Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, keysmith είπε

Δεν παραγγείλαμε standard (που θα ήταν ακριβότερο για αυτό που ψάχναμε ενώ μπαίνουμε εκεί να πάρουμε κατι φτηνά) γιατί όπως ξαναείπα όταν παραγγείλαμε δεν ξέραμε εμείς ότι τα economy είναι με ΕΛΤΑ και ότι το semitracking που γράδει στην μια σειρά περιγραφής δεν αφορά το μόλις μπει Ελλάδα (τι θα πει "semi" δεν μας το εξήγησαν) και ότι το  buyers protection είναι μούφα και δεν σημαίνει τίποτα και αμα χαθεί το πακέτο το πληρώνεις εσύ από την τσέπη σου. 

Το Αλί δεν τα λέει αυτά πουθενά. Δεν λέει πουθενά αμα χαθεί το πληρώνεις εσύ στο στανταρτ. Αντίθετα λέει "μην ανησυχείς, εδώ είμαι εγώ αμα αργήσει ή δεν έρθει ή ερθει με ζημιά θα ξηγηθώ refund". Ετσι ξέραμε αλώστε και από το ebay που αγοράζαμε πριν το 2020. Ο,τι χάνονταν το ebay ή το paypal ξηγούνταν refund αν ο πωλητής έκανε τον κινέζο. Υπήρχε εμπιστοσύνη οτι λεφτά δεν χάνεις (προιόν χάνεις οκ, αλλά λεφτά όχι). 

Δλδ ο Ali(τες)express μας κορόιδεψε. Αφού χάσαμε χρηματα εκ των υστέρων μάθαμε ΕΔΩ τι γίνεται. Εγώ έχασα 8.50Ε άλλος έχασε 68.5€.. σε δίδακτρα να μάθει τι παίζει.

Και εδώ δεν τα λένε πολλοί έξω από τα δόντια  τι παίζει στην ουσία (δλδ πάρε αυτό αλλιώς θα κλαις).

Για σελίδες μιλάνε μόνο για το πότε θα έρθει και όχι ότι παίζει ότι ΔΕΝ θα έρθει και θα κλαις. Για αυτό και καμιά φορά το γράφω έτσι οπως το λέω να το δουν νέοι που πρωτομπαίνουν στην σελίδα. Με το ΑΛΙ μπορεί να χάσεις ΛΕΦΤΑ!  δεν εχεις προστασία και τέλος.- 

Ξέρω κουράζω με τις επαναλήψεις γκρίνιας αλλά πιστεύω κάποιος θα το δει και θα τον γλυτώσει από φασαρία. 

Οταν μπαίνεις στη διαδικασία να παραγγείλεις κάτι από το εξωτερικό και συγκεκριμένα από το Αλι θα έπρεπε να έχεις διαβάσει τους όρους ή να ρωτήσεις πρώτα, τι και πως. Όταν παραγγέλνεις κάτι μικρής αξίας και επιλέγεις αποστολές χωρίς tracking number θα πρέπει να πάρεις και το ανάλογο ρίσκο. Αναφέρεται στους όρους του Αλί ότι δεν θα έχεις ενημέρωση μέχρι την παραλαβή αν επιλέξεις τέτοιες μεθόδους αποστολής. Τα δέματα αυτά δεν έχουν κάποια ενημέρωση ότι έχεις παραλάβει. Οπότε το Αλι και το κάθε Αλί δεν μπορεί να ξέρει ότι εσύ λες ψέματα (το έκαναν πολλοί παλιότερα). Ναι υπήρξαν, και πιθανόν υπάρχουν ακόμη, πολλοί "(Αλί)τες" Έλληνες που ζητούσαν refund για δέματα που είχαν παραλάβει και τις περισσότερες φορές το έπαιρναν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

20 hours ago, keysmith said:

Δεν ξέρω σε ποιο ταχυδρομείο το κάνουν αυτό να αναζητούν μη tracabke πακέτο. Δλδ ποιος πληκτρολόγησε το όνομά σου. Σε επαρχιακή πόλη που είμαι εγώ ΔΕΝ ψάχνουν τίποτα! Ούτε με όνομα ούτε με tracking αφού δεν έχει tracking στην Ελλάδα. Σου λένε δεν έχει τρακινγκ και άρα πως να το βρούμε. Τους λες μηπως έχετε κάπου δέματα να το δούμε μηπως ξέπεσε σου λένε δεν έχουμε τετοιο πράγμα (Ενώ παλιά είχαν ένα χώρο που τα μάζευαν εκεί αυτός τώρα έκλεισε δεν ξέρω που τα μαζεύουν και τα φέρνουν).. Σου λένε μετά Ισως το έφερε ο ταχυδρόμος και στο πήρε ο φούφουτος από το γραμματοκιβώτιο.

Ο Αλί δεν δέχετε το ότι ο ΕΛΤΑ δεν ξέρει ΤΙΠΟΤΑ. Δεν επιστρέφει χρήματα παρά το buyers protection και εσύ  κοινώς έχεις χάσει τα λεφτά σου και αυτό. 

