δεν λέει τέτοιο συλλογισμό που λες στη συμφωνία και έγραψα ακριβώς τι λεει και το γράφω παλι από κάτω. Τα "αν" και "αν" και "εφόσον" δεν τα γράφει το ΑΛΙ στην συμφωνία που κάναμε όταν μου πουλούσε "προστασία". Δεν την τιμά και τέλος!! Φταιει γιατί με εξαπάτησε "καθησυχάζοντάς" με (ψευδώς) ότι δεν έχω ρίσκο.-

Buyer Protection
Welcome to AliExpress Buyer Protection. We want you to shop with confidence and worry less. Our Buyer Protection ensures that your purchases are covered in the event that you encounter a problem.
Basic Guarantees
If you didn't receive your product or it is significantly different to the description, we guarantee to refund your payment
On Time Delivery GuaranteeWe want to ensure that your purchase will arrive on time, therefore we provide a guarantee that products will be delivered by a set date
Terms & Conditions
Your purchase is protected if:- The item was purchased on our platform.
- The item you received was damaged, defective, or substantially different from the item represented on the product detail page.
- Your order did not arrive not due to factors related to the buyer (for example: the wrong shipping address was provided).
- You raise a claim by opening a dispute.
- Your account is in good standing.
- Your item is returned to the seller due to customs duties (customs clearance/taxes are not included).

 

Οπότε μην κάνουμε το άσπρο μαύρο μόνοι μας και κερατάδες και δαρμένοι. Οπως είπα Ας έλεγε ΔΕΝ εχεις προστασία με το economy ή εχεις μονο μέχρι την ουγκαρία ή αμα έρθει αλλά είναι ελαττωματικό να το ξέρω να κάνω το κουμάντο μου . Δεν μου το είπε έτσι αλλά μου έριξε στάχτη στα μάτια να ψωνίσω "με confidenc and worry less" (lol).

Νταξ τώρα δεν κλαίω για 8.4Ε αλλά να τα λέμε όπως πρέπει να τα μαθαίνουν και οι "νέοι" όπως θα τα είχα μάθει εγώ αν κάποιος τα έλεγε κάθε 2-3 σελίδες που διάβασα όταν μπήκα εδώ πριν ψωνίσω λίγο γιατί το μονο που φοβόμουν τότε ήταν το τελωνείο και για αυτό ρώτησα και όχι ότι δεν θα αποζημιωθώ αν χαθεί (που το θεωρούσα δεδομένο τότε και διαβάζοντας το buyers protection). 

 

Επεξ/σία από keysmith
  • Like 1
  • Απαντ. 8,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, keysmith είπε

άρα ΔΕΝ έχει προστασία. Αυτό δεν είναι προστασία που γράφεις σύμφωνα με της περιγραφή το Αλί δλδ που αλλιως στο πούλησε. Το Αλί δεν λέει τέτοιο συλλογισμό που λες στη συμφωνία και έγραψα ακριβώς τι λεει και το γράφω παλι από κάτω. Τα "αν" και "αν" και "εφόσον" δεν τα γράφει το ΑΛΙ στην συμφωνία που κάναμε όταν μου πουλούσε "προστασία". Δεν την τιμά και τέλος!! Φταιει γιατί με εξαπάτησε "καθησυχάζοντάς" με (ψευδώς) ότι δεν έχω ρίσκο.-

Buyer Protection
Welcome to AliExpress Buyer Protection. We want you to shop with confidence and worry less. Our Buyer Protection ensures that your purchases are covered in the event that you encounter a problem.
Basic Guarantees
If you didn't receive your product or it is significantly different to the description, we guarantee to refund your payment
On Time Delivery GuaranteeWe want to ensure that your purchase will arrive on time, therefore we provide a guarantee that products will be delivered by a set date
Terms & Conditions
Your purchase is protected if:- The item was purchased on our platform.
- The item you received was damaged, defective, or substantially different from the item represented on the product detail page.
- Your order did not arrive not due to factors related to the buyer (for example: the wrong shipping address was provided).
- You raise a claim by opening a dispute.
- Your account is in good standing.
- Your item is returned to the seller due to customs duties (customs clearance/taxes are not included).

