Προς το περιεχόμενο

Εκτιμήσεις “ανεβάζουν” στο 1 εκατ. την κινεζική παραγωγή ηλεκτρικών Ι.Χ. το 2018


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Tesla = overhyped trash.

 

Ποιος τον ακουει τον Neg παλι;!

Εχει μένος με τις κινεζιές!

Διάβασε το σχόλιο που παρέθεσα από πάνω σου. Αυτό τα λέει όλα για το αγοραστικό κοινό του Insomnia, όταν λοιπόν βγάλει ο κινέζος τον φτηνότερο κλώνο, μερικοί που γράφουν σχόλια όπως το παραπάνω θα πανιγυρίζουν από χαρά για το και καλά vfm. Αυτά. Δεν θα σχολιάσω περαιτέρω, όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελπίζω οι κινέζοι να φτιάξουν ηλεκτρικά ''αυτοκίνητα'', δηλαδη ασφαλή και αξιοπιστα μέσα μεταφοράς και οχι μια powerbank με ρόδες.

Like, γιατι εισαι ο Σπιρτουλης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το ρεύμα πως παράγεται όμως ; είναι τόσο πράσινο όσο φαίνεται; θα κάνει μακροπρόθεσμα διαφορά το ηλεκτρικό αμαξι αν αυξηθεί η ζήτηση για ηλεκτρικό ρεύμα ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το ρεύμα πως παράγεται όμως ; είναι τόσο πράσινο όσο φαίνεται; θα κάνει μακροπρόθεσμα διαφορά το ηλεκτρικό αμαξι αν αυξηθεί η ζήτηση για ηλεκτρικό ρεύμα ;

 

 

Από το 2004 μέχρι και το  2013, δηλαδή μέσα σε 10 χρόνια, εγκαταστάθηκαν 139 GW φωτοβολταϊκών.

 

Ξέρεις πόσα εγκαταστάθηκαν τα επόμενα τελευταία 3 χρόνια; 146 GW!

 

Φέτος η Κίνα μόνη της θα ξεπεράσει τα 50 GW σε εγκαταστάσεις φωτοβολταϊκών (σε ένα έτος). Περισσότερα από όσα είχαν εγκατασταθεί παγκοσμίως μέχρι και το 2010!

 

Οι ανεμογεννήτριες είναι λίγο πιο μπροστά, αλλά και εκεί υπάρχει μεγάλη εξέλιξη. Μέχρι το 2013 είχαν εγκατασταθεί 318 GW και μέχρι και του χρόνου θα έχουν μπει άλλα τόσα GW.

 

Και η κατάσταση όλο και θα βελτιώνεται. Ήδη τα τρία τελευταία χρόνια παρατηρείται για πρώτη φορά σταθεροποίηση των παγκοσμίων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο χρήστης paul_v1 είπε:
Καλά όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το ρεύμα πως παράγεται όμως ; είναι τόσο πράσινο όσο φαίνεται; θα κάνει μακροπρόθεσμα διαφορά το ηλεκτρικό αμαξι αν αυξηθεί η ζήτηση για ηλεκτρικό ρεύμα ;
 
 
Από το 2004 μέχρι και το  2013, δηλαδή μέσα σε 10 χρόνια, εγκαταστάθηκαν 139 GW φωτοβολταϊκών.
 
Ξέρεις πόσα εγκαταστάθηκαν τα επόμενα τελευταία 3 χρόνια; 146 GW!
 
Φέτος η Κίνα μόνη της θα ξεπεράσει τα 50 GW σε εγκαταστάσεις φωτοβολταϊκών (σε ένα έτος). Περισσότερα από όσα είχαν εγκατασταθεί παγκοσμίως μέχρι και το 2010!
 
Οι ανεμογεννήτριες είναι λίγο πιο μπροστά, αλλά και εκεί υπάρχει μεγάλη εξέλιξη. Μέχρι το 2013 είχαν εγκατασταθεί 318 GW και μέχρι και του χρόνου θα έχουν μπει άλλα τόσα GW.
 
Και η κατάσταση όλο και θα βελτιώνεται. Ήδη τα τρία τελευταία χρόνια παρατηρείται για πρώτη φορά σταθεροποίηση των παγκοσμίων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

 

Ωραίος, σε ευχαριστώ.
Τώρα αφρό που μένει είναι οι μπαταρίες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

 

Και η κατάσταση όλο και θα βελτιώνεται. Ήδη τα τρία τελευταία χρόνια παρατηρείται για πρώτη φορά σταθεροποίηση των παγκοσμίων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

 

link ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατηγόρησα εγώ την tesla; Έγραψα ότι τα αυτοκίνητά της είναι είδος πολυτελείας για τον πολύ κόσμο. Δεν τα έκρινα για αν είναι καλά, αν έχουν πατέντες κλπ. Είδος πολυτελείας είναι και οι mercedes και οι ferrari και τα tesla και πολλά ακόμα. Οπότε αν δεν μπουν κι άλλοι στο παιχνίδι που θα προσφέρουν φτηνά ηλεκτρικά δεν πρόκειται να είναι επιλογή το ηλεκτρικό για τον πολύ κόσμο, αυτό έγραψα.