Στα Χανιά Κρήτης παντός πήγαινα στο κέντρο διαλογής (στους ταχυδρόμους) και με εξυπηρετούσαν κανονικότατα κάθε φορά. Τους έδινα το tracking, από όπου καταλάβαιναν αν είναι απλό η συστημένο δέμα, με ρωτούσαν όνομα και διεύθυνση και έψαχναν με βάση αυτά τα δεματάκια. Τα δέματα ήταν στοιβαγμένα είτε σε κάτι κουτιά είτε σε καρότσια του σουπερ μάρκετ (ναι πράγματι) αλλά τα έβρισκαν πάντα.Δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα, όλες τις παρέλαβα κανονικά. Δεν ξέρω πλέον πως είναι τα πράγματα με τα ΕΛΤΑ απότι καταλαβαίνω έχουν χειροτερέψει πολύ και είναι ανάλογος κάθε περιοχή (το ίδιο ισχύει και για τις κούριερ παντός). Τώρα βρίσκομαι πλέον Αθήνα, περιμένω 2 δεματάκια με τα ΕΛΤΑ από AliExpress για να δούμε πως θα πάει αυτό και σε τι χρόνους θα παραλάβω, θα ενημερώσω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update παρέλαβα σήμερα από τα ΕΛΤΑ δέμα τύπου Ua..HU που είχε άφιξη Ελλάδα 2/2 το άλλο που έχει άφιξη 12/1 δεν έχει έρθει να υποθέσω ότι το άλλο χάθηκε; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, Nnoutas said:

Οταν μπαίνεις στη διαδικασία να παραγγείλεις κάτι από το εξωτερικό και συγκεκριμένα από το Αλι θα έπρεπε να έχεις διαβάσει τους όρους ή να ρωτήσεις πρώτα, τι και πως. Όταν παραγγέλνεις κάτι μικρής αξίας και επιλέγεις αποστολές χωρίς tracking number θα πρέπει να πάρεις και το ανάλογο ρίσκο. Αναφέρεται στους όρους του Αλί ότι δεν θα έχεις ενημέρωση μέχρι την παραλαβή αν επιλέξεις τέτοιες μεθόδους αποστολής. Τα δέματα αυτά δεν έχουν κάποια ενημέρωση ότι έχεις παραλάβει. Οπότε το Αλι και το κάθε Αλί δεν μπορεί να ξέρει ότι εσύ λες ψέματα (το έκαναν πολλοί παλιότερα). Ναι υπήρξαν, και πιθανόν υπάρχουν ακόμη, πολλοί "(Αλί)τες" Έλληνες που ζητούσαν refund για δέματα που είχαν παραλάβει και τις περισσότερες φορές το έπαιρναν. 

να μην τα ξαναγράφω. Διαφωνώ και το έχω εξηγήσει. Δεν είμαι υποχρεωμένος όταν μου πουλάει buyers protection φάτσα κάρτα να διαβάσω κανενα ψιλό γράμμα ούτε να ξέρω από το insomnia ότι τα semitracked είναι μέχρι ουγκαρία που εκτελωνίζονται και μετά τα παραλαμβάνει ο ΕΛΤΑ και σταματα το tracking (δεν λέει πουθενά αυτές τις πληροφορίες, εγώ εδώ τις έμαθα!). Σε κοροιδεύει όταν σου πουλάει buyer protection και δεν το τιμά. Αν ήταν "σωστός" στην επιλογή economy (λες και ξέραμε εμείς να διαβάζουμε τους 10 τρόπους αποστολής που έχει) δεν θα προσέφερε το buyers protection και τότε ΝΑΙ θα αναλάμβανα ρίσκο. Οπότε οχι. Με /μας/σας εξαπατάει ο ali(της)express. Μολις (αμα) την πατήσεις θα με νοιώσεις. 

Αυτά ΛΕΝΕ οι ίδιοι. Πες μου εσύ. Τα τίμησαν; Οχι πες. 

Quote

Buyer Protection
Welcome to AliExpress Buyer Protection. We want you to shop with confidence and worry less. Our Buyer Protection ensures that your purchases are covered in the event that you encounter a problem.
Basic Guarantees
If you didn't receive your product or it is significantly different to the description, we guarantee to refund your payment
On Time Delivery Guarantee

We want to ensure that your purchase will arrive on time, therefore we provide a guarantee that products will be delivered by a set date

και κλικ στους όρους μηπως δεν είδαμε ψιλά γράμματα.
Terms & Conditions
Your purchase is protected if:- The item was purchased on our platform.
- The item you received was damaged, defective, or substantially different from the item represented on the product detail page.
- Your order did not arrive not due to factors related to the buyer (for example: the wrong shipping address was provided).
- You raise a claim by opening a dispute.
- Your account is in good standing.
- Your item is returned to the seller due to customs duties (customs clearance/taxes are not included).

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 minutes ago, keysmith said:

να μην τα ξαναγράφω. Διαφωνώ και το έχω εξηγήσει. Δεν είμαι υποχρεωμένος όταν μου πουλάει buyers protection φάτσα κάρτα να διαβάσω κανενα ψιλό γράμμα ούτε να ξέρω από το insomnia ότι τα semitracked είναι μέχρι ουγκαρία που εκτελωνίζονται και μετά τα παραλαμβάνει ο ΕΛΤΑ και σταματα το tracking (δεν λέει πουθενά αυτές τις πληροφορίες, εγώ εδώ τις έμαθα!). Σε κοροιδεύει όταν σου πουλάει buyer protection και δεν το τιμά. Αν ήταν "σωστός" στην επιλογή economy (λες και ξέραμε εμείς να διαβάζουμε τους 10 τρόπους αποστολής που έχει) δεν θα προσέφερε το buyers protection και τότε ΝΑΙ θα αναλάμβανα ρίσκο. Οπότε οχι. Με /μας/σας εξαπατάει ο ali(της)express. Μολις (αμα) την πατήσεις θα με νοιώσεις. 