 

Οπότε μην κάνουμε το άσπρο μαύρο μόνοι μας και κερατάδες και δαρμένοι. Οπως είπα Ας έλεγε ΔΕΝ εχεις προστασία με το economy ή εχεις μονο μέχρι την ουγκαρία ή αμα έρθει αλλά είναι ελαττωματικό να το ξέρω να κάνω το κουμάντο μου . Δεν μου το είπε έτσι αλλά μου έριξε στάχτη στα μάτια να ψωνίσω "με confidenc and worry less" (lol).

Νταξ τώρα δεν κλαίω για 8.4Ε αλλά να τα λέμε όπως πρέπει να τα μαθαίνουν και οι "νέοι" όπως θα τα είχα μάθει εγώ αν κάποιος τα έλεγε κάθε 2-3 σελίδες που διάβασα όταν μπήκα εδώ πριν ψωνίσω λίγο γιατί το μονο που φοβόμουν τότε ήταν το τελωνείο και για αυτό ρώτησα και όχι ότι δεν θα αποζημιωθώ αν χαθεί (που το θεωρούσα δεδομένο τότε και διαβάζοντας το buyers protection). 

 

Οι αγορές για εξωτερικό δεν είναι για όλους (ειδικά από Κίνα ή από τριτο τέταρτα sites), και το aliexpress δεν είναι buyer friendly (δυστυχώς κατέληξε έτσι μετά το σκάσιμο του κορονοϊού πριν δεν είχες τέτοια προβλήματα για μη refund στα untracked) αν δεν ξέρεις πως να το λειτουργήσεις σωστά.

Το καλύτερο buyer protection είναι ο πάροχος της κάρτας σου, η διαδικασία για Refund πολύ απλή και αυτοματοποιημένη πλέον εφόσον φας άκυρο από Aliexpress. Αν ξέρουμε πως να προστατέψουμε τον εαυτό μας δεν μας νοιάζει καν το buyer protection. 

Long story short, δεν είναι risk free το Aliexpress αν δεν γνωρίζει κάποιος, οπότε όποιος δεν θέλει να ασχοληθεί καλύτερα να μην αγοράζει από εκεί για να μην μπει σε μπελάδες και μη παραλαβές. 

Πλέον υπάρχουν τόσες εναλλακτικές που δεν υπάρχει λόγος καν να διαφωνείτε για το ποιος είναι ο σωστός, δεν είναι όλα τα site για όλους, ο αγοραστής βάζει κριτήρια αν δεν τα καλύπτει το site που θέλει να χρησιμοποιήσει του ρίχνει μαύρο και πάει στο επόμενο. 

  • Like 3
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Billator είπε

Οι αγορές για εξωτερικό δεν είναι για όλους (ειδικά από Κίνα ή από τριτο τέταρτα sites), και το aliexpress δεν είναι buyer friendly (δυστυχώς κατέληξε έτσι μετά το σκάσιμο του κορονοϊού πριν δεν είχες τέτοια προβλήματα για μη refund στα untracked) αν δεν ξέρεις πως να το λειτουργήσεις σωστά.

Το καλύτερο buyer protection είναι ο πάροχος της κάρτας σου, η διαδικασία για Refund πολύ απλή και αυτοματοποιημένη πλέον εφόσον φας άκυρο από Aliexpress. Αν ξέρουμε πως να προστατέψουμε τον εαυτό μας δεν μας νοιάζει καν το buyer protection. 

Long story short, δεν είναι risk free το Aliexpress αν δεν γνωρίζει κάποιος, οπότε όποιος δεν θέλει να ασχοληθεί καλύτερα να μην αγοράζει από εκεί για να μην μπει σε μπελάδες και μη παραλαβές. 

Πλέον υπάρχουν τόσες εναλλακτικές που δεν υπάρχει λόγος καν να διαφωνείτε για το ποιος είναι ο σωστός, δεν είναι όλα τα site για όλους, ο αγοραστής βάζει κριτήρια αν δεν τα καλύπτει το site που θέλει να χρησιμοποιήσει του ρίχνει μαύρο και πάει στο επόμενο. 