Οι πολίτες παίρνουν κρατικές επιχορηγήσεις και τα αμάξια αντί για 80K+ δολλάρια κοστίζουν  30K+ .Τα preorders είναι υπερπλήρης δηλαδή τα αμάξια γίνονται ξεπούλημα . Έχουν χαμηλότερη κατανάλωση σε κόστος απ ό,τι τα κλασσικά πετρελαιοκίνητα αμάξια και σε αρκετές περιπτώσεις φορτίζονται δωρεάν σε ηλεκτρικά "βενζινάδικα". Αναπτύσουν συστήματα αυτοασφάλειας τα οποία αναβαθμίζονται και έχουν σώσει περισσότερες ζωές απ ό,τι σκοτώνουν οι ίδιοι οι οδηγοί σε όλες τις περιπτώσεις . Σε ελάχιστα χρόνια όλα τα tesla αμάξια θα είναι 100% αυτοοδηγούμενα.Σε ~5 χρόνια θα πέσει ακόμα περισσότερο η τιμή των tesla γιατί αυτό είχαν εξαρχής σαν σχέδιο: Να γίνονται σταδιακά όλο και πιο φθηνά σε κόστος επειδή θα γίνονται πιο προσιτές οι μπαταρίες και η τεχνολογία μέσα τους . Δεν γίνεται να έχουν όλα όσα προσφέρουν σε οικονομική τιμή.

 

Τι ακριβώς προσφέρουν οι mercedes και οι ferrari πέραν του prestige και γιατί πρέπει να μιξοκλαίμε για ό,τι καλό προσπαθεί να γίνει επιτέλους στον κόσμο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι πολίτες παίρνουν κρατικές επιχορηγήσεις και τα αμάξια αντί για 80K+ δολλάρια κοστίζουν  30K+ . Τα αμάξια tesla έχουν χαμηλότερη κατανάλωση σε κόστος απ ό,τι τα κλασσικά πετρελαιοκίνητα αμάξια και σε αρκετές περιπτώσεις φορτίζονται δωρεάν σε ηλεκτρικά "βενζινάδικα". Αναπτύσουν συστήματα αυτοασφάλειας τα οποία αναβαθμίζονται και έχουν σώσει περισσότερες ζωές απ ό,τι σκοτώνουν. Σε ελάχιστα χρόνια όλα τα tesla αμάξια θα είναι 100% αυτοοδηγούμενα.

Τι ακριβώς προσφέρουν οι mercedes και οι ferrari πέραν του prestige?

Όντως δεν καταλαβαινόμαστε...) Να σου πω τι εννοώ, δεν με ενδιαφέρει τι προσφέρουν τα tesla, αν σου δίνουν επιδότηση για να τα πάρεις, αν έχουν συστήματα ασφαλείας, αν πάνε μόνα τους κλπ από τη στιγμή που δεν είναι προσιτά. Όπως δεν ενδιαφέρουν εμένα έτσι δεν ενδιαφέρουν και πολύ κόσμο. Λόγω κόστους, αυτό σου λέω. (Θεωρητικά ναι με ενδιαφέρουν, γι'αυτό και διαβάζω τα νέα, πρακτικά όμως δεν με απασχολούν).

 

Κάποιος αυτή τη στιγμή μπορεί να πάρει ένα αξιοπρεπές μεταχειρισμένο αμάξι με 2-3 χιλιάρικα και ένα καινούργιο με κάτω από 10. Όταν θα υπάρχουν αντίστοιχες επιλογές σε ηλεκτρικά τότε θα αφορούν τον πολύ κόσμο. Μέχρι τότε είναι είδος πολυτελείας, ό,τι και να προσφέρουν.

 

Ελπίζω να έγινα πιο κατανοητός τώρα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν όλα πάνε καλά κανείς δε θα χρειαστεί να αγοράσει αυτοκίνητο.

 

Θα πληρώνει ένα τίμημα αντίστοιχο των ΜΜΜ σήμερα και το αυτόνομο αυτοκίνητο θα τον παραλαμβάνει στην πόρτα και θα τον αφήνει στον προορισμό του.

 

Για αυτό η Τέσλα δίνει ήδη από τώρα αυτοκίνητα που έχουν τον εξοπλισμό για πλήρη αυτονομία, αλλά όταν ενεργοποιηθεί αυτό...απαγορεύει στους ιδιοκτήτες να το εκμεταλευτούν για εμπορικό σκοπό! Θα μπορούν να το κάνουν αλλά μόνο μέσα από δικό της δίκτυο παροχής υπηρεσιών!

 

Αυτά...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...