Αυτά ΛΕΝΕ οι ίδιοι. Πες μου εσύ. Τα τίμησαν; Οχι πες. 

 

Να συμπληρώσω ότι αφού το θέμα με τα ΕΛΤΑ είναι γενικευμένο ,

εσύ σαν ALI κόψε από προμηθευτή τα ΕΛΤΑ,

πες για την Ελλάδα δεν ισχύει το economy

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, keysmith είπε

να μην τα ξαναγράφω. Διαφωνώ και το έχω εξηγήσει. Δεν είμαι υποχρεωμένος όταν μου πουλάει buyers protection φάτσα κάρτα να διαβάσω κανενα ψιλό γράμμα ούτε να ξέρω από το insomnia ότι τα semitracked είναι μέχρι ουγκαρία που εκτελωνίζονται και μετά τα παραλαμβάνει ο ΕΛΤΑ και σταματα το tracking (δεν λέει πουθενά αυτές τις πληροφορίες, εγώ εδώ τις έμαθα!). Σε κοροιδεύει όταν σου πουλάει buyer protection και δεν το τιμά. Αν ήταν "σωστός" στην επιλογή economy (λες και ξέραμε εμείς να διαβάζουμε τους 10 τρόπους αποστολής που έχει) δεν θα προσέφερε το buyers protection και τότε ΝΑΙ θα αναλάμβανα ρίσκο. Οπότε οχι. Με /μας/σας εξαπατάει ο ali(της)express. Μολις (αμα) την πατήσεις θα με νοιώσεις. 

Αυτά ΛΕΝΕ οι ίδιοι. Πες μου εσύ. Τα τίμησαν; Οχι πες. 

 

Καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου. Και εγώ αν δεν ερχόταν η πρώτη μου παραγγελία που είχα κάνει δοκιμαστικά φτηνά προϊόντα, λογικά δεν θα ξανά είχα παραγγείλει από το Aliexpress, μπορεί και όχι από το Banggood που έχω πάρει πιο ακριβά προϊόντα από Ευρωπαϊκές αποθήκες.

Το αποτελέσματα θα ήταν εγώ να είμαι χαμένος πολλά χιλιάδες €, γιατι το λέω αυτό. Έχω πάρει από Banggood περίπου 700€ προϊόντα και από Aliexpress 1500€+ σίγουρα. Αν εγώ τοτε θα είχα τρομάξει, (αν και όπως έγραψε ο φίλος πιο πάνω πριν κάνω παραγγελία μπήκα εδώ και διάβασα κάθε πιθανότητα) για όλα αυτά που έχω πάρει αξίας τουλάχιστον 2200€ αν τα έπαιρνα από Ελλαδα θα μου έβγαιναν 5000€ πιο πάνω σίγουρα, δλδ γλίτωσα περίπου 60-70%. Έτσι μπορεί και να μη τα έπαιρνα ποτέ. Είναι κυρίως εργαλεία και εξαρτήματα για ηλεκτρονικές επισκευές που ασχολούμαι για χόμπι και βγάζω εξτραδακι μεροκάματο κάνοντας κάτι που μ'αρεσει.

Αυτό που θέλω να πω αν επειδή πήγε στραβά μια παραγγελία φτηνή (αν τελικά δεν έρθει) δεν σημαίνει ότι πάντα γίνεται αυτό. Πολύ σπάνια χάνονται δέματα από τα ΕΛΤΑ, ναι έχουν μεγάλη καθυστέρηση αλλά δεν χάνονται. Έχω πάρει πάνω από 100 δέματα, καμιά 50αρια semitrackable όλα έχουν έρθει κανονικά. Δεν μπορεί εγώ να είμαι τόσο τυχερός, απλώς μπορεί να τύχει να χαθεί κάποιο δέμα, και να έτυχε σε εσένα (αν όντως χάθηκε και δεν έρθει)

Σήμερα αν δεν μου έρθει ένα δέμα που ήταν να έρθει με τα ΕΛΤΑ δεν θα με σταματούσε από το να ξανά παραγγείλω. Γιατι για εμένα το Aliexpress το έστειλε, και φαινεται δεν είχε καμία πρόθεση να με κλέψει. Το είδα να φεύγει από Κίνα να πηγαίνει Ουγγαρια να περνάει εκεί τελωνειο και να το παραλαμβάνει τα ΕΛΤΑ (αυτό ειναι το semi-trackable). Από εκεί θα μπορούσε να το παραδώσει τα ΕΛΤΑ και κάποιος από την πολυκατοικία να το κλέψει, μπορεί να το κλέψουν μέσα από τα ΕΛΤΑ η μπορεί να το έχουν τα ΕΛΤΑ κάπου παραχωμένο και να εμφανιστεί στα εγγόνια μου (άλλα Marty Mcflay στο Back to the Future)

Και επειδή έγραψες πιο πάνω ότι για σελίδες γράφουμε μόνο αν έρθει, εγώ γράφω με βάση την εμπειρία μου και έχω φτιάξει και ολόκληρο οδηγό με ασφαλής τρόποι αποστολής και άλλες πληροφορίες για φτηνά και πιο ακριβά προϊόντα, για να βοηθήσω όσο μπορώ κάποιον που θα παραγγείλει για πρώτη φορά.. Και αφού εγώ προσωπικά κάνοντας αυτά που έχω γράψει δεν "έκλαψα" ποτέ τοτε δεν μπορώ να γράψω "δλδ πάρε αυτό αλλιώς θα κλαις" όπως επίσης έγραψες πιο πάνω.