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο 🙂

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Billator είπε

Οι αγορές για εξωτερικό δεν είναι για όλους (ειδικά από Κίνα ή από τριτο τέταρτα sites), και το aliexpress δεν είναι buyer friendly (δυστυχώς κατέληξε έτσι μετά το σκάσιμο του κορονοϊού πριν δεν είχες τέτοια προβλήματα για μη refund στα untracked) αν δεν ξέρεις πως να το λειτουργήσεις σωστά.

Το καλύτερο buyer protection είναι ο πάροχος της κάρτας σου, η διαδικασία για Refund πολύ απλή και αυτοματοποιημένη πλέον εφόσον φας άκυρο από Aliexpress. Αν ξέρουμε πως να προστατέψουμε τον εαυτό μας δεν μας νοιάζει καν το buyer protection. 

Long story short, δεν είναι risk free το Aliexpress αν δεν γνωρίζει κάποιος, οπότε όποιος δεν θέλει να ασχοληθεί καλύτερα να μην αγοράζει από εκεί για να μην μπει σε μπελάδες και μη παραλαβές. 

Πλέον υπάρχουν τόσες εναλλακτικές που δεν υπάρχει λόγος καν να διαφωνείτε για το ποιος είναι ο σωστός, δεν είναι όλα τα site για όλους, ο αγοραστής βάζει κριτήρια αν δεν τα καλύπτει το site που θέλει να χρησιμοποιήσει του ρίχνει μαύρο και πάει στο επόμενο. 

Γράφεις πολύ όμορφα (πάντα) και μπράβο σου για αυτό.

Τον φίλο τον είχαμε προτείνει να κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω της τράπεζας του. Επισης ο ekrepali στην σελίδα 442 έγραψε πως πήρε refund μέσω το chat (Eva) και είχα κάνει tag τον φίλο να το κάνει και αυτός. Κάνω copy - paste τι είχε γράψει -

- Πριν λιγο σκέφτηκα να παραπονεθώ στο chat... πατάω τη παραγγελία, με ρωτάει το robot αν παρέλαβα... πατάω όχι. Με ρωτάει αν έχω ανεβάζει evidence απ'το ταχυδρομείο, πατάω ναι. Μου λέει περιμένετε 30 δευτερόλεπτα και πατήστε να δείτε αν έχει εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων. Ως δια μαγείας εγκρίθηκε το appeal... να'ναι καλά η Eva το ρομπότ, γιατί οι agents είναι ζωντόβολα.

Δεν ειναι ότι δεν υπάρχει λύση αν δεν παραλαβεις το δέμα σου, αλλά για κάποιο λόγο δεν ξέρω γιατι δεν κάνει κάνει κάτι από τα 2 για να αποζημιωθεί.

Προσωπικά θα δοκίμαζα μια με την Eva και αν δεν έπιανε μετά αμφισβήτηση συναλλαγής.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sakisgri είπε

Προστασία έχει, Αν δεν φανεί ότι το παρέλαβε τα ΕΛΤΑ. δλδ αν το δέμα δεν φτάσει ποτέ Ελλαδα, θα πάρεις 100% refund.

Αν σου δώσει χαρτί τα ΕΛΤΑ ότι δεν παρέλαβαν το δέμα, παίρνεις 100% refund.

Αλλά πως θα σου δώσουν χαρτί τα ΕΛΤΑ ότι δεν παρέλαβαν το δέμα όταν φαινεται ξεκάθαρα από το tracking ότι το σκαναρισαν στην Αθήνα που σημαίνει το παρέλαβαν;

Παρέλαβα σήμερα 2 δέματα με ACS το ένα "Choice" (2 προϊόντα από το ίδιο κατάστημα) και το άλλο από το "3 items from US $2.99" που πάλι ειναι Choice σε μόλις 10 μερες.

Να αναφέρω πως το πρώτο δέμα δεν είδα ποτέ tracking number στην εφαρμογή, ακόμα και τώρα γράφει Unshipped. Πρώτη φορά συμβαίνει κάτι τέτοιο, πίστευα δεν είχε διαθέσιμο κάποιο προϊόν. Και από το πουθενά μου το έφερε σήμερα η ACS.