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου. Και εγώ αν δεν ερχόταν η πρώτη μου παραγγελία που είχα κάνει δοκιμαστικά φτηνά προϊόντα, λογικά δεν θα ξανά είχα παραγγείλει από το Aliexpress, μπορεί και όχι από το Banggood που έχω πάρει πιο ακριβά προϊόντα από Ευρωπαϊκές αποθήκες.

Το αποτελέσματα θα ήταν εγώ να είμαι χαμένος πολλά χιλιάδες €, γιατι το λέω αυτό. Έχω πάρει από Banggood περίπου 700€ προϊόντα και από Aliexpress 1500€+ σίγουρα. Αν εγώ τοτε θα είχα τρομάξει, (αν και όπως έγραψε ο φίλος πιο πάνω πριν κάνω παραγγελία μπήκα εδώ και διάβασα κάθε πιθανότητα) για όλα αυτά που έχω πάρει αξίας τουλάχιστον 2200€ αν τα έπαιρνα από Ελλαδα θα μου έβγαιναν 5000€ πιο πάνω σίγουρα, δλδ γλίτωσα περίπου 60-70%. Έτσι μπορεί και να μη τα έπαιρνα ποτέ. Είναι κυρίως εργαλεία και εξαρτήματα για ηλεκτρονικές επισκευές που ασχολούμαι για χόμπι και βγάζω εξτραδακι μεροκάματο κάνοντας κάτι που μ'αρεσει.

Αυτό που θέλω να πω αν επειδή πήγε στραβά μια παραγγελία φτηνή (αν τελικά δεν έρθει) δεν σημαίνει ότι πάντα γίνεται αυτό. Πολύ σπάνια χάνονται δέματα από τα ΕΛΤΑ, ναι έχουν μεγάλη καθυστέρηση αλλά δεν χάνονται. Έχω πάρει πάνω από 100 δέματα, καμιά 50αρια semitrackable όλα έχουν έρθει κανονικά. Δεν μπορεί εγώ να είμαι τόσο τυχερός, απλώς μπορεί να τύχει να χαθεί κάποιο δέμα, και να έτυχε σε εσένα (αν όντως χάθηκε και δεν έρθει)

Σήμερα αν δεν μου έρθει ένα δέμα που ήταν να έρθει με τα ΕΛΤΑ δεν θα με σταματούσε από το να ξανά παραγγείλω. Γιατι για εμένα το Aliexpress το έστειλε, και φαινεται δεν είχε καμία πρόθεση να με κλέψει. Το είδα να φεύγει από Κίνα να πηγαίνει Ουγγαρια να περνάει εκεί τελωνειο και να το παραλαμβάνει τα ΕΛΤΑ (αυτό ειναι το semi-trackable). Από εκεί θα μπορούσε να το παραδώσει τα ΕΛΤΑ και κάποιος από την πολυκατοικία να το κλέψει, μπορεί να το κλέψουν μέσα από τα ΕΛΤΑ η μπορεί να το έχουν τα ΕΛΤΑ κάπου παραχωμένο και να εμφανιστεί στα εγγόνια μου (άλλα Marty Mcflay στο Back to the Future)

Και επειδή έγραψες πιο πάνω ότι για σελίδες γράφουμε μόνο αν έρθει, εγώ γράφω με βάση την εμπειρία μου και έχω φτιάξει και ολόκληρο οδηγό με ασφαλής τρόποι αποστολής και άλλες πληροφορίες για φτηνά και πιο ακριβά προϊόντα, για να βοηθήσω όσο μπορώ κάποιον που θα παραγγείλει για πρώτη φορά.. Και αφού εγώ προσωπικά κάνοντας αυτά που έχω γράψει δεν "έκλαψα" ποτέ τοτε δεν μπορώ να γράψω "δλδ πάρε αυτό αλλιώς θα κλαις" όπως επίσης έγραψες πιο πάνω.

Συμφωνώ σε αυτά που λες εμένα όλες οι παραγγελίες μου που έγινα ενοποίηση ήρθαν μια χαρά και δυο τρία πράγματα που δεν ενοποιήθηκαν και πήγαν με ΕΛΤΑ δεν φταίει το αλί που όταν πάτησαν στην Ελλάδα χάθηκαν έχει βέβαια την προστασία αλλά δεν την τηρεί σου ζητάει χαρτί από τα ΕΛΤΑ ότι δεν τα έχει παραλάβει που δεν μπορεί να το δώσει αλλά από την πλευρά τους δεν ξέρουν και αυτοί αν εμείς τους λέμε αλήθεια η ψέματα ότι δεν τα παραλάβαμε από την στιγμή που αυτοί δε μπορούν όντως να το διασταυρώσουν αν χαθεί κάτι από αυτά πριν φτάσει Ελλάδα στα δίνουν πίσω τα λεφτά έτσι πιστεύω δεν μου έχει τύχει προσωπικά 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Viviandg είπε

Συμφωνώ σε αυτά που λες εμένα όλες οι παραγγελίες μου που έγινα ενοποίηση ήρθαν μια χαρά και δυο τρία πράγματα που δεν ενοποιήθηκαν και πήγαν με ΕΛΤΑ δεν φταίει το αλί που όταν πάτησαν στην Ελλάδα χάθηκαν έχει βέβαια την προστασία αλλά δεν την τηρεί σου ζητάει χαρτί από τα ΕΛΤΑ ότι δεν τα έχει παραλάβει που δεν μπορεί να το δώσει αλλά από την πλευρά τους δεν ξέρουν και αυτοί αν εμείς τους λέμε αλήθεια η ψέματα ότι δεν τα παραλάβαμε από την στιγμή που αυτοί δε μπορούν όντως να το διασταυρώσουν αν χαθεί κάτι από αυτά πριν φτάσει Ελλάδα στα δίνουν πίσω τα λεφτά έτσι πιστεύω δεν μου έχει τύχει προσωπικά 

Προστασία έχει, Αν δεν φανεί ότι το παρέλαβε τα ΕΛΤΑ. δλδ αν το δέμα δεν φτάσει ποτέ Ελλαδα, θα πάρεις 100% refund.

Αν σου δώσει χαρτί τα ΕΛΤΑ ότι δεν παρέλαβαν το δέμα, παίρνεις 100% refund.

Αλλά πως θα σου δώσουν χαρτί τα ΕΛΤΑ ότι δεν παρέλαβαν το δέμα όταν φαινεται ξεκάθαρα από το tracking ότι το σκαναρισαν στην Αθήνα που σημαίνει το παρέλαβαν;

Στις 25/1/2024 στις 1:25 ΜΜ, ptaf είπε

Για να λέμε και καμιά καλή κουβέντα...:rolleyes:

Σας πάω κόντρα για γρηγορότερη παράδoση από το παρακάτω δέμα (10 προϊόντα combined Aliexpress Standard Shipping). 🏆

Πάντα τέτοια!!!

Από το tracking της Cainiao:
Parcel status:Delivered
nation:Mainland China -> Greece
==============================================================
2024-01-25 12:31:27(GMT+3)    Package delivered
2024-01-25 09:20:27(GMT+3)    Out for delivery
2024-01-25 08:14:48(GMT+3)    Arrived at local delivery center
2024-01-25 04:52:17(GMT+3)    Left destination country/region sorting center 2644-ATTIKIS, GREECE
2024-01-24 19:23:25(GMT+3)    Left destination country/region sorting center 1549-THESSALONIKI, GREECE
2024-01-24 19:22:27(GMT+3)    Left destination country/region sorting center
2024-01-24 19:17:25(GMT+3)    Received by local  delivery company
2024-01-21 11:41:11(GMT+1)    Parcel outbound from transit facility
2024-01-19 16:17:16(GMT+1)    Arrive attransit country or district.
2024-01-19 04:54:12(GMT+1)    Import customs clearance complete
2024-01-19 04:54:12(GMT+1)    Leaving customs
2024-01-19 00:43:01(GMT+1)    Import clearance start
2024-01-19 00:42:33(GMT+1)    Arrived at customs
2024-01-18 12:19:00(GMT+1)    Arrived at linehual office
2024-01-18 05:44:00(GMT+8)    Left from departure country/region
2024-01-17 18:15:00(GMT+8)    Leaving from departure country/region
2024-01-16 20:08:00(GMT+8)    Export clearance success
2024-01-16 19:58:00(GMT+8)    Export customs clearance started
2024-01-15 22:16:44(GMT+8)    Arrived at departure transport hub
2024-01-15 18:22:00(GMT+8)    Outbound in sorting center
2024-01-15 17:39:48(GMT+8)    Inbound in sorting center
2024-01-15 17:39:48(GMT+8)    Accepted by carrier
2024-01-15 06:13:59(GMT+8)    Leave the warehouse
2024-01-15 06:11:29                    Package finished
2024-01-14 05:57:01                    Order received successfully
==============================================================

Παρέλαβα σήμερα 2 δέματα με ACS το ένα "Choice" (2 προϊόντα από το ίδιο κατάστημα) και το άλλο από το "3 items from US $2.99" που πάλι ειναι Choice σε μόλις 10 μερες.

Να αναφέρω πως το πρώτο δέμα δεν είδα ποτέ tracking number στην εφαρμογή, ακόμα και τώρα γράφει Unshipped. Πρώτη φορά συμβαίνει κάτι τέτοιο, πίστευα δεν είχε διαθέσιμο κάποιο προϊόν. Και από το πουθενά μου το έφερε σήμερα η ACS.

@ptaf Είχες πει κάτι για κόντρα; 😁

fast delivery 1.1.JPG

fast delivery 1.2.JPG

fast delivery 2.1.JPG

fast delivery 2.2.JPG

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 minutes ago, sakisgri said:

Προστασία έχει, Αν δεν φανεί ότι το παρέλαβε τα ΕΛΤΑ. δλδ αν το δέμα δεν φτάσει ποτέ Ελλαδα, θα πάρεις 100% refund.

Αν σου δώσει χαρτί τα ΕΛΤΑ ότι δεν παρέλαβαν το δέμα, παίρνεις 100% refund.