@ptaf Είχες πει κάτι για κόντρα; 😁

fast delivery 1.1.JPG

fast delivery 1.2.JPG

fast delivery 2.1.JPG

fast delivery 2.2.JPG

αυτό το πρόβλημα με το unshipped στα Choice το έχω γράψει και παλιότερα, είναι bug μόνο στο app, στην desktop έκδοση δείχνει τα τρακινγκ κανονικά δλδ τα επιμέρους τύπου LP..... της εταιρείας logistics. 

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, radiotv είπε

αυτό το πρόβλημα με το unshipped στα Choice το έχω γράψει και παλιότερα, είναι bug μόνο στο app, στην desktop έκδοση δείχνει τα τρακινγκ κανονικά δλδ τα επιμέρους τύπου LP..... της εταιρείας logistics. 

Δεν το είχα καταλάβει έτσι, νόμιζα ότι έβλεπες το LP στην εφαρμογή και όχι το 10ψηφιο.

1 ώρα πριν, keysmith είπε

άρα ΔΕΝ έχει προστασία. Αυτό δεν είναι προστασία που γράφεις σύμφωνα με της περιγραφή το Αλί δλδ που αλλιως στο πούλησε. Το Αλί δεν λέει τέτοιο συλλογισμό που λες στη συμφωνία και έγραψα ακριβώς τι λεει και το γράφω παλι από κάτω. Τα "αν" και "αν" και "εφόσον" δεν τα γράφει το ΑΛΙ στην συμφωνία που κάναμε όταν μου πουλούσε "προστασία". Δεν την τιμά και τέλος!! Φταιει γιατί με εξαπάτησε "καθησυχάζοντάς" με (ψευδώς) ότι δεν έχω ρίσκο.-

Οπότε μην κάνουμε το άσπρο μαύρο μόνοι μας και κερατάδες και δαρμένοι. Οπως είπα Ας έλεγε ΔΕΝ εχεις προστασία με το economy ή εχεις μονο μέχρι την ουγκαρία ή αμα έρθει αλλά είναι ελαττωματικό να το ξέρω να κάνω το κουμάντο μου . Δεν μου το είπε έτσι αλλά μου έριξε στάχτη στα μάτια να ψωνίσω "με confidenc and worry less" (lol).

Νταξ τώρα δεν κλαίω για 8.4Ε αλλά να τα λέμε όπως πρέπει να τα μαθαίνουν και οι "νέοι" όπως θα τα είχα μάθει εγώ αν κάποιος τα έλεγε κάθε 2-3 σελίδες που διάβασα όταν μπήκα εδώ πριν ψωνίσω λίγο γιατί το μονο που φοβόμουν τότε ήταν το τελωνείο και για αυτό ρώτησα και όχι ότι δεν θα αποζημιωθώ αν χαθεί (που το θεωρούσα δεδομένο τότε και διαβάζοντας το buyers protection). 

 

Έχει προστασία μεχρι να φτάσει Ελλαδα, αυτό συμβαίνει στην πραγματικότητα. Δεν έγραψα ποτέ ότι αυτό το λέει το Aliexpress είπα και άλλες φορές πως γράφω με βάση την εμπειρία μου και άλλον χρηστών. Με σκοπό πάντα να βοηθήσω, όπως και εγώ όταν ήμουν νέος σε αγορές από την Κίνα βοηθήθηκα.

Δεν κάνω κανένα άσπρο μαύρο γράφω ότι δουλεύει και όπως δουλεύει. Νομίζω ειναι καλύτερα έτσι παρά να γράψω το Aliexpress έχει buyers protection άρα αγοράστε και αν δεν έρθει θα πάρετε τα χρήματα σας πίσω, γιατι αυτό λέει το Aliexpress....

  • Like 2
Δημοσ.
49 minutes ago, sakisgri said:

Γράφεις πολύ όμορφα (πάντα) και μπράβο σου για αυτό.

Τον φίλο τον είχαμε προτείνει να κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω της τράπεζας του. Επισης ο ekrepali στην σελίδα 442 έγραψε πως πήρε refund μέσω το chat (Eva) και είχα κάνει tag τον φίλο να το κάνει και αυτός. Κάνω copy - paste τι είχε γράψει -

- Πριν λιγο σκέφτηκα να παραπονεθώ στο chat... πατάω τη παραγγελία, με ρωτάει το robot αν παρέλαβα... πατάω όχι. Με ρωτάει αν έχω ανεβάζει evidence απ'το ταχυδρομείο, πατάω ναι. Μου λέει περιμένετε 30 δευτερόλεπτα και πατήστε να δείτε αν έχει εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων. Ως δια μαγείας εγκρίθηκε το appeal... να'ναι καλά η Eva το ρομπότ, γιατί οι agents είναι ζωντόβολα.

Δεν ειναι ότι δεν υπάρχει λύση αν δεν παραλαβεις το δέμα σου, αλλά για κάποιο λόγο δεν ξέρω γιατι δεν κάνει κάνει κάτι από τα 2 για να αποζημιωθεί.

Προσωπικά θα δοκίμαζα μια με την Eva και αν δεν έπιανε μετά αμφισβήτηση συναλλαγής.

μα δεν είναι για τα 8.40€ που έχασα. Δεν με νοιαζει κιόλας και το έχω αποδεχθεί. Κανείς δεν καταστράφηκε με 8.40€. Εδώ για την "κουβέντα" γράφουμε  και να ξέρουμε τι γίνεται. 

Δε θα κάτσω να ανακαλύψω με πιο bug στο app τους θα μου κάνουν refund (γιατί περί bug πρόκειται έτσι πως το γράφεις) ουτε είμαι υποχρεωμένος να δουλεύω έτσι. Τώρα και εγώ ξέρω πως ξανα-αγοράζω. Σήμερα παρέλαβα με choise (εκανα ανιχνευτική παραγγελία από τότε που μου έφαγαν χρήματα)  αλλά το θέμα όπως είπα δεν είναι αυτό.  

Να συμφωνήσουμε και να λέμε στους καινούριους αυτό που λέτε "ΔΕΝ είναι εξασφαλισμένες οι αγορές" ή τέλος πάντων θέλει τρόπο για να είναι. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, keysmith είπε

μα δεν είναι για τα 8.40€ που έχασα. Δεν με νοιαζει κιόλας και το έχω αποδεχθεί. Κανείς δεν καταστράφηκε με 8.40€. Εδώ για την "κουβέντα" γράφουμε  και να ξέρουμε τι γίνεται. 

Δε θα κάτσω να ανακαλύψω με πιο bug στο app τους θα μου κάνουν refund (γιατί περί bug πρόκειται έτσι πως το γράφεις) ουτε είμαι υποχρεωμένος να δουλεύω έτσι. Τώρα και εγώ ξέρω πως ξανα-αγοράζω. Σήμερα παρέλαβα με choise (εκανα ανιχνευτική παραγγελία από τότε που μου έφαγαν χρήματα)  αλλά το θέμα όπως είπα δεν είναι αυτό.  

Να συμφωνήσουμε και να λέμε στους καινούριους αυτό που λέτε "ΔΕΝ είναι εξασφαλισμένες οι αγορές" ή τέλος πάντων θέλει τρόπο για να είναι. 

Ναι φίλε μου συμφωνώ μαζί σου σε όλα όσα εχεις γράψει. Εγώ προσπαθώ να δείξω πως και τι λειτουργεί για να κάνουμε αγορές από Aliexpress και να γλιτώνουμε χρήματα, γιατι πράγματι ειναι προς όφελος μας.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, keysmith είπε

μα δεν είναι για τα 8.40€ που έχασα. Δεν με νοιαζει κιόλας και το έχω αποδεχθεί. Κανείς δεν καταστράφηκε με 8.40€. Εδώ για την "κουβέντα" γράφουμε  και να ξέρουμε τι γίνεται. 