Αλλά πως θα σου δώσουν χαρτί τα ΕΛΤΑ ότι δεν παρέλαβαν το δέμα όταν φαινεται ξεκάθαρα από το tracking ότι το σκαναρισαν στην Αθήνα που σημαίνει το παρέλαβαν;

Παρέλαβα σήμερα 2 δέματα με ACS το ένα "Choice" (2 προϊόντα από το ίδιο κατάστημα) και το άλλο από το "3 items from US $2.99" που πάλι ειναι Choice σε μόλις 10 μερες.

Να αναφέρω πως το πρώτο δέμα δεν είδα ποτέ tracking number στην εφαρμογή, ακόμα και τώρα γράφει Unshipped. Πρώτη φορά συμβαίνει κάτι τέτοιο, πίστευα δεν είχε διαθέσιμο κάποιο προϊόν. Και από το πουθενά μου το έφερε σήμερα η ACS.

@ptaf Είχες πει κάτι για κόντρα; 😁

@sakisgri Τελευταία μου το έχει κάνει και εμένα αυτο με το Unshipped. Αν μπείς απο PC σου δείχνει το LP*** tracking αν περάσεις το ποντίκι πάνω απο το track και αν το βάλεις στο parcelapp θα σου δείξει το επόμενο της ACS. Κολλάει κάπου το σύστημα αλλά και εγώ παρέλαβα κανονικά 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Παρέλαβα σήμερα 2 δέματα με ACS το ένα "Choice" (2 προϊόντα από το ίδιο κατάστημα) και το άλλο από το "3 items from US $2.99" που πάλι ειναι Choice σε μόλις 10 μερες.

Να αναφέρω πως το πρώτο δέμα δεν είδα ποτέ tracking number στην εφαρμογή, ακόμα και τώρα γράφει Unshipped. Πρώτη φορά συμβαίνει κάτι τέτοιο, πίστευα δεν είχε διαθέσιμο κάποιο προϊόν. Και από το πουθενά μου το έφερε σήμερα η ACS.

Ναι και σε εμένα στα μισά τα δέματα από τις παραγγελίες που έκανα αρχές φεβρουαρίου - τελη Ιανουαρίου έγινε αυτό το πράγμα. Σε εμένα γράφει Unshipped αλλά έγινε Marked as delivered όταν το παρέλαβα και πέρασαν οι μέρες για την επιβεβαίωση της παραλαβής. Λογικά είναι συστημικό λάθος λόγω αργίας εκεί κάτι πήγε στραβά. 

Εμένα παραγγελία που έγινε 1 και 2 Φεβρουαρίου (με την δεύτερη να λέει Unshipped ακόμα αλλά Delivered :P ) έφτασαν 13 Φεβρουαρίου, 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 minutes ago, sakisgri said:

Προστασία έχει, Αν δεν φανεί ότι το παρέλαβε τα ΕΛΤΑ. δλδ αν το δέμα δεν φτάσει ποτέ Ελλαδα, θα πάρεις 100% refund.

Αν σου δώσει χαρτί τα ΕΛΤΑ ότι δεν παρέλαβαν το δέμα, παίρνεις 100% refund.

Αλλά πως θα σου δώσουν χαρτί τα ΕΛΤΑ ότι δεν παρέλαβαν το δέμα όταν φαινεται ξεκάθαρα από το tracking ότι το σκαναρισαν στην Αθήνα που σημαίνει το παρέλαβαν;

άρα ΔΕΝ έχει προστασία. Αυτό δεν είναι προστασία που γράφεις σύμφωνα με της περιγραφή το Αλί δλδ που αλλιως στο πούλησε. Το Αλί δεν λέει τέτοιο συλλογισμό που λες στη συμφωνία και έγραψα ακριβώς τι λεει και το γράφω παλι από κάτω. Τα "αν" και "αν" και "εφόσον" δεν τα γράφει το ΑΛΙ στην συμφωνία που κάναμε όταν μου πουλούσε "προστασία". Δεν την τιμά και τέλος!! Φταιει γιατί με εξαπάτησε "καθησυχάζοντάς" με (ψευδώς) ότι δεν έχω ρίσκο.-

Buyer Protection
Welcome to AliExpress Buyer Protection. We want you to shop with confidence and worry less. Our Buyer Protection ensures that your purchases are covered in the event that you encounter a problem.
Basic Guarantees
If you didn't receive your product or it is significantly different to the description, we guarantee to refund your payment
On Time Delivery GuaranteeWe want to ensure that your purchase will arrive on time, therefore we provide a guarantee that products will be delivered by a set date
Terms & Conditions
Your purchase is protected if:- The item was purchased on our platform.
- The item you received was damaged, defective, or substantially different from the item represented on the product detail page.
- Your order did not arrive not due to factors related to the buyer (for example: the wrong shipping address was provided).
- You raise a claim by opening a dispute.
- Your account is in good standing.
- Your item is returned to the seller due to customs duties (customs clearance/taxes are not included).

 

Οπότε μην κάνουμε το άσπρο μαύρο μόνοι μας και κερατάδες και δαρμένοι. Οπως είπα Ας έλεγε ΔΕΝ εχεις προστασία με το economy ή εχεις μονο μέχρι την ουγκαρία ή αμα έρθει αλλά είναι ελαττωματικό να το ξέρω να κάνω το κουμάντο μου . Δεν μου το είπε έτσι αλλά μου έριξε στάχτη στα μάτια να ψωνίσω "με confidenc and worry less" (lol).