Δε θα κάτσω να ανακαλύψω με πιο bug στο app τους θα μου κάνουν refund (γιατί περί bug πρόκειται έτσι πως το γράφεις) ουτε είμαι υποχρεωμένος να δουλεύω έτσι. Τώρα και εγώ ξέρω πως ξανα-αγοράζω. Σήμερα παρέλαβα με choise (εκανα ανιχνευτική παραγγελία από τότε που μου έφαγαν χρήματα)  αλλά το θέμα όπως είπα δεν είναι αυτό.  

Να συμφωνήσουμε και να λέμε στους καινούριους αυτό που λέτε "ΔΕΝ είναι εξασφαλισμένες οι αγορές" ή τέλος πάντων θέλει τρόπο για να είναι. 

αμφισβήτηση χρέωσης στην Τράπεζα για να πάρεις πίσω τα χρήματα σου, το έχω κάνει και εγώ και άλλοι σε αντίστοιχη περίπτωση, μην κάνετε πιο πλούσιους τους μετόχους του Aliexpress χαρίζοντας τους λεφτά για προϊόντα που δεν λάβατε. 

Δημοσ.

Καλησπερα ,μια ερωτηση παρακαλω ,θελω να αγορασω μια μπαταρια για το κινητο μου ,μπορει η αγορα να γινει με prepeid ? και αν ναι θα ερθει? .Πριν απο πολλα χρονια ειχα παρει απο ebay για αλλη συσκευη , δεν εχω κανει ποτε αγορα απο το ali .

Eυχαριστω για τον χρονο σας.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, nek46 είπε

Καλησπερα ,μια ερωτηση παρακαλω ,θελω να αγορασω μια μπαταρια για το κινητο μου ,μπορει η αγορα να γινει με prepeid ? και αν ναι θα ερθει? .Πριν απο πολλα χρονια ειχα παρει απο ebay για αλλη συσκευη , δεν εχω κανει ποτε αγορα απο το ali .

Eυχαριστω για τον χρονο σας.

Καλησπέρα, Ναι γίνεται να πληρωσεις με prepaid. Ναι θα έρθει, μπορεί να ειναι με Speedex η μπορεί να ειναι με BoxNow. Σελίδα 425 έχω οδηγό για αγορές από Aliexpress αν σε ενδιαφέρει.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά   μήπως μπορείτε να μου πείτε πόσο χρόνο  χρειάζεται για έρθει μια παραγγελία που έχω από AliExpress ? Έχει πάει Ολλανδία και δεν έχω καμία ενημέρωση.  93€ σύνολο και  vat included   CK113366201NL

Επεξ/σία από Χρήστος Χ
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Χρήστος Χ είπε

Καλησπέρα παιδιά   μήπως μπορείτε να μου πείτε πόσο χρόνο  χρειάζεται για έρθει μια παραγγελία που έχω από AliExpress ? Έχει πάει Ολλανδία και δεν έχω καμία ενημέρωση.  93€ σύνολο και  vat included   CK113366201NL

Καλησπέρα, Αυτά που πάνε Ολλανδία έχουν μια καθυστέρηση, θα έλεγα από 40  έως 60 μέρες περίπου. Φαίνεται ειναι στη φάση να περασει τελωνειο, μετά λογικά θα περπατήσει γρήγορα. Να το κοιτάς εδώ https://parcelsapp.com/

  • Thanks 1
Δημοσ.

Οορε Θέλει τόσο ε? Δεν το ήξερα !σε ευχαριστώ!!  Ήδη έχει 32 μέρες  από AliExpress! Νόμιζα ότι θα έρθει του χρόνου αν δεν χάθηκε χαχαχαχα   σε ευχαριστώ και πάλι!!

  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, Χρήστος Χ είπε

Οορε Θέλει τόσο ε? Δεν το ήξερα !σε ευχαριστώ!!  Ήδη έχει 32 μέρες  από AliExpress! Νόμιζα ότι θα έρθει του χρόνου αν δεν χάθηκε χαχαχαχα   σε ευχαριστώ και πάλι!!

Ναι θέλει σίγουρα, γιατι πέρα από την καθυστέρηση στην Ολλανδία εχεις και τα ΕΛΤΑ στην Ελλαδα....

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...