Νταξ τώρα δεν κλαίω για 8.4Ε αλλά να τα λέμε όπως πρέπει να τα μαθαίνουν και οι "νέοι" όπως θα τα είχα μάθει εγώ αν κάποιος τα έλεγε κάθε 2-3 σελίδες που διάβασα όταν μπήκα εδώ πριν ψωνίσω λίγο γιατί το μονο που φοβόμουν τότε ήταν το τελωνείο και για αυτό ρώτησα και όχι ότι δεν θα αποζημιωθώ αν χαθεί (που το θεωρούσα δεδομένο τότε και διαβάζοντας το buyers protection). 

 

Επεξ/σία από keysmith
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, keysmith είπε

άρα ΔΕΝ έχει προστασία. Αυτό δεν είναι προστασία που γράφεις σύμφωνα με της περιγραφή το Αλί δλδ που αλλιως στο πούλησε. Το Αλί δεν λέει τέτοιο συλλογισμό που λες στη συμφωνία και έγραψα ακριβώς τι λεει και το γράφω παλι από κάτω. Τα "αν" και "αν" και "εφόσον" δεν τα γράφει το ΑΛΙ στην συμφωνία που κάναμε όταν μου πουλούσε "προστασία". Δεν την τιμά και τέλος!! Φταιει γιατί με εξαπάτησε "καθησυχάζοντάς" με (ψευδώς) ότι δεν έχω ρίσκο.-

Buyer Protection
Welcome to AliExpress Buyer Protection. We want you to shop with confidence and worry less. Our Buyer Protection ensures that your purchases are covered in the event that you encounter a problem.
Basic Guarantees
If you didn't receive your product or it is significantly different to the description, we guarantee to refund your payment
On Time Delivery GuaranteeWe want to ensure that your purchase will arrive on time, therefore we provide a guarantee that products will be delivered by a set date
Terms & Conditions
Your purchase is protected if:- The item was purchased on our platform.
- The item you received was damaged, defective, or substantially different from the item represented on the product detail page.
- Your order did not arrive not due to factors related to the buyer (for example: the wrong shipping address was provided).
- You raise a claim by opening a dispute.
- Your account is in good standing.
- Your item is returned to the seller due to customs duties (customs clearance/taxes are not included).

 

Οπότε μην κάνουμε το άσπρο μαύρο μόνοι μας και κερατάδες και δαρμένοι. Οπως είπα Ας έλεγε ΔΕΝ εχεις προστασία με το economy ή εχεις μονο μέχρι την ουγκαρία ή αμα έρθει αλλά είναι ελαττωματικό να το ξέρω να κάνω το κουμάντο μου . Δεν μου το είπε έτσι αλλά μου έριξε στάχτη στα μάτια να ψωνίσω "με confidenc and worry less" (lol).

Νταξ τώρα δεν κλαίω για 8.4Ε αλλά να τα λέμε όπως πρέπει να τα μαθαίνουν και οι "νέοι" όπως θα τα είχα μάθει εγώ αν κάποιος τα έλεγε κάθε 2-3 σελίδες που διάβασα όταν μπήκα εδώ πριν ψωνίσω λίγο γιατί το μονο που φοβόμουν τότε ήταν το τελωνείο και για αυτό ρώτησα και όχι ότι δεν θα αποζημιωθώ αν χαθεί (που το θεωρούσα δεδομένο τότε και διαβάζοντας το buyers protection). 

 

Οι αγορές για εξωτερικό δεν είναι για όλους (ειδικά από Κίνα ή από τριτο τέταρτα sites), και το aliexpress δεν είναι buyer friendly (δυστυχώς κατέληξε έτσι μετά το σκάσιμο του κορονοϊού πριν δεν είχες τέτοια προβλήματα για μη refund στα untracked) αν δεν ξέρεις πως να το λειτουργήσεις σωστά.

Το καλύτερο buyer protection είναι ο πάροχος της κάρτας σου, η διαδικασία για Refund πολύ απλή και αυτοματοποιημένη πλέον εφόσον φας άκυρο από Aliexpress. Αν ξέρουμε πως να προστατέψουμε τον εαυτό μας δεν μας νοιάζει καν το buyer protection. 

Long story short, δεν είναι risk free το Aliexpress αν δεν γνωρίζει κάποιος, οπότε όποιος δεν θέλει να ασχοληθεί καλύτερα να μην αγοράζει από εκεί για να μην μπει σε μπελάδες και μη παραλαβές. 

Πλέον υπάρχουν τόσες εναλλακτικές που δεν υπάρχει λόγος καν να διαφωνείτε για το ποιος είναι ο σωστός, δεν είναι όλα τα site για όλους, ο αγοραστής βάζει κριτήρια αν δεν τα καλύπτει το site που θέλει να χρησιμοποιήσει του ρίχνει μαύρο και πάει στο επόμενο. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Billator είπε

Οι αγορές για εξωτερικό δεν είναι για όλους (ειδικά από Κίνα ή από τριτο τέταρτα sites), και το aliexpress δεν είναι buyer friendly (δυστυχώς κατέληξε έτσι μετά το σκάσιμο του κορονοϊού πριν δεν είχες τέτοια προβλήματα για μη refund στα untracked) αν δεν ξέρεις πως να το λειτουργήσεις σωστά.

Το καλύτερο buyer protection είναι ο πάροχος της κάρτας σου, η διαδικασία για Refund πολύ απλή και αυτοματοποιημένη πλέον εφόσον φας άκυρο από Aliexpress. Αν ξέρουμε πως να προστατέψουμε τον εαυτό μας δεν μας νοιάζει καν το buyer protection. 

Long story short, δεν είναι risk free το Aliexpress αν δεν γνωρίζει κάποιος, οπότε όποιος δεν θέλει να ασχοληθεί καλύτερα να μην αγοράζει από εκεί για να μην μπει σε μπελάδες και μη παραλαβές. 

Πλέον υπάρχουν τόσες εναλλακτικές που δεν υπάρχει λόγος καν να διαφωνείτε για το ποιος είναι ο σωστός, δεν είναι όλα τα site για όλους, ο αγοραστής βάζει κριτήρια αν δεν τα καλύπτει το site που θέλει να χρησιμοποιήσει του ρίχνει μαύρο και πάει στο επόμενο. 

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο 🙂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Billator είπε

Οι αγορές για εξωτερικό δεν είναι για όλους (ειδικά από Κίνα ή από τριτο τέταρτα sites), και το aliexpress δεν είναι buyer friendly (δυστυχώς κατέληξε έτσι μετά το σκάσιμο του κορονοϊού πριν δεν είχες τέτοια προβλήματα για μη refund στα untracked) αν δεν ξέρεις πως να το λειτουργήσεις σωστά.

Το καλύτερο buyer protection είναι ο πάροχος της κάρτας σου, η διαδικασία για Refund πολύ απλή και αυτοματοποιημένη πλέον εφόσον φας άκυρο από Aliexpress. Αν ξέρουμε πως να προστατέψουμε τον εαυτό μας δεν μας νοιάζει καν το buyer protection. 

Long story short, δεν είναι risk free το Aliexpress αν δεν γνωρίζει κάποιος, οπότε όποιος δεν θέλει να ασχοληθεί καλύτερα να μην αγοράζει από εκεί για να μην μπει σε μπελάδες και μη παραλαβές. 

Πλέον υπάρχουν τόσες εναλλακτικές που δεν υπάρχει λόγος καν να διαφωνείτε για το ποιος είναι ο σωστός, δεν είναι όλα τα site για όλους, ο αγοραστής βάζει κριτήρια αν δεν τα καλύπτει το site που θέλει να χρησιμοποιήσει του ρίχνει μαύρο και πάει στο επόμενο. 

Γράφεις πολύ όμορφα (πάντα) και μπράβο σου για αυτό.

Τον φίλο τον είχαμε προτείνει να κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω της τράπεζας του. Επισης ο ekrepali στην σελίδα 442 έγραψε πως πήρε refund μέσω το chat (Eva) και είχα κάνει tag τον φίλο να το κάνει και αυτός. Κάνω copy - paste τι είχε γράψει -

- Πριν λιγο σκέφτηκα να παραπονεθώ στο chat... πατάω τη παραγγελία, με ρωτάει το robot αν παρέλαβα... πατάω όχι. Με ρωτάει αν έχω ανεβάζει evidence απ'το ταχυδρομείο, πατάω ναι. Μου λέει περιμένετε 30 δευτερόλεπτα και πατήστε να δείτε αν έχει εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων. Ως δια μαγείας εγκρίθηκε το appeal... να'ναι καλά η Eva το ρομπότ, γιατί οι agents είναι ζωντόβολα.

Δεν ειναι ότι δεν υπάρχει λύση αν δεν παραλαβεις το δέμα σου, αλλά για κάποιο λόγο δεν ξέρω γιατι δεν κάνει κάνει κάτι από τα 2 για να αποζημιωθεί.

Προσωπικά θα δοκίμαζα μια με την Eva και αν δεν έπιανε μετά αμφισβήτηση συναλλαγής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sakisgri είπε

Προστασία έχει, Αν δεν φανεί ότι το παρέλαβε τα ΕΛΤΑ. δλδ αν το δέμα δεν φτάσει ποτέ Ελλαδα, θα πάρεις 100% refund.

Αν σου δώσει χαρτί τα ΕΛΤΑ ότι δεν παρέλαβαν το δέμα, παίρνεις 100% refund.

Αλλά πως θα σου δώσουν χαρτί τα ΕΛΤΑ ότι δεν παρέλαβαν το δέμα όταν φαινεται ξεκάθαρα από το tracking ότι το σκαναρισαν στην Αθήνα που σημαίνει το παρέλαβαν;

Παρέλαβα σήμερα 2 δέματα με ACS το ένα "Choice" (2 προϊόντα από το ίδιο κατάστημα) και το άλλο από το "3 items from US $2.99" που πάλι ειναι Choice σε μόλις 10 μερες.

Να αναφέρω πως το πρώτο δέμα δεν είδα ποτέ tracking number στην εφαρμογή, ακόμα και τώρα γράφει Unshipped. Πρώτη φορά συμβαίνει κάτι τέτοιο, πίστευα δεν είχε διαθέσιμο κάποιο προϊόν. Και από το πουθενά μου το έφερε σήμερα η ACS.

@ptaf Είχες πει κάτι για κόντρα; 😁

fast delivery 1.1.JPG

fast delivery 1.2.JPG

fast delivery 2.1.JPG

fast delivery 2.2.JPG

αυτό το πρόβλημα με το unshipped στα Choice το έχω γράψει και παλιότερα, είναι bug μόνο στο app, στην desktop έκδοση δείχνει τα τρακινγκ κανονικά δλδ τα επιμέρους τύπου LP..... της εταιρείας logistics. